Lediga deltidsjobb i Härnösand
Det finns totalt 19 lediga deltidsjobb att söka i Härnösand
Vi erbjuder en fast tjänst 39 tim/veckan, alltså nästan 100% Din arbetsplats blir varannan vecka i Härnösand och varannan vecka i Utansjö. Arbetstiderna är mellan 07.00-20.00. Du kommer att arbeta med en 3 årig rörlig kille med stort omvårdnadsbehov (sondmatning och hemrespirator) När han inte sitter i rullstol, kryper han en hel del på golvet för att ta sig fram, så det är bra om du som söker inte känner dig obekväm att vara kring golvet! Fördel om du har vårderfarenhet men det är inget krav. Hund finns i hemmet. Krav: - Du är rökfri. - Körkort och tillgång till egen bil, då du behöver ta dig till och från jobbet. - Du har ett belastningsregister från polisen. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Har du frågor? kontakta: [email protected] Om assistansbolaget: Rehabassistans startade 2007 och har sedan dess vuxit varje år. I dag finns våra kunder i hela Västernorrland. Vår målsättning är att alltid ha kunden i fokus, att jobba nära våra kunder och deras personliga assistenter. Tillsammans utformar vi assistansen utifrån kundens önskemål och behov. Vi finns nära våra kunder! Våra arbetsledare utgår från våra kontor i Härnösand och Örnsköldsvik. Vår arbetsledning är erkänt kunnig och här finns en samlad erfarenhet från många olika branscher. Det ger en trygghet för våra kunder och deras personliga assistenter. Vi har bland annat egen sjukgymnast vilket många kunder uppskattar. Vi erbjuder stöd i kontakt med myndigheter och har tillgång till juridisk kompetens. Träning och aktiviteter är något vi också prioriterar i vår verksamhet. Vi har kollektivavtal med vårdföretagarna och Rehabassistans jobbar med kvalitetsledningssystem för att säkerställa kraven från Socialstyrelsen. Rehabassistans ingår i Team Olivia.
Brinner du för att hjälpa människor och vill ha ett meningsfullt och arbete? Då är det dig vi söker! OM TJÄNSTEN Vi på Rehabassistans söker nu en personlig assistent till en 80 % tjänst samt timvikarier till vår kund med autism och utvecklingsstörning boendes i Härnösand. Hos denna kund arbetar man två stycken assistenter samtidigt med kunden. Arbetstiderna är följande Kl 08.00-08.00 (dygnspass). OM KUNDEN Kunden är en man i 30-årsåldern som bor i egen lägenhet i Härnösand. Har behöver din hjälp som assistent i sin vardag då han har Autism. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsorienterad samt engagerad. Hos denna kund ser vi gärna sökanden av båda könen, i varierade åldrar. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av autism eller tidigare arbete som personlig assistent eller inom vården. KRAV du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå körkort MERITER tidigare erfarenhet inom autism tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent/inom vården Sysselsättningsgrad: tillsvidaretjänst 80 % samt timvikarier Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer läsas av medarbetare på Rehabassistans, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Rehabassistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/
Tre museivärdar sökes till Murberget friluftsmuseum Murberget friluftsmuseum i Härnösand är en del av Västernorrlands museum. Området består av ett 60-tal kulturhistoriska byggnader och miljöer, allt från Fäbodvallen till Herrgårdsmiljön. På så vis är friluftsmuseet både en pedagogisk arena för kulturarv som för hållbarhet. Museiområdet med museibyggnad och friluftsmuseum är ett uppskattat besöksmål i Härnösand. Under sommaren bedrivs programverksamhet och olika evenemang som drar en stor publik, både turister och länsinvånare. Här finns det upplevelser för alla, särskilt för barn och familj: inom slöjd och hantverk, djur och odling och kulturhistoria. Friluftsmuseets verksamhet är i år öppet för allmänheten dagligen 16 juni – 17 augusti, och nu söker vi museivärdar till denna period. Uppdraget under sommarsäsongen är att sprida kunskap om kulturarvet i Västernorrland - dess seder, hantverk och byggnadstraditioner. Vi söker dig som har intresse och kunskap av kulturhistoria, liv och boendemiljö. Arbetsuppgifter Ditt huvudsakliga uppdrag som museivärd är att genomföra den dagliga sommarverksamheten på friluftsmuseet, med fokus på publika aktiviteter inom slöjd, hantverk, byggnadsvård och trädgård. Du kommer att genomföra visningar och publika aktiviteter. Du kommer också medverka vid stora och små arrangemang med förberedelser och genomförande. I tjänsten ingår också viss skötsel av djur, trädgård och området i stort. Du kommer att ingå i ett mindre arbetslag med rullande schema. Alla i arbetslaget har ett gemensamt ansvar att sköta det dagliga arbetet på ett sådant sätt att besökarna känner sig väl mottagna och får en trevlig museiupplevelse. Vi söker 2 museivärdar med dessa kvalifikationer: · arbetslivserfarenhet om 1 år eller eftergymnasial utbildning inom slöjd/hantverk eller trädgård. · goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift samt förmåga att även guida på engelska. För de här två tjänsterna är det meriterande om du har akademisk utbildning inom kulturhistoriska ämnen. Det är också meriterande om du har erfarenhet av att hålla workshops, kurser, visningar och publika aktiviteter inom relevanta områden. Vi söker 1 museivärd med pedagogisk inriktning med dessa kvalifikationer: · pedagogisk utbildning på eftergymnasial nivå · goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift samt förmåga att även guida på engelska För den här tjänsten är det meriterande om du har erfarenhet av att hålla visningar och publika aktiviteter inom relevanta områden. Det är också meriterande om du har arbetslivserfarenhet av eller utbildning inom slöjd/hantverk eller trädgård. Personliga egenskaper Du trivs i en utåtriktad roll och tycker om att möta människor, tala inför grupp och lära ut. Du har en god förmåga att förmedla upplevelser och kunskap till både barn som vuxna. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Västernorrlands Museum eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter medarbetare med olika bakgrunder och erfarenheter. Övrig information Anställningsform: Säsongsanställning 2025- 06-11 till och med 2025-08-18. Sysselsättningsgrad ca 70%. Anställningen inleds med tre obligatoriska introduktionsdagar. Totalt handlar det om tre deltidstjänster och vi söker dig som kan arbeta hela perioden enligt schema. Arbetstiden är dagtid enligt ett rullande schema, med tjänstgöring både vardagar och helger. Verksamheten har öppet sju dagar/vecka. Frågor om tjänsten besvaras av: Frågor om tjänsten besvaras av avdelningschef Cajsa Lindegren, [email protected], 073-8212260 Facklig representant för SACO/DIK, Jonas Byström, 073-064 98 40 [email protected] Facklig representant för Vision Joakim Karsberg, 070-889 91 87, [email protected] För Kommunal har vi ingen facklig representant, men Kommunal går att nå via det lokala kontoret på 010-442 97 69, [email protected] Ansökan skickas med cv och personligt brev till [email protected] senast 2025-03-17. Märk ansökan med YLM 2025/27 slöjd/hantverk” och/eller ”pedagog”. Välkommen med din ansökan! Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.
Just nu söker vi på JS personlig assistenter åt en glad och aktivt kille i 10 års ålder. Brukaren är i behov av tillsyn dygnet runt och behöver hjälp med sådant som personlig omvårdnad och mycket lek . Pojken är mycket intresserad av olika fritidsaktiviteter typ fotboll, basket ,spela data spel mm Du som söker ska vara en mogen KILLE mellan 23-40 år med barnasinnet kvar. Tycker om att vara ute och leka/spela olika bollsporter. Du bör inte vara allergiker då det finns hundar och katter i familjen Körkort är ett krav pga du kan behöva skjutsa han till olika aktiviteter. Vi ser gärna att du har utbildning inom barn omsorg eller tidigare erfarenhet inom fritids. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och personkemi. Tjänsten är på ca 80%. Arbetstider är förlagda på eftermiddagar,kväll,helger och vissa nätter i veckan då det är jour Låter detta som ett jobb för dig och har du ett intresse av att arbeta med barn så är du varmt välkommen att skicka in ditt personliga brev samt CV .
Molnet Personlig assistans är en assistansanordnare för personer som är berättigad till personlig assistans enligt LSS Lagen om Stöd och Service till vissa funktionshindrade. Vår verksamhet kännetecknas av flexibla lösningar med hög kvalitet, tillgänglighet och stort engagemang för både kunder och assistenter. Nu söker vi en personlig assistent för en rad om ca 50 %. Arbetspassen är förlagda vardagar och helger, dagtid, kvällar och vakna nätter. Vi söker dig som har en positiv inställning och ett genuint engagemang för att hjälp andra. Du är tålmodig, ansvarstagande och flexibel, med förmågan att anpassa dig efter kundens behov. Att arbeta med ungdomar/barn ser du som både givande och utvecklande, och du kan hantera olika vardagssituationer med humor och lugn. Erfarenhet av personlig assistans är meriterande, men inte ett krav. Det viktigaste är att du har rätt inställning och personlighet för uppdraget. Kunden ser gärna kvinnliga sökanden. Rökfri och tillgång till bil är en förutsättning för att klara arbetet. Du bör inte vara allergisk mot hund då detta finns i hemmet. Arbetsuppgifterna består av att vara en aktiv stöttespelare och hjälpande hand i vardagliga situationer. I arbetet ingår omfattande stöd med bl.a. olika hjälpmedel, kommunikation, hygien m.m. Arbetet utförs i både hem, skola och ute. Flickan är en snäll och glad liten dam som älskar livet. Du kommer få lämna ett utdrag ur Polisens belastningsregister, detta är obligatoriskt då kunden är minderårig. Om du känner att du stämmer in på beskrivningen ovan så tveka inte att skicka in mail med CV och personligt brev. Vi ser fram emot att höra från dig.
Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Kvinna i 60-års åldern, bor i eget hus på landet i Kramfors kommun. Har dygnet runt assistans med jour under natten. Nu behöver vi vikarier med möjlighet till fast tjänst om allt fungerar. Du som söker måste ha körkort och tillgång till bil, tåla pälsdjur och vara rökfri. Omsorg bör vara din styrka och lyhördhet din förmåga. Du bör också ha modet att vara närvarande och kunna ta ansvar. Här samarbetar vi i ett stabilt, trevligt och tryggt arbetsgäng. Bra om du har erfarenhet av vården och personlig assistent men vi lär också upp dig här på plats. Ni jobbar dygn så du har mycket tid över till annat trots hög arbetsprocent. Intervjuer sker löpande så vänta inte med att lämna in din ansökan.
Vi söker passionerade Baristor som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Barista på Espresso House får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där ni har kul bakom baren samtidigt som ni skapar lönsamhet. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Har du ingen Baristautbildning? Ingen fara! Vi utbildar alla våra nya medarbetare till baristor! För att börja jobba som Barista måste du ha fyllt 18 år, är du yngre kan du i stället söka tjänsten som HOST. Arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi söker dig som: • Har fyllt 18 år och är redo att kliva in bakom baren! • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Är du en social och utåtriktad person med stor passion för mode? Drivs du av att dela den passionen med andra och guida dem för att känna sig som bäst? Kanske är du personen vi söker till tjänsten som säljare i Kappahl Härnösand! På Kappahl jobbar vi utifrån vårt kundlöfte “Fashion fit for life”. Vi tycker att mode ska passa in på livet och för alla människors olika sätt att ta sig an vardagen. Ett mode gjort för att leva i, helt enkelt! Som säljare i en av våra butiker ser du till att ett besök hos oss känns välkomnande, tryggt och inspirerande. En plats dit man gärna kommer tillbaka igen. Med ett varmt bemötande och god initiativförmåga guidar du kunden till långlivade köp och erbjuder en unik kundupplevelse. Målet är att lyssna, känna in och hjälpa dem hitta det där nya favoritplagget som kan användas om och om igen. Kanske har du tidigare jobbat inom service, eller har ett stort intresse av mode och kläder. Du trivs med att jobba i team med härliga kollegor och att stötta andra för att tillsammans nå uppsatta försäljningsmål. Tjänsten är tillsvidare på 4 h/veckan och är förlagd till varannan helg med start enligt överenskommelse. Mycket har hänt sedan vi började sälja kappor i en källare för snart 70 år sedan. I dag har vi närmare 360 butiker och är en av Nordens ledande modekedjor. Men en sak är sig lik - vårt brinnande intresse för våra kunder. För att kunna kunna följa med på vår utvecklingsresa söker vi dig som är flexibel, lätt kan ändra fokus och prioritera om. Du har lätt för att känna igen dig i Kappahls värdeord – Inclusive, Courageous och Joyful. Ingen dag är den andra lik, och älskar du liksom vi utmaningar och att arbeta i ett högt tempo är det dig vi söker! Vem är du? - Social, utåtriktad och älskar mötet med människor. - Brinner för sälj och service och vill ge kunden den bästa shoppingupplevelsen. - Älskar att jobba i team och samarbeta med andra för att nå mål. - Har stor initiativförmåga och tar ansvar i ditt arbete. - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. - Tidigare erfarenhet inom detaljhandeln eller service. - Du är 18 år eller äldre. Kappahl finns till för att hylla mångfald i vardagen. Vi vill bredda definitionen av mångfald till att omfatta många olika sätt att leva livet - ge människor möjlighet att vara sanna mot sig själva vid varje given tidpunkt. Sedan Kappahl grundades 1953 i Göteborg har vi vuxit till en av Nordens ledande modekedjor med cirka 360 Kappahl- och Newbie-butiker i sex länder och online på mer än 20 marknader i Europa. Kappahls affärsidé är att erbjuda prisvärt och ansvarsfullt mode på ett enkelt och inspirerande sätt. Kappahls team består av cirka 4 000 medarbetare på 400 arbetsplatser i nio länder med den gemensamma motivationen att erbjuda mode som passar livet till en mängd olika människor och livsstilar. Ett ansvarsfullt mode som känns rätt, för människor och för världen vi lever i. Idag är 80% av våra produkter tillverkade av mer hållbara material. Målet är att 100% ska bestå av mer hållbara material år 2025. Mer information på www.kappahl.com.
På Rehabassistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare kollegor, är det du? OM KUNDERNA Alla kunder som finns hos oss skiljer sig i behov och intressen, därför ser vi gärna sökanden av olika kön, i olika åldrar med varierande erfarenheter och arbetssätt. Arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken kund du arbetar hos, men innefattar allting ifrån personlig hygien, matlagning, stöd vid aktiviteter/rehab och förflyttningar. Arbetsuppgifterna baseras på kundens individuella hjälpbehov. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Du är lyhörd, flexibel och tar initiativ, samtidigt som du har ett lösningsfokuserat och engagerat förhållningssätt. Det är viktigt att du kan arbeta både självständigt och i grupp. Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi söker både män och kvinnor i varierande åldrar till dessa tjänster. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå du kan uppvisa ett brottsregisterutdrag från polisen referenser från tidigare arbeten (lämnas efter intervju) MERITER körkort och tillgång till bil Sysselsättningsgrad: varierande Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Rehabassistans, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Rehabassistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.
Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Securitas Sverige krigsplacerar sin personal. Detta innebär i korthet att du som anställd kommer, i händelse av krig, ha kvar din anställning och arbetsledas av Securitas. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig. Om rollen Vill du bli en av våra tusentals nya medarbetare inför sommaren 2025 med goda möjligheter till fortsatt anställning och arbete året runt? Kan du se dig själv i säkerhetsbranschen? Det kan vi! Ta på dig uniformen tillsammans med oss och upptäck en samhällsviktig verksamhet med en härlig gemenskap och goda utvecklingsmöjligheter. Om du blir anställd och inte redan är utbildad väktare bekostar Securitas din utbildning. Då tjänsten är ett sommarvikariat önskar vi att du är tillgänglig för arbete mellan v 25-33. Securitas tilldelar dig ett schema så du i god tid kan planera din sommar med både jobb och härliga aktiviteter! Oavsett om du vill jobba dag eller natt, i högt tempo eller lugn miljö har Securitas arbetet för dig. Att jobba som väktare passar perfekt för dig som gillar att jobba med människor och hjälpa dem i deras vardag. Arbetspassens längd skiljer sig åt, men är ofta 12-timmarspass antingen dag eller natt. Det är vanligt med arbete varannan helg. Du kommer att arbeta inom Ådalen. Som ronderande väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet ute hos våra kunder – främst vid industrier, på kontor och i verkstäder – genom att skydda egendom och byggnader mot brand, stöld och skador. Vanligtvis är det du som sköter larmanläggningarna och rapporterar med hjälp av ett datoriserat rondinformationssystem. Arbetet är självständigt och upplevs ofta som fritt, men med ett stort ansvar. Arbetstiderna är huvudsakligen natt. Som stationär väktare är din främsta uppgift att leverera trygghet till någon av våra kunder genom att vara uppmärksam och se till att allt är i sin ordning. Ofta arbetar du vid entrén till ett större företag och kontrollerar de som passerar in och ut, men du kan även utföra rondering och kameraövervakning. Arbetsuppgifterna varierar från kund till kund. Man arbetar självständigt och under eget ansvar, oftast både dag- och nattetid. En av dina väktarkollegor i landet är Anna. Hon vill passa på att skicka med några ord till dig som är nyfiken på att söka tjänsten: ”Det roligaste med min roll är att jag aldrig vet vad som väntar på mitt pass! Jag måste alltid vara beredd på nya utmaningar – allt från att hjälpa polisen vid ett inbrott till att lösa ett stopp i en toalett eller täcka över en krossad ruta i ett hus. Sammanhållningen i teamet är även något som gör jobbet roligt, den gör mig stolt och jag blev positivt överraskad över hur stark den är – vi har verkligen varandras ryggar i alla situationer." Vi är trygghet. Vi är Securitas. Kravspecifikation Krav Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet B-körkort Meriterande om du har arbetat med liknande arbetsuppgifter tidigare har en civil eller militär skyddsvaktsutbildning Som person tror vi att du är serviceinriktad, lugn och organiserad och kan hantera periodvis högt arbetstempo. Du är intresserad av teknik och har lätt för att förstå instruktioner. Vi ser att du som söker är en självständig person och litar på din egen förmåga, snabbt förstår problem och löser dessa på ett kreativt sätt. Du har ett systematiskt och noggrant tillvägagångssätt med ett öga för detaljer. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet för tjänsten. Att ta ansvar kommer naturligt för dig – du är helt enkelt en ärlig, hjälpsam och vaksam person som får människor omkring dig att känna sig trygga. Ytterligare Information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. Vi jobbar med löpande urval, så om du är intresserad av tjänsten – skicka din ansökan redan idag! Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till rekryterande arbetsledare: [email protected] du frågor kring rekryteringsprocessen är du välkommen att höra av dig till rekryterare: [email protected] Som ett första steg i vår rekryteringsprocess kommer du bjudas in till en kortare intervju med vår AI-assistent Hubert. Intervjun kan du enkelt genomföra via din mobil eller en dator. Tjänsten är en behovsanställning med tillträde under april-maj. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Du kommer ersätta ordinarie personal under semesterperioderna, därav är det väsentligt att du är tillgänglig för arbete mellan v.25-33. Det kommer även finnas möjlighet att arbeta under maj-månad. Arbetstiderna kan variera, vi arbetar dygnet runt Vi arbetar med urvalstester Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är 23 mars Du kommer att jobba inom hela området Ådalen, det vill säga Sollefteå, Kramfors och Härnösand. För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetarförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 19 jobb