Lediga deltidsjobb i Härryda
Det finns totalt 18 lediga deltidsjobb att söka i Härryda
Unika Katrineforsliden är ett LSS-boende beläget i natursköna omgivningar i Härryda kommun. Boendet riktar sig till vuxna personer med autism, intellektuell funktionsnedsättning och/eller neuropsykiatriska diagnoser, enligt LSS personkrets 1. Verksamheten består av sex lägenheter, samtliga anpassade för att erbjuda trygghet, struktur och möjlighet till självständigt liv, med stöd. I anslutning finns gemensamma utrymmen samt personalutrymmen. Boendet är bemannat dygnet runt, med vaken nattpersonal. Den naturnära placeringen ger goda möjligheter till promenader, utevistelse och lugn, samtidigt som det är nära till samhällsservice och kollektivtrafik. Vi arbetar utifrån lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik och individanpassat stöd, alltid med brukarens självbestämmande och livskvalitet i fokus. Om rollen som Stödassistent Som stödassistent kommer du att arbeta med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Som stödassistent arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning Tjänstgöringsgrad: Vid behov – enligt överenskommelse och verksamhetens behov. Arbetstider: Dag-, kvälls- och helgpass. Vad kan vi erbjuda dig?Unika är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 31 december 2025 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo/UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan!Tillsammans för en meningsfull vardag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Mohammed Akkawi [email protected] 0760309087
Unika Katrineforsliden är ett LSS-boende beläget i natursköna omgivningar i Härryda kommun. Boendet riktar sig till vuxna personer med autism, intellektuell funktionsnedsättning och/eller neuropsykiatriska diagnoser, enligt LSS personkrets 1. Verksamheten består av sex fullvärdiga lägenheter, samtliga anpassade för att erbjuda trygghet, struktur och möjlighet till självständigt liv med stöd. I anslutning finns gemensamma utrymmen samt personalutrymmen. Boendet är bemannat dygnet runt, med vaken nattpersonal. Den naturnära placeringen ger goda möjligheter till promenader, utevistelse och lugn, samtidigt som det är nära till samhällsservice och kollektivtrafik. Vi arbetar utifrån lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik och individanpassat stöd, alltid med brukarens självbestämmande och livskvalitet i fokus. Om rollen som Stödassistent Som stödassistent kommer du att arbeta med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Som stödassistent arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning Tjänstgöringsgrad: Vid behov – enligt överenskommelse och verksamhetens behov. Arbetstider: Dag-, kvälls- och helgpass. Vad kan vi erbjuda dig?Unika är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 31 december 2025 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo/UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan!Tillsammans för en meningsfull vardag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Mohammed Akkawi [email protected] 0760309087
Unika Katrineforsliden är ett LSS-boende beläget i natursköna omgivningar i Härryda kommun. Boendet riktar sig till vuxna personer med autism, intellektuell funktionsnedsättning och/eller neuropsykiatriska diagnoser, enligt LSS personkrets 1. Verksamheten består av sex fullvärdiga lägenheter, samtliga anpassade för att erbjuda trygghet, struktur och möjlighet till självständigt liv med stöd. I anslutning finns gemensamma utrymmen samt personalutrymmen. Boendet är bemannat dygnet runt, med vaken nattpersonal. Den naturnära placeringen ger goda möjligheter till promenader, utevistelse och lugn, samtidigt som det är nära till samhällsservice och kollektivtrafik. Vi arbetar utifrån lågaffektivt bemötande, tydliggörande pedagogik och individanpassat stöd, alltid med brukarens självbestämmande och livskvalitet i fokus. Om rollen som Stödassistent Som stödassistent kommer du att arbeta med att ge individuellt anpassat stöd till personer med funktionsvariationer, med målet att främja deras självständighet och välbefinnande i vardagen. Du kommer att stödja brukarna i deras dagliga rutiner och aktiviteter, utifrån deras behov och förmågor, och alltid ha deras personliga genomförandeplan som utgångspunkt. Vi arbetar med ett salutogent och pedagogiskt förhållningssätt, där vi utgår från varje individs unika styrkor och resurser. Målet är att brukarna ska uppnå så stor självständighet som möjligt och kunna leva ett meningsfullt liv med hög livskvalitet. Som stödassistent arbetar du utifrån tydliggörande pedagogik och lågaffektivt bemötande för att skapa trygghet och förutsägbarhet i brukarnas vardag. Samtidigt har vi ett starkt fokus på att arbeta professionellt och effektivt inom verksamhetens resurser och budget. Kvalifikationer Mycket god förmåga i svenska i tal såväl som skrift. God datorvana, erfarenhet av dokumentation. Erfarenhet av arbete inom vård och omsorg Meriterande om du därtill har Erfarenhet av psykiatri, AKK och lågaffektivt bemötande. Arbetat med komplexa stödbehov. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning Tjänstgöringsgrad: Vid behov – enligt överenskommelse och verksamhetens behov. Arbetstider: Dag-, kvälls- och helgpass. Vad kan vi erbjuda dig?Unika är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 31 december 2025 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo/UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan!Tillsammans för en meningsfull vardag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Mohammed Akkawi [email protected] 0760309087
Espresso House söker en Shift Leader som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Shift Leader på Espresso House utför du alla arbetsuppgifter som en Barista gör men rollen innebär också ansvar för och planering av daglig drift tillsammans med Coffee Shop Manager. För att kunna arbeta de arbetstider som vi har på Landvetter söker vi dig som har körkort och tillgång till bil. Parkering ingår. Arbetstiden är förlagd i coffee shopen, där du arbetar direkt i kontakt med våra gäster, tillsammans med det team av Baristor som är dina kollegor. Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Att du är baristautbildad är en merit men inget krav, eftersom vi utbildar alla våra anställda i egen regi. Din målsättning som Shift Leader skall vara att utvecklas och växa inom Espresso House. Det är därför meriterande om du har arbetat inom café/restaurang eller har likvärdig erfarenhet sedan tidigare och har god kännedom om branschen och är van vid att arbeta oregelbundna tider. Vad erbjuder du oss? • Du är en glad och positiv person som smittar av sig till kollegor och gäster • Du har förmågan att leda och fördela arbetsuppgifter till dina kollegor • Du är tävlingsinriktad och drivs av försäljning • Du är ansvarsfull och initiativrik och säkerställer att coffee shopen är i toppskick • Du är en effektiv person som trivs bäst i ett högt tempo Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker passionerade Baristor som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Barista på Espresso House får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där ni har kul bakom baren samtidigt som ni skapar lönsamhet. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Har du ingen Baristautbildning? Ingen fara! Vi utbildar alla våra nya medarbetare till baristor! För att börja jobba som Barista måste du vara myndig, är du minderårig, kan du i stället söka tjänsten som HOST. Arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi söker dig som: • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Har tillgång till körkort och egen bil • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Hjortviken Country Club Den splitter nya destinationen Hjortviken är en del av Essfamiljen. Här är vårt gemensamma mål tydligt - vi skapar stamgäster! Destinationer man vill komma tillbaka till, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över. Vi lever våra värdeord i allt vi gör. När du jobbar hos oss är du en del av alla passionerade, professionella, lekfulla och personliga kollegor som skapar upplevelser i världsklass. -Unplug, explore & let’s have a drink!- Hos oss njuter gästen av puls och stillhet i en härlig mix – tillsammans med kollegorna eller med älskade vänner och familj. Här kompletteras en helt unik destination med riktigt god mat, aktiviteter både inne och ute, möten i alla former, gott surr och kalla drinkar i Pool Cluben. Pool Cluben ja, den blir något alldeles extra! Vår vision är att skapa magiska stunder och bestående minnen för våra gäster. Det vill du vara med på – eller hur? Därför söker vi nu dig som vill bli en del av ett fantastiskt och nytt resmål där det sociala, jordnära och genuina spelar huvudrollen. Låter detta som du? Välkommen till clubben och läs vidare! Hjortviken Country ClubHjortviken Country Club erbjuder ett brett spektra av upplevelser med två restauranger, 150 rum, sex barer, en Pool Club, samt inte minst vår ambitiösa mötes- och eventavdelning. Vår vision är att skapa magiska stunder och bestående minnen för våra gäster, genom att erbjuda upplevelser som överträffar förväntningarna. Här sker allt från det mindre men superviktiga ledningsgruppsmötet, den stora kick-offen för företaget, födelsedagsfesten eller den stora jubileumsmiddagen. Om tjänstenSom Meeting & Event Host (Konferensvärd/värdinna) hos oss kommer du att vara ansiktet utåt för våra konferensgäster och ansvarig för att säkerställa att allt fungerar smidigt så att våra gäster får en fantastisk upplevelse. Du kommer att arbeta nära både vårt konferens-koordinering- och receptions-team, och rapportera till M&E shiftleader. Arbetsuppgifter Välkomna och ta hand om våra konferensgäster vid ankomst Säkerställa att konferenslokaler är förberedda och utrustade enligt gästens önskemål Fikaservering, påfyllnad av bufféer och kaffestationer Diskhantering och organisation av förråd. Bistå med teknisk support under konferenser och evenemang Kommunicera med gästerna under deras vistelse för att säkerställa att alla deras behov tillgodoses Samarbeta med andra avdelningar för att leverera en sömlös gästupplevelse Hantering av bokningar och uppföljning av kundfeedback Du hjälper även till i hotellreception vid in- och utcheck och ibland hela skift. Vem är du? För att trivas och lyckas som Meeting & Event Host (Konferensvärd/värdinna) hos oss tror vi att du har tidigare erfarenhet från servicebranschen. Du är vänlig, professionell och gillar att arbeta i en dynamisk miljö där du får möta olika människor. Vidare är du noggrann, självgående och trivs med att axla ansvar. Du assisterar även receptionen i perioder där vi inte har konferenser på plats. Kvalifikationer Erfarenhet av arbete inom hotell, restaurang eller konferens Goda kunskaper i svenska och engelska; fler språk är meriterande Grundläggande tekniska färdigheter för att hantera konferensutrustning och hotell- och bokningssystem Stark servicekänsla och förmåga att lösa problem snabbt Vi erbjuder dig Som Konferensvärd/värdinna hos oss får du en dynamisk och spännande roll i ett företag som ständigt växer och utvecklas. Du kommer att vara en del av ett engagerat team och vi erbjuder goda möjligheter till internutbildningar och personlig utveckling. Du får även rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden samt delta i festliga tillställningar och andra roliga aktiviteter. Om processen: Vi kommer kalla till intervjuer löpande, sista ansökningsdag 13 juli. Tillträde och lön: Lön enligt avtal och tillsvidaresanställning med 6 månaders provanställning. Tillträde augusti. Tjänsten är en deltidstjänst på minimum 50%. Uppfyller du inte exakt alla krav i annonsen? Tveka inte att skicka in en ansökan ändå, vi är beredda att överväga sökande med närliggande arbetslivserfarenhet och utbildning. Hos oss får du en arbetsplats med utvecklingsmöjligheter, både inom Hjortviken liksom inom ESS Groups alla destinationer. Vi arbetar ständigt med att utveckla våra medarbetare med hjälp av interna utbildningar inom ledarskap, stresshantering och mycket mer. Som medarbetare hos oss får du tillgång till fina rabatter på våra destinationer och restauranger runt om i Norden. Vi ordnar dessutom festligheter och andra roliga aktiviteter för att hålla samman teamet. Utöver det får du en säker anställning, friskvårdsbidrag samt otroliga kollegor som kanske till och med blir dina vänner för livet!
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 17.00-21.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker personlig assistent åt en kille på 12 år med Downs syndrom. Han bor tillsammans med mamma, pappa och sina tre yngre systrar. i Landvetter. Du som söker är över 18 år, barnglad och tycker om att vistas utomhus. Vi ser gärna att du har körkort, men är inget krav. Är ansvarsfull, empatisk och trygg i dig själv. Familjen bor granne med skog och natur och där tillbringar de mycket av sin lediga tid. Passen är förlagda varannan helg både lördag och söndag 10:00-20:00, vardagar kl. 17-20 (Med viss förändring under sommarlov och semester) Du ska kunna arbeta självständigt men också i samverkan med familjen. Ett plus är om du som söker har tidigare erfarenhet av personlig assistans, det viktigaste dock är att personkemin stämmer. Kan du eller har du erfarenhet av tecken som stöd eller bildstöd är detta ett plus. Vi kommer kräva in belastningsregister från Polisen (Lss, arbete med barn), samt personbevis för arbete från Skatteverket. Välkommen med din ansökan.
Hjortviken Country Club Den splitter nya destinationen Hjortviken är en del av Essfamiljen. Här är vårt gemensamma mål tydligt - vi skapar stamgäster! Destinationer man vill komma tillbaka till, minnen för livet och en arbetsplats att vara riktigt stolt över. Vi lever våra värdeord i allt vi gör. När du jobbar hos oss är du en del av alla passionerade, professionella, lekfulla och personliga kollegor som skapar upplevelser i världsklass. En bit utanför Göteborg, med vidsträckt utsikt över Västra Nedsjön, har vi öppnat Sveriges nyaste Country Club – Hjortviken Country Club. Här är det säsong året runt! -Unplug, explore & let’s have a drink!- Hos oss njuter gästen av puls och stillhet i en härlig mix – tillsammans med kollegorna eller med älskade vänner och familj. Här kompletteras en helt unik destination med riktigt god mat, aktiviteter både inne och ute, möten i alla former, gott surr och kalla drinkar i Pool Cluben. Pool Cluben ja, den blir något alldeles extra! Vår vision är att skapa magiska stunder och bestående minnen för våra gäster. Det vill du vara med på – eller hur? Därför söker vi nu dig som vill bli en del av ett fantastiskt och nytt resmål där det sociala, jordnära och genuina spelar huvudrollen. Låter detta som du? Välkommen till clubben och läs vidare! Hjortviken Country ClubVi öppnade våra dörrar i januari 2025 och Hjortviken Country Club erbjuder ett brett spektra av upplevelser med två restauranger, 150 rum, sex barer, en Pool Club, samt inte minst vår ambitiösa mötes- och eventavdelning. Vår vision är att skapa magiska stunder och bestående minnen för våra gäster, genom att erbjuda upplevelser som överträffar förväntningarna. Här sker allt från det mindre men superviktiga ledningsgruppsmötet, den stora kick-offen för företaget, födelsedagsfesten eller den stora jubileumsmiddagen. Om tjänsten Som Pool Club Host är du vårt ansikte utåt – du välkomnar gäster, får dem att känna sig sedda, och skapar tillsammans med resten av teamet den där speciella känslan som gör att man vill komma tillbaka. Här växlar du mellan reception, servering och att vara värd för våra gäster, både i Pool Club men även på andra avdelningar vid behov då vi arbetar som One House- One Team! Exempel på arbetsuppgifter: Ta emot och checka in gäster i vår Pool Club-reception. Servera mat och dryck vid bäddar. Se till att alla utrymmen och faciliteter är inbjudande och redo för varje Pool Session. Bidra till att atmosfären känns inbjudande, välkomnande och levande – varje dag. Ta hand om större sällskap med en personlig touch – och se till att deras upplevelse blir över förväntan! Vem är du? Du är en person som älskar mötet med människor, har energi som smittar av sig och gillar när ingen dag är den andra lik. Du älskar värme och trivs i en tropisk, pulserande miljö där tempot stundvis är högt! Du är flexibel, nyfiken och rycker gärna in där det behövs. Erfarenhet från service, reception eller restaurang är meriterande – men det viktigaste är din inställning och vilja att lära dig. Du ser detaljer som en självklar del av service och tycker om att ge gästerna det där lilla extra! Att ta eget ansvar är en självklarhet och du hanterar utmaningar med en problemlösande attityd. Fakta om tjänsten Tjänst: Pool Club Host Omfattning: Heltid eller deltid – flera tjänster kan komma att tillsättas Arbetstider: Varierande – dag, kväll, helg Tillträde: Så snart som möjligt Lön: Enligt avtal Sista ansökningsdag: 13 juli 2025 Närmsta chef: Supervisor och Pool Club Manager Hur går vi vidare? Vi intervjuar löpande – skicka in din ansökan redan idag! Bifoga gärna CV och några rader om vem du är. Vi ser fram emot att lära känna dig. Välkommen till teamet på Hjortvikens Pool Club!
Hindåsgården är en av Västsveriges främsta konferensanläggningar, i ständig utveckling och förändring med sikte på att vara bäst i klassen. Du hittar oss mitt emellan Göteborg och Borås, 10 min från Landvetter flygplats, i en lugn och avkopplande miljö med skog och sjö som närmaste granne. Vi har det stora hotellets kapacitet med 82 rum (127 bäddar), 7 konferenslokaler och 7 grupprum, och det lilla hotellets värme och hemkänsla. Vi arbetar för att ge våra gäster personlig service, utsökt mat, värme och hemkänsla. Till oss kommer gäster från hela Sverige men även från utlandet, i huvudsak på konferens. Hindåsgården är medlem i Svenska Möten vilket betyder att vi är utvalda och noga klassificerade enligt Svenska Mötens unika klassificeringssystem och Svanenmärkta. Stor eller liten grupp, konferens, kick-off, bröllop eller andra önskemål-vi löser det mesta! Är du den vi söker till vårt köksteam? Tjänsten är 75%. Så är du en engagerad, positiv och driven kock som har genuint intresse för service, mat och dryck. Sätter alltid stort fokus på gästen och dess upplevelse. Du trivs i situationer med högt tempo, stresstålig, punktlig, ta initiativ, var trendmedveten och bra på att samarbeta. Du har arbetat i ett restaurangkök i minst 5år. Vi är ett tajt team som sporrar och hjälper varandra, allt för att våra gäster skall trivas hos oss. Arbetstiden är förlagd till eftermiddag-kvällsskift, måndag-torsdag, helger kan förekomma. Du bor i vårt närområde, Härryda eller Bollebygds kommun. Eftersom att vi är belägna på "landet" är körkort och bil ett måste. Då urval sker löpande vill vi ha din ansökan snarast via e-post [email protected] Vårt kök serverar bland annat lunchbuffé måndag – fredag, à la carte, konferensmiddagar, frukost, julbord samt bakar konferensfika för våra konferensgäster. Du kan hanterar stora sällskap likaväl som små, värnar om hög kvalitet i det du gör. Du ska laga mat med skicklighet och kärlek där råvarorna ska hanteras med respekt och finess.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 18 jobb