Lediga deltidsjobb i Heby
Det finns totalt 11 lediga deltidsjobb att söka i Heby
Älskar du landsbygden lika mycket som vi? Hos oss kan du uppfylla dina drömmar om att arbeta strategiskt och stärkande för en hållbar landsbygdsutveckling. Rollen - Du har fokus på samverkan, lokalt och regionalt för ditt ansvarsområde. - Du finns tillgänglig för landsbygdens aktörer och är en katalysator för deras utveckling. - Du är kommunens förlängda arm kring information och dialog i frågor specifikt viktiga för den lokala landsbygden. - Du arbetar bland annat med besöksnäringen och hanterar stöd för evenemang som anordnas i kommunen samt är ett stöd i att söka olika former av bidrag både gällande landsbygdsutveckling och social hållbarhet. - Du arbetar med Leader Nedre Dalälven samt flera projekt som är viktiga för landsbygdens utveckling i Heby kommun. - Du samordnar delar av kommunens arbete inom social hållbarhet. Det här är viTillsammans arbetar vi på hållbarhetsenheten för att stärka kommunens hållbarhetsarbete och därmed möjlighet att nå de 17 målen i Agenda 2030. Vi har en nära samverkan både inom vår enhet och med de andra förvaltningarna i vår kommun samt med en mängd externa parter inom tex näringsliv, civilsamhälle och offentliga institutioner. Vi på hållbarhetsenheten är en kompetent grupp som idag består av sex medarbetare och en chef. Vi tänker och andas framtid, utveckling och analys och i våra uppdrag arbetar vi bland annat med att analysera nuläge och förutsättningar, beskriva önskad långsiktig utveckling och föreslå prioriteringar för att nå Kommunfullmäktiges inriktningsmål och kommunens vision. Kort sagt så har vi våra drömjobb. Är det här du?Vi vill att du: - Har högskoleutbildning inom relevant område samt kunskap om, och erfarenhet av landsbygdsutveckling. - Är relationsskapande, utåtriktad, och van vid dialog och att skapa samsyn. - Samarbetar bra med andra och relaterar lyhört och smidigt samt ser den långsiktiga betydelsen i olika sammanhang och anpassar dina handlingar efter det. - Är självgående, ansvarsfull, strategisk, strukturerad, pedagogisk och van att arbeta mot mål som fokuserar på resultat. - Är van att formulera dig på svenska, i tal och skrift. - Har B-körkort. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av projektledning, kommunikation och samordning. Stort vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ger dig mer än ett jobb Hos oss får du en trygg anställning med många förmåner. Att du känner att du utvecklas på arbetet ser vi som en nyckel till att trivas. Som arbetsgivare tycker vi det är viktig att lyssna på våra medarbetare; vi värdesätter din kompetens och uppskattar att få hör dina tankar och idéer. Heby Kommun är en växande landsbygdskommun med närhet, trygghet och livskvalitet. Vi påverkar människors liv och tillsammans skapar vi möjligheterna. Vi är 1100 kollegor som ser fram emot att välkomna dig! Läs gärna mer om våra förmåner och medarbetare på http://www.heby.se och följ oss på https://www.linkedin.com/company/1802496/admin/dashboard/ och https://www.facebook.com/HebyKommun/. Din ansökan och övriga handlingar som ingår i rekryteringsprocessen blir allmän handling när du registrerar din ansökan i vårt rekryteringssystem Varbi. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Nu söker vi boendestödjare för natt-, dag- och kvällstjänster, både tillsvidare och timanställda, till vårt team på Marmorgården. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du får vara med och göra skillnad! Om MarmorgårdenMarmorgården ligger i ett lugnt område i Harbo där vi har nära till promenadstråk, skog och ängsmark. Harbo ligger utanför Uppsala, det tar ca 45 minuter med kollektivtrafik. Närmsta hållplats ligger 100 meter från gruppbostaden. Enheten har 6 platser, varje individ bor i egen lägenhet med tillgång till gemensamhetsutrymme. Målgruppen är äldre personer inom autismspektra som har ett stort omvårdnadsbehov. Om rollenI rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner.Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid ochhelger. Din erfarenhet och kunskapDu som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning.Du har godakunskaper i svenska i både tal och skrift, goddatorvana och erfarenhet av dokumentation.Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen.I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du haren positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Dutrivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning,Vikariat vid ordinarie personals frånvaro. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag:Omgående löpande Sista ansökningsdag: 20250228Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställningFör mer information kontakta: Sam Shafiei 076-316 32 97 Facklig kontakt: Kommunal,www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klickahär. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea.www.nytida.se
Vill du ha ett varierande arbete i en härlig arbetsgrupp? Sök jobbet som undersköterska på Korttidsenheten! Vår verksamhet Korttidsenheten ligger i det nybyggda vård- och omsorgsboendet Lövsta, med gångavstånd till tåg och buss. Enheten är fördelad på två avdelningar med 10 platser på varje avdelning. Till korttidsenheten kommer brukare med olika medicinska behov och omsorgsinsatser. Ditt uppdrag Du som undersköterska har en viktig roll för att brukaren ska uppnå sina mål under korttidsvistelsen. Arbetet kan stundvis vara utmanande och till stöd har du trygga kollegor som värdesätter gemenskap i arbetsgruppen och att tillsammans hitta lösningar för brukarens bästa. Som undersköterska på korttidsenheten har du ett nära samarbete med sjuksköterska, fysioterapeut, arbetsterapeut, samordnare och chef. Du utför omvårdnadsåtgärder och delegerade HSL-insatser från sjuksköterska, fysioterapeut och arbetsterapeut. Korttidsenheten samverkar med biståndsenheten och regionen. Beslutsvägarna är korta och samverkansklimatet öppet. Tjänsten är ett vikariat på 80% med eventuell möjlighet till förlängning. Det finns möjlighet att arbeta heltid. Tiden som överstiger 80% kommer då att förläggas som resurstid som utförs vid frånvaro på egen eller andra enheter. Din profil Vi söker dig som har undersköterskeutbildning och erfarenhet i yrket. Du kan behöva uppvisa ett giltigt yrkesbevis för undersköterska från Socialstyrelsen. Du behöver förutom medicindelegering kunna ta delegering för insulin, fragmin, sond och stomi. Tidigare delegering inom något av dessa områden är meriterande. Som person behöver du vara stabil och flexibel. Korttidsenheten tar emot brukare med kort varsel och har ibland flera inskrivningar per dag. Det innebär situationer med mycket ny information och en tillfälligt ökad arbetsbelastning, samt flera nya relationer på kort tid. I en föränderlig verksamhet behöver du vara strukturerad för att kunna planera din egen dag tillsammans med dina kollegor och få arbetet utfört med god kvalitet. Du behöver ha en god samarbetsförmåga. Kontakterna är många och teamarbetet är en förutsättning för att brukarna ska nå sina mål och komma vidare i processen. Du kommer att delta i olika typer av möten med teamet, där både muntlig och skriftlig rapportering är av stor vikt. Goda kunskaper i svenska språket är därför ett krav. Stort vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ger dig mer än ett jobb Hos oss får du en trygg anställning med många förmåner. Att du känner att du utvecklas på arbetet ser vi som en nyckel till att trivas. Som arbetsgivare tycker vi det är viktig att lyssna på våra medarbetare; vi värdesätter din kompetens och uppskattar att få hör dina tankar och idéer. Heby Kommun är en växande landsbygdskommun med närhet, trygghet och livskvalitet. Vi påverkar människors liv och tillsammans skapar vi möjligheterna. Vi är 1100 kollegor som ser fram emot att välkomna dig! Läs gärna mer om våra förmåner och medarbetare på http://www.heby.se och följ oss på https://www.linkedin.com/company/1802496/admin/dashboard/ och https://www.facebook.com/HebyKommun/. Din ansökan och övriga handlingar som ingår i rekryteringsprocessen blir allmän handling när du registrerar din ansökan i vårt rekryteringssystem Varbi. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. För att trivas i rollen som personlig assistent hos oss; tror vi att du är en person som ser detta arbete som mer än bara ett arbete. Du arbetar alltid med hjärtat, och med ett stort engagemang i det du gör. Du är även närvarande, flexibel och noggrann i din personlighet och person. Vi på Alma Assistans rekryterar just nu personliga assistenter som kan jobba vid ordinarie personals frånvaro, till en kvinna i Heby. En tjänst hos oss innebär vikariat då ordinarie assistenter är frånvarande. Arbetstiderna kan vara förlagda till dag-, kvälls- och nattetid under vardagar samt helger, utifrån kundens beviljade beslut och behov. För att bli aktuell för tjänsten behöver du tala och skriva svenska obehindrat. Blir du aktuell för intervju kommer vi att höra av oss till dig. Vi kommer fråga efter belastningsregister och personbevis. Så skicka efter det redan idag. polisen.se = belastningsregister skv.se = personbevis Ring för frågor, annars välkommen med din ansökan.
Vill du ha ett roligt och givande sommarvikariat, där du gör skillnad för människor varje dag? Då har vi precis det du letar efter Rollen Som sommarvikarie kommer du bland annat: - Stötta vid personlig omvårdnad - Hjälpa till med hushållssysslor som handling, matlagning och städning - Stötta och underlätta för att genomföra olika aktiviteter i vardagen, läkemedelshantering och social samvaro Det här är vi Vi inom vård- och omsorgsförvaltningen i Heby kommun har verksamheter inom hela kommunen. Allt vårt arbete utgår alltid ifrån de människor som vi finns till för. Hos oss har du möjlighet att ge stöd till människor till ett mer självständigt liv. Vi arbetar både dagar, kvällar och helger och vissa arbetspass kan ha sovande jour. Vi brinner för våra brukare och deras välmående, vi har kul på jobbet, gillar att samarbeta och tillsammans utvecklas vi. Är det här du? Du som vi, brinner för arbetet med människor och vet att ett gott bemötande är a och o. Du är engagerad, lugn och trygg. Du har förmåga att planera arbetspassets olika aktiviteter/insatser. Du är ansvarstagande och flexibel. Du lyssnar, kommunicerar och löser konflikter på ett konstruktivt sätt. I stressade situationer behåller du lugnet, är stabil och fokuserar på lösningar. Vi vill att du som söker: - Kan arbeta hela sommaren, v25 – v 32 - Genomgår delegeringsutbildning gällande läkemedel så att du kan hjälpa till att dela ut läkemedel till dem som behöver. (obligatoriskt inom hemtjänsten) - Du har möjlighet till att göra färdig din introduktion före vecka 25, men vi ser gärna att du kan börja arbeta på timanställning tidigare. Det är meriterande om du har erfarenhet och utbildning inom det verksamhetsområde du söker till. Vi ser gärna att du har genomfört några webbaserade utbildningar gällande bemötande och hygienrutiner på Socialstyrelsens hemsida. Om du genomfört någon av dessa utbildningar vill vi att du bifogar dessa diplom till din ansökan och att du skickar med dina referenser direkt i ansökan med namn, mailadress och telefonnummer. Eftersom det förekommer överrapportering/dokumentation i stor utsträckning är det viktigt att du behärskar muntlig/skriftlig kommunikation på svenska. För att kunna arbeta inom hemtjänst så är det krav på B-körkort. Stort vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ger dig mer än ett jobb Hos oss får du en trygg anställning med många förmåner. Att du känner att du utvecklas på arbetet ser vi som en nyckel till att trivas. Som arbetsgivare tycker vi det är viktig att lyssna på våra medarbetare; vi värdesätter din kompetens och uppskattar att få hör dina tankar och idéer. Heby Kommun är en växande landsbygdskommun med närhet, trygghet och livskvalitet. Vi påverkar människors liv och tillsammans skapar vi möjligheterna. Vi är 1100 kollegor som ser fram emot att välkomna dig! Läs gärna mer om våra förmåner och medarbetare på http://www.heby.se och följ oss på https://www.linkedin.com/company/1802496/admin/dashboard/ och https://www.facebook.com/HebyKommun/. Din ansökan och övriga handlingar som ingår i rekryteringsprocessen blir allmän handling när du registrerar din ansökan i vårt rekryteringssystem Varbi. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Inagårdens verksamhet startade 1998 med en vårdplats och har sedan dess vuxit och utvecklats till att i dag bestå av totalt 40 vårdplatser fördelat mellan Tärnsjö och Älvkarleby. Vårt arbete har under åren lett fram till enastående individuella resultat. Vi arbetar utefter ett miljöterapeutiskt synsätt och vi tillämpar metoder såsom LAB och MI i vårt dagliga arbete. Våra grundläggande värderingar är att alltid utgå ifrån vad som bedöms vara bäst för den boende, vi sätter den boende i fokus i allt vi är och allt vi gör. Dessa värderingar är ett stöd i vårt dagliga arbete och hjälper oss att nå våra mål och ge så goda förutsättningar som möjligt för den boende. För att du ska trivas hos oss tror vi därför att det är viktigt att du känner igen dig i våra värderingar och att du strävar efter en positiv utveckling för de boende. ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska på Inagården delar du dosetter, deltar i ronder och vårdmöten, ger injektioner, tar prover och gör allehanda bedömningar. Du ingår i ett team med andra sjuksköterskor och har vid behov dialog med specialistläkare kopplad till verksamheten. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, vidareutbildning inom psykiatri är meriterande, men inget krav. Du är flexibel, självständig, har god samarbetsförmåga och är trygg i både person och profession. ÖVRIGT Vid anställning kommer krav ställas om utdrag ur belastningsregistret. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Hej. Vi söker nu personliga assistenter till en godhjärtad kvinna boendes i centrala Enköping. Vi söker både timvikarier och personal omgående som vill gå på fast schemarad ca 50-60 %. Du behöver vara en person som kan anpassa dig i många olika situationer och ha stor empatisk förmåga. Du behöver även behärska svenska obehindrat i tal och skrift då du måste klara av dokumentation och ev kontakt med ssk mf. Kunden som vi söker personal till nu har assistans 7:50 till 19:25 alla dagar i veckan (ej nattpass). Uppdelat på två pass 07:50-15:20 och 16:05-19:25 Välkommen med din ansökan.
Vi på Frösunda Omsorg söker 1 - 2 st personersom vill jobba som timvikarierande boendestödjare på Tärnan Gruppbostad LSS i Tärnsjö. Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan! Vad innebär jobbet som boendestödjare på Frösunda? Som boendestödjare arbetar du på något av våra boenden med att stödja, motivera och stimulera individens egen förmåga att utföra aktiviteter i det dagliga livet. Du arbetar för att ge varje kund ett individuellt anpassat stöd som hjälper dem att skapa struktur, rutiner och planering i deras vardag. Boendestödet beviljas för personer med olika typer av funktionsnedsättningar, det är därför individernas färdigheter, behov och utveckling som styr våra insatser. Målet är att skapa förutsättningar till ett aktivt och meningsfullt liv i en trygg och trivsam miljö. Exempel på arbetsuppgifter: Vardagssysslor som städning, handling, matlagning, bäddning Dokumentering och rapportering Utflykter, promenader, träning och aktiviteter Personlig omvårdnad som hygien, dusch, toalettbesök, stöttning, social närvaro Stötta och motivera kunden för ökad självständighet i sin vardag Arbetstiderna är förlagda efter kundernas behov och varierar mellan dag, kväll och nattetid, både vardagar och helger. Om Tärnan Gruppboendet Tärnan vänder sig till unga och vuxna med funktionsnedsättningar inom LSS. Tärnan ligger i natursköna Tärnsjö, sex mil nordväst om Uppsala. Tärnsjöorten erbjuder de boende många trevliga fritidsaktiviteter som härliga promenader, gymnastik, fiske, bingo och bio. Här finns närhet till fantastiska strövområden i skog och mark, unika natur och kulturmiljöer samt ett rikt djurliv. På tärnan finns fem lägenheter, ett stort gemensamhetsutrymme för social samvaro samt kontor och jourrum för medarbetarna. Gruppboendet har en lugn och fin utemiljö med stor altan, gräsmatta samt fruktträd och bärbuskar. Lägenheterna har öppen planlösning och består av ett rum med kokvrå, till varje lägenhet hör även en egen uteplats. Boendet har en egen bil som används vid till exempel utflykter och storhandling. Vem söker vi? Vi söker dig med stort hjärta och en vilja att göra skillnad. Du är lojal, pålitlig och ställer upp. Dutycker om att arbeta med människor och har stark känsla för service samtatt du har lätt att samarbeta med andra och har en förmåga att vara flexibel och lyhörd när det behövs. Vi ser gärnaatt du är undersköterska, barnskötare eller har en annan likvärdig utbildning. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete med LSS och har omsorgsvana. Det är krav på goda kunskaper i svenska språket, i både tal och skrift. Vi ser gärna att du har god fysisk förmåga. B-körkort är ett krav. Stor vikt kommer att läggas på din personlighet. Övrig information Anställningsform: Timvikariat. Omfattning:Vi är i stort behov av någon som kan hoppa in extra för att täcka upp för sjukdom eller annan ledighet. Chans till schemalagd tid kan bli aktuell längre fram. Tillträde: Enligt överenskommelse. Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag: 2025-01-31 Vid frågor om jobbet, är du välkommen att kontakta: Telefonnummer: 010 130 30 71 E-postadress:[email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Kila People Kila People är ett bemanningsföretag som brinner för att skapa lika jobbmöjligheter för alla. Kila uppmuntrar mångfald genom att rekrytera och främja personer med olika bakgrunder och perspektiv där vi rustar både kandidater och arbetsgivare med den kulturförståelse som krävs för att framgångsrikt leda och arbeta i mångkulturella arbetsgrupper. Idag är vi totalt över 120 stjärnor som jobbar på Kila. Träffa oss och få en överblick av våra medarbetare som arbetar på insidan av företaget. Välkommen till Kila People – Let's Talk! Om jobbetÄr du på jakt efter ett extrajobb där du kan jobba under storhelger, lovdagar eller när det passar ihop med dina studier? Då är du rätt person till oss på Kila People! Vi söker nu extrapersonal som vill stärka upp vårt team vid behov. Oavsett om du vill jobba några extra pass i månaden eller hoppa in när det behövs som mest, så har vi möjligheter för dig. Det här är ett perfekt tillfälle att kombinera studier eller annat deltidsjobb med ett extraarbete och samtidigt få värdefull erfarenhet inom lager och logistik. Varför du ska välja oss: Maxa din stegräknare: Här kommer du att röra på dig hela dagen, och din stegräknare kommer att jubla! Var med i hjärtat av logistiken: Hantera varor från inleverans till utleverans och se till att våra kunder får sina produkter i tid. Teamkänsla och gemenskap: Bli en del av ett härligt team som stöttar varandra och har roligt på jobbet. Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Kila och vår kund. Du kommer att bli anställd av Kila men arbeta på plats hos kunden. Vänligen notera att ett krav för den här tjänsten är att du som söker har en annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % (studier eller annat arbete). Villkor Minst 18 år gammal Behärskar det svenska språket Har en annan huvudsaklig sysselsättning på 100 %(studier eller annat arbete) Meriterande med tidigare erfarenhet inom lager Vi tillämpar bakgrundskontroll innan anställning Let’s talk!
Kila People Kila People är ett bemanningsföretag som brinner för att skapa lika jobbmöjligheter för alla. Kila uppmuntrar mångfald genom att rekrytera och främja personer med olika bakgrunder och perspektiv där vi rustar både kandidater och arbetsgivare med den kulturförståelse som krävs för att framgångsrikt leda och arbeta i mångkulturella arbetsgrupper. Idag är vi totalt över 120 stjärnor som jobbar på Kila. Träffa oss och få en överblick av våra medarbetare som arbetar på insidan av företaget. Välkommen till Kila People – Let's Talk! Om jobbetÄr du på jakt efter ett extrajobb där du kan jobba under storhelger, lovdagar eller när det passar ihop med dina studier? Då är du rätt person till oss på Kila People! Vi söker nu extrapersonal som vill stärka upp vårt team vid behov. Oavsett om du vill jobba några extra pass i månaden eller hoppa in när det behövs som mest, så har vi möjligheter för dig. Det här är ett perfekt tillfälle att kombinera studier eller annat deltidsjobb med ett extraarbete och samtidigt få värdefull erfarenhet inom lager och logistik. Varför du ska välja oss: Maxa din stegräknare: Här kommer du att röra på dig hela dagen, och din stegräknare kommer att jubla! Var med i hjärtat av logistiken: Hantera varor från inleverans till utleverans och se till att våra kunder får sina produkter i tid. Teamkänsla och gemenskap: Bli en del av ett härligt team som stöttar varandra och har roligt på jobbet. Let’s talk!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 11 jobb