Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling. Du kommer att: Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega Arbeta från ditt eget hem! Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget Friskvårdsbidrag Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Flytande i danska i både tal och skrift Har god datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: 50%, dagtid måndag-lördag, från och med snarast Plats: Rännarbanan, Helsingborg Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Brinner du för service och älskar att jobba bland människor då kan detta vara något för dig. Vi söker dig som är en positiv och noggrann person och som alltid vill göra det där lilla extra för att få 100% nöjda gäster. Nu söker vi extrapersonal till vår städavdelning som är tillgänglig framför allt under sommaren maj - september, 2025. Arbetstiderna är varierade mellan dag, kväll & helg och du kommer in i ett härligt team av kollegor. Arbetet innebär både rumsstäd och lokalstäd. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte nödvändigt. Vi söker dig som är positiv, glad, lösningsfokuserad, noggrann, snabb lärd, kan passa tider, pålitlig, ansvarstagande och med hög arbetsmoral! Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ett trevligt och positivt bemötande till gäster och kollegor samt god fysisk hälsa är A och O. Arbetstider: I huvudsak dagtid inkl. helger, kvällar kan förekomma Omfattning: Extra vid behov samt visstidsanställning över sommaren 2025 Start: Enligt överenskommelse Lön: Enligt kollektivavtal För frågor om tjänsten Kontakta: [email protected] Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker dig som vill arbeta med höghöjdsstädning och gillar att resa. Vill du ha ett fysiskt och meningsfullt jobb där du får se hela Sverige – och bo, resa och jobba i husbil tillsammans med en erfaren kollega? Då kan det här vara jobbet för dig. Kinga söker nu en säsongsanställd medarbetare för höghöjdsstädning ute på resa. Du utgår från våra kontor i Göteborg och Helsingborg, och tillsammans med din kollega reser ni runt till olika platser i landet – från Luleå i norr till Malmö i söder – där ni utför höghöjdsstädning åt en av våra rikstäckande kunder. Så här fungerar det: - Du reser och bor i husbil under hela arbetsperioden - Resorna pågår mellan 4–14 dagar i taget, beroende på uppdrag - Arbetsdagarna är ca 6–10 timmar per plats, ibland kväll/natt (ovanligt) - Ni jobbar alltid två och två – din kollega är en erfaren Kinga-anställd som introducerar dig i både jobbet och rutinerna - När rutten är slut återvänder ni till Göteborg/Helsingborg, där varje resa startar och slutar Om tjänsten: - Säsongsanställning - Arbetet sker under höst, vinter och vår - Inga arbetspass under juni, juli, augusti Vi söker dig som: - Är i god fysisk form – jobbet är höghöjdsstädning och innebär rörelse, balans och styrka - Tycker om att resa, sova borta och arbeta självständigt - Är ansvarsfull, punktlig och har öga för detaljer - Har B-körkort (manuell) – ett krav. Gärna erfarenhet av att köra husbil. - Är trygg med att arbeta på höjd (från marknivå med avancerad utrustning – liftar används inte) - Gillar tanken på ett resande arbetsliv med struktur och frihet Vad vi erbjuder: - Ackordsbaserad lön – mycket god ersättning - Traktamente för övernattning - Boende och transport i fullt utrustad husbil - Handledning av erfaren kollega - Möjlighet att arbeta vissa resperioder – eller mycket, om du vill - Ett fysiskt aktivt jobb där du får se Sverige från ett nytt perspektiv Det här är en tjänst för dig som gillar att jobba hårt, se resultat direkt – och samtidigt vill ha en arbetsvardag utanför det vanliga kontoret. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag – vi intervjuar löpande!
Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper dem med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling. Tjänsten passar dig som är tillgänglig kvällar och helger, då behovet är som störst. Du erbjuds en behovsanställning med möjlighet att arbeta remote – antingen från ett av våra kontor eller hemifrån, beroende på vad som passar dig bäst. Du kommer att:Hantera kund ärenden via telefon, mail och chatt Arbeta i olika system och växla mellan ärenden med högt tempo Hjälpa kunder på danska och svenska Bidra till teamets mål och kundnöjdhet Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager. Arbeta från ditt eget hem! Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll. Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget Passar dig som är natt uggla och trivs med att jobba kvällar och helger Friskvårdsbidrag. Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap! Vi söker dig som Talar och skriver flytande danska och svenska Gymnasieexamen God datorvana Kan arbeta varierande tider – dagtid, kvällar och helger Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas! Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift Flytande i danska i både tal och skrift Har god datorvana Godkänd gymnasieutbildning Anställningsform och startdatum Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: Är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt. Om tjänsten Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Start: 1 Juni eller enligt överenskommelse Introduktion: 2 veckor Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Merförsäljning Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen. Krav för tjänsten är: Talar och skriver flytande svenska Har en god datorvana Trygg i merförsäljning Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Brinner du för service och älskar att jobba bland människor då kan detta vara något för dig. Vi söker dig som är en positiv och noggrann person och som alltid vill göra det där lilla extra för att få 100% nöjda gäster. Nu söker vi extrapersonal till vår städavdelning som är tillgänglig framför allt under sommaren maj - september, 2025. Arbetstiderna är varierade mellan dag, kväll & helg och du kommer in i ett härligt team av kollegor. Arbetet innebär både rumsstäd och lokalstäd. Tidigare erfarenhet är meriterande men inte nödvändigt. Vi söker dig som är positiv, glad, lösningsfokuserad, noggrann, snabb lärd, kan passa tider, pålitlig, ansvarstagande och med hög arbetsmoral! Vi ser gärna att du fyllt 20 år. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Ett trevligt och positivt bemötande till gäster och kollegor samt god fysisk hälsa är A och O. Arbetstider: I huvudsak dagtid inkl. helger, kvällar kan förekomma Omfattning: Extra vid behov Start: Enligt överenskommelse Lön: Enligt kollektivavtal För frågor om tjänsten Kontakta: [email protected] Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag. Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er. Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov. Krav för tjänsten är: Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger Gymnasial utbildning Har god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag. Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er. Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov. Krav för tjänsten är: Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger Gymnasial utbildning Har god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
SydGrönt Ekonomisk förening är en producentorganisation för c:a 135 svenska odlare. Vi är Sveriges största leverantör av svenskproducerad frukt och grönsaker. I koncernen ingår även Mäster Grön AB som levererar prydnadsväxter. Tillsammans med vårt dotterbolag SydLog AB utvecklar vi, säljer och distribuerar ett modernt sortiment frukt, grönsaker och blommor till hela den svenska dagligvaruhandeln. Därtill ingår även ett klimatstyrt långtidslager för grönsaker. Med SydLog ABs specialanpassade lager- och logistiklösningar och drygt 50 egna lastbilar som rullar dagligen med anställda chaufförer, ser vi till att produkterna transporteras från våra odlare till kund, alltid med miljön i fokus. SydGrönt Ekonomisk Förening stödjer hela koncernen inom Försäljning, Inköp, Marknad, Produkt, Kvalitet, Ekonomi, Lön, HR och IT. Tillsammans satsar vi på framtiden med hållbar mat - från svenska odlare till dig! Vi söker nu CE-chaufförer för behov. Kanske har du ett annat jobb idag och vill köra lite extra? SydLog AB erbjuder en dynamisk arbetsplats med en god och familjär kultur, där du får möjlighet att utvecklas och få nya utmaningar! Verksamheten bedrivs dygnet runt vilket innebär helgjobb, natt- och dagtid. Vi erbjuder en trygg anställning efter Transports Kollektivavtal, gym på arbetsplatsen, flexibilitet med arbetstider och en arbetsplats med god kamratskap. Befattningens ansvarsområden Som chaufför på SydLog innefattar dina arbetsuppgifter lastning/lossning hos kunder och odlare. Vårt åkeri har verksamhet dygnet runt med högsäsong på sommaren då säsongen för svensk frukt och grönsaker har sin peak. Framförallt regionala och lokala transporter i Skåne, Bleking och Halland med omnejd. Vi har kollektivavtal och rapportering sker i TransPA. Huvudsakliga arbetsuppgifter: - Lastning - Lossning - Godshantering - Hantering av fraktsedlar/retursedlar - Hantering av returgods Kvalifikationer: Körkort med behörighet CE YKB Digitalt förarkort Truckort Svenska och/eller engelska i tal och skrift För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: Ska vara ansvarstagande, pålitlig, strukturerad och noggrann, detta är något vi värdesätter. Ett stort plus är om du är en person som är flexibel och stresstålig samt att du snabbt kan sätta dig in i nya rutiner och arbetsuppgifter. Som chaufför är du företagets ansikte utåt, därför är det viktigt att du håller en god servicenivå trots pressat tidsschema och högt arbetstempo. Vi uppmuntrat kvinnliga sökanden. Generella förväntningar för samtlig personal inom SydGrönt koncernen: Bidra till vår positiva marknadsföring där varje anställd är varumärkets ansikte utåt och ska fungera som en föredömlig representant för bolaget Har respekt för våra råvaror Aktivt arbeta med vår gemensamma arbetsmiljö där vi alla har ett ansvar Främjar teamkänslan och verka för allas trivsel Utför arbetet med stolthet och strävar efter att alltid göra sitt bästa Tystnadsplikt råder gällande våra rutiner och arbetssätt, av konkurrensskäl och säkerhetsskäl Främja likabehandling och motverka alla former av diskriminering, detta genom att aktivt välkomna och inkludera alla kollegor i gemenskapen SydGrönt har en kompromisslös syn att arbetsmiljön ska hållas fritt från alla typer missbruk. Alkohol och Drogtester förekommer vid nyanställning. ___________________________________________________________________________________________ SydGrönts värdeord Vi ägs av våra odlare och är en jordnära och handlingskraftig verksamhet som brinner för hållbar mat och klimat. Våra anställda är nyckelspelarna i vår framgång och tillsammans sätter vi stor stolthet i att förse marknaden med våra svenskproducerade frukt och grönsaker. En rekryteringsprocess medför ett val inte bara för oss som arbetsgivare, utan även för dig som sökande, vår ambition är att våra rekryteringar ska vara transparenta och långsiktiga. Därför är det viktigt för oss att våra kandidater lär känna oss för att kunna ta rätt beslut för framtiden. Ett led i detta är att presentera våra värdeord, dessa präglar vårt sätt att arbeta i både stort och smått. Affärsinriktad Effektiv Innovativ Hållbar Om detta tilltalar dig, tror vi att du kommer trivas och utvecklas hos oss! Läs gärna mer om oss på www.sydgront.se Tillträde: Omgående Anställningsform: Timanställning vid behov Placering: Helsingborg Sista ansökningsdag: 2025-05-15 Frågor hänvisas till: Jimmy Dunborg Transportchef 0768855205 Urval kommer att ske löpande, vilket innebär att anställning kan ske innan annonsens slutdatum. Vi ser fram emot din ansökan! Inför den här rekryteringen har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring, med anledning av detta undanber vi kontakt från annonssäljare eller säljare av rekryteringstjänster.
Välj ett jobb för att visa detaljer