Lediga deltidsjobb i Helsingborg
Det finns totalt 228 lediga deltidsjobb att söka i Helsingborg
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vår kund är en tjej som har ett stort intresse för att bada, rida, lyssna på musik, promenera, hitta på olika aktiviteter samt träffa kompisar. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en tjej i 25 års åldern bosatt i Helsingborg har B-körkort då man som assistent kör kundens bil har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift kan följa med till stallet och ridläger då kunden älskar att rida har god fysik tål pälsdjur är rökfri är trygg, lugn och tålmodig Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen för aktiviteter Kunden ser gärna kvinnliga sökande och stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 50%. Tjänsten innebär arbete under dagtid och kvällstid på vardag och helg. Varierande arbetstider. Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Omgående eller enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Katarina Roos [email protected]
Nu söker vi på Villa Maria i Helsingborg sommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Introduktionsutbildning Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper Karriär- och utvecklingsmöjligheter Arbetskläder Kollektivavtal Om rollen Din uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande. Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa Maria i Helsingborg Villa Maria stod färdigt hösten 2019 och ligger i stadsdelen Mariastaden i Helsingborg. Vi vänder oss till dem med somatisk samt demens sjukdom och erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. Villa Maria har 30 permanenta platser samt 30 korttidsplatser. Varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Varje våningsplan har två stora balkonger och på markplan finns en festsal med utsikt mot vår innergård som har ett inglasat uterum. www.vardaga.se Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Din erfarenhet och kunskap Vi gissar att du som söker dig till oss: - lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Anställning sker löpande Sista ansökningsdag: 30 april. Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Korttid: Petra Hultberg [email protected] Gruppchef SÄBO: Jessica Eriksson [email protected] Gruppchef Natt Lisa Dock [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Vill du följa med på en bättre resa tillsammans med dina kollegor? Om så är fallet så kan vi erbjuda dig en plats på väg mot en bättre resa. På våra cirka 100 bemannade stationer så är ingen dag den andra lik och du kommer att ha ett otroligt varierande arbete, likväl som lika stor variation i människor som besöker nån av våra stationer. Lite kort om Preem Preem är Sveriges största drivmedelssbolag. Vår vision är att leda omvandlingen mot ett hållbart samhälle. Preems två raffinaderier som är belägna i Göteborg och Lysekil räknas till de mest moderna och miljöanpassade i Europa med en raffineringskapacitet på över 18 miljoner kubikmeter råolja per år. Läs allt om detta på preem.se Vi har också ett rikstäckande servicenät med flera hundra drivmedelsstationer för privat- och yrkestrafik. Det är till ett av dessa drivmedelsstationer som vi nu söker Säljare! Om rollen som Säljare Rollen som Säljare innebär primärt kassatjänst vilket innefattar servering av freshfood, uthyrning av släp, försäljning av biltvätt och andra varor. Det förekommer också många sekundära arbetsuppgifter som tillhör en bensin/servicestation såsom städning, uppfyllning i butik m.m. Din viktigaste roll blir dock att ge varje kund ett bemötande i världsklass, vi söker därför dig som är utstrålar glädje, är utåtriktad och tycker om att ge bra service. Förutom att du kan ta hjälp av medarbetare på Preem finns det även ett etablerat nätverk av medarbetare utöver de som finns på din station. Du blir en viktig del av Preems varumärke För oss är det viktigt att du delar våra värderingar, ansvarstagande, nyskapande och inkluderande eftersom de ligger till grund för allt vi gör. Som Säljare har du en av Preems viktigaste roller är Preems ansikte utåt och du kommer att vara en viktig ambassadör för Preems varumärke. Vad ser vi att du behöver för att lyckas? Vi tror mycket på engagemang och viljan att lyckas. Det viktigaste är att du brinner för och tycker det är roligt att ge våra kunder en upplevelse i världsklass. Vi ser även att du gillar att arbeta i team och ser vikten i att knyta goda relationer. Det är dock meriterande om du arbetat med service kanske på bensinstation, restaurang eller inom liknande verksamheter. En drivmedelsstation för alla På Preem är mångfald och inkludering en av våra viktigaste frågor. Varje person bidrar genom sin unika bakgrund, kompetens, personlighet och erfarenhet till att vi ständigt ska kunna bli bättre. Vi på Preem ser mångfalden som en förutsättning för att vi hela tiden ska utveckla det vi gör och vara en ledande aktör i omställningen till ett hållbart samhälle. Vi lägger ett stort värde i våra olikheter där vi som bolag kan spegla samhället och våra besökare på station. Anställningsvillkor Lön: Enligt kollektivavtal Startdatum: Enligt överenskommelse Anställningsform: Behovsanställning Stationens öppettider: 05:30-22:00 (Helg 06:30-22:00) Arbetstider: Vardagar, kvällar och helger Ta reda på mer! Om du är nyfiken på Preem som bolag så kan läsa mer på Preem.se. Om du har ytterligare funderingar om rollen så kan du maila till: [email protected] Urval och Intervjuer kommer att ske löpande så dröj inte med din ansökan. Vi ser fram emot din ansökan!
Om oss Dibber etablerades i Sverige 2017 och bedriver idag förskolor, grundskolor, anpassade grundskolor och öppna förskolor. Dibbers huvudkontor ligger i Sollentuna, verksamhet finns i stora delar av Sverige. Dibber i Sverige är en del av den norska friskolekoncernen Dibber som startades och ägs av två engagerade pedagoger, Randi och Hans Jacob Sundby. Den första förskolan startas 2003 i den lilla stad där Randi växt upp. Idag driver Dibber mer än 600 förskolor i nio länder över hela världen. Vi står upp för livslångt lärande och att hålla oss i framkant inom våra professioner. Vi strävar efter att bygga ett professionellt nätverk där vi lär av varandra och som kan stötta och inspirera. Oavsett vilken del av verksamheten som du arbetar inom, blir du en del av ett team som vill göra en skillnad för barn och elever, och deras framtid. Tillsammans skapar vi en inkluderande arbetsplats präglad av hjärtekultur, lärande och utveckling. Vi söker en musiklärare Du delar Dibbers pedagogiska förhållningssätt som handlar om att arbeta med omsorg för att utveckla egenvärde, empati och inkludering. Du uppmärksammar, sätter ord på och stärker situationer som bygger förtroendefulla relationer och arbetar för att bygga en positiv gemenskap såväl kring eleverna i undervisningen och i mötet med vårdnadshavare, som i ditt arbetslag. Du bidrar med kunskap och kreativitet, engagemang för lärande och visar tålamod. Du firar dina elevers och kollegors framgångar, stora som små och glädjs med deras nya lärdomar och upptäckter. Om rollen Som lärare på en Dibberskola ansvarar du för att vårt pedagogiska förhållningssätt genomsyrar ditt arbete. Du ansvarar för att genomföra planering, undervisning, dokumentation och utvärdering av undervisningen tillsammans med ditt arbetslag. Vi söker en behörig musiklärare på 40 % som undervisar från årskurs 2-9. Vi söker även en fiollärare på 25 % och cellolärare 25 %. Tjänsterna kan med fördel kombineras. Dina kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad och behörig i musik för årskurs 2-9 * Tydlig ledare * Förmåga att bygga förtroendefulla relationer * Erfarenhet och intresse för digitala verktyg och system * Samarbetsförmåga och förhållningssätt att dela med sig av kunskap och erfarenhet för kollegialt lärande * Förmåga att planera och organisera sitt arbete * Kan arbeta utifrån LGR 22 * Tvåspråkig- talar flytande engelska och svenska Vi har en viktig roll och vill att du är med! På Dibber har vi hjärta för lärande. Det betyder att vi brinner för att varje barn och elev ska ges de bästa förutsättningarna för att utveckla ett livslångt lärande med hjärta för världen. Vår Hjärtekultur är kärnan i hela verksamheten, och präglar relationerna med barn och elever, vårdnadshavare, och mellan kollegor. Hjärtekulturen ska vara en vägledare i varje situation. Vi strävar efter att vara en inkluderande arbetsplats där varje medarbetare känner sig sedd och kan vara med och bidra. Vi erbjuder en arbetsplats med fokus på trivsel och arbetsmiljö, utveckling och tillitsfulla relationer. Dibber har kollektivavtal genom Almega med Sveriges lärare, Kommunal och Vision (Friskoleavtalet) och erbjuder friskvårdsbidrag, föräldralön, personalstöd, företagshälsovård samt regelbundna medarbetarundersökningar för att mäta våra medarbetares trivsel och hälsa. Det är viktigt för oss att våra medarbetare trivs hos och känner trygghet. Vi vet att ledarskapet är avgörande för att vår verksamhet och våra medarbetare ska må bra och lyckas, därför jobbar vi aktivt med att utveckla våra ledare och säkerställa att de har det stöd de behöver. Välkommen till Dibber – med hjärta för lärande!
Erfarna truckförare sökes till lager i Helsingborg! Är du en erfaren truckförare på jakt efter ett extrajobb? Vill du kombinera fysiskt arbete med körning av skjutstativtruck (B3)? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om uppdraget Som truckförare hos oss kommer du att ha en viktig roll på lagret. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Lastning och lossning av material. Transportera varor till och från produktion samt placera dem rätt i lager. Truckkörning: främst B3, där noggrannhet och systemvana är ett stort plus. Stötta kollegor med andra uppgifter som kan dyka upp under arbetets gång. Säkerställa att lagret är organiserat och arbetsplatsen fungerar smidigt. Arbetet kräver att du kan köra truck säkert och effektivt samt att du har ett öga för detaljer. Då verksamheten tidvis har hög arbetsbelastning, är viss flexibilitet med arbetstiderna ett måste. Anställningsdetaljer Uppdrag: Lagermedarbetare / truckförare Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Omfattning: Deltid, cirka 50 % (justerbart enligt överenskommelse). Lön: Enligt kollektivavtal, varierar mellan arbetsplatser. Arbetstider: Varierande, främst dagtid. Helgarbete förekommer. Placering: Helsingborg med omnejd (enligt överenskommelse). Vem söker vi? Vi söker dig som är en erfaren truckförare med ett professionellt och lösningsorienterat arbetssätt. För att passa i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av att köra truck på heltid i minst några månader. Behärskar svenska flytande, både i tal och skrift. Är flexibel och kan arbeta minst 2–3 dagar per vecka. Har B-körkort och tillgång till bil. Är en lagspelare som bidrar till ett gott samarbete och effektivitet. Har ambitionen att alltid göra ett gott arbete och ta ansvar för dina uppgifter. Krav: En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier, deltidsarbete eller eget företag). Intyg på din sysselsättning krävs (t.ex. studieintyg, anställningskontrakt eller F-skattsedel). Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte. För frågor om tjänsten, kontakta oss på: [email protected] Observera: För aktuella kandidater görs referenstagning samt kontroll mot belastningsregistret i senare steg av rekryteringsprocessen. Varför välja oss? Hos Today Consulting får du möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas i en dynamisk arbetsmiljö. Som konsult har du chansen att arbeta på olika arbetsplatser och skaffa värdefulla erfarenheter inom lager, produktion, industri och verkstad. Fördelar med oss: Flexibelt schema och extrainkomst vid sidan av din huvudsakliga sysselsättning. Variation i arbetsuppgifter och möjlighet att bygga nya kontakter för framtiden. En trygg anställning med kollektivavtal. På Today Consulting har vi lång erfarenhet av bemanning och rekrytering. Vi vet hur viktigt det är med rätt person på rätt plats, vid rätt tidpunkt. Vi hjälper dig att förbereda din morgondag – redan idag.
Kooperativet Hand i Hand är en medlemsstyrd organisation som bildades 1995 för personer med rätt till assistans. Våra medlemmar finns i Skåne, Halland, södra Småland, Västra Götaland, Stockholm samt Jämtland. Vi har kontor i Halmstad, Hässleholm och Malmö. Vi stöttar våra medlemmar med allt ifrån att ansöka om timmar hos Försäkringskassan/kommunen till personalfrågor rörande de personliga assistenterna. Vi anser att arbetet som personlig assistent är ett av de viktigaste arbeten som finns då man är en möjlighet för en annan människa, en möjlighet som innebär att han eller hon kan få leva sitt liv som alla andra. . Vi söker dig som vill jobba som personlig assistent till en snart 60-årig man i Helsingborg. Mannen bor i egen lägenhet och behöver stöd i de vardagliga sysslorna. Han har en intellektuell funktionsnedsättning (IF) och kommunicerar främst med tecken som stöd (TAKK). Eftersom han har en nedsatt kognitiv förmåga behöver du som assistent kunna hjälpa honom få struktur och förutsägbarhet i vardagen. Han är fysiskt fullt rörlig och aktiv, men kan behöva hjälp med motivation för att påbörja aktiviteter i rätt tid och behöver få ta saker i sin takt. Vi söker nu en assistent som kan hoppa in och arbeta extra när mina nuvarande assistenter inte kan av olika anledningar. I första hand så behöver vi hjälp med nätter och då ingår även väntetid men kan bli längre pass då mina andra assistenter inte kan arbeta av olika anledningar. Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med personer med IF. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med bildstöd/AKK och TAKK är det ett stort plus. Som person är du lugn, ansvarsfull och initiativtagande. För att kunna stötta mannen på bästa sätt behöver du kunna planera, ligga steget före och se vad som behöver göras. Du trivs med ett arbete som är fysiskt aktivt och har en stor portion fantasi. Vi ser gärna att du som söker är över 30 år och kan hantera det svenska språket i både tal och skrift, detta för att kommunikationen ska fungera. Det är viktigt att du är rökfri under arbetstid! Intervjuer kommer hållas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi kommer endast ha möjlighet att kontakta de som är aktuella för intervju. Har du några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta oss på 010-25 25 250.
Om arbetsplatsen Furuboda Assistans är en privat assistansanordnare i södra Sverige med rötter i den ideella Föreningen Furuboda. Bolaget skapades år 2005 och är ett växande företag. I dagsläget består Furuboda Assistans av ca 600 medarbetare. Vi strävar efter att vara ett föredöme inom hållbart företagande. För oss handlar hållbart företagande om att ha ett starkt kundfokus, välmående personal samt att eftersträva en låg klimat- och miljö-påverkan, samhällsengagemang och lönsamhet genomsyrar alla delar av vår verksamhet. Om uppdraget Nu söker vi dig som vill arbeta extra som personlig assistent. Vi kan erbjuda dig en tjänst som tim- och sommarvikarie med möjlighet att ha vissa fasta pass nu under vår och sommar. Vi har två kunder i Helsingborg som vi önskar kombinera i denna tjänst. Som person behöver du vara lyhörd för kundens behov. Att du i varje uppdrag är engagerad och tar till dig vad just den kunden har behov av och önskar från dig. Att du är flexibel och ansvarsfull är ytterligare egenskaper som du behöver ha för att fungera i dessa uppdrag. Arbetet hos båda kunder utförs med enkel assistans, så det behöver du klara av. Vi är nyfikna på vem du är och hoppas att du tar tillfället i akt och söker denna tjänst. Mer utförlig beskrivning kring uppdragen kommer att ske vid första intervjun. Hoppas vi hörs! Övrigt Som anställd på Furuboda Assistans blir du erbjuden ett meningsfullt arbete med trygg anställning, friskvårdsbidrag på 2500 kronor, utbildningar och möjlighet till att utvecklas i ditt uppdrag. Vi tycker det är viktigt att medarbetare känner glädje och gemenskap på jobbet, och erbjuder därför en rad olika aktiviteter. Hos oss får du precis som våra kunder vara precis den du är. Vi har kollektivavtal och är medlemmar i IfA, Intresseföreningen för assistansberättigade, och möter deras höga kvalitetskrav som IfA-godkänd anordnare av personlig assistans.
Vi söker nu engagerade och ansvarstagande terminalarbetare som vill arbeta deltid under nattetid. Har du truckkort, trivs med fysiskt arbete och söker ett extra jobb att kombinera med en annan huvudsaklig sysselsättning, då kan detta vara tjänsten för dig! I denna roll kommer du att vara en del av ett team som ansvarar för att hantera och sortera gods på terminalen. Du kommer även köra en del truck, framförallt A4 och B1, därav är det ett krav på att man har ett truckkort. Då arbetet sker under natten och ofta i ett högt tempo är det viktigt att du är stresstålig och van vid fysiskt krävande arbete. Vi söker dig som har truckkort och tidigare erfarenhet av truckkörning, samt trivs i en miljö med högt tempo. Rollen kräver att du är flytande i svenska, både i tal och skrift, eftersom att det finns en del olika sorteringsbegrepp som man bör behärska. Vidare är det avgörande att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Arbetstiderna för denna tjänst är förlagda på natten och det är ett krav att du kan arbeta mellan 3-5 dagar per vecka beroende på behov. Låter detta som något för dig? Tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag. Vi tillämpar löpande urval. Varmt välkommen med din ansökan
Universitetsstudent eller har du ett annat arbete på minst 50 % se hit! Arena personal söker för kunds räkning flitig extrapersonal för terminalarbete. Arbetsuppgifterna på terminal innefattar paketsortering efter postnummer. Arbetstiderna är måndag-fredag 15.00-19.30, 3-5 dagar per vecka. Det är krav på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 %. Detta kan innefattas av studier eller ett annat arbete. Ansökningar som inte uppfyller detta krav kommer EJ behandlas. Från Arena Personals sida ses helst att du har möjlighet att arbeta i snitt minst 3 vardagar i veckan. Din profil Vi ser gärna att du är en framåt och arbetsvillig person som inte är rädd för att ta i. Du behöver fungera i grupp men samtidigt ha förmågan att vara självständig i ditt arbete. För att passa till tjänsten bör du vara noggrann, effektiv i ditt arbete och driftig. För att få tjänsten krävs även att du är ordningsam och kan vara tydlig i din kommunikation med konsultchefen.
Om oss Pitcher’s är din lokala gastropub där ett gediget hantverk och umgänge med vänner står i centrum. Hit kan du komma för att få god mat och dryck, men även för att koppla av en stund i goda vänners lag. Pitcher’s vid Helsingborg öppnar snart och är det självklara valet för dig som vill umgås med vänner och gillar god mat och dryck. Vi kommer ha öppet alla dagar i veckan. Om dig Pitcher’s i Helsingborg är en mötesplats där du kan äta vällagad mat och njuta av drycker av alla möjliga slag. Maten tillagas från grunden och vi använder oss bara av de bästa råvarorna. Vill du ha något gott att dricka till maten så kan vi med glädje erbjuda ett brett sortiment av öl och vin. Känner du att detta låter intressant är du varmt välkommen med din ansökan. Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba inom service samt gillar att arbeta aktivt. Du ska vara stresstålig och engagerad. Det är viktigt att du fungerar bra med att arbeta i grupp samt att du lägger stor vikt vid laganda, noggrannhet och service. Du sätter gästen i fokus och vi ser att erfarenhet av tidigare arbete inom restaurang är ett krav. Erfarenhet som bartender är meriterande. Dina arbetsuppgifter Hos oss på Pitcher's kan och bör du förvänta dig mat som är en fröjd för både ögat och magen. Här står maten i fokus och vi tillagar alla våra rätter från grunden. Det betyder att du får fräsch mat som tillagas när du beställer den, gjord på råvaror av högsta kvalitet. Vi tar inga genvägar, utan serverar endast sådant som vi själva skulle uppskatta att få på tallriken. Det är din garanti för att det vi serverar är gjort med kärlek och omtanke. På Pitcher's sätter vi stor vikt vid service och engagemang. Du jobbar som medarbetare tillsammans med dina kollegor för att bidra till en trivsam och trevlig miljö för våra gäster. Som servitör/servitris ansvarar du för din egen kassa och servicen vid din tilldelade station i nära samarbete med kollegor och chefer. Just nu breddar vi teamet och vi söker även extra-arbetare som vill jobba kvällar och helger.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 228 jobb