Lediga deltidsjobb i Helsingborg

Det finns totalt 185 lediga deltidsjobb att söka i Helsingborg

Extrajobb - inventera i välkänd klädbutik i Helsingborg
Jobandtalent Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Storesupport är en del av Job&Talent. När du klickar på "Ansök här" kommer du att dirigeras vidare till Storesupport. Arbetsuppgifter Vi söker medarbetare för en inventering till en välkänd klädbutik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig. I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är organiserad och effektivt arbetar på ett systematiskt sätt. Du trivs med att arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt. Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men är inte ett krav. Arbetstider Inventeringen kommer att äga rum: Plats: Helsingborg Dag: 23 och 30 oktober Tid: 06:00-10:00 Detta är ett uppdrag under två dagar med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!Om Job&TalentJob&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

11 september 2024
Sista ansökan:
29 oktober 2024
Extrajobb - inventera i välkänd klädbutik i Helsingborg
Svenska Storesupport Bemanning AB
Butikssäljare, fackhandel

Arbetsuppgifter Vi söker medarbetare för en inventering till envälkänd klädbutik. Om du är noggrann, strukturerad och har ett öga för detaljer är detta uppdraget för dig.I rollen kommer du att ingå i ett team som gemensamt ansvarar för att inventera alla artiklar i butikens sortiment. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är organiserad och effektivt arbetar på ett systematiskt sätt.Du trivs medatt arbeta självständigt och inventerar på ett strukturerat sätt.Erfarenhet av större inventeringar är en fördel, men är inte ettkrav. Arbetstider Inventeringen kommer att äga rum: Plats:Helsingborg Dag:23 och 30oktober Tid:06:00-10:00 Detta är ett uppdrag under två dagarmedeventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!

11 september 2024
Sista ansökan:
29 oktober 2024
Kassaledare 30 h/vecka Vikariat
Hornbach Byggmarknad AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

HORNBACH Byggmarknad AB Har du har en utpräglad känsla för service och brinner för försäljning? HORNBACH framgång bygger på medarbetarnas genuina engagemang och där vi alltid följer vår strategi som innebär att vi ställer höga kvalitetskrav på våra varuhus och vårt Sortiment. Stämmer detta in på dig? Då kan du vara den vi söker! Om rollen Som medarbetare hos oss representerar du Hornbach och är ett föredöme vad gäller engagemang, driv och kundservice. I rollen som kassaledare består arbetsuppgifterna i huvudsak att leda, fördela och följa upp kassa- och kontanthanteringsarbetet.  Exempel på förekommande arbetsuppgifter * Bemanningsplanering, utbildning och utveckling av personal * Kassaavräkning, bokslut av dagskassor och sammanställning av kassarapporten * Säkerställa  kundservicenivå genom ett aktivt agerande i kassalinjen * Registrerar varor och tar betalt för kunders inköp * Returhantering Din profil * Gymnasieutbildning eller motsvarande samt erfarenhet av detaljhandeln. * Meriterande om du har flerårig erfarenhet av att leda en kassalinje * Tidigare erfarenhet från ledande befattning inom detaljhandeln * Goda administrativa kunskaper * Förmågan att hantera stress, då jobbet stundtals innebär högt tempo. * Utpräglad känsla för service, kundorientering och brinner för försäljning. * Som person är du noggrann och lösningsorienterad. Arbetstid/Varaktighet: Vikariat 12 månader. Deltid 30 tim/v. Arbetstiderna är morgon, kväll samt varannan helg. Lön: Lön enligt kollektivavtal. Tillträde: Tidigast 14/10 - 2024, eventuell chans till förlängning av vikariat

11 september 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Extrajobb hos PostNord i Helsingborg
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Vill du ha ett spännande extrajobb inom logistik och lagerhantering? Då har vi jobbet för dig! Vi på Manpower söker just nu lagerarbetare till ett extrajobb hos PostNords olika sajter i Helsingborg. Är du noggrann, effektiv och har truckkort samt kan starta omgående? Sök då tjänsten idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och PostNord. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbetar på plats hos PostNord i Helsingborg. Om rollen som lagerarbetare Som lagerarbetare hos PostNord kommer du att vara en viktig del av vårt logistikteam. Du kommer arbeta med att organisera gods, använda truckar för att flytta varor, samt säkerställa att våra leveranser sker effektivt och säkert. Vi erbjuder en dynamisk och stimulerande arbetsmiljö där ingen dag är den andra lik! Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag, antingen på dagtid eller kvällstid. Du förväntas kunna vara tillgänglig för arbete minst 3 pass i veckan under varierande tider. Övrig information Placeringsort: Helsingborg med omnejd Arbetstider: Dag och kväll Anställningsform: Extra vid behov Är du rätt person för tjänsten? Vi söker dig som är självständig, noggrann och strukturerad. En del av jobbet sker i grupp, därmed är även teamkänslan viktig. Den här tjänsten passar dig som tycker att det är roligt att jobba fysiskt och tycker lager är spännande. Du är den som presterar det lilla extra och drivs av goda resultat. Vi ser även att du arbetar effektivt och resultatinriktat. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta på lager sedan tidigare men vi lägger även stor vikt vid din personlighet. I övrigt krävs det att du har: * En huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - tex studier, F-skattesedel, deltidsjobb osv. * En tillgänglighet på minst 3 pass i veckan under varierande tider * Truckkort A1-4 och B1-4 * Körkort och tillgång till bil * God teknisk förståelse * Flytande svenska i tal och skrift Det anses meriterande om du har erfarenhet av att köra truck. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sara Nordström via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig om att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

11 september 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Undersköterska till Rättspsykiatrisk avdelning i Helsingborg

Gör skillnad. Varje dag. Letar du efter ett spännande och varierande arbete där du inte bara har möjlighet att utvecklas inom din profession utan även som person? Vill du arbeta i en verksamhet där du får möjlighet att göra skillnad för både samhället och medmänniskor? Då kan detta vara rätt tjänst för dig! Verksamhetsområde (VO) rättspsykiatri tillhör förvaltningen Psykiatri, habilitering och hjälpmedel. Verksamhetsområdet består av rättspsykiatriska heldygnsavdelningar placerade i Trelleborg, Helsingborg och Hässleholm samt Kristianstad. Våra öppenvårdsenheter finns i Malmö, Helsingborg och Hässleholm. Vi är idag totalt cirka 320 medarbetare. Rättspsykiatrin vårdar personer som av domstol dömts till rättspsykiatrisk vård. Många har allvarlig psykossjukdom, multihandikapp med funktionsnedsättning, hjärnskada, allvarlig personlighetsstörning eller missbruk. Det är vanligt med sekundära komplikationer såsom bristande formell utbildning, kriminalitet, social isolering och utstötthet. Målsättningen med den rättspsykiatriska vården är att habilitera personer som lider av en allvarlig psykisk ohälsa till ett vardagsliv i samhället med minskad risk för återfall i brott. I Helsingborg finns både öppenvård och en slutenvårdsavdelning. På Rättspsykiatriavdelning 26 i Helsingborg finns det plats för 14 patienter, både manliga och kvinnliga. Till avdelningen hör också en observationsavdelning med två vårdplatser. Vårt uppdrag är mångfacetterat och innebär att vårda patienter dömda till rättspsykiatrisk vård som ska slussas ut till eget boende. Patienterna kan många gånger vara hos oss under långa perioder vilket ger oss unika möjligheter att följa dem under behandlings- och rehabiliteringsprocessen. Vi arbetar för att alla patienter inom heldygnsvården ska vara vårt gemensamma ansvar och att det ska vara en självklarhet att vi hjälps åt avdelningarna emellan då behov finns. Vi ställer om till titeln undersköterska och kommer över tid fasa ut titeln skötare inom alla våra verksamheter inom psykiatrin. Ett arbete som startade den 1 november 2023. Att titeln förändras kommer inte förändra behovet av specialistkompetens inom psykiatri. Specialistkompetensen är fortsatt väldigt viktig och något som kommer att vidareutvecklas. Inom förvaltningen har ett arbete påbörjats med att se över vad som behövs för fortsatt kompetensutveckling, ökad yrkeskunskap och utvecklingsmöjligheter kopplat till patientarbetet. ARBETSUPPGIFTER Inom psykiatrin erbjuds du ett spännande och intressant arbete med möjlighet till kunskapsutveckling inom verksamhetsområdets samtliga områden. Som undersköterska hos oss medverkar du i den psykiatriska omvårdnaden av våra patienter där du arbetar för en hög patientsäkerhet genom nära samarbete med både kollegor och patienter. I ditt arbete som undersköterska ingår vanligt förekommande skötaruppgifter, bland annat som ansvarig för dagliga rutiner, stödsamtal samt dokumentation i journalsystemet Melior. Observera att tjänsten gäller timanställning. KVALIFIKATIONER Du som söker är utbildad undersköterska i form av gymnasieskolans vård- och omsorgsprogram 3 år (2500 poäng), Vård- och omsorgsprogrammet, Komvux, tre terminer (minimum 1350 poäng) alternativt annan likvärdig undersköterskeutbildning. Utöver utbildning ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta som skötare och/eller undersköterska. Det är även meriterande om du har erfarenhet av att arbeta inom psykiatri eller av att arbeta med patienter med psykisk ohälsa. Då arbetet till stor del innefattar kommunikation och dokumentation är det ett krav att du har goda kunskaper i svenska språket, i såväl tal som skrift. Det ses som meriterande om du har goda datorkunskaper och grundläggande kunskaper i vårt journalsystem Melior. Bifoga undersköterskebevis från Socialstyrelsen om du har hunnit få det eller examensbevis till ansökan. Om du inte erhållit beviset ännu ges du en titel som omvårdnadsassistent i avvaktan. Om du var tillsvidareanställd som undersköterska den 1 juli 2023 eller om du önskar behålla yrkestitel skötare och var anställd som detta före 1 november 2023, inkom med intyg som styrker detta. Du har ett genuint intresse för den psykiatriska omvårdnaden och du sätter alltid patienten i fokus. Vi tror att du som person är trygg och stabil, det är viktigt att du kan behålla lugnet och har ett lågaffektivt bemötande i stressiga situationer. Med hög service- och ansvarskänsla samt god samarbetsförmåga bemöter du ödmjukt den situation patienten och de anhöriga står inför. Du trivs med att handleda studenter och känner dig trygg i den rollen. Du har god prioriteringsförmåga och du bidrar också till en bra arbetsmiljö. Vi är måna om att hitta rätt person och lägger därför stor vikt vid personlig lämplighet. Utdrag ur misstanke- och belastningsregistret kommer att göras inför eventuell anställning. I den här rekryteringen tillämpar vi löpande urval. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Region Skåne finns till för att alla som bor i Skåne ska må bra och känna framtidstro. Genom gränslösa samarbeten och omtanke skapas de bästa förutsättningar för ett hälsosamt liv inom näringsliv, kollektivtrafik, kultur och hälso- och sjukvård i Skåne. Tillsammans gör vi livet mera möjligt. Psykiatri, habilitering och hjälpmedel är den näst största förvaltningen med verksamheter runt om i hela Skåne. Vi har ett brett uppdrag där många olika kompetenser tillsammans ger våra patienter den bästa vården och omsorgen. Med nyfikenhet och stort intresse satsar vi också på utveckling och forskning. Uppdraget inom psykiatri är att bedriva specialiserad vård i den offentligt drivna barn-, vuxen- och rättspsykiatrin. Habiliteringen bedriver habilitering och rehabilitering inom den offentligt drivna barn-, ungdoms- och vuxenhabiliteringen. Hjälpmedel har i uppdrag att hantera hjälpmedel som föreskrivs till patienter i Skåne. Inom förvaltningen finns också syn-, hörsel och dövverksamhet och ungdomsmottagningarna i Skåne. På https://www.skane.se/ledigajobb kan du se i vilket skede Region Skånes rekryteringar befinner sig och hur många som har sökt tjänsterna. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

11 september 2024
Sista ansökan:
25 september 2024
Ekonomiansvarig omgående - Jeeves - deltid (50%) - Lomma
Standby Workteam AB
Ekonomi- och finanschefer

Med över 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad kvalitetsleverantör med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö. Ekonomiansvarig - omgående - Jeeves - deltid (50%) - Lomma Är du omedelbart tillgänglig och vill jobba deltid 50% på ett trevligt mindre företag i Lomma? Är du en strukturerad och positiv person som tycker om att arbeta självständigt samtidigt som du ingår i ett prestigelöst och trevligt gäng i ett framgångsrikt företag? Då ska du se hit! Här erbjuds du en omväxlande deltidstjänst på 50%. Arbetsuppgifter: Du ansvarar för den löpande bokföringen inkl bokslut. Utöver detta diverse allmän administration. Om dig: Vi ser gärna att du har erfarenhet av Jeeves. Du har eftergymnasial utbildning i ekonomi eller motsvarande och erfarenhet av liknande arbete. Du är en fixare som gillar siffror och har goda kunskaper i Officepaketet och i synnerhet av Excel. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. Du är en självständig, noggrann och företagsam person. Du trivs där det händer mycket och har inget emot förändringar. Vidare, är du kommunikativ, lättsam och jordnära som person. Om tjänsten: Tjänsten är ett vikariat som kan bli fast tjänst på sikt. Deltid (50%), placering i Lomma. Start omgående. Vi tillämpar löpande urval och du är välkommen att sända in din ansökan snarast via länken nedan. För mer information om tjänsten kontakta Karin Dahlin, Standby Workteam, tel. 0733-763988. Välkommen med din ansökan!

11 september 2024
Sista ansökan:
11 oktober 2024
Kock sökes till minEgentid
Malmö Personal AB
Kockar och kallskänkor

Min Egentid erbjuder avlastning för föräldrar för att kunna få egentid och på så sett skapa kvalitetstid med familjen. Vi erbjuder barnpassning, matlagningstjänster, städ samt djurpassning för att ge föräldrar möjligheten att ladda batterierna och återvända som bättre föräldrar. Målet är att underlätta för familjer att njuta av kvalitetstid tillsammans. Vi på minEgentid erbjuder matlagning i det egna hemmet.  Just nu letar vi efter någon som vill tjäna lite extrapengar i form av att hjälpa en äldre dam med matlagningen. Du kommer hem till kunden 1ggr/veckan med varor och lagar middagar i form av matlådor. Allergier finnes samt en LCHF kost är viktig. Det är önskvärt om du har någon form av kockutbildning. Vi ser gärna att du har passion för matlagning samt en vilja att hjälpa andra. Vi värdesätter ett förtroendeingivande förhållningssätt samt förmågan att ta egna initiativ. Vårt uppdrag är av största vikt, och vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. De kriterier vi har för att jobba som kock hos oss inkluderar: * Intresse för matlagning * Ansvarsfullhet * Kockutbildning eller liknande erfarenheter på gymnasienivå eller högre är önskvärt * Annan sysselsättning så som deltidsjobb, studier eller pensionärstatus * Tillgänglig minst en gång i veckan * Önskan om att arbeta som kock i minst 6 månader * Boende i Sverige * Ålder på minst 18 år * Körkort underlättar Innan vi släpper iväg dig på uppdrag behöver du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Detta är gratis att beställa från polisens hemsida. Länk hittar du HÄR! Bifoga en kort presentation, CV om du har, där du kort beskriver vem du är, vilken utbildning och erfarenheter som du har med dig och varför du är en av de matlagare som vi vill anställa. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Vi avser att anställa 1 kock denna omgång, den här annonsen och de här uppdragen förväntas locka många sökanden, och vi vet därför av erfarenhet att vi inte kommer att hinna återkoppla till alla sökanden som vi annars gör, vilket vi beklagar.  Mirella Beck Verksamhetschef   Läs mer om vår verksamhet: www.minEgentid.nu

10 september 2024
Sista ansökan:
24 september 2024
Erfaren florist på deltid sökes till blomstrande möjlighet i Helsingborg
Boxflow Staffing Syd AB
Lager- och terminalpersonal

Om tjänsten Är du en kreativ och passionerad florist med erfarenhet inom blomsterbranschen? Då har vi jobbet för dig! Vår kund i Helsingborg söker nu efter dig som brinner för blommor och som vill vara en del av deras dynamiska team där varje dag bjuder på nya utmaningar. Arbetstiderna varierar och helgarbete kan förekomma. Såvi söker dig som är flexibel och kan anpassa dig efter vår kundsbehov. Arbetsuppgifter Som florist hos vår kundkommer din huvudsakliga arbetsuppgift varaatt skapa vackra och kreativa blomsterbuketter på ett snyggt och effektivt sätt. Du kommer också att ansvara för skötsel av varor, vilket innebär att se till att alla blommor och växter hålls fräscha och av högsta kvalitet. Dessutom ingår varuplock i dina uppgifter, där du hjälper till att plocka och paketera ordrar. Profil & bakgrund Vi söker dig som: har tidigare erfarenhet av att arbeta som florist och känner dig trygg i att skapa vackra buketter och arrangemang, är glad, engagerad och har ett positivt förhållningssätt till arbetet, trivs med att arbeta i ett högt tempo och är flexibel när det gäller arbetsuppgifter har goda kunskaper i svenska både i tal och skriftKörkort och tillgång till bil är ett krav. Varmt välkommen att ansöka redan idag! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.

10 september 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Mycket Senior Projektledare till internationell koncern
Standby Workteam AB
Produktionschefer inom tillverkning

Med över 30 år i branschen är vi en av Skånes mest erfarna aktörer inom rekrytering och uthyrning. Vi är en etablerad kvalitetsleverantör med gedigen kunskap om regionens arbetsmarknad och näringsliv och vi utmanar de stora med vår erfarenhet och vårt engagemang. Vi arbetar med chefer och specialister på alla nivåer inom Teknik, Logistik, Sälj, Ekonomi och Office. Vi är verksamma i Skåne och Köpenhamnsområdet och har kontor på Gustav Adolfs torg i Malmö. Senior Projektledare med teknikförståelse till internationell koncern - Skåne Är du en problemlösare av rang och en erfaren och skicklig projektledare? Har du intresse och förståelse för teknik (EL, automation, mekanik) och vill du arbeta i en internationell koncern med stora multi-nationella projekt? Då ska du se hit! Du blir del i ett team med hög teknisk kompetens där du erbjuds en spännande och utvecklande roll! Vi har en löpande rekryteringsprocess och vår kund har en viss brådska i tillsättningen så skicka in ansökan snarast! Vår kund är en ledande aktör inom industriella elektriska produkter samt Industriell automation och processkontroll. Som Senior Projektledare leder du internationella projektgrupper där du ansvarar för projekt på flera hundra MSEK. Projektgrupperna består av 20 medarbetare eller fler och du leder projekten i sin helhet från ax till limpa. Din bakgrund: Du är en erfaren Projektledare med mångårig erfarenhet av projektledning i tillverkande industri och teknikintensiva företag. Det är meriterande om du har en teknisk utbildning. Förmodligen har du erfarenhet av internationella företag och internationell projektledning. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i såväl tal som skrift. Som person tror vi att du är en ansvarstagande och driftig problemlösare med ett stort tekniskt intresse. Du är en nyfiken och lösningsorienterad person som ständigt vill lära sig nya saker. Drivkraften som du har balanserar du med lyhördhet för omgivningen samt med en god känsla för kommunikation och samarbete Om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, med start så snart som möjligt. Vi arbetar med löpande urval och ber dig att söka så snart som möjligt. För mer information om tjänsten kontakta gärna Kristian Berglund, Standby Workteam på tel. 0709-605372. Välkommen med din ansökan!

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024