Sommaren är snart här, och det innebär att vi på Bishops Arms Marina Plaza måste stärka och utöka vårt arbetsteam i puben under sommarsäsongen. Vi söker sommarvikarierande personal till vår sommarsäsong inom både bar och servering. Tjänsternas omfattning är av varierande storlekar och perioden är till stor del under juni, juli och augusti. För att lyckas som servitör/servitris inom The Bishops Arms bör man ha ett stort intresse för öl, mat samt dryck i allmänhet, och en stor passion för service. Du bör vara stresstålig och kunna ta initiativ för att lösa de utmaningar som kan uppstå under arbetstid och bör ha erfarenhet av att läsa av olika gästers behov. Arbetstiderna är framförallt schemalagda under kvällar och helger, då vi inte har någon verksamhet under dagtid. Vill du bli en del av vårt enastående arbetslag som uppskattar humor, lust, arbete och service i ett högt tempo, så är det bara att skicka in en ansökan!
Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige med en egen rikstäckande bärgningsorganisation. I takt med att vi växer söker vi nu innesäljare till vår kundtjänst. Vi ger dig möjlighet att komma in i ett framgångsrikt företag tillsammans med engagerade medarbetare i en utpräglad prestationsinriktad kultur. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER Som innesäljare kommer du att förmedla försäkringar och tjänster till våra befintliga kunder samt vara behjälplig vid fakturafrågor, försäkringsfrågor och liknande. All försäljning sker via telefon och avser inkommande samtal. Din uppgift är att leverera den bästa kundupplevelsen till varje kund, i varje samtal. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som besitter hög social kompetens, har lätt för att bygga tillitsfulla relationer, trivs med att arbeta självständigt, är resultatorienterad, målmedveten och tävlingsinriktad. Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. För att lyckas i rollen krävs det att: Du har ett genuint intresse och erfarenhet av försäljning, rådgivning och kundnöjdhet via telefon Du är en flexibel lagspelare och ambitiös problemlösare Du har god datorvana och trivs med att arbeta med telefonen som främsta verktyg Du gillar kundkontakt och kan lätt anpassa ditt förhållningssätt till olika kunders behov, du leder samtal målinriktat samt har ett högt kundfokus Du trivs med att arbeta i ett högt tempo. För att kunna söka tjänsten krävs det att: Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo. Du har ambitioner och mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem Du skall vara en lagspelare som trivs med att tillhöra ett positivt team Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa våra kunder för bästa kundupplevelse. VI ERBJUDER DIG: Fast lön samt resultatbaserad lön Inspirerande och engagerade kollegor Värdefull erfarenhet inom kundkontakt, försäljning och försäkringar Utbildning och onboarding inom försäkringsförmedling En fantastisk arbetsmiljö på en av Sveriges mest moderna arbetsplatser, vårt kontor ligger på sjunde våningen i den nya Prisman med milsvid utsikt över Öresund. OMFATTNING Timanställning. ARBETSTIDER Kontorstider. ANSTÄLLNING Timanställning om ca 50-75% ANSTÄLLNINGSSTART Snarast eller enligt överenskommelse. PLACERING Högst upp i Prismanhuset, ett stenkast från Helsingborg C. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval, så sök gärna innan sista ansökningsdatum.
Om tjänsten Vår kund i Helsingborg söker engagerade extraarbetare med annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50% för rollen som budbilschaufför och terminalarbetare. Som en del av vår kunds team kommer du att arbeta med att säkerställa effektiv hantering och leverans av paket. Om du är en självgående och ansvarsfull person som trivs med att arbeta där service och noggrannhet står i centrum, så kan detta vara rätt position för dig. Du som söker måste kunna arbeta 2-3 dagar i veckan: dag, kväll och helg. För detta uppdrag anställs du av oss på Boxflow och arbetar hos vår kund som uthyrd konsult. Arbetsuppgifter Du utgår från vår kunds terminal i Helsingborg där sortering och hantering av paket förekommer. Du kan även komma att vara ute på vägarna under ditt arbetspass där du kommer hämta upp samt leverera paket enligt schemalagda rutter. Uppdraget inleds med upplärning där du kommer arbeta bredvid ordinarie personal, för att sedan övergå till ensamarbete. Profil & bakgrund Du som söker trivs med både bilkörning, tempo och kundkontakt. Som person är du positiv och är inte rädd för att hugga i, du är arbetsvillig och flexibel. Du kommer lyfta och bära flera paket under ditt arbetspass och det är därför viktigt att du trivs i rörelse. Utöver detta har du B-körkort och god körvana. Du är kommunikativ av dig och behärskar svenska i både tal och skrift. Varmt välkommen med din ansökan! Om Boxflow Boxflow grundades 2018 och har verksamhet i Halmstad, Göteborg, Stockholm, Helsingborg, Malmö och Kristianstad. Boxflow erbjuder tjänster inom Tredjepartslogistik, Consulting inom logistik samt uthyrning av personal inom logistik och industri. Boxflow har haft en stadig tillväxt sedan start och beräknas omsätta över 350 miljoner 2023 med fler än 1000 anställda.
Plats: Helsingborgs kommun Anställningsform: Timanställning Om Tjänsten: Är du student på högskola, universitet eller yrkeshögskola och vill arbeta extra vid sidan av dina studier? Vi söker engagerade och kunniga studenter som vill hjälpa elever med läxhjälp inom olika ämnen. Detta är en flexibel och meningsfull tjänst där du får möjlighet att dela med dig av din kunskap och stötta elever i deras lärande. Arbetsuppgifter: Ge personlig läxhjälp till elever i olika skolämnen. Stödja elever i deras studier och hjälpa dem att förstå och lösa uppgifter. Anpassa undervisningen utifrån elevens behov och kunskapsnivå. Skapa en positiv och stöttande inlärningsmiljö. Kvalifikationer: Du är en pågående student vid högskola, universitet eller yrkeshögskola. Erfarenhet och god kunskap i det ämne du vill undervisa i. Intresse för att hjälpa och stötta andra i deras utbildning. God förmåga att kommunicera och förklara ämnen på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 60–120 minuter, en eller två gånger i veckan Vi erbjuder: Flexibla arbetstider som enkelt går att anpassa efter ditt schema. Ett givande extrajobb där du kan använda din kunskap för att hjälpa andra att lyckas. Timanställning med konkurrenskraftig lön. Ansökan Är du redo för en utmanande och givande roll där du kan bidra till människors framgång? Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev där du beskriver varför just du är en perfekt match för denna tjänst. Vi ser fram emot att lära känna dig och välkomnar din ansökan! JobbTjänster JobbTjänster i Sverige AB är ett etablerat företag som strävar efter att göra skillnad genom att stödja människor mot sysselsättning och utbildning, och därigenom stärka arbetsmarknaden. Vårt huvudkontor ligger i hjärtat av Helsingborg och vi växer stadigt.
Plats: Helsingborgs kommun Anställningsform: Timanställning Om Tjänsten: Vi söker nu seniorer läxhjälpare som kan stödja elever i deras studier genom personlig läxhjälp. Du kommer att arbeta med elever i olika åldrar och ämnen. Arbetsuppgifter: Ge personlig läxhjälp till elever i olika skolämnen. Stödja elever i deras studier och hjälpa dem att förstå och lösa uppgifter. Anpassa undervisningen utifrån elevens behov och kunskapsnivå. Skapa en positiv och stöttande inlärningsmiljö. Kvalifikationer: Erfarenhet och god kunskap i det ämne du vill undervisa i. Intresse för att hjälpa och stötta andra i deras utbildning. God förmåga att kommunicera och förklara ämnen på ett tydligt och pedagogiskt sätt. Så fungerar jobbet som studiecoach Du väljer enkelt de uppdrag som passar dig och dina ämnen på vår lärarportal Ni träffas hemma hos din elev, på en plats centralt eller online Lektionerna är på 60–120 minuter, en eller två gånger i veckan Vi erbjuder: Flexibel arbetstid. Möjlighet att arbeta med engagerade elever i ett stödjande och utvecklande sammanhang. Timanställning med konkurrenskraftig lön. Ansökan Är du redo för en utmanande och givande roll där du kan bidra till människors framgång. Skriv några rader om dig själv så bokar vi en träff. JobbTjänster JobbTjänster i Sverige AB är ett etablerat företag som strävar efter att göra skillnad genom att stödja människor mot sysselsättning och utbildning, och därigenom stärka arbetsmarknaden. Vårt huvudkontor ligger i hjärtat av Helsingborg och vi växer stadigt.
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass! Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag. Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er. Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov. Krav för tjänsten är: Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger Gymnasial utbildning Har god datorvana Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.
Vaktmästare till våra Norlandia förskolor i Helsingborg – en händig och omtänksam fixare! Är du en händig person som trivs med att hålla saker i ordning och skapa en trygg och trivsam miljö för barn och pedagoger? Vi söker nu en vaktmästare till vår förskola som kan hjälpa oss med allt från mindre reparationer till trädgårdsskötsel och allmänt underhåll. Arbetet gäller fyra förskolor i Helsingborgs området Dina arbetsuppgifter: • Skötsel av gård och grönområden (klippa gräs, rensa rabatter, sanda och skotta vid behov). • Enklare reparationer och underhåll av fastigheten. • Montering och flytt av möbler vid behov. • Se till att våra lokaler och utomhusmiljöer är trygga och trivsamma för barn och personal. • Kontakt med externa hantverkare vid större arbeten. Vi söker dig som: • Är praktiskt lagd och har erfarenhet av liknande arbete. • Har ett öga för vad som behöver fixas och tar egna initiativ. • Tycker om att arbeta i en miljö med barn och pedagoger. • Är ansvarsfull, noggrann och serviceinriktad. • Kan arbeta både självständigt och i samarbete med andra. Har körkort / bil då det gäller fyra förskolor Vi erbjuder: • Ett omväxlande och fritt arbete i en trivsam miljö. • En arbetsplats där ditt arbete verkligen gör skillnad. • Möjlighet att påverka och bidra till en trygg och inspirerande utemiljö för barnen. Om Norlandia Förskolor Vi är ett familjeägt företag som driver ett 70-tal förskolor från Dalarna i norr till Skåne i söder. Genom våra koncept satsar vi på bra mat, hälsa och hållbarhet där vår målsättning är att skapa nya upptäckter - varje dag. Välkommen till en fin gemenskap i en organisation som satsar på kvalitet, innovation och en god arbetsmiljö! Övrig information Anställningsform: Visstid fram till 20251231 Omfattning: 60% Arbetstid: Enligt överenskommelse Tillträde: Snarast Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid anställning krävs ett utdrag ur belastningsregistret. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Sista ansökningsdag 20250415 Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Jessica Nävermyr 0703411129 [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
FLER MEDARBETARE TILL BLOMLAGER! Vi söker nu timanställda medarbetare till årets säsong på blomlager i Helsingborg. Vill du ha ett fysiskt jobb 2-3 vardagar/vecka under våren? Kunden är ett ledande varumärke inom växter, heminredning och trädgårdsmöbler. Uppdraget handlar huvudsakligen om att plocka och packa blommor och växter. Arbetet sker med hjälp av en så kallad CC-vagn, som du fyller på och drar efter dig. Detta innebär att du får ta många steg per pass, och vagnen blir successivt tyngre när du lastar på varor. Då vissa växter är stora och tunga, förekommer det lyft som kräver fysisk uthållighet. Ingen tidigare erfarenhet krävs för arbetsuppgifterna, men vi ser gärna att du har god koncentrationsförmåga och trivs med ett aktivt arbete. Exempel på arbetsuppgifter: Plocka ordrar och packa varor för leverans till kund. Samarbeta med kollegor och hjälpa till där det behövs. Hålla lagret organiserat och säkert. Möjlig truckkörning och enklare administrativa uppgifter. Arbetspassen är främst vardagar på dagtid, med störst behov på onsdagar. Lördagar förekommer, men vi kan endast erbjuda jobb till dig som också kan arbeta vardagar. Anställningsdetaljer Uppdrag: Lagermedarbetare på blomlager Start: Januari-mars eller enligt överenskommelse Omfattning: Varierande, vanligen 2-3 vardagar /veckan. Lön: Enligt kollektivavtal (cirka 165 kr/timme + tillägg för OB/ÖT) Arbetstider: Dagtid 7:00-18:00 OBS! Du behöver vara tillgänglig för bokning vardagar 06:00–18:00. Ej kvällar eller helger. Placering: Helsingborg (östra) Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du: Är i god fysisk form och trivs med ett aktivt jobb. Har ett positivt förhållningssätt och tycker om att leverera god service. Talar flytande svenska, eftersom all kommunikation sker på svenska. Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel vid behov. Är tillgänglig för arbete de flesta onsdagar och lördagar. Krav: En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier, eget företagande eller annan deltidsanställning). Intyg på din sysselsättning måste finnas (t.ex. studieintyg, anställningskontrakt eller F-skattsedel). Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För aktuella kandidater kommer vi längre fram i rekryteringsprocessen att göra en referenstagning, samt avstämning mot belastningsregistret. Hos oss på Today Consulting får du möjlighet att utvecklas och skaffa nya erfarenheter. Som konsult har du chansen att arbeta på olika arbetsplatser, vilket ger dig ett varierat schema och möjlighet att bredda dina kompetenser inom lager, produktion, industri och verkstad. Today Consulting har lång erfarenhet inom bemanning och rekrytering och vet hur viktigt det är med rätt person på rätt plats. Vi hjälper dig att förbereda din morgondag – redan idag.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 6h /veckan i vår butik i Helsingborg. Den här tjänsten passar bra för sig som studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Josefin, People and Culture Partner Kjell & Company
Vill du göra skillnad? Sök tjänsten hos oss på Sandhem Gruppen! Om oss Sandhem Gruppen AB erbjuder skyddat boende och stöd till individer som är utsatta för våld i nära relationer (VNR), hedersrelaterat våld och förtryck (HRVF) samt andra former av hot och våld. Vi arbetar för att skapa en trygg och stödjande miljö för våra klienter, och vi söker nu engagerade personer som vill vara med och arbeta med våldsutsatta inom partnerskap och heder. Om tjänsten Som timanställd kontaktperson kommer du att arbeta nära personer som är utsatta för våld och förtryck, både i nära relationer och inom hederskontext. Du kommer att arbeta med klienter för att stötta dem i att skapa trygghet och utveckla, samt arbeta efter en handlingsplan för att kunna leva ett liv fritt från våld. Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat: Motiverande samtal med klienter Stöd i kontakt med myndigheter och andra viktiga aktörer Social färdighetsträning för att stärka klienternas självständighet och förmåga att hantera svåra situationer Samverkan med andra aktörer, såsom socialtjänst, polis och vårdinstanser Dokumentation och administrativa uppgifter, inklusive journalföring Tjänsten är timbaserad och inkluderar arbete under kvällar och helger, samt beredskap vid behov enligt överenskommelse. Tillträde sker enligt överenskommelse. Krav och kvalifikationer Eftergymnasial utbildning på minst två års heltidsstudier (400 YH-poäng eller 120 HP) inom behandlingspedagogik, socialpedagogik, socionomprogrammet eller liknande. Flytande svenska i tal och skrift. B-körkort. Meriterande erfarenheter: Erfarenhet av arbete med våldsutsatta individer eller personer utsatta för hedersrelaterat våld. Kunskap om och erfarenhet av att arbeta med MI (Motiverande samtal), återfallsprevention eller andra relevanta metoder. Erfarenhet av kontaktmannaskap för personer med olika typer av utsatthet eller beroendeproblematik. Flerspråkig Personliga egenskaper Vi söker dig som är empatisk, lyhörd och kan arbeta relationsorienterat med ett stort engagemang för att möta människor i svåra livssituationer. Du är flexibel, trygg i dig själv och har ett genuint intresse för att arbeta med våldsutsatta och förtryckta individer. Det är också viktigt att du kan arbeta både självständigt och som en del av ett team, samt att du känner dig trygg i att hantera situationer som kan förändras snabbt. Så ansöker du Om du går vidare i rekryteringsprocessen krävs utdrag från polisens misstanke- och belastningsregister för HVB och egna uppgifter. Beställ utdragen i god tid innan eventuell intervju. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan snarast. Alla ansökningar hanteras via denna annons.
Välj ett jobb för att visa detaljer