Jobba som personlig assistent i Helsingborg i sommar!

Våra assistansanvändare runt om i Helsingborg söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

5 mars 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Sprudlande glad Chaufför/diskare med oslagbart kundfokus? Hör av dig!
NR drift AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Hos oss på Svea cater Helsingborg lagar vi mat till elever från både grundskola och gymnasium. Vårt kök kör ut ca 700p om dagen Kort om tjänsten Vi söker en flexibel, snabbfotad och glädjespridande kollega till vårt team som skall arbeta med att köra ut vår mat från kök till skolor och hjälpa till med disken. Är du rätt person för jobbet så finns stora möjligheter till utveckling inom Nordrest! Vi kommer kräva ett utdrag från belastningsregistret eftersom du kommer arbeta med barn och ungdomar. Vad säger kollegorna om Nordrest? ”På vår enhet har vi gemensam frukost varje morgon och en gång i månaden gör vi den extra mysig! Vi kör även lite spontana AW:s lite då och då och ibland mer uppstyrda.” Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad filur med oemotståndlig personlighet som är en fena på att handskas med gäster. Samtidigt är du en av de där utvalda som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Tidigare erfarenheter från restaurang B-Körkort Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är/kommer att bli både kvalitet- och miljöcertifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: timmar ev. säsongsbunden anställning Omfattning: 4-6 timmar Tillträde: 21 Mars 2025 Lön: Enligt kollektivavtal

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Extrajobb blomlager, Helsingborg våren 2025
Today Consulting AB
Lager- och terminalpersonal

FLER MEDARBETARE TILL BLOMLAGER! Vi söker nu timanställda medarbetare till årets säsong på blomlager i Helsingborg. Vill du ha ett fysiskt extrajobb under våren? Kunden är ett ledande varumärke inom växter, heminredning och trädgårdsmöbler. Uppdraget handlar huvudsakligen om att plocka och packa blommor och växter. Arbetet sker med hjälp av en så kallad CC-vagn, som du fyller på och drar efter dig. Detta innebär att du får ta många steg per pass, och vagnen blir successivt tyngre när du lastar på varor. Då vissa växter är stora och tunga, förekommer det lyft som kräver fysisk uthållighet. Ingen tidigare erfarenhet krävs för arbetsuppgifterna, men vi ser gärna att du har god koncentrationsförmåga och trivs med ett aktivt arbete. Exempel på arbetsuppgifter: Plocka ordrar och packa varor för leverans till kund. Samarbeta med kollegor och hjälpa till där det behövs. Hålla lagret organiserat och säkert. Möjlig truckkörning och enklare administrativa uppgifter. Arbetspassen är huvudsakligen förlagda på dagtid, med störst behov på onsdagar och lördagar. Anställningsdetaljer Uppdrag: Lagermedarbetare på blomlager Start: Januari-mars eller enligt överenskommelse Omfattning: Varierande, 2-3 dagar/veckan Lön: Enligt kollektivavtal (cirka 165 kr/timme + tillägg för OB/ÖT) Arbetstider: Dagtid 7-18 -OBS! Tillgänglig för bokning vardagar 06:00–18:00. Ej kvällar eller helger. Placering: Helsingborg (östra) Vem söker vi? För att lyckas i rollen ser vi att du: Är i god fysisk form och trivs med ett aktivt jobb. Har ett positivt förhållningssätt och tycker om att leverera god service. Talar flytande svenska, eftersom all kommunikation sker på svenska. Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel vid behov. Är tillgänglig för arbete de flesta onsdagar och lördagar. Krav: En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50 % (t.ex. studier, eget företagande eller annan deltidsanställning). Intyg på din sysselsättning måste finnas (t.ex. studieintyg, anställningskontrakt eller F-skattsedel). Vi tillämpar löpande urval, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För aktuella kandidater kommer vi längre fram i rekryteringsprocessen att göra en referenstagning, samt avstämning mot belastningsregistret. Hos oss på Today Consulting får du möjlighet att utvecklas och skaffa nya erfarenheter. Som konsult har du chansen att arbeta på olika arbetsplatser, vilket ger dig ett varierat schema och möjlighet att bredda dina kompetenser inom lager, produktion, industri och verkstad. Today Consulting har lång erfarenhet inom bemanning och rekrytering och vet hur viktigt det är med rätt person på rätt plats. Vi hjälper dig att förbereda din morgondag – redan idag.

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Boendestödjare till Focktorpsvägen, Mörarp
Nytida AB
Vårdare, boendestödjare

Nu söker vi en boendestödjare till vårt team på Focktorpsvägen i Mörarp. Vi erbjuder utbildning och ett utvecklande jobb där du är med och gör skillnad! Tjänsten är en timvikarie tjänst. Fockstorpsvägen har sex platser. Huset ligger vackert beläget cirka 10 minuters promenad från samhället Mörarp. Därifrån kan du ta Pågatåget till både Bjuv och Helsingborg. Huset är ett miljövänligt passivhus med låg energikostnad och är utformat av psykologer för att hitta genomtänkta lösningar som stöder våra boende att känna sig mer självständiga i vardagen Om rollen I rollen som boendestödjare utgår du från de boendes individuella behov och önskemål och ger stöd i det dagliga livet utifrån ett pedagogiskt förhållningssätt. Tillsammans med övriga medarbetare arbetar du med målet att göra dagen meningsfull och innehållsrik. Du stödjer och vägleder med bland annat personlig omvårdnad, måltider, medicinhantering, städning, samhällskontakter och kommunikation. En viktig del i arbetet är att stimulera och motivera den boende till att utveckla sina förmågor och att skapa möjligheter till en aktiv och meningsfull fritid. I dina uppgifter ingår även att dokumentera och planera utifrån genomförandeplaner. Arbetstiden är förlagd dagtid, kvällstid, helger samt vaken jour. Du har en gruppledare nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en framtida karriärmöjlighet för dig. Din erfarenhet och kunskap Du som söker har gymnasieutbildning inom vård och omsorg eller annan likvärdig utbildning. Du har goda kunskaper i svenska i både tal och skrift, god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med målgruppen. I övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Du har en positiv grundsyn, ett starkt engagemang för människor och är ansvarstagande. Du trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor och har alltid våra brukares bästa som utgångspunkt i allt du gör. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Det här får du hos oss: Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida [OBS Tas bort om du söker timanställda] samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Ledarskapsutbildade chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag och skobidrag Kollektivavtal Övrigt Anställningsform: Timvikarie Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Sista ansökningsdag: Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning För mer information kontakta: Facklig kontakt: Kommunal, www.kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

4 mars 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Personlig assistent sökes till man i Helsingborg!
Omsorg Assistans 1 AB
Personliga assistenter

Nu behöver vi utöka med ytterligare en personlig assistent till vårt team Är du en flexibel och engagerad person som vill göra skillnad i någon annans liv? Vi söker en personlig assistent till en man som efter en motorcykelolycka nu har en ryggmärgsskada och är rullstolsburen med omfattande omvårdnadsbehov. Trots sin skada är han en aktiv person som älskar att komma ut på utflykter och spontana äventyr – så här får du möjlighet att följa med på både små och stora resor i vardagen. Om vår kund Han bor tillsammans med sin fru och deras vuxna dotter i ett trevligt hem, och de värdesätter ett harmoniskt och glatt vardagsliv. I din roll kommer du vara en viktig del av familjens tillvaro och hjälpa honom med allt från förflyttningar och hygien till träning och andra aktiviteter. Ingen dag är den andra lik, och du behöver därför vara bekväm med att ibland ändra planer med kort varsel. Vem är du? Vi söker dig som har en genuin vilja att hjälpa och stötta andra, med ett lugnt och tryggt förhållningssätt. Eftersom personkemin är viktig ser vi gärna att du är lyhörd, har ett gott humör och är lätt att umgås med – det här ska vara en trevlig och stimulerande arbetsplats för er båda! Din personlighet och engagemang är det viktigaste. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Vill du vara en del av hans liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: grundschema samt extra vid behov Arbetstid: förlagd dag-/kvällstid och vakennatt Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Märk din ansökan med Extra Helsingborg Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vänligen kontakta oss för mer information.

3 mars 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Kundtjänstmedarbetare till Assistansbolaget (timanställning)

Assistansbolaget är marknadsledande inom vägassistansförsäkringar med över 300 000 kunder i Sverige med en egen rikstäckande bärgningsorganisation. I takt med att vi växer söker vi nu innesäljare till vår kundtjänst. Vi ger dig möjlighet att komma in i ett framgångsrikt företag tillsammans med engagerade medarbetare i en utpräglad prestationsinriktad kultur. HUVUDSAKLIGA ARBETSUPPGIFTER Som innesäljare kommer du att förmedla försäkringar och tjänster till våra befintliga kunder samt vara behjälplig vid fakturafrågor, försäkringsfrågor och liknande. All försäljning sker via telefon och avser inkommande samtal. Din uppgift är att leverera den bästa kundupplevelsen till varje kund, i varje samtal. VEM SÖKER VI? Vi söker dig som besitter hög social kompetens, har lätt för att bygga tillitsfulla relationer, trivs med att arbeta självständigt, är resultatorienterad, målmedveten och tävlingsinriktad. Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet inom service och försäljning. För att lyckas i rollen krävs det att: Du har ett genuint intresse och erfarenhet av försäljning, rådgivning och kundnöjdhet via telefon Du är en flexibel lagspelare och ambitiös problemlösare Du har god datorvana och trivs med att arbeta med telefonen som främsta verktyg Du gillar kundkontakt och kan lätt anpassa ditt förhållningssätt till olika kunders behov, du leder samtal målinriktat samt har ett högt kundfokus Du trivs med att arbeta i ett högt tempo. För att kunna söka tjänsten krävs det att: Du har goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo. Du har ambitioner och mål för dig själv och arbetar hårt för att nå dem Du skall vara en lagspelare som trivs med att tillhöra ett positivt team Du kommunicerar tydligt, engagerat och på ett förtroendeingivande sätt samt har intresse, vilja och förmåga att hjälpa våra kunder för bästa kundupplevelse. VI ERBJUDER DIG: Fast lön samt resultatbaserad lön Inspirerande och engagerade kollegor Värdefull erfarenhet inom kundkontakt, försäljning och försäkringar Utbildning och onboarding inom försäkringsförmedling En fantastisk arbetsmiljö på en av Sveriges mest moderna arbetsplatser, vårt kontor ligger på sjunde våningen i den nya Prisman med milsvid utsikt över Öresund. OMFATTNING Timanställning. ARBETSTIDER Kontorstider. ANSTÄLLNING Timanställning om ca 50-75% ANSTÄLLNINGSSTART Snarast eller enligt överenskommelse. PLACERING Högst upp i Prismanhuset, ett stenkast från Helsingborg C. Varmt välkommen med din ansökan! Observera att vi tillämpar löpande urval, så sök gärna innan sista ansökningsdatum.

26 februari 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Vi vill bli fler i köket på Pinchos Helsingborg
Pincho Nation AB
Kockar och kallskänkor

Vi söker ny kollega till köket! Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Till köket på Pinchos välkomnar vi många gäster varje dag och gör allt för att bemöta deras förväntingar. Med många gäster kommer ett högt tempo och det gäller att behålla ett lugn, fokus och att hitta glädjen i mötet med våra gäster vid luckan. Vi arbetar för en blandning av kompetenser och erfarenheter i våra kök, vilket innebär att vi ska kunna erbjuda dig med kockerfarenhet en utvecklande arbetsplats. Men vi vill lika gärna välkomna dig som är helt ny i vår bransch. Då krävs det inte att du är utbildad kock eller har flera års erfarenhet, men det du saknar i kunskap får du ta igen med ett driv av att vilja lära! Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Just nu söker vi extra inför sommaren vilket involverar både dags och kvällspass! Heltid samt deltid Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passar bra hos oss tror vi att du har tidigare erfarenheter från arbete i kök är flexibel och innovativ trivs med högt tempo uppskattar gästkontakten som våra öppna kök erbjuder sprider positiv energi omkring dig är bra på att säkerställa kvalitet uppskattar att vår mat tillagas efter recept är snabb, noggrann och effektiv kan och vill bjuda på dig själv Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!

24 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Sprudlande glatt restaurangbiträde med oslagbart kundfokus? Hör av dig!
NR drift AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Kort om tjänsten Vi söker en flexibel, snabbfotad och glädjespridande kollega till vårt team i Helsingborg, som skall arbeta i matsalen med löpande restaurangarbete. Du kommer att ta emot dagens leverans med mat och sallad från vårt beredningskök, som sedan ska ställas fram och fyllas på under lunchen och se till att det är rent och snyggt överallt. Disk och städ ingår också i arbetsuppgifterna. Är du rätt person för jobbet så finns stora möjligheter till utveckling inom Nordrest! Fler saker som gör livet extra trevligt på Nordrest Kollektivavtal med tjänstepension och avtalsförsäkringar samt friskvårdsbidrag Möjlighet att delta i motionslopp Stor kick-off för alla varje år Möjlighet till kompetensutveckling Korta beslutsvägar och stora möjligheter till egna initiativ Vem är då vår nya drömkollega? Vi tror att du är en glad filur med oemotståndlig personlighet som är en fena på att handskas med gäster. Samtidigt är du en av de där utvalda som har den närmast magiska förmågan att bjuda på det där lilla extra som gör restaurangbesöket till en upplevelse i en klass för sig. Vi vill att du har: Intresse för mat och dryck Goda kunskaper i svenska både i tal och skrift Goda kunskaper i engelska Låter det som du? Bra! Uppfyller du även följande punkter måste vi verkligen ta en kaffe: Ett gediget intresse och gärna kunskap och erfarenhet av hållbarhetsarbete då restaurangen är att bli både kvalitet- och miljöcertifierad enligt ISO 9001 och ISO 14001 Om Nordrest Nordrest är Sveriges uppstickare inom restaurangbranschen, ett renodlat restaurangföretag som arbetar med restauranger, cateringuppdrag, på skolor och inom omsorgen. Låter det intressant? Då är du välkommen med din ansökan snarast. Anställningsform: Säsongsbunden anställning Omfattning: 4h/dag Tillträde: Snarast Lön: Enligt kollektivavtal Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 20-30 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju.

21 februari 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Butiksdemonstratör Helsingborg
Sweden In-Store Marketing AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Du kommer att representera välkända varumärken och vara deras ambassadör i butik. Arbetet innebär att bjuda på smakprover och det kan även förekomma enklare matlagning. Tjänsten är en timanställning och passar utmärkt för dig som redan jobbar på timmar och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan, dock inget måste. Bil och körkort är ett krav då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Läs mer på www.instoremarketing.se

18 februari 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Receptionist - kontorsvärd-
Jobbtjänster i Sverige AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Om företaget: JobbTjänster i Sverige AB söker en engagerad och serviceinriktad receptionist – kontorsvärd – till vårt kontor i Helsingborg. JobbTjänster i Sverige AB är ett nytt etablerat företag och vi arbetar inom rekrytering, bemanning och utbildningar. Vi hjälper arbetssökande med att hitta möjligheter och komma närmare arbetsmarknaden. Vi hjälper också studenter och senior med extrajobb. Vi bryr oss om samhället och vill göra någon skillnad. Om Tjänsten Som receptionist – kontorsvärd – kommer du att ansvara för att skapa en välkomnande och stödjande miljö för våra besökare och anställda. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: • Mottagning och vägledning av besökare. • Administrativa bokföringar • Stödja arbetssökande genom individuell hjälp och arbete i grupper. • Hantera administrativa uppgifter och se till att kontoret fungerar smidigt. • Bidra till en positiv arbetsmiljö och vara en del av teamets dagliga arbete. KvalifikationerVi söker dig som: • Har handledarkompetens, minst en 1-årig eftergymnasial-utbildning. • Har en genuin vilja att möta människor och hjälpa dem att nå sina mål. • Är självgående, organiserad och har en god kommunikationsförmåga. • Trivs med att arbeta i ett team och är flexibel i ditt arbetssätt. • Du har stöd från Arbetsförmedlingen (t.ex. Nystartsjobb eller motsvarande). Vad Vi Erbjuder• En deltidstjänst på 50% med möjlighet att växa och utvecklas inom företaget. • Ett dynamiskt och stödjande arbetsklimat där du blir en viktig del av teamet. • En möjlighet att arbeta i en expansiv organisation med nationell räckvidd. • Du ska kunna arbeta eller ha arbetat med någon bokföringsprogram. AnsökanSkicka din ansökan och CV till oss så snart som möjligt. Vi ser fram emot att lära känna dig och se hur du kan bidra till vårt fortsatta arbete att göra skillnad för arbetssökande och företag i Sverige och berätta gärna varför du söker denna tjänst hos oss. Välkommen att söka tjänsten och bli en del av vår framgångshistoria!

17 februari 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025