Lediga deltidsjobb i Hudiksvall

Det finns totalt 42 lediga deltidsjobb att söka i Hudiksvall

Personliga assistenter

Personliga assistenter till 14-årig tjej i Hudiksvall Vi söker sommarvikarier med möjlighet till förlängning! Sommarvikariaten riktar sig till dig som vill vara med och göra skillnad! Du kommer att arbeta under juni-augusti på en tjänstgöringsgrad motsvarande ca 50–75%, med möjlighet till förlängning under hösten. Arbetstiderna är under sommaren kombinerade dag-, kvälls- och helgtider. All nödvändig introduktion sker under maj och juni. Jag som söker vikarier är en glad tonårstjej som bor tillsammans med min familj i Hudiksvall. Mina största intressen är dans, ridning och bad men även pyssel, mys och shopping är roligt. Jag gillar att hitta på olika aktiviteter och att vara med där det händer saker. Du som söker måste därför gilla fart och fläkt lika mycket som jag gör, och gärna ha barnasinnet kvar. Att vara min personliga assistent är ett ansvarsfullt och utvecklande arbete. För att lyckas och trivas med jobbet ska du vara en trygg, ansvarsfull och lyhörd person. Du ska tycka om att jobba med människor och ha förmågan och viljan att skapa en meningsfull vardag. Du får gärna vara en påhittig person med mycket fantasi och humor och ha förmågan att hitta tillfällen för både lek och bus, men även för avslappning och mys. Din arbetsplats är där jag befinner mig och dina arbetsuppgifter inkluderar allt från personlig omvårdnad till att möjliggöra delaktighet i samhället. Du kommer att ingå i ett arbetslag med härliga kollegor där det gemensamma målet är att tillgodose alla mina behov samtidigt som jag får möjlighet att leva ett liv som alla andra. Inom arbetslaget är det viktigt med ett nära samarbete och bra kommunikation. Vi har alltid nära till skratt och omsorgen om varandra är en självklarhet. Erfarenhet inom vård och omsorg eller av barn är meriterande, men personkemin är allra viktigast. Stor vikt kommer därför att läggas vid dina personliga egenskaper. Är du den vi söker? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att få träffa dig och välkomna dig till vårt team. Sök jobbet: Du söker jobbet genom att skapa ett konto och fyller i din profil. Där kan du ladda upp CV och personligt brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Du kan också mejla in din ansökan till nedan angiven mejladress. Märk din ansökan med 325. Vi rekryterar löpande så vänta inte med att söka! Vi erbjuder all nödvändig introduktion och utbildning för samtliga nyanställda, för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll som personlig assistent. Du kommer även att få gå de utbildningar som A-Assistans rekommenderar. Om A-Assistans: A-Assistans LeiMir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 500 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Göteborg, Karlstad, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner. #jobbjustnu

27 mars 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Personlig assistent i sommar till kvinna utanför Hudiksvall

Vi söker nu 1-2 kvinnor som vill arbeta som personlig assistent i lantlig miljö under vår och sommar som vikarie vid ordinarie personals semester. Du skall arbeta som personlig assistent till en kvinna som styr sin dag själv, hon har endast fysisk funktionsnedsättning. Hon behöver hjälp med på- och avklädning, personlig hygien, hushållssysslor och annat som förekommer. Du skall vara van vid hästar och hundar. Viss del av ditt arbete kommer att vara sysslor kring djuren tillsammans med kunden. Du måste ha körkort och bil för att ta dig till jobbet, hon bor 2,5 mil öster om Hudiksvall och du kör också kunden i hennes egen bil vid behov. Du som söker bör vara en kvinna som är framåt och har humor. Du behöver ha ett genuint engagemang i att vilja hjälpa människor vilket gör dig lyhörd för kundens olika behov och kunna anpassa dig efter att arbeta i en familj. Ditt jobb är ett service- och omvårdnads yrke som ställer stora krav på personliga egenskaper. Arbetstiderna varierar mellan 7-17 och 7-22 det är viktigt att du kan svara i telefonen tidigt på morgonen för att kunna arbeta från kl 7 om passet är oplanerat. Intervjuer sker löpande så vänta ej till sista dag. A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 560 personliga assistenter anställda och vårt huvudkontor ligger i Hudiksvall. Vi utformar assistans av hög kvalitet enligt intentionerna i LSS. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Du får introduktion hos kunden och grundutbildning i personlig assistans, vi har friskvårdsbidrag som förmån.

27 mars 2024
Sista ansökan:
26 april 2024
Sommarpersonal till Hudiksvall

Gillar du att möta människor och ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss i sommar!   Till butiken i Hudiksvall söker vi nu dig som vill ge våra kunder bästa tänkbara service. Anställningen sträcker sig över sommarmånaderna och tjänsten är på ca 25 timmar i veckan.     Vad du kommer att göra    Som försäljare hos oss är du Systembolagets ansikte utåt. Arbetet i butik är omväxlande och under en arbetsdag möter du kunder, sitter i kassan, arbetar på lagret och plockar upp varor på våra hyllor. Stark teamkänsla, högt tempo och trevliga möten kännetecknar arbetet hos oss. Vi lär av varandra och genom utveckling skapar vi resultat tillsammans. Det är i mötet med kunden som vi blir Systembolaget.   Vi söker dig som     • har god social förmåga och förstår hur du kan bidra till ett bra kundmöte.    • gillar att samarbeta och vill bidra till att vi når våra gemensamma mål.   • har åldern inne (fyllt 20 år) för att kunna möta kunderna som får handla hos oss.   • kan arbeta varierande arbetstider där både morgonpass och kvällspass förekommer i juni, juli och augusti.   Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete i ett serviceyrke.   Vi möter många olika människor i våra butiker och vårt mål är att spegla samhället. Vi arbetar aktivt för mångfald och likabehandling och välkomnar medarbetare med olika erfarenheter, bakgrunder och kompetenser. Talar du fler språk än svenska, är det en tillgång.    I urvalet lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.     Du utvecklas tillsammans med oss   Systembolaget utvecklas ständigt och det kommer du också att göra. I ditt arbete kommer du lära dig receptet på vårt imponerande kundmöte, mer om mat och dryck och hur du bidrar till kraften i 6000 medarbetare. Du hjälper oss att utvecklas som företag. Dina erfarenheter från att arbeta hos oss har du med dig hela livet, oavsett var du är i arbetslivet.   Vad vi står för och hur vi arbetar   Systembolaget finns till för alla i Sverige – även de som inte handlar hos oss. Vi vill upplevas omtänksamma, kunniga och inspirerande i allt vi gör. Våra värderingar hjälper oss att lyckas med Systembolagets viktiga uppdrag att göra skillnad för människor och miljö.   Kontakt    Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Jennie Kihlberg, butikschef, på telefonnummer: 0650-17497.    Känns rollen rätt för dig   Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt, senast den 2024-04-27, och flitiga som vi är så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess. Det betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon, så tveka inte att söka redan idag!   I ansökningsformuläret laddar du upp din ansökan och svarar på ett antal frågor som ligger till grund för det första urvalet vi gör. Webbaserade tester är en del av rekryteringsprocessen i nästa steg. Vi gör urval och intervjuer löpande.    Välkommen att arbeta hos oss på Systembolaget, ett av Sveriges starkaste varumärken som med omtanke ger service i världsklass!   -------   Systembolaget finns till för alla i Sverige för att bidra till bättre folkhälsa genom att begränsa alkoholens skador. Vi bidrar med kunskap och oberoende rådgivning om mat och dryck och hur alkohol påverkar hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol där varken människor eller miljön tar skada. Läs mer om oss på omsystembolaget.se.

26 mars 2024
Sista ansökan:
27 april 2024
AnnSam söker Sjuksköterska! Helgpass 🔆 v26-33 i Hudiksvall

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterska för uppdrag inom SÄBO/hemsjukvård i Hudiksvall!   Perioden: 2024.06.24 - 2024.08.18 Arbetstid: Fredag kl.08.00-20.00, lördag och söndag kl.7.00-20.00 Erfarenhet: 5 år som Allmänsjuksköterska med erfarenhet av hemsjukvård och trygg i din yrkesroll. Journalsystem:   Ev. övrigt: Körkort B Ref.nr: 240322 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

25 mars 2024
Sista ansökan:
1 april 2024
Kurator (6 mån vikariat)

Om arbetsplatsen Hudikskolan har en tydlig vision - att bli världens bästa skola. För att bli det behöver vi världens bästa personal. Vårt värdegrundsarbete i kombination med vårt gedigna kvalitets- och utvecklingsarbete är framgångsreceptet för att vara både en bra skola och en bra arbetsplats. Vi har två tydliga mål för vår skola - att alla elever skall prestera på en hög nivå samtidigt som de utvecklas som människor. Elevhälsan är en grupp specialistkompetenser som stödjer och utför de specialpedagogiska, psykosociala och medicinska insatserna vilket lägger grunden för att alla elever skall ha förutsättningarna att må bra och nå goda resultat i skolan. På Hudikskolan finns två heltidsanställda inom elevhälsan – skolsköterska och kurator. De jobbar i team med tillgång till skolläkare, skolpsykolog, specialpedagog och arbetsterapeut. Elevhälsan arbetar främst hälsofrämjande och förebyggande och stödjer elevens utveckling mot utbildningens mål. Genom elevhälsans uppdrag sätts sambandet mellan lärande och hälsa i fokus och elevhälsan knyts därmed närmare skolans uppdrag. En god hälsa är en viktig förutsättning för att klara skolan. Elevhälsans mål är att skapa en så positiv lärandesituation som möjligt för alla elever. Om tjänsten Tjänsten är som kurator på Hudikgymnasiet och omfattar 40% men kan kombineras med 60% på Hudikskolan för ett heltidsvikariat. Tjänsten är ett 6 månaders vikariat. Bifoga relevant information eller intyg tillsammans med din ansökan. Du är välkommen att höra av dig för ett förutsättningslöst samtal om du vill veta mer om oss innan du skickar in din ansökan. Vi håller intervjuer löpande och tillsätter tjänsten när vi hittat rätt person. Välkommen med din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Kurator (6 mån vikariat)

Om arbetsplatsen Hudikskolan har en tydlig vision - att bli världens bästa skola. För att bli det behöver vi världens bästa personal. Vårt värdegrundsarbete i kombination med vårt gedigna kvalitets- och utvecklingsarbete är framgångsreceptet för att vara både en bra skola och en bra arbetsplats. Vi har två tydliga mål för vår skola - att alla elever skall prestera på en hög nivå samtidigt som de utvecklas som människor. Elevhälsan är en grupp specialistkompetenser som stödjer och utför de specialpedagogiska, psykosociala och medicinska insatserna vilket lägger grunden för att alla elever skall ha förutsättningarna att må bra och nå goda resultat i skolan. På Hudikskolan finns två heltidsanställda inom elevhälsan – skolsköterska och kurator. De jobbar i team med tillgång till skolläkare, skolpsykolog, specialpedagog och arbetsterapeut. Elevhälsan arbetar främst hälsofrämjande och förebyggande och stödjer elevens utveckling mot utbildningens mål. Genom elevhälsans uppdrag sätts sambandet mellan lärande och hälsa i fokus och elevhälsan knyts därmed närmare skolans uppdrag. En god hälsa är en viktig förutsättning för att klara skolan. Elevhälsans mål är att skapa en så positiv lärandesituation som möjligt för alla elever. Om tjänsten Tjänsten är som kurator på Hudikskolan och omfattar 60% men kan kombineras med 40% på Hudikgymnasiet för ett heltidsvikariat. Tjänsten är ett 6 månaders vikariat. Bifoga relevant information eller intyg tillsammans med din ansökan. Du är välkommen att höra av dig för ett förutsättningslöst samtal om du vill veta mer om oss innan du skickar in din ansökan. Vi håller intervjuer löpande och tillsätter tjänsten när vi hittat rätt person. Välkommen med din ansökan!

25 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Informatör till vaccinationsbussar i Hudiksvall

Älskar du att träffa nya människor och drivs av att ge god service? Har du dessutom manuellt B-körkort och god körvana? Då har du kommit alldeles rätt! Doktor.se söker positiva och driftiga personer till vaccinationsbuss. Bussen kommer att besöka förbokade platser för att vaccinera mot fästingburen encefalit (TBE), bältros samt grundskydd mot difteri, kikhosta och stelkramp. Du kommer att välkomna och informera kunder om TBE- och grundskyddsvaccination utomhus. Arbetsuppgifter Arbetet innebär att man axlar flera roller. Dels skall man köra bussen från depån till uppställningsplatsen för dagen. Som informatör har man kontakt med kunder och informerar om vaccin samt ansvarar för det administrativa arbetet kring vaccinationen som betalning. Arbetet är till stor del självständigt, men rollen kräver också hög samarbetsförmåga då man kommer att jobba med skiftande kollegor under perioden. Tjänsten har en viss insäljande funktion. Du rapporterar till närmsta chef eller jouransvarig. Exempel på arbetsuppgifter är att: - Inventera och kontrollera lager av förbrukningsmaterial i bussen och depån - Sätta upp reklamskyltar, betalningsstation, flagga etc - Köra och underhålla bussen (tvätt och enklare städ) - Hantera kortbetalning med babsmaskin och Swish - Hjälpa kunder att fylla i hälsodeklarationen och vaccinationskort Kvalifikationer och personliga egenskaper Vi söker dig som är utåtriktad och social samt drivs av att träffa människor. För att lyckas i jobbet tror vi att du dessutom är ansvarstagande och ser lösningar på problem. - Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift - Du förstår vikten av vaccinationer, och vill bidra till att förebygga sjukdom - Du kan självständigt ta initiativ och lösa olika problem som kan uppstå - Du är organiserad och strukturerad då planeringen inför arbetspassen kräver en del logistikarbete - Du har en god förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. - Du har god körvana samt manuellt B-körkort samt kan köra mindre husbil(b-körkort). Det är meriterande om; - Du har tidigare vårderfarenhet samt erfarenhet inom sälj och/eller service. Referenser kommer efterfrågas så bifoga dom i din ansökan! Vi erbjuder dig Varje medarbetare är lika viktig i Doktor.se:s framgång! Vi drivs av att se människor växa och utvecklas, därför skapar vi möjligheter att få arbeta med det man har passion för. Tillsammans skapar vi en härlig teamkänsla, kultur och gemenskap. Vi erbjuder dig fenomenala kollegor, kollektivavtal, och tjänstepension. Som informatör får du möjligheten att se många nya platser samt får ett stort socialt utbyte genom att du ständigt träffar nya människor. Du ges möjlighet att styra över ditt eget schema. Övrig information Säsongsperiod: april - Augusti 2024 Omfattning: Allmän visstidsanställning, ca 6-40 timmar/vecka. Arbetstiden varierar beroende på plats. Arbetet föreligger på dagtid måndag-söndag. Lön: Timlön samt OB och tjänstepension tillkommer enligt kollektivavtal. Observera att vaccinationsbussarna är en helt rökfri arbetsplats. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Varmt välkommen med din ansökan, vänligen notera att vi inte tar emot några ansökningar via email med hänsyn till GDPR. Om Doktor.se På Doktor.se vill vi göra saker annorlunda. Vi vill utmana och förändra en hel bransch. Allt började med en idé om att det måste gå att skapa en vårdlösning som är bättre anpassad till vår tid och våra behov. Att det måste gå att få moderna digitala verktyg och traditionell fysisk vård att samverka med utgångspunkt i patientens behov. Och att göra det så att det inte bara blir tillgängligt för våra patienter utan också bidrar till att utveckla det sätt som vård erbjuds på idag. För oss alla. Det här är faktiskt vad vi gör idag. Men vi är långt ifrån klara och är ute på en spännande förändringsresa. Där kan du få vara med och bidra. Så, vill du vara med på vår resa?

22 mars 2024
Sista ansökan:
26 juli 2024
Kvinnlig personlig assistent - timvikarie

Inkludera assistans i Sverige AB tidigare MR Assistans grundades år 2015 och jobbar hårt för sina kunders rättigheter och sina anställdas status i samhället. Hållbarhet gäller inte bara luften vi andas, bilarna vi kör eller energislagen vi använder. Hållbarhet är så mycket mer än så och omfattar oss alla. Vi vill verka för hållbar omsorg, för hållbara arbetsplatser och –villkor och för ett hållbart och ansvarsfullt välfärdssystem där privata och kommunala aktörer agerar tillsammans med myndigheter mot ett gemensamt mål: en hållbar välfärd. Med tydlighet och transparens inom både kvalitet, ekonomi och miljöpåverkan vill vi leda utvecklingen av en ny, ansvarstagande branschrörelse. Vi vill att varje människa ska kunna känna sig trygg med att det finns en god välfärd, inte bara idag utan även i framtiden. Vi söker dig, kvinna 30+ som med kort varsel kan hjälpa till vid ordinarie personals frånvaro och som även vill arbeta i sommar som semestervikarie. Har du bra arbetsmoral, ansvarskänsla och gott ordningssinne, kan du vara vår nästa kollega. Med tydliga rutiner arbetar du aktivt med kundens behov. Tryggheten mellan dig och kunden samt i dina arbetsuppgifter säkerställs genom introduktionspass. -Jag är en man, 60+, som behöver stöd och hjälp i min vardag i mitt hem i Jättendal/Hudiksvall, där jag bor med min katt. Jag är ingen livlig person utan tycker om att ha det lugnt kring mig. Jag tycker mycket om att titta på tv/filmer och spela frågesport. Tar mig då och då ut på promenader via permobil. För vår kommunikation behöver jag att du talar och skriver svenska. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet av arbete inom vård och omsorg, gärna som personlig assistent. Kunden väljer själv sina assistenter och stor vikt läggs kring personlighet. Arbetstider: dygnspass. Intervjuer sker löpande varvid tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen in med din ansökan!

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personliga assistenter till trevlig kvinna

Till denna trevliga kvinna söker vi nu assistenter som dagtid kan tjänstgöra som tim- och semestervikarier. Kvinnan, som är i 70-årsåldern, är bosatt i lantlig miljö strax utanför Hudiksvall tillsammans med hennes make. Det är i denna miljö som du kommer att utföra den personliga assistansen. Arbetstiderna är i huvudsak förlagda dagtid 8-16 under vardagar. Vem är du som vi söker? Vi tror att du är en tjej/kvinna som ser det som inspirerande att förgylla kvinnans tillvaro och hjälpa henne med hennes intressen i hemhushåll och trädgård. Du behöver ha en viss grundfysik då du ska ersätta en fysisk funktionsnedsättning. Du behöver ha körkort och tillgång till egen bil för att kunna ta dig till och från jobbet. Du förväntas även vara bekväm med att framföra kvinnans privata bil. Du behöver ha förståelse för att personlig assistans är ett serviceyrke som har som mål att göra det möjligt för huvudpersonen att leva ett så självständigt liv som möjligt utifrån sin ålder. De praktiska arbetsuppgifterna består bland annat av att hjälpa kvinnan med hennes grundläggande behov. Där det behövs finns det liftar till hjälp för att utföra förflyttningar. Vi erbjuder all nödvändig introduktion och utbildning för samtliga nyanställda, för att du ska känna dig trygg i din arbetsroll som personlig assistent. Du kommer även att få gå de utbildningar som A-Assistans rekommenderar. Sök jobbet: Du söker jobbet snabbt och enkelt genom att skapa ett konto via länken nedan. I ditt konto kan du sedan ladda upp ditt CV och personliga brev. När profilen är klar klickar du på ’’lediga tjänster’’ och söker denna tjänst. Vi rekryterar löpande så vänta inte med din ansökan! Om A-Assistans: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har drygt 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Göteborg, Karlstad, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag, fika på arbetet och andra förmåner.

22 mars 2024
Sista ansökan:
21 april 2024
Sommarvikarier sökes till Addera Assistans i Hudiksvall

- Addera assistans AB är måna om sina kunder och sina assistenter. Vi tror på att ta hand om vår personal på bästa sätt, då det är de som finns nära kunden. För att lyckas med det har vi ett nära samarbete med varandra. Vi finns alltid till hands. Vi sätter våra värderingar högt och lever efter dessa för att ha ett sunt och öppet klimat runt varje kund och i varje personalgrupp. Addera assistans har kontor i Hudiksvall och Ljusdal. www.adderaassistans.se Vill du göra en meningsfull insats och samtidigt få värdefull arbetslivserfarenhet? Vi på Addera Assistans söker engagerade sommarvikarier för att stödja och hjälpa våra kunder under sommarmånaderna. Addera Assistans är ett företag inom personlig assistans för personer med olika typer av funktionsvariationer. Vi strävar efter att ge våra kunder det bästa möjliga stödet för att leva ett så självständigt och meningsfullt liv som möjligt. Dina ansvarsområden: • Ge personlig assistans och stöd i vardagliga aktiviteter såsom personlig hygien, måltider och förflyttningar. • Skapa en trygg och stödjande miljö för våra kunder. • Samarbeta med ditt team för att säkerställa att varje kund får individuellt anpassad assistans och stöd. Vi erbjuder: • En meningsfull och givande arbetsmiljö. • Möjlighet att utveckla dina färdigheter inom personlig assisteans. • Konkurrenskraftig lön och goda arbetsvillkor. • Stöd och handledning från erfarna kollegor och ledare. Ansökan: Intervjuer kommer att hållas löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Ta chansen att göra en positiv skillnad i sommar och bli en del av Addera Assistans!

22 mars 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024