Lediga jobb i Hudiksvall

Sök totalt 185 lediga jobb i Hudiksvall

Ögonsjuksköterska/sjuksköterska till ögonmottagningen
REGION GÄVLEBORG
Grundutbildade sjuksköterskor

Verksamhetsområde ögon bedriver akut och planerad ögonsjukvård med mottagnings- och operationsverksamhet samt synrehabilitering. På ögonmottagningen i Hudiksvall bedriver vi både mottagnings- och operationsverksamhet samt mottagningsverksamhet i Bollnäs. Vi är cirka 50 medarbetare inom olika yrkesprofessioner såsom läkare, ögonsjuksköterskor, sjuksköterskor, undersköterskor, optiker, medicinska sekreterare och administrativ personal och tillsammans hanterar vi stora patientströmmar. Kom och gör betydelsefulla insatser tillsammans med oss, vi ser fram emot att träffa dig! ARBETSUPPGIFTER Som ögonsjuksköterska/sjuksköterska hos oss får du möjlighet att arbeta i en stimulerande och patientfokuserad miljö med varierande och omväxlande arbetsuppgifter. Du kommer ha nära samarbete med våra läkare, undersköterskor, ögonsjuksköterskor och optiker. Tillsammans arbetar vi för att erbjuda alla patienter bästa möjliga vård. Som ögonsjuksköterska/sjuksköterska arbetar du bland annat med • förberedande undersökningar inför läkarbesök, såsom synprövning, ögontrycksmätning, synfältsundersökning, färgsinne, OCT och fotografering • telefonrådgivning • mottagningsarbete för patienter med till exempel glaukom där man utför undersökningar, dokumenterar i journal och gör bedömning om fortsatt behandling. Hos oss får du • arbeta dagtid måndag till fredag • en bra och omfattande introduktion med kontinuerliga avstämningar tillsammans med handledare • goda utvecklingsmöjligheter med både interna och externa utbildningar, samt kompetensöverföring från kompetenta och hjälpsamma kollegor. Som arbetsgivare är vi mån om dig som arbetstagare och vi arbetar därför aktivt med riktade friskvårdsinsatser för att främja en hälsosam livsstil. Läs mer om våra olika förmåner på Region Gävleborgs hemsida! https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER För att trivas i rollen behöver du kunna samarbeta bra med andra människor, vara lyhörd och kommunikativ. Du är flexibel, ser möjligheter i förändring och har lätt för att anpassa dig till ändrade situationer. Som person är du lugn och stabil samt har förmågan att fokusera på rätt saker även i stressade situationer. Arbetet kräver att du visar initiativförmåga och har förmågan att kunna driva ditt arbete vidare på ett effektivt sätt. I rollen som ögonsjuksköterska/sjuksköterska ska du • vara legitimerad sjuksköterska med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Har du vidareutbildat dig till ögonsjuksköterska eller operationssjuksköterska är det mycket meriterande. Vi ser gärna att du har B-körkort då det underlättar arbetet. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

Igår
Sista ansökan:
6 april 2025
AnnSam söker flertalet Sjuksköterskor! Uppdrag v.18-23 i Hudiksvall!
Annsam AB
Grundutbildade sjuksköterskor

AnnSam  AB,  som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999,  söker  nu Sjuksköterska för uppdrag i Hudiksvall!   Perioden:  2025.04.28 - 2025.06.08 Arbetstid: 3-skift rotation, färdigt schema delas ut närmre inpå uppdragsstart. 75-100% tjänstgöringsgrad. Erfarenhet:  4 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem/dataprogram:   Cosmic Ev. övrigt:  Hör av dig så berättar vi mer. Ref.nr:  ANS12546, ANS12551-12560 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal med häften av Sveriges kommuner och även regionernas nationella avtal vilket ger bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

Igår
Sista ansökan:
20 mars 2025
Socialsekreterare Barn och Unga
Ideal BM AB
Socialsekreterare

Om rollen Som socialsekreterare inom barn och unga hos Ideal Bemanning kommer du att: Ansvara för att utreda och bedöma barns och ungas behov av insatser enligt Socialtjänstlagen (SoL). Genomföra utredningar och uppföljningar i nära dialog med barn, ungdomar och deras familjer. Delta i samordning och planering av insatser i samverkan med andra professioner, såsom psykologer, kuratorer och pedagoger. Arbeta förebyggande och stödjande med fokus på barns och ungas välmående och utveckling. Dokumentera och följa upp insatser enligt gällande riktlinjer och lagkrav. Du får möjlighet att arbeta i en varierande och utvecklande miljö, där varje dag erbjuder nya utmaningar och möten med barn, unga och deras familjer. Vi söker dig som Har en socionomexamen. Har minst 3 års erfarenhet av arbete inom Barn och Unga som Socialsekreterare under de senaste 7 åren. Har ett genuint engagemang för att stödja barn och unga i utsatta livssituationer. Är trygg i din roll som socialsekreterare och har förmåga att arbeta självständigt såväl som i team. Har god kommunikativ förmåga och ett empatiskt förhållningssätt. Vi går igenom ansökningar löpande, så tveka inte att höra av dig! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team där vi tillsammans gör skillnad för barn och unga i Sverige.

Igår
Sista ansökan:
13 april 2025
Bemannare till Rekrytering och bemanningsenheten sommaren 2025
Hudiksvalls kommun
Löne- och personaladministratörer

Om arbetsplatsen Rekrytering- och bemanningsenheten tillhör Kommunstyrelseförvaltningen och samarbetar i huvudsak med Lärandeförvaltningen, Social- och omsorgsförvaltningen och Tekniska förvaltningen. Vårt huvuduppdrag är rekrytering av nya medarbetare för visstidsanställning samt daglig bemanning. Nu rekryterar vi till oss själva och söker dig som vill jobba i vårt bemanningsteam under sommaren 2025.  Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut. Välkommen med din ansökan! Arbetsuppgifter Din huvudsakliga uppgift är att jobba med daglig bemanning. Handläggningen sker i personalsystemet Medvind och du arbetar självständigt med att söka fram, kontakta och boka vikarier utifrån de beställningar som kommer in från våra kunder. I arbetet med bemanning behöver du förhålla dig till lagar och regler inom arbetsrättsområdet.  Du förväntas ha förmåga att ta dig an såväl detta regelverk som det bemanningssystem vi använder, självklart genom en grundlig introduktion som pågår under ca 2 veckors tid.  Teamet har ett gemensamt ansvar för alla beställningar och du kommer så småningom att arbeta med att boka vikarier till alla våra kundområden. I arbetet ingår också att så gott som dagligen ha kontakt med såväl vikarier som bemanningsplanerare och enhetschefer i olika frågor. Arbetstiden är förlagd över veckans alla dagar och under sommarveckorna 26-33 arbetar du varannan helg. Din profil Vi söker en engagerad person med erfarenhet av kundbemötande, service och med ett genuint intresse för att hjälpa andra. Din förmåga att hantera både stressiga och lugnare perioder kommer vara avgörande för att trivas och passa i rollen som bemannare. Arbetsbelastningen varierar både under dagen och veckan så du behöver vara flexibel i ditt arbetssätt och kunna anpassa dig till förändrade omständigheter. Du har en god samarbetsförmåga och trivs i team, där du aktivt bidrar till ett positivt och produktivt arbetsklimat.  Du kanske just nu studerar till personalvetare, eller nyligen har avslutat dina studier och söker ditt första uppdrag inom HR. Det är dock inget krav. Vi ser däremot gärna att du har genomfört gymnasiestudier med en relevant inriktning.   Om Hudiksvalls kommun Mitt i Sverige, vid den vackra hälsingekusten, ligger Hudiksvalls kommun - eller kanske mer känt som Glada Hudik. Här lever 37 600 glada hudikbor, och mer än hälften av oss bor på landsbygden.  I Hudiksvalls kommun är avstånden korta till det mesta man vill göra och det man behöver, och du får tid över till det som är viktigt i livet. Här finns närhet till kontrastrika miljöer, ett aktivt föreningsliv och ett näringsliv med stor handlingskraft - många världsledande företag har sitt säte i vår kommun. Hudiksvalls kommun är den största arbetsgivaren i kommunen. Tillsammans är vi 3 800 medarbetare, inom 300 olika yrken, som varje dag jobbar för att skapa värde för dem vi är till för – våra kommuninvånare. Det är ett stort och viktigt uppdrag som ska genomsyras av trygghet, öppenhet, delaktighet och jämlikhet. På så sätt hjälps vi åt att bygga ett samhälle där alla människor är lika mycket värda. Tänk på att inte skriva känsliga personuppgifter eller värderande information i din ansökan. Om du har skyddade personuppgifter vill vi att du ansöker genom att kontakta den rekryteringsansvariga som står i annonsen. Din ansökan blir en allmän handling enligt offentlighetsprincipen. Läs mer om vad vi som arbetsgivare kan erbjuda dig: www.hudiksvall.se/jobbahososs

Igår
Sista ansökan:
6 april 2025
Beredare till Rimaster i Söderhamn
Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Om företaget Rimaster är ett Globalt tillväxtföretag, en samarbetspartner och ledande leverantör för utveckling och tillverkning av kablage, elsystem, elektronik och mekaniska produkter inom huvudsegmenten Specialfordon och Industriella system. Våra tillverkningsenheter i Sverige återfinns i Söderhamn, Rimforsa och Kisa/Horn. Vi har även tillverkning i Polen, Kina och Serbien och säljkontor i Belgien, Frankrike och Tyskland. I Koncernen finns ca 1450 anställda och på Rimaster Development i Söderhamn arbetar 70 medarbetare. För oss är det viktigt att sträva efter en god arbetsmiljö, en god hälsa och balans i livet hos våra medarbetare. Här erbjuds man bland annat en arbetsplats med genuint trevliga och sociala medarbetare och möjligheten att arbeta på distans, flextid och friskvårdsbidrag. Hos oss får du även den utveckling du behöver för att fortsätta växa inom din roll. Gå gärna in och läs mer om oss https://rimaster.se Nu söker vi en beredare för ett vikariat till vårt team. Dina arbetsuppgifter I din roll som beredare hos oss ingår du i ett team tillsammans med 3 produktionstekniker. Dina främsta arbetsuppgifter att granska, bereda ritningar, BOM-listor (Bill of Materials) och andra tekniska underlag. Du kommer att skapa och uppdatera arbetsinstruktioner samt produktionsdokumentation och säkerställa att material och komponenter är tillgängliga för produktionen genom ett tätt samarbete med inköp. Andra arbetsuppgifter såsom att optimera produktionsflöden, föreslå förbättringsåtgärder, bygga strukturer i vårt affärssystem stötta produktionstekniker vid uppstart av nya produkter eller processer ingår i rollen. Du kommer delta i tvärfunktionella möten vid exempelvis uppstart av ny produkt, kvalitetsärenden och vid offertförfrågningar. Tjänsten är på 100%. Uppdraget startar i början av april och sträcker till den 30 november. Din profil Vi söker dig som har en teknisk gymnasieutbildning inom elektronik eller produktion. Vi ser gärna att du har erfarenhet av beredning inom produktion, gärna med inriktning elektronik eller närliggande områden. Det är meriterande om du har kunskap om produktionsmetoder inom elektronik, grundläggande förståelse för ritningsläsning samt är van att arbeta i affärssystem (t.ex. Monitor). Vidare är du kommunikativ, samarbetsvillig och har förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt. Du har bra struktur med fokus på kvalitet och effektivitet. Då vi verkar i en global koncern behöver du ha bra kunskaper i både svenska och engelska i tal och skrift. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund Rimaster. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl din arbetssituation som personlig utveckling. Låter detta som något för dig? I denna process tillämpar vi löpande urval så skicka in din ansökan redan idag via www.clockworkpersonal.se. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta konsultchef Samuli Helavuori på: [email protected]

Igår
Sista ansökan:
11 april 2025
hantverk snikring montering
Kv Marin System AB
Manuella ytbehandlare, trä

bygger brygger flottar pontoner fastighets skötsel mm snikeri monteringar hamnar flottar plast arbeten pontoner

Igår
Sista ansökan:
13 april 2025
Vi söker en installatör med kompetens inom fordons-el!
Professionals Nord Luleå AB
Installations- och serviceelektriker

Inledning: Vi söker en Installatör med kompetens inom fordons-el för att komplettera teamet på E-com som är en del av Tell Sverige AB. Är du en kommunikativ och erfaren installatör inom fordon är du troligen den vi eftersöker. E-com som är en del av Tell erbjuder företagskunder smarta helhetslösningar inom bland annat fordons-IT. Du kommer få totalt 35 kollegor fördelade på fem kontor runt om i Sverige. Information om tjänsten Professionals Nord söker för E-com/Tell´s räkning en Installatör. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos E-com/Tell. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och alla frågor kring tjänsten går till [email protected] Arbetsuppgifter Som installatör inom fordons-el/IT kommer du att arbeta med installation och service av olika tekniska system i fordon och du kommer att vara en viktig del i att säkerställa att företagets kunder får välfungerande och säkra system. Dina arbetsuppgifter omfattar bland annat: Fordons-El: Installation av extraljus, varningsljus och arbetsljus; hantering av 230V-system, extrabatterier och batteriladdare; samt installation och service av alkolås. Fordons-IT: Installation och underhåll av körjournaler, kom-radio, datorer och telefoner i fordon. Fordonsinredning: Montering och anpassning av fordonsinredning från System Edström. Som Installatör är du en viktig del av företagets utveckling och uppmuntras vara med i utvecklingen av företagets tjänster och produkter som är under ständig förändring, här har du möjlighet att påverka. Du kommer ingå i ett engagerat team och utgå från företagets lokaler på Håstaholmen. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag-fredag. Vad kan E-com/Tell erbjuda dig? Som Installatör får du en rolig, utmanande, spännande roll med stor möjlighet till utveckling där målet är att du ska ta både dig själv och avdelningen till nästa nivå. Du får anställning hos en av de ledande, lokala aktörerna i branschen. Du kommer arbeta nära kunniga kollegor på orten där det finns utrymme för kunskapsutbyte och utveckling. Vi söker dig som: Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas i rollen som installatör. Som person är du positiv, driven, ambitiös och du gillar kreativ problemlösning. Vidare är du kommunikativ och besitter en god social förmåga då rollen innefattar viss kundkontakt. Du är en teknikintresserad och praktiskt lagd person med erfarenhet av fordons-el och fordons-IT. Krav för tjänsten är B-körkort och svenska språket i tal och skrift. START: Enligt överenskommelse OMFATTNING: Heltid STAD: Hudiksvall URVAL: Sker löpande KONTAKT: Fanny Skott

Igår
Sista ansökan:
27 mars 2025
Ryds Bilglas söker sommarhjältar!
Ryds Bilglas AB
Glastekniker

Söker du ett spännande och praktiskt arbete? Gillar du varierande dagar med teamarbete och mycket kundkontakt? Då kan du vara den vi söker! Om jobbet Just nu söker vi sommarhjältar som vill stärka upp våra team i Ryds Bilglas verkstäder runt om i Sverige. Hos oss kommer du att hjälpa ordinarie personal med reparation och byte av bilglas, mottagande av kunder samt även visst administrativt arbete. På jobbet hos oss blir ingen dag den andra lik. Vi gillar utmaningar och testar gärna nya idéer för att hitta de mest effektiva och bästa lösningarna. Vi värdesätter samarbete och att alla ställer upp för varandra när det behövs. Om oss Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Vi grundades som ett familjeföretag, och den känslan lever kvar i hela vår verksamhet – det är en del av vår kultur. Vi hjälps åt när det behövs och ställer upp för varandra – inom teamet, med andra verkstäder och i övriga delar av organisationen. Vi peppar, inspirerar och lär av varandra hela tiden, för tillsammans blir vi starkare och bättre. Arbetstid: Måndag-Fredag, 7-16 eller 8-17 Placering: Tjänsten finns på orter i hela Sverige. Du anger i din ansökan vilken ort du är intresserad av att arbeta i. Är du intresserad av att arbeta på flera verkstäder - skicka in en separat ansökan per verkstad! Kvalifikationer För oss är dina personliga egenskaper viktigare än din tidigare arbetslivserfarenhet. Det viktigaste är att du är intresserad, serviceinriktad, driven och vill utvecklas tillsammans med oss. Du har alltid kundens bästa i fokus och strävar efter att leverera service och kvalitet på hög nivå. Därför är det viktigt att du inte bara trivs med praktiskt arbete, utan även uppskattar kundkontakt och kan hantera vissa administrativa uppgifter. Vi värdesätter en stark laganda och ser gärna att du har förmågan att samarbeta med dina kollegor genom att dela erfarenheter och stötta varandra i det dagliga arbetet. Du är flexibel, initiativtagande och räds inte att ta ansvar, samtidigt som du är lyhörd och har lätt för att samarbeta. Dessutom behöver du trivas med ett fysiskt och rörligt arbete. Inför tjänsten som sommarhjälte hos Ryds Bilglas söker vi dig som är: - Serviceinriktad - Driven - Initiativtagande - Samarbetsvillig Krav - B-körkort (manuell växellåda) - God svenska i tal och skrift Meriterande - Minst ett (1) års erfarenhet av tidigare serviceyrke - Gått/går en fordonsrelaterad utbildning - God vana av att arbeta med verktyg - Tidigare erfarenhet av att arbeta med fordon Vi arbetar aktivt med våra rekryteringsprocesser och tillsätter tjänster löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig! Ryds Bilglas är den ledande svenska aktören inom reparation och byte av bilglas. Företaget grundades 1947 i Sundsvall av familjen Ryd och är idag verksamt över hela Sverige, med fler än 170 verkstäder och ca 500 anställda. Ryds Bilglas är en del av koncernen Cary Group AB. Med närhet till kunden, högkvalitativa produkter och smarta lösningar hjälper Cary Group kunden att göra enkla och hållbara val. Cary Groups resa startade med Ryds Bilglas och idag tjänar vi kunder genom Europa, med flera kända och framgångsrika varumärken.

Igår
Sista ansökan:
9 september 2025
Anestesisjuksköterska
Operationskonsulterna Stockholm AB
Anestesisjuksköterskor

Att arbeta som Anestesisjuksköterska hos oss: Som anestesisjuksköterska hos Operationskonsulterna kommer du i detta uppdrag att få arbeta på en operationsavdelning i Hudiksvall . Du behöver vara trygg i din yrkesroll och ha erfarenhet av sedvanliga arbetsuppgifter för anestesisjuksköterska.   Arbetstid: Dag/kväll/helg Period: V.25-33   Om detta uppdrag låter som en spännande möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team som anestesisjuksköterska. Utbildning: KRAV - Sjuksköterskeutbildning 3 år - Specialistsjuksköterskeutbildning inom anestesi 1 år   Kompetenser: KRAV - Operation   Språk: KRAV - Svenska   Arbetslivserfarenhet: KRAV - Anestesisjuksköterska, 5 års erfarenhet eller mer   Om dig: Arbetet som specialistsjuksköterska inom operation är kvalificerat och vi vill därför att du har minst 5 års erfarenhet inom din specialité. Vi anser att det krävs för att man ska vara tillräckligt trygg i sin yrkesroll och det stämmer väl överens med företagets roll som specialister i branschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika operationssavdelningar. Du ska gärna vara intresserad av kompetensutveckling och ett steg framåt i karriären. Vi premierar deltagande i kurser och utbildningar. Vi som arbetar hos Operationskonsulterna har i genomsnitt ca 19 års specialisterfarenhet och vi ställer högst kompetenskrav i bemanningsbranschen. Det innebär att du som Operationskonsult ofta hör till de på arbetsplatsen med längst erfarenhet och som sådan förväntar vi oss att du tycker det är självklart att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till nyare kollegor. Att handleda studenter och nya kollegor hör till arbetsuppgifterna.   Lön, ersättning och förmåner: Vi ordnar med resa & boende i förekommande fall. Allmänpension, tjänstepension, OB, friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify. Trevliga företagsevent/sammankomster för bättre sammanhållning, stöd och gemenskap.   Trygghet och säkerhet:  Hos Operationskonsulterna är du som anställd i trygga händer och alla medarbetare är fullt försäkrade via vårt trygghetspaket och samarbete med IF och AFA.   Anställningsform: Enligt överenskommelse. Visstid eller tillsvidare.   Läs mer om oss på vår webbplats: https://operationskonsulterna.se/   Välkommen med din ansökan! Operationskonsulterna är specialister på operationssjukvård, förlossningssjukvård, intensivvård och övriga specialistsjuksköterskeområden som tex ambulans, röntgen, distriktssjukvård, ögonsjukvård, akutmottagning mm. Företaget finns i hela Sverige och arbetet leds från vårt huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. Bolaget drivs av kliniskt verksamma specialistsjuksköterskor samt undersköterskor som är väl medvetna om vad som krävs av varje medarbetare för att kunna göra ett professionellt arbete. För dig som anställd är det en trygghet med en arbetsgivare som har stor erfarenhet av arbete inom specialistsjukvården med komplett försäkringsskydd.

Igår
Sista ansökan:
17 mars 2025
Operationssjuksköterska
Operationskonsulterna Stockholm AB
Operationssjuksköterskor

Att arbeta som operationssjuksköterska hos oss: Som operationssjuksköterska hos Operationskonsulterna kommer du i detta uppdrag att få arbeta på en operationsavdelning i Hudiksvall . Du behöver vara trygg i din yrkesroll och ha erfarenhet av sedvanliga arbetsuppgifter för operationssjuksköterska.   Arbetstid: Dag/kväll   Period: v.25-33   Om detta uppdrag låter som en spännande möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista svarsdag. Vi ser fram emot att höra från dig och välkomna dig till vårt team som operationssjuksköterska. Utbildning: KRAV - Sjuksköterskeutbildning 3 år - Specialistsjuksköterskeutbildning inom operation 1 år   Kompetenser: KRAV - Operation   Språk: KRAV - Svenska   Arbetslivserfarenhet: KRAV - Operationssjuksköterska, 5 års erfarenhet eller mer   Om dig: Arbetet som specialistsjuksköterska inom operation är kvalificerat och vi vill därför att du har minst 5 års erfarenhet inom din specialité. Vi anser att det krävs för att man ska vara tillräckligt trygg i sin yrkesroll och det stämmer väl överens med företagets roll som specialister i branschen. Vi ser gärna att du har erfarenhet från flera olika operationssavdelningar. Du ska gärna vara intresserad av kompetensutveckling och ett steg framåt i karriären. Vi premierar deltagande i kurser och utbildningar. Vi som arbetar hos Operationskonsulterna har i genomsnitt ca 19 års specialisterfarenhet och vi ställer högst kompetenskrav i bemanningsbranschen. Det innebär att du som Operationskonsult ofta hör till de på arbetsplatsen med längst erfarenhet och som sådan förväntar vi oss att du tycker det är självklart att dela med dig av dina kunskaper och erfarenheter till nyare kollegor. Att handleda studenter och nya kollegor hör till arbetsuppgifterna.   Lön, ersättning och förmåner: Vi ordnar med resa & boende i förekommande fall. Allmänpension, tjänstepension, OB, friskvårdsbidrag samt förmånsportalen Benify. Trevliga företagsevent/sammankomster för bättre sammanhållning, stöd och gemenskap.   Trygghet och säkerhet:  Hos Operationskonsulterna är du som anställd i trygga händer och alla medarbetare är fullt försäkrade via vårt trygghetspaket och samarbete med IF och AFA.   Anställningsform: Enligt överenskommelse. Visstid eller tillsvidare.   Läs mer om oss på vår webbplats: https://operationskonsulterna.se/   Välkommen med din ansökan! Operationskonsulterna är specialister på operationssjukvård, förlossningssjukvård, intensivvård och övriga specialistsjuksköterskeområden som tex ambulans, röntgen, distriktssjukvård, ögonsjukvård, akutmottagning mm. Företaget finns i hela Sverige och arbetet leds från vårt huvudkontor i Gamla Stan i Stockholm. Bolaget drivs av kliniskt verksamma specialistsjuksköterskor samt undersköterskor som är väl medvetna om vad som krävs av varje medarbetare för att kunna göra ett professionellt arbete. För dig som anställd är det en trygghet med en arbetsgivare som har stor erfarenhet av arbete inom specialistsjukvården med komplett försäkringsskydd.

Igår
Sista ansökan:
17 mars 2025