Lediga jobb i Hudiksvall

Sök totalt 135 lediga jobb i Hudiksvall

Jobba Som Festsäljare
Getdet AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Sök jobbet som säljare på More Than Love för att jobba som festsäljare! Pratar du flytande svenska & vill jobba som festsäljare? Sök jobbet nu! När du har sökt jobbet SMS:ar More Than Love dig dagen efter för att boka en telefonintervju. Svara i tid till telefonintervjun för att få jobbet & jobba som festsäljare. Sök Nu! 😃 Erbjuds: ∙ Hög provision ∙ Jobba på fester, deltid & flexibelt ∙ Sälj- & produktutbildning Krav: ∙ Flytande svenska i tal & skrift ∙ Vill sälja vuxenprodukter ∙ Driven & resultatorienterad

3 oktober 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Almia söker sjuksköterska till HIA i Hudiksvall
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från HIA. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Hudiksvall intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

3 oktober 2024
Sista ansökan:
13 oktober 2024
💼Vi söker TEAMLEADER D2D 💼 Lönen: 30 000kr/mån + Höga Provisioner💸
Berry Invest AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

Lingon Energi är ett utav Sveriges snabbast växande elbolag. Vi har dessutom ett systerbolag i form av en mobiloperatör som heter Lingon Mobil som är en stor aktör på virtuell mobiloperatör marknaden. I dagsläget så jobbar det cirka 20st personer på våran Energi säljavdelning och vi har planer på att utöka det här teamet till 40st personer inom kommande halvåret. Produkten teamet säljer är Lingon Energis elavtal till privat personer. Vi söker därför efter kompetenta ledare med erfarenhet av dörr knack försäljning. Som vill vara med och bygga upp resande säljare team som jobbar över hela Sverige. Det innebär att tjänsten är till stor del på resande fot, med utgångsläge i din hemstad. När du reser tillsammans med ditt team så står företaget för alla resekostnader i form av hotell , tågbiljetter, bilar och bensin. Varje månad så har vi en Fest / Tillställning med tillhörande prisutdelning för Bästa Säljare , Bästa Teamleader och Bästa Kvalité. Under den festen så samlas hela företaget för ett mega partaj och därefter så får hela företaget en extra dag ledigt för en lång helg. Vad vi erbjuder: Garanterad lön på minst 30 000kr/mån 1200kr Provision / per eget sålt abonnemang 200kr Provision / per av teamet sålt abonnemang Firmabil till jobbet som får användas privat som förmån Arbetstider 13 - 21 Möjligheten till att se hela Sverige En ledarroll med stora möjligheter att växa Vad vi kräver utav dig: Är beredd på att sälja själv för att visa vägen för teamet. (Är du säljtrött så sök inte jobbet.) Du klarar av att jobba under budget press Du har giltigt B-körkort som kan uppvisas Du är beredd att resa måndag till fredag Arbetstider 13-21 Må - Tors , 13-19 Fre Du är en ansvarstagande person Positiv och framåt attityd Är en människokännare som har lätt för att komma överens med folk i din omgivning Har erfarenhet av dörr knackning (Måste inte vara el abonnemang , men såklart extra meriterande om du har sålt el mot privat personer) Hur man söker: Om du känner dig träffad och är redo att dig an ditt livs utmaning. Skicka i så fall in en ansökan via mail så hör våran rekryterings avdelning av sig inom kort. [email protected]

3 oktober 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Specialistläkare inom urologi
REGION GÄVLEBORG
Specialistläkare

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften. Tjänsten innefattar tjänstgöring på mottagning, avdelning och operation. På mottagningen arbetar överläkare, specialistläkare, uroterapeut, sjuksköterskor och undersköterskor tillsammans och inom kollegiet finns också den allmänkirurgiska kompetensen. Mottagningen är välutrustad med tillgång till ny utrustning för fusionsbiopsering, urodynamisk undersökning och vi utför mindre operationer i vårt polikliniska operationsrum. Bredden på de urologiska fallen vi bedömer och handlägger på mottagningen är stor. På vår kirurgiska vårdavdelning disponerar urologen sex vårdplatser. Vår operationsavdelning är nyligen ombyggd och är således både modern och välfungerande. ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder en flexibel anställningsgrad från minst 25 procent och uppåt. Vi har den gemensamma patienten i fokus, här har du som specialistläkare en viktig roll i att vara delaktig i vårt pågående utvecklingsarbete inom urologi med ett stort ansvar samt stor påverkansgrad på verksamheten. I denna roll kommer du även agera handledare till kollegor samt arbeta som bakjourskompetens till andra specialister och underläkare. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och en effektiv verksamhet. Vårt goda arbetsklimat och laganda gör att vi trivs tillsammans och vi arbetar gemensamt för en bibehållen god arbetsmiljö och ett hållbart arbetsliv. Vi ser utbildning och handledning som en förutsättning för att kunna bedriva specialiserad vård med hög kvalitet och har därför en generös inställning till fortbildning och handledning. Som specialistläkare inom vår verksamhet kommer du bland annat att arbeta med • att undersöka, utreda, bedöma och behandla alla typer av urologiska tillstånd • mottagnings- och avdelningsarbete • operationsverksamhet • handledning till kollegor samt ST-läkare. Hos oss får du • ett självständigt arbete med möjlighet att vara med och påverka samt utveckla verksamheten • möjlighet till kompetensutveckling inom Region Gävleborg på arbetstid oavsett tjänstgöringsgrad • vara en del av ett team med god sammanhållning och brett kompetensutbyte. Läs mer om våra förmåner: https://www.regiongavleborg.se/jobb-och-utbildning/jobba-i-region-gavleborg/dina-formaner/ KVALIFIKATIONER Arbetet kräver att du har förmågan att kunna strukturera, organisera och prioritera för att kunna driva ditt arbete vidare på ett effektivt sätt samt upprätthålla dina uppsatta tidsramar. Som person ser vi att du kan arbeta självständigt, är lyhörd samt har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra. Du bör vara öppen för och intresserad av förändring och utveckling samt uppskatta ett varierande arbete i en händelserik och omväxlande miljö. I rollen som specialistläkare ska du • inneha giltig svensk läkarlegitimation • ha genomfört specialistutbildning inom urologi • kommunicera obehindrat på svenska i tal och skrift på minst C1-nivå • inneha B-körkort. Vi lägger stor vikt vid din personliga lämplighet och att dina personliga egenskaper stämmer överens med Region Gävleborgs värdegrund; professionalism & ansvar, respekt & ödmjukhet och öppenhet & ärlighet. Vi hoppas att du vill vara en del av en spännande utveckling av vår verksamhet och vi ser fram emot din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Hälso- och sjukvårdsnämndförvaltningens cirka 6500 medarbetare arbetar tillsammans för att ge länets invånare de bästa förutsättningarna för ett aktivt liv med ökad livskvalitet. Genom att tillhandahålla god och nära vård i hela länet lägger vi grunden för ett starkt och friskt Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

3 oktober 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
Product Manager
Monitor ERP System AB
Övriga civilingenjörsyrken

Vi söker en engagerad och resultatorienterad Product Manager som vill vara med och driva utvecklingen av Monitor ERP framåt. I denna roll får du möjlighet att stärka vår produkt, identifiera förbättringsmöjligheter och ta Monitor ERP till nästa nivå. Är du en strategisk och innovativ person som brinner för att skapa värde genom produktutveckling? Då är det dig vi söker! Om rollen Som Product Manager blir du en del av Monitors utvecklingsavdelning. Du styr produktutvecklingen inom ditt område och beslutar om vad som ska utvecklas för att stärka vår produkt både på kort och lång sikt. En betydande del av ditt arbete innebär att samarbeta nära våra kunder och interna kontakter för att utveckla en produktstrategi och roadmap som tar hänsyn till deras önskemål och insikter. Ditt fokus ligger på att skapa affärsnytta och uppfylla koncernens övergripande strategiska mål. Genom faktainsamling, insikt i kundernas behov och marknadsbevakning prioriterar du utvecklingen och driver innovation inom ditt område. Samarbete är en nyckelfaktor, och effektiv kommunikation med team och avdelningar inom organisationen är avgörande för att leda produktutvecklingen i rätt riktning. I din roll ingår också uppgiften att sprida kunskap och kommunicera både internt och externt, samt att presentera på kundevent, ta fram marknadsföringsunderlag, stödja försäljningen och se till att support- och konsultorganisationerna får rätt information och utbildning. Rollen innebär en hel del resor, där du aktivt deltar i olika evenemang som mässor och spenderar tid hos våra kunder, både nationellt och internationellt. Denna närvaro och personliga kontakt är avgörande för att bygga och stärka relationer samt för att få djupare insikter i kundernas behov och önskemål. Team Platform Teamets grunduppgift är att se till att ramverket och vår tekniska plattform tillgodoser de andra teamens behov. Teamet består av subteam med olika ansvarsområden och har medarbetare i både Sverige och Malaysia. Några exempel på aktuella arbetsområden är Monitors webb-klient, Monitor Cloud, serverarkitektur, Monitor BI, säkerhet, rättigheter och AI. Vem är du? Vi söker en driven och innovativ person som på ett strategiskt sätt verkar för att göra Monitor ERP mer framgångsrikt. Du har ett analytiskt och strukturerat förhållningssätt till problemlösning och brinner för att driva förbättringsarbete. En framstående kompetens hos dig är förmågan att identifiera och fånga upp vad som är värdeskapande för våra kunder och konkretisera passande åtgärder. Du är bekväma med att fatta svåra beslut när det finns konflikterande intressen. Vi vill att du identifierar dig med våra värdeord: jordnära, långsiktig och engagerad. För att lyckas i rollen bör du känna igen dig i följande: Du trivs i sociala sammanhang och är bekväm med att hålla presentationer, både i små och stora grupper. Du har en högskole- eller universitetsutbildning inom relevant område. Erfarenhet av produktledning eller produktutveckling. Kunskap om eller erfarenhet från tillverkande industri och dess olika processer. Mycket god muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga i både svenska och engelska. Om Monitor Monitor är ett stabilt, globalt produktbolag med huvudkontor i den vackra kuststaden Hudiksvall i Sverige. Vi utvecklar och säljer vårt eget affärssystem – som främst vänder sig till små och medelstora företag inom tillverkningsindustrin. Här förenklar vi kundens vardag vid tillverkning av allt ifrån sportbilar till julmust. För närvarande är vi cirka 500 anställda globalt, varav drygt 300 jobbar i Sverige. Just nu är vi inne i en mycket spännande och expansiv fas där vårt fokus är att växa på den internationella marknaden. Vi jobbar med ny teknik, leder utvecklingen och är marknadsledande i Sverige inom vårt område. Varför jobba på Monitor ERP System? Vi är en engagerad organisation som brinner för att tillsammans utveckla det bästa affärssystemet och erbjuda den bästa servicen. Vi är Sveriges ledande affärsystemsleverantör och expanderar ständigt, både i Sverige och globalt. De senaste åren har vår omsättning årligen ökat med cirka 17 %. Din personliga utveckling är viktig för oss! Vi jobbar hårt för att du ska utvecklas tillsammans med oss och att det ska öppnas karriärvägar internt. Hos oss finns även internationella karriärmöjligheter. Hälsa är en viktig faktor och vi jobbar aktivt med både arbetsmiljö och rörelse. Detta gör vi genom att skapa förutsättningar och erbjuda olika förmåner relaterade till hälsa och välmående. Våra anställda får en gång om året ta del av en mycket förmånlig vinstdelning. Monitor har ett eNPS-värde på 56 (Employee Net Promoter Score mäter engagemang och lojalitet hos medarbetare) där benchmark är -2 (över 20 = mycket bra, över 50 = exceptionellt bra). Mer information och rekryteringsprocessen Start: Enligt överenskommelse Plats: Hudiksvall Ansökan: Urval och intervjuer sker löpande. Monitor strävar efter att erbjuda en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika möjligheter för alla. Vi ser olikheter som en tillgång och uppmuntrar därför en mångfald av sökande till alla våra tjänster. För mer information, vänligen kontakta Stina Allgulander, HR. [email protected] Välkommen med din ansökan! Bo, leva, verka i Hälsingland - här kan du skapa en vardag som kombinerar livskvalitet med framtidstro. Läs med om livet i Hälsingland här.

3 oktober 2024
Sista ansökan:
2 november 2024
Väktare till Securitas Hudiksvall
Securitas AB
Väktare och ordningsvakter

Företagsbeskrivning Securitas har en viktig roll i samhället och förvaltar ett av Sveriges viktigaste uppdrag - att skydda och hjälpa människor att känna sig trygga. Nu har du chansen att bli en del av Sveriges största säkerhetsföretag. Oavsett om du vill jobba mycket eller lite, dag eller natt så behöver vi bli fler. Som landets största arbetsgivare i vår bransch kan vi erbjuda dig utvecklingsmöjligheter och variation som få andra företag kan. Vi strävar efter ett enhetligt ledarskap med balans mellan förväntningar och förutsättningar. Du tar hand om människors säkerhet – Securitas tar hand om dig. Jobbeskrivning Vill du vara med och skapa trygghet – samtidigt som du utvecklas och har roligt på jobbet? Nu har du chansen att bli en del av vårt härliga team i Hudiksvall! Vi söker två nya kollegor som vill vara med på vår resa och göra skillnad. Även om du inte har någon tidigare erfarenhet som väktare, så bekostar vi din utbildning och ser till att du får en stark start i din nya karriär. Som en del av oss får du inte bara ett spännande jobb, utan också möjligheten att växa och utvecklas i en trygg och stödjande arbetsmiljö. Här blir du en del av en gemenskap där vi hjälper och inspirerar varandra varje dag. Det är en arbetsplats där din insats betyder något – inte bara för oss, utan för hela samhället. Vi erbjuder flexibla arbetsmöjligheter där du kan arbeta varierande timmar beroende på behov, samtidigt som du får chansen att utvecklas tillsammans med oss. Tillsammans ser vi till att skapa trygghet för våra kunder och samhället – och du är en viktig del av det. Att jobba hos oss innebär att få chansen att göra något som verkligen betyder något. Hos oss får du möjlighet att påverka och bidra till en tryggare värld. Här handlar det inte bara om ett jobb – det handlar om att vara en del av en gemenskap som gör skillnad varje dag. Vi är trygghet, vi är Securitas. Kravspecifikation När vi söker nya kollegor handlar det om att hitta personer som inte bara vill göra skillnad, utan också trivs med att arbeta i ett team och utvecklas tillsammans med andra. Dina personliga egenskaper är det som gör dig unik, och vi ser dem som nyckeln till att du ska trivas hos oss och känna dig stolt över det du gör. Vi tror att du kommer att briljera i denna roll om du känner igen dig i följande: Självförtroende i utmaningar: Du har en tro på din egen förmåga och är redo att lösa problem som kan uppstå. När situationer är osäkra, agerar du med respekt och visar mod genom att stå upp för vad som är rätt, utan att låta det bli personligt. Empati och förståelse: Ibland ställs vi inför situationer som inte alltid uppskattas av alla, men du har en förmåga att förstå andras perspektiv och visar alltid hänsyn i hur du hanterar det. Noggrann och engagerad: Du tycker om att ha struktur i ditt arbete och är duktig på att följa rutiner. När du tar dig an en uppgift ser du till att slutföra den och lämnar inget ogjort. Positiv under press: Även när saker blir tuffa eller stressiga, lyckas du behålla ett positivt humör och sprider den energin till andra omkring dig. Lugn och samlad: När känslorna är höga eller någon är upprörd, är du den som står stabil och lugn, vilket hjälper andra att känna sig trygga i din närvaro. Vi värderar Ärlighet, Vaksamhet och Hjälpsamhet högt – dessa är Securitas värderingar, och vi ser fram emot att du blir en del av vår gemenskap och tar dem till hjärtat. Övriga krav: Godkända betyg i svenska och engelska från första året i gymnasiet B-körkort Övrig information Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg. I rekryteringsprocessen kommer du genomgå en första chattintervju och även genomföra urvalstester. Har du frågor kring rollen är du välkommen att höra av dig till kontaktperson: För frågor om rollen är du välkommen att höra av dig till rekryterande chef: [email protected] - Har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta rekryterare: [email protected] Tjänsten är behovsanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6mån provanställning Vi kommunicerar i första hand via mail Sista ansökningsdag är 16/10 För anställning inom Securitas Sverige AB krävs det att du har godkända betyg från gymnasiet i svenska och engelska samt blir godkänd av Länsstyrelsen för anställning i auktoriserat bevakningsföretag enligt Lag (1974:191) om bevakningsföretag (den ansökan görs av Securitas). Beroende på befattning kan även säkerhetsprövning enligt Säkerhetsskyddslag (2018:585) bli aktuell. För att utreda och bedöma om du uppfyller kraven för att bli godkänd enligt respektive författning sker en bakgrundskontroll. Bedömningen avser laglydnad, lämplighet, pålitlighet, lojalitet samt eventuella sårbarheter. Uppgifter som inhämtas kan ex. komma från dig själv, öppna källor eller myndigheter. Vi tillämpar en helhetsbedömning vid prövning av lämplighet för respektive befattning. Lön och anställningsförhållanden baseras på kollektivavtal mellan arbetsgivarorganisationen Säkerhetsföretagen och Svenska Transportarbetareförbundet. Mer info om Securitas som arbetsgivare och vår rekryteringsprocess hittar du på securitas.se

3 oktober 2024
Sista ansökan:
16 oktober 2024
Service Elektriker
Glada Hudikhem AB
Installations- och serviceelektriker

Platsannons elektriker Om oss Glada Hudikhem är ett av Hudiksvalls kommun helägt bostadsbolag som äger och förvaltar 4 498 lägenheter och 18 408 kvm lokaler fördelat över hela kommunen. Vi omsätter 322 Mkr och är cirka 100 anställda. Vi är ett aktivt bostadsbolag med stort intresse för den lokala samhällsutvecklingen. Våra kärnvärden Helhet, Engagemang och Möjlighet bygger våra gemensamma värderingar som vägleder oss i vårt dagliga arbete. De sammanfattas med ordet HEM, som en påminnelse om att vi arbetar med något mycket större och viktigare än hus. Vi arbetar med människors HEM, där minnen skapas. Arbetsbeskrivning Vi söker nu en elektriker till vår reparationsgrupp som består av 13 medarbetare varav 5 snickare, 2 ventilationstekniker, 2 VVS, 1 Service Tekniker, 1 verkstadstekniker samt att vi är idag 2 elektriker som skall bli 3. Alla i reparationsgruppen har olika specialkompetenser inom sitt område, fastighetsarbetet är ett kombinerat service och teknikyrke inom Hudiksvallskommuns gränser där vi har vårt fastighetsbestånd. Som elektriker på Hudikhem ansvarar du för att planera, samordna och utföra installationer. Felsöka och åtgärda åt våra hyresgäster samt felsökningsarbeten och utredningar. Du rapporterar till Tomas Olsson Drift och servicechef. Kvalifikationer För att lyckas i rollen som elektriker är du utbildad elektriker på gymnasienivå, har ECY-certifikat och ett par års yrkeserfarenhet. Har du tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen ser vi det som meriterande. För att ta dig runt på våra områden krävs att du har körkort för personbil. Att du är en van användare av dator och mobil ser vi som ett krav då dessa är dina arbetsredskap. Arbetet innebär mycket kontakter med kollegor och hyresgäster, därför behöver du en social kompetens samt att din kommunikation är tydlig på svenska i tal och skrift. Behärskar du även andra språk ser vi det som meriterande. Vem är du Vi söker dig som är van vid att jobba serviceinriktat eftersom tjänsten innebär många kontakter med våra hyresgäster. Du är också en person som kan planera, prioritera dina arbetsuppgifter på ett bra sätt. Du ser vad som behöver göras, får saker att hända och inser vikten av att dela med dig av information och kunnande till dina kollegor. Vidare söker vi dig som trivs med att jobba självständigt men samtidigt medverka i lagarbetet för att leverera högsta service och på bästa sätt som innebär - nöjda hyresgäster! Är du dessutom en person som är lugn, har tålamod och är bra på att skapa förtroende i relation till kunder och arbetskamrater så ska du ska söka tjänsten som elektriker hos oss på Hudikhem. Vad erbjuder vi Som elektriker erbjuds du en varierad tjänst med stor teamkänsla där du har möjlighet att påverka din arbetsdag. Vi erbjuder också friskvård/peng, friskvårdstimme, massage, hälsokontroll och flextid. Vi har gemensam fika på förmiddagen samt tillgång till frukt. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid, med 6 månaders provanställning, tillträde sker efter överenskommelse. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta; Drift och servicechef Tomas Olsson 0650-354 08 Medarbetare Peter Scott 0650-354 92 Kontroll ur straffregistret kommer att krävas. Urval sker löpande Varmt välkommen med din ansökan senast 23 okt 2024 via Jobtip https://socialrecruiting.jobtip.se/elektriker-till-glada-hudikhem

2 oktober 2024
Sista ansökan:
23 oktober 2024
Sjuksköterska för timanställning, Hudiksvall
REGION GÄVLEBORG
Grundutbildade sjuksköterskor

Vårt uppdrag är att ge hela länet möjlighet att leva ett gott liv i dag och i morgon. Vi tar hand om hälsa och vård, får kollektivtrafiken att rulla och främjar kompetensutveckling och levande kultur. Vi är motorn för ett hållbart samhälle med samverkan över gränser. Tillsammans är vi Gävleborgskraften. Visstidsbemanningen tillhör HR avdelningen och har till uppdrag att stötta alla Region Gävleborgs verksamheter med kortsiktig bemanning. Som sjuksköterska i vår vikariepool får du möjligheten att arbeta på flera olika vårdavdelningar inom Hälso- och sjukvården, där varje dag bjuder på spännande möten och nya erfarenheter. Vi arbetar tillsammans utifrån patientperspektivet med målbilden, "Vårt gemensamma ansvar för vår gemensamma patient", så att alla vi möter ska känna sig trygga och få vård med hög kvalitét. Är du nyfiken på att prova något nytt och samtidigt kanske utöka din kompetens? ARBETSUPPGIFTER Som sjuksköterska i vikariepoolen är ingen dag den andra lik. Arbetet är både omväxlande och lärorikt och arbetsuppgifterna varierar beroende på vilken vårdavdelning du arbetar på. Utifrån din kompetens och erfarenhet kommer du att matchas mot en eller flera avdelningar där du introduceras. Detta kan successivt utökas beroende på din tillgänglighet, hur mycket du har möjlighet att arbeta. Vi jobbar med direktbokning. Det innebär att du själv styr din tillgänglighet genom att du får tillgång till TimeCare pool och där anger när du kan jobba. Visstidsbemanningen skickar sedan ett sms när en matchande tur finns. Som sjuksköterska kommer du bland annat att • administrera läkemedel • samordna omvårdnads- och medicinska insatser i nära samarbete med undersköterska och läkare • utföra avdelningsspecifika sjuksköterskeuppgifter. Hos oss får du • möjligheten att prova på flera vårdavdelningar vilket ger dig goda möjligheter till att utvecklas som sjuksköterska och utöka din kompetens • ett roligt och omväxlande arbete • möjlighet att själv styra din tillgänglighet, när och hur ofta du kan jobba. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är trygg i din arbetsroll, har ett stort engagemang och gillar omväxling där ingen dag är den andra lik. Du har god samarbetsförmåga, kommunicerar väl och förmedlar budskap anpassat till mottagaren. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och du har lätt för att anpassa dig till ändrade situationer. Vidare ser vi att du kan prioritera arbetsuppgifter, behålla fokus i pressade lägen och snabbt hantera problem som uppstår. Som sjuksköterska i vår vikariepool ska du • vara legitimerad sjuksköterska • ha minst 2 års klinisk erfarenhet de senaste 5 åren • ha erfarenhet av slutenvård • ha goda kunskaper i svenska språket, både i tal och skrift • inte ha en annan sysselsättning på mer än 70%. Undantag kan göras om du har en pågående utbildning • kunna arbeta minst 5 pass per månad samt kunna arbeta under dygnets alla timmar och veckans alla dagar. Låter det spännande? Välkommen med din ansökan. ÖVRIGT Med 7 500 medarbetare är vi länets största arbetsgivare. Det ger oss styrka att driva utvecklingen framåt för ett livskraftigt Gävleborg. Vårt uppdrag är spännande och komplext. Oavsett vilken roll du har hos oss hjälper du invånarna i länet och gör nytta i samhället. Vi ligger i framkant i samhällsutvecklingen och satsar på att du som medarbetare ska få växa och utvecklas. Hos oss får du använda hela din kraft för att tillsammans med dina kollegor skapa framtidens Gävleborg. Information till rekryteringskonsulter och annonssäljare: Vi har redan beslutat var vi vill synas med våra platsannonser samt vilket stöd vi vill ha i rekryteringen. Vi kommer inte att köpa annonsplats eller tjänster för pågående rekrytering och ber er därför att inte kontakta oss med sådana erbjudanden.

2 oktober 2024
Sista ansökan:
3 november 2024
Almia söker sjuksköterska till akutmottagning i Hudiksvall
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Akutsjukvård. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Hudiksvall intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

2 oktober 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024
Almia söker sjuksköterska till medicinavdelning i Hudiksvall
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult ansöker har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Medicin. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Hudiksvall intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Julia Augustsson eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

2 oktober 2024
Sista ansökan:
12 oktober 2024