Älskar du mat och är redo för en karriär där människan står i centrum? På City Gross handlar allt vi gör om att hjälpa och inspirera våra kunder till en godare vardag. Vårt hjärta klappar lite extra för färskvaror och vi tror på människor. Vi tror vi blir bättre när vi har olika bakgrunder och erfarenheter. Oavsett om du frontar nyskördade grönsaker, styckar en perfekt köttbit, ser till att hyllorna alltid är välfyllda eller att vi har kampanjer som passar våra kunders behov, så är alla här av en enda anledning: att skapa en grym kundupplevelse. Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställningar på 14-27 timmar i veckan, provanställning tillämpas. Tillträde: Enligt överenskommelse. Arbetstider: Tidig morgon, sen kväll och helger förekommer som en naturlig del i arbetet. Du sätter pricken över i:et på kundupplevelsen Du har chans att sätta stort avtryck på våra kunders besök, därför har du ett viktigt uppdrag i att göra kundupplevelsen smidig och trevlig. Det kan innebära ett vänligt leende, en oväntad fråga eller en hjälpande inställning, så att kunden hittar rätt i butiken. Du ska se till att kunden går hem nöjd - och gärna med en extra vara i kassen och med en god känsla i kroppen! Vad kommer du att göra? Varje dag bjuder på nya möten och utmaningar, men några av dina huvuduppgifter är: Säkerställa att kunderna lämnar butiken med ett leende (och kanske en extra vara eller med ny inspiration) Arbeta med varupåfyllnad, beställningar och skapa en trivsam butiksmiljö med välfyllda och säljande hyllor Medverka till att vi erbjuder våra kunder fräscha och inspirerande färskvaruavdelningar Samarbeta med kollegor i hela butiken – vi är ett lag och hjälper till där det behövs! Vem är du? Du är en naturlig problemlösare som gillar fart och fläkt. Ett vänligt hej och en extra hjälpande hand är en självklarhet för dig. Har du ett stort intresse för mat och att sälja varor? Super! Om du arbetat i butik med färskvaror tidigare– ännu bättre! Vi tror att du: Har en gymnasieutbildning och behärskar svenska i tal och skrift. Eftersom våra kunder talar fler språk än så är det fantastiskt om du också gör det. Älskar att möta kunder och tycker att service ska vara genuin och engagerad Tycker om att göra saker tillsammans och bidrar med energi och glädje Är nyfiken, lösningsorienterad och ser när något behöver göras och är inte rädd för att kavla upp ärmarna för att få det gjort! Vad får du? Trygga villkor – Vi har kollektivavtal med Handels och Unionen. Prisvärd matkasse – Du får personalrabatt på allt från lyxiga helgmiddagar till snabbfixade vardagsräddare. Föräldraledighet med extra trygghet - vi erbjuder förstärkt föräldrapenning enligt kollektivavtal så att du kan njuta av din nya familjemedlem lite extra. Friskare och piggare kropp och knopp – Vi bryr oss om din hälsa och erbjuder friskvårdsbidrag, så att du kan hålla igång på det sätt som passar dig bäst. Karriärmöjligheter på riktigt – Hos oss finns chans att växa! Många av våra butikschefer började precis där du är nu. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan – vi ser fram emot att träffa dig! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Sofia Nilsson, 036347707. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-09. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
June Avfall & Miljö June Avfall & Miljö AB är ett miljö- och avfallsbolag som ägs av Jönköping, Habo och Mullsjö kommuner. Sedan 2018 har vi ansvaret för sophämtning, slamtömning och drift av sortergårdar för invånarna i de tre kommunerna. June Avfall & Miljö är en spännande arbetsplats där du som medarbetare får du chansen att arbeta för en bättre miljö. Vi jobbar utifrån våra värdeord – engagemang, respekt och ansvar – som är en naturlig del av hur vi arbetar tillsammans varje dag. Vi ser alla medarbetare som en viktig del av vår framgång. Här finns ett stort engagemang och en gemensam vilja att jobba för en mer hållbar framtid. Ökade miljökrav och digital transformation innebär nya utmaningar för att möta samhällets behov och kundens önskemål. Vi tar nästa steg i vårt återbruksarbete och öppnar en helt ny typ av butik för hållbar konsumtion! I höst slår vi upp portarna till Prylboden – The Store, mitt i hjärtat av Jönköping. Här kan invånarna lämna och hämta prylar, upptäcka återbruk i ny tappning och bli en del av ett smartare sätt att konsumera. Nu söker vi en pigg och driven butiksansvarig som vill vara med och bygga upp butiken från grunden. Om rollen Som butiksansvarig får du får du möjligheten att skapa en inspirerande och välfungerande butiksmiljö för våra kunder och besökare. Du ansvarar för den dagliga driften och ser till att våra kunder får en positiv upplevelse. Du är navet i verksamheten, både framför och bakom kulisserna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att: - Arbetar i butik tillsammans med övrig personal - Bidra till en positiv upplevelse för alla som besöker butiken - Ansvar för skyltning och att butiken är inspirerande och välfylld - Planerar bemanning och schemaläggning - Fungerar som länk mellan butiken och övriga projektgruppen Tjänsten är en visstidsanställnings t.o.m. 31 januari 2026, med en omfattning på ca 70%. Arbetstiden är förlagd till både vardagar och helger. Är det här du? Vi söker dig som har erfarenhet av butiksförsäljning, gärna från att ha varit med vid en öppning eller etablering. Du har en positiv inställning, mycket energi och ett starkt engagemang för att ge kunder ett vänligt och professionellt bemötande. Du trivs med att vara ansiktet utåt för verksamheten och känner dig trygg i en ledarroll där du får vara en förebild för dina kollegor. Du är självgående, strukturerad och har lätt för att kommunicera med både kunder och medarbetare. Ett intresse för miljö, hållbarhet och återbruk ser vi som en självklarhet – du tror på idén om en återbruksbutik och vill vara med och göra skillnad. Vi gör urval och kallar till intervjuer löpande under ansökningstiden. Välkommen att söka redan idag! Upplysningar Elin Wetter, Projektledare: 036-171918, [email protected] Kristoffer Krantz, Marknadschef, 036-171910, [email protected] Ida Thulin Prins, Fackligt ombud för Vision: 036-171911,? [email protected] Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Är du en person som brinner för service och hotellbranschen och vill ha ett roligt jobb tillsammans med härliga kollegor? Då har vi rätt tjänst för dig! Hotellet har 111 hotellrum, 5 konferensrum, frukost och en relax med gym och bastu. Vi söker dig som brinner för service och vill vara med och ge våra gäster det lilla extra. Service är din passion och du är en driftig, initiativtagande och ansvarsfull person med tidigare erfarenhet av hotell. Du har spring i benen, är flexibel, lyhörd och nyfiken med mycket energi. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. För oss är det en självklarhet att arbeta över avdelningarna och den här tjänsten utgår främst från receptionen. Tjänsten innefattar både dag, kväll, helg och nattskift - så därför ser vi helst att du som söker är över 20 år. Tjänstgöringsgrad för tjänsten är 60%. Rekrytering sker löpande så sök redan idag. Varmt välkommen till oss på First Hotel Jönköping! Kontakt med rekryteringsfirmor undanbedes
Är du en person som brinner för service och hotellbranschen? En nattuggla som vill vara den som möter våra gäster under natten och tidig morgon? First Hotel Jönköping har 111 hotellrum, flertalet konferensrum, gym och bastu. Vi har ett fantastiskt läge utmed E4:an endast 10 minuter från centrum. Vi söker nu dig som brinner för service och vill vara med och ge våra gäster det lilla extra oavsett om det är sen kväll, mitt i natten eller tidig morgon. Service är din passion och du är en driftig, initiativtagande och ansvarsfull person med tidigare erfarenhet av hotell. Som person gillar du att ta stort ansvar, du har spring i benen, är flexibel, lyhörd och nyfiken med härlig energi. Du är en självständig person som har lätt att fatta egna beslut då tjänsten som nattreceptionist innebär ensamarbete. Förutom receptionsarbete förekommer förberedelse av frukostbuffé, konferensförberedelser och städuppgifter. Du behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift. För oss är det en självklarhet att arbeta över avdelningarna, denna tjänst utgår främst från receptionen. Tjänsten innebär nattskift och ensamarbete, enligt lagkrav för servering av alkoholhaltiga drycker så därför ser vi helst att du som söker är över 20 år. Tjänstgöringsgrad: 30% (baserat på varannan helg). Rekrytering sker löpande så sök redan idag. Varmt välkommen till oss på First Hotel Jönköping! Kontakt med rekryteringsfirmor undanbedes.
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Är du en social och pedagogisk person som gillar att ta initiativ och känner att du vill göra skillnad i en annan människas liv? Då tycker vi du ska ansöka till vår uppdragsgivare, en härlig tjej på 20 år som behöver utöka sitt team med en ny stjärna! Om tjänsten Vår uppdragsgivare är en ung tjej med aktiva dagar. Hon bor med sin familj i Jönköping. På vardagarna går hon på daglig verksamhet. På fritiden simmar hon, bowlar eller hittar på annat roligt med hjälp av sina assistenter. Vi söker nu nya medarbetare till vårt assistent-team. Som personlig assistent ger du stöd och finns till hands både i hemmet och på daglig verksamhet. I arbetsuppgifterna ingår det personlig omvårdnad, assistera vid aktiviteter, stimulera, motivera och bidra till att göra varje dag till den bästa för vår uppdragsgivare. Kommunikationen sker genom tecken och bilder och därför är det viktigt att du är lyhörd, lugn och bra på att läsa av behov. Vem söker vi? För att ni ska trivas ihop krävs att du är en förtroendeingivande mogen kvinna med barnasinnet kvar och lätt till skratt. Du är strukturerad och har gott omdöme och drivs av att göra det lilla extra för någon annan. Vi önskar att du har erfarenhet från pedagogisk verksamhet eller arbete inom funktionshinderomsorg. Det är meriterande om du har arbetat med eller har ett intresse för hälsa och träning. Du kommer att arbeta i familj därför krävs det att du har integritet, är bra på samarbete och att kommunicera. I uppdraget förekommer aktiviteter som bad och ibland möte med djur vilket innebär att du som söker inte kan vara allergisk mot pälsdjur eller klor. Familjen åker på kortare och ibland längre semesterresor då assistenterna följer med, vilket också kan bli aktuellt för dig. Man arbetar efter ett rullande schema och då man arbetar i en tight grupp är det viktigt att man kan vara flexibel med arbetstider vid kollegors frånvaro. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, där du kommer få göra skillnad för någon annan varje dag. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen därför erbjuder vi flera utbildningar varje år till våra anställda. Vi vill att du ska trivas riktigt bra och hoppas på ett varaktigt samarbete med dig. • En deltid ca 50-70% • Tillträde 250901. • Möjlighet att börja som timvikarie innan dess finns. • Arbetstider som förekommer är dag, kväll, helg och natt (väntetid) enligt schema • Du får introduktion och möjlighet att gå bredvid en erfaren assistent Är det här tjänsten för dig? Skicka in din ansökan omgående då urval och intervjuer kommer ske löpande. För mer information kontakta ansvarig arbetsledare Mia Björk, [email protected] För att bli aktuell för anställning i Kooperativet olja krävs att du visar upp ett utdrag ur Polisens belastningsregister. Det kan ta ett tag att få hem ditt utdrag och därför är det bra att beställa ett redan nu. Gå in på länken: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/?mtm_campaign=belastningsregistret&mtm_source=google&mtm_medium=cpc&mtm_content=allman&gclid=EAIaIQobChMIys7XrrHv_AIVxMPVCh1ObgvKEAAYAiAAEgIKk_D_BwE Gå in på "Till e-tjänst för registerutdrag" och logga in med Bank-id. Välj blankett ”Kontroll av egna uppgifter i belastningsregistret”.
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Tillsvidareanställning på 26 timmar i veckan, provanställning tillämpas. Tillträde: 2025-07-28 eller enligt överenskommelse. Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger. Krav: Gymnasial utbildning, goda kunskaper i svenska (tal och skrift). Vi välkomnar sökande i alla åldrar, men med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år. Vi söker dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Jönköping Österängen! I kassalinjen hjälper vi våra kunder att checka ut sina varor, vilket gör avdelningen till en viktig plats i butiken där vi har chansen att ge ett gott sista intryck av oss. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i kassalinjen. Du ser till att våra kunder kan avsluta sina köp på ett bra och smidigt sätt med hjälp av våra utcheckningsalternativ. I kassalinjen möter du massor av kunder dagligen, alltid med härlig energi, kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Du får friskvårdsbidrag, personalrabatt och personalerbjudanden efter en tids anställning. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Vi ger dig bra möjligheter att växa genom olika ansvarsområden och utbildningar. Många som börjat sin resa som butiksmedarbetare på Willys är idag teamchefer, butikschefer eller har en specialistroll på vårt kontor. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Läs mer om hur det är att jobba hos oss här. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du är social, framåt och ett riktigt proffs på kundbemötande. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men det är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Linda Altun, 036-396577 eller [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-07-08. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba med enklare hantverkstjänster hos våra kunder i Jönköping. Är du händig och gillar att arbeta praktiskt med att skapa och förbättra miljöer? Vi söker händiga medarbetare till hantverkstjänster inom exempelvis el, snickeri, måleri, VVS och liknande områden! Här får du möjligheten att arbeta med varierande uppgifter och hjälpa till att skapa trivsamma miljöer. Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll I denna roll får du möjlighet att arbeta med praktiska och hantverksrelaterade uppgifter. Du kan exempelvis få bygga, montera eller måla – både inomhus och utomhus. Du kan också få arbeta med att installera, underhålla och reparera system för vatten, värme och avlopp. Har du i stället erfarenhet som elektriker kan du få arbeta med att exempelvis dra el, installera belysning och felsöka elinstallationer i olika typer av fastigheter. Oavsett inriktning innebär rollen ett varierat och praktiskt arbete där du får använda dina händer, ditt kunnande och din problemlösningsförmåga i vardagen. Rollen är perfekt för dig som är händig och har erfarenhet av praktiska projekt, kanske har du tidigare byggt ditt eget hus, renoverat hem eller arbetat som snickare, målare eller liknande. Vi söker även dig som är allmänhändig och trivs med att variera dina arbetsuppgifter och vill ta dig an olika projekt hos våra kunder. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Meriterande med erfarenhet av snickeribranschen Meriterande med erfarenhet av måleribranschen Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Är du intresserad av att bli en del av oss på Veterankraft? Varmt välkommen att skicka din ansökan redan idag!
Om oss Clockwork skolrekrytering rekryterar och bemannar skolpersonal över hela Sverige. Med stora upparbetade nätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Vi är inte ytterligare ett bemanningsföretag, vi är Clockwork - och vi kan skola! Vi har själva bakgrund som lärare, så när ni samarbetar med oss får ni all vår kompetens på köpet. Läs mer hur vi avlastar huvudmän i hela landet: www.clockworkpeople.se/skolbemanningochrekrytering Om företaget Genom Kunskapsskolans arbetssätt skapas nära relationer mellan lärare och elev, vilket ger förutsättningar för att varje elev ska nå längre än de själva tror är möjligt. I en miljö där eleven får vara sig själv och får rätt stöd och utmaningar skapar Kunskapsskolan en skola där både elever och medarbetare trivs och utvecklas. Kunskapsskolan Jönköping är en grundskola årskurs 4-9 och har idag ca 270 elever. Skolan startade 2011 och ligger vackert belägen mellan Jönköping och Huskvarna med utsikt över Vättern. De har nyligen byggt ut och har fått fler fina lokaler med bland annat en egen gymnastiksal och en helt ny utemiljö för eleverna. Busshållplats och tågstation ligger ett stenkast från skolan. Kunskapsskolan Jönköping erbjuder dig en arbetsplats med god stämning och en fin gemenskap där alla brinner för eleverna. De drivs av utveckling, har höga förväntningar, ser kraften i varje individ och når längre tillsammans. Dina arbetsuppgifter Du kommer att undervisa i spanska i åk 6-9 och tillsammans med dina kollegor planera och utvärdera undervisningen. Varje dag inleds och avslutas tillsammans med din mentorsklass och ni går igenom dagen och arbetar tillsammans med värdegrundsfrågor. Kunskapsskolan arbetar fokuserat med närheten till eleverna. Förutom att vara lärare är du också personlig handledare, PH, åt ett tjugotal elever. Du har varje vecka ett individuellt handledningssamtal med var och en av dina elever där du hjälper dem att planera och sätta mål för sina studier samt följer upp och handleder dem. Kunskapsskolan har ett utpräglat lagarbete. Du är aldrig ensam med utmaningar och frågeställningar. Kollegorna hjälps åt i arbetslag för att planera arbetet. Öppenheten mellan lärare är stor och det finns ett gemensamt ansvar för att alla elever ska lyckas. För att underlätta för dig i ditt arbete samt frigöra tid så finns en stor del av Kunskapsskolans läromedel på deras digitala portal Kunskapsporten. För varje ämne finns förslag på arbetssätt, uppgifter och läromedel. Din profil Vi välkomnar dig som är legitimerad lärare, eller med längre erfarenhet som lärare i moderna språk och har som målsättning att inom snar framtid bli legitimerad, att söka tjänsten. Du har ett prestigelöst förhållningsätt och trivs med att arbeta i team där du bidrar med dina kunskaper och erfarenheter för att skapa bästa möjliga förutsättningar för alla skolans elever. För att varje elev ska nå så långt som möjligt behövs yrkesskickliga lärare med ett stort engagemang för eleven. Kunskapsskolan sätter alltid individen i centrum och därför söker vi dig som arbetar aktivt för att dina elever ska lyckas. Genom ditt förhållningssätt till din omgivning har du lätt för att sätta dig in i andras situationer och lyssnar, förstår och visar hänsyn till både dina kollegor och till eleverna. I klassrummet är du den självklara ledaren som utgår från varje elevs förutsättningar och behov. Du har god problemlösningsförmåga och löser snabbt uppkomna utmaningar utan att missa de långsiktiga strategierna. Detta genom att ha ett synsätt att ni når längst genom att ha gemensamma mål som ni i kollegiet jobbar aktivt tillsammans med att nå. Övrigt: - 40% tjänst - Tillsvidare - Start: HT25 Ansökan Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan till oss redan idag! Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb I denna tillsättning samarbetar skolan med Clockwork Skolbemanning & Rekrytering som sköter hela processen. Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Följ oss: www.linkedin.com/company/clockwork-skolbemanning www.facebook.com/skolbemanning Få förslag på tjänster som passar dig. www.pedagogjobb.nu
Är du student och på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Hos oss får du: • Ett utmanande, flexibelt och roligt extrajobb. • Frihet att till stor del själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget. • Fast timlön med möjlighet till löneökning terminsvis. • Erfarenhet och utbildning i kommunikation, försäljning och marknadsföring. • Friskvårdsbidrag, ob-tillägg, restidsersättning, kick-offs. • Introduktion i och kunskap om den fackliga världen. • En merit för ditt framtida arbetsliv! Ditt uppdrag: Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte. Arbetsuppgifterna består främst av att hålla i klassrumspresentationer och informationsbord samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. Du arbetar även med marknadsföring och du har koll på vad som händer på just ditt lärosäte. Du och ditt team driver den lokala verksamheten och medlemstillväxten samt får stöd och coachning av din verksamhetsledare eller sektionsledare. Vi söker dig som är: • Student på Jönköping University • Social och utåtriktad • Samarbetar bra i team • Ansvarsfull, initiativtagande och lösningsorienterad • Resultatdriven och gillar att arbeta mot mål • Kreativ Vi ser gärna att du: • Har erfarenhet av service och/eller försäljning • Har minst 1 år kvar av din studietid • Har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om cirka 15 timmar/månad. Ingångslönen är 140 kr/timme exklusive semesterersättning med möjlighet till löneökning terminsvis. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av oss. Du är välkommen med CV och personligt brev så snart som möjligt. Rekryteringen sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag som är 20 juli 2025. Startdatum för anställningen är 1 augusti. Den 13 och 14 augusti genomförs en introduktionsutbildning på Visions kansli i Stockholm. Du ansöker genom att klicka på knappen ansök nedan. Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 212 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. Vi är partipolitiskt obundna och ingår i TCO. Läs mer om oss på www.vision.se
Välj ett jobb för att visa detaljer