Lediga jobb hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Till Värmdö kommun söker vi nu en erfaren HR konsult! Som HR-konsult kommer du att ha en central roll i kommunens organisation och arbeta brett inom HR. Du kommer att vara HR-partner för chefer inom Utbildningskontoret, Vuxen- och arbetslivskontoret och kontoret för styrning. Arbetsuppgifter som kan förekomma är bland annat: ansvara för personal- och kompetensförsörjning, inklusive rekrytering samt avtalstolkning och arbetsrättsliga frågor. Vidare kan du komma att arbeta med löneöversyn och lönebildning samt hantera frågor inom arbetsmiljö och rehabilitering. I rollen ingår även att stödja chefer i alla HR-relaterade frågor, delta i ledningsgrupper och samverkansgrupper samt bidra i förhandlingar och samverkan. Din profil Vi söker dig som har en högskoleutbildning eller motsvarande med inriktning mot personal/HR och erfarenhet av brett personalarbete. Du har goda IT-kunskaper i Microsoft Office-paketet och minst fem års yrkeserfarenhet inom HR-området. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av personalstatistik och personalekonomi. Det är meriterande om du har arbetat med samverkan utifrån lokalt samverkansavtal samt har god kunskap inom arbetsrätt och arbetsmiljö. Erfarenhet av HR-arbete i kommunal verksamhet och utbildningsverksamhet är också en fördel. Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar hos vår kund. Du får ett brett kontaktnät, karriärmöjligheter, och möjlighet att påverka din arbetssituation och personlig utveckling. Vi erbjuder en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Om du söker en tjänst hos oss och behöver ytterligare stöd i intervjuprocessen, vänligen meddela oss hur vi kan tillgodose detta. Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Moa Arnqvist via mejl: [email protected]. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Är du en noggrann och serviceinriktad person med erfarenhet inom lön? Då kan detta vara ett uppdrag för dig! Just nu söker vi en löneadministratör till vår kund i Norduppland med start omgående. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att administrera löner och se till att gällande lagar och kollektivavtal följs. Du kommer att hantera skatter, avgifter och reseräkningar samt uppdatera personaluppgifter. Du blir dessutom ett stöd för chefer och medarbetare i frågor som rör lön och personaladministration. Rollen innebär också att du arbetar med att utveckla och förbättra rutiner och processer för en smidig lönehantering. Din profil För att passa i den här rollen ser vi att du har en utbildning inom löneadministration eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har arbetat med löner tidigare samt är en van administratör. Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du är van att arbeta i flera olika system. Har du systemvana från Hogia och IFS är det meriterande. Som person är du en riktig problemlösare och har en god förståelse för siffror. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och tar ansvar för ditt eget arbete. Rollen innebär mycket kontakt med intern personal vilket innebär att du behöver vara serviceinriktad och kommunikativt duktig och professionell i ditt bemötande. Ansökan Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetstiderna är förlagda dagtid och uppdraget beräknas starta omgående och sträcker sig till och med september med chans till förlängning. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Känns detta som något för dig? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Vi tillämpar ett löpande urval så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag, dock senast 2025-02-28. Har du frågor gällande uppdraget är du välkommen att kontakta Linda Haglind på 073- 351 27 12 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Är du en noggrann och serviceinriktad person med erfarenhet inom lön? Då kan detta vara ett uppdrag för dig! Just nu söker vi en löneadministratör till vår kund i Norduppland med start omgående. Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att administrera löner och se till att gällande lagar och kollektivavtal följs. Du kommer att hantera skatter, avgifter och reseräkningar samt uppdatera personaluppgifter. Du blir dessutom ett stöd för chefer och medarbetare i frågor som rör lön och personaladministration. Rollen innebär också att du arbetar med att utveckla och förbättra rutiner och processer för en smidig lönehantering. Din profil För att passa i den här rollen ser vi att du har en utbildning inom löneadministration eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du har arbetat med löner tidigare samt är en van administratör. Dina kunskaper i Officepaketet är goda och du är van att arbeta i flera olika system. Har du systemvana från Hogia och IFS är det meriterande. Som person är du en riktig problemlösare och har en god förståelse för siffror. Du har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter och tar ansvar för ditt eget arbete. Rollen innebär mycket kontakt med intern personal vilket innebär att du behöver vara serviceinriktad och kommunikativt duktig och professionell i ditt bemötande. Ansökan Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetstiderna är förlagda dagtid och uppdraget beräknas starta omgående och sträcker sig till och med september med chans till förlängning. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Känns detta som något för dig? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Vi tillämpar ett löpande urval så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag, dock senast 2025-02-28. Har du frågor gällande uppdraget är du välkommen att kontakta Linda Haglind på 073- 351 27 12 eller [email protected]. Välkommen med din ansökan!
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetens försörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en ladd station för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Swedavia är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är där resan börjar. Man vill göra mötet mellan människor enkelt och göra stora avstånd små. Swedavia bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via Swedavias flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Viljan är att människor ska flyga med gott samvete och därför tar man sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva flygplatser med minsta möjliga klimatpåverkan. Dina arbetsuppgifter I din roll kommer du att vara spindeln i nätet som stöd till projektchef, controller och projektledare mfl. avseende koordinering, ekonomiadministration och administration. Uppdraget är på heltid och du kommer att jobba mot Arlanda, Bromma samt de regionala flygplatserna, men utgår från Arlanda. Du förväntas vara på plats minst tre dagar i veckan på Stockholm Arlanda airport. Detta är ett konsultuppdrag genom oss på Clockwork, som beräknas starta den 1 april 2025 och pågå fram till den 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Du kommer hjälpa till med att ta fram konsultavropunderlag och fakturainstruktioner. Tillsammans med controllern kommer ni jobba med ekonomistrukturen för hantering av fakturor. Du kommer vara referensperson för inkomna fakturor och kontera dem enligt ekonomistrukturen. Därefter följer du upp att projektmedlemmarna granskar och godkänner fakturor inkl. fakturaunderlag och/eller dagböcker. En del i det är att följa upp upparbetade kostnader på konsultavrop och sammanställa inköpsrapporter vilket ger dig en helhetsbild över alla konsulter. Det är en fördel om du är systematisk och kan ta fram effektiva rutiner. Syfte med uppdraget och förväntat resultat Syftet med uppdraget är att vara ett stöd till projektchef, controller och projektledare mfl. avseende koordinering, ekonomiadministration och administration Uppdraget omfattar uppgifter som tex: -Fakturahantering, kontering, rätt attestled, bifoga fakturaunderlag tex dagbok, godkännande av fakturor och fakturaunderlag från projektledare. Detta är huvudsakliga arbetsuppgiften. -Hantera inköpsunderlag. -Hantera behörigheter i diverse system som t ex IFS, Antura. Fastighetsportal. -Uppdatera Inköpsrapporter, sammanställer upparbetat av externa konsulter, skicka informationen till controller. -Koordinera delegeringar för tex byggarbetsmiljö, elsäkerhet och investeringsmed -Hantering av dokument i Antura, Scrive och externa program som tex entreprenörerna använder -Uppdatera dokument som tex presentationer -Koordinera och kalla till möten, ta fram dagordning, presentation, skriva protokoll -Koordinera och hjälpa projektmedlemmar med att dokumentering från myndigheter görs klart och läggs in i Antura, tex arbetsanmälan -Göra semesterlistor, kontaktlistor, maillistor för tex kluster, stab, projekt, projektledare mm -Boka extern lokal vid konferens -Ordna med behörighet för bokning konferensrum -Koordinera etablering och flytt, avetablering av kontor, bla kontakt med externa, städning mm -Inköp av kontorsmaterial mm -Felanmälan kontorsytor Din profil Krav på erfarenhet och kompetens - Administrativ erfarenhet, krav på tidigare erfarenhet av ekonomiassistent eller administratörsroller. - Tidigare erfarenhet av fakturahantering. - Kunskaper för att kunna hantera Microsoft Office - Språkkrav - Svenska Som person är du självgående, hjälpsam, lösningsorienterad, prestigelös, noggrann, ansvarstagande, strukturerad, tydlig och arbetar med att ge hög service. Viktigt att vara en lagspelare som trivs ihop med andra människor och bidrar med en positiv energi. Vi ser även gärna att man har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem så som IFS samt projektsystem som Antura eller liknande. (Uppge tydligt i ansökan om du har erfarenhet från affärssystem och projektsystem, samt vilka system.) Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jonny Gebara via mejl: [email protected] eller telefon 070 821 43 53. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetens försörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en ladd station för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Swedavia är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är där resan börjar. Man vill göra mötet mellan människor enkelt och göra stora avstånd små. Swedavia bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via Swedavias flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Viljan är att människor ska flyga med gott samvete och därför tar man sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva flygplatser med minsta möjliga klimatpåverkan. Dina arbetsuppgifter I din roll kommer du att vara spindeln i nätet som stöd till projektchef, controller och projektledare mfl. avseende koordinering, ekonomiadministration och administration. Uppdraget är på heltid och du kommer att jobba mot Arlanda, Bromma samt de regionala flygplatserna, men utgår från Arlanda. Du förväntas vara på plats minst tre dagar i veckan på Stockholm Arlanda airport. Detta är ett konsultuppdrag genom oss på Clockwork, som beräknas starta den 1 april 2025 och pågå fram till den 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Du kommer hjälpa till med att ta fram konsultavropunderlag och fakturainstruktioner. Tillsammans med controllern kommer ni jobba med ekonomistrukturen för hantering av fakturor. Du kommer vara referensperson för inkomna fakturor och kontera dem enligt ekonomistrukturen. Därefter följer du upp att projektmedlemmarna granskar och godkänner fakturor inkl. fakturaunderlag och/eller dagböcker. En del i det är att följa upp upparbetade kostnader på konsultavrop och sammanställa inköpsrapporter vilket ger dig en helhetsbild över alla konsulter. Det är en fördel om du är systematisk och kan ta fram effektiva rutiner. Syfte med uppdraget och förväntat resultat Syftet med uppdraget är att vara ett stöd till projektchef, controller och projektledare mfl. avseende koordinering, ekonomiadministration och administration Uppdraget omfattar uppgifter som tex: -Fakturahantering, kontering, rätt attestled, bifoga fakturaunderlag tex dagbok, godkännande av fakturor och fakturaunderlag från projektledare. Detta är huvudsakliga arbetsuppgiften. -Hantera inköpsunderlag. -Hantera behörigheter i diverse system som t ex IFS, Antura. Fastighetsportal. -Uppdatera Inköpsrapporter, sammanställer upparbetat av externa konsulter, skicka informationen till controller. -Koordinera delegeringar för tex byggarbetsmiljö, elsäkerhet och investeringsmed -Hantering av dokument i Antura, Scrive och externa program som tex entreprenörerna använder -Uppdatera dokument som tex presentationer -Koordinera och kalla till möten, ta fram dagordning, presentation, skriva protokoll -Koordinera och hjälpa projektmedlemmar med att dokumentering från myndigheter görs klart och läggs in i Antura, tex arbetsanmälan -Göra semesterlistor, kontaktlistor, maillistor för tex kluster, stab, projekt, projektledare mm -Boka extern lokal vid konferens -Ordna med behörighet för bokning konferensrum -Koordinera etablering och flytt, avetablering av kontor, bla kontakt med externa, städning mm -Inköp av kontorsmaterial mm -Felanmälan kontorsytor Din profil Krav på erfarenhet och kompetens - Administrativ erfarenhet, krav på tidigare erfarenhet av ekonomiassistent eller administratörsroller. - Tidigare erfarenhet av fakturahantering. - Kunskaper för att kunna hantera Microsoft Office - Språkkrav - Svenska Som person är du självgående, hjälpsam, lösningsorienterad, prestigelös, noggrann, ansvarstagande, strukturerad, tydlig och arbetar med att ge hög service. Viktigt att vara en lagspelare som trivs ihop med andra människor och bidrar med en positiv energi. Vi ser även gärna att man har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem så som IFS samt projektsystem som Antura eller liknande. (Uppge tydligt i ansökan om du har erfarenhet från affärssystem och projektsystem, samt vilka system.) Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jonny Gebara via mejl: [email protected] eller telefon 070 821 43 53. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetens försörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en ladd station för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Om företaget Swedavia är alltid vakna, dygnet runt årets alla dagar. Det är där resan börjar. Man vill göra mötet mellan människor enkelt och göra stora avstånd små. Swedavia bidrar till den tillgänglighet som Sverige behöver för att underlätta resande, affärer och möten. Via Swedavias flygplatser kommer Sverige ut i världen och världen till Sverige. Viljan är att människor ska flyga med gott samvete och därför tar man sikte på att vara världsledande i hållbarhet och på att driva flygplatser med minsta möjliga klimatpåverkan. Dina arbetsuppgifter I din roll kommer du att vara spindeln i nätet som stöd till projektchef, controller och projektledare mfl. avseende koordinering, ekonomiadministration och administration. Uppdraget är på heltid och du kommer att jobba mot Arlanda, Bromma samt de regionala flygplatserna, men utgår från Arlanda. Du förväntas vara på plats minst tre dagar i veckan på Stockholm Arlanda airport. Detta är ett konsultuppdrag genom oss på Clockwork, som beräknas starta den 1 april 2025 och pågå fram till den 31 december 2025, med möjlighet till förlängning. Du kommer hjälpa till med att ta fram konsultavropunderlag och fakturainstruktioner. Tillsammans med controllern kommer ni jobba med ekonomistrukturen för hantering av fakturor. Du kommer vara referensperson för inkomna fakturor och kontera dem enligt ekonomistrukturen. Därefter följer du upp att projektmedlemmarna granskar och godkänner fakturor inkl. fakturaunderlag och/eller dagböcker. En del i det är att följa upp upparbetade kostnader på konsultavrop och sammanställa inköpsrapporter vilket ger dig en helhetsbild över alla konsulter. Det är en fördel om du är systematisk och kan ta fram effektiva rutiner. Syfte med uppdraget och förväntat resultat Syftet med uppdraget är att vara ett stöd till projektchef, controller och projektledare mfl. avseende koordinering, ekonomiadministration och administration Uppdraget omfattar uppgifter som tex: -Fakturahantering, kontering, rätt attestled, bifoga fakturaunderlag tex dagbok, godkännande av fakturor och fakturaunderlag från projektledare. Detta är huvudsakliga arbetsuppgiften. -Hantera inköpsunderlag. -Hantera behörigheter i diverse system som t ex IFS, Antura. Fastighetsportal. -Uppdatera Inköpsrapporter, sammanställer upparbetat av externa konsulter, skicka informationen till controller. -Koordinera delegeringar för tex byggarbetsmiljö, elsäkerhet och investeringsmed -Hantering av dokument i Antura, Scrive och externa program som tex entreprenörerna använder -Uppdatera dokument som tex presentationer -Koordinera och kalla till möten, ta fram dagordning, presentation, skriva protokoll -Koordinera och hjälpa projektmedlemmar med att dokumentering från myndigheter görs klart och läggs in i Antura, tex arbetsanmälan -Göra semesterlistor, kontaktlistor, maillistor för tex kluster, stab, projekt, projektledare mm -Boka extern lokal vid konferens -Ordna med behörighet för bokning konferensrum -Koordinera etablering och flytt, avetablering av kontor, bla kontakt med externa, städning mm -Inköp av kontorsmaterial mm -Felanmälan kontorsytor Din profil Krav på erfarenhet och kompetens - Administrativ erfarenhet, krav på tidigare erfarenhet av ekonomiassistent eller administratörsroller. - Tidigare erfarenhet av fakturahantering. - Kunskaper för att kunna hantera Microsoft Office - Språkkrav - Svenska Som person är du självgående, hjälpsam, lösningsorienterad, prestigelös, noggrann, ansvarstagande, strukturerad, tydlig och arbetar med att ge hög service. Viktigt att vara en lagspelare som trivs ihop med andra människor och bidrar med en positiv energi. Vi ser även gärna att man har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i affärssystem så som IFS samt projektsystem som Antura eller liknande. (Uppge tydligt i ansökan om du har erfarenhet från affärssystem och projektsystem, samt vilka system.) Ansökan I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet. Hur går ansökningsprocessen till? Vi tillämpar löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du några frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Jonny Gebara via mejl: [email protected] eller telefon 070 821 43 53. Registrera din ansökan via www.clockworkpersonal.se. Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Som kvalitetsingenjör arbetar du med att ta fram kvalitetsplaner till projekt och säkerställa att dessa implementeras på ett effektivt sätt. Du driver förbättringsarbeten och kvalitetssäkrar processer, rutiner och arbetssätt för att säkerställa hög kvalitet genom hela projektet. En viktig del av ditt arbete är att samarbeta med kunder gällande kvalitetsfrågor och föreslå förbättringsåtgärder. Du ansvarar också för att ta fram inspektions- och testplaner och säkerställer att dessa följs noggrant. Vidare genomför du interna revisioner i projekten och utbildar projektmedlemmar i kvalitetsfrågor för att kompetensutveckla organisationen inom området. Du koordinerar och leder de olika kundbesiktningarna som görs i projekten och ser till att feedbacken snabbt och effektivt når tillbaka till berörd avdelning. För att hålla koll på projektets kvalitetsstatus ser du till att datainsamling fortgår kontinuerligt och att kvalitetsinformationen är tydligt visualiserad och väl synlig för alla berörda. Din profil För att vara kvalificerad för rollen krävs eftergymnasial utbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. Du bör ha flerårig erfarenhet av kvalitetsarbete, gärna inom tillverkande industri, och ha goda kunskaper om verktyg och metodiker kopplade till "Operations Excellence" i allmänhet och kvalitet i synnerhet. Erfarenhet av att arbeta metodiskt utifrån LEAN-filosofin är meriterande. Vidare förutsätts goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du driven, strukturerad och ansvarstagande och trivs i en dynamisk miljö med många kontaktytor. Du är trygg i att kommunicera med både kund och kollegor på både svenska och engelska och har en stark administrativ förmåga. Vidare kräver rollen att du har förmågan att fatta snabba beslut som grundas på analys av fakta och att du är övertygad om att resultat nås genom att arbeta med din grupp och deras engagemang. Du bör drivas av problemlösning vilket gör att utmaningar och problem är någonting som du välkomnar. Erfarenhet och utbildning är högst relevant men din attityd, uthållighet och din passion för att arbeta med människor, häftiga produkter och kvalitet är avgörande. Om du är en handlingskraftig och lösningsorienterad person som dessutom har lätt för att se helheten utan att missa de viktiga detaljerna tror vi att du kommer ett trivas mycket bra som vår nästa kvalitetsingenjör (Quality Assurance) Ansökan Är det dig vi söker? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. För vidare frågor kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss Clockwork skolrekrytering rekryterar och bemannar all skolpersonal över hela Sverige. Med stora upparbetade nätverk och fokus på hög kvalité har vi snabbt fått förtroende av Sveriges största utbildningsföretag och kommuner. Vi är inte ytterligare ett rekryteringsföretag, vi är Clockwork - och vi kan skola! Vi har själva bakgrund som lärare, så när ni samarbetar med oss får ni all vår kompetens på köpet. Läs mer hur vi avlastar huvudmän i hela landet: www.clockworkpeople.se/skolbemanningochrekrytering Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara undervisning i textilslöjd, men vi ser även att du är delaktig i arbetet med att stötta mentor i arbetet med eleverna samt vara en del av att driva skolans utvecklingsarbete framåt. Din profil Vi söker i första hand dig som är behörig lärare i textilslöjd, med lärarexamen och lärarlegitimation. Men vi ser även positivt på dig som har en annan utbildning inom ämnet och erfarenhet av att undervisa eller annan relevant erfarenhet inom ledarskap. För att lyckas i arbetet behöver du besitta egenskaper som strukturerad, då du förväntas arbeta enligt en tydlig process, organisera och planera ditt arbete väl, slutföra det som påbörjas och hålla deadlines. Vidare behöver du ha en stark relationell förmåga och vara kreativ i planeringen av din undervisning för att fånga elevernas intresse. Ansökan Är det dig vi söker? Skicka in din ansökan till oss redan idag! Sök tjänsten via: www.clockworkpeople.se/lediga-jobb Vid frågor är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Rasmus Nordahl på tfn: 073-351 27 61. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Följ oss: www.linkedin.com/company/clockwork-skolbemanning www.facebook.com/skolbemanning Få förslag på tjänster som passar dig. www.pedagogjobb.nu
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Är du en erfaren industrielektriker som vill arbeta med framtidens transportlösningar? Vi söker nu en skicklig och engagerad elektriker till en spännande roll inom tågindustrin. I den här rollen kommer du att arbeta med felsökning, reparation och underhåll av elektriska system. Du ansvarar för att diagnostisera och åtgärda elfel, genomföra service samt förebyggande underhåll för att säkerställa en trygg och driftsäker trafik. Arbetet innefattar även installation av nya elsystem, uppgraderingar samt dokumentation enligt gällande regelverk och säkerhetsföreskrifter. Din profil För att lyckas i rollen behöver du vara noggrann, säkerhetsmedveten och ha en god problemlösningsförmåga. Du har förmåga att snabbt identifiera och åtgärda elektriska problem samt att kunna arbeta metodiskt för att hitta lösningar på komplexa tekniska utmaningar. Att arbeta med elektriska system kräver hög noggrannhet, eftersom även små fel kan ha stora konsekvenser. Att kunna följa säkerhetsföreskrifter och dokumentation noggrant är avgörande. Du arbetar självständigt och tar eget ansvar för arbetet, samtidigt som du håller dig inom givna riktlinjer och tidsramar. Du behärskar det svenska språket väl. Ansökan Är det dig vi söker? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. För vidare frågor kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se Dina arbetsuppgifter Som mekaniker arbetar du med service, underhåll och reparation för att säkerställa säker och effektiv drift. Arbetsuppgifterna innefattar felsökning och diagnostik av mekaniska, hydrauliska och elektriska system, där du identifierar och åtgärdar problem och utför regelbundet underhåll. En viktig del av arbetet är att montera och demontera mekaniska och elektroniska komponenter. Din profil Har du erfarenhet av att skruva med bilar eller har arbetat som mekaniker eller reparatör? Då kan du vara den vi söker! Meriterande om du har erfarenhet från tågindustrin. Utöver tekniska färdigheter är noggrannhet och ansvarskänsla viktiga egenskaper, då det är avgörande att arbetet utförs korrekt och enligt gällande riktlinjer. Du behöver vara problemlösningsorienterad och kunna analysera och åtgärda tekniska fel på ett effektivt sätt. Att arbeta självständigt och ta egna initiativ är en viktig del av jobbet, samtidigt som samarbetsförmåga är avgörande för att kunna arbeta bra i team tillsammans med kollegor, arbetsledare och kunder. Du behärskar även det svenska språket. Ansökan Är det dig vi söker? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan! Sök tjänsten via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt då vi kallar in kandidater löpande på intervju under ansökningsperioden. För vidare frågor kontakta [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 139 jobb