Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en rullstolsburen kvinna i 28 års åldern bosatt i Jönköping. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat följande, dagliga rutiner, personlig hygien, hjälp vid måltider och på- och avklädning. Vår kund är en aktiv kvinna som för sin egen talan och gillar att träna. Andra intressen är bland annat att laga mat, baka, pyssla eller ta det lugnt framför tvn på kvällarna. Tjänsten innebär extra vid behov, med möjlighet till en fast arbetsdag i veckan från och med hösten. Arbetspassen är fördelade mellan 09.30-21.30. Arbetspassen kan komma att variera något men arbetstiderna är bland annat enligt följande 09.30-18.00, 10.30-14.30, 16.30-21.30. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du är rökfri Det är meriterande om du har körkort och erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg och intresse för träning. Omfattning: Extra vid behov med möjlighet till en fast arbetsdag i veckan från och med hösten. Antal tjänster: 1. Tillträde: Enligt överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se
NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger. Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.
Vi serverar mat och utvecklar människor - Vill du vara med? ChopChop söker 2 nya stjärnor till vårt team! Gillar du att ge bra service, lära dig nya saker och vara en del av ett schysst gäng? Perfekt! Vi söker dig som vill jobba deltid 50% – arbetet är förlagd på dagtid, kvällar och helger. Vad gör man egentligen på ChopChop? Bra fråga! Här kommer en tydlig bild av vad jobbet innebär – så att du vet vad du kliver in i (och förhoppningsvis blir taggad på att göra det!): Dina huvudsakliga uppgifter : Ta hand om våra gäster – med ett stort leende, genuint engagemang och schysst service. Vi vill att gästerna ska känna sig sedda och nöjda, oavsett om de är stressade lunchätare eller fredagsmysande familjer. Jobba i kassan – du tar beställningar, ger rekommendationer (ja, du kommer snart kunna vår meny utantill) och hanterar betalningar på ett smidigt och professionellt sätt. Förbered och servera mat – det ska gå snabbt, men aldrig slarvigt. Vi jobbar med kvalitet och stolthet, så vi vill att varje rätt du lämnar över ska kännas som en liten smaklig gåva. Hålla rent och snyggt – både för gästernas skull och din egen. Ingen gillar att jobba i kaos – så vi hjälps åt med städning, disk och att hålla ordning i kök och matsal. Samarbeta i team – här jobbar vi tillsammans. Ingen lämnas ensam med disken eller kvällspasset. Vi täcker för varandra, stöttar varandra och skrattar tillsammans – även när det är stressigt. Vad förväntar vi oss av dig? Att du dyker upp i tid, redo att ge 100 % (och gärna med ett leende). Att du är nyfiken, engagerad och inte rädd för att ta egna initiativ. Att du gillar att ha kul på jobbet – samtidigt som du är professionell. Att du visar respekt – både för kollegor, gäster och rutiner. Och vad kan du förvänta dig av oss? Ett roligt och omväxlande jobb där ingen dag är den andra lik. Kollegor som peppar dig, lär dig nytt och firar dina framsteg. Möjligheter att utvecklas – vill du bli skiftledare eller kliva upp i organisationen? Då hejar vi på dig! Det här är jobbet för dig som vill ha en arbetsplats där du får göra skillnad för människor varje dag, växa som person – och dessutom ha kul på vägen.
Sanda Assistans grundades i Sandared av vår VD Betty Olsson. Vi har blivit något större med åren men hjärtat sitter kvar på rätt ställe. Grunden till vår vision är att "alla är lika olika och olika lika" och därför krävs rätt matchning av assistenter. Vi söker därför dig som vill göra skillnad i en annan persons vardag. Som person är du ansvarstagande, ärlig och lösningsfokuserad. Uppdraget kräver att du är serviceinriktad och flexibel samt har förmågan att bemöta kunden på ett bra sätt. Hos oss på Sanda Assistans får du chansen att verkligen hjälpa andra och skapa en meningsfull vardag för personer som är i behov av stöd. Vi tror på att trivsel och en bra arbetsmiljö skapar de bästa förutsättningarna för alla. Därför arbetar vi ständigt med att se till att du har en positiv arbetsmiljö där du kan känna dig stolt över ditt jobb och dina insatser. Givetvis har vi kollektivavtal mm. Om mig Jag är en man på 30 år som söker nya assistenter till min arbetsgrupp. Jag bor i centrala delarna av Huskvarna och har assistans dygnet runt. Jag behöver hjälp med det mesta i min vardag; som matlagning, handling, städning, tvätt och att följa med mig till min dagliga verksamhet två dagar i veckan. Jag bor i en lägenhet med egen uteplats där jag har plats för mina intressen som exempelvis att odla och ta hand om växter. Jag gillar också att bygga Lego, måla, spela tv-spel, se på film, ta långpromenader och skriva berättelser. Faktum är att jag har gett ut en egen barnbok som finns att låna på biblioteket. För att trivas i rollen behöver du vara en lugn, lyhörd och trygg person med god förmåga att anpassa dig efter andras behov. Det är viktigt att du har tålamod och tycker om att skapa struktur och tydlighet i vardagen. KRAV för att vara aktuell för någon av tjänsterna: • Du pratar tydlig svenska – jag har svårt att förstå otydligt tal. • Du är rökfri – jag är mycket känslig för rök och mår dåligt av rökdoft. • Du kan ta till dig både muntliga och skriftliga instruktioner. Meriterande: • Har erfarenhet av att arbeta som assistent eller i liknande stödjande roll. • Har kunskap om autism och förstår vikten av ett anpassat bemötande. Du behöver vara: • Initiativrik men följsam i mitt tempo och mina rutiner. • Tydlig, strukturerad och lösningsfokuserad. • Snäll, omtänksam och har ett genuint engagemang för att hjälpa andra. Tjänstgöringsgrad: 80-90 %. Tjänsten är mestadels dagtid men vi önskar att du även kan stötta upp vid olika tider vid sjukfrånvaro eller annan ledighet.
Vi älskar fastfood och speciellt burgare. Vi tror lite naivt att nästan alla gör det. Det är ju enkelt, gott och roligt! Men i vägen för denna självklarhet står en utbredd tro att snabbmat är lika med skräpmat. Och i många fall är det så. Det ska vi ändra på! För varför ska enkelt vara lika med dåligt? Dåligt för dig, för miljön och för djuren? Det är ju helt bakvänt! Det vi tycker bäst om ska också vara bäst och det ska finnas godhet i gott. Det präglar allt vi gör på Jureskogs. I allt från val av leverantörer, personalpolicy, produktutveckling och allmänt hyfs. Kultur är viktigt för oss, vi tror oss veta att vi aldrig kan bli ett schysst ställe att hänga på för våra gäster, om vi inte är ett lika schysst ställe att jobba på. Allt börjar med människorna som jobbar här och hur vi jobbar ihop. Vem orkar jobba eller äta på ett ställe med dålig stämning? Vi kallar vår kultur för High Five. Vi på Jureskogs söker nu en glad och driven arbetsledare till vår restaurang i Jönköping! Är du passionerad för god mat och brinner för att skapa en positiv arbetsmiljö? Då kan du vara den vi letar efter! Om tjänsten Som arbetsledare hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att upprätthålla vår "High Five"-kultur och leverera högkvalitativ snabbmat, som leverearas med ett extra stort leende. Du kommer att leda vårt team och säkerställa att vi levererar en fantastisk upplevelse för våra gäster. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - Leda och motivera medarbetare - Säkerställa hög kvalitet på mat och service - Hantera dagliga operativa uppgifter - Bidra till en positiv arbetsmiljö och teamkänsla Vi söker dig som: - Har tidigare erfarenhet från restaurangbranschen, helst inom snabbmat - Är en naturlig ledare med förmåga att inspirera och motivera andra - Har ett genuint intresse för mat och service - Är flexibel, stresstålig och kan hantera högt tempo - Delar vår passion för snabbmat Låter detta som något för dig? Vi ser fram emot din ansökan!
Studerar du och är på jakt efter ett roligt och utvecklande extrajobb med stor möjlighet att påverka dina arbetstider och ditt eget arbete? Då är arbetet som studentinformatör hos Vision något för dig! OM TJÄNSTEN Som studentinformatör arbetar du tillsammans med ditt team och hjälper Vision att växa som fackförbund genom att rekrytera nya studentmedlemmar på ditt lärosäte. Arbetsuppgifterna består främst av att ha informationsbord, hålla i klassrumspresentationer samt delta på mässor och arbetsmarknadsdagar. Du arbetar även med marknadsföring och har koll på vad som händer på just ditt lärosäte. I din roll ingår även att ge information och stöd åt våra befintliga studentmedlemmar. Du och ditt team driver den lokala verksamheten och medlemstillväxten samt får stöd och coachning av verksamhetsledare eller sektionsledare. Du erbjuds: - Ett utmanande, flexibelt och roligt extrajobb. - Frihet att till stor del själv lägga upp din arbetstid och utveckla tjänsten inom ramarna för uppdraget. - Fast timlön och möjlighet till löneökning terminsvis. - Erfarenhet och utbildning i kommunikation, försäljning och marknadsföring. - Friskvårdsbidrag, ob-tillägg, restidsersättning, kick-offs. - Introduktion i och kunskap om den fackliga världen. - En merit för ditt framtida arbetsliv! VI SÖKER DIG SOM - Är student på Jönköping University. Det är meriterande om du: - Har erfarenhet av service och/eller försäljning. - Har minst 1 år kvar av din studietid. - Har varit eller är engagerad i studentlivet på ditt lärosäte. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Samarbetar bra i team. - Social, utåtriktad och kreativ. - Resultatdriven och gillar att arbeta mot mål. - Ansvarsfull, initiativtagande och lösningsorienterad. Övrigt: Tjänsten är en visstidsanställning terminsvis om cirka 15 timmar/månad. Ingångslönen är 140 kr/timme exklusive semesterersättning med möjlighet till löneökning terminsvis. Vi utgår från att du delar fackföreningsrörelsens värderingar men du behöver inte ha några förkunskaper om Vision eller facket - det får du av dem. Starten inleds med en tvådagarsutbildning den 13-14 augusti på Visions kansli i Stockholm, Vision står för eventuella reseomkostnader. Vår rekryteringsprocess Vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Detta är en direktrekrytering till Vision där en första ansökan kommer att hanteras av Academic Work. Därefter kommer all kommunikation och intervjuer ske via Vision. Specifika frågor gällande tjänsten hänvisas till Dinara Garipova på melj: [email protected] INFORMATION OM FÖRETAGET Vision är ett av Sveriges ledande fackförbund med cirka 200 000 medlemmar, både studenter och de i arbetslivet. De är ett av de hundra karriärföretag som anses ha de främsta karriär- och utvecklingsmöjligheterna i Sverige.
Alma Assistans är det engagerade företaget som i samarbete med kunden skapar den personliga assistansen. Vi jobbar nära kunden och vet att goda relationer är nyckeln till en väl fungerande assistans. Vi är verksamma i hela Sverige med huvudkontor i Uppsala och lokala kontor i Gävle, Stockholm, Göteborg, Helsingborg, Jönköping och Växjö. Vi söker nu timvikarier vid behov till en 7 årig tjej. Vi vill att du är noggrann, pålitlig och har hjärtat på rätta stället. Det är en merit om man har erfarenhet som personlig assistent eller inom vårdyrket men det är inte ett krav. Vi ser gärna någon med erfarenhet av att arbeta med barn. Det viktiga är att du passar tillsammans med kund och kan hantera de arbetsuppgifter som ska utföras. Stor vikt läggs på personlig lämplighet. Vi ser gärna kvinnliga assistenter Du som söker ska ha dessa egenskaper: * Är en lugn och trygg person med ett eget driv. * Ser och kan ta ansvar för vad som behöver göras. * Har en stor förmåga att sätta dig in i någon annans situation och perspektiv. * Viktigt att du har erfarenhet av att arbeta med barn * Du bör vara erfaren och vara snabblärd Arbetspass är främst förlagda 07:15-15:15 eller 15:15-21:15. Du behöver kunna arbeta även i sommar samt påbörja intro omgående. Vi söker även timvikarier. Flickan är multihandikappad, hon kan inte röra på sig själv alls. Hon kan inte sitta, stå eller hålla upp sitt huvud själv. Hon är även blind. Hon behöver hjälp med allt. Som assistent måste man alltid tänka att det är du som är hennes händer, fötter och hennes ögon. Flickan får sin näring och mediciner via sond. Hon har även epilepsi. Urval och rekrytering kommer att ske fortlöpande under annons tiden. Tveka därför inte utan skicka in din ansökan med CV och personligt brev där du kortfattat beskriver dig själv som person, tidigare erfarenheter och varför du söker just det här arbetet. Varmt välkommen med din ansökan!
Om tjänsten Vi söker nu en lagermedarbetare för ett sommarjobb under juni–augusti. För kunds räkning söker vi nu efter erfarna truckförare som vill jobba i sommar. Tjänsten innefattar en rad olika lageruppgifter såsom in- och utleveranser, plock och pack samt truckkörning. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid. Du blir anställd på DFDS Professionals AB och arbetar som konsult hos vår kund. Arbetet är förlagt under vardagar och arbetstiderna kan variera något. Om dig I rollen som lagermedarbetare sker arbetet tätt ihop med de andra medarbetarna, Det är viktigt att du är noggrann, självgående och ansvarstagande för att kunna genomföra arbetsuppgifterna korrekt och få dem slutförda i tid. Tidigare erfarenhet av lagerarbete är starkt meriterande. För att vara aktuell för tjänsten krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % under året, antingen studier eller annat arbete. Krav för tjänsten Truckkort A+B Svenska obehindrat i tal och skrift, samt goda kunskaper i engelska Tidigare erfarenhet av lagerarbete Annan huvudsaklig sysselsättning på 100 % (studier eller arbete) Ambulerandekonsult Du är anställd av DFDS Professionals men arbetar ute hos vår kund. Att vara ambulerande konsult innebär att du är anställd av oss för att utföra arbete i kundföretag, och arbetsplats, arbetstid och arbetsuppgifter kan variera inom ett överenskommet tjänstgöringsområde. Urval sker löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdagen. Vi har självklart kollektivavtal och värnar om din hälsa. Vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på gymkort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om rekryteringsprocessen eller något annat som berör anställningen är du varmt välkommen att kontakta oss på: [email protected] Rekryteringsarbetet sker löpande. Det går ej att ansöka via mail. DFDS Group DFDS Group har 17 000 anställda i över 20 länder och tillhandahåller frakt- och logistiktjänster i Europa. DFDS grundades 1866, har sitt huvudkontor i Köpenhamn och är noterat på Nasdaq Copenhagen. I Sverige har DFDS cirka 1 000 anställda. DFDS Professionals DFDS Professionals är en rekryterings- och bemanningstjänst inom DFDS Group med ambitionen att vara det naturliga valet inom industri och logistikbranschen i Sverige. Vi tillhandahåller kompetenta och engagerade konsulter och bemanningslösningar samt hjälper vårt breda utbud av kunder att rekrytera rätt talang för framtiden. Vi erbjuder värde till våra kunder genom flexibla affärsmodeller, erfarna medarbetare och operativ kunskap. Sökord DFDS | Jönköping | Transport | Logistik | Lagerarbete | Truckförare |
Har du energi, tycker om att ta initiativ och är ansvarstagande? Häng med på vår resa mot en mer hållbar och hälsosam värld! Vi erbjuder: Programmet ”Växa och Gro” som ger dig möjlighet att utvecklas inom företaget. Kollektivavtal – för att säkerställa schyssta arbetsvillkor. En rolig arbetsplats med fantastiska kollegor. Friskvård. Ansök idag. Vi ser fram emot att träffa dig! ÖVRIG INFORMATION Anställningsgrad: Extra/vid behov Plats: Jönköping Lön: Timlön - vi är anslutna till Visita och följer kollektivavtal Förmåner: Friskvårdsbidrag, förmånlig personallunch, sociala aktiviteter och trevligaste kollegorna. Vi håller intervjuer löpande och tjänsten kan komma att bli tilsatt innan sista ansökningsdatum.
Carotte har etablerat sig i Jönköping och nu letar vi efter fler fantastiska servicestjärnor som tillsammans med oss vill leverera service i världsklass till vår egna verksamhet på Werket, hos våra kunder, på event och mycket mer! Vilka är vi? Carotte Staff är Sveriges snabbast växande bemannings- och rekryteringsföretag inom besöksnäringen. Vi är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen med fokus på personal inom servering, event, konferens samt reception. Vårt moderbolag Carotte har över 40 års erfarenhet av att arbeta med service och vi har under åren blivit experter på att rekrytera och utbilda personal som alltid gör det lilla extra. Idag består vi av tre bolag, Food & Event, Housekeeping och Staff med egna kontor i Stockholm, Göteborg och Jönköping. Tillsammans tar vi ett helhetsgrepp om allt som har med mat, möten och service att göra. Carotte x Werket Carotte kom till Jönköping våren 2023 och krokade arm med Castellum för att skapa en unik mat- och serviceupplevelse i den häftiga fastigheten Werket. Werket är en mötesplats på 21 000 kvm för näringsliv och boende i Jönköping. Här finns nya kontor, restaurang i den stora atriumgården, konferens samt coworking. Om tjänsten Vi söker flexibel, driven och utåtriktad personal som vill arbeta med oss på vår restaurang på Werket, hjälpa till på konferenserna och andra roliga event och tillställningar i huset samt diverse cateringuppdrag. Utöver det etablerar vi just nu vår kundbas i Jönköping och kommer bemanna många event, banketter, restauranger med mera framöver. På Carotte arbetar vi tillsammans med en bred portfölj av kunder, allt från stora konferensanläggningar och hotellkedjor till moderna kontorshotell, restauranger och eventbolag. Hur kan en arbetsdag se ut? Du kommer vara en del av våra glada Carottestjärnor. Dina arbetsuppgifter kan inkludera allt från storslagna företagsfester, välkomna gäster, ta bordsbeställningar, cateringuppdrag, servera mat och dryck, och det viktigaste av allt: leverera personlig service. Arbetstiderna varierar beroende på kunds önskemål. Vi ser att du har en annan huvudsaklig sysselsättning och vill ha ett roligt extrajobb. Vi sätter inga krav på hur mycket du måste jobba men vi ser gärna att man arbetar något kontinuerligt. Exempel på olika uppdrag Banketter / företagsfester Restaurang och café Event Reception och konferens Och mycket mer! Vem tror vi att du är? Du är glad, utåtriktad, har förmågan att leverera service utöver det vanliga och utför ditt arbete prestigelöst och med ett gott humör. Som Carotte stjärna är du ansvarstagande, engagerad och har lätt för att anpassa dig till nya situationer, kan du vidare hantera ett högt arbetstempo och har en god samarbetsförmåga så är du definitivt rätt person. Vi förutsätter naturligtvis att du är professionell och personlig i ditt möte med gäster och kollegor och att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med servering. Våra värdeord är förebilder, kvalitet, personligt och nyskapande- precis så vill vi att våra kunder och deras gäster ska uppleva oss. Tillsammans med oss kan du utvecklas! I Carotte Academy utbildar vi personal inom besöks- och servicenäringen genom en kostnadsfri utbildning i flera steg. I introduktionsutbildningen får du de teoretiska och praktiska grundkunskaper som krävs för att kunna arbeta med service hos Carotte Staff. ÖVRIG INFORMATION Start: Omgående Omfattning: Extra vid behov Lön: Timlön Placering: Jönköping Sök tjänsten genom att klicka på "Ansök här". Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar tveka inte på att mejla ansvarig rekryterare.
Välj ett jobb för att visa detaljer