Lediga deltidsjobb i Kalix

Det finns totalt 28 lediga deltidsjobb att söka i Kalix

Personliga assistenter sökes som timvikarier hos 5-årig tjej i Kalix!

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vår kund är en 5-årig tjej som bor i Kalix med sin familj och bor varannan vecka hos mamma och pappa. Kunden går på förskola, men som assistent är du bara med henne i hemmet och arbetspassen påbörjas och avslutas där.  I rollen som personlig assistent så är du med henne i vardagen och du kommer bland annat vara behjälplig med personlig omvårdnad och det förekommer även förflyttningar i arbetet.  Kunden har sondmatning med knapp på magen och stomi samt en sömnstörning som gör att hon har svårt att sova om nätterna och vaknar tidigt. Hon har inte förmåga att ta in och förmedla intryck till sin omgivning och har inget verbalt tal. Kunden har inget eget konsekvenstänk och kan till exemplet inte själv förstå att en kniv är vass eller att hon kan bränna sig om något är varmt. Därför behöver du som assistent vara proaktiv och ligga steget före i alla moment.  Som person är hon aktiv och har väldigt mycket spring i benen, därför är det viktigt att du som assistent har god fysik och kan följa med i hennes tempo. Hon tycker om att vara ute och springa och hon gillar när man har en fingervirkning som hon sen kan få sitta och lirka upp.  Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vi söker två timvikarier som kan arbeta extra vid behov, men som är intresserad av en fast schemarad längre fram. Arbetspassen är varierande vardagar och helger. Du arbetar enbart aktiv tid och tiderna kan variera något, men kan till exemplet vara: kl. 04:00-07:00 kl. 15:00-21:00 kl. 04:00-21:00 Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och att övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse.  Vem är du? Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker dig som är en aktiv person som har bra tålamod och som är trygg i sitt arbete. Vi ser gärna kvinnliga sökande, men personlig lämplighet är viktigast.  För denna tjänst krävs det att du har: - goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift - ej är allergisk eller rädd för hundar - god fysik - uppvisat ett godkänt belastningsregister från polisen, se länk nedan och beställ gärna brevet redan vid ansökan Det är även meriterande om du har: - erfarenhet av en liknande roll - erfarenhet av sond eller stomi En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen med hjälp av Bank-ID, på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du inte har Bank-ID beställer du istället registerutdrag via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

18 juli 2024
Sista ansökan:
29 augusti 2024
Personlig assistent, Inre Kraft

Vi på Inre Kraft söker en personlig assistent till en manlig kund i centrala Kalix.Vi söker vi timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen. Hos denna kunden välkomnar vi både kvinnliga och manliga sökanden. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv som vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bl a vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.Du bör vara empatisk, handlingskraftig, strukturerad och lyhörd inför kundens behov. Att du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent. Körkort & tillgång till bil. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider, dessa kan vara förlagda under dagtid/kvällstid/natt beroende på kundens behov. Både vardagar samt helger. Tillträde: introduktion påbörjas enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Lön: Fast timlön enlig överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökan: För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha Bank-ID och godkänna att använda ditt Bank-ID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis eller eventuella dokument som styrker rätten till arbete iSverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret.Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera.Du beställer enkelt med Bank-ID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av dessa jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Obs! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 juli 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Sjuksköterska natt ref.nr. 81/24

Socialförvaltningen ansvarar, på uppdrag från socialnämnden och utifrån gällande lagstiftning, för socialtjänsten i kommunen. Förvaltningens ansvarsområden omfattar Individ- och familjeomsorg, Hälso- och sjukvård samt Omsorg om äldre- och funktionshindrade. Att arbeta inom Socialförvaltningen innebär att arbeta för en god vård i utveckling och goda hållbara relationer. Kalix kommun är bland annat i framkant med nya arbetsmetoder, modern välfärdsteknik och e-hälsa för att höja kvalité, stärka den enskildes delaktighet, trygghet, säkerhet och självständighet. Inom socialförvaltningen är arbetsmiljö en viktig fråga och vår ambition är att ge alla medarbetare förutsättningar för att göra ett så bra jobb som möjligt. Socialförvaltningen är arbetsplats för cirka 800 medarbetare. Inom socialförvaltningen arbetar vi för ett aktivt medarbetarskap. Vi ska skapa förutsättningar för alla medarbetare att göra så bra jobb som möjligt. Som medarbetare inom socialförvaltningen arbetar vi efter Socialnämndens fastställda mål, riktlinjer och värdegrund. Vi erbjuder friskvård samt regelbunden kompetensutveckling. Alla nyanställda sjuksköterskor/distriktssköterskor erbjuds en mentor, som ger nyanställda stöd och handledning. Hälso- och sjukvårdsenheten ansvarar för omvårdnad och medicinska insatser samt rehabilitering och hjälpmedel för personer i kommunens särskilda boenden, inom ordinärt boende samt vid korttidsvistelse och inom dagliga verksamheter. Arbetsuppgifter Bli en i vårat team! I Kalix Kommuns särskilda boenden är du som sjuksköterska den äldre personens ambassadör där du leder och planerar omvårdnadsarbetet utifrån ett helhetsperspektiv. Arbetsuppgifterna varierar och innefattar bla. att ge god vård i livets slut, omvårdnadsmässiga och medicinska bedömningar och uppföljningar. Du planerar och lägger till stor del upp ditt arbete själv. Som sjuksköterska ansvarar du i första hand för de äldre personernas omvårdnad och medicinska insatser men du är även en del i teamet som bla innefattas av den äldre personen, anhöriga, vårdpersonal och övrig legitimerad personal. I omvårdnaden av personer med demens har vi ett nära samarbete med vår demenssjuksköterska, där BPSD är ett av våra verktyg. Arbetet hos oss är meningsfullt i den bemärkelse att faktiskt få vara delaktig i att främja den äldre personens livskvalitet och hälsa och där små insatser kan göra stor skillnad. Vissa tider under kvällar och helger omfattar tjänstgöringen även hemsjukvårdens verksamhetsområde. Då symtom hos äldre personer kan vara diffusa behöver du vara lyhörd för små förändringar. Du arbetar tillsammans med erfarna kollegor där våra olika kunskaper tas tillvara. Schemaläggningen görs i Time Care, vilket ger dig god möjlighet att kunna påverka din egen arbetstid. Kompetenser Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Det är även en fördel om du har kunskaper i det finska språket då det kan komma till nytta i arbetet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska vara ansvarstagande, tydlig, flexibel och självgående då du strukturerar ditt arbete och arbetar självständigt. Vi ser även att du är bra på att skapa relationer och har en god samarbetsförmåga då du värderar och ser nyttan av att arbeta i team tillsammans med andra. Du är bärare av ett positivt arbetsklimat samt engagerad och lyhörd med ett gott och professionellt bemötande mot din omgivning. Du har ett intresse och förmåga att initiera framtida utveckling inom hälso- och sjukvård. Övrigt Tillsvidareanställning på deltid 69% med möjlighet till ökad sysselsättningsgrad, tilltillträdesdag enligt överenskommelse. Ansökningar tas emot t.o.m. 2024-08-18 Kalix kommun är ett förvaltningsområde för finska och meänkieli. Kunskaper i dessa är meriterande. Din ansökan behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontaktpersoner Rekryterande chef Tiina Patokoski, tel. 0923-65668 Facklig företrädare Teija Huhtaniska, Vårdförbundet, tel. 0923-65000 Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare annonser.

18 juli 2024
Sista ansökan:
18 augusti 2024
Behandlingsassistenter natt SiS Johannisberg Kalix

Statens institutionsstyrelse, SiS, är en myndighet som ansvarar för individuellt anpassad tvångsvård för ungdomar med komplex psykosocial problematik och för vuxna med missbruk. SiS verkställer även sluten ungdomsvård. Det gör vi på ungdomshem och hem för vuxna med missbruk, över hela landet. Hos oss på SiS blir ditt arbetsliv en spännande utmaning. Oavsett var i vår organisation du arbetar, eller vilken tjänst du har, hjälper du till att skapa livsviktig förändring. SiS ungdomshem Johannisberg har verksamhet i Kalix och i Boden (enhet Sävastgården). Arbetsbeskrivning SiS ungdomshem Johannisberg i Kalix söker behandlingsassistenter för nattjänstgöring som vill vara med och skapa den livsviktiga skillnaden för utsatta människor. Vår målgrupp är pojkar 16 - 21 år placerade enligt Lagen om sluten ungdomsvård och Lagen om vård av unga. Institutionen har högsta säkerhetsklass och därför genomförs stora satsningar på både personaltäthet och arbetsmiljö för att öka tryggheten för både ungdomar och personal. Vår vision är att vara en plats för förändring och det genomsyrar vårt bemötande, vårt engagemang och vårt förhållningssätt. För att rusta dig i ditt framtida uppdrag som behandlingsassistent erbjuder SiS en intern grundutbildning om 10 veckor under första anställningsåret. Som behandlingsassistent arbetar du i team på avdelning tillsammans med kollegor. Ditt viktigaste uppdrag som behandlingsassistent är att bygga trygga relationer och medverka till att våra ungdomar får den trygghet och säkerhet som de behöver för att bryta invanda beteenden. I det dagliga arbetet medverkar behandlingsassistenten till att motivera våra ungdomar till nya och mindre riskfyllda sätt att leva. Du spelar en viktig roll för stabiliteten hos våra ungdomar och står för basen i det dagliga livet med skolgång, aktiviteter, matlagning och städning. Som behandlingsassistent är du också med och bidrar till att säkerheten på institutionen upprätthålls enligt våra riktlinjer och rutiner. Arbetstiden är förlagd enligt rullande schema med nattjänstgöring. Kvalifikationer Din personliga lämplighet är nyckeln till livsviktig förändring. Därför söker vi dig som har förmåga att bygga tillitsfulla relationer med våra ungdomar. Du har en positiv människosyn och din drivkraft är att arbeta med människor i utsatta situationer. Du delar SiS värdegrund att vara en plats för förändring, och ditt bemötande och förhållningssätt genomsyras av våra ledord Respekt, Omtanke och Tydlighet. Som person relaterar du till människor på ett lyhört och smidigt sätt, samtidigt som du kan sätta gränser och följa fattade beslut. Du är trygg, stabil och har förmåga att bibehålla ett professionellt förhållningssätt även i pressade situationer. Du arbetar bra tillsammans med andra människor och delar gärna med dig av dina kunskaper till kollegor. Vi söker dig som har: • Gymnasieexamen • Erfarenhet av arbete med människor i en utsatt livssituation, t.ex. inom psykiatri, HVB-verksamhet, vård- och omsorg eller kriminalvård • God svenska i tal och skrift • Körkort B Anställning Som anställd inom staten har du enligt avtal vissa förmåner som till exempel 28 - 35 semesterdagar beroende på din ålder, lönetillägg vid föräldraledighet samt ett årligt friskvårdsbidrag. Läs mer om våra förmåner här. Tjänsterna är tillsvidareanställning på ca 80 % med möjlighet att arbeta mertid och inleds med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Varmt välkommen att registrera din ansökan i vårt rekryteringsverktyg senast 24-08-11. SiS arbetar aktivt mot all form av diskriminering och välkomnar alla sökande. För arbete på våra institutioner gör SiS registerkontroll innan anställning. Inför rekryteringsarbetet har Statens institutionsstyrelse tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. OBS! Om du har skyddade personuppgifter ska du inte söka via rekryteringssystemet. Kontakta i stället den som står som kontaktperson i annonsen. Läs gärna mer om oss på https://www.stat-inst.se/jobba-hos-oss/

16 juli 2024
Sista ansökan:
11 augusti 2024
Personlig assistent, Inre Kraft

Vi på Inre Kraft söker en personlig assistent till en manlig kund i centrala Kalix.Vi söker vi timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen. Hos denna kunden välkomnar vi både kvinnliga och manliga sökanden. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv som vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bl a vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.Du bör vara empatisk, handlingskraftig, strukturerad och lyhörd inför kundens behov. Att du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent. Körkort & tillgång till bil. Krav: Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider, dessa kan vara förlagda under dagtid/kvällstid/natt beroende på kundens behov. Både vardagar samt helger. Tillträde: introduktion påbörjas enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Lön: Fast timlön enlig överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökan: För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha Bank-ID och godkänna att använda ditt Bank-ID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis eller eventuella dokument som styrker rätten till arbete iSverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret.Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera.Du beställer enkelt med Bank-ID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av dessa jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Obs! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

8 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Vill du arbeta i vår vikariepool som personlig assistent för Kalix?

Nu söker vi nya stjärnor som vill arbeta som personliga assistenter i vår vikariepool för Kalix! Är du vår nästa kollega? Om tjänsten Vi söker dig som är intresserad av att arbeta hos våra kunder i Kalix med omnejd. Arbetstiderna varierar under dygnets alla timmar, men du som assistent i vikariepoolen har möjlighet att styra din tillgänglighet för arbete. Vid anställning i vikariepoolen kommer du som personlig assistent att genomgå introduktion, för att du sedan ska kunna arbeta vid ordinarie personals frånvaro. Som personlig assistent kommer du vara till hjälp där funktionsnedsättningen sätter gränser, vilket kan omfatta till exempel olika aktiviteter, hushållssysslor, förflyttningar och personlig hygien. Vem vi söker: Att vara personlig assistent är ett kvalificerat och ansvarsfullt yrke som kräver personlig mognad. Vi tror att du som söker är flexibel och uppmärksam på kundens behov. Hos många av våra kunder måste man kunna läsa av när man ska hålla sig i bakgrunden och när man ska finnas till hands. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av personlig assistans eller vård och omsorg. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. För att bli aktuell för en anställning i vikariepoolen krävs: - ett giltigt utdrag från ditt belastningsregister. Läs mer om hur du beställer ett längst ner i annonsen - att du kan jobba varierande dagtid, kvällar, nätter och dygnspass - du kommunicerar tydligt på svenska, både i tal och i skrift En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: Rekryteringen sker löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag! Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR Registerutdrag Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från Polisen med hjälp av Bank-ID, på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/  Om du inte har Bank-ID beställer du istället registerutdrag via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Välkommen med din ansökan!

1 juli 2024
Sista ansökan:
31 juli 2024
Chinese guides for Polar Explorer Icebreaker Kalix - winter 2024–2025

Feel the spirit of frozen sea this coming winter season! Join our team at Polar Explorer Icebreaker! We are looking for two tourist guides, who speaks fluent Mandarin Chinese to join our team for the winter season 2024-2025. Season starts at the first week in December and last untill by mid-April. Job location is in Kalix (Northern Sweden). The ship is located at Axelsvik port, ca 23km from Kalix city. We’re looking for two guides with experience in tourism (mostly with Asian customers) and who has a positive attitude towards multicultural guests. Our guide needs to be very social and teamwork oriented. It is very important to us to keep a positive atmosphere on board since part of our work is to make our passengers feel comfortable and happy while cruising with us. Cruises take 3 hours and during the high season we have two cruises per day. Tasks include giving the welcoming info to passengers, make short guide tours on board and dress the passengers for swimming activity. Also helping in our cafeteria and shop persona during the busiest season. We are providing a good guide training prior to the season start. For positions fluent Mandarin Chinese and good English are mandatory. Also existing permit to work in Sweden is required. Apply as soon as possible as we are filling positions as soon as we will find suitable persons for jobs. Deadline is 1st of September, 2024. Applications and information: [email protected].

25 juni 2024
Sista ansökan:
1 september 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

20 juni 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

18 juni 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024
Vacant Sverige söker sjuksköterskor till sommaruppdrag 2024!

Om jobbet Vill du jobba som konsult hos våra kunder under sommaren 2024? Vacant Vårdbemanning expanderar kraftigt i Sverige och söker fler flexibla och kompetenta sjuksköterskor för uppdrag hos våra kunder i hela landet. Vi söker erfarna sjuksköterskor till uppdrag på sjukhus, vårdcentral och/eller inom äldreomsorgen. Du blir anställd av oss i vårt svenska bolag, Vacant Vårdbemanning AB, och sedan uthyrd till våra kunder. Är du legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens? Välkommen med din ansökan, vi matchar din kompetens med uppdrag efter dina önskemål! Möjligheter att arbeta i hela Skandinavien finns. Kvalifikationer Vi söker dig som: - är legitimerad sjuksköterska med minst 1 års erfarenhet - är van vid självständigt arbete - är flexibel - har god kommunikativ förmåga, ett gott bemötande, en positiv grundinställning samt god samarbetsförmåga Företagsbeskrivning Vacant Vårdbemanning AB är ett svenskt bemanningsföretag med huvudkontor i Stockholm. Vi levererar vårdpersonal till sjukhus, kommuner, regioner och privata vårdgivare i hela Sverige. Vi etablerades i Sverige 2019 och ingår i den norska koncernen Vacant Holdings AS som funnits i branschen i Norge sedan 2008. Företagets ledning har arbetat med bemanningslösningar till vårdbranschen sedan år 2000. Om företaget - Vi erbjuder dig spännande uppdrag över hela Sverige och vårt fokus ligger alltid på att matcha uppdrag med din kompetens. - Du har alltid en fast kontaktperson före, under och efter ditt uppdrag. Din kontaktperson har lång erfarenhet från bemanningsbranschen inom vård och omsorg och är själv vårdutbildad. - Vi är behjälpliga med boende och resor om du arbetar på annan ort. - Vi erbjuder dig en marknadsmässig ersättning för din insats. - För oss är hälsan viktig – generös friskvårdsersättning. Max 3000:-/år. - Vill du arbeta några enstaka pass, del- eller heltid? Du bestämmer!

14 juni 2024
Sista ansökan:
31 augusti 2024