Lediga deltidsjobb i Kalix

Det finns totalt 30 lediga deltidsjobb att söka i Kalix

Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 3 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 22:00. Alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

19 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Personliga assistenter, timvikarier omgående & sommarvikariat

Vi på Inre Kraft söker personliga assistenter till två stycken av våra kunder i Kalix. Info ang kund 1: Den ena kunden är en kvinna boendes i Börjelsbyn. Till henne behöver vi en personlig assistent som kan jobba heltid under veckorna 26-33. Samt 2 st timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen, här har du chans att få jobba mycket om du vill det.Har du erfarenhet av Peg så är detta meriterande. Körkort och bil är ett måste för att enkelt kunna ta sig till kunden. Önskvärt är att du kan påbörja introduktion så snart som möjligt. Hos denna kunden kommer endast kvinnliga sökanden att kallas till intervju. Info ang kund 2: Vår andra kund vi söker personliga assistenter till är en man boendes i centrala Kalix, där söker vi timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen. Hos denna kunden välkomnar vi både kvinnliga och manliga sökande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker: - Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.- Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov.- Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: - Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent.- Körkort och tillgång till bil. Krav: - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Introduktion påbörjas enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

18 april 2024
Sista ansökan:
21 maj 2024
Sommarjobb Telefonist och Kundservice - Kalix Tele24 AB

Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge Välkommen med din ansökan idag! Vi söker nu ytterligare kollegor till Kalix för sommarvikariat. Med utbildningsstart inom kort har du nu möjlighet att erhålla en serviceinriktad tjänst.  Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av  inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl.  Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil - Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. - Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra.  - Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. - Goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift, samt en hög IT-mognad är ett krav. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Vårt erbjudande Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter där vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Mångfald och olikheter berikar, och vi ser det som en förutsättning för vår framtida utveckling. Anställningsformer Sommarvikariat heltid med vissa kvällar och helger. Urval och intervjuer sker löpande och tillsättning kan ske före sista ansökningsdag. Varmt välkommen till oss!   Responda Group är en leverantör av professionell svars- och kundservice för företag och våra tjänster anpassas helt och hållet utifrån kundens behov och tekniska lösning. Sedan starten har vi haft som mål att bli Sveriges ledande outsourcingpartner inom svars- och kundservice och upplever nu en stark tillväxt både vad gäller kunder samt organisation. Besök gärna vår hemsida eller våra sida på LinkedIn Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post. Varmt välkommen med din ansökan.

18 april 2024
Sista ansökan:
25 april 2024
Personliga assistenter, timvikarier omgående & sommarvikariat

Vi på Inre Kraft söker personliga assistenter till två stycken av våra kunder i Kalix. Info ang kund 1: Den ena kunden är en kvinna boendes i Börjelsbyn. Till henne behöver vi en personlig assistent som kan jobba heltid under veckorna 26-33. Samt 2 st timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen, här har du chans att få jobba mycket om du vill det.Har du erfarenhet av Peg så är detta meriterande. Körkort och bil är ett måste för att enkelt kunna ta sig till kunden. Önskvärt är att du kan påbörja introduktion så snart som möjligt. Hos denna kunden kommer endast kvinnliga sökanden att kallas till intervju. Info ang kund 2: Vår andra kund vi söker personliga assistenter till är en man boendes i centrala Kalix, där söker vi timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen. Hos denna kunden välkomnar vi både kvinnliga och manliga sökande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker: - Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.- Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov.- Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: - Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent.- Körkort och tillgång till bil. Krav: - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Introduktion påbörjas enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

17 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Sommarjobba som agent!

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in påResponda Groupoch läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat sommarjobb! För rätt person finns det goda möjligheter att förlänga vistelsen hos oss efter sommaren! Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänsten Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice,som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion: 3 vecka.Start:Enligt överenskommelse.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Öppettider: 07:00 - 22:00. Alla dagar. Dina arbetsuppgifter Du kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

15 april 2024
Sista ansökan:
2 oktober 2024
Personlig assistent till kvinna i centrala Kalix, vikariat på 91%

Vi på Humana söker nu en personlig assistent till vår kvinnliga kund i 70-årsåldern bosatt i centrala Kalix. I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv.   Om tjänsten  Vår kund är till följd av en stroke idag rullstolsburen och du som assistent hjälper henne med det som dyker upp i hennes vardag. Vi söker dig som kan tänka sig att vara timvikarie hos henne. Som timvikarie rycker du in vid ordinarie assistenters frånvaro, till exempel vid sjukdom och semestrar. Det är därför en fördel om du är flexibel då frånvaro ibland kommer in med kort varsel. Vi söker också dig som är lyhörd och bemöter vår kunds behov samt att du är trygg och empatisk. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet! Vi ser gärna kvinnliga sökanden.  Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Vikariat på 91% i 6 månader eller längre. Vår kund har assistans dygnet runt, arbetstiden är alltså förlagd under dagtid, kvällstid eller nattid. - vardagar och helger.  Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal.   Tillträde: Tillträde omgående. Vi tillämpar anställningsformen timanställning.   Att jobba på Humana  Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.   Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.  Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR    Vad händer nu?   Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.  Välkommen med din ansökan!

12 april 2024
Sista ansökan:
30 april 2024
Personliga assistenter, timvikarier omgående & sommarvikariat

Vi på Inre Kraft söker personliga assistenter till två stycken av våra kunder i Kalix.Info ang kund 1:Den ena kunden är en kvinna boendes i Börjelsbyn. Till henne behöver vi en personlig assistent som kan jobba heltid under veckorna 26-33.Samt 2 st timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen, här har du chans att få jobba mycket om du vill det.Har du erfarenhet av Peg så är detta meriterande.Körkort och bil är ett måste för att enkelt kunna ta sig till kunden.Önskvärt är att du kan påbörja introduktion så snart som möjligt. Hos denna kunden kommer endast kvinnliga sökanden att kallas till intervju.Info ang kund 2:Vår andra kund vi söker personliga assistenter tillär en man boendes i centrala Kalix, där söker vi timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen. Hos denna kunden välkomnar vi både kvinnliga och manliga sökande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker:- Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.- Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov.- Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron.Meriterande:- Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent.- Körkort och tillgång till bil.Krav:- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet:Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Introduktion påbörjas enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av dettajobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

11 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Personliga assistenter, timvikarier omgående & sommarvikariat

Vi på Inre Kraft söker personliga assistenter till två stycken av våra kunder i Kalix.Info ang kund 1:Den ena kunden är en kvinna boendes i Börjelsbyn. Till henne behöver vi en personlig assistent som kan jobba heltid under veckorna 26-33.Samt 2 st timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen, här har du chans att få jobba mycket om du vill det.Har du erfarenhet av Peg så är detta meriterande.Körkort och bil är ett måste för att enkelt kunna ta sig till kunden.Önskvärt är att du kan påbörja introduktion så snart som möjligt. Hos denna kunden kommer endast kvinnliga sökanden att kallas till intervju.Info ang kund 2:Vår andra kund vi söker personliga assistenter tillär en man boendes i centrala Kalix, där söker vi timvikarier som kan jobba vid frånvaro hos den ordinarie personalen. Hos denna kunden välkomnar vi både kvinnliga och manliga sökande. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker:- Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste.- Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov.- Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron.Meriterande:- Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent.- Körkort och tillgång till bil.Krav:- Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. Arbetstid/varaktighet:Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Introduktion påbörjas enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt.Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Att tänka på inför din ansökanFör anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av dettajobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

10 april 2024
Sista ansökan:
23 april 2024
Jobba som agent och bli vårt ansikte utåt!

Är du lösningsinriktad och gillar att hjälpa människor? Får du energi av att prata med personer och att lämna ett gott första intryck? Vill du vara våra kundersansikte utåt? Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder ett serviceinriktat jobb där det för rätt person finns det goda möjligheter till en långsiktig anställning. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet. Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vårt fokus på kundupplevelser i världsklass! Om tjänstenDu kommer att tillhöra produktionsavdelningen svarsservice, som är en del av Responda Groups hjärta. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalité och effektivitet. Man jobbar uteslutande med inkommande samtal och bedriver ingen försäljning. Introduktion:3 veckorStart: Enligt överenskommelse, men gärna så fort som möjligt.Omfattning: Deltid sommarvikariat.Arbetstider: Skiftarbete med vissa kvällar och helger. Dina arbetsuppgifterDu kommer att besvara inkommande samtal för flera olika företag där du inhämtar information av inringaren i syfte att stämma av vad ärendet gäller. Därefter kopplar du samtalet eller skriver ett meddelande och ibland lämnar du information till inringaren. Du kan även utföra olika kundserviceuppdrag åt våra kunder t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl. Anställningen inleds med en introduktion som anpassas efter dina kompetenser och tidigare erfarenheter. Under introduktionen får du lära dig vårt växelsystem och hur du möter inringare i olika situationer. Din profil Du är en positiv, glad och engagerad person. Du sprider god stämning på arbetsplatsen och har samtidigt en förmåga att hålla dig lugn och professionell i stressade situationer. Du brinner för service, att arbeta med människor och att hjälpa andra. Du är van att arbeta med telefonen som verktyg och som företagets röst utåt är du en duktig kommunikatör och du trivs med att arbeta med repetitiva arbetsuppgifter. Har du erfarenhet från callcenter eller kundservice är det mycket meriterande. Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Flytande svenska, både tal och skrift Goda kunskaper i engelska, både tal och skrift Har en god datorvana KontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

9 april 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Projektmedarbetare Projekt Vita Rosen

Om projektet Projekt Vita Rosen är ett treårigt arvsfondsprojekt för barn med neuropsykiatrisk funktionsnedsättning (NPF) eller liknande svårigheter att prestera socialt och/eller i skolan. Projektets syfte är att utforma en samverkansmodell och aktivitetsmodell med individ- och situationsanpassade insatser som ger barn med särskilda behov rätt stöd, i rätt tid och med rätt kompetens/profession. Projektet har sin utgångspunkt i rådande lagstiftning, nationella riktlinjer och evidensbaserad forskning. Projektet arbetar utifrån övertygelsen om att mår man bra så går det bra och att god samverkan av vuxna i barnets närhet föräldrar, skola/kommun och region är helt avgörande för att bygga tillit, tillhörighet och trygghet TILLSAMMANS FÖR BARNEN! Ditt uppdrag Som projektmedarbetare leder du dialogen med referensgruppen, barn och föräldrar, samt utvecklar och koordinera aktiviteter tillsammans med Verksamhetsutvecklaren i projektet. Du kommer att ha ett nära samarbete med viktiga samverkansparter i barnets närhet som exempelvis lärare i skolan. Arbetsuppgifterna består bland annat av: • Föra barndialoger och föräldradialoger, enskilt och i grupp • Kartlägga och utreda det individuella behovet inom målgruppen • Ta fram och ge förslag på möjliga insatser och aktiviteter, implementerade hos målgrupp och föräldrar, samt projektets olika parter. Implementera, handleda och instruera samt följa upp resultat med barn och föräldrar i referensgrupp samt med personal inom skola. Kompetens Vi ser att du som ansöker har en specialpedagogexamen eller likvärdig utbildning och minst grundläggande KBT utbildning, steg 1. Kompetens och erfarenhet inom området neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Du har erfarenhet av att arbeta processinriktat och är väl förankrad i styrdokument som skollag, läroplan och barnkonvention samt har goda kunskaper i system- och dokumentationsvana. Du förstår komplexa sammanhang, har förmågan att sätta dig in i och förstå problem utifrån olika intressenter samt besitter förmågan att se och kommunicera möjligheter och potentialer. Du arbetar framåtlutat med projektets olika parter för att möjliggöra framtagande av aktiviteter. Personliga egenskaper I den här rollen är det viktigt att du ser problem som möjligheter till utveckling och att du besitter förmåga att omvärdera det du trodde var rätt. Vi söker dig som drivs av viljan att förbättra och se resultat. Du har förmågan att skapa förtroende och tillitsfulla relationer med såväl barn som vuxna och inser att trygghet är produkten av det vi gör tillsammans. För att trivas i rollen behöver du vara självständig, trygg i dig själv och lita på din egna förmåga att göra bedömningar. Du ska tycka om att arbeta i ett team som jobbar hårt, hjälps åt och brinner för att skapa förändring och förbättring i viktiga samhällsfrågor. Du är prestigelös och arbetar utifrån ”jaget för laget”! Om tjänsten Tidsbegränsad anställning, 50%, start enligt överenskommelse Lön: Månadslön Fast månads- vecko- eller timlön Placeringsort: Kalix Event på kvällstid samt resor med övernattning förekommer i tjänsten. Ansökan Ansökan med CV och personligt brev skickar du till [email protected]. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt dock senast 21 april. I en eventuell rekryteringsprocess kommer vi att be dig visa utdrag ur belastningsregistret. Tillträde enligt överenskommelse dock senast mitten på augusti 2024. Kontakt Emma Nilsson Projektledare [email protected] 070-277 17 01

8 april 2024
Sista ansökan:
28 april 2024