Lediga deltidsjobb i Lidköping

Det finns totalt 35 lediga deltidsjobb att söka i Lidköping

Yrkeslärare Vård-och omsorgsprogrammet
Lidköpings kommun
Lärare i yrkesämnen

Välkommen till Lidköping!  Du letar efter nya utmaningar. Vi letar efter dig! Vi hoppas att du vill vara en del av en välkomnande och hållbar kommun som drivs av engagemang. I Lidköping finns vattnet alltid nära med Vänern och skärgården runt hörnet och Lidan som ringlar fram genom staden. Det är en plats rik på historia som vi omfamnar när vi har siktet inställt på att utveckla och planera för framtidens Lidköping. Hos oss får du möjlighet att testa nytt och utvecklas samtidigt som du dagligen gör skillnad för invånare, företagare, föreningar och besökare i Lidköping. Vi behöver bli fler, varmt välkommen med din ansökan till Lidköpings kommun! Varmt välkommen till Lidköping – en hållbar och välkomnande kommun! Om jobbet De la Gardiegymnasiet, en av Sveriges största gymnasieskolor, erbjuder ett stort utbud av program och kurser. Med ca 2000 elever och drygt 250 anställda är det en skola full av liv och möjligheter. Siktet är inställt på framtiden och utbildningen bedrivs med modern teknik i fräscha lokaler. Skolans ledord är Framgång genom delaktighet, lärande och glädje. Nu söker vi en legitimerad vårdlärare, gärna med sjuksköterskebakgrund till De la Gardiegymnasiet. Som lärare hos oss ingår du i ett arbetslag där många kompetenser är representerade och där vi arbetar med att ge våra elever de bästa förutsättningarna för sina studier.   Arbetsuppgifter Arbetet som vårdlärare innebär planering, genomförande och utvärdering av undervisning  på gymnasial nivå i ett antal olika kurser. Du ansvarar för löpande bedömning och betygssättning. Vi eftersträvar ett formativt förhållningssätt där du har förmågan att anpassa undervisningen utifrån elevgruppens behov och förutsättningar. Vi hanterar dagligen digitala verktyg som en naturlig del av undervisningen och lärprocessen. Mentorskap för elever ingår som en del av läraruppdraget. Tillsammans med övriga lärare på programmet blir du också delaktig i att planera och följa upp för elevers APL.  Vem är du? Vi söker dig som är leg. sjuksköterska i kombination med lärarbehörighet för vård-och omsorgsprogrammet. Vi ser gärna att du har en bred behörighet, särskilt meriterande för tjänsten är: Psykiatri, Hälso- och sjukvård samt Akut omhändertagande. Det är viktigt för oss att du är en person som tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Vi ser också att du har god förmåga att samarbeta och bidra till att skapa ett positivt arbetsklimat och att du har lätt för att skapa nya kontakter. Det är också viktigt att du står bakom skolans värdegrund och har en god förmåga att arbeta med förtroendeskapande relationer mellan elever, vårdnadshavare och kollegor.  Övrigt Visstid, omfattning 70%. Tillträde 2025-08-12 Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden.  Inför anställning kommer vi begära att du visar upp ett utdrag ut belastningsregistret (2 kapitlet 31 § skollagen). Blanketten kan hämtas på www.polisen.se/Service. Det tar oftast mellan 1-2 veckor att få det hemskickat.   Lidköpings kommun vill att du skickar din ansökan via vårt rekryteringsverktyg Varbi. Du hittar en knapp längst ner i annonsen där du loggar in och söker tjänsten. Om du av något skäl inte kan söka så (t ex skyddad identitet), vänligen ta kontakt med annonsens kontaktperson för alternativ sökväg. Vi undanber oss samtal från bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser. Undrar du vad som finns att göra och se när du inte jobbar? Lidköping som plats utlovar ett rikt liv, det handlar inte om pengar utan om de möjligheter som finns att leva ett bra liv. Här finns nämligen gott om det som är väsentligt i livet. Bra skolor, trygga områden, ett mångsidigt näringsliv och ett aktivt idrotts- och föreningsliv. Och så förstås ett vackert och sjönära läge vid Vänern. Upptäck gärna hela Skaraborgs möjligheter på http://www.livetiskaraborg.se !

25 april 2025
Sista ansökan:
9 maj 2025
Nu söker vi assistenter till en glad kille i Lidköping.
God Assistans i Mitt AB
Personliga assistenter

God Assistans bedriver personlig assistans för kunder över hela Sverige. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godassistans.se Assistenter sökes till 10-årig pojke i Lidköping. Vi söker dig:  Den här pojken söker nu dig som är en engagerad assistent som kan hjälpa honom i vardagen och göra den rolig och meningsfull. Pojken bor med sin familj i Lidköping. Viktigt är att du skall trivas i rollens som hans assistent och du bör vara lugn och trygg i dig själv. Du har en stor empatisk förmåga, är bra på att lyssna och kommunicera, du har lätt för att samarbeta och du bör vara flexibel. Du behöver ej kunna flytande svenska, men om du kan svenska, engelska eller spanska så är det en fördel. Dina arbetsuppgifter:  I vardagen kommer du att vara en viktig person i den här pojkens liv. Han behöver hjälp med allt ifrån den personlig omvårdnaden till att förflytta sig samt att kommunicera och socialisera med sin omgivning. Det är en glad kille som gillar sång och musik. Du kommer som assistent vara drivande att få in lek och rörelse i hans liv genom att bland annat lyssna på musik, spela intrument, åka och titta på djur och kanske åka och bada. Meriterande är om du är utbildad barnskötare eller har en annan vård- eller pedagogisk utbildning. Du bör vara rökfri. Om tjänsten: Vi söker dig som kan arbeta natt 75-100% (19:00-07:00 eller 20:00-08:00 vaken natt) eller 75-100% (7:00-19:00 eller 8:00-20:00) på fast schemarad. Vi söker även timvikarier som kan arbeta när behov uppstår. Handlingar som styrker rätt att arbeta i Sverige måste uppvisas vid eventuell intervju: - En svensk medborgare styrks t.ex. med pass eller personbevis från Skatteverket. - Även EU/EES-medborgare har rätt att arbeta i Sverige. Medborgarskapet styrks t.ex. med pass eller uppehållskort. - Tredjelandsmedborgare (utanför EU/EES) styrker sin rätt att arbeta i Sverige med beslut från Migrationsverket, UT-kort (både fram-och baksida) eller ett LMA-kort.  Vi som arbetsgivare får inte begära att handlingar som styrker rätten att arbeta i Sverige mejlas till oss. Ansvarig rekryterare: Nina Riestola mail:[email protected] Ansökningar till denna tjänst skall gå via de kanaler som publicerar annonsen. Vi genomför löpande intervjuer och kan anställa innan ansökningsperioden passerat, så vänta inte med att söka! Övrigt: God assistans månar om sina assistenter, har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag på upp till 4000:- /år.  För tjänsten krävs att du skickar in belastningsutdrag, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/

23 april 2025
Sista ansökan:
9 maj 2025
Skapa Magiska Ögonblick: Bli Skiftledare hos Burger King 🍔
King Food AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt som Skiftledare! Är du redo att leda ett team i en miljö fylld av skratt, leenden och glädje i högt tempo? Som skiftledare hos Burger King är du en operativ ledare som genom ditt team skapar fantastiska driftsresultat och oförglömliga upplevelser för våra gäster. Du fokuserar på kvalitet, service och renlighet och motiverar medarbetarna att prestera sitt allra bästa. Vi söker en engagerad skiftledare som älskar att arbeta med människor, brinner för förstklassig gästservice och trivs med utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av ledarskap: Lär dig att leda ett team och utveckla dina ledaregenskaper. Gästservice: Behandla varje gäst som en KUNG! Flexibel arbetstid: Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter: Stora möjligheter till utveckling och avancemang. Som skiftledare hos Burger King ansvarar du för: Driften av restaurangen. Gästupplevelsen, matkvalitet och renlighet. Personalutveckling och utbildning. Ekonomiska resultat. Vi letar efter dig som: Gillar att ta ansvar och fatta beslut. Vill leda och inspirera andra. Har erfarenhet från servicebranschen. Har fyllt 18 år. Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Brinner du för bra gästupplevelser?
King Food AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bli en del av Burger Kings flammande tillväxt! Är du redo att jobba i en miljö fylld med skratt, leenden och glädje i högt tempo? Vi söker dig som älskar att arbeta med människor, brinner för bra gästservice och gillar utmaningar! Varför välja oss? Bli kungen av teamwork – Lär dig samarbeta och få nya vänner. Gästservice i toppklass – Skaffa värdefull erfarenhet genom att behandla varje gäst som en KUNG! Flexibla arbetstider – Kombinera jobbet med skola och fritid. Karriärmöjligheter – Goda chanser till utveckling och avancemang. Spännande arbetsdagar – Variationsrika uppgifter och högt tempo. Hos Burger King får du utbildning i allt från att välkomna gäster till att laga de bästa burgarna. Du jobbar i team och bidrar med positiv energi och initiativ. I gengäld får du utmaningar, personlig utveckling, vänskap och minnen för livet! Vem är du?På våra restauranger bryr vi oss inte om en flashig CV – vi bryr oss om vem du är, vad du kan tillföra och (viktigast av allt) att du är redo att ge 100 % varje dag för att behandla varje gäst som en kung! Vill du bli en del av vårt team? Kontakta oss idag!

23 april 2025
Sista ansökan:
10 oktober 2025
Bowlingsintresserad kille i Lidköping söker personlig assistent
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: vill arbeta hos vår manliga kund i dryga 35-års åldern bosatt i Lidköping har goda kunskaper i svenska både tal o skrift  har erfarenhet av att kommunicera med hjälp av tecken och stöd Meriterande är om du  har erfarenhet av liknande arbete har B-körkort delar kundens intressen av bowling, simning, teater och dans Mycket stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Tjänsterna är ett sommarvikariat och tjänsten ca 42% och 58%  Tjänst 1:  ca 42% tjänst, sommarvikariat. start omgående till v 31  vardagar, tisdagar ~13.45-09.00, (jour 7,5/natt) och helgpass 2 st söndag i månaden kl 10- 19. /Rullande 4 veckors schema. Snitt 17tim aktiv 9 tim jour per vecka. Tjänst 2 ca 58% tjänst sommar vikariat under vecka 26 till 34.   Genomsnitt på 2 pass/veckan vardagar, tisdagar ~13.45-09.00, (jour 7,5/natt) och helgpass lördag 10.00-10.00 och 2 söndagar/mån 10.00 - 8.45 (jour 7,5 tim) Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Start omgående för tjänsten 42%, tjänsten 58% start vecka 26, men vi ser gärna att det finns möjlighet med introduktionspass med start i maj/juni och att även arbetat några pass hos kunden.  Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Annika Kroon.   [email protected]

22 april 2025
Sista ansökan:
6 maj 2025
Ledare för Djungelgympa - Lidköping VT25 Kursstart V.15
Einar Sports AB
Idrottstränare och instruktörer m.fl.

Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet.  Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger.  Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen.  Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning  från personalen på Active Academys kontor.  Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper.  Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 5, 2025 Vi erbjuder 4 kurser per år, två under vårterminen och två under höstterminen Passen är förlagda dagtid på helgerna.   Mer info kommer vid en eventuell intervju.  VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!

22 april 2025
Sista ansökan:
30 april 2025
Casinopersonal i Lidköping
Cherry Spelglädje AB
Croupierer och oddssättare m.fl.

Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Lidköping. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Att arbeta som dealer är ett väldigt spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Inga förkunskaper krävs eftersom vi kostnadsfritt utbildar våra egna medarbetare. Åldersgräns är 18 år. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Lönen varierar men hamnar på ca 150 - 250 kr i timmen beroende på resultatet och vilka timmar man jobbar. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämnar du enkelt din ansökan genom att klicka på “sök tjänsten” här nedan. Om du har frågor kan du vända dig till Vera Andersson som är ansvarig i Skaraborg. Du når Vera på [email protected]. Kolla gärna in vår Instagram @cherryspelgladje Cherry Spelglädje AB har sedan 1963 - genom seriositet, ansvar och engagemang - levererat spelglädje på restauranger, lounger, barer, hotell och nattklubbar över hela Sverige, från Ystad i Söder till Kiruna i Norr och är uppdelat på tre regioner med kontor i Göteborg och Stockholm. Cherry Spelglädje AB ingår i Cherry With Friends koncernen. Spelglädje AB är den största operatören i landet av Landbaserat Kommersiellt spel och innehar över 80 procent av marknaden. Genom tillväxt av egen kraft i kombination med strategiska förvärv har Cherry Spelglädje idag en mycket god geografisk täckning. Vidare är landet uppdelat i ett 40-tal distrikt och Cherry Spelglädje har 600 anställda, dom flesta tillsvidareanställda på deltid.

21 april 2025
Sista ansökan:
5 maj 2025
Vi söker lagermedarbetare till vår kund Imazo i Vara!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Lager- och terminalpersonal

Just nu söker vår kund Imazo en noggrann och ansvarstagande person som vill arbeta i en dynamisk arbetsmiljö. Låter det som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Imazo grundades 1962 och till en början var huvudinriktningen exotiska djur till parker samt export av fåglar till hela världen. I dag har Imazo ett mycket brett sortiment, i praktiken allt som behövs i en zoobutik, d.v.s. levande djur, akvariefiskar men även alla tänkbara tillbehör i en mängd olika varumärken. Som lagermedarbetare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa att tillbehören hanteras och levereras på ett effektivt och noggrant sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att inkludera plock och pack av varor, lagerhantering och inventering, samt att kontrollera inkommande och utgående leveranser. I vissa fall kan det även ingå truckkörning om du har erfarenhet av detta. Rollen som lagermedarbetare passar dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% och vill arbeta extra. Vi ser gärna att du har en flexibel tillgänglighet och kan hoppa in med kort varsel. Arbetsplatsen ligger i Vara DETTA SÖKER VI Vi söker dig som ha truckkort och truckvana, är noggrann, strukturerad och stresstålig. Du är en person som trivs med att hålla ett högt tempo och är flexibel när det behövs. Erfarenhet från lagerarbete är meriterande, men vi välkomnar även dig som är ny inom området. För oss är det viktigaste att du är villig att lära dig och har rätt inställning. Det är krav på att ha truckkort. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan till oss. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

16 april 2025
Sista ansökan:
16 maj 2025
Lokalvårdare - Semestervikariat

Nu söker vi en semestervikarie till sommaren 2025! Arbetsbeskrivning Som lokalvårdare träffar du många nya människor i ett arbete där det händer mycket. Du arbetar främst med lokalvård på sjukhus och har nära kontakt med arbetskamrater, kunder och patienter. Du erbjuds variation och utveckling. För att ge god service i rollen som lokalvårdare behöver du: skapa bra relationer till kund och arbetskamrater genom ett gott bemötande ta ansvar genom att vara noggrann och lojal mot ditt uppdrag visa intresse, vilja och engagemang till att utföra ett bra arbete trivas med att anpassa dig utifrån vad som händer vara ansvarsfull och ha ordningssinne Du kan ha dialog på svenska med kunder och arbetskamrater samt följa skriftliga och muntliga arbetsinstruktioner. Du har den fysik som krävs för att kunna gå och stå hela arbetsdagen, lyfta tungt eller utföra upprepande arbetsmoment. Din IT-kunskap är grundläggande; du kan använda smartphone, mejla och söka information på nätet.  Meriterande är städutbildning eller likvärdig yrkeserfarenhet, samt erfarenhet av arbete med maskinkörning. Vårt erbjudande Vi kan service och vet vikten av att vårt arbete görs rätt. Vi erbjuder dig en utvecklande arbetsplats där du får introduktion, utbildning och bra anställningsvillkor. Hos oss får du chansen att utföra ett meningsfullt arbete för samhället. Tillsammans med kompetenta och inspirerande kollegor är du en del av en verksamhet som ständigt utvecklas. Hos oss har du som medarbetare inflytande över din arbetssituation, känner trygghet och delaktighet.  Övrigt Vi erbjuder semestervikariat under perioden v. 25 - v. 34 med varierande sysselsättningsgrad. Vi ser gärna att du finns tillgänglig för att arbeta under hela perioden.  Intervjuer sker löpande under annonseringstiden. Vi använder oss utav tester som en del i urvalsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Fastighet, stöd och service är Västra Götalandsregionens egen serviceorganisation och fastighetsförvaltare som ser till att saker fungerar som de ska. Vi tar bland annat hand om fastigheters drift, ser till att alla anställda får lön, att lokaler städas och att uppdrag inom regionen bemannas med specialistkompetens. Vi vill arbeta nära dem vi stödjer för vi tror att tillsammans kan vi göra skillnad. Med öppenhet och fokus på utveckling och samarbete verkar vi för ett gott liv i Västra Götalandsregionen. Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

16 april 2025
Sista ansökan:
29 april 2025
Department Manager 30h - Permanent contract

Job Description WHAT YOU’LL DO​ As a Department Manager, you’ll be the leader supporting and encouraging your whole team. By fostering an inclusive culture that promotes collaboration and an entrepreneurial spirit, you’ll create an environment where everyone can thrive. Acting in line with our values, you’ll contribute to both your own success and the success of the company. You will: Lead your team to deliver an outstanding customer experience by ensuring excellent operational and visual standards, while actively promoting and selling our products. Take responsibility for your store and department’s strengths, analyse sales performance, identify commercial opportunities, set goals, and create plans to optimize results, profits, and stock levels. Manage team planning, scheduling, and ensure seamless opening and closing routines. Recruit, onboard, and develop your team while fostering an inclusive and collaborative culture that promotes growth and innovation. Stay updated on fashion trends, customer preferences, and competitors to maintain a competitive edge. Represent yourself and the brand positively during all customer interactions. ​ WHO YOU’LL WORK WITH​ Our stores are the heart of our company, where customers experience our brand firsthand. As part of the dynamic Store Team, every role—from Sales Advisors, Department Managers, Store Managers and Visual Merchandisers to Assistant Store Managers, Cash Office Responsible, and Delivery Responsible in larger stores—contributes to creating an inspiring and welcoming environment. You’ll also connect with the wider Area Team, collaborating across stores to share insights and drive success together. Alongside your team, you'll play a vital role in helping customers feel confident and express their individuality with the latest trends and timeless styles. By building meaningful connections with customers in our stores, we make fashion accessible and sustainable for all. WHO YOU ARE​ We are looking for people with…​ Experience in retail management and operations. Strong leadership skills, with a passion for coaching and developing teams while exemplifying company values and culture. Expertise in sales planning, analysis, and follow-up, using customer-centric tools and reporting. And people who are…​ Strong and confident leaders who inspire, coach, and develop their teams with integrity. Thriving in collaborative, dynamic environments, with a solution-focused mindset. Motivated to create great customers experiences while promoting and selling our products. A keen interest in fashion trends, commerciality, and competitor insights to drive sales. Effective communicators, creative, and curious. Flexible, analytical, and achievement-oriented, with the ability to manage statistics and work with numbers. ​ WHO WE ARE​ H&M Group is a global company of strong fashion brands and ventures. Our goal is to prove that there is no compromise between exceptional design, affordable prices, and sustainable solutions. We want to liberate fashion for the many, and our customers are at the heart of every decision we make.​ We are made up of thousands of passionate and talented colleagues united by our shared culture and values. Together, we want to use our power, our scale, and our knowledge to push the fashion industry towards a more inclusive and sustainable future. ​ ​ WHY YOU’LL LOVE WORKING HERE ​ At H&M Group, we are proud to be a vibrant and welcoming company. We offer our employees attractive benefits with extensive development opportunities around the globe. ​ All our employees receive a staff discount card, usable on all our H&M Group brands in stores and online. In addition to our staff discount, all our employees are included in our H&M Incentive Program – HIP. You can read more about our H&M Incentive Program here. JOIN US​ Our uniqueness comes from a combination of many things – our inclusive and collaborative culture, our strong values, and opportunities for growth. But most of all, it’s our people who make us who we are.​ This is a permanent position offering 30 hours per week with start in May or by agreement. This position is based in Lidköping and you should be able to work during store opening hours. Basic language skills in Swedish or English is needed. We have an ongoing selection, so the position may be filled before the application deadline, so send in your application today! The last application date is 29/4. ​Take the next step in your career together with us. The journey starts here.​ ​ *We are committed to a recruitment process that is fair, equitable, and based on competency. We therefore kindly ask you to not attach a cover letter in your application.

15 april 2025
Sista ansökan:
29 april 2025