Lediga deltidsjobb i Lysekil
Det finns totalt 22 lediga deltidsjobb att söka i Lysekil
Butikschef till vår sommarbutik i Lysekil Som butikschef på Rabalder har du fokus på försäljning. Du jobbar själv som säljare i butik samt har det fulla ansvaret för butikens resultat. Du skall kunna motivera och leda dina medarbetare trots att ni inte jobbar så många timmar tillsammans. I ditt arbete ingår budgetarbete, schemaläggning, personalansvar samt analys av försäljningen. Att du gillar att jobba mot uppsatta mål samt alltid ger bästa service ser vi som en självklarhet. Vi söker dig som: -har erfarenhet av försäljning i butik och som sätter stort värde på att skapa nära kundrelationer. -är positiv, resultatorienterad och entusiasmerande med starkt eget driv. -gillar att arbeta självständigt i högt tempo, och ser utmaningar som en del av din utveckling varje dag. -känner vikten av att vara en förtroendeingivande, engagerad och ödmjuk säljare. -kan vara flexibel. Så här arbetar vi: - Vi sätter alltid kunden i fokus och ger den vår bästa omsorg och service. - Vi tar fullt ansvar på våra arbetspass dvs, är kreativa, noggranna och lösningsorienterade. - Vi strävar ständigt efter att utveckla våra säljaregenskaper och vi arbetar alltid med personlig styling. - Vi har tydliga gemensamma mål med vår framtida försäljning och sist men inte minst är vi flexibla och stöttar varandra i vardagen. Helger enligt schema v16-v23, därefter ca 25-30 timmar/vecka tom v35. Ersättning enligt gällande kollektivavtal med tillägg av företagets förmåner. Känner du att du vill bli en i teamet och att ovan stämmer in på dig är du välkommen med din kortfattade ansökan samt foto till [email protected]. Urval sker löpande så skynda dig in med din ansökan.
Vi söker säljare till vår sommarbutik i Lysekil Så här jobbar vi: Vi är först och främst säljare som levererar hög servicenivå. Hos oss ska våra kunder känna sig välkomna, sedda och hörda. Vi guidar och hjälper alla våra kunder, och vi lägger stor vikt på att vara förtroendeingivande, engagerade och ödmjuka säljare. Vi har tydliga gemensamma mål med vår framtida försäljning, strävar ständigt efter att utveckla våra säljaregenskaper och jobbar alltid med personlig styling. Vi är positiva, resultatinriktade och entusiasmerande med starkt eget driv. Vi jobbar nära i ett mindre team, är flexibla och stöttar varann. För att trivas hos oss tror vi att du: Är engagerad i ditt jobb, trivs med att ha ansvar, har förmågan att skapa både nära och långsiktiga kundrelationer. Gillar att jobba självständigt i oftast högt tempo, och ser utmaningar som både roliga och spännande i vardagen. Är noggrann, kreativ, strukturerad och du uppskattar en arbetsdag med varierande arbetsuppgifter. Har erfarenhet av sälj i butik och känner stor glädje i mötet med människor som vill bli inspirerade till att komplettera sin garderob. Känner att det är motiverande att ha en viktig roll som butikens högra hand. Tjänsten är på ca 15-20 t/v under veckorna 24-35 med ersättning enligt gällande kollektivavtal. Arbetstiderna varierar och inkluderar både vardagar samt vissa lördagar. Känner du att du vill bli en i teamet och att ovan stämmer in på dig? Då är du välkommen med din kortfattade ansökan samt foto till [email protected] Din erfarenhet av sälj i butik och din personliga lämplighet värdesätts högt i rekryteringsprocessen. Urval sker löpande så vänta inte med att söka.
Siviks Camping ligger rofyllt belägen några få kilometer från Lysekils Centrum och med havet som närmsta granne. Du är en glad och trevlig person som brinner för att ge våra gäster den bästa servicen. Du måste kunna behärska svenska, norska och engelska i tal och skrift, grundläggande kunskaper i tyska är önskvärt. Tidigare erfarenhet av bokningssystem eller liknande är meriterande. Då det krävs visst ansvar över kassan så vill vi att du är över 18 år Vid ansökan vill vi ha CV och personligt brev. Då vi för tillfället rekryterar många olika tjänster är det viktigt att du anger vilken tjänst du söker. Ofullständig ansökan beaktas ej.
I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Film omhttps://youtu.be/VnvQMbiYE3U Beskrivning Hamnenheten i Lysekils Kommun, söker inför sommarsäsongen 2025, hamnvärdar som vill vara med att göra Lysekil till den bästa gästhamnen i Norra Bohuslän. Lysekils Kommun förvaltar idag ca 375 gästhamnsplatser fördelat på 5 hamnar och ca 120 platser för husbilar fördelat på 3 ställplatser. Högsäsongen är intensiv men rolig och en strid ström av besökare kommer dagligen till våra anläggningar. I rollen som hamnvärd är det din uppgift att få våra besökare att känna sig välkomna till Lysekil och att ge förstklassig service och bemötande är högsta prioritet. Värdskap och tillgänglighet är ledord som vi jobbar efter. Det ställer krav på ett utåtriktat förhållningssätt och initiativrikedom men vi hoppas att kontakten med människor ska ge mycket tillbaka till dig så att du också har roligt på jobbet. Arbetsuppgifter - Vara ambassadör och en välkomnande representant i våra hamnar och på våra ställplatser. - Informera om betalningsrutinen för våra gäster samt följa upp att betalningar blir gjorda. - Ge tips och information kring sevärdheter, lokala attraktioner och evenemang m.m. - Kontrollera så att båtar är väl förtöjda och husbilar korrekt parkerade. - Kontrollera så att brand och säkerhetsnivån i hamnar och på ställplatser är god. - Kontrollera servicefaciliteterna flera gånger per dag för att ge bästa möjliga vistelse för våra gäster. Städ av servicefaciliteterna kan också förekomma. - Vid behov städa och plocka upp skräp i anläggningarna och i hamnområdet. - Rapportera fel och brister i våra anläggningar till Gästhamnskaptenen. Kvalifikationer Du är starkt serviceinriktad, ansvarstagande, självgående och har ett öga för vad som behöver göras. Du skall vara duktig på att kommunicera och det är viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska samt att du har lätt för att samarbeta. Vi lägger stor vikt på dina personliga egenskaper. Villkor Du måste vara minst 18 år fyllda. Arbetet är förlagt till orterna Lysekil och/eller Grundsund inom Lysekils kommun. Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Vi söker en personlig assistent till en kvinna i 40-års åldern. Kunden önskar att du som söker är en tjej mellan 20 och 50 år som är noggrann och ordningsam. Kunden är aktiv och är ute i ur och skur. Hennes största intresse är att odla grönsaker. Hon tycker även om att laga mat, baka och göra sjukgymnastik. Arbetspassen är förlagda på dagtid Måndag-Onsdag 0830-13:30 men kvällstid och helger kan förekomma, enligt överenskommelse. Dock ej röda dagar eller under makens semester. Rökare undanbedes pga astma och allergi. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav. Det finns både katt och hund i hemmet. Eftersom arbetet är i kundens hem där det finns barn, krävs utdrag ur belastningsregistret. Välkommen med din ansökan Rekrytering sker fortlöpande.
Primär är en koncern bestående av Primär Service Management, Primär Fastighetsförvaltning och Primär Lokalvård. Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister – våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden – oavsett om det handlar om kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxial/fiberkabel från vår teknikavdelning. Primär har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 600 anställda och omsätter närmare 550 Mkr. Vårt huvudkontor finns i Göteborg men vi är verksamma i stora delar av landet. Nu söker vi behovsanställda till Lysekil Arbetsuppgifter Som lokalvårdare hos Primär ansvarar du för inre skötsel av fastigheten, med fokus på lokalvård. Arbetsuppgifterna består bland annat av: • Patrullstädning • Städning av kontorsytor • Trappstädning Kvalifikationer Vi behöver nu förstärka vår personalstyrka med behovsanställda som kan jobba när ordinarie lokalvårdare är frånvarande. För att vara behovsanställd hos denna kund behöver du ha erfarenhet av lokalvård samt att du kan behärska svenska språket i tal & skrift. Vi kommer även behöva göra en registerkontroll innan start. B-körkort är ett krav Städutbildning är meriterande. Personliga egenskaper Vi söker dig som både kan och trivs med att hoppa in och jobba vid behov. Du är serviceinriktad, tycker om kundkontakter och känner dig mån om att ditt arbete blir väl utfört. Som person är du ansvarsfull och ordningsam, och kan trivs med att växla mellan olika arbetsuppgifter utefter behov. På Primär arbetar vi utifrån våra värderingar Tillsammans, Framåt och Kul. Vi erbjuder Anställning vid behov med lön enligt kollektivavtal. Tillämpligt kollektivavtal är Serviceentreprenad Fastighets. Om Primär Primär startades 1987 och idag är vi nästan 600 medarbetare, omsätter cirka 550 Mkr och är i stark utveckling. Vi är stolta över vår höga kund- och medarbetarnöjdhet. Primär har en stark inriktning på kvalitet, miljö och arbetsmiljö och är ISO- certifierade. För mer information Välkommen att kontakta verksamhetschef Josefine Lippens på [email protected] Varmt välkommen med din ansökan snarast. Urvalsprocessen sker löpande.
Gillar du att möta människor och vill ha ett arbete där du verkligen gör skillnad? Jobba hos oss på Systembolaget! Till vår butik i Lysekil söker vi nu dig som vill vara del av vårt unika uppdrag att bidra till bättre folkhälsa genom en ansvarsfull försäljning av alkohol. Hos oss står service och omtanke om människa och miljö alltid i fokus. Vi söker personal till ett vikariat för en lördagstjänst, med möjlighet att arbeta mer under sommarmånaderna. Omfattningen av tjänsten är ca 16%, arbetstiden per vecka kan variera. Om rollen Rollen som försäljare innebär att man är Systembolagets ansikte utåt. Med passion, högt driv, engagemang och ett personligt ansvar levererar du ett imponerande kundmöte tillsammans med dina kollegor. Det dagliga arbetet som försäljare i butik innebär att du växlar mellan att möta kunder, arbeta i kassa och på lager, upplockning av varor samt lokalvård. Om dig Som person är du noggrann och flexibel och delar generöst med dig av din kunskap. Du är serviceinriktad och kan se varje kunds unika behov. Du har ett öppet förhållningssätt till alla du möter. Du har lätt för att samarbeta och bidrar till ett gott arbetsklimat. Du har fyllt 20 år när anställningen påbörjas och arbetet ställer krav på en god fysik eftersom tunga lyft förekommer. Om din utveckling hos oss Systembolaget är i ständig utveckling och det kommer du också att vara om du arbetar hos oss. Alla nyanställda genomgår ett introduktionsprogram där du får lära dig mer om Systembolagets uppdrag och våra produkter. Du kommer framför allt att utveckla dina kunskaper i vardagen tillsammans med dina kollegor men vi har även utbildningar på vår kursgård. Du har en egen kompetensutvecklingsplan och medarbetarsamtal genomförs löpande under året. Du tar själv ett stort ansvar för ditt lärande. Kontakt Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Bureman, butikschef, på telefonnummer: 072-0704282. Ansökan Vid intresse är du välkommen att registrera din ansökan så snart som möjligt. Vi behandlar ansökningar löpande, och butiken kan komma att avsluta sin annonsering tidigare. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller brev. ------- Systembolagets uppdrag baserar sig på omsorgen om folkhälsan. Visionen är att skapa ett samhälle där alkoholdrycker njuts med omsorg om hälsan så att ingen tar skada. Systembolaget bidrar med kunskap, både när det gäller mat och dryck och alkoholens påverkan på hälsan. På så vis vill vi inspirera till medvetna dryckesval och ett hälsosammare förhållningssätt till alkohol. För mer information se omsystembolaget.se.
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Kristineberg Center är en av världens äldsta marina forskningsstationer. Här finns moderna laboratorier, avancerad utrustning och forskningsfartyg, vilket skapar utmärkta förutsättningar för marin forskning, utbildning och innovation. Stationen är belägen i Fiskebäckskil, Lysekils kommun, och drivs gemensamt av Chalmers, Göteborgs universitet, IVL Svenska Miljöinstitutet och RISE Research Institutes of Sweden. Läs mer på www.gu.se/kristineberg. Arbetsuppgifter Vi erbjuder en spännande och varierad tjänst med två huvudsakliga ansvarsområden: Tekniker i forskningslokalerna & Säkerhetssamordnare Tekniker i forskningslokalerna Som tekniker ansvarar du för experimentrum och laboratorier i forskningsstationens källare. I nära samarbete med kollegor ser du till att forskningslokalerna anpassas efter forskarnas behov, hanterar bokningar samt säkerställer att utrustning fungerar optimalt. Du har även ansvar för stationens havsvattensystem, inklusive drift och underhåll i samarbete med fastighetsskötaren. Eftersom rollen innebär daglig kontakt med forskare och studenter, söker vi en person med en serviceinriktad inställning och förmåga att förstå och tillgodose forskarnas behov. Säkerhetssamordnare Som säkerhetssamordnare ansvarar du för säkerhets- och krisberedskapsfrågor vid stationen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Samordning av krisberedskap, lås, larm och brandsäkerhet Administration av behörigheter och accesskort Drift och underhåll av larm- och låssystem Planering och genomförande av brandskyddsronder och övningar Sammankallande för centrets krisberedskapsgrupp samt dokumentation av säkerhetsarbetet Rollen kräver god struktur och ansvarskänsla, samt en förmåga att arbeta proaktivt med säkerhetsfrågor. Kvalifikationer Vi söker dig som: • Är strukturerad och organiserad, med god förmåga att hantera både dokumentation och praktiskt arbete. • Har hög allmän datorkunskap. • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. • Är serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med forskare och kollegor. Meriterande erfarenheter: • Arbete inom VA-området eller teknisk verksamhet • Erfarenhet av att arbeta inom forskningsinfrastruktur • Kunskap om drift av vattensystem • Erfarenhet av säkerhets- och krisberedskapsarbete • Erfarenhet av att arbeta med geografiska informationssystem (GIS) Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen ser vi gärna att du är: • Självständig och ansvarstagande • Lösningsorienterad och analytisk • Flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag Anställning Anställningen är en tidsbegränsad anställning fram till 2025-12-31, med möjlighet till förlängning. Anställningen har en omfattning om 80%, fördelat på 5 dagar per vecka och arbetsplatsen kommer tills vidare att vara Kristineberg Center på Skaftö, Fiskebäckskil. Tillträde är under mars 2025. Kontaktuppgifter för anställningen Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta Stationschef: Linus Hammar, [email protected] Samordnare: Andrea Norder, [email protected] Fackliga organisationer Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande Ansökan Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Ansökan ska vara inkommen senast: 2025-02-27 Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Vann Spa Hotell och Konferens är ett fyrstjärnigt hotell som ligger 23 km nordost om Lysekil. Hotellet har 156 rum, 8 konferenslokaler och 10 grupprum. Vårt SPA är 1 000 kvm stort med 8 pooler både ute och inne. Det finns ett flertal tränings-, behandlings- och avkopplingsformer att välja bland och allt detta i ett naturskyddsområde precis intill Gullmarsfjorden. Vill du arbeta i en fantastisk miljö på Vann Spa Hotell & Konferens så har du nu chansen! Vi söker dig är engagerad och positiv och som brinner för att ge personlig service. Då rollen som nattreceptionist innebär att du ensam har ansvar för receptionen nattetid är det viktigt att du är lugn och trygg i ditt sätt att arbeta, du är självgående och du kan ta egna initiativ. Som hotellreceptionist på Vann är man det strålande leendet utåt i hotellets hjärta. Du är det varma mottagandet som gästen möter när man kommer till oss. Vår främsta uppgift är att i alla lägen tillgodose våra gästers önskemål. Mottagandet och omhändertagandet kombinerat med glädje för sitt arbete är vår främsta uppgift för att förgylla gästens upplevelse samt överträffa gästens förväntningar. Arbetsuppgifter: Sedvanliga receptionsuppgifter såsom gästservice över disk samt via telefon och mail. Nattkörning av bokningssystemet, möblering och förberedelse av konferenslokaler, lås- och säkerhetsrundor mm. Det är viktigt med god fysik och noggrannhet. Vi önskar att du är glad och positiv med en utmärkande utstrålning och att du ser lösningar där andra ser problem. Ett krav är att du ska vara ansvarsfull och flexibel. Vi värdesätter lojalitet, kreativitet samt att kunna se till helhet såväl som detaljer. Du skall behärska svenska och engelska i både skrift och tal. Tjänsten är en särskild visstidsanställning på 50-75% mellan 1/5 - 31/8, med stor möjlighet till förlängning. Tillträde enligt överenskommelse för utbildning och introduktion. Fast lön enligt kollektivavtal. Har du frågor kring tjänsten, kontakta Receptions- och bokningschef Stina Lisstorp, mail: [email protected] VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!
I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Film omhttps://youtu.be/VnvQMbiYE3U Beskrivning Är du en empatisk och serviceinriktad person som drivs av att ge människor en meningsfull tillvaro? Då kan du vara rätt person för oss i sommar. Vi söker nu semestervikarier och timvikarier till hemtjänst, särskilt boende, LSS och personlig assistans. Våra verksamheter finns runt om i Lysekil och arbetsuppgifterna är varierande så det finns alla möjligheter att hitta något som passar just dig. Höjdpunkter med jobbet: - Upplev glädje, utmaningar och många fina stunder - Schyssta villkor och kollektivavtal - Möjlighet till extrajobb under våren - Njut av sommaren i en av västkustens bästa sommarorter - Bygg ditt CV och få erfarenheter för livet Vad innebär det att jobba som timvikarie och sommarvikarie? Du och dina kollegor är nyckelpersoner i nätverket kring brukarna. Dina arbetsuppgifter innebär bland annat av att - ge brukarna omsorg, service och stöd utifrån deras individuella behov - dokumentera i Combine - genomföra delegerande hälso- och sjukvårdsinsatser från sjuksköterska. Självklart har du ett gott och serviceinriktat bemötande i allt du gör, gentemot brukare, anhöriga, kollegor och andra samarbetspartners. För att du ska känna dig trygg och komma in i din roll på ett bra sätt får du en muntlig övergripande information från enhetschef samt introduktion på arbetsplatsen tillsammans med ordinarie personal som sätter dig in i arbetsuppgifterna. Vilka verksamheter kan du jobba inom som vikarie? Hemtjänst I Lysekils kommun är hemtjänsten indelad i tre olika områden, Brastad, Lysekil och Skaftö. B-körkort krävs för dessa tjänster. Hemtjänst innebär hjälp i den egna bostaden i form av serviceinsatser som städning, tvätt och inköp, omvårdande insatser som personlig hjälp med att äta, dricka, klä sig och sköta sin personliga hygien. Hjälpen kan också bestå av trygghetslarm och matdistribution. Särskilda boenden Särskilda boenden (också kallat äldreboenden) är till för personer som har behov av omfattande omsorg, vård och service. I Lysekils kommun finns tre särskilda boenden där personen är permanent boende och är diagnostiserad med demenssjukdom och/eller med fysisk funktionsnedsättning. Våra boenden heter Fiskebäck, Skärgårdshemmet och Stångenäshemmet. LSS-Socialpsykiatri/Gruppbostad Ett gruppboende är en bostad som har lägenheter samlade runt ett gemensamt utrymme. Om en person bor i ett gruppboende för vuxna har hen en egen lägenhet. I det gemensamma utrymmet kan hen träffa personalen och de andra som bor i gruppboendet. I gruppboendet får hen stöd av personal för att känna sig så självständig som möjligt. På gruppboende arbetar du med personer med varaktiga funktionshinder och där personen kan ha olika behov såsom stöd dygnet runt, få direkt och spontant stöd vid behov, stöd med omvårdnad, stöd för att kunna umgås med släkt och vänner. Aktivitet även utanför boendet kan förekomma. Personlig assistans Personlig assistans innebär att du arbetar med beviljade insatser i en brukares hem. Att arbeta som personlig assistent innebär ensamarbete och ofta stor lyhördhet och anpassningsförmåga. Det innebär att det är mycket praktiskt stöd/hjälp med matlagning, personlig hygien, ge läkemedel, stöd med fritidsaktiviteter. Arbetet kan också innebära sovande jour. Kvalifikationer Alla är välkomna att söka, både du som har utbildning och erfarenhet från vård och omsorg, men också du som har ett genuint intresse för människor och är nyfiken på att pröva på att arbeta inom omsorgen. Du som söker ska ha fyllt 18 år och bör ha lägst Svenska A på gymnasienivå eller motsvarande. Vi ser också gärna att du har god datorvana samt vana att hantera mobiltelefon, andra digitala verktyg och system Villkor Rekryteringen kommer att ske utifrån verksamheternas behov av vikarier. - Urval och intervjuer sker löpande under ansökningstiden utifrån verksamheternas behov. En del av vårt urval är språktester, om du saknar betyget Svenska 1/A kommer ett språktestet att genomföras för att gå vidare i rekryteringsprocessen - Referenstagning sker digitalt, efter genomförd intervju kommer du som går vidare att få uppge två referenser. Ett krav för att kunna dokumentera i kommunens system är att du har/skaffar Freja+ ID för inloggning och signering Inför din anställning behöver vi utdrag ur belastningsregistret. Det kan ta lång tid att få sitt utdrag varpå det är av vikt att beställa ditt utdrag i god tid. Använd länken nedan och beställ ditt utdrag https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Om du har några frågor gällande ansökan kontakta oss via mail: [email protected] Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. Vi ser fram emot din ansökan! Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 22 jobb