Lediga jobb i Lysekil
Sök totalt 77 lediga jobb i Lysekil
Vill du ha större frihet i ditt arbete, utvecklas i din yrkesroll samtidigt som du har en förmånlig lön? Då är du varmt välkommen till oss på Te Crea Care! Te Crea Care etablerades 2013 och bemannar sjuksköterskor, fysio- och arbetsterapeuter. Vi har avtal med samtliga regioner, många kommuner och privata vårdgivare. Det innebär att vi kan erbjuda dig många olika typer av uppdrag i hela landet. För oss är det viktigt att du som konsult har ett heltäckande skydd och därför har vi kollektivavtal och är ett auktoriserat bemanningsföretag. Nu söker vi sjuksköterskor till ett kommunuppdrag på västkusten under sommaren. Krav eller önskemål: - Legitimerad sjuksköterska samt två års erfarenhet av kommunal verksamhet - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift -B-körkort Du är flexibel och kan anpassa dig i olika arbetsförhållanden. Du är trygg i dig själv och har förmågan att prioritera, delegera och arbetsleda. Vi söker dig som värdesätter eget ansvar, delaktighet och som bidrar till ett positivt arbetsklimat. Du är lyhörd och bemöter människor med respekt och omtanke. Vi erbjuder dig: - Bra lön - En dedikerad konsultchef - Tjänstepension ITP1 vilket gör att du får 4,5 % av månadslönen upp till 47 625 kronor och 30 % av den delen av månadslönen som är mellan 47 625 kronor och inkomsttaket 190 500 kronor - Kollektivavtalade försäkringar: ålderspension, sjukpension, familjeskydd. - Arbetsskadeförsäkring. - Löneväxling - Redovisningshjälp för dig med eget bolag - Friskvårdsbidrag - Rekryteringsbonus - HLR-utbildning - Mingelträffar I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval. Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag.
Vi söker en församlingsmusiker med C-behörighet med placering i Lysekils kyrka. Våra gudstjänster präglas av andlig förnyelse, gemenskap över generationerna och samlar människor från många olika samfund och traditioner. Vi söker en musiker som älskar lovsång och vill arbeta i ett liturgiskt, svenskkyrkligt gudstjänstliv. Vi ser gärna sökande som vill utveckla musiklivet i nya generationer.
I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Film omhttps://youtu.be/VnvQMbiYE3U Beskrivning Lysekils kommun söker nu en kultursamordnare, som ska arbeta både operativt och strategiskt för att utveckla kulturutbudet för våra invånare. Kultursamordnaren arbetar direkt under Kulturchef och i nära samverkan med andra kommunala verksamheter. Enhet Kultur i Lysekils kommun innehåller delarna Bibliotek, Kulturskola och Allmänkultur. Arbetsuppgifter Du kommer arbeta med utvecklingen av det allmänkulturella utbudet för att kunna erbjuda en bredd av berikande kulturupplevelser i kommunal regi. Arbetet kommer bland annat att innehålla: - Ansvar för schemabrytande kultur i skolan. - Bokning av kultur för barn och unga på fritiden - Projektledning av Nationaldagsfirande och Kulturdagar. - Marknadsföring av bokade aktiviteter - Arbete med konst i offentlig miljö och gestaltad livsmiljö i samverkan med samhällsbyggnadsförvaltningen. - Konstinventering av kommunens konstinnehav. - Inköp och fakturahantering, Kultur och kulturskola För att lyckas i rollen behöver du har erfarenhet av att projektleda aktiviteter och evenemang. Du kommer arbeta aktivt med att söka bidrag för att kunna bredda utbudet för olika målgrupper. Barn och unga är en prioriterad målgrupp, och en av arbetsuppgifterna är att, i samverkan med skolornas kulturombud, erbjuda elever professionella kulturupplevelser i skolan varje år. Tillsammans skapar vi förutsättningar för ett rikt kulturliv i Lysekils kommun. Kvalifikationer Vi söker dig som har akademisk utbildning inom konstvetenskap, humaniora, kulturvetenskap eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig. Du ska ha tidigare arbetslivserfarenheter av operativt arbete inom kulturområdet samt arbetat med projektledning, samordning och administrativa uppgifter. Vi ser gärna att du har ett brett kulturintresse, god kännedom om kulturpolitik och nätverk inom kulturområdet. Du har förmågan att skapa och bibehålla goda relationer, både internt och externt vilket gör att du samarbetar väl med personer i olika sammanhang och funktioner. Erfarenhet av arbete inom konstvetenskap och kommunikation är meriterande. Körkort är ett krav. Villkor Heltid 100 %. Tillsvidare anställning Tillträde: Enligt överenskommelse Kväll- och helgtjänstgöring kan förekomma. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag, 28 februari 2025. Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
I Lysekils kommun arbetar vi för att vara en hållbar och attraktiv kommun året runt, som kännetecknas av kreativitet och framtidstro. Du som arbetar här gör en viktig skillnad i människors vardag och bygger ett samhälle för alla. Vi är idag 1400 kollegor som utvecklar våra verksamheter och ger 14 400 invånare, 1 600 företag och 100 föreningar bästa möjliga service och förutsättningar att bo, leva och verka i Lysekil. Det är vi stolta över. Ett liv i Lysekils kommun är ett liv nära både havet och bergen – här finns möjlighet till såväl eftertanke som äventyr i en av Bohusläns vackra kustkommuner. Läs gärna mer om Lysekil på Lysekils kommun - https://lysekil.se/. Film omhttps://youtu.be/VnvQMbiYE3U Beskrivning Vill du bli en del av Lysekils kommun och bidra till att skapa fantastiska måltidsupplevelser och arbetsglädje? Nu söker vi en tillitsfull ledare som har kompetens och driv att tillsammans med sina medarbetare ge barn, ungdomar och äldre den bästa måltidsupplevelsen! Här kan du förvänta dig ett spännande, givande och utvecklande arbete. Måltidsenheten är en del av Serviceavdelningen där även lokalvårdsenheten ingår. Avdelningen ingår tillsammans med andra verksamheter i samhällsbyggnadsförvaltningen. Du kommer att ingå i avdelningens ledningsgrupp och vara direkt underställd avdelningschef. Din arbetsgrupp består av en samordnare och 28 medarbetare. Du samarbetar väldigt mycket med den andra måltidschefen då ni tillsammans ansvarar för bemanning och måltidens ledningslinje. I ledningsgruppen för service ingår även lokalvårdschef, beredskapssamordnare samt ekonomiadministratör. Enheten består av 15 kök fördelat på mottagningskök och tillagningskök. Köken är geografiskt fördelade över hela kommunen. Avdelningen strävar efter att genom mycket arbetsglädje förmedla service i världsklass, genuint värdskap med kundens behov i fokus. Vi är måna om att du ska må bra och erbjuder flexibel arbetstid, möjlighet till distansarbete, friskvårdsbidrag, kompetensutveckling, möjlighet till semesterväxling och en fantastisk plats arbeta på. I Lysekils kommun skapar vi förutsättningar för engagemang, kreativitet och att du som medarbetare känner dig trygg i ditt arbete. Välkommen till en arbetsplats där vi bryr oss om varandra, arbetar tillsammans och tänker nytt. Tillsammans är vi Lysekils kommun! Arbetsuppgifter I din roll som enhetschef för måltid bär du aktivt en inspirerande roll i kommunen som helhet och tillsammans med dina medarbetare arbetar ni proaktivt och strategiskt samtidigt som ni dagligen levererar en högklassig service och goda måltidsupplevelser. Uppdraget är varierande med hög potential för utveckling. Ni arbetar i samverkan med övriga förvaltningar där måltiden är en viktig del i verksamheten. Du har personal, budget, verksamhet och arbetsmiljöansvar med tillhörande administrativa arbetsuppgifter. Du kan komma att medverka i livsmedelsupphandlingar och vara en drivande part i det arbetet. Tillsammans med medarbetarna arbetar ni med klimatmål, verksamhetsutveckling och budget i balans. Kvalifikationer Du ska ha en strategisk ledningsförmåga och operativ förståelse samt förmåga att skifta mellan båda perspektiven är nödvändig för att nå framgång i rollen. Då verksamheten är personal- och händelsestyrd trivs du med att ha många arbetsuppgifter igång samtidigt och har förmågan att hålla en struktur utifrån fattade beslut för att prioritera arbetet på ett effektivt sätt. För att lyckas i uppdraget krävs det att du är kund och gästorienterad och har lätt för att behålla och skapa nya kontakter. Som person är ska du vara handlingskraftig och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. Ditt ledarskap är tydligt och du har förmåga att skapa goda relationer och engagerade medarbetare. Du är lösningsfokuserad och har ett positivt förhållningssätt som du kan förmedla till kollegor och medarbetare. Genom ditt inkluderande och tillitsbaserande ledarskap bidrar du till stort engagemang för förändring och utveckling hos dina medarbetare. I förändringsarbete kombinerar du driv och tålamod för att skapa energi och engagemang i verksamheten. Som person är du trygg, stabil, prestigelös och har god självkännedom. Du ska ha lätt för att ta initiativ till nya aktiviteter för att nå uppsatta mål. Krav är att du har god erfarenhet av personalledning eller universitets-/högskoleutbildning inom området eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer likvärdig. Meriterande om du har påbyggnadsutbildningar inom ledarskap eller utbildning inom andra områden som anses relevanta. Villkor B-körkort krävs. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Vi ser fram emot din ansökan! Vi arbetar aktivt med mångfald för att tillvarata de kvaliteter som sökande med olika bakgrund har. Lysekils kommun är en rökfri arbetsplats. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.
Göteborgs universitet möter samhällets utmaningar med mångsidig kunskap. 56 000 studenter och 6 600 medarbetare gör universitetet till en stor och inspirerande arbetsplats. Stark forskning och attraktiva utbildningar lockar forskare och studenter från hela världen. Med ny kunskap och nya perspektiv bidrar Göteborgs universitet till en bättre framtid.Kristineberg Center är en av världens äldsta marina forskningsstationer. Här finns moderna laboratorier, avancerad utrustning och forskningsfartyg, vilket skapar utmärkta förutsättningar för marin forskning, utbildning och innovation. Stationen är belägen i Fiskebäckskil, Lysekils kommun, och drivs gemensamt av Chalmers, Göteborgs universitet, IVL Svenska Miljöinstitutet och RISE Research Institutes of Sweden. Läs mer på www.gu.se/kristineberg. Arbetsuppgifter Vi erbjuder en spännande och varierad tjänst med två huvudsakliga ansvarsområden: Tekniker i forskningslokalerna & Säkerhetssamordnare Tekniker i forskningslokalerna Som tekniker ansvarar du för experimentrum och laboratorier i forskningsstationens källare. I nära samarbete med kollegor ser du till att forskningslokalerna anpassas efter forskarnas behov, hanterar bokningar samt säkerställer att utrustning fungerar optimalt. Du har även ansvar för stationens havsvattensystem, inklusive drift och underhåll i samarbete med fastighetsskötaren. Eftersom rollen innebär daglig kontakt med forskare och studenter, söker vi en person med en serviceinriktad inställning och förmåga att förstå och tillgodose forskarnas behov. Säkerhetssamordnare Som säkerhetssamordnare ansvarar du för säkerhets- och krisberedskapsfrågor vid stationen. Dina arbetsuppgifter inkluderar: Samordning av krisberedskap, lås, larm och brandsäkerhet Administration av behörigheter och accesskort Drift och underhåll av larm- och låssystem Planering och genomförande av brandskyddsronder och övningar Sammankallande för centrets krisberedskapsgrupp samt dokumentation av säkerhetsarbetet Rollen kräver god struktur och ansvarskänsla, samt en förmåga att arbeta proaktivt med säkerhetsfrågor. Kvalifikationer Vi söker dig som: • Är strukturerad och organiserad, med god förmåga att hantera både dokumentation och praktiskt arbete. • Har hög allmän datorkunskap. • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. • Är serviceinriktad och har lätt för att samarbeta med forskare och kollegor. Meriterande erfarenheter: • Arbete inom VA-området eller teknisk verksamhet • Erfarenhet av att arbeta inom forskningsinfrastruktur • Kunskap om drift av vattensystem • Erfarenhet av säkerhets- och krisberedskapsarbete • Erfarenhet av att arbeta med geografiska informationssystem (GIS) Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas i rollen ser vi gärna att du är: • Självständig och ansvarstagande • Lösningsorienterad och analytisk • Flexibel och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där arbetsuppgifterna kan variera från dag till dag Anställning Anställningen är en tidsbegränsad anställning fram till 2025-12-31, med möjlighet till förlängning. Anställningen har en omfattning om 80%, fördelat på 5 dagar per vecka och arbetsplatsen kommer tills vidare att vara Kristineberg Center på Skaftö, Fiskebäckskil. Tillträde är under mars 2025. Kontaktuppgifter för anställningen Har du frågor om anställningen är du välkommen att kontakta Stationschef: Linus Hammar, [email protected] Samordnare: Andrea Norder, [email protected] Fackliga organisationer Fackliga företrädare vid Göteborgs universitet hittar du här: https://www.gu.se/om-universitetet/jobba-hos-oss/hjalp-for-sokande Ansökan Du söker anställningen via Göteborgs universitets rekryteringsportal genom att klicka på knappen "Ansök". Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett i enlighet med annonsen och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Ansökan ska vara inkommen senast: 2025-02-27 Universitetet arbetar aktivt för en arbetsmiljö med jämställda förhållanden och sätter värde på de kvalitéer mångfald tillför verksamheten. Universitetet tillämpar individuell lönesättning. Enligt Riksarkivets föreskrifter är universitetet skyldigt att förvara ansökningshandlingar i två år efter tillsättningsbeslutet. Om du som sökande till en anställning särskilt begär tillbaka dina handlingar återsänds de när de två åren har förflutit, i annat fall kommer de att gallras ut. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Göteborgs universitet anlitar upphandlad annonsbyrå i samband med rekrytering av personal. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
SI TECH AB söker en Produktionstekniker/Gymnasieingenjör. Har du ett tekniskt intresse och vill vara en del av ett världsledande företag inom marina tekniska plagg? Vi söker dig som vill bidra till både förbättring av befintlig produktion och utveckling av nya produktionsflöden samt jobba med nya produkter. Om SI TECH AB SI TECH AB har lång erfarenhet inom den marina sektorn och är världsledande inom vårt område. Våra kunder är främst tillverkare av tekniska plagg såsom torrdräkter och räddningsdräkter, och våra produkter säljs globalt genom ett distributionsnät. Vi har en egen produktutveckling, produktion, marknadsföring och försäljning, vilket gör att vi har kontroll över hela värdekedjan – från idé till färdig produkt. Vår anläggning ligger i Brastad och vi är ca 30 anställda. Vi arbetar nära våra kunder och tar fram eller anpassar produkter för deras behov. Dessutom är vi på väg in i nya spännande användningsområden för våra produkter, vilket öppnar upp för fler utvecklingsmöjligheter inom företaget. Om rollen Hos oss får du en aktiv och varierad roll med fokus på utveckling av produkt och produktionsflöden. Du kommer att: ✅ Utveckla och förbättra produktionsprocesser för att öka effektiviteten och kvaliteten. ✅ Optimera produktionsflöden och implementera nya metoder. ✅ Arbeta tillsammans med produktutvecklingsteamet för att utveckla och anpassa produkter efter kundernas behov. ✅ Använda CAD-program för att skapa och uppdatera ritningar. ✅ Ha kontakt med leverantörer. ✅ Samarbeta med marknadssidan för att säkerställa att produkterna möter kundernas krav. Vem vi söker Vi söker dig som: 🔹 Är tekniskt lagd – har förståelse för produktionsprocesser och gillar att förbättra arbetsflöden. 🔹 Är analytisk & lösningsorienterad – kan identifiera förbättringsområden och genomföra förändringar. 🔹 Har kunskap i CAD – erfarenhet av att rita och arbeta i CAD-program. 🔹 Är samarbetsvillig & lyhörd – kan jobba nära både produktionsteamet, produktutvecklingsteamet och marknadssidan. 🔹 Behärskar svenska & engelska i tal och skrift. Meriterande erfarenheter ✔ Erfarenhet av produktionsutveckling. ✔ Kunskap om LEAN, 5S eller andra metoder för effektiv produktion. ✔ Erfarenhet av produktutveckling. ✔ Praktisk tillverkning såsom svarvning, fräs, svets och formsprutning. Vi erbjuder 🌍 En plats i ett världsledande företag inom vår bransch. 👥 Ett erfaret team med stor produktkunskap. 📈 Möjlighet att driva förändring och utveckla produktionen. 🚀 En spännande framtid med nya användningsområden för våra produkter. Låter detta som en tjänst för dig? För mer information om oss, besök: www.sitech.se Varaktighet/arbetstid Tjänsten är en visstidsanställning, 6 månader, med möjlighet till tillsvidareanställning. Arbetstiden är heltid på dagtid kl. 07:00-15:30 på plats i Brastad. Tillträde Efter överenskommelse. Lön Enligt överenskommelse. Vi har också förmånen med friskvårdsbidrag. Ansökan Skicka din ansökan digitalt med personligt brev och CV via e-post till: [email protected]. Intervjuer kommer att hållas löpande, sista ansökningsdag 28 februari. Välkommen med din ansökan! Kontaktperson Anna Johansson, Produktionschef 073 517 02 44 [email protected]
Sveda & Värk grundades av sjuksköterskor och som fortsatt är aktiva inom vårdbranschen. Just nu söker vi sjuksköterskortill uppdrag inom kommunal vårdiLysekil.Är du en självgående person som har lätt att samverka med andra och som brinner för en hållbar vårdappart. Är det dig vi söker? Vänta inte med din ansökan! Information om uppdragetSedvanligt arbete inom kommunal vård. Placering inom hemsjukvård, särskilt boende och/eller LSS. Krav:Leg sjuksköterska med minst 2 års erfarenhet.B-körkort.Erfarenhet av kommunal vård eller hemsjukvård minst 2 år. Var:Lysekil Omfattning:100% Tidsperiod:250616 - 250817 Arbetstider:Dag. Kväll. Helg.Tjänstgöring enligt schema. Vi erbjuder dig En personlig kontaktperson som finns här för dig under hela ditt uppdrag Snabb service och flexibla schema lösningar i den mån det accepteras av kunden Marknadsmässig ersättning som speglar din kompetens och uppdragets karaktär Tjänstepension OB enligt SKR Relevanta försäkringar Friskvårdsbidrag Behjälplighet med boende om du söker uppdrag på annan ort Jour tillgänglighet dygnet runt årets alla dagar Ansökan:Skicka in din ansökan redan idag!Vill du veta mer om uppdraget eller har några frågor, tveka inte att ta kontakt med oss på [email protected] Av sjuksköterskorFör sjuksköterskor
Om jobbet Som sjuksköterska inom bemanning gäller det alltid att ligga steget före i planeringen. Vi har nu flera spännande uppdrag i sommar för dig som sjuksköterska att välja mellan. Du kan välja att arbeta enstaka veckor eller under en längre period. Genom att redan nu planera din sommar säkrar du sommaruppdraget. Bli en del av gemenskapen på Pelmatic! Med stort ansvar och mycket arbetsglädje söker vi dig som är legitimerad sjuksköterska eller specialistsjuksköterska med minst två års erfarenhet, som brinner för ditt yrke och som vill vara med och förbättra vårdsverige tillsammans med oss på Pelmatic! När du tar uppdrag tillsammans med oss blir du en del av ett kompetent och positivt bemanningsföretag som varje dag stöttar dig i ditt uppdrag. Vi är arbetsgivaren som bryr sig! Medan du tar hand om vården, tar vi hand om dig. Lär känna oss Pelmatic är ditt familjära bemanningsföretag inom hälso- och sjukvården i Sverige för dig som är sjuksköterska och läkare. Vi är familjeföretaget med den långa erfarenheten, vi har funnits i bemanningsbranschen sedan 1979 och har uppdrag för dig inom kommuner, regioner och privata aktörer. Tillsammans med dig som sjuksköterska och läkare förbättrar vi vårdsverige – genom att du som konsult hos oss får ett uppdrag på rätt plats där varje ny dag innebär nya möjligheter för dig att göra det du gör bäst. Medan du tar hand om vården, tar vi hand om dig. Även om du är långt hemifrån på ett uppdrag får vi dig att känna dig betydelsefull och trygg. Vi är din arbetsgivare som bryr sig! Det är hos oss du tar av dig skorna och känner dig som en del i det familjära företaget. Varför ska du välja Pelmatic? För att hos oss får du: - Varmt bemötande – Hemma hos Pelmatic lägger vi stor vikt vid arbetsglädje. Här ska alla trivas i en avslappnad atmosfär med högt i tak och mycket värme. Vi kallar det ”The Pelmatic Way”, en avslappnad men seriös arbetsfilosofi som ska genomsyra allt vi gör och hur vi bemöter varandra, våra konsulter och våra uppdragsgivare. - Trygghet – Pelmatic är arbetsgivaren som bryr sig! Vi vill att du ska känna dig betydelsefull och trygg. Oavsett om du jobbar långt hemifrån eller på din hemort finns vi alltid här för dig. Vid akuta ärenden som rör ditt uppdrag finns vi alltid tillgängliga på vår jourtelefon. - God service – När du tar hand om vården, tar vi hand om dig! Vi sköter allt det administrativa som rör boende, resor och avtal medan du fokuserar på ditt arbete och verkligen kunna slappna av när du är ledig. Välkommen in till oss! Säkra ditt sommaruppdrag redan nu – Gå in via länken nedan och skicka in en intresseanmälan så hör vi av oss inom kort. https://www.pelmatic.se/
AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Sjuksköterskor för Sommar🔆 uppdrag inom hemsjukvård, SÄBO och LSS i Lysekil! Perioden: 2025.06.16 - 2025.08.17 Berätta för oss hur du kan arbeta! Arbetstid: Dag, kväll samt helg. Erfarenhet: 2 år som Allmänsjuksköterska och trygg i din yrkesroll. Journalsystem: Ev. övrigt: Körkort B Ref.nr: DIS 250204 Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård. AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du: - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år. - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift. - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende! Om AnnSam AB: AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning. För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter. Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete. AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg! Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan! www.annsam.se [email protected] Tel: 016-55 12 450
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Sedvanliga arbetsuppgifter som Leg. Sjuksköterska med erfarenhet från Hemsjukvård. Finner du tjänsten som Leg. Sjuksköterska till Lysekil intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 77 jobb