Lediga deltidsjobb i Mjölby

Det finns totalt 22 lediga deltidsjobb att söka i Mjölby

Food Courier - Car in Mjölby
Foodora AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Gear up for the ultimate part-time hustle! 🚀 Join us as a foodora Courier – experience or no experience doesn’t matter! Cruise the city and make some cash! 🏍️ Ready to ride? Apply now and let the good times roll! What we offer: Score a fixed hourly salary plus commission for each delivery, with an average salary of 170 SEK/hour Enjoy the flexibility to set your own working hours – work when it suits you! 🕒 Work those muscles while making moolah – exercise and earn, talk about a win-win! Join our Rider Community, where global vibes meet local rides, and dive into exciting activities. 🌎 Gear up! We will provide the bag and all other gear you need for the job🕶️ What you need to have: Your personal ride – whether it's a zippy car or a rad bike, let's roll!🚗🚴‍♂️ Street-smart smartphone – your navigational sidekick for city adventures!📱 The right to work in Sweden and a Swedish bank? Basic language skills in English or Swedish Apply to work with us now at https://bit.ly/2KSaGyk ************ ************ ************ *********** ************* Gör dig redo för det ultimata extrajobbet! 🚀 Joina oss som en foodora kurir – erfarenhet eller ingen erfarenhet spelar ingen roll! Cruisea staden och dra in cash.🏍️ Redo att rulla? Ansök nu! Vad vi erbjuder: Fast timlön plus provision för varje leverans, med en snittlön på 170SEK/timme Flexibiliteten att själv bestämma dina arbetstider 🕒 Låt musklerna arbeta medan du tjänar deg Gå med i vår Rider Community och möjlighet att delta i spännande aktiviteter. 🌎 Vi tillhandahåller all utrustning du behöver för jobbet som väska, jacka med mera. Vad du behöver ha: Ditt personliga färdmedel – oavsett om det är en snabb bil eller en grym cykel, låt oss rulla! 🚗🚴‍♂️ En smartphone – Så du kan navigera dig fram i jobbet! 📱 Tillstånd att arbeta i Sverige och ett svenskt bankkonto Grundläggande språkkunskaper på engelska eller svenska. Ansök nu för att jobba med oss på https://bit.ly/2KSaGyk

10 september 2024
Sista ansökan:
10 oktober 2024
Försäljningsledare vikariat - Coop Mjölby
Coop Butiker & Stormarknader AB
Butikssäljare, dagligvaror

Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Nu söker Coop Mjölby dig som har ett stort fokus på försäljning och en stark drivkraft att leverera resultat. Du brinner för att testa nya vägar i ditt arbete och för ett kundmöte i världsklass! Är du redo? Vi erbjuder dig: Som Försäljningsledare på Coop kommer du att vara en nyckelperson i butiken och inom ditt ansvarsområde med kundnöjdhet, försäljning och ständig förbättring i fokus. I ditt arbete ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen inom ditt ansvarsområde med matglädje och inspiration - Utifrån ett affärsmannaskap leverera resultat utifrån butikens mål och nyckeltal inom ditt ansvarsområde - Initiera, leda och driva olika initiativ för att förbättra lönsamhet och resultat inom ditt ansvarsområde - Säkerställa att rutiner hålls i det dagliga arbetet - Arbeta aktivt med hållbara val i butik Tjänsten är ett vikariat på 30h/veckan minst 1 år framåt. Start enligt överenskommelse. Vem söker vi: För oss på Coop är det viktigt att ständigt lära oss av varandra för det är genom utveckling vi skapar resultat! Till oss på Coop tar du med dig: - Erfarenhet från detaljhandeln och/eller hotell- och restaurangbranschen - Erfarenhet av att leda personal är meriterande Det är meriterande om du har dokumenterat goda resultat av försäljning inom detaljhandeln. Även flerspråkighet och intresse/erfarenhet av olika kulturer är meriterande. Vi ser fram emot att vara en del i din utvecklingsresa. Genom dina personliga egenskaper och erfarenheter är du med och bidrar till en arbetsplats där vi tar hand om varandra, våra kunder och vårt samhälle. Resten lär vi dig på vägen. Välkommen till Coop! Kontaktpersoner: Emma Griffin | Butikschef Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Butiker och Stormarknader, CBS, driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

9 september 2024
Sista ansökan:
5 oktober 2024
Butikssäljare
OFC Family H AB
Butikssäljare, fackhandel

Family House är en butikskedja för hela familjen med ett stort sortiment med olika varumärken. - Allt från baby - och barnkläder, mode till tjej och kille, dam - och herrkläder, ett brett urval bas - och underkläder, smycken och accessoarer. Här finns något för alla. Till Family House i Mjölby söker vi nu butikssäljare på deltid. I butiken i Mjölby som ligger i Galleria Kvarnen har vi Dam & Herrkläder. Som säljare är din främsta uppgift att få kunden att trivas och känna sig välkommen in i butiken. Att med engagemang och personlig service ge tips och idéer för att hjälpa kunden att hitta rätt plagg. Du är serviceinriktad och tar aktivt kontakt med kunder. I din roll ingår det också att arbeta i kassa, packa upp varor och övrigt förekommande arbete i butiken. Vi tror att du är en glad, positiv person som gillar kläder och kundmöten. Meriterande är: *Erfarenhet av försäljning. * Erfarenhet av service. * Erfarenhet av merchandise. * Erfarenhet av arbete med sociala medier. Stämmer ovanstående in på dig och du vill bli en av oss - tveka då inte att söka och bifoga ditt CV med ett personligt brev redan idag. Tjänsten är en tillsvidaretjänst på 50%. Vi ser även gärna äldre sökande till tjänsten. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så sök snarast. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

6 september 2024
Sista ansökan:
6 oktober 2024
Butikssäljare till Synsam Mjölby 80%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team beståendeav Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra! För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Varaen del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessenI vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt referenstagning och bakgrundskontrollför slutkandidat. Rekryteringensker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

3 september 2024
Sista ansökan:
3 oktober 2024
STÄLLFÖRETRÄDANDE BUTIKSCHEF TILL JYSK MJÖLBY
Jysk AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

Är du redo att motivera och coacha butiksteamet tillsammans med Butikschefen? Och se till att ditt team har den bästa säljattityden och ger våra kunder den bästa shoppingupplevelsen? Då kanske du är den Ställföreträdande Butikschef vi söker! VAD VI ERBJUDER DIG Du får chansen att bli en del av ett företag som vill vara kandidaternas förstahandsval när de väljer arbetsgivare. Vi är dynamiska och hos oss blir din röst hörd, du blir involverad och din utveckling är viktig. Dessutom får du som JYSK-ambassadör följande: En tillsvidareanställning på 80% Möjligheter till egen utveckling och ansvar – vår ambition är att rekrytera ‎‎80% av våra framtida butikschefer internt. Läs mer här. Individuell bonus på upp till 2 månadslöner Del av konkurrenskraftig säljbonus på 6% av omsättningsökning i butik Förmåner, t.ex. friskvårdsbidrag, årlig JYSK-gala och andra sociala aktiviteter 25 dagars semester Avtalspension ‎20% rabatt hos JYSK och företag inom Lars Larsen Group ‎ Interna tävlingar mellan butiker med attraktiva priser ‎ Ett flexibelt arbetsschema med möjlighet att förena arbete, familj och fritid ‎ VAD DITT NÄSTA JOBB KOMMER INNEBÄRA Tillsammans med Butikschefen ansvarar du för att optimera butiksrutinerna, göra butiken redo för kunderna och nå bra försäljningsresultat ‎ Din huvudsakliga uppgift kommer vara att säkerställa veckokampanjer, säljattityd och skapa en positiv, energirik miljö där ditt team trivs I linje med våra JYSK Ledarskapsvärderingar stöttar du Butikschefen genom att kommunicera, leda och coacha teamet på butiksgolvet Du tränar dina kollegor i att alltid sätta kunden först, hur man avgör kundernas behov och merförsäljning Du trivs med fysiskt arbete och föregår med gott exempel genom att sälja och utföra rutinuppgifter i butiken I framtiden ser du dig själv som Butikschef för din egen butik och du visar engagemang för att ta dig dit Träffa en av våra Ställföreträdande Butikschefer och lär dig mer om jobbet ‎här. VAD DU SKA BIDRA MED Erfarenhet av att leda, motivera och utveckla ett team Förmågan att inspirera och kommunicera för att skapa ett positivt arbetsklimat Engagemang för att ta ägandeskap över butikens kundservice och resultatet av den Du vet hur du får saker gjorda: Du håller huvudet kallt och visar vägen, även i stressiga situationer ‎ Du strävar alltid efter att förbättra dina resultat och återhämtar dig snabbt efter ett bakslag ‎ Du jobbar i huvudsak varannan helg, så att du får vara på plats när vi har störst kundtillströmning. Då är du i stället ledig en dag mitt i veckan. Du älskar att sälja och är dessutom en riktigt skicklig säljare REKRYTERINGSPROCESSEN Vi behandlar ansökningar löpande och slutför rekryteringen när vi har hittat rätt kandidat. ‎ Vi genomför alltid intervjuer – för utvalda tjänster kan du förvänta dig att genomföra tester och/eller en videointervju, där vi ser fram emot att höra varför du passar bra för jobbet. OM OSS Vi tror på att våra anställda är nyckeln till vår framgång, från en butik 1979 till mer än 3 000 butiker över hela världen idag. Det är därför vi strävar efter att erbjuda utveckling och möjligheter att växa inom JYSK, och vi är även stolta över att belöna engagemang och en bra insats bland våra medarbetare. Våra tre grundläggande JYSK-värderingar – Köpman, ‎Kollega och Kåranda – beskriver det beteende och den attityd som vi kan förvänta oss av varandra. Vi litar på varandra och vi tror på delegering och frihet under ansvar. På JYSK vill vi inkludera alla oavsett ålder, könsidentitet, sexuell läggning, etnicitet och erfarenhet. Tillsammans jobbar vi hårt för att säkra vår inkluderande kultur, som uppmuntrar, stödjer och hyllar våra medarbetares olika röster. Vi tror att en stor blandning av kompetenser, talanger och unika personligheter gör oss till ett starkare team. För mer information, besök vår karriärsida.

2 september 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Säljare - Coop Mjölby
Coop Butiker & Stormarknader AB
Butikssäljare, dagligvaror

Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Coop Mjölby söker dig som vill vara med på resan mot att bli Sveriges bästa matkedja. Genom ett brinnande intresse för mat, service och försäljning levererar du ett kundmöte i världsklass i alla lägen! Är du redo? Vi erbjuder dig: Som Säljare på Coop är din viktigaste uppgift att genom ditt personliga bemötande överträffa varje kunds förväntningar. Hos oss får du därför ta ett stort eget ansvar för att fatta de beslut som gör att varje kund lämnar butiken med ett leende på läpparna. I varje Coop-butik arbetar vi som ett team och det är genom öppenhet, laganda och kreativitet som vi lyckas. Din arbetsplats inkluderar hela butiken och dina arbetsuppgifter kan komma att variera i takt med att du och din butik utvecklas. I ditt arbete ingår att: - Skapa den bästa kundupplevelsen i butiken med ett personligt bemötande, matglädje och inspiration - Delta i relevanta delar av den dagliga butiksdriften - Bidra till en kultur där vi bryr oss om varandra och når resultat genom samarbete - Arbeta aktivt med hållbara val i butik Vi söker tre säljare på deltid utifrån följande:  -  2 tillsvidareanställda på deltid 15 timmar per vecka. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. -  1 tillsvidareanställd på deltid 6 timmar per vecka. Tillträde enligt överenskommelse. Provanställning tillämpas. Vem söker vi: För oss på Coop är det viktigt att ständigt lära oss av varandra för det är genom utveckling vi skapar resultat! Till oss på Coop tar du med dig och bidrar med: - Din goda sociala förmåga och din förståelse för ett bra kundmöte - Din positiva inställning och engagemang - Din samarbetsförmåga och vilja att ta ansvar för att nå gemensamma mål Det är meriterande om du har erfarenheter och kompetens inom detaljhandelsförsäljning och/eller serviceyrken. Även flerspråkighet och intresse/erfarenhet av olika kulturer är meriterande. Vi ser fram emot att vara en del i din utvecklingsresa. Genom dina personliga egenskaper och erfarenheter är du med och bidrar till en arbetsplats där vi tar hand om varandra, våra kunder och vårt samhälle. Resten lär vi dig på vägen. Välkommen till Coop! Kontaktpersoner: Emma Griffin | Butikschef  Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Butiker och Stormarknader, CBS, driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

29 augusti 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Vi Söker flera personliga assistenter till man med dubbel assistans dygnet
Inspirera Assistans AB
Personliga assistenter

. Inspirera Assistans AB i Linköping söker Personliga assistenter som vill ingå i vårt Inspirera team.  Vi söker nu ett gäng nya assistenter till vår manliga kund i 35 års åldern som är bosatt i Mantorp. Kunden har fått beslut om dubbelassistans dygnet runt .  Du kommer behöva hjälpa kunden med allt i hans vardag såsom förflyttningar med lift, hygien, sondmatning. Kunden har en hjärnskada som gör att han inte kan kommunicera med tal. Allt kring kunden får man lära sig vid introduktionen. Profil på dig som söker: * Du som söker ska vara 18 år eller äldre * Vi söker dig som är en lugn, omtänksam, och noggrann person. * Du har erfarenhet av att arbeta med personer med funktionsvariationer. * Innehar Mobilt BankID för att kunna godkänna din tidrapport * Pratar flytande svenska i både tal och skrift. Du ska kunna föra kundens talan vid alla vårdkontakter samt dokumentera skriftligen på svenska. * Vara lyhörd då kund inte kan kommunicera * Vara flexibel * Önskvärt är att du har erfarenhet av Epilepsi  * Pliktrogen och kunna passa tider  * Körkort (om du söker gäller detta dag/kväll passen)   Arbetsuppgifterna innebär: * Kunden behöver hjälp med alla förflyttningar som sker med lift. * Behöver hjälp och stöttning med all daglig livsföring. * Sondmatning   * Stöttning med att planera sin dag och kommunicera åt kunden (såsom aktiviteter, läkarbesök m.m.) * Kunden sitter i rullstol och kan inte kommunicera med tal  Vi söker i 2 personer som vill arbeta vaken natt och ca 3-4 personer som vill arbeta dag och kväll på tjänster samt som timvikarier. Det är dubbelbemaning dygnet runt hos kunden. Övrigt: * Du behöver ha bank id/mobilt bank id för att kunna se schema, signera din tidrapport i slutet av månaden. * Lönebeskeden kommer till Kivra. * Urval sker löpande så ansök i god tid. Lön och avtal: På Inspirera Assistans har vi induviduell lönesättning som innebär en fast grundlön per timme + semesterersättning, samt Ob-ersättning kvällar, helger och nätter. Vi har kollektivavtal med Kommunal/Vårdföretagarna branch G Kort om arbetsgivaren: Inspirera Assistans är ett assistansföretag med kontor på Sparregatan i Linköping. Vi finns utspritt på 9 orter i Sverige. Vi tror på att närhet till våra kunder ger trygghet och bättre service, detta är vår största styrka då vi har som mål att bistå människor oavsett funktionshinder med den i särklass tryggaste assistansen samt vara en attraktiv arbetsgivare genom att vi finns i närområdet och kan stötta och finnas för våra medarbetare. Vår verksamhet genomsyras av fem värdeord: engagemang, kompetens, respekt, omsorg och trygghet, vars initialer bildar ordet EKROT, ett ord som återfinns i allt vi gör. Som anställd hos Inspirera Assistans får du utbildning, den introduktion just du behöver för att vara trygg i rollen som personlig assistent, kontinuerliga personalmöten och friskvårdsbidrag. Läs gärna mer på inspireraassistans.se Hitta oss även på Instagram och Facebook.

28 augusti 2024
Sista ansökan:
31 oktober 2024
McDonald's Mjölby söker nya glada medarbetare dagtid
Food Folk Sverige AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vill du få möjligheten att arbeta tillsammans med ett härligt team där lagandan står i fokus? Är du även den som har förmågan att se när något behöver göras och strävar efter att ge en service i världsklass? Om du svarade ja på frågorna ovan och dessutom uppskattar en Big Mac nästan lika mycket som oss – då kanske vi är helt rätt för varandra! Hos oss är det av största vikt att varje kund får en unik upplevelse och det är naturligtvis inte möjligt utan våra medarbetare. McDonald’s erbjuder ett omväxlande och fartfyllt arbete med varierande arbetsuppgifter, alla med fokuset att leverera en ultimat restaurangupplevelse för våra gäster. Arbetsuppgifterna kan variera från att tillaga och servera vår goda mat till att säkerställa att matsal och kök är i toppskick. En anställning på McDonald’s ger dig erfarenheter som du har nytta av resten av livet och för den som vill utvecklas finns en tydlig karriärtrappa med stora möjligheter. Våra förväntningar på dig: - Att du är en team player som sätter laget före jaget - Att du vill lära dig nya saker och utvecklas - Att du har rätt inställning och vill ha roligt på jobbet - Att du älskar burgare nästan lika mycket som vi - Att du är flexibel och villig att ställa upp med kort varsel Tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav, vi ser till att du får den utbildning du behöver för att kunna utföra ett arbete av högsta kvalitet. Med över 200 restauranger från norr till söder är McDonald’s Sveriges ledande restaurangkedja. De flesta av restaurangerna ägs och drivs lokalt av egna företagare. Med våra ca 12 000 medarbetare är vi Sveriges största privata ungdomsarbetsgivare. Vi vill göra det goda valet enkelt för våra gäster och har därför en bred meny med något för alla smaker, preferenser och plånböcker och serverar bara mat av högsta kvalitet med snabb och vänlig service i fräscha, moderna restauranger. Läs mer på www.mcdonalds.se eller följ oss på Facebook, Instagram och Twitter.

21 augusti 2024
Sista ansökan:
30 september 2024
Nu söker vi timvikarier till en kille i 20-års åldern!
Humana AB
Personliga assistenter

Är du en driven och engagerad person? Har du dessutom tidigare erfarenhet som personlig assistent? Då kan det vara dig vi söker! Vår kund är en social kille på 23 år som gillar att vara aktiv, såklart med hjälp av dig som assistent. Han har ett stort omvårdnadsbehov och som assistent finns du till hjälp under dagens alla utmaningar och möjligheter. Han bor tillsammans med sin familj i ett hus i Mjölby och söker nu dig som kan hjälpa honom i varagen. Kunden sitter i rullstol och har diabetes typ 1. Då han spelar innebandy är det ett plus om du själv är sportintresserad och kan dela hans intresse, men detta är inget krav. Han förstår men saknar eget tal, som assistent behöver du därför läsa av hans kommunikation. Som kommunikationshjälp har han en ögonstyrd dator som är under uppbyggnad med kommunikationsprogrammet Snap Core First.   Vi erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre. Arbetstid/Varaktighet: Just nu söker vi timvikarier som kan arbeta vid behov, och under dubbelassistans för innebandy ca. 3 h i veckan. Arbetstiderna är varierande dagtid, kvällstid och helger. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal Tillträde: Omgående eller enligt överrenskommelse. Urval sker löpande. Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har 20 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Finland och Danmark som utför omsorgstjänster till 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Våra värdegrundsord - Engagemang, glädje och ansvar är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

21 augusti 2024
Sista ansökan:
18 september 2024
Personlig assistenter sökes till 50-årig man i Mjölby
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Särnmark är ett av Sveriges äldsta företag inom personlig assistans och grundades av nuvarande ägare i början av 1990-talet. Vi arbetar med utgångspunkt i en tydlig och uttalad värdegrund och vår främsta drivkraft är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans utifrån varje persons unika behov. Särnmark har idag över 3500 medarbetare och våra kunder och medarbetare finns över hela Sverige. Särnmarks huvudkontor ligger i Sundbyberg men vi har även kontor i Uppsala, Gävle, Malmö, Linköping, Kinna, Uddevalla, Göteborg, Karlstad och Visby. Vi söker nu personliga assistenter till kund som bor i Mjölby. Om jobbet som personlig assistent  Som personlig assistent arbetar du nära en person med funktionsnedsättning i dennes dagliga liv. Du assisterar och stöttar personen både i vardagen och på fritiden. Din arbetsplats är där kunden befinner sig och dina arbetsuppgifter innebär övergripande att du assisterar kunden så att kunden får förutsättningar att leva det liv som hen önskar. Arbetsuppgifter  Kund behöver hjälp med alla moment i sin vardag såsom personlig omvårdnad, matsituationer, kommunikation och aktiviteter. Kunden går på daglig verksamhet, har dagliga promenader på schemat men trivs även hemma där kund kan koppla av till lite musik. Vi söker dig som:  Vi söker dig som är ansvarsfull, lyhörd och har lätt för att lära dig nya arbetsuppgifter, det är även viktigt att du är ansvarstagande, flexibel och ödmjuk. Viktigt att du kan bidra till en trevlig trygg och stimulerande vardag. På Särnmark får du alltid introduktion hos kunden samt tillgång till utbildning  om rollen som personlig assistent. Denna kund är väldigt aktiv vilket medför att körkort krävs. Om anställningen Anställningsformen är timanställning och löneformen är timlön. Arbetstiderna: 7.00-00.00 alt 7.45-7.45 med sovande jour 7 h. Lön och övriga anställningsvillkor enligt kollektivavtal Personlig assistans, Vårdföretagarna - Kommunal. Så här ansöker du Du ansöker genom att klicka på knappen "ansök" längst ned till höger på sidan och svara på ett antal urvalsfrågor. Du ska även bifoga ditt CV. Du behöver inte bifoga något personligt brev. Varmt välkommen med din ansökan! I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

16 augusti 2024
Sista ansökan:
14 september 2024