Sökes Solskyddsmontörer till kund i Norrköping
RÄTT Bemanning & Rekrytering Mälardalen AB
Montörer, metall-, gummi- och plastprodukter

Dina arbetsuppgifter Montör med erfarenhet av solskydd eller snickeri Vi söker dig som vill bli en del av ett kundfokuserat företag med marknadsledande lösningar inom solskydd. Har du tidigare arbetat med solskyddsprodukter eller har snickarbakgrund? Då kan detta vara rätt möjlighet för dig! Om rollen Som montör hos oss arbetar du med installation av kvalitativa solskyddslösningar ute hos våra kunder. Arbetet är varierande, fritt och innebär både självständiga uppdrag och samarbete i team. Din profil Vi söker dig som: Har erfarenhet av solskyddsmontage eller snickeriarbete Har B-körkort (krav) Är lösningsorienterad, strukturerad och självgående Har god datorvana – mobilen är ett av dina viktigaste arbetsverktyg Talar och skriver flytande svenska Trivs med kundkontakt och är bra på att skapa förtroendefulla relationer Vi erbjuder: En fri och flexibel arbetsvardag Ett engagerat och kundorienterat team Marknadens mest attraktiva lönemodell – där din insats lönar sig Möjlighet till personlig utveckling och långsiktig karriär En arbetsmiljö där balans mellan jobb och privatliv är självklar Låter det som något för dig? Välkommen att söka och bli en del av vår växande verksamhet! Om företaget Vi på Rätt Bemanning & Rekrytering är ett dynamiskt och engagerat team som arbetar tillsammans för att matcha rätt person med rätt jobb. Vi strävar efter att skapa långsiktiga och framgångsrika relationer både med våra kunder och våra kandidater. Genom att ha en personlig och professionell approach i vårt arbete skapar vi en trygg och effektiv rekryteringsprocess. Vi är dedikerade till att erbjuda högkvalitativa lösningar och service till både företag och arbetssökande. Genom att förstå våra kunders behov och våra kandidaters kompetenser kan vi skapa en perfekt matchning som gynnar båda parter på lång sikt. På Rätt Bemanning & Rekrytering är vi stolta över att vara en del av arbetsmarknaden i Örebro län och bidra till att skapa tillväxt och utveckling i regionen. Om du vill vara en del av vårt team och bidra till att forma framtidens arbetsmarknad är du välkommen att utforska möjligheter hos oss. Om oss Rätt Bemanning & Rekrytering är ett etablerat bemanningsföretag som erbjuder skräddarsydda rekryteringslösningar för företag i olika branscher. Vi arbetar nära våra kunder för att förstå deras behov och leverera högkvalitativa personalresurser som matchar deras krav och förväntningar. Genom vår långa erfarenhet och expertis inom branschen har vi byggt upp ett starkt nätverk av kvalificerade kandidater och företag, vilket gör oss till en pålitlig partner för rekrytering och bemanningstjänster. Vi strävar alltid efter att skapa långsiktiga relationer med både kunder och kandidater för att säkerställa en framgångsrik matchning på arbetsmarknaden. Vi värdesätter professionalism, engagemang och kvalitet i allt vi gör, och vår passion är att hjälpa företag att växa och utvecklas genom att hitta rätt person för rätt jobb. Hos Rätt Bemanning & Rekrytering är vi dedikerade till att skapa värde för våra kunder och bidra till deras framgång på arbetsmarknaden.

12 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Newport söker en ekonomiassistent 50%
Newport Collection AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vill du bidra till affärsutveckling med hjälp av din ekonomiska kunskap? Newport söker dig som vill arbeta i en bred ekonomiroll där du får möjlighet att vara delaktig i hela ekonomiprocessen. Vi är ett växande bolag med stark entreprenörsanda och har fokus på kvalitet, service och design. Hos oss blir du en del av ett engagerat team där din insats gör skillnad. Om rollen Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med ekonomin i fyra bolag inom koncernen. Du stöttar vår ekonomiansvariga med löpande bokföring, reskontra, löneadministration och andra administrativa uppgifter. Rollen är bred, självständig och passar dig som vill ha varierade arbetsdagar med både rutiner och utvecklingsmöjligheter. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Löpande bokföring och kontoavstämningar • Leverantörsreskontra: fakturahantering och betalningar • Kundreskontra och inbetalningsmatchning • Löneadministration • Månatliga avstämningar och bokslutsstöd • Hantering av betalflöden, t.ex. via Adyen och Klarna • Ekonomiadministration för samtliga fyra bolag Din bakgrund Vi ser gärna att du har en eftergymnasial utbildning inom redovisning men framförallt att du har flera års dokumenterad arbetslivserfarenhet inom området. Goda kunskaper i excel och erfarenhet av ekonomisystemet Fortnox är meriterande. Din personlighet Vi tror att du är positiv och engagerad som person och har lätt för att skapa struktur i ett händelserikt arbetsklimat. Vidare är du resultatorienterad, effektiv och självgående. Du är intresserad av utveckling och förbättringsarbete och kommer gärna med egna förslag och idéer. Du är en lagspelare och trivs med att vi tillsammans löser stora och små problem i den dagliga verksamheten när de uppstår. Vi tror att du är en social och lättsam person som liksom oss uppskattar en dos av humor! Om Newport Newport är en svensk inredningskedja med fokus på tidlös design, kvalitet och klassisk elegans. Vi erbjuder ett handplockat sortiment av möbler, belysning och heminredning via vår stora e-handel på newport.se samt i tio butiker runt om i Sverige, varav en Flagship Store på NK om 920 kvm. Hos oss möts tradition, hantverk och exklusiv livsstil – alltid med personlig service och känsla för detaljer. På huvudkontoret i Norrköping är vi en sammansvetsad arbetsgrupp med högt i tak, god stämning och stark gemenskap. Vill du bli en i vårt team? Välkommen in med en ansökan! Skicka in en ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Terminalarbetare till välkänd kund i Norrköping | Heltid
Manpower AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Manpower söker nu drivna lagerarbetare för heltidsuppdrag hos vår kund i Norrköping.Är du redo för ett nytt steg i karriären inom lager och logistik? Vi söker dig som vill arbeta heltid med plock, pack och truckkörning i en dynamisk och fartfylld miljö. Låter det som något för dig? Tveka inte - skicka in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden i Norrköping. Att arbeta som terminalarbetare Att arbeta som terminalarbetare innebär ett fysiskt och varierande arbete i en dynamisk miljö där tempot ofta är högt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att lasta och lossa gods, sortera och hantera paket samt säkerställa att varor skickas iväg och tas emot på ett effektivt och noggrant sätt. Truckkörning är en central del av arbetet, och du kan exempelvis använda truck för att flytta pallar, organisera lagerytor och hantera tunga lyft. Övrig information: Placeringsort: Norrköping Arbetstider: Kvälls- och nattskift Anställningsform: Extrajobb vid behov Är du rätt person för rollen som terminalarbetare? Arbetet kräver noggrannhet, ansvarstagande och förmågan att samarbeta i team. Eftersom du arbetar med in- och utleveranser är det viktigt att du följer säkerhetsrutiner och arbetar strukturerat för att säkerställa ett smidigt flöde i terminalen. Det är ett jobb som passar dig som gillar att vara aktiv, trivs med fysiskt arbete och har en positiv inställning till att lösa problem i en varierad arbetsmiljö. Vi söker dig som * har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% - exempelvis: deltidsjobb, studier, elitidrott, egen företagare * behärskar svenska i tal och skrift * har god fysik * kan arbeta minst 2-3 gånger i veckan * har truckkort A1-A4 och B1-B4 Det anses meriterande om du sedan innan har erfarenhet av truckkörning från tidigare arbete. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson via e-post: [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

9 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Säljare, Florist
Lundby Blommor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Lundby Blommor Sverige AB Mirum Galleria, Norrköping Vi söker engagerade säljare med floristutbildning eller motsvarande erfarenhet. Du brinner för kundservice, har känsla för färg och form – och älskar att sälja! Hos oss är varje dag varierad och tempot ofta högt. Du behöver vara i god fysisk form – jobbet är aktivt och rörligt. Vi söker dig som är självgående, flexibel och har lätt för att samarbeta i team. Gärna egna företagare och frilansande florister

7 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Butiksambassadör för Asics på deltid - Norrköping
NRG Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger.  Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Servis till Vildmarkshotellet
Kolmårdens Djurpark AB
Hovmästare och servitörer

Vildmarkshotellet - där havet möter vildmarken - är den perfekta platsen för företag, grupper och enskilda besökare att känna sig som hemma. Med moderna faciliteter, mat i världsklass och förtrollande omgivningar strävar vi alltid efter att överträffa gästernas förväntningar. Vår hjälpsamma personal välkomnar dig med personligt bemötande och ett gott värdskap är viktigt för att få våra gäster att trivas. Genom kontinuerlig feedback strävar vi efter att skapa en ännu bättre arbetsplats, vilket i sin tur bidrar till en oförglömlig upplevelse för våra gäster. Välkommen till Vildmarkshotellet - där service och gästfrihet bidrar till våra gäster helhetsupplevelse.Vem söker vi? Vi söker dig som har ett genuint intresse för mat och dryck, som vill ha roligt på jobbet och som också drivs av viljan att ge bästa möjliga service till våra hotellgäster och skapa minnesvärda ögonblick och upplevelser. Du har erfarenhet inom restaurangbranschen och av à la carte servering sedan tidigare. Vi har en stor verksamhet och våra restauranger rymmer totalt närmare 700 personer tillsammans. Detta innebär att tempot på restaurangen många gånger kan vara högt och arbetet kräver att du som person är både effektiv och stresstålig.  Som person är du flexibel, ansvarstagande och lösningsorienterad i ditt sätt att arbeta. Du gillar att arbeta i team som kännetecknas av ett professionellt och glatt samarbete där du själv tar ett eget ansvar för att bidra till detta. Vi söker dig som ser möjligheter i allt och alla och som alltid jobbar för att ge våra gäster den bästa upplevelsen. Du ska vara prestigelös och se att vi hjälper varandra att göra ett bra jobb än att se till din egen arbetsprestation.  Tjänsterna är visstidsanställningar på deltid, främst kvälls- och helgarbete men även vardagar förekommer. Vi letar efter serviceproffs som vill komma och arbeta från augusti och resterande år. För att arbeta i servisen så behöver du vara fyllda 18 år. Lön enligt kollektivatal träffat mellan Visita och HRF. Sista ansökningsdag 10 augusti. Har du frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Restaurangchef Elin Sjölander på [email protected] eller till HR-Koordinator Cornelia Alderin på [email protected]. Vi tar ej emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Vildmarkshotellet är vackert beläget vid Bråvikens strand, där du kan njuta av den magiska utsikten från något av våra 211 hotellrum eller konferensrum. Som om inte det vore nog ligger hotellet dessutom bara ett stenkast från de många, oförglömliga äventyren i Kolmårdens djurpark. Kolmården är en destination för alla åldrar och genom världsunika upplevelser vill vi vara en plats att älska och återkomma till. Vildmarkshotellet erbjuder härliga inomhusytor omsorgsfullt inredda med inspiration av den skandinaviska vildmarken. Med en stor och härlig badavdelning, gym och utomhusaktiviteter vill vi erbjuda våra gäster en ännu mer magisk vistelse hos oss.

2 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Kvällskock sökes till Grazie Pasteria och deli
Östgöta Kök i Norrköping AB
Kockar och kallskänkor

Vill du vara med och sprida matglädje i centrala Norrköping? Hos oss får du möjlighet att utvecklas i ett kreativt och passionerat team där kvalitet och omtanke alltid går först. På Grazie brinner vi för det sydeuropeiska köket och våra rätter lagas från grunden på fina råvaror. Vi har ett högt tempo och söker dig som trivs med variation och vill vara en aktiv del av restaurangens puls och utveckling. Arbetsuppgifter Prepp och service Servera gäster Bidra till ett positivt samarbete i köket och med serveringsteamet Hålla köket rent, organiserat och arbeta effektivt även när det är mycket att göra Delta i utveckling av meny och smaker för att göra gästupplevelsen minnesvärd Vem är du? Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som kock, gärna med italiensk mat Du uppskattar kvälls- och helgjobb, och har möjlighet att arbeta flexibla pass Du har passion för mat och gillar när tempot är högt Du är noggrann, ansvarstagande och tycker om att samarbeta Du ser möjligheter i vardagen och bidrar med energi till teamet Det här erbjuder vi på Grazie En modern italiensk restaurang med centralt läge och kärlek till genuina råvaror Varierade arbetsuppgifter och utrymme att påverka menyer och arbetssätt Ett inkluderande team där alla är lika viktiga Möjlighet till utveckling inom vår restaurangkoncern Östgöta Kök Fast timlön enligt kollektivavtal Om Grazie och Östgöta Kök Grazie är en del av Östgöta Kök – restaurangkoncernen i Norrköping och Linköping som kännetecknas av passion, yrkesstolthet och omtanke. Vår verksamhet har funnits i snart tjugo år och vi brinner fortfarande lika mycket för matlagning, service och hållbar kvalitet. Hos oss blir du en viktig del av helheten, i ett team där alla respekteras och utvecklas tillsammans. Tjänsten utgår från 50% med majoriteten fördelar över kvällar och helger. Tillträde i början på augusti! Vi ser fram emot att välkomna en ny medarbetare till oss på Grazie.

30 maj 2025
Sista ansökan:
16 november 2025
Kombinerad roll som tandsköterska/receptionist!
Praktikertjänst AB
Övrig vård- och omsorgspersonal

Information om arbetsplatsen Är du en självgående person med ett genuint engagemang för service och omtanke? Hos oss står patienten alltid i centrum. Vi söker nu dig som vill bidra till en trygg och välkomnande upplevelse i rollen som Receptionist hos Tandläkare Helen Laks, tillsammans med ett team bestående av två tandsköterskor och en tandhygienist. Arbetsuppgifter Tjänsten innebär sedvanliga arbetsuppgifter som receptionist, såsom att ta emot telefonsamtal, fylla tidböcker, hantera tidsbokningar, remisser, scanningar, fakturering, uppföljning av betalningar, beställningar, hantera leveranser, dokumentation, posthantering och att ta emot patienter. Du kommer även att se till att kliniken har en trivsam arbetsmiljö samt assistera tandläkaren vid behov. Rollen erbjuder ett roligt och omväxlande arbete där du förväntas ta mycket eget ansvar. Kvalifikationer - Tandsköterskeexamen - Erfarenhet av att ha arbetat i ett servicerelaterat yrke - Goda kunskaper i svenska både tal och skrivs - Arbetat med ekonomi - God datorvana - Meriterande om du har arbetat i Frenda eller annat journalsystem   Personliga egenskaper För att passa in i rollen som receptionist hos oss ser vi gärna att du är utbildad tandsköterska, är strukturerad och har förmågan att överblicka, planera och prioritera. Du kommer att vara klinikens ansikte utåt och därför är det viktigt att du är serviceinriktad, lugn och positiv i din framtoning och har lätt att fokusera på arbetsuppgifter i en aktiv miljö. Övrig information Tillträde till tjänsten är 2025-10-01 Sysselsättningsgraden kommer vara mellan 90-100% Fast månadslön tillämpas  Provanställning på 3 månader tillämpas   Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.

26 maj 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Villa Fridhem söker kock (extra vid behov/deltid)
Fridhems Kursgård AB
Kockar och kallskänkor

Villa Fridhem stoltserar som en strålande pärla i den svenska kulturskatten. Vår verksamhet blommar och erbjuder en excellent gästupplevelse som lockar besökare från när och fjärran. Vi har genomgått omfattande förändringar för att förbättra vårt hotell, restaurang- och konferensutbud, med syfte att möta och överträffa våra gästers förväntningar. Nu söker vi passionerade individer som vill vara en del av vår fortsatta utveckling och hjälpa till att skapa oförglömliga upplevelser för våra gäster. Om du brinner för att ge service i världsklass och vill vara med på vår spännande resa, då är det just dig vi letar efter. Kom och bli en del av Villa Fridhems nya historia! Kort om rollen Som kock deltar du i den dagliga driften i köket. Du har ett nära samarbete med kökschef, souschef och övriga i köksteamet, men också serveringspersonal och personal från andra delar av hotellet. På Villa Fridhem är mötet med kockarna en viktig del av gästresan och du vistas därför dagligen i våra matsalar, serverar mat och presenterar menyer vilket ställer höga krav på din sociala förmåga samt att du behöver ha ett intresse för service och gästbemötande. Vi söker personal som vill stötta vårt köksteam under både dagar, kvällar och helger.  Din profil Du brinner för ditt hantverk, har öga för detaljer och är självgående i både varm- och kallkök. Vi lägger stor vikt vid inställning och personliga egenskaper, men du bör ha en stabil grund från några års erfarenhet av kockyrket. Vi ser gärna att du är öppen för att arbeta i båda våra restauranger Prins Carl och Aperitif samt med vår frukost.  Villkor - Tjänsten är på enstaka dagar vid behov, alternativt en sysselsättningsgrad vi kommer överens om för att kunna schemalägga ett regelbundet arbete.  - Några års erfarenhet som kock. - Innehar B-körkort och har tillgång till bil. - Tillträde och lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns. Vi behandlar ansökningarna löpande så skicka in din ansökan redan idag!

22 maj 2025
Sista ansökan:
8 november 2025
Behovsanställda sökes till lager i Norrköping

ATT JOBBA PÅ JOB&TALENT På Job&Talent tillhör du ett av Sveriges största, och ett av världens snabbast växande rekryterings- och bemanningsföretag. Våra kunder hör till några av landets mest välkända varumärken och vi erbjuder goda möjligheter att växa och utvecklas, såväl genom att rekryteras för vidare karriär hos någon av våra kunder som internt inom Job&Talent. Självklart är vi kollektivavtalsanslutna. ARBETSBESKRIVNING  Orderplock med truck Lagervård Containerlossning  DINA KVALIFIKATIONER Erfarenhet av arbete inom Lager och Logistik. Du bör kunna arbeta under varierande arbetstider.  Vi ser gärna att du har körkort samt tillgång till egen bil, då det inte är säkert att det finns kollektivtrafik att tillgå. Flytande svenska i både tal och skrift då det är viktigt att du kan tillgodogöra dig skriftliga säkerhetsinstruktioner och utbildningsmaterial. KRAV: Truckkort A 1-4 - B 1-5.  DIN PROFIL För att lyckas och trivas i rollen så tror vi att du: har viljan att utvecklas och vara en god ambassadör för Job&Talent. är ansvarsfull har god känsla för detaljer. har en hög servicenivå. är strukturerad och noggrann då arbetet innehåller flera, ibland komplicerade, moment. är självständig i din roll kommer du ha kontakt med flera olika personer dagligen vilket kräver att du är en person med ett socialt intresse. ANSÖKAN Är du den vi söker? Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Kontaktuppgifter hittar du längre ned. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan. Bifoga CV och personligt brev. Observera att vi inte har möjlighet att hantera ansökningar som inkommer via mail eller telefon. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! OM JOB&TALENT Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Jobandtalent startade 2009 i Spanien och är numera ett globalt bolag som återfinns på de största europeiska marknaderna, i USA och Sydamerika. I Norden ingår även Storesupport och Jobzone i koncernen.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025