Vi är ett rikstäckande företag som hjälper butiker och leverantörer inom dagligvaruhandeln med säljdrivande tjänster! Vi har cirka 300 duktiga medarbetare ute i butik varje vecka. Vi hjälper våra kunder med alla typer av butiksarbete - men vi har också, som vårt namn antyder, en bransch-unik kompetens inom just dryckeskategorin. Som familjeföretag är det otroligt viktigt för oss att skapa en arbetsmiljö där trivsel och gemenskap är i fokus. Hos oss är det högt i tak, och vi uppmuntrar att alla ska kunna vara sig själva och bidra med sina idéer. Vi tror på att ett gott arbetsklimat ger de bästa resultaten, så vi jobbar för att skapa en avslappnad och rolig miljö där alla känner sig välkomna och respekterade. Här får du både möjlighet att utvecklas och ha kul – vi växer tillsammans! - Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. - Vi har inte möjlighet att behandla ansökningar via mail ARBETSUPPGIFTER Som att jobba i butik - fast lite roligare! I ditt sommarjobb hos oss kommer du att ta dig an vanligt förekommande butiksarbete i dagligvaruhandeln, med fokus på dryckes- och varuplock. Det som gör den här tjänsten lite roligare, är variationen. Utöver varuplock kan även demo, inventeringar eller lösviktsplock förekomma, och dessutom besöker du oftast flera butiker per dag. Vi tror att du som kommer att trivas bäst hos oss i sommar har butikserfarenhet, en förmåga att självständigt ta dig an arbetsuppgifter, en social personlighet och en framåtanda. Dryckeskonsult erbjuder ett varierande sommarjobb på en härlig arbetsplats med möjligheter att utvecklas och växa för den som vill. Vi har kollektivavtal med Handels. Tjänsten är på 15 till 20 i veckan och arbetstiden är förlagd dagtid vardagar vecka 29 till 32. Det ska bli så kul att höra från dig! • Vi tar inte emot ansökningar via mail. Använd gärna länken. • Inför rekryteringsarbetet har Dryckeskonsult noggrant tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt kontakt med rekryteringssajter eller liknande. KVALIFIKATIONER Butikserfarenhet B-körkort Tillgång till bil
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på Ons-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning 🚀 Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet🚀
Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på Ons-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan! //Brand Impact Teamet
Älskar du fotboll? Vill du vara med och inspirera barn till en aktiv fritid? Då skall du skicka in en ansökan till oss på Fotbollskul! Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb På Fotbollskul får du möjlighet att introducera fotboll som idrott till ett härligt gäng barn mellan 2-6 år på ett lekfullt sätt. Vår förhoppning är att barnen skall få inspiration till att fortsätta idrotta och där spelar ditt ledarskap stor roll. Vi söker dig som: Älskar att arbeta med barn Vara glädjefull, lekfull och engagerad Har fotbollserfarenhet eller en generell bollerfarenhet av andra bollidrotter Har erfarenhet att leda aktiviteter för barn, gärna yngre barn, alternativt har en lång idrottsbakgrund och varit ledare för barn i något annat sammanhang (ex. förskola, skola, barnpassning) Som person är du trygg och säker i dig själv! Du ska även ha som mål att hela tiden arbeta för att samtliga deltagare ska känna sig nöjda när de går ifrån varjeFotbollskulspass. Du kommer på ett lekfullt och engagerat sätt leda barnen och deras föräldrar genom olikaövningar inspirerade av fotboll och bollekar som är framtagna av Active Academysidrottspedagoger. Vi jobbar utifrån ett färdigt passupplägg som innebär att alla övningar och lekar färdigplanerat. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! där vi lägger fokus på bollek, bollbanor, skjuta och passa. Inför arbetet hos oss får du möjligheten att gå vår ledarutbildning där vi förutom ledarskap utbildar i vårat specifika koncept. Vad väntar du på? Ansök direkt! Anställningsvillkor Timanställning Arbetet pågår under hösten 2025 med start vecka 35. Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 15.00-16.00 i Parkskolans gymnastiksal 2. Mer info får du via eventuell videointervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på söndagar kl. 09.00-12.00 i Parkskolans gymnastiksal 2. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
På Kura Omsorg arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi söker efter kollegor som vill jobba hos oss över sommaren och som fortsatt timvikarie till hösten! Eller kanske är det här bara början på en fortsatt resa inom just omsorgsyrket och vill stanna längre hos oss? Hos oss jobbar vi alla med människor, för människor - med målet att våra kunder / brukare ska få leva sitt liv fullt ut. Vi letar just nu efter fler kollegor i Örnsköldsvik med omnejd där vi söker dig som vill jobba som personlig assistent. OM DIG För att trivas hos oss är du en person som tycker om att arbeta med människor och som kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, ansvarstagande och flexibel samt en bra lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet i rollen kopplat till matchning hos kund / brukare. Meriterande är om du har: Erfarenhet av arbete inom omsorg eller personlig assistans Hur ser en vanlig dag ut? Det är olika! Hos oss är alla våra brukare / kunder unika och rutiner och aktiviteter kan skilja sig beroende på vem du arbetar hos. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är t. ex. att hjälpa till med dagliga rutiner, personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider. Din arbetsplats är i kundens hem men du följer också med kunden vid diverse utflykter samt olika ärenden, exempelvis handling, läkarbesök, fika på stan osv. Du finns där för kunden/brukaren när denne lever sitt liv utifrån sina förutsättningar. Det kan även förekomma lyft vid förflyttningar, beroende av respektive kunds behov (om det behövs finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet, såsom dag, kväll eller natt under vardag samt helg. För att underlätta processen vid eventuell anställning krävs att du har ett BankID och godkänner att använda detta i tjänsten samt att du uppvisar ett aktuellt utdrag ur polisens belastningsregister, vilket du snabbt kan beställa här och ta med till intervjutillfället. Registret du ska beställa heter "Arbete med barn med funktionsnedsättningar", då vi använder detta för alla våra anställningar. Sysselsättningsgrad: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse vid eventuell vakans hos våra kunder. Start kan förekomma omgående såväl som senare under sommaren eller under hösten. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Kura Omsorg, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Kura Omsorg behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ ATT ARBETA PÅ KURA OMSORG Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal samt avtalspension. Du är försäkrad på och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till alla våra anställda. Dessutom anordnar vi aktiviteter som riktar sig både till dig som anställd och till kunden du arbetar med. Vi är måna om att du som medarbetare ska trivas hos oss! DELA KANDIDATER MELLAN BOLAGEN Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Du ger ditt medgivande i ansökan. FÖR DIG MED ANSTÄLLNINGSSTÖD Om du som söker har rätt till någon form av anställningsstöd tar vi som arbetsgivare på Kura Omsorg även detta i beaktning vid en eventuell anställning. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju.
I välfärdsförvaltningen arbetar cirka 2500 medarbetare. Förvaltningen styrs av Välfärdsnämnden med utgångspunkt i förvaltningens verksamhetsidé - ”Tillsammans underlättar vi människors möjlighet att leva ett meningsfullt liv” - arbetar vi för att uppnå kommunens vision: Vi bygger bäst tillsammans. Kom och arbeta som vikarie inom vård och omsorg hos oss på Välfärdsförvaltningen, Örnsköldsviks kommun! Vill du göra positiv skillnad för människor? Är du intresserad av ett tryggt och varierande arbete, med goda möjligheter till både yrkesmässig och personlig utveckling? Då är du välkommen att söka till oss på Välfärdsförvaltningen! Oavsett om du söker ditt första jobb, har tidigare erfarenhet eller vill byta yrke, erbjuder vi ett meningsfullt och varierande arbete inom flera olika verksamhetsområden. Vi på välfärdsförvaltningen ser människors olikheter som en tillgång. Arbetsuppgifter Som vikarie hos oss blir du anställd av Kompetensförsörjningsenheten men du kan arbeta inom flera verksamhetsområden inom äldre- och funktionshinderomsorgen. Våra verksamheter består av: - Särskilt boende (vård och omsorgsboende/demensboende) - Ordinärt boende (hemtjänst) - LSS-boende (stöd och omsorg för personer med funktionsnedsättningar) - Personlig assistans Läs mer om Kompetensförsörjningsenheten och verksamheterna https://www.ornskoldsvik.se/om-kommunen/arbete-och-lediga-jobb/jobba-extra-inom-aldreomsorg-och-funktionsstod Ett arbete hos oss är mångsidigt och varierar utifrån verksamhetens behov. Utgångpunkten är att se till att varje person får sitt behov av stöd, omsorg och omvårdnad tillgodosett. Arbetet innebär i huvudsak att hjälpa och stötta personen i sin vardag. Dina arbetsuppgifter kan bland annat innefatta personlig omvårdnad, stöd vid måltider, socialt umgänge, vardagsaktiviteter, städning, medicinhantering och dokumentation. Vi erbjuder både vikariat på schemarad och timvikariat under sommaren. Arbetstiderna varierar utifrån verksamhetens behov och du kan arbeta dag, kväll, helg eller natt. Blir du anställd hos oss kommer vi stötta dig in i arbetet. Du får möjlighet till en introduktion som innehåller både praktiska och teoretiska delar för att du ska känna dig trygg hos oss och med dina arbetsuppgifter! Kvalifikationer Vi söker och värdesätter personer med olika erfarenheter och bakgrund, för oss är det viktigaste att du har en positiv inställning, ett gott bemötande och ett stort intresse av att arbeta med och hjälpa andra människor. Som person tror vi att du är ansvarstagande, har god kommunikationsförmåga och är lyhörd inför brukare, anhöriga och kollegor. Du är flexibel inför förändrade omständigheter, och kan arbeta både självständigt och samarbeta med andra. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Hos oss på Välfärdsförvaltningen är alla välkomna, oavsett om du har tidigare erfarenhet eller inte! Har du en avslutad eller pågående utbildning inom något av följande områden ser vi det som meriterande: - Vård- och omsorg - Barn och fritid - Stödassistent - Alternativt annan utbildning vi bedömer som relevant för tjänsten Det är också meriterande om du har arbetslivserfarenhet inom något av våra verksamhetsområden, av arbete med äldre eller person med funktionsnedsättningar. För arbetet krävs att du har fyllt 18 år, har tillgång till BankID och kan behärska svenska i både tal och skrift. För vissa av våra verksamheter är B-körkort och tillgång till bil ett krav. För arbete inom verksamheter med barn under 18 år krävs det dessutom att du kan uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan anställning. Övrigt Örnsköldsviks kommun tillämpar en rökfri arbetsplats. Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden. Så tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser gärna språkkunskaper i finska och/eller någon av de samiska varieteterna då Örnsköldsviks kommun ingår i både finskt och samiskt förvaltningsområde. I vår kommun är ett antal tjänster placerade i säkerhetsklass så säkerhetsprövning kan komma att ske. Dessa tjänster kräver svenskt medborgarskap. I denna rekrytering har vi gjort våra val av annonseringskanaler och undanber oss kontakt från rekryteringsbolag eller annonssäljare.
Information om arbetsplatsen Tandvårdsteamet Emelie Ring är en mindre tandvårdsklinik med fyra behandlingsrum i centrala Örnsköldsvik. Vårt team är en mix av tandläkare, tandsköterskor och tandhygienister. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar för att möta våra patienters behov. Arbetsuppgifter Vi söker en legitimerad tandläkare som vill komplettera vårt team. Vi erbjuder ett stimulerande och omväxlande jobb med trevliga arbetskamrater. Oavsett tidigare erfarenhet söker vi dig som vi tror passar in i vårt team. Är du ny kan vi erbjuda dig handledning. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad tandläkare. Vi använder oss av journalsystemet Frenda och det är viktigt att du har god svenska i tal och skrift. Dina personliga egenskaper och att du passar in i vårt team är det som vi anser allra viktigast. Vi behöver dig som är flexibel, empatisk, noggrann och som har ett fint patientbemötande. Övrig information Tjänstens omfattning och tillträde kan diskuteras. 6 månaders provanställning tillämpas. Vi är en klinik som har varierade öppettider så arbetstiderna under veckan kan variera. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid frågor om tjänsten mejla: [email protected] Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Information om arbetsplatsen Tandvårdsteamet Emelie Ring är en mindre tandvårdsklinik med fyra behandlingsrum i centrala Örnsköldsvik. Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar för alla åldersgrupper med tonvikt på förebyggande och bra munhälsa. På kliniken har vi för närvarande två tandhygienister men vi har många patienter som är i behov av parodontal behandling och på grund av detta söker vi en till tandhygienist. Arbetsuppgifter Rollen som tandhygienist hos oss innebär arbetsuppgifter som exempelvis revisionsundersökningar, parodontal behandling och förebyggande tandvård. Du ska vara öppen för att assistera tandläkare samt hjälpa till med kringarbete och administration. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad tandhygienist. Vi använder oss av journalsystemet Frenda och det är viktigt att du har god svenska i tal och skrift. Dina personliga egenskaper och att du passar in i vårt team är det som vi anser allra viktigast. Vi behöver dig som är flexibel, omtänksam, noggrann, samarbetsvillig och som har ett fint patientbemötande. Övrig information Tjänstens omfattning och tillträde kan diskuteras. 6 månaders provanställning tillämpas. Vi är en klinik som har varierade öppettider så arbetstiderna under veckan kan variera. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vid frågor om tjänsten mejla: [email protected] Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Information om arbetsplatsen Klara tandvård är en modern klinik i centrala Örnsköldsvik. Lokalerna är ljusa och atmosfären familjär. Vi har tre behandlingsrum och jobbar gärna delegerat på flera rum, eller koncentrerat på ett rum när flera behandlare är på plats. Här jobbar f.n. två tandläkare, en tandhygienist och fyra tandsköterskor. Vi arbetar med vuxentandvård och har digital röntgen, scanner och OPG. Då en tandläkare ska gå i pension i juli söker vi nu vår nya kollega! Tjänsten gäller fr.o.m augusti -25 men tillträde kan diskuteras. Arbetsuppgifter Tjänsten innefattar allmäntandvård för vuxna patienter med allt ifrån undersökningar och terapiplanering till större behandlingar. Sedvanlig patientadministration men även klinikens kvalitets- och utvecklingsarbete ingår. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad tandläkare, gärna med några års erfarenhet inom yrket. Du ska ha goda kunskaper i det svenska språket, såväl tal som skrift krävs. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Personliga egenskaper Du ska vara noggrann, engagerad och positiv. Du ska vara en lagspelare som strävar efter att utvecklas tillsammans med teamet. Vi värdesätter god service - Patientens önskemål är vårt mål! Övrig information Tillträde och arbetstid kan diskuteras. Intervjuer sker löpande och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Om Praktikertjänst Praktikertjänst startade för över 65 år sedan och är en av Sveriges största vårdgivare. Vi har 750 mottagningar, från Vittangi i norr till Ystad i söder, som drivs av praktiker som tillsammans äger hela Praktikertjänst. Vi är övertygade om att det skapar engagemang, delaktighet, fokus på kvalitet, kontinuitet samt kompetensutveckling - och är en viktig anledning till att vi varje år hamnar i topp vad gäller både nöjda patienter och medarbetare. Hos oss får du en trygg anställning med fina förmåner och goda möjligheter till både personlig och professionell utveckling. Vi vet att våra medarbetares välbefinnande är grunden till nöjda patienter och i det långa loppet, ett mer välmående samhälle.
Välj ett jobb för att visa detaljer