Lediga deltidsjobb i Partille
Det finns totalt 22 lediga deltidsjobb att söka i Partille
På Lyko vill vi ta över världen. I alla fall den delen av världen som älskar skönhet. Med över 60.000 produkter från fler än 1000 varumärken online erbjuder vi idag marknadens bredaste sortiment inom hårvård och skönhet. När man som vi har 60.000 produkter så kan det vara lite svårt att veta vilken man ska välja. Det är därför vi behöver dig! Med din kunskap och intresse för hårvård och skönhet kan du hjälpa kunden att välja rätt produkt, eller varför inte flera. Vi söker en ny stjärna till vårt härliga team i Lykos butik i Allum! ✨ Är du intresserad av ett vikariat på 18 timmar i veckan, där du får jobba varierade tider – dag, kväll och helg? Vikariatet pågår mellan juli och augusti.🚀 Lyko är en energifylld och varm arbetsplats som har utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare. Vill du läsa mer om hur det är att arbeta på Lyko? – spana in våra karriärssidor! ⭐ Vad du kommer att fokusera på Tillsammans strävar vi hela tiden efter att ge våra kunder en upplevelse i absolut världsklass, och i det arbetet står våra butikssäljare i frontlinjen. Som butikssäljare kan du vara den första (och enda?) fysiska Lyko-kontakt en kund har. Därför är det en rätt stor grej för oss. Som butikssäljare på Lyko arbetar du med personlig rådgivning och försäljning av professionella skönhetsprodukter. Du är en riktig expert på hårvård, hudvård och smink och är alltid uppdaterad kring de senaste trenderna. Att ta aktiv kundkontakt och dela med dig av din kunskap för bästa service och rådgivning är en självklarhet. I rollen som butikssäljare bidrar du genom ditt ordningssinne till en inspirerande säljmiljö utöver det vanliga. Vem är du? - Du älskar skönhet! Att dela kunskap och idéer med kunder och kollegor är det roligaste du vet - Du får gärna ha tidigare erfarenhet från att arbeta med försäljning inom retail och/eller skönhetsbranschen - Du är en passionerad säljare som älskar kundmötet och drivs av att uppnå resultat - Som person är du en prestigelös och engagerad energispridare - Du är flexibel och trivs att arbeta i team så väl som självständigt - Du är van att hantera många olika arbetsuppgifter i ditt dagliga arbete och har ett strukturerat arbetssätt Ansök snabbt och enkelt utan CV eller personligt brev! På Lyko tror vi att vem du är och vad du har för förmågor är viktigare än din tidigare erfarenhet. Därför har vi skrotat kravet på CV och personligt brev och använder oss i stället av urvalsfrågor och tester när vi rekryterar. Mycket smidigare för dig som kandidat ⭐ Så vad väntar du på?! Om det här låter som rätt utmaning för dig, ansök redan idag då urval sker löpande! Har du frågor om tjänsten kontakta Lovisa Karlgren , butikschef på [email protected]. Psst! Eftersom vi inte vill att några personuppgifter ska riskera att hamna på vift så tar vi inte emot ansökningar via mail utan ansöker gör du enkelt genom att klicka dig vidare nedan. Lycka till! This text is hidden
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Semestervikariat på 26 timmar per vecka under sommaren 2025. Vi ser gärna att du har möjlighet till intro och extrajobb under våren Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 18 år. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Var ser du dig själv i sommar? Vid havet eller på Willys Hemma? De flesta svarar nog havet, vilket är helt okej. Men vi ser gärna dig hos oss i sommar! När du jobbar på Willys Hemma får du en fartfylld vardag. Du gör allt ifrån att packa upp varor, jobba i kassan, hjälpa våra kunder till rätta och hålla rent och fräscht i butiken. Som sommarjobbare på Willys Hemma får du snabbt ta eget ansvar och du blir en viktig del av butiksteamet som ska se till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen, varje dag. I utbyte kan vi lova att du får erfarenheter – om till exempel försäljning och service – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Kanske jobbar du kvar hos oss även efter sommaren? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Hemma Partille Sävedalen! Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Vi ser till att du får en bra introduktion när din anställning börjar. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du tar ansvar för ditt jobb, är punktlig och pålitlig. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Du har de förutsättningar och personliga egenskaper som gör att du passar för att jobba hos oss. Om du söker jobbet kommer du att få göra ett test som visar detta. Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Jonatan Helgsten, [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-03-26. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Vi söker dig som är legitimerad lärare i slöjd. Främst med undervisning i textilslöjd. Tjänstens storlek är 50% med start höstterminen 2025 och med undervisning i åk 3-9. För utökad tjänst finns även möjlighet till undervisning i Mu åk 4-9. Tillsättning sker fortlöpande. Vi erbjuder tjänst på Casa Montessori i Partille. Skolan är kommunens enda friskola och vi har förskola, F-klass, åk 1-9 och fritidshem, allt som allt ca 225 barn/elever. Casa Montessori i Partille har varit verksam i mer än trettio år. Skolan vilar på Maria Montessoris pedagogik och det märks bland annat genom att vissa klasser arbetar åldersintegrerat och då i grupper om ca 20 barn/elever. Våra barn och elever tränas i att bli självständiga och självgående med tillit till sin egen förmåga att lösa de situationer som uppkommer i livet. Som stöd finns också skolans elevhälsa med skolpsykolog, kurator, specialpedagog och skolsköterska. Vad önskar vi av dig? Vi söker dig som är en engagerad lärare och med behörighet att undervisa i textilslöjd. Vi önskar att du har en pedagogisk högskoleutbildning och erfarenhet av arbete i grundskolan och med intresse av montessoripedagogiken. Du kommer att arbeta med små elevgrupper (ca. 10/grupp i slöjd) i åk 3-9 och där bidra både till deras kunskaps- och sociala utveckling genom att arbeta för goda relationer mellan barn och vuxna. I tjänsten ingår klf/mentorsskap för några elever. I en inspirerande miljö för undervisning kommer du att få arbeta tillsammans med härliga och kunniga kollegor. Det här i en personlig skola med stora möjligheter att påverka sitt arbete. Vår litenhet är en styrka! Låter det här intressant för dig? Har du frågor kontakta rektor Mats Bergdahl tele: 0760-200667. Tillsättning sker fortlöpande. Skicka in din ansökan till [email protected]
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 5, 2025 Vi erbjuder 4 kurser per år, två under vårterminen och två under höstterminen Passen är förlagda på helgerna klockan 10-12 Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Partille kommun har idag 40 000 invånare och är en förstad i utveckling. Det är upp till oss 2 900 anställda att leverera kvalitet och service som gör det gott att växa upp, arbeta och leva i Partille. Detta med grund i våra värdeord: allas lika värde, professionalitet och framåtanda. Utbildningsförvaltningen ansvarar för kommunens barnomsorg och utbildningsverksamhet från förskola och fritids till förskoleklass, grundskola, anpassad skola, gymnasieskola, vuxenutbildning och olika uppdragsutbildningar. Vår vision är att varje elev lämnar skolan rik på kunskaper och övertygad om sin förmåga att tillsammans med andra skapa sin framtid. Alla elever ska också minnas sin skoltid som trygg, rolig och lärorik. Utbildningsförvaltningens olika verksamheter har ett tydligt gemensamt fokus på alla barn och elevers förutsättningar för fullföljda studier. ARBETSUPPGIFTER - Tycker du att det är viktigt att prestigelöst våga ifrågasätta och utmana för att kunna lära tillsammans? - Har du modet att, tillsammans med dina kollegor, vrida och vända på ditt eget pedagogiska förhållningssätt och ledarskap för att eleverna ska få ett bättre lärande? - Är du redo att lägga både tanke och kraft på att tillsammans bygga något nytt? - Ser du "felsvar" och "misslyckanden" som viktiga beståndsdelar för kvalitativt lärande? Då kan du göra skillnad för varje elev hos oss! På Stadsparksskolan arbetar vi tätt tillsammans. Detta i syfte att, tillsammans med eleverna, utveckla undervisningen och öka lärandet hos eleverna. Vi på Stadsparksskolan arbetar med ett trygghetsskapande förhållningssätt. I tjänsten ingår ansvaret för att planera och följa upp undervisningen i matematik (no) för våra elever i åk 7-9. Du kommer att delta i ämnesdidaktiskt kollegium (ÄDK) tillsammans med övriga matematiklärare på skolan. Rekryteringen avser en tjänst på 80-100% KVALIFIKATIONER Vi söker dig som är utbildad lärare med behörighet att undervisa i matematik och NO åk 7-9. Självklart är du väl förtrogen med skolans styrdokument och uppdrag. Du som passar för tjänsten är en person som bidrar till ett positivt arbetsklimat och som ser samarbete som en förutsättning för att nå goda resultat. Du har en förmåga att se det positiva i förändringar och är öppen för att hitta lösningar tillsammans. Du har lätt för att samarbeta med elever och kollegor samt vårdnadshavare. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Intervjuer påbörjas och ligger fortlöpande under rekryteringsperioden. Varmt välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Här kan du läsa mer om spännande utvecklingsarbeten som pågår i vår verksamhet! https://www.partille.se/barn--utbildning/inblick/ Tjänsterna kan komma att tas i anspråk av företrädesberättigad. I den här rekryteringen vill vi inte att du skickar in personligt brev. Du kommer i stället få besvara ett antal enkätfrågor i samband med att du skickar in din ansökan. Detta i syfte att samla in relevant information för rekryteringen, där alla sökande får besvara samma frågor. Svaren används sedan tillsammans med ditt CV i urvalsprocessen. Skulle vi trots allt få in personligt brev kommer detta inte att beaktas. Innan en eventuell anställning behöver du uppvisa giltigt pass eller nationellt ID för kontroll av id- och medborgarskap. Är du inte medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna uppvisa ett giltigt uppehåll-/arbetstillstånd eller kunna styrka att du är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Även ett godtagbart utdrag ur polisens belastningsregister behöver uppvisas innan anställning. Vi eftersträvar mångfald bland personalen avseende kön, ålder och kulturell/etnisk bakgrund. För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen samt möjliggöra god kommunikation med våra sökande ber vi dig ansöka online via länk i annonsen och inte via e-post eller i pappersformat. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Våra Assistansanvändare runt om i hela Sverige söker nu efter årets sommarvikarier! Att arbeta som personlig assistent kräver personlig mognad, lyhördhet och respekt för en annan människas sätt att leva sitt liv. Du kommer jobba i olika miljöer; i personens hem och arbetsplats, på resa, på stranden eller kanske på lantstället. Assistansanvändarna i JAG har olika önskemål kring sina assistenter så vi ställer inga specifika krav på utbildning eller erfarenhet utan vi vill veta vem just DU är och vad du tror att du kan bidra med. I din ansökan får du därför möjlighet att berätta om dig själv och svara på olika frågor för att kunna matcha dig med rätt uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan! Fyll i formuläret och skicka in redan idag! Om rekryteringsprocessen: Din ansökan blir synlig för våra assistansanvändare och deras personliga arbetsledare. Blir du utvald kontaktar arbetsledaren dig för en intervju. Innan du börjar arbeta får du en betald introduktion så du kan känna dig trygg i ditt uppdrag. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: JAG Personlig assistans var med och drev fram assistansreformen genom en pilotverksamhet som startade redan 1992 och har idag över 4 000 anställda personliga assistenter. Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Tycker du om att träna och ser fördelarna med att ha ett arbete i rörelse där du dessutom får möjlighet att vara utomhus under ditt arbetspass? Då kan du vara vår nästa brevbärarkollega! CityMail delar post och paket till ca 6 miljoner privatpersoner och företag i Sverige. Vi söker nu fler kollegor till Partille. Vi erbjuder dig: ett varierat jobb i rörelse tillsammans med ett gäng härliga kollegor möjlighet att utvecklas inom CityMail på sikt närhet till jobbet Vi söker dig som: är minst 18 år har grundläggande kunskaper i svenska i tal och skrift har B-körkort trivs med ett fysiskt arbete är bekväm med att framföra fordon som du har körkort/förarbevis för (cykel, moped, bil) Det är meriterande om du har erfarenhet från liknande arbete men för oss är inte din bakgrund det allra viktigaste. Vi värdesätter ditt engagemang, sinne för detaljer och inställning till arbetet och lägger därför stor vikt kring dina personliga egenskaper under rekryteringsprocessen. Hur ser arbetsdagen ut? Verksamheten är öppen under helgfria vardagar. Arbetstiden är fördelad mellan kl 07:00-16:30. Arbetsdagen inleds med förberedelse av dagens utdelning, där du och dina kollegor sorterar dagens post och paket. Därefter sker utdelningen inom området. Vi använder främst elcykel under utdelning men du kan även tänkas använda bil, moped och vanlig cykel beroende på vilken utdelningsrunda du har för dagen. När alla brev och paket delats ut åker du tillbaka till kontoret och avslutar med administration och förberedelse inför morgondagens arbete tillsammans med dina kollegor. Anställningsform Tjänsten är en s.k. timanställning där varje arbetspass utgör en särskild visstidsanställning. Du kommer att jobba varierande arbetstider och omfång, beroende på dag och behov. Vi ser gärna att du är tillgänglig att jobba upp mot en heltid under dagtid. För att du ska få rätt förutsättningar att lyckas inleds anställningen med en introduktion. Lön Fast tim- eller månadslön enligt kollektivavtal. Lönetrappa tillämpas, för både ordinarie och timanställda. Ingångslön/timme är 143,53 (inkl. 12% semesterersättning) vilket motsvarar 128,15 kr (exkl. 12% semesterersättning). Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Skicka ansökan". Vid frågor är du välkommen att kontakta oss via [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. ++=
Vi söker passionerade Baristor som vill leverera världens bästa kaffeupplevelse till världens bästa gäst! Som Barista på Espresso House får du vara med i en tempofylld miljö där den ena dagen inte är den andra lik. Givetvis blir du del av ett fantastiskt team där ni har kul bakom baren samtidigt som ni skapar lönsamhet. Din allra främsta uppgift är att erbjuda våra gäster en kaffeupplevelse som överträffar deras förväntan! Förutom hantering av kaffemaskin och kvarn består arbetet av kassaarbete, beredning av smörgåsar och sallader, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Har du ingen Baristautbildning? Ingen fara! Vi utbildar alla våra nya medarbetare till baristor! För att börja jobba som Barista måste du vara myndig, är du minderårig, kan du i stället söka tjänsten som HOST. Arbetstiderna varierar mellan dagar, kvällar och helger. Vi söker dig som: • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor samt brinner för att ge superservice! • Är tävlingsinriktad, initiativrik och drivs av försäljning • Känner stolthet för det varumärke du arbetar för och ser en framtid inom servicebranschen • Gillar att arbeta i ett högt tempo och att effektivisera arbetet • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Rekrytering sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Om oss Capio Vårdcentral Sävedalen är en välfungerande vårdcentral med ca 9300 listade patienter. Vi finns precis vid kommungränsen mellan Göteborg och Partille, nära Östra sjukhuset. Det är lätt att ta sig till oss med kollektivtrafik och nära nog att cykla till och från Göteborg. Bredden bland patienterna är stor och variationsrik vilket många upplever stimulerande att arbeta med. Arbetsplatsen är liten, trivsam och välstrukturerad med bra kollegor som är trevliga, hjälpsamma och mycket kunniga. Vi har en bra stämning i arbetsgruppen, månar om varandra och har kul ihop. Vi tar vara på nya idéer och förbättringsförslag eftersom det är vi tillsammans som utvecklar vården. Hos oss finns läkarmottagning, diabetesmottagning, astma/KOL-mottagning, hypertonimottagning, distriktssköterskemottagning, äldremottagning, motiverande samtal, samordnare vid psykisk ohälsa, psykologmottagning, rehabkoordinator, laboratorium, BVC, samt sekreterare och receptionist. Att jobba som läkare hos oss Vi jobbar mycket med teambaserad vård över alla yrkeskategorier, vilket är ett uppskattat arbetssätt som underlättar för alla. Vi jobbar med dagliga ronder som gör att du som läkare på ett tidigt stadium kan vara med och planera vårdförloppet kring dina patienter på ett effektivt sätt. Det gör att du får kontroll över din tidbok och dina patienter. Vi har även en digital mottagning som bemannas av våra läkare och sjuksköterskor. Att jobba med digital vård är något som uppskattas mycket av personalen då det är ett roligt sätt att arbeta på. Många ärenden kan dessutom lösas digitalt vilket gör att det inte blir samma tryck med fysiska besök. Vi har också ett samarbete med Capio Go, som är Capios centrala plattform, dit kan vi även remittera patienter för till exempel iKBT, rökavvänjning och dietist. Detta avlastar vårdcentralen och ger patienten snabb kontakt för vidare hjälp. Vi erbjuder Förutom kollektivavtal, vilket är en självklarhet för oss, erbjuder vi bland annat: Flexibilitet kring arbetstid och förläggning av administrationstid Möjlighet att jobba viss tid hemifrån Ett närvarande ledarskap Kompetensutveckling, både internt och externt Individuell pensionsrådgivning Friskvårdsbidrag Förmånscykel Enklare frukost dagligen och mysfrukost på fredagar Om dig Är du en engagerad specialist i allmänmedicin med några års erfarenhet i bagaget? Gillar du dessutom att jobba i team? Vi vågar då påstå att vi har en match! Varmt välkommen att kontakta oss för mer information eller för att skicka din ansökan. Sista ansökningsdag: 2025-03-30
Är du en serviceinriktad lagspelare? I så fall kan vi erbjuda dig ett roligt arbete i en spännande miljö där ingen dag är den andra lik, med stor variation på arbetsuppgifterna. Ena stunden jobbar du med merförsäljning i kassan, för att snabbt skifta till att hyra ut en bil, servera mat, eller så ser du till att stationen är ren och fräsch. För oss är alla uppgifter lika viktiga, och vi hjälps åt att genomföra dem med högsta kvalitet. På våra stationer är det ofta ett högt tempo där du och dina kollegor tar hand om våra kunder genom service i världsklass. Nu söker vi en ny kollega till OKQ8 Partille. Vi söker Vi värdesätter dina personliga egenskaper framför tidigare erfarenhet och utbildning. Du är en positiv person som gillar att träffa nya människor. Du tycker om att arbeta i högt tempo och ser fram emot att vara en del av ett sammansvetsat team som tillsammans löser det arbetsdagen har att bjuda på. Det är meriterande om du tidigare jobbat med service eller försäljning. B-Körkort är det enda formella kravet. Vi erbjuder OKQ8 erbjuder en spännande arbetsplats, med rolig atmosfär och härliga kollegor. Här arbetar människor i alla åldrar med olika bakgrund. Hos oss finns möjligheter till utveckling, det du inte kan innan du börjar – det lär vi dig! Att arbeta på en av våra stationer ger dig en fin språngbräda in i arbetslivet och karriären. Som butikssäljare under sommaren jobbar du för redan befintlig personal under deras semester och därför kan arbetsgrad och därmed skifttjänstgöring variera. Denna tjänst är en en visstidsanställning på 25 timmar per vecka. Stationen har öppet vardagar mellan klockan 06:00 - 22:00 och helger mellan klockan 08:00 - 22:00. Kan du göra oss ännu bättre? Sök då tjänsten redan idag! Då det är avgörande för oss att du, precis som vi, brinner för service, kommer du efter ansökan få tillsänt ett servicestest som är anpassat för tjänsten, som vi önskar att du genomför som en del i vår rekryteringsprocess. OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald. Hela samhället ställer om mot en fossilfri framtid. Vi vill leda utvecklingen i branschen genom att driva förändring och arbetar aktivt för att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Välkommen att följa med på vår resa! Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Här kan du ta del av vad vi erbjuder som arbetsgivare, både för att attrahera och behålla medarbetare. - Varierande arbete som gör skillnad - Varje dag på din station bjuder på omväxlande arbetsuppgifter och erfarenheter. Du är inte bara proffs på service och en problemlösare, du förbereder och serverar mat och hjälper till med enklare bilvård vilket ger dig en bredd av kompetenser. Under arbetsdagarna varvas högt tempo med lugnare stunder. - Spännande möten med människor - Stationsmedarbetare är ett socialt yrke där du träffar nya människor varje dag. Och genom vänlig service och professionell attityd gör du stor skillnad för våra kunders upplevelse av OKQ8. - Team som skapar framgång - Tillsammans med dina kollegor är du en del av det kompetenta team som möter våra kunder varje dag. Med hög arbetsmoral som innebär att vara proaktiv, hugga i där det behövs och göra det lilla extra skapar ni gemensamt stationens framgång – och har roligt under tiden. Hos oss är det inte ovanligt att medarbetare blir vänner för livet. - Utveckling och karriär - När vi anställer medarbetare investerar vi även i dig som person. Din bakgrund är inte det viktigaste – däremot din inställning och vilja att göra ett bra arbete. För dig som vill ta ytterligare ett steg i karriären erbjuder vi fina möjligheter, de flesta av våra stationschefer började som stationsmedarbetare. Genom arbetets alla utmaningar utvecklas du inte bara i ditt arbete – utan även som människa.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 22 jobb