Lediga deltidsjobb i Skellefteå

Det finns totalt 115 lediga deltidsjobb att söka i Skellefteå

Sommarjobba inom vård, omsorg eller stöd och bo gratis
Skellefteå kommun
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du uppleva ett sommaräventyr utöver det vanliga? Då har vi det perfekta erbjudandet för dig - ett roligt och meningsfullt sommarjobb på Skellefteå kommun. Arbetsgivaren erbjuder gratis boende vilket gör detta till en unik möjlighet att provbo och sommarjobba i en stad med stark framtidstro. Om du sen vill stanna, ja då finns det jobb och ett härligt liv som väntar! I Skellefteå kommun jobbar vi tillsammans över gränserna, i en arbetskultur som präglas av en stark framtidstro. En av de största fördelarna med Skellefteå är att människor hinner mer utan att behöva skruva upp tempot. Mångsidigheten och de korta avstånden får helt enkelt tillvaron att lättare gå ihop. Här finns förutsättningarna att leva tryggt och samtidigt utforska nya drömmar. Inför sommaren 2025 söker vi sommarvikarier till våra verksamheter inom hemtjänst, vård- och omsorgsboende, korttidsverksamhet för barn och unga, gruppbostad, personlig assistans och socialpsykiatrin. Tidsperiod: 10 juni-10 augusti Förutom ett intressant sommarjobb erbjuder vi dig: • Sommarbonus på 10 000 kronor utöver din ordinarie lön • Gratis boende centralt i Skellefteå (studentrum med egen dusch och toalett samt delat kök). OBS! Du förmånsbeskattas enligt Skatteverkets regler. • Tillgång till kommunens eget gym/bastu i Stadshuset • Friskvårdsersättning (250 kronor per arbetad månad) ARBETSUPPGIFTER HEMTJÄNST Som undersköterska eller vårdbiträde inom hemtjänsten stöttar du personer med praktiska sysslor och personlig omvårdnad i deras hem. Du arbetar självständigt med mycket frihet och ansvar. En del av hemtjänsten är Nattpatrullen. Där är uppdraget att skapa trygghet för de som kan ha svårt att komma till ro på natten. Du är också den som är först på plats när någon har aktiverat sitt trygghetslarm. VÅRD- OCH OMSORGSBOENDE (äldreboende) Som undersköterska eller vårdbiträde på ett vård- och omsorgsboende stöttar du personer med praktiska sysslor och personlig omvårdnad. GRUPPBOSTAD/SERVICEBOSTAD I arbetet som stödassistent eller stödpersonal på en gruppbostad eller servicebostad ingår att stötta människor i personlig omvårdnad, praktiska sysslor, fritidsaktiviteter och sociala kontakter. Du är också ett stöd i boendets pedagogiska verksamhet. KORTTIDSHEM/KORTTIDSTILLSYN BARN OCH UNGA I arbetet som stödassistent eller stödpersonal i en barn- och ungdomsverksamhet ingår att stötta barn och unga med personlig omvårdnad och sociala kontakter. Barn- och ungdomsverksamheterna består av korttidshem samt fritidsverksamhet på högstadiet och gymnasiet. PERSONLIG ASSISTANS Som personlig assistent jobbar du i personens hem och dina arbetsuppgifter utgår från den enskildes önskemål och behov. Arbetsuppgifterna kan bland annat innebära medicinska insatser, personlig omvårdnad, praktiska sysslor, fritidsaktiviteter och sociala kontakter. SOCIALPSYKIATRIN Socialpsykiatrin erbjuder personer med psykisk ohälsa, neuropsykiatriska funktionsnedsättningar eller lindrig utvecklingsstörning stöd i olika former. Det kan vara i ordinärt boende där vi stöttar personen i sitt egna hem eller i bostad med särskild service vilket är i våra servicehus eller boenden. Arbetstiden är schemalagd dag, kväll och helg. Journatt och vaken natt förekommer i vissa verksamheter. För vissa tjänster behöver du B-körkort. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som både trivs med att arbeta tillsammans med andra och självständigt. Vi ser det som fördelaktigt om du har erfarenhet eller pågående/avslutad utbildning inom området. För att vara aktuell för jobbet behöver du: • ha fyllt 18 år • vara ansvarsfull, trygg och flexibel • ha lätt för att skapa relationer och är uppmärksam och lyhörd mot andra • trivas med att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. Din introduktion anpassar vi efter dina behov och erfarenheter. Det är viktigt att du har tillräckligt goda fysiska förutsättningar för att klara av de arbetsuppgifter arbetet innebär. Att kunna prata och skriva på svenska är ett krav eftersom du i arbetet behöver kommunicera med olika personer, föra social dokumentation och utföra en del medicinska insatser. ÖVRIGT -

7 februari 2025
Sista ansökan:
13 april 2025
Vikariera som personlig assistent
Inre Kraft i Norr AB
Personliga assistenter

Vi på Inre Kraft i Skellefteå söker ständigt nya medarbetare. Både de som vill jobba på fast rad och vikarier. Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad. Nu är även snart hösten här och vi öppnar därför upp möjligheten för dig som vill arbeta i höst att söka redan nu! Vi behandlar alla ansökningar löpande. Vi har kunder i Skellefteå, Norsjö & Bastuträsk, så uppge gärna i din ansökan i vilken/vilka av orterna du kan tänka dig att jobba. Som personlig assistent hjälper du människor att kunna leva det liv dom vill, genom att hjälpa och stötta dem i vardagen med allt vad det innebär. Dina arbetsuppgifter innefattar bla vardagssysslor, matlagning, personlig hygien, träning och aktivering, stötta kunden i kommunikation osv. Dina arbetsuppgifter styrs av kundens hjälpbehov. Vi söker: - Engagerad personal där personkemin med kunden är det allra viktigaste. - Du bör vara empatisk, handlingskraftig och lyhörd inför kundens behov. - Du vill göra det där lilla extra för att ge kunden guldkant i tillvaron. Meriterande: - Tidigare vårderfarenhet eller arbete som personlig assistent. - Körkort och tillgång till bil. Krav: - Du talar och förstår det svenska språket på en bra nivå. - Du kan uppvisa brottsregisterutdrag från polisen. (Detta beställer du enkelt hem via polisens hemsida) Arbetstid/varaktighet: Arbetet innebär att du arbetar där kunden befinner sig under varierande arbetstider förlagda under dagtid, kvällstid och natt beroende på behov. Vardagar/helger. Tillträde: Behovet av nyrekrytering varierar från månad till månad, söker du arbete som behovsvikarie så har du möjlighet till att få börja arbete omgående. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, vi har kollektivavtal Bransch G. Vi har kollektivavtal (Bransch G). Att tänka på inför din ansökan För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Känner du att beskrivningen av detta jobb är någonting som passar dig? Ansök snarast, vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. OBS! Vi tar inte emot ansökningar via telefon eller mail, ansök via extern länk med ditt CV och personliga brev.

7 februari 2025
Sista ansökan:
20 februari 2025
Trygg personlig assistent -Timmis/sommarvikarie

Hej! Jag är en kvinna i 40-års åldern som söker en personlig assistent till timanställning vid behov med möjlighet till mer jobb under sommaren. Start i omgående med betald introduktion!Jag ser gärna att du som söker är flexibel och ibland har möjlighet att kunna hoppa in med kort varsel. Jag tycker mycket om musik, går gärna på evenemang, och att komma ut bland folk för att ta en fika. Men uppskattar också lugna stunder i hemmet. Gillar du att laga mat och baka är det också ett stort plus.Så du som söker får gärna ha liknande intressen så vi kan ha trevliga dagar tillsammans! Du kommer att bli en del av mitt glada och positiva assistentteam och tillsammans med dem assistera mig i livet såväl som hemmets alla skeenden och göromål. I arbetet förekommer lyft med hjälpmedel. Jag har en egen bil som jag använder i min vardag, så du som söker behöver ha körkort samt vara rökfri som är ett krav. Du kommer mestadels att jobba självständigt men vissa pass arbetar du tillsammans med en kollega. Tjänst: Timanställning vid behov/sommarvikariat. I min assistans är det varierade arbetstider: Dag, kväll, natt samt helg. Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag. Läs mer om oss på JAG.SE. Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!

7 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Personliga assistenter till sommarvikariat på 50-80% till ung man i Burt...
Aktiv Assistans Norr AB
Personliga assistenter

På Aktiv Assistans arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Aktiv Assistans söker tre personliga assistenter till vår kund i Burträsk. Du erbjuds jobba under sommaren när ordinarie personal har semester. Det finns möjlighet att jobba under juni, juli och augusti på cirka 50-80%. Arbetstiderna är förlagda till dag, kväll och natt (sovande jour) under vardagar och helger. Schemaupplägg och tillträde sker enligt överenskommelse. OM KUNDEN Kunden är en man i 25-årsåldern och behöver din hjälp som assistent i sin vardag. Det viktigaste är att du utgår ifrån kundens behov, stora som små, för att möjliggöra en självständig och delaktig vardag. Arbetet som personlig assistent innebär att du arbetar där kunden befinner sig. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, flexibel, arbetsvillig och kunna arbeta både självständigt och i grupp. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Körkort och tillgång till bil för att ta dig till och från arbetet MERITER Erfarenhet av arbete som personlig assistent Erfarenhet av autism Erfarenhet av bildstöd Sysselsättningsgrad: Cirka 50-80% sommarvikariat, schemaupplägg sker i överenskommelse. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Aktiv Assistans, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan! För anställning hos oss på Aktiv Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ Jobba hos Aktiv Assistans Norr AB Aktiv Assistans Norr AB är ett familjärt assistansföretag med huvudsaklig verksamhet i Västerbotten. Vi brinner för att hjälpa personer med funktionsvariationer att leva ett så meningsfullt och rikt liv som möjligt, utifrån deras behov och önskemål. Våra ledord – inflytande, trygghet, tillgänglighet och kompetens – genomsyrar allt vi gör. Vi är lika måna om våra kunder som om våra anställda och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Aktiv Assistans Som personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad både under arbetstid och på väg till och från jobbet, så att du kan känna dig trygg om något oförutsett skulle ske. Vi erbjuder även friskvårdsbidrag till alla våra medarbetare och arrangerar regelbundet aktiviteter för både personal och kunder. Vi är måna om att du ska trivas hos oss och känna dig som en del av gemenskapen! Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjliga chanser att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt – alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.

7 februari 2025
Sista ansökan:
14 februari 2025
RESTAURANGBITRÄDE- SEN STREET KITCHEN SKELLEFTEÅ
Se ngroup AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

SEN STREET KITCHEN är ett restaurangkoncept som återskapar de autentiska smakerna, dofterna och känslorna vid de livliga gatumarknaderna och precis som alla andra gatukök över hela östra Asien. Enkelt, snabbt, nyttigt och fräscht. Vem är du? Du är social och glad person som gillar att jobba med service. Du brinner för restaurangbranschen, är kvalitetsmedveten och kan jobba i ett team i högt tempo. Du är organiserad och gillar att ha rent och snyggt runt om dig. Som köksbiträde ingår: Prepp. Montering av rätterna. Kassatjänst. Städ och en del disk. Är du vår nya stjärna? Skicka in din ansökan så berättar jag mer! En inskickad video är högt betydande för oss. SEN STREET KITCHEN tillhör SENGROUP som är en asiatisk restaurangkoncern med rötterna i Stockholm. Idag har vi 7 restauranger i 6 olika städer, från Umeå i norr till söder ner. Vi vill erbjuda våra kunder välsmakande och kvalitativ mat med inspiration från Sydasien där våra olika koncept skapar ett stort utbud av rätter, smaker och råvaror. Vår ansökningsprocess ligger digitalt i framkant och låter dig ansöka direkt från din mobil på några få minuter utan varken CV eller personligt brev. Istället får du svara på några frågor om din erfarenhet och kompetens samt göra en kort video-presentation. Vi använder den senaste teknologin för att kunna erbjuda en rättvis bedömning av alla kandidater. Välkommen med din ansökan!

6 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Extrajobb som B-chaufför med fast schemarad i sommar!
Studentconsulting Sweden AB (Publ)
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Vill du dryga ut studentkassan med ett fartfyllt extrajobb? Vi söker B-chaufförer till ett av Sveriges största företag inom logistik och distribution! Som B-chaufför kommer dina arbetsdagar i huvudsak bestå av distribution. Du utgår från arbetsplatsens terminal och befinner dig därefter ute på vägarna där du levererar brev och paket enligt planerad rutt. Arbetspassen är fördelade under både vardagar och helger och vi söker personer som vill arbeta allt från tidiga mornar, för- och eftermiddagar, kvällar samt nätter. På grund av att arbetstiderna är varierande är det viktigt att du har i åtanke att kollektivtrafiken inte tar dig till arbetsplatsen alla tider, och att du själv har möjlighet att ta dig. Krav för att vara aktuell för tjänsten är att du studerar alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. DETTA SÖKER VI Som person är du ambitiös, noggrann och effektiv. Du är flexibel och lösningsorienterad där du trivs med att arbeta i ett högt tempo och att samarbeta med andra. Du brinner för den dagliga kundkontakten där du representerar bolaget med ett leende på läpparna, sprider glädje till både kunder och kollegor och drivs av att ge det där lilla extra. Krav: B-körkort Goda språkkunskaper i svenska Utdrag ur belastningsregistret kommer att begäras och arbetet kräver att du är anmärkningsfri. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lydia Kvist. Varmt välkommen in med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

6 februari 2025
Sista ansökan:
28 februari 2025
Spännande deltidsuppdrag som administratör/skadehanterare till vår kund i S
Lernia Bemanning AB
Skadereglerare och värderare

Vår kund i Skellefteå söker en skicklig skadeutredare som är redo att navigera genom utmaningar och skapa trygghet för andra. Bli en del av ett härligt team där varje dag erbjuder nya möjligheter! Om tjänsten Som skadeutredare kommer du att utreda, bedöma och besluta i ärenden där fastighetsägare drabbats av läckage från det kommunala ledningsnätet. Du ansvarar för hela processen, från att kontakta fastighetsägaren och dokumentera skadan, till att kommunicera med försäkringsbolag, samla in nödvändig information, upprätta överenskommelser och i förekommande fall utbetala ersättning. Med en kombination av empati och skarpsynthet hanterar du allt från enklare fall till mer komplexa utmaningar. Din vardag blir en balansakt mellan ekonomi och juridik, där varje dag erbjuder nya, spännande utmaningar. Tjänsten är ett bemanningsuppdrag om 15 timmar per vecka under 3 månader, med start så snart som möjligt. Om dig Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och förstår vikten av ett gott kundbemötande och noggrann dokumentation. Du är en mästare på kommunikation och kan uttrycka dig väl både skriftligt och muntligt på svenska. Har du dessutom tidigare erfarenhet från skadereglering inom försäkringsbranschen så är detta ett stort plus. Som en av oss Som anställd bemanningskonsult hos oss får du alltid en marknadsmässig lön, semester, pensionsavsättning, försäkringar och anslutning till vårt kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra hos oss så självklart erbjuder vi våra konsulter friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Under din anställning har du en konsultchef som är ansvarig för ditt uppdrag och ser till att du trivs på din arbetsplats och stöttar dig samt utvecklar dig i din yrkesroll. Om Lernia Lernia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag och finns över hela landet. Med vårt omfattande nätverk erbjuder vi spännande jobb hos attraktiva arbetsgivare och varumärken som hjälper dig att utveckla din kompetens och karriär, både på lång och kort sikt. Hur du söker tjänsten För att söka tjänsten, scrolla ner till ansökningsformuläret nedan. Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Om du har några frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Elin Ejrendahl via e-post: [email protected] Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt

6 februari 2025
Sista ansökan:
6 mars 2025
Personlig assistent till man - LÖVÅNGER - DAGTID
Trygga Assistans i Norr AB
Personliga assistenter

Vi söker en trygg och stabil person till ett uppdrag i Lövånger. Arbetstider främst dagtid - vardagar samt enstaka helgpass (går till viss del att anpassa efter behov/önskemål). Arbetsmängd: 80-100%. Dina arbetsuppgifter är att hjälpa till med allt som kunden själv inte klarar av på grund av sin funktionsnedsättning. Detta kan handla om förflyttningar, städning, hushållsgöromål och allt vad det innebär att bo i en villa. Stor del av arbetet går ut på hantering av sond/näringsintag. Kunden är en är en äldre humoristisk man som har lätt till skratt och som nämnt ovan främst behöver praktisk hjälp. I övrigt är det en relativt lugn arbetsplats av mycket social karaktär. Som sökande är det centralt du har ett glatt humör och omsorgsfullt sätt. Tidigare erfarenheter från vården är ett plus men absolut inget krav. Då kunden ej bor i centrala Lövånger är det ett krav med körkort samt tillgång till bil. Rekrytering sker fortlöpande! Välkommen in med din ansökan redan idag. Det är inte varje dag som det söks personal på stora tjänster inom vården dagtid vardagar. Vid frågor kring tjänsten hör av er till kundansvarig Stefan på 070-108 86 42. Trygg Assistans är ett litet och familjärt företag med kunden och dennes assistenter i fokus. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag. Varje grupp har en egen kund-och personalansvarig som ser till att du trivs och får den hjälp du behöver för att lyckas i ditt arbete. Hos oss känner vi varandra – här är ingen anonym Vi kräver utdrag från belastningsregistret inför alla nyanställningar. Går du vidare i processen kommer du alltså att behöva visa upp ditt utdrag. Eftersom vi känner våra kunder väl, sköter vi vår egen rekrytering. Därför undanber vi oss vänligen men bestämt all kontakt från rekrytering-och bemanningsföretag.

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Personlig assistent till motorintresserad man - Helg/Kväll - SKELLEFTEÅ
Trygga Assistans i Norr AB
Personliga assistenter

Vi söker personliga assistenter till en av våra kunder i Skellefteå. Upplägget bygger på arbete kväll/natt samt helger. Perfekt att kombinera med annat arbete eller hobby. Vill man arbeta mindre än annonserad tjänst kan även detta eventuellt ordnas. Uppdraget: Kunden har assistans dygnet runt och behöver hjälp med det mesta i sin vardag - allt från förflyttningar, personlig hygien och hushållssysslor. Du som söker bör vara social, initiativtagande och gärna ha erfarenhet från vården sen tidigare. Vissa förflyttningar, lägesändringar kan vara lite tyngre varpå det är en fördel med bra fysik/teknik. Detta är i regel en väldigt lugn arbetsplats där kunden spenderar mycket tid hemma. Arbetstider: 7-15, 15-07. Välkommen in med din ansökan redan idag! (OBS KUNDEN HAR KATT). Trygg Assistans är ett litet och familjärt företag med kunden och dennes assistenter i fokus. Vi tillämpar kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Varje grupp har en egen kund-och personalansvarig som ser till att du trivs och får den hjälp du behöver för att lyckas med ditt jobb. Hos oss känner vi varandra – här är ingen anonym Eftersom vi känner våra kunder väl, sköter vi vår egen rekrytering. Därför undanber vi oss vänligen men bestämt all kontakt från rekrytering-och bemanningsföretag.

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 mars 2025
Säljare på Hemglass i Skellefteå
EG Försäljning AB
Företagssäljare

Hemglass – att köpa glass hos oss ska vara en upplevelse. Vi och våra kunder vill att du: · Ansvarar för din Hemglassbil · Kör säkert · Håller tiden · Har en bil välfylld med glass · Ger glassig service med glatt humör, vänlighet och engagemang · Står i centrum och vägleder köpet Då kanske du tänker: ska jag vara en säljare, eller ska jag köra en glassbil? Både och säger vi, vi vill ju att du ska vara en upplevelsesäljare. Ja du ska kunna köra bil, lasta glass och hålla tider, men framför allt handlar det om att Kajsa 4 år, Erik 82 år och alla däremellan strålar av glädje när Hemglassbilen kommer. Vi brukar kalla det att vara en glädjespridare. Hos oss jobbar du eftermiddagar, kvällar och helger. B- körkort är ett krav. Du skapar en upplevelse för dina kunder, framförallt för mindre barn, men även för föräldrar och äldre. En viktig del i jobbet är att både kunna göra sig förstådd och att förstå. God svenska är därför vårt andra krav. 17 år inom servicebranschen eller pluggar på kommunens kulturskola – spelar INGEN roll det viktigaste är att du gillar dina kunder, service och försäljning. Centralt för oss är att du är glad, vänlig och engagerad. När du jobbar hos oss kommer du lära dig vad det innebär att i praktiken driva en egen butik på hjul. En möjlighet där du visar upp din förmåga till initiativ, eget ansvar och social kompetens. Passar det här in på dig säger vi kör bara kör ( i dubbel bemärkelse 😉 ). Ansök direkt genom att gå in på vår hemsida www.hemglass.se

6 februari 2025
Sista ansökan:
8 april 2025