På Inre Kraft arbetar vi tillsammans för alla människors rätt till att leva livet fullt ut. Nu söker vi ytterligare en kollega till vårt team, är det du? OM TJÄNSTEN Vi på Inre Kraft söker dig som vill arbeta som personlig assistent på ca 50-75% hos vår kund i Skellefteå. Det är ett vikariat med stor chans till förlängning och chans till fast rad! Arbetstiderna är varierande mellan dagtid, kvällstid och vaken natt. Här kommer lite exempel på arbetstiderna: Kl 07:00-14:00 Kl 14:00-21:00 Kl 22:00-08:00 Tillträde sker enligt överenskommelse där vi gärna ser att du kan påbörja introduktion omgående. OM KUNDEN Kunden är en tjej i 12-årsåldern som gillar dans, tv-spel, pyssel och djur. Hon kan inte föra sin egen talan men visar sina känslor tydligt och gör lite ljud. Hon har nyligen fått en handdator med ögonstyrning som så småningom kommer vara till hjälp som kommunikationshjälpmedel. Kunden har epilepsi. Arbetsuppgifterna inkluderar: Stöd vid dagliga rutiner, som förekommande hushållssysslor Assistera/hjälp vid personlig hygien, av- och påklädning samt vid måltider Kunden använder sig av elrullstol och kommunikationshjälpmedel. ÄR DU DEN VI SÖKER? Vi söker dig som brinner för arbete med människor och kan analysera andra individers behov. Vidare bör du vara lyhörd, initiativtagande, lösningsfokuserad samt engagerad. Vi ser gärna att du är lekfull, då stor vikt läggs vid personlig lämplighet Om du känner att detta stämmer in på dig, kan du vara den vi söker! KRAV Mycket goda kunskaper i det svenska språket Tåla pälsdjur - Katt finns i hemmet Kunden önskar kvinnliga assistenter MERITER Arbete med barn Arbete inom vård och omsorg Arbete med olika typer av hjälpmedel Sysselsättningsgrad: 50-75%. Lön:Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Din ansökan kommer att läsas av medarbetare på Inre Kraft, kund och anhörig. Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan. För anställning hos oss på Inre Kraft behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ner på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera, Du beställer enkelt med BankID via denna länk:Länk till belastningsregister Jobba hos oss på Inre Kraft AB Inre Kraft är ett familjärt assistansbolag med huvudsaklig verksamhet i Norrbotten och Västerbotten. Vår målsättning är att tillgodose varje kunds individuella och unika behov av personlig assistans, där det är kunden som berättar hur verksamheten ska bedrivas. Våra ledord är trygghet, stabilitet och familjär känsla. Våra kundservicemedarbetare är tillgängliga över telefon årets alla dagar mellan kl 06.00-22.00. Vi har anordnar återkommande kostnadsfria aktiviteter för våra kunder och för dig som medarbetare. Vi är mån om dig som anställd och våra kunder, och strävar efter att skapa en arbetsplats där alla trivs och utvecklas. Förmåner för dig som anställd hos Inre Kraft Som anställd personlig assistent hos oss omfattas du av kollektivavtal och avtalspension. Du är försäkrad under arbetstid och till/från arbetet om något oförutsett skulle inträffa. Vi erbjuder friskvårdsbidrag till våra anställda. Delning av ansökningar inom Team Olivia För att ge dig bästa möjligheterna att hitta rätt tjänst kan din ansökan komma att delas med våra systerbolag inom Team Olivia, om din profil matchar en ledig tjänst där. Självklart sker detta endast med ditt godkännande, vilket du anger i samband med din ansökan. För dig med anställningsstöd Om du har rätt till anställningsstöd tar vi hänsyn till detta vid en eventuell anställning. Att ange denna information i din ansökan är helt frivilligt - alternativt kan du välja att informera oss vid en eventuell intervju. Vi ser detta som en möjlighet att tillsammans skapa en bra lösning för dig som medarbetare.
Vi söker sommarens stjärna till vårt prepp-crew! (Deltid) Är du en energisk , självgående och strukturerad person som älskar fart och fläkt? Vill du bli en del av ett härligt team där vi lär dig allt du behöver på plats? Då har vi jobbet för dig! Vi på Pinchos söker nu en ny kollega till vårt prep-team på dagtid inför sommaren! Vad innebär jobbet? Dagtid, främst under juni–augusti. Preppa maten som våra gäster älskar – ingen tidigare köks erfarenhet krävs, vi lär dig allt från grunden! Efter sommaren? Då kombinerar du prepp dagtid och kvällspass och blir en ännu viktigare del av vårt gäng. Du får en deltidsanställning där fokus från början kommer att vara prepp, och efter sommaren börjar inlärningen av kvälls verksamheten! Vi söker dig som: Är en riktig doer – du får saker gjorda utan att någon står och tittar på. Är strukturerad och gillar att ha koll på läget. Är positiv , lättlärd och taggad på att utvecklas! Vill ha ett roligt , socialt och utvecklande arbetsplats Varför välja oss? Vi är ett fantastiskt team där skratt och bra stämning ingår varje dag! Hos oss får du en utbildning som ger dig grym erfarenhet för framtiden! Du får lära dig hur ett riktigt restaurangkök jobbar – från grunden och upp! Redo att bli vår nästa stjärna? Skicka ett kort mail eller DM och berätta lite om dig själv! Vi längtar efter att få träffa dig!
Jobbar du deltid, bor i Skellefteå med omnejd, är bekväm med att jobba med strikta rutiner och vill bidra till drogfria arbetsplatser? Vi behöver förstärka med ytterligare en resurs till vårt team! Är du sjukvårdsutbildad eller har annan relevant erfarenhet så erbjuder vi möjlighet till ett varierande och givande extrajobb utöver ordinarie arbete.Vi söker dig som vill göra skillnad och arbeta med förebyggande åtgärder för säkra, friska och hållbara arbetsplatser ute i vårt samhälle! Om NDP NDP är ett tjänsteföretag som stöttar näringslivet med det systematiska arbetsmiljöarbetet i form av missbruksförebyggande åtgärder på arbetsplatsen. Vi upprättar policys och handlingsplaner, utbildar chefer och medarbetare och erbjuder drogtestprogram i huvudsak. Vår ambition är att kunden och klienten alltid skall känna trygghet i ett samarbete med NDP. De ledord som gäller för vår organisation är därför kompetens, kvalitet och trygghet. Arbetsuppgifter Som provtagare utför du på uppdrag drogtester ute hos företag. De drogtestmetoder NDP erbjuder är urin, saliv och utandning. Drogtesterna utförs enligt chain of custody med strikta rutiner och aktuella föreskrifter på arbetsplatser. Vi tillhandahåller utbildning. Drogtester genomförs alla dagar i veckan och på alla tider av dygnet. Antalet provtagningar varierar beroende på antal kunder i det geografiska området du verkar i. I detta fall handlar det om 1-3 tillfällen per månad. Arbetstiderna förläggs i samråd med kund och provtagare. Möjlighet att påverka arbetstider finns. Provtagningstillfällen med kortare varsel kan förekomma, varför det är bra att kunna vara flexibel. Kvalifikationer Med anledning av uppdragets natur ser vi att du som person har följande egenskaper: Du har förmåga att arbeta självständigt och är utåtriktad. Det är viktigt att du är strukturerad, effektiv och stresstålig. Du är van att hantera människor, är trygg och tydlig i din kommunikation. Integritet är ett ledord för dig. Krav - Minst gymnasieutbildning - Hantera digitalteknik och har datavana - Språk- Svenska och engelska - Körkort B - egen bil VillkorSista ansökningsdag, 30 april 2025 Urval sker löpande Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Anställningens omfattning: Deltid Tillträde: Snarast möjligt Löneform: Timlön Sysselsättningsgrad: 1-3 tillfällen per månad Ort: Skellefteå med omnejd Län: Västerbotten Frågor kring tjänsten besvaras av Lisa Hedin, 070-283 70 30
Jobbar du deltid, bor i Skellefteå med omnejd, är bekväm med att jobba med strikta rutiner och vill bidra till drogfria arbetsplatser? Vi behöver förstärka med ytterligare en resurs till vårt team! Är du sjukvårdsutbildad eller har annan relevant erfarenhet så erbjuder vi möjlighet till ett varierande och givande extrajobb utöver ordinarie arbete.Vi söker dig som vill göra skillnad och arbeta med förebyggande åtgärder för säkra, friska och hållbara arbetsplatser ute i vårt samhälle! Om NDP NDP är ett tjänsteföretag som stöttar näringslivet med det systematiska arbetsmiljöarbetet i form av missbruksförebyggande åtgärder på arbetsplatsen. Vi upprättar policys och handlingsplaner, utbildar chefer och medarbetare och erbjuder drogtestprogram i huvudsak. Vår ambition är att kunden och klienten alltid skall känna trygghet i ett samarbete med NDP. De ledord som gäller för vår organisation är därför kompetens, kvalitet och trygghet. Arbetsuppgifter Som provtagare utför du på uppdrag drogtester ute hos företag. De drogtestmetoder NDP erbjuder är urin, saliv och utandning. Drogtesterna utförs enligt chain of custody med strikta rutiner och aktuella föreskrifter på arbetsplatser. Vi tillhandahåller utbildning. Drogtester genomförs alla dagar i veckan och på alla tider av dygnet. Antalet provtagningar varierar beroende på antal kunder i det geografiska området du verkar i. I detta fall handlar det om 1-3 tillfällen per månad. Arbetstiderna förläggs i samråd med kund och provtagare. Möjlighet att påverka arbetstider finns. Provtagningstillfällen med kortare varsel kan förekomma, varför det är bra att kunna vara flexibel. Kvalifikationer Med anledning av uppdragets natur ser vi att du som person har följande egenskaper: Du har förmåga att arbeta självständigt och är utåtriktad. Det är viktigt att du är strukturerad, effektiv och stresstålig. Du är van att hantera människor, är trygg och tydlig i din kommunikation. Integritet är ett ledord för dig. Krav - Minst gymnasieutbildning - Hantera digitalteknik och har datavana - Språk- Svenska och engelska - Körkort B - egen bil VillkorSista ansökningsdag, 30 april 2025 Urval sker löpande Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Anställningens omfattning: Deltid Tillträde: Snarast möjligt Löneform: Timlön Sysselsättningsgrad: 1-3 tillfällen per månad Ort: Skellefteå med omnejd Län: Västerbotten Frågor kring tjänsten besvaras av Lisa Hedin, 070-283 70 30
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 48 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår butik i Skellefteå I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering Arbete i kassa Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper Har en stor passion för mode och inreredning Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Driven och resultatorienterad Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor Trivs med att jobba i högt tempo Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Tjänsten är extra vid behov under juni-augusti med chans till förlängning. Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.
Vi söker en biluthyrare till Skellefteå – Extra vid behov med heltid under sommaren! Är du serviceinriktad och trivs med att arbeta flexibelt? Vi söker nu en Rental Sales Agent till EK Biluthyrning i Skellefteå för en behovsanställning, där du arbetar extra vid behov under året och har möjlighet till heltid under semesterperioden på sommaren. En biluthyrare, eller "Rental Sales Agent" ansvarar för kundkontakt, service och administration. Som Rental Sales Agent hos EK Biluthyrning i Skellefteå kommer du ansvara över att utveckla och bibehålla relationer med kunder, driva försäljning och uppnå våra mål. Du kommer att arbeta både självständigt och i team, och bidra till vår fortsatta tillväxt. Dina dagliga arbetsuppgifter handlar om kundkontakter, att hantera kundförfrågningar, och att planera och hantera logistiken för uthyrnings- och returprocesser på ett effektivt sätt. I ditt arbete ingår även städning, tvättning och annan enklare bilvård, där noggrannhet är av hög betydelse. Hos oss är laganda av största vikt, och vi samarbetar nära med varandra för att skapa engagemang och trivsel, men även för att säkra en välskött fordonsflotta och för att leverera en riktigt bra kundupplevelse! Din Bakgrund Vi söker en service- och målinriktad person som älskar att leverera resultat. Vi tror att du är en person som har en god kommunikationsförmåga, är självgående, ansvarstagande och bra på att samarbeta. Då det många gånger är högt tempo så behöver du vara stresstålig, kunna ta snabba beslut och älska att lösa problem. Vi önskar att du har lokalkännedom för att hjälpa våra kunder med vägbeskrivning och reseinformation. Om du har erfarenhet från biluthyrningsbranschen ser vi det som meriterande. Du har lätt att uttrycka dig på både svenska och engelska i tal och skrift. Innehav av B-körkort är ett krav. Vid urvalet kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi välkomnar sökande från alla bakgrunder och eftersträvar mångfald och jämlikhet på arbetsplatsen! Anställningsfakta Tjänsten är en behovsanställning där du arbetar extra vid behov under året och erbjuds heltid under semesterperioden på sommaren. Placering för tjänsten utgår från Hammarvägen 1. Arbetstiden varierar och fördelas över dagar, kvällar och helger. Skicka in din ansökan i form av CV och ett personligt brev. Intervjuer sker löpande, och tjänsten kommer att tillsättas direkt vi hittar rätt person, så ansök redan nu! Anställande företag är EK Biluthyrning AB, som är franchisetagare av Avis biluthyrningsverksamhet i Skellefteå. Vill du veta mer, hör av dig till: Thomas Hultmar, Station Manager - EK Biluthyrning AB [email protected] +46 73-807 79 93 Arbetsgivarerbjudande Vi erbjuder dig ett utmanande och utvecklande arbete. Vi tror att goda resultat är värda att fira tillsammans. Vi värdesätter våra medarbetare och erbjuder introduktion och utvecklingsmöjligheter i arbetet. Vi tycker att hälsa är viktigt så därför erbjuder vi våra medarbetare friskvårdsbidrag. Om Avis: Avis är ett av världens starkaste varumärken. Den första Avisbilen hyrdes ut på Detroits flygplats 1946 av grundaren Warren Avis. Idag finns Avis hyrbilar i mer än 170 länder med ca 5 000 uthyrningskontor, 400 000 bilar och 25 000 anställda världen över. Avis har funnits i Sverige sedan 1966 och har idag ett 100-tal stationer, med personlig service på ett 80-tal orter runt om i landet. Avis Skellefteå drivs av EK Biluthyrning AB som är ett bolag inom Niemi Bil-Koncernen. Koncernen har idag en omsättningstakt på ca 1 miljard SEK och omfattar olika verksamheter inom bilbranschen från Kiruna i norr till Uppsala i söder. Precis som Avis ska vi alltid försöka överträffa våra kunders förväntningar genom att sträva efter att ge det lilla extra. Förhoppningsvis är det du som stärker vårt lag, där vi tillsammans i ett högt tempo utvecklas för att nå våra mål gällande försäljning och kundnöjdhet! Vi brinner för att utveckla kundresan och kundupplevelsen.
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta ca 6 timmar i veckan i vår butik i Skellefteå. Den här tjänsten passar därför perfekt för dig som studerar eller har en annan flexibel sysselsättning vid sidan av. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, Talent Acquisition & Development Partner, Kjell & Company
Nu söker vi en housekeeper till Scandic Skellefteå. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Du agerar värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen? Tillsammans med dina kollegor ansvarar du för den viktiga uppgiften att hotellet håller en hög standard avseende helt och rent och ser till att våra gäster få en ”wow-känsla” när de kliver in på hotellet och i sitt hotellrum. I rollen ingår bland annat att städa hotellrum, korridorer, pentry samt allmänna utrymmen. Du och dina kollegor bidrar till den allmänna ordningen i hotellets lokaler, hanterar tvätt och fyller på våra förråd. Vem är du? För att trivas i rollen behöver du vara noggrann och ha ett öga för detaljer. Det är viktigt att du har en god fysik, är flexibel och har god samarbetsförmåga då alla medarbetare tillsammans ansvarar för gästens upplevelse. Du sprider god energi runt dig och är en omtänksam kollega. Du har tidigare vana från städyrket, gästbemötande och kan kommunicera på svenska. Då vi använder Ipads behöver du ha viss datorvana. Tidigare erfarenhet från hotell är meriterande. Information om tjänsten Tjänsten är en anställning för enstaka dagar på extra vid behov - helger & veckodagar. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa mer om vår kultur, vad tjänsten innebär och om våra förmåner! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Är du en säljare i toppklass? vill du bidra till vår försäljning i sommar? Välkommen med din ansökan till Sports, Running & Trainingavdelning på XXL i Skellefteå
Vi söker hungriga säljare till vår Barn & Ungdomsavdelning på XXL i Skellefteå. Sommarjobb från midsommar till slutet av augusti
Välj ett jobb för att visa detaljer