Eventvärdar till Funding day!⭐
Wrknest AB
Kundtjänstpersonal

Om tjänsten Breakit söker nu ett gäng effektiva personer som letar efter en möjlighet att tjäna lite extra pengar! Breakit är Sveriges nyhetssajt om techbolag och startups. De bevakar digitaliseringen och berättar om entreprenörerna som förändrar näringslivet. Nu håller Breakit i Funding day den 10/4 där du kommer ansvara för förberedelse och registrering av deltagarna. Du kommer ingå i en grupp på några personer där ni kommer att få jobba med registrering, organisering och service. Vi söker personer som kan jobba den 10/4 och är tillgängliga dagtid Dina framtida arbetsuppgifter Ta emot och checka in gäster Förbereda material Vara behjälplig med allmänna frågor Vi söker dig som Studerar eller har annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Tycker det är roligt med service och att jobba med människor Vi ser det som meriterande Erfarenhet som värd/värdinna på event Erfarenhet inom service Vid denna rekrytering lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, då de är avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstår att man inte kan allting från början – men du ska ha en vilja att lära dig! Därför söker vi dig som är ansvarstagande, självgående och serviceinriktad. Övrig information Start: 10/4 Plats: Stockholm Detta är en konsultanställning under en dag på Wrknest där du arbetar ute hos kund. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu.

24 mars 2025
Sista ansökan:
3 september 2025
Biltransportör Stockholm/Sverige
UngdomsKraft AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om uppdraget: Som biltransportör hos Ungdomskraft kommer du att hämta bilar ute hos kunder (Privatpersoner, företag, bilhandlare) som finns runt om i Sverige. Bilarna kommer sedan att köras till våra samarbetspartners vars anläggning ligger i Stockholm. Vi utför även fordonstester på bilar, så ett starkt bilintresse är ett plus! Arbetstiderna är mån-fre med varierande timmar. Tycker du om att köra bil och samtidigt leverera grym service, sök! Vill du jobba med personer i din ålder? Ungdomskrafts medarbetare är i åldrarna 18-27 år gamla. Vi tycker det ska vara roligt att jobba och må bra på sin arbetsplats. Därför är aktiviteter utanför arbetet en viktig del av Ungdomskraft, så du kan träffa nya vänner men även utbyta erfarenheter med dina kollegor. Vem söker vi? Vi på Ungdomskraft förstår att alla inte har ett perfekt CV i början av sin karriär och väljer därför personlighet före vad som står på pappret. Vi söker dig som är social och framåt, noggrann, flexibel och arbetsvillig. Du ska tycka om att arbeta självständigt samt ta eget ansvar i ditt arbete. Din profil: -B-körkort (Manuellt) -Talar och förstår svenska flytande -Bilintresse -Godkänt belastningsregister Om Ungdomskraft Ungdomskraft är framtidens problemlösare med kund och personal i fokus. Vår affärsidé är tydlig, att hjälpa unga, drivna talanger ut i arbetslivet och därmed namnet – Ungdomskraft. Läs mer om oss: www.ungdomskraft.com

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Personliga assistenter sökes i Hässelby Strand
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu personliga assistenter till en rullstolsburen man som bor i Hässelby Strand. Tjänsterna är timanställningar vid behov och ordinarie personals frånvaro. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, förflyttningar av olika slag, tyngre lyft, att hjälpa till med diverse hushållssysslor, såsom matlagning och tvätt, personlig hygien, att hjälpa till vid träning och finnas till hands vid behov. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 08:00-13:45, på både vardagar och under helger. 17:00-21:00, på både vardagar och under helger. Om kunden Denna kund har ett stort musikintresse och musik spelas ofta i hans hem. Han tycker även om fiske. Vi ser det som positivt om du delar dessa intressen med honom. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Hos just denna kund är det också viktigt att du som person är lugn, stabil och trygg i dig själv. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Klarar av förflyttningar av olika slag, Inte är pälsdjursallergiker, Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg eller personlig assistans, Är lugn, stabil och trygg i dig själv. Omfattning: Extra/vid behov. Antal tjänster: 2. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Säljare
Hööks Hästsport AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker nu en engagerad och serviceinriktad säljare till vår butik i Stockholm City/Kungsgatan som vill inspirera fler till ett aktivt och roligt liv med hästen i fokus. Tjänsten är på 50% motsvarande 20 timmar/v. Som säljare hos oss kommer du - ge varje kund det lilla extra - bjuda på dig själv, ta ansvar och vara en lagspelare - packa upp varor och se till att det är snyggt exponerat i butiken Vem söker vi? Vi tror att du brinner för försäljning, har lätt för att skapa kundkontakter, är initiativrik och ger gärna det lilla extra. Du gillar när det är full fart, är en bra problemlösare och vet att det gynnar alla när vi jobbar tillsammans har roligt på jobbet. Du har erfarenhet av att arbeta i butik, är över 18 år och självklart kan du häst och hästutrustning. Vad erbjuder vi dig? Vi erbjuder dig ett kul jobb i ett företag som kan hästar och hundar. Du kommer ha kollegor och dagligen träffa kunder som delar ditt stora intresse inom häst och hund. Vi är ett team med kompetenta och engagerade medarbetare som trivs tillsammans och jobbar åt samma mål. Ditt engagemang, vår styrka! Vi som arbetar på Hööks vet vad vi pratar om. Tillsammans har vi 490 hästar och drygt 300 hundar. Vårt engagemang, kunskap och passion för hästsport gör oss unika och skapar stolthet och arbetsglädje. När vi trivs på jobbet trivs även våra kunder hos oss. Vi vill inspirera till ett aktivt och roligt liv med hästen i fokus och vår affärsidé är tydlig: Vi erbjuder alla aktiva utövare av hästsport ett prisvärt sortiment av utrustning, kläder och skor med rätt design, funktion och kvalité. Engagemang, omtanke, samarbete och en helhjärtad passion för häst och hund är vår gemensamma styrka som gör det möjligt för oss att utvecklas som arbetsgivare, skapa tillväxt och ge det lilla extra till våra kunder. Familjeföretaget Hööks grundades 1931 och har gått från att vara det lilla sadelmakeriet till att vara Nordens ledande detaljhandeln inom Hästsport med 57 butiker i Sverige, Danmark, Norge och Finland och en ständigt växande e-handel. Hööks Hästsport AB omsätter 590 miljoner och varje år tar våra 450 engagerade och kunniga medarbetare emot ca 2 miljoner kunder i våra butiker. Hööks Hästsport AB är sedan 2019 en del av Jula AB koncernen. www.jula.se

21 mars 2025
Sista ansökan:
16 september 2025
Timanställning undersköterska till jourverksamhet i Älvsjö
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Introduktion Familjeläkarna fortsätter att växa och söker nu efter en engagerad undersköterska för jourarbete inom lss/Säbo. Med vår vision att ge vården som vi själva skulle ge vår familj, är vi en organisation som fokuserar på ansvar, innovation och effektiv vård. Vi främjar en arbetsmiljö präglad av kunskap, glädje och personligt engagemang. Om Rollen Vi söker en person som kan bidra till vår verksamhet med såväl kompetens som engagemang. Du kommer arbeta i nära samarbete med andra yrkesgrupper för att säkerställa högkvalitativ vård. Vårt fokus är att ge patienter en trygg och effektiv vård, samtidigt som vi utvecklar oss själva och vår verksamhet. Primära Arbetsuppgifter · Planera och genomföra vårdinsatser i samarbete med ett multiprofessionellt team. · Utveckla och förbättra vårdens kvalitet genom strukturerade arbetssätt · Dokumentera och följa upp vårdinsatser genom vårt journalsystem. · Deltaga i utbildnings- och handledningsprogram inom organisationen. Kvalifikationer och färdigheter · Godkänd undersköterskeutbildning. · Erfarenhet av hemsjukvård eller liknande vårdmiljö är meriterande. · Körkort är ett krav, med tanke på resor mellan patienters hem. · Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. · Stor social kompetens och samarbetsförmåga. Önskvärda Egenskaper · Flexibilitet och anpassningsförmåga i en dynamisk arbetsmiljö. · Förmåga att arbeta självständigt och ta initiativ. · Positiv inställning och förmåga att bidra till ett gott arbetsklimat. · Engagemang i patientsäkerhet och vårdutveckling. Arbetstid och anställningsvillkor Vi söker timvikarier som kan arbeta jourpass under daghelger- och kvällstid. Det finns möjlighet till deltidsanställning beroende på dina önskemål och tillgänglighet. Hur du ansöker Om du brinner för att arbeta hos oss och tror att du passar in i vårt team, tveka inte att skicka in din ansökan. Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att intervjuer kan hållas innan ansökningsperiodens slut. Vänligen inkludera din utbildningslegitimation och relevanta arbetsintyg i din ansökan. Familjeläkarna undanber sig vänligt men bestämt direktkontakt från rekryteringsföretag och säljare av platsannonser. Vi avböjer alla erbjudanden om rekryterings- och annonseringshjälp. Tack!

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Sjuksköterska (Timanställning) till jourverksamhet i Älvsjö
Familjeläkarna i Saltsjöbaden AB
Grundutbildade sjuksköterskor

När Familjeläkarna startade år 2008 hade vi som mål att ge våra patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision lever vi fortfarande efter. Vi är engagerade och bryr oss om människor, tar ansvar, och strävar efter att göra skillnad. Vår verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje och innovativ utveckling. Om Rollen som Sjuksköterska inom Jourverksamhet i Älvsjö Som sjuksköterska hos oss kommer du att ha ett flexibelt och självständigt arbete. Du kommer att utföra sedvanliga sjuksköterskeuppgifter hos patienter i deras egna hem, vilket kräver förmåga att arbeta självständigt och fatta beslut på egen hand. Du blir del av ett engagerat team av läkare, sjuksköterskor och vårdpersonal som tillsammans arbetar för att säkerställa högkvalitativ vård. Beskrivning av tjänsten joursjuksköterska inom LSS - Säbo. Vi söker en kompetent och engagerad sjuksköterska för jourarbete inom LSS - Säbo verksamheter. I denna roll kommer du att arbeta med omsorg och stöd till personer med särskilda behov i deras hem. Arbetet är både varierande och självständigt med fokus på att främja individernas hälsa och välbefinnande. Du kommer att ingå i ett team av dedikerade vårdprofessionella som tillsammans säkerställer högsta möjliga vårdkvalitet. Ansvarsområden och Arbetsuppgifter Arbeta i team med annan vårdpersonal för att möta patienternas behov. Dokumentera i journalsystemet Take Care, Appva och Treserva för dokumentation och Mobil Klinik för vårdplanering. Bidra till att patienter och deras närstående känner sig trygga och delaktiga i vården. Utföra medicinska bedömningar Kvalifikationer och Erfarenhet Du är utbildad sjuksköterska med förmågan att arbeta självständigt och göra egna bedömningar. Tidigare erfarenhet av jourarbete inom lss och säbo eller avancerad sjukvård i hemmet är meriterande. Ett krav är att du har körkort. Personliga Egenskaper Positiv och initiativrik med ett genuint intresse för vård i hemmet. God samarbetsförmåga och en vilja att bidra till ett positivt arbetsklimat. Ansvarstagande, flexibel och självständig i din yrkesutövning. Anställningsform Vi erbjuder timanställning med möjlighet till deltidsanställning. Arbetspassen inkluderar kvällstider, dag/kväll helger och nattetid . Vi arbetar aktivt för mångfald och jämställdhet inom vår organisation. Om du är intresserad, tveka inte att kontakta oss för mer information. Varmt välkommen med din ansökan, som hanteras löpande. Vi ser fram emot att ha dig i vårt team! Observera att vi undanber oss kontakter från bemanningsföretag och rekryteringsföretag

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
ViWa Field Team Manager - Samplingsturné med Brämhults
Slashten AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

HAR DU VAD SOM KRÄVS FÖR ATT BLI VIWA FIELD TEAM MANAGER? Vi söker dig som drivs av ständig utveckling, personlig tillväxt och en vilja att göra en positiv inverkan. Hållbarhet och hälsa är en central del av ditt liv – du prioriterar både fysisk och mental balans genom träning, medveten kost och smarta val, där funktionella drycker är en självklar del av din livsstil. Dessutom brinner du för gemenskap och delar gärna med dig av dina erfarenheter, tips och insikter inom wellness. Att vara en del av ett engagerat nätverk där inspiration och kunskap utbyts är något som motiverar dig. Vill du bli en del av att skapa oförglömliga upplevelser och är redo att ge dig ut på vägarna som en ambassadör för Brämhults nya Vitamin Water? Vi söker nu en engagerad och lösningsorienterad Team manager till ViWa Field Team! Tillsammans med teamet kommer du att representera Brämhults nya Vitamin Water på en samplingsturné som sträcker sig mellan April – September 2025. OM ROLLEN Som ViWa Field Team Manager är det du som guidar och stöttar teamet ute på fältet. Du kommer att ha en nära dialog med ansvarig projektledare och rapportera insikter och resultat. Som Team Manager är du den som håller ihop teamet och ser till att alla har kul samtidigt som ni levererar en minnesvärd och inspirerande upplevelse kring Brämhults Vitamin Water. DINA UPPGIFTER INNEBÄR: Aktivt sampla och demonstrera Brämhults Vitamin Water på olika event och specifikt utvalda platser. Skapa positiva och engagerande kundmöten. Representera varumärket på ett trovärdigt och inspirerande sätt. Arbeta mot tydliga mål, följa upp och rapportera dagliga och veckovisa resultat samt ge feedback på genomförda aktiviteter. · Resa till utvalda städer för att maximera nåbarheten och spridningen av produkten. Leda och coacha teamet för att säkerställa hög motivation Lösa problem i fält och anpassa strategier vid behov. Bidra till att utveckla och förbättra teamets arbetssätt för att optimera resultat. VI SÖKER DIG SOM: Har erfarenhet av att coacha team. Är en inspirerande och motiverande ledare som kan lyfta andra. Är organiserad och strukturerad med förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt. Har en problemlösande inställning och kan agera snabbt i utmanande situationer. Trivs i en fältbaserad roll och är redo att resa i arbetet. Har B-körkort och god förmåga att planera logistik och resor. Delar Brämhults värderingar och brinner för att sätta Vitamin Water på kartan! TRYOUT – HAR DU VAD SOM KRÄVS? Som en del av rekryteringsprocessen kommer vi att genomföra en tryout där du får visa din förmåga att interagera med människor, visa prov på samarbete med andra Field-team stjärnor, hantera utmaningar och skapa energi kring varumärket. Det är din chans att visa vad du går för! OM SLASH.TEN Slash.ten är inte bara ett företag som driver event, koncept och upplevelser – vi är ett community av ambitiösa människor som vill skapa magiska ögonblick. Vi samarbetar med några av världens största varumärken och strävar efter att alltid leverera 10 poäng.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Stjärnor till samplingsturné - Bli en del av ViWa Field Team
Slashten AB
Eventsäljare och butiksdemonstratörer m.fl.

HAR DU DET SOM KRÄVS FÖR ATT BLI EN DEL AV VIWA FIELD TEAM? Vi söker dig som drivs av ständig utveckling, personlig tillväxt och en vilja att göra en positiv inverkan. Hållbarhet och hälsa är en central del av ditt liv – du prioriterar både fysisk och mental balans genom träning, medveten kost och smarta val, där funktionella drycker är en självklar del av din livsstil. Dessutom brinner du för gemenskap och delar gärna med dig av dina erfarenheter, tips och insikter inom wellness. Att vara en del av ett engagerat nätverk där inspiration och kunskap utbyts är något som motiverar dig. Vill du bli en del av att skapa oförglömliga upplevelser och är redo att ge dig ut på vägarna som en ambassadör för Brämhults nya Vitamin Water? Vi söker nu engagerade och driftiga personer som vill bli en del av ViWa Field Team och representera Brämhults nya Vitamin Water på en samplingsturné som sträcker sig mellan April – September 2025. OM ROLLEN Som en del av ViWa Field Team kommer du att ansvara för att låta målgruppen prova drycken på olika platser runt om i landet. Du är ansiktet utåt och ser till att varje möte med varumärket blir minnesvärt och inspirerande! UPPDRAGET: Aktivt sampla och demonstrera Brämhults Vitamin Water på olika event och specifikt utvalda platser. Skapa positiva och engagerande kundmöten. Representera varumärket på ett trovärdigt och inspirerande sätt. Arbeta mot tydliga mål och följa upp resultat. Resa till utvalda städer för att maximera nåbarheten och spridningen av produkten. VI SÖKER DIG SOM: Är social, utåtriktad och har en naturlig förmåga att skapa engagemang. Trivs med att arbeta självständigt men främst som en del av ett team. Har ett driv och en vilja att hela tiden utvecklas och leverera på topp. Har förmågan att lösa problem snabbt och effektivt. Har B-körkort och är flexibel med att resa i arbetet. Delar Brämhults värderingar och livsstil. TRYOUT – HAR DU VAD SOM KRÄVS? Som en del av rekryteringsprocessen kommer vi att genomföra en tryout där du får visa din förmåga att interagera med människor, visa prov på samarbete med andra Field-team kandidater, hantera utmaningar och skapa energi kring varumärket. En chans att visa vad du går för! Låter detta som du? Tveka inte att skicka in din ansökan nu! OM SLASH.TEN Slash.ten är inte bara ett företag som driver event, koncept och upplevelser – vi är ett community av ambitiösa människor som vill skapa magiska ögonblick. Vi samarbetar med några av världens största varumärken och strävar efter att alltid leverera 10 poäng.

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Butiksmedarbetare foodora market - Stockholm
Foodora AB
Butikssäljare, dagligvaror

Trött på att folk skriker "Kan du bara sitta still en minut!?". Bra, för vi letar efter ett riktigt energiknippe som vill joina vårt fantastiska team på foodora market. Om du trivs i en miljö med högt tempo, och vill vara i närheten av din kärlek hela dagarna (mat) - då är kanske just du vår nya Picker. Hungrig på att veta mer? Fortsätt läsa i så fall! Tjänsten är på deltid där du förväntas arbeta cirka 5-20 timmar per vecka. VAD DU KOMMER (MEN INTE BARA) GÖRA Ditt huvudsakliga ansvarsområde kommer vara att se till att hela flödet med plock och paketering av beställningar från kunder fungerar som det ska, även att de plockas korrekt inom uppsatt tid. Säkerställa och kontrollera att rätt varor inkommit till vår butik, samt att varorna håller förväntad kvalitet. Du kommer ansvara för att varorna markeras och märks på hyllorna på ett tydligt och överskådligt sätt. Psst... Du behöver hålla ordning och reda arbetsplatsen för att du och dina kollegor ska kunna göra ovan. Andra uppgifter kan förekomma, till exempel hjälpa dina kollegor på andra avdelningar. VEM DU ÄR Energisk - Du är en person som bara inte kan sitta still och gillar att ha många järn i elden. Flexibel - Du tycker att det är tråkigt att göra samma sak om och om igen och föredrar att ingen dag är den andra lik. Strukturerad - Om organiserad är ditt mellannamn så kanske just du är den vi letar efter. Prestigelös - Du är en sann lagspelare och är inte rädd för att kavla upp ärmarna och hjälpa till när det behövs. KVALIFIKATIONER Det är meriterande om du har någon tidigare erfarenhet av ett liknande arbete inom varu- och lagerhantering. Du kan kommunicera på svenska och engelska i tal och skrift. Vår urvalsprocess är löpande och annonsen kan plockas ner innan rekryteringsprocessen är klar, om vi har gått vidare till screening- eller intervjufasen. Vår rekryteringsprocess kommer innehålla följande: Intervju - Låt oss lära känna varandra lite bättre! Referenskontroll - Nästan där! Bakgrundskontroll - Sista steget innan vi blir kollegor. FÖRMÅNER Friskvårdsbidrag Personalrabatt på foodora market (woho!) Tjänstepension och försäkringar Benify deals VILKA VI ÄR Vi är foodorians, ett drivet och glatt gäng av matälskare som är hungriga på att skapa framtidens LMD* tjänst! Våra kärnvärden hjälper oss nå dit vi vill: We win together as one team, We are fueled by diversity, We move at supersonic speed, We own it och We dare to always go further. Vi är människor från olika bakgrunder med olika erfarenheter, åsikter och idéer. Detta är en självklarhet för oss, då vi helt och fullt tror att mångfald är grunden till vår kultur och framgång. Framgång är kul, men låt oss vara på det klara: det kan inte hända på bekostnad av hållbarhet. Sedan januari 2020 är vi koldioxidneutrala och vi hoppas kunna leda vägen för hållbarhet inom vår bransch. Allt från att ta fram fler elfordon till våra leveranser till att lyfta fler miljömässiga alternativ på vår vår plattform. Kolla gärna in vår Instagram lifeatfoodora_se för att se vad som händer hos oss just nu. *LMD = Last Mile Delivery. Den här, och många andra nördiga förkortningar, får du lära dig när du börjar hos oss. ;)

21 mars 2025
Sista ansökan:
7 september 2025
Instagram reels / Content creator / Social media
Agios AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Hej, är du duktig eller önskar bli duktig på sociala medier och att skapa kontant som blir virala? Har du koll på vad som blir virallt? Vill du ha en traineetjänst som innebär att du år jobba meed ett globalt varumärke? Ibland sitter du på kontoret, ibland är du ute på festival eller ett hajpat event och själv tar bilder.... Måste kunna photoredigering, insikter i reels. Ett startup företag som på kort tid tagit sig ut till 22länder på stora och evenemang, lyxiga och hajpade tillställningar.... https://www.instagram.com/uniqornaroyal?igsh=MXFwYjNsMDR5ZGgwdQ%3D%3D&utm_source=qr https://www.facebook.com/profile.php?id=61566426251312 Vi behöver hjälp! sök nu!!!

20 mars 2025
Sista ansökan:
1 september 2025