Lediga deltidsjobb i Sundbyberg
Det finns totalt 41 lediga deltidsjobb att söka i Sundbyberg
Vi söker nu en personlig assistent som vill arbeta skift hos en självständig och positiv kvinna som är i behov av stöd och hjälp under dygnets alla timmar. Hon bor tillsammans med sin make i en lägenhet i Sundbyberg. Resor är ett stort intresse och hon brukar resa utomlands en till två gånger per år. Hon söker nu dig som vill bli en del av hennes vardag. Om rollen Som assistent kommer du att vara ett stöd i alla delar av vardagen, både i och utanför hemmet med allt från matlagning, tvätt och personlig hygien eller läkarbesök och aktiviteter. Vem är du Vi söker en personlig assistent med ett lugnt och empatiskt sätt. Du är lyhörd och kan båda arbeta utifrån tydliga instruktioner samt ta egna initiativ. Du måste kunna skriva samt tala svenska då vi dokumenterar kundens vardag och ibland kan du behöva ringa en läkare och informera hälsotillstånd eller ringa färdtjänst. Har du erfarenhet av liknande arbete är det ett plus, men det viktigaste är personkemin och att du är engagerad och trygg i din roll. Vad du kan förvänta dig av jobbet Hos vår kund får du en meningsfull arbetsplats där ni tillsammans skapar en trivsam och trygg miljö. Här får du möjligheten att göra stor skillnad i en annan människas vardag. Du kan dessutom få möjlighet att följa med på någon av hennes resor utomlands. Vill du vara en del av vår kunds liv och skapa en glädjefylld och trygg tillvaro? Då ser vi fram emot att höra från dig! Tjänstgöringsgrad: Deltid, Arbetstiden är varierad vardag och helg skift, dag, kväll och natt Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse, löper så länge assistansuppdraget varar. Vilka är vi? Omsorg Assistans är ett assistansbolag med huvudkontor i Eskilstuna men våra kunderna finns över hela Sverige. Målsättningen är att skapa de bästa förutsättningarna för en individanpassad personlig assistans. Vår värdegrund är engagemang, lyhördhet och tillgänglighet. Att vara anställd hos oss innebär en trygghet genom kollektivavtal, marknadsmässig lön, pension, försäkringsskydd och friskvårdsbidrag. Vi begär alltid ett utdrag ur polisens belastningsregister. Vänligen kontakta oss för mer information.
Hos NÄRA har vi arbetat med personlig assistans sedan 1995. Vi vill att våra kunder ska uppleva kvalité i den personliga assistansen. Kvalité är inte lika för alla - vi uppskattar olika saker, har olika drömmar och framför allt sätt att vilja leva våra liv på. Personlig assistans hos NÄRA utförs därför med respekt för individens självbestämmande. Arbetet som personlig assistent är mångsidigt och kan vara både spännande och utvecklande. Hos NÄRA omfattas personliga assistenter alltid av kollektivavtal. I rekryteringar hos NÄRA kan kunder/arbetsledare/anhöriga komma att läsa ansökningarna. Bakgrundskontroll kan förekomma i våra rekryteringar och utdrag ur polisens belastningsregister tas alltid i uppdrag hos minderåriga. Du behöver kunna styrka din identitet och din rätt att arbeta i Sverige. Vi söker nu en personlig assistent till en av våra kunder – en kvinna i 30-årsåldern som bor i Sundbyberg. Hon har en ryggmärgsskada och behöver hjälp med det mesta i vardagen. Din roll blir att vara hennes stöd – hennes händer, armar och ben – i både små och stora moment i livet. Det handlar om att finnas där. Hjälpa till med personlig omvårdnad, hushållssysslor och annat som hör vardagen till. Hon kan själv berätta vad hon behöver, så du har alltid hennes vägledning i ditt arbete. Vi letar efter dig som har hjärtat på rätt ställe. Du som är närvarande, uppmärksam och vill göra skillnad. Kanske har du jobbat med assistans tidigare, kanske inte – men du har en positiv inställning, är lyhörd och trygg i att följa instruktioner. Har du dessutom erfarenhet av att arbeta med personer som har ryggmärgsskada, är det ett stort plus. Arbetspassen är både dag och natt, vardag som helg, så det är viktigt att du har viss flexibilitet. Under nattpassen förekommer väntetid (jour) i 7 timmar. Du behöver kunna tala och skriva svenska obehindrat, då tydlig kommunikation är avgörande. Vi erbjuder: En visstidsanställning på ca 80–90 %, så länge uppdraget varar Utbildning/handledning vid behov Friskvård Kollektivavtal via Fremia – Kommunal, personlig assistans Vi söker dig som kan: Visa upp ett giltigt belastningsregister (inför anställning) Styrka din rätt att arbeta i Sverige Lämna referenser Till denna tjänst önskas kvinnliga sökanden. Om du känner igen dig i beskrivningen ovan – tveka inte att höra av dig. Du behövs. För att kunna söka denna tjänst behöver du skap ett konto via följande länk; https://nara.primass.se/primass/Register.aspx Du fyller sedan i din rekryteringsprofil samt laddar upp ditt cv och personliga brev. Du kan sedan söka tjänsten under fliken "lediga tjänster". Vi ser fram emot din ansökan!
Hos NÄRA har vi arbetat med personlig assistans sedan 1995. Vi vill att våra kunder ska uppleva kvalité i den personliga assistansen. Kvalité är inte lika för alla - vi uppskattar olika saker, har olika drömmar och framför allt sätt att vilja leva våra liv på. Personlig assistans hos NÄRA utförs därför med respekt för individens självbestämmande. Arbetet som personlig assistent är mångsidigt och kan vara både spännande och utvecklande. Hos NÄRA omfattas personliga assistenter alltid av kollektivavtal. I rekryteringar hos NÄRA kan kunder/arbetsledare/anhöriga komma att läsa ansökningarna. Bakgrundskontroll kan förekomma i våra rekryteringar och utdrag ur polisens belastningsregister tas alltid i uppdrag hos minderåriga. Du behöver kunna styrka din identitet och din rätt att arbeta i Sverige. Är du en strukturerad och engagerad person som vill kombinera assistans med ansvar? Vi söker dig som vill vara med och göra skillnad. Vi söker nu en engagerad samordnare till en av våra assistansuppdrag i Sundbyberg. Kunden är en kvinna i 30-årsåldern med ryggmärgsskada som behöver stöd i sin vardag. I rollen som samordnare kommer du både att arbeta som personlig assistent och ha ett övergripande ansvar för det dagliga samarbetet i teamet kring kunden. Som assistent hjälper du kunden med personlig omvårdnad, hushållssysslor och andra dagliga moment. Utöver det praktiska arbetet innebär samordnarrollen att du är en länk mellan kund, assistenter och verksamheten. Du stöttar teamet, ansvarar för vakanslösning, introducerar nya kollegor och bidrar till att arbetet flyter på smidigt. Du är med och säkerställer att assistansen håller hög kvalitet och sker enligt kundens önskemål. Vi söker dig som: Är positiv, lyhörd och har lätt för att samarbeta Är strukturerad, tar ansvar och trivs med att ha en samordnande roll Kommunicerar obehindrat på svenska, i både tal och skrift Har möjlighet att arbeta både vardagar och helger, dag- och nattpass Har tidigare erfarenhet av arbete som personlig assistent (erfarenhet av ryggmärgsskada är meriterande) Tidigare erfarenhet av arbetsledning är meriterande För tjänsten krävs: Giltigt utdrag ur belastningsregistret (uppvisas vid anställningens start) Referenser Om anställningen: Tjänsten är en visstidsanställning så länge uppdraget varar. Arbetstiden är förlagd enligt ett fast schema med både dag- och nattpass (nattpass innehåller 7 timmars jour/väntetid). Vi ser gärna att du är tillgänglig för båda typerna av pass. Lön och villkor enligt kollektivavtal Fremia – Kommunal, personlig assistans. För att kunna söka denna tjänst behöver du skap ett konto via följande länk; https://nara.primass.se/primass/Register.aspx Du fyller sedan i din rekryteringsprofil samt laddar upp ditt cv och personliga brev. Du kan sedan söka tjänsten under fliken "lediga tjänster". Vi ser fram emot din ansökan!
Har du ett stort intresse av ekonomi och önskar ett extrajobb? Kanske är du student och önskar ett meriterande jobb vid sidan av dina studier? Har du dessutom tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice och ett brinnande intresse för ekonomi? Då kan detta vara något för dig! Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att: Vara en del av ett team där du får en stor möjlighet att utveckla dina kunskaper om affärer, finans och ekonomi. Möta våra privatkunder via telefon i det nationella kundmötet Ha ett flexibelt extrajobb som ger goda meriter för framtiden. Få en god insyn i finansbranschen. Växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. I denna roll behöver du: En komplett gymnasieutbildning. Tidigare arbetslivserfarenhet av kundservice. Erfarenhet av försäljning. Minst ett år kvar av eventuell eftergymnasial utbildning alternativt ha ett brinnande intresse för ekonomi och av annat skäl väljer att jobba deltid. Behärska svenska och engelska mycket bra i tal och skrift. Ha möjlighet att genomföra en tre veckors sammanhängande introduktion dagtid. Vara flexibel med dina arbetstider. Kunna arbeta minst två arbetspass/vecka och 5 dagar/vecka under sommaren. Hos oss kan du uppleva: Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling. Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället. En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter. En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen. Förmåner såsom vårt erbjudanden för bankprodukter för anställda, tjänstepensionsplan, aktiebaserade belöningsprogram Eken, och frivillig gruppförsäkring. "Bli en del av vårt team och...Inled din utvecklingsresa inom våra kundmötande tjänster. Du får jobba i direkt kundkontakt och hjälpa människor nå lösningar på sina ärenden. Du är Swedbanks ansikte utåt och en oerhört viktig del av vår verksamhet. Vi tror att du kan vara dig själv och samtidigt utvecklas till en framgångsrik kundrådgivare. Om du känner igen dig i denna beskrivning är vi mycket intresserade av dig. Vi värnar om ditt välmående och erbjuder en hållbar arbetsmiljö. På Swedbank är medarbetarna vår största tillgång. Vi har en kultur som bygger på respekt, inkludering och öppenhet, där varje medarbetares röst är viktig. Vi lever bankens värderingar; Öppen, Enkel och Omtänksam.” Sebastian Lång, din framtida chef Vi ser fram emot din ansökan senast den 2025-07-18. Placeringsort: Stockholm, Sundbyberg Rekryterande chef: Sebastian Lång Vänligen observera att rekryteringsarbetet kan ta lite längre tid än normalt då det är sommarsemester. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.
Assistans kompetens är en erfaren och engagerad assistansanordnare som erbjuder personlig assistans av hög kvalitet över hela Sverige med starkt fokus på individens behov. Vår kunniga och motiverade personal är kärnan i vår verksamhet och vi arbetar aktivt för att ge de bästa förutsättningarna att lyckas i sitt uppdrag. Alla våra chefer har dessutom själva arbetat som personliga assistenter. Vi har kollektivavtal samt är godkända av IVO och IFA. Gå gärna in på www.assistanskompetens.se för att läsa mer om oss eller på assistanskoll.se Do you want to make a real difference in someone’s life? Welcome to apply for the position as a personal assistant! About the job: We are looking for someone who wants to work closely with an individual and be an important support in their daily life. You will assist with everyday routines such as transfers, personal hygiene, dressing, and light exercise. Together, we create safety and structure in daily life. You will receive a thorough introduction from an experienced colleague, and lifting equipment is available. The work may sometimes involve a certain degree of physical effort. We work with a team with a fair and rotating schedule that covers all hours of the day – day, evening, and night shifts, weekdays and weekends. A rest area is available during night shifts. This position is covered by a collective agreement, which means you are compensated for inconvenient working hours (nights, weekends, and public holidays). Working as a personal assistant is both meaningful and rewarding – and it’s also a great stepping stone if you wish to pursue a career in healthcare, social care, or customer service. About me: I’m a positive and engaged person who has lived with a spinal cord injury for 14 years and uses a wheelchair. With the right assistance, I can live an active and independent life – and that’s why I’m now looking for someone who is curious, attentive, and eager to learn. I’m a non-smoker, have no pets, and I’m looking for a professional assistant. We’re looking for someone who: Speaks and understands English fluently (as I communicate in English in my daily life). Is responsible, takes initiative, and has a genuine interest in helping others. Has respect for others, for society, and is curious about developing in this role. Lives in Stockholm. It´s much appreciated if you do some reading on the subject of spinal cord injury before applying Please include references from previous workplaces in your application
Vill du vara med och göra skillnad? 19 916 elever klarade inte grundskolan i Sverige läsåret 2023/2024. Det finns skolor där 7 av 10 elever inte når gymnasiebehörighet. På den ideella Stiftelsen Läxhjälpen bidrar du med din kompetens och ditt engagemang för att få fler elever att uppnå behörighetskraven med självförtroende inför framtiden. Nu söker vi nya läxhjälpare i Sundbyberg inför höstterminen 2025! Vi söker dig som är intresserad av ett betalt extrajobb och samtidigt vill göra en konkret samhällsinsats. Tjänsten är en timanställning på eftermiddagar/kvällar och innebär i korthet att vara läxhjälpare efter skoltid på en av våra samarbetsskolor. Hos oss arbetar du i team om tre läxhjälpare där ni alla är högskolestuderande. Du får utbildning i, och arbetar utifrån, vårt strukturerade arbetssätt. Varje läxhjälpsgrupp består av 15 elever och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att planera, genomföra och följa upp arbetet. Som läxhjälpare kan du antingen jobba som ordinarie läxhjälpare eller inhoppare. Som ordinarie läxhjälpare jobbar du 6/h i veckan fördelat på två schemalagda eftermiddagar/kvällar (möjlighet till extra inhopp finns). Som inhoppare jobbar du då ordinarie läxhjälpare är ledig eller sjuk. Arbetet utförs efter skoltid i skolans lokaler. Vi söker dig som: -Är universitets-, högskolestuderande eller yrkeshögskolestuderande -Har en pedagogisk förmåga och kan kommunicera och skapa relationer med barn och unga. -Är lösningsorienterad, initiativtagande och kan arbeta utifrån vårt strukturerade arbetssätt och metod. -Har bred grundläggande ämneskompetens samt god studieteknik. -Delar Stiftelsen Läxhjälpens värderingar och vision om ett samhälle där alla barn växer upp med förutsättningar att klara skolan och forma sin egen framtid. Då jobbet innebär arbete med barn lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister för arbetsgivaren är ett lagstadgat krav för att arbeta med barn och ungdomar. Om oss Skillnaderna mellan skolor, var du bor, var du kommer från och vad dina föräldrar jobbar med avgör i allt större utsträckning hur stor sannolikheten är att du klarar skolan. Stiftelsen Läxhjälpen är en icke-vinstdrivande stiftelse som verkar där det behövs som allra mest. Läxhjälpen är gratis för eleverna och läxhjälparnas löner finansieras genom stöd från näringsliv, stiftelser och offentlig sektor. Läxhjälpen är en konkret insats som angriper ett av Sveriges största problem idag - att allt fler unga inte klarar skolan och riskerar att hamna utanför samhället. Noga utvalda, avlönade, högskolestudenter hjälper ungdomar med studierna två kvällar i veckan och är samtidigt positiva förebilder och mentorer. Vi har sedan starten 2007 arbetat fram ett strukturerat arbetssätt och ett tydligt mål - betygen ska höjas och eleverna nå vidare till gymnasiet. Vi finns idag i över 100 skolor i bland annat Stockholm, Södertälje, Västerås, Norrköping, Göteborg, Landskrona, Malmö, Umeå, Sundsvall, Uppsala, Gävle och Mora. Gilla oss på Facebook: www.facebook.com/laxhjalpen Följ oss på LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/stiftelsen-l-xhj-lpen http://www.laxhjalpen.se
For our kitchen we are looking for qualified chefs and pizza chefs with at least two years of combined work experience. We have the following main items in our menu: Pan Pizza, Classic Pizza, Doner Kebab, Patty Burger, Falafel, Salad. Experience with Pan Pizza and Döner Kebab is a must. Experience in making pizza dough into ready-made baked pizza. Knowing a Swedish language is a big plus, but basic English is a must. Want to know more about us? We look forward to receiving your application! • --------------------------------------------------------------------- For our kitchen, we are looking for qualified chefs and pizza chefs with at least two years of combined work experience. We have the following main items in our menu: Pan Pizza, Classic Pizza, Doner Kebab, Patty Burger, Falafel, Salad. Experience of Pan Pizza and Döner Kebab is must. Experience to make pizza dough upto finish baked pizza. Knowing a Swedish language is a big plus but basic English is a must requirement. If we are satisfied, we will continue working together Do you want to know more about us? We look forward to receiving your application! Work Location: Drabantgatan 20, Upplands Väsby
Du vågar prova nytt. Och lär av erfarenheter. Precis som vi. Kulturskolan är en del av Kultur Sundbyberg, enheten som jobbar med kultur för alla åldrar. Kulturskolan innefattar en rad olika konstnärliga uttryck såsom musik, dans, teater, bild och form, textil och cirkus. Genom kursverksamhet, öppen skapande verksamhet, lovverksamhet och mycket annat bidrar kulturskolan till att barn och unga i åldrarna 4-20 år i Sundbyberg och Solna har en meningsfull fritid. Sektorn för kultur- och fritid i Sundbyberg är HBTQ-certifierad och vi förutsätter att du vill arbeta tillsammans med oss för att skapa en inkluderande verksamhet. Arbetsbeskrivning Som specialpedagog på kulturskolan undervisar du på Kulturcentrum i Hallonbergen. Tillsammans med en kollega ansvarar du för undervisningen i vår riktade kursverksamhet Funkify samt i vår öppna verksamhet Fredagsfunk. Funkify vänder sig till barn mellan 4–12 år med funktionsvariationer som är i behov av extra stöd i en mindre grupp. Här arbetar vi med flera estetiska uttryck såsom musik, bild och form, rörelse och eget skapande. Fredagsfunk riktar sig till barn och unga mellan 13–25 år som också har behov av särskilt stöd i en mindre grupp. Här får deltagarna utforska sin kreativitet genom skapande i olika material som till exempel lera, ull, tyg, färg och pärlor. Du planerar och genomför undervisningen, anpassar den efter varje deltagares behov och förutsättningar, ger det stöd som krävs och bidrar aktivt till en inkluderande och stimulerande lärmiljö. Du deltar aktivt i Kulturskolans utvecklingsarbete, samarbetar med kollegor inom olika konstformer och medverkar i lovverksamhet, evenemang, möten och fortbildning. Administration, elev- och vårdnadshavarkontakt ingår i tjänsten, liksom att bidra till måluppfyllelse för verksamheten tillsammans med kollegor och chef. Om dig Du har relevant pedagogisk utbildning eller motsvarande samt erfarenhet och kompetens inom undervisning för barn med olika funktionsvaratiationer. Du har också inriktning eller färdighet inom ett eller flera estetiska uttryck och vet hur du anpassar innehållet så att alla kan delta på sina egna villkor. Du har ett genuint intresse för barnets egen skapandekraft, vilja och välmående. Du är van vid samarbeten och självständigt arbete och har kunskap av gruppundervisning för barn med extra stöd, samt erfanhet av flexibla tilvägagångssätt. Om tjänsten Befattningen är en tillsvidareanställning på 40%. Vi tillämpar semesteranställning. Tillträde den 20 augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Ansök senast den 6 augusti 2025. Intervjuer och arbetsprover kan påbörjas under annonsperioden. Provanställning kan komma att tillämpas. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller post. Övrig information En stor del av vår verksamhet klassas som samhällsviktig verksamhet. Tjänsten kan komma att krigsplaceras inom ramen för Sundbybergs stads roll i totalförsvaret. Kontaktperson Klara Degerman 070-087 60 19 [email protected] Facklig kontaktperson Nås via kommunens växel 08-706 60 00
Vi på Coop erbjuder våra kunder och medlemmar ett hållbart och prisvärt sortiment i butiker som utstrålar matglädje. Vi brinner för kundmötet och vår vision är att vara den goda kraften i mat-Sverige. Inspireras du som oss av matglädje, försäljning och hållbarhet? Kunden i våra butiker ska inte bara mötas av bra varor till bra priser, vi vill även att de varje dag upplever matinspiration, intressanta händelser, överraskningar och inte minst får ett bra personligt bemötande från all vår personal. Verklig framgång bygger på att vi älskar våra jobb och visar äkta omtanke och glädje för våra kunder! Nu söker vi en Bagare/Konditor till vår butik Stora Coop Sundby Park. Bageriet är en viktig del och har en betydande framtoning i butiken. Som bagare/konditor har du ett stort ansvar att tillsammans med dina kollegor skapa en levande butik som ständigt överträffar kundens förväntningar. Varje kund ska känna sig unik, med din servicekänsla och kreativitet ger du kunderna något utöver det vanliga. Arbetsuppgifter: Som bagare/konditor hos oss består dina arbetsuppgifter av att producera matbröd, tårtor, bakelser och kakor samt att exponera i manuella diskar. Du ansvarar till stor del för att driva bageriets sortiment framåt och framgångsrikt. Samtidigt har du en viktig roll i att leverera ett kundbemötande i världsklass. I ditt arbete ingår vidare att: - Vara med och skapa en säljande och inspirerande miljö inom bageriet - Säkerställa att Coops hållbarhetspolicy efterlevs Tjänsten är en tillsvidareanställning på deltid, 8 timmar per vecka. Start enligt överenskommelse efter sommaren. Provanställning tillämpas. - Utbildad konditor eller bagare - Erfarenhet och kompetens inom detaljhandelsförsäljning (meriterande) - Dokumenterad erfarenhet från konditori/bageri (meriterande) Som bagare/konditor ska du ha en säljglädje och stort engagemang för butikens hela brödförsäljning och uttryck. Du är en person med initiativförmåga och stark positiv energi som smittar av sig, och som ser kundens behov och med glädje ger det bästa kundbemötandet. Vidare har du förmågan att hantera stressiga situationer. Kontaktpersoner: Andréa Eriksson | Säljchef Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot din ansökan! För att dina personuppgifter ska behandlas korrekt tar vi endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar via mejl kommer inte med i vårt urval pga GDPR-rutiner. Coop är unikt! Det är lätt att tro att alla matbutiker är lika. Samma varor på hyllorna, samma kundvagnar och så kassan vid utgången. Men Coop är annorlunda eftersom vi ägs av våra 3,8 miljoner medlemmar. Det är vad som gör oss unika. Det ger oss också ett extra stort ansvar, men också extra stora möjligheter. Coop är en av Sveriges största arbetsgivare och vi drivs av uppgiften att ge alla tillgång till den goda maten. Vi är inne i en spännande förändringsresa mot att vara den goda kraften i mat-Sverige. Vi ska förenkla vardagen och ge alla tillgång till goda råvaror – något som är bra för både kropp, själ och vår miljö. Coop har länge levt i framkant och förverkligat vikten av ekologiskt tänkande. Vår fisk är certifierad, hönsen utsläppta och vårt egna varumärke Änglamark är utsett till Sveriges Grönaste Varumärke - men vår resa slutar inte där. Tillsammans med våra medarbetare arbetar vi varje dag tillsammans med våra kunder för att fortsätta vara bäst på hållbar utveckling och nu satsar vi ännu mer på att sprida matglädje och mer kärlek till bra råvaror. Coop Östra driver ca 200 Coop-butiker i Uppsala, Stockholmsområdet, Södermanland och Östergötland. Vi har en omsättning på ca 13 miljarder kr och är ca 5000 anställda, varav merparten är butiksanställda. Tillsammans kan och ska vi bli Sveriges bästa matkedja och den goda kraften i mat-Sverige! Coop värdesätter kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.
Hej! Kul att du hittade min annons. Jag är en kille på snart 25 år som lever mitt bästa liv med personlig assistans. Jag bor ihop med min bror i Annedal, Bromma och även han lever med personlig assistans. Vi bor i en fin lägenhet tillsammans med våra två katter som är väldigt snälla och keliga. Vi tror att den som passar bäst för uppdraget är kille (eftersom jag älskar att bada på badhus behöver min assistent kunna vara med i omklädningsrum osv). Vi tror att du som söker år mellan 25-40 år och gillar liksom jag att; Spela dataspel Ta snabba och långa promenader Bada Ha struktur för en trivsam dag Dina egenskaper är; Lösningsfokuserad Ordningsam Noggrann Van att jobba med tempo när det krävs Lugn utan att vara långsam Teknikkunnig och stresstålig. Du ska vara bekväm med att hjälpa mig med personlig hygien. Du ska ha lätt för att komma ihåg detaljer och följa checklistor. Du behöver hjälpa mig med allt jag vill och behöver göra i min vardag. Det som ingår i arbetet som personlig assistent i övrigt är bl.a inköp, städning, tvättning, följa med på besök hos olika instanser som jag har kontakt med osv. - i maj kommer du jobba eftermiddagar/kvällar - i juni och juli kommer det även vara dagpass - i augusti återgår vi till eftermiddagar/kvällar Alla dessa tider är mestadels vardagar från 15.15 och 5-7 h framåt. Arbetet är på ungefär 75%. Bemanning: Det kan komma att ingå ett utökat (och arvoderat) bemanningsuppdrag i den här tjänsten vilket innebär att man vissa veckor måste vara anträffbar på annan tid än arbetstid, för att i situationer då ingripande krävs ringa in en vikarie eller själv hoppa in och assistera. Detta är Assistans i Balans sätt att säkerställa att våra uppdragsgivare alltid har en välbekant assistent vid sin sida. Uppdraget delas av alla assistenter som arbetar efter ett regelbundet schema.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 41 jobb