Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Topelius är ett särskilt boende beläget i Nyby i norra Uppsala med 80 platser fördelat på fyra avdelningar/våningsplan. 40 platser är för personer med demenssjukdomar och 40 platser är för personer med stora omvårdnadsbehov. Attendo Topelius är ett livsstilsboende med inriktning Sport och Spa vilket betyder att vi fokuserar på välmående för både kropp och sinne. Beskrivning av tjänsten Nu söker vi sommarvikarier, främst till v.25-32 men även övriga veckor kan vara aktuella. Är du intresserad av att arbeta inom äldrevården kan vi erbjuda en trevlig och utvecklande arbetsplats med en engagerad arbetsgrupp. Schemat innehåller dag, kväll och helg. Vi kommer även tillsätta några nattjänster. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att ge bästa möjliga vård till våra brukare. Vi söker dig som har ett genuint intresse för äldrevård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och samarbetsförmåga. God svenska både i tal och skrift är ett krav. Du arbetar tillsammans med sjuksköterska och rehab för att göra det bästa för våra brukares i deras vardag. Arbetet ställer höga krav på eget ansvar, flexibilitet och initiativförmåga. Struktur, rutiner, planering och glädje är nyckelord för att verksamheten ska fungera på ett tryggt och säkert sätt. Tjänstgöringsgrad 70-100%. Introduktionsdagar kommer att hållas i början av juni. Är du intresserad av att jobba som timvikarie innan semesterperioderna börjar kan det finnas möjlighet för det också. Stämmer denna beskrivning in på dig? Sök redan idag! Vi söker dig som är utbildad undersköterska eller är vårdbiträde med erfarenhet av att arbeta inom äldreomsorg. Låt oss tillsammans utveckla framtidens viktigaste bransch! På Attendo arbetar vi tillsammans för vår vision att stärka individen. Detta gör vi genom våra värderingar kompetens, omtanke och engagemang som fungerar som ledord i vårt dagliga arbete. Med din värdefulla kunskap och kompetens är du en nyckelperson i företaget och du ses som en viktig lagspelare för att utveckla verksamheten i nära samarbete med din chef. Varmt välkommen med din ansökan! Vi går igenom ansökningarna löpande.
Nu söker vi på Vardaga Villa Salabacke undersköterska till vår demensavdelning och omvårdnadsavdelning. Tjänsten är på 79,64%. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss: • Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. • En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. • Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. • Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. • Självklart har vi även friskvårdsbidrag, skobidrag, arbetskläder och kollektivavtal. Om Villa Salabacke Hösten 2017 öppnades det nya äldre- och demensboendet Villa Salabacke (tidigare Salabacke Plaza) i Uppsala med 72 lägenheter. På Villa Salabacke finns ett större gemensamhetsutrymme där vi träffas för att umgås. Det kan handla om aktiviteter såsom träning eller målning, eller så firar vi högtider eller dricker eftermiddagskaffe samtidigt som vi spelar bingo. På Villa Salabacke finns även två takterrasser som vi använder för att stimulera alla sinnen hos de boende. • Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. • Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. • Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. ”Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt.” Jirapinya Muangsiri Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. ”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel Castaneda Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. ”Jag har alltid blivit trodd och satsad på. Det har varit mycket interna utbildningar, och när man kommer med idéer så lyssnar arbetsgivaren.” Mårten Hedberg Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-04-16 men rekrytering sker löpande Har du frågor? Kontakta: Frida Hultgren [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Nu söker vi på Villa Djäknegatan i Uppsla en undersköterska för lediga tjänster för både vikariat och tillsvidaretjänster på olika tjänstgöringsgrad. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss: Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om Villa Djäknegatan Villa Djäknegatan öppnade i maj 2024, vi har tre demensavdelningar och en omvårdnadsavdelning. Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Vi jobbar helt tiden för att hitta på nya, spännande aktiviteter för våra boende. Till exempel har vi infört VR-teknik som gör det möjligt att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. ”Det handlar framför allt om möten med människor, att kunna anpassa och läsa vad människor behöver. Du får kollegor och lär dig mycket om samarbete! Det händer ofta mycket roliga saker, aktiviteter och utflykter. Det är ett jobb med mycket skratt.” Jirapinya Muangsiri Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. ”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel Castaneda Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du: - lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 250415 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Viktoria Mann, verksamhetschef [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Flyttfirman Östra Aros söker Extrapersonal med utgångspunkt från kontoret i Uppsala. Tjänsten är en behovsanställning. Flyttfirman Östra Aros är ett svenskägt aktiebolag med huvudkontor, lager, och magasin i Uppsala. Vår affärsidé är att erbjuda transport och flytt tjänster åt företag och privatpersoner. Vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder och skapa en smidig och stressfri flyttupplevelse. Flyttfirma Östra Aros är ett väl etablerat företag som erbjuder professionella flytt tjänster sedan 2012. Extrapersonal expressarbetare till Flyttfirman Östra Aros AB Östra Aros söker för närvarande extrapersonal till våra flytt tjänster. Vi är ett företag dedikerat till flytt och transport, och vi strävar efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Arbetsbeskrivning: I rollen som extrapersonal kommer du att arbeta med allt inom flytt branschen förekommande uppgifter. Körning, packning, lastning, lossning, bärning samt demontering/montering. Tjänsten kräver god fysik och uthållighet. Du kommer att vara en del av vårt team och bidra till att säkerställa en effektiv och smidig flytt upplevelse för våra kunder. Jobbet innefattar mycket kundkontakt, därför söker vi dig som är social, samarbetsvillig och flexibel. Vi söker i första hand dig med B eller C-körkort men kan även ha behov av dig utan. Krav: Minimiålder 18 år. God fysik. Meriterande: Erfarenhet av arbete med flytt eller på lager. B-körkort C-körkort God svenska i tal och skift Arbetstider: Arbetstiderna varierar och du behöver kunna hoppa in med kort varsel. Information om anställning: Detta är en behovsanställning, vilket innebär att arbetsmängden kan variera över tid. Vi erbjuder omgående anställning och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Placering: Uppsala Anställningsform: Behovsanställning Pga teknikaliteter hos Arbetsförmedlingen står Forsgren/Lundkvist Consulting AB som arbetsgivare i annonsens faktatext längst ner på annonsen i platsbanken. Tjänsten som beskrivs ovan är hos den arbetsgivare som omnämns i ovanstående text och det är också de som blir din arbetsgivare om det blir du som får tjänsten. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Väsby för att hitta just dig.
Om HiFi Klubben HiFi Klubben har fler än 100 fysiska butiker i Danmark, Norge, Sverige, Nederländerna, Tyskland och Finland och sex nationella webbutiker, vilket gör oss till Europas i särklass största specialistkedja inom ljud och bild. Tack vare vårt breda urval av testvinnande stereo- och hemmabiolösningar kan våra kunder alltid hitta rätt lösning till rätt pris hos oss. Vad söker vi Vi söker säljare till HiFi klubbens butik i Uppsala som kommer att flytta till nya stora lokaler i Boländerna, där målsättningen – precis som i samtliga av våra butiker – är att göra alla kunder nöjda, inte bara vid köp, utan i en helhetsupplevelse som skapar mervärde. Älskar du att skapa affärer och erbjuda kunder som delar ditt intresse ett mervärde genom upplevelser med grymma produkter så har du alla förutsättningar att bli en skicklig säljare hos oss. Du kommer att arbeta i team där alla jobbar åt samma håll. Du som person ska vara lyhörd mot kunden för att hitta den bästa lösningen utifrån deras frågor och önskemål och vägleda dem till rätt produkter. Du kommer att arbeta med ett noga utvalt sortiment som är specialiserat kring ljud och bild i världsklass. Har du ett nördigt intresse i musik, hemmabio, ljudformat, olika vinylpressningar eller någon annan hifi-relaterad teknik – då kommer du att trivas hos oss! Arbetsuppgifter · Huvudsakliga arbetsuppgifter består av försäljning och butiksdrift · Göra våra kunder 100 % nöjda i alla situationer · Driva din och butikens försäljning · Arbeta med butiken för maximal drift varje dag. · Vara bidragande i den digital utvecklingen mellan butik och online-försäljning · Bidra till en god arbetsmiljö för teamet Vi erbjuder dig Träning och utbildningar i våra produkter och arbetssätt där vi har både stora och mindre ansvarsområden som ger dig en stabil grund som hjälper dig att lyckas hos oss. Vi är ett växande och lönsamt företag med flera karriärmöjligheter för den som vill framåt. Om Tjänsten Vi erbjuder flera deltidstjänster mellan 15-50% med stor möjlighet till högre tjänstegrad över tid där arbetstiderna ligger i anslutning till butikens kommande öppettider. Du blir en drivande och viktig person i ett team där alla hjälps åt att leverera mot gemensamma mål. Vi är anslutna till Svensk handel med kollektivavtal för alla anställda. Välkommen in med din ansökan
Vi på Vaccinova söker nu engagerade och utåtriktade sjuksköterskor för arbete med vaccination på timmar till vår mottagning i . Tjänsten omfattar från 4 timmars arbete en dag i veckan på ett kontinuerligt schema. Vaccinova är en vaccinatör med stort fokus på trygghet och hälsa. Vi är specialister på apoteksvaccination och finns idag på över 150 platser i Sverige – både på våra egna vaccinationsmottagningar samt hos våra samarbetspartners; Kronans Apotek, Apoteksgruppen och DOZ Apotek. Vi samarbetar även med bland annat ICA och Coop. Vi söker nu efter nästa medlem i vårt team! Arbetet hos oss är självständigt och innefattar bland annat: -Vaccination -Omsorgsrådgivning -Journalföring -Hantering av betalning -Enklare inventering För att trivas hos oss bör du vara självgående och utåtriktad samt bekväm med datorer. Arbete med vaccination sedan innan är meriterande men inget krav. Vi erbjuder alla nyanställda en utbildning inom vaccination samt i de system som används på arbetsplatsen. Tjänsten ämnas tillsättas så fort som möjligt.
Nu söker vi på Lenagårdens behandlingshem tim- och semestervikarierande behandlingsassistenter för natt- så väl som dagpass. Om rollen Att arbeta som behandlingsassistent på Lenagården innebär att du stöttar våra klienter i arbetet med den behandling som planerats så väl som att stötta och vara behjälplig i att organisera och genomföra sin vardag. Du samarbetar i team med behandlare, sjuksköterska och psykolog. Du har ansvar för att tillsammans med klienten strukturera vardagen samt att planera, genomföra och följa upp insatser. I arbete ingår också dokumentation och läkemedelsdelegering från sjuksköterska. Om Lenagårdens behandlingshem Lenagården har 12 platser för personer från 18 år och uppåt. Vi erbjuder anpassade behandlingsprogram med KBT som bas. Klienterna erbjuds så väl individuella samtal som gruppbehandling där DBT är en metod vi arbetar med. Vi ger stöd i de vardagliga situationerna och göromålen. Vi ser till personens styrkor och intressen, för att ta tillvara och utveckla dessa. Din erfarenhet och kunskap Du är gärna utbildad behandlingsassistent eller har erfarenhet av arbete i liknande verksamhet. Du ser möjligheter, är flexibel och har ett starkt engagemang för människor med psykiatrisk problematik. Arbetet kräver att du är ansvarskännande och har en personlig mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. I övrigt har du god datorvana samt goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. I rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du lever våra värderingar: Respekt – Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar – Vi har medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet – Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap – Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Vikariat eller timanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-03-31 För mer information kontakta: Verksamhetschef Sanna de Connick, 073-078 90 82 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behövs uppvisas vid en eventuell anställning Facklig kontakt: Vision, Anders Persson, [email protected] Kommunal, www.kommunal.se
Hej! Ur kunders ögon innehar vi förstaplatsen i branschen när det kommer till mest kunnig och mest flexibel personal. Vi är dessutom den affärskedja som bedöms ge snabbast service enligt kunders tycke - detta tror vi helt och hållet beror på våra säljares förmåga att lösa kundens problem på bästa vis! Vad erbjuder vi dig? Inom retail och inte minst på Kjell & Company går utvecklingen i rask takt och vi utvecklar ständigt nya vägar för att möta våra kunders nya behov, alltid med Service i världsklass som given målsättning. Just nu är vi i full transformation från butiker till Service Points. I en Service Point möter du som säljare främst våra kunder i fysisk form, men kundmötena sker även digitalt genom olika kanaler - alltid med kundens behov i fokus. Vi är stolta och säkra att du erbjuds en kultur där du kan vara dig själv, känna dig trygg och börja bygga många underbara minnen. Detta innebär med andra ord att du i säljarrollen på Kjell & Company kommer att vara med om en fantastisk resa där du ges möjlighet att bredda din kompetens och utvecklas inom flera spännande områden framåt. Oavsett kan vi lova dig att du har en oerhört spännande resa framför dig! Vill du veta mer om hur är det att jobba som säljare hos oss? Låt vår grymma säljare Emil berätta mer! Vad söker vi? Vi söker dig som vill arbeta 50% i vår butik i Uppsala, goda möjligheter till fler timmar finns! Den här tjänsten förutsätter att du är flexibel och kan arbeta såväl dagtid som kvällar och helger. En tjänst i denna storlek kan också vara ett steg mot en större tjänst och kanske även en karriär vidare i företaget. Vad är viktigt för att passa och trivas i rollen? Teknikintresserad! Du är nyfiken och intresserad av att lära dig mer inom teknikområdet. Mer än så behöver du inte - med fantastiska kollegor vid din sida och verktyg i form utav både introduktionsdagar och utbildningsportal med onlinekurser lär du dig mer och mer för var dag som går. Relationsbyggande! Du är genuint intresserad av försäljning, service och förstår kraften av att bygga långsiktiga relationer. Du ser det som en spännande utmaning att överträffa varje kunds förväntningar och känner stolthet i både ditt personliga varumärke så väl som företagets. Målinriktad! För oss är inte tidigare erfarenhet nödvändig - vi lägger stor vikt vid din utveckling och att du växer i rollen som säljare med dina personliga egenskaper som grund. I linje med vår strategi ”grow with Kjell”, med det menar vi oavsett om din ambition är att arbeta hos oss vid sidan om dina studier eller om du på sikt vill växa internt erbjuder vi på Kjell den möjligheten. Idag internrekryteras 70% utav alla våra ledare, vi erbjuder ett ledarskapsprogram som vi kallar Butikschef – trainee för dig som är på sugen på att utvecklas vidare och ta steget till en Butikschefs-roll. På Kjell vill vi att du ska kunna växa och ta personliga kliv framåt, både i den roll du har och i nya roller. Allmän information Arbetet är förlagt till både vardagar och helger. Rekrytering sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Tjänsten kommer att tillsättas omgående. Vi kan komma att göra en bakgrundskontroll vid en eventuell anställning, detta gäller alla tjänster på Kjell & Co. Vi tillämpar alltid 6 månaders provanställning vid anställning. Utöver Handels kollektivavtal erbjuder vi även bonussystem, friskvårdsbidrag, attraktiv personalrabatt och vassa internutbildningar (exempelvis Butikschef – trainee). Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Bästa hälsningar Eleonora, P&C Partner, Kjell & Company
Lite kort om oss som företag: In Store Marketing erbjuder ett heltäckande utbud av butikstjänster för dagligvaruhandeln/ detaljhandeln inom affärsområdena Merchandising-Demo-Innesälj-Fältsälj-Logistik. In Store Marketing är ett helägt dotterbolag till Consivo AB, i koncernen ingår också Sales Support Nordic Group AB samt systerbolag i de övriga nordiska länderna. Företaget startade 2014 i Linköping och drivs av personer med mycket lång branscherfarenhet inom dagligvaruhandeln. Vår övertygelse är att framgångsrika affärsrelationer bygger på fair play och långsiktighet ,lika mycket som på en förmåga att effektivt skapa resultat. Vem söker vi: Vi söker dig som har en social kompetens utöver det vanliga och som inte räds att ta kontakt och prata med människor. Du skall vara flexibel, ansvarstagande och utåtriktad. Du kommer att representera välkända varumärken och vara deras ambassadör i butik. Arbetet innebär att bjuda på smakprover och det förekommer även enklare matlagning. Har du ett matlagningsintresse är det en fördel i detta uppdrag. Tjänsten är på schema och passar utmärkt för dig som redan jobbar deltid och vill utöka dessa, studerar eller vill dra ned på arbetstimmarna. Meriterande om du arbetar eller har arbetat med liknande uppdrag innan. Bil och körkort är ett krav då arbetsplats och uppdrag kan vara varierande. Svenska i tal och skrift är ett krav. Vi erbjuder: Hos oss får du lön enligt Handels kollektivavtal samt försäkringar. Övrig Information: Vid frågor, hör av dig till [email protected]
Vi söker ny kollega till köket! Hos oss på Pinchos lever och utvecklas våra värderingar och vårt engagemang i varje medarbetare. Därför är det viktigt att hitta fina människor som passar in i just vår kultur och i vår restaurangmiljö för när alla trivs och mår bra så fungerar även jobbet bättre! Till köket på Pinchos välkomnar vi många gäster varje dag och gör allt för att bemöta deras förväntingar. Med många gäster kommer ett högt tempo och det gäller att behålla ett lugn, fokus och att hitta glädjen i mötet med våra gäster vid luckan. Vi arbetar för en blandning av kompetenser och erfarenheter i våra kök, vilket innebär att vi ska kunna erbjuda dig med kockerfarenhet en utvecklande arbetsplats. Men vi vill lika gärna välkomna dig som är helt ny i vår bransch. Då krävs det inte att du är utbildad kock eller har flera års erfarenhet, men det du saknar i kunskap får du ta igen med ett driv av att vilja lära! Vi söker dig just nu som är tillgänglig större delen av sommaren, framför allt i juli och augusti. Vi söker dig som vill jobba 3-5 dagar i veckan och som inte är rädd att ta i med hårdhandskarna och jobba under stress. Om det går bra i sommar så är det inte uteslutet att du kan få fortsätta jobba extra efter sommaren! Vilka är vi? På Pinchos tror vi på att leverera en WOW-upplevelse både till våra kunder men också till våra anställda. Vi uppmuntrar alla anställda att vara sig själva, och att just din unika personlighet tillsammans med alla andras är det som utgör Pinchos personlighet! Pinchos är ett restaurangkoncept baserat på en svensk originalidé från Göteborg 2012. Huvudkontoret är tillika etablerat i Göteborg. Förutom att erbjuda ett brett, varierat utbud av smårätter i lokaler med extravagant dekor utmärker sig Pinchos också genom att vara världens första app-restaurang. Sedan starten har våra gäster tagit både oss, vår app och vår mat till sina hjärtan. 2014 öppnades konceptet upp för franchisetagare och 2017 startades en internationell etablering. I dagsläget har kedjan över 70 restauranger och expanderar stadigt. Vi kan erbjuda dig en rolig arbetsplats stora möjligheter att utvecklas i kedjan ett innovativt koncept fantastiska kollegor För att passar bra hos oss tror vi att du är flexibel och innovativ Kan prata ocj läsa flytande svenska och engelska trivs med högt tempo uppskattar gästkontakten som våra öppna kök erbjuder sprider positiv energi omkring dig är bra på att säkerställa kvalitet uppskattar att vår mat tillagas efter recept är snabb, noggrann och effektiv kan och vill bjuda på dig själv Låter det som något för dig? Skynda dig att söka!
Välj ett jobb för att visa detaljer