Vi söker nu en positiv och engagerad kurator på 50% till VFG Växjö och vår gymnasieverksamhet. VFG i Växjö utbildar både vuxna och gymnasieungdomar för yrken som lastbilschaufför, anläggare och grävmaskinist. Skolverksamheten har ca 240 elever medan kurser och utbildningar inom vuxna berör uppåt tusen deltagare under verksamhetsåret. Verksamheterna är beläget ute i Öjaby med närhet till både flygplats och busshållplats. Vi söker nu en kurator med fokus på att stötta, motivera, stärka och samordna för eleven genom sin gymnasieresa. Tillsammans med all personal har du eleven i centrum, där fokus ligger på att aktivt hitta strategier för att nå varje elev och stärka denne i såväl kunskapsutveckling som den personliga och sociala utvecklingen. Du arbetar både med grupper och enskilda elever och ingår i skolans Elevhälsa. Du kommer vara en viktig del i skolans arbete med elevers delaktighet och inflytande, värdegrundsarbete samt verka för skolan som en lärande miljö. Vi söker dig som har socionomexamen eller likvärdig utbildning samt erfarenhet från socialt arbete med inriktning mot ungdomar. Det är meriterande om du har utbildning i motiverande samtal eller liknande samt tidigare erfarenhet av arbete som skolkurator. Du har god insikt i skolans mål och styrdokument samt kunskap om praxis och riktlinjer inom området. Som person har du lätt för att ta initiativ, har lätt för att samarbeta med både elever och vuxna, är en god kommunikatör och har ett lösningsfokuserat synsätt. Du förväntas ta en aktiv del i det vardagliga arbetet samt bidra till arbetslagens och elevernas utveckling för att nå högre måluppfyllelse. Du ser uppföljning och analys som självklara delar i vårt gemensamma kvalitetsarbete. Tjänsten är semestertjänst på 50% med tillträde augusti 2025 eller enligt överenskommelse. Välkommen att maila din ansökan Vi kommer att behandla ansökningarna löpande.
Hello we are now looking for new distributors on both full time and part time. The work is during wednesday-sunday. Our area is Kronoberg and part of jönköpingslän and your work will sorting and deliver our papers to each mailbox in a certain area each week.
NRG Agency söker efter de bästa butiksambassadörerna för Asics. Vi är ute efter säljare som har ett stort intresse för sport, gärna löpning och skor. Om kunden Asics är en japansk tillverkare av sportkläder och sportskor. De grundades 1940 och namnet är en akronym för Anima Sana In Corpore Sano som är en variant på mens sana in corpore sano, det vill säga "en sund själ i en sund kropp". Arbetsuppgifter Som butiksambassadör kommer du att: Arbeta med att sälja och visa upp skor för kunder i butik Vara ansiktet utåt för Asics Hjälpa kunder att hitta den rätta Asics skon Vara behjälplig för kunder i butik Skicka in en kortare enkät till Asics efter varje pass Din erfarenhet Erfarenhet av detaljhandeln och försäljning Van att möta människor och kunna hantera olika typer av personer Fördel om du har erfarenhet/intresse av löpning och träning över lag Personliga egenskaper: Som butiksambassadör för Asics så tror vi att du är: En universitetsstudent Flexibel och lättsam Social och framåt med egen initiativförmåga Intresserad av rörelse och sport. Arbetstider Lördag (6 timmars skift) Söndag (6 timmars skift) Period Start: 16 augusti Slut: 21 september Utbildning: 6e augusti. Arbetet sker under 6 helger. Övrigt: Du blir anställd av NRG Sweden och representerar Asics i en Stadium butik. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Planerad start i butik är 16 augusti, men dessförinnan sker introduktion och utbildning. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Ella Seger på [email protected] Om oss NRG är brand activation-byrån som tar ditt varumärke till nästa nivå. Vi är din självklara partner för effektiva försäljnings- och marknadsföringsstrategier. Med fokus på sömlösa omnichannel-kampanjer, särskilt inom retail, ser vi till att ert varumärke når era kunder vid varje avgörande kontaktpunkt i deras köpresa - oavsett om det är i butiken, på bussen eller i soffan. Med nästan 30 års erfarenhet vet vi vikten av att kombinera kreativitet, funktionalitet och effektivitet. Vår expertis inom både varumärkesbyggande och kommersiell strategi gör att vi kan skapa skräddarsydda lösningar som stärker ditt varumärkes synlighet och levererar verkliga affärsresultat. I en digital värld som ständigt förändras, där kvalitet och innovation är avgörande, hjälper vi dig att ligga steget före. Oavsett om du lanserar en ny kampanj, bygger långsiktig kundlojalitet eller förstärker ditt team med specialistkompetens, erbjuder vi verktygen och strategierna du behöver för att lyckas.
Elite Stadshotellet är Växjös största hotell med 163 hotellrum. Frukost serveras i hotellets nya frukostmatsal där vi dukar upp en buffé bestående av både varma och kalla rätter. På vardagar håller vi frukosten öppen mellan kl. 06.30-09.30. Helgerna mellan kl. 07.30-10.30. Vi välkomnar även externa gäster. Vi söker dig som har erfarenhet av planering, förbereddning, tillagning av frukost. I dina arbetsuppgifter ingår även att arbeta aktivt i matsalen med att hålla borden rena från disk, servera kaffe och assistera gäster med deras frågor och önskemål. Duka fram och fylla på frukostbuffén samt plocka undan frukostbuffén. Många av våra gäster är återkommande hotellgäster så är det viktigt att du värderar värdskap och brinner för att ge det lilla extra. Praktikaliteter: Arbetstider: 04.30 -11.30 vardagar / 05.00 - 12.30 helger Omfattning: 75 % tillsvidare Start: 1 augusti 2025 Lön: enligt kollektivavtal För frågor om tjänsten kontakta: Margot Mena via mail: [email protected] Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du arbetsterapeut och intresserad av en flexibel roll där du gör verklig skillnad? Vi ska förstärka vårt team och söker därför dig som är intresserad av ett vikariat eller timanställning inom slutenvården i Växjö! På lasarettsrehab arbetar vi för att ge bästa möjliga vård och rehabilitering till våra patienter. Vi är stolta och engagerade medarbetare som tillgodoser patienters behov av bedömning, behandling, rehabilitering och sjukdomsförebyggande insatser på sjukhusen i Växjö och Ljungby. Vi som arbetar här är fysioterapeuter/sjukgymnaster, arbetsterapeuter, logopeder, dietister, kuratorer, psykolog, administrativa assistenter, rehabkoordinator och rehabassistenter. Tillsammans arbetar vi i tvärprofessionella team. I vår arbetsgrupp har vi dagliga avstämningar kring aktuella patientärenden, där vi gemensamt prioriterar och stöttar varandra. Vi är ett team som är måna om vår arbetsmiljö och som hjälps åt! I Region Kronoberg är vi 6500 personer som jobbar för kronobergarnas bästa – varje dag! Vi ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur i länet. Vårt mål är att våra medarbetare ska trivas, växa i sin yrkesroll och kunna påverka sin arbetsvardag. ARBETSUPPGIFTER Vi erbjuder dig ett meningsfullt och flexibelt arbete. Du kommer att arbeta inom slutenvården med flera olika avdelningar så som tex medicin, ortopedi, kirurgi, geriatrik. Arbetsuppgifterna är varierande, men tydliga, och omfattar: • ADL-bedömningar • Kognitiva bedömningar • Utprovning av hjälpmedel • Aktivt deltagande i rehabiliteringsprocessen • Nära samarbete med andra professioner Du kommer att ges en fortlöpande och individuellt anpassad introduktion utifrån de avdelningar du ska arbeta på. KVALIFIKATIONER Vi söker dig om är legitimerad arbetsterapeut. Vi ser gärna att du har arbetslivserfarenhet i yrket, men det är inget krav. Du trivs i samarbete med andra, är flexibel och gillar en vardag där ingen dag är den andra lik. Du har förmåga att ställa om när förutsättningar ändras och du är trygg i att arbeta i olika miljöer. ÖVRIGT Vi svarar gärna på frågor om tjänsten. På grund av semesterperiod så är vi tillgängliga enligt följande: Vecka 24-25: Maria Karlsson Vecka 26-27: Emma Sylvan Vi tillämpar löpande urval i denna rekryteringsprocess, så skicka in din ansökan redan idag! För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Nu söker vi en sjuksköterska till Källreda psykiatriboende. Tjänsten avser 80 % dagtid måndag - fredag. Källreda Källreda är ett psykiatriboende som vänder sig till personer med land annat Bipolär sjukdom, dubbeldiagnoser, personlighetsstörning, psykos eller schizofreni och samsjuklighet. Boendet ligger lugnt och naturnära i en bymiljö ca 3 mil norr om Växjö. Här kan det bo 18 personer i blandade åldrar både för kortidsplacering men även de som bor permanent. Det arbetar ca 20 medarbetare på enheten och det finns sjuksköterska och arbetsterapeut. Om rollen Som sjuksköterska har du ansvaret för arbetet inom HSL-delen av vår verksamhet. Det betyder att du arbetar med och värnar om våra boendes fysiska och psykiska mående, upprättar vårdplaner, medicinhantering och andra sedvanliga uppgifter som ingår i arbetet. Som sjuksköterska ingår du i det HSL team som verkar kring varje klient där verksamhetschef, medarbetare och arbetsterapeut ingår. Sjuksköterska ansvara även för kontakt med Region, kommunens MAS har en viktig roll i uppföljningar som sker utifrån uppdrag. Vår målsättning är att alla som bor på Källreda blir bemötta utifrån sina förutsättningar, med individuella verktyg och strategier som de behöver till ett meningsfullt liv. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska. Vi ser det som meriterande om du har vidareutbildning inom psykiatri eller erfarenhet av psykiatri, neuropsykiatri, demens, samsjuklighet och missbruk. För tjänsten krävs bil och körkort Om dig Du ser möjligheter, har en positiv grundsyn och ett starkt engagemang för människor. Arbetet kräver att du är ansvarskännande och har en personlig mognad. Du delar med dig av dina kunskaper och erfarenheter till dina kollegor och ser som självklart att bidra till ett positivt arbetsklimat. I övrigt har du god datorvana samt goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift. I rekryteringen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du lever våra värderingar: Respekt – Alla har rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar – Vi har medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet – Det är enkelt att påverka och att vara medarbetare eller att bo och vistas hos oss. Kunskap – Vi reflekterar, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens. Inom Nytida är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Till dig från oss Grundutbildning när du tillsvidareanställs inom Nytida samt kompetensutveckling via vår egen utbildningsorganisation Lära Förmånsportal med rabatter och erbjudanden Coachande och stöttande chefer nära dig En gemensam pedagogik för att ge den bästa omsorgen och stödet till våra omsorgstagare Karriär- och utvecklingsmöjligheter Vi har även kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt skobidrag för omsorgspersonalen. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: Rekrytering sker fortlöpande Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: Verksamhetschef Cathrine Borg Jansson Mail: [email protected] Facklig kontakt: Vårdförbundet Mail: [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se
Vi står nu med öppna armar, redo att välkomna vår nästa buddy till 3Butiken Samarkand. 3Butikerna är en av Tres viktigaste kanaler när det kommer till att skapa nöjda och lojala kunder. Detta gör vi genom vårt servicefokus, vår kunskap och vårt engagemang! En dag som Säljare i vår 3Butik Det är starten på en ny dag. Du ser till att göra butiken i ordning för dagen, ser till att butiken är städad och fin, kollar försäljningsresultat och sätter därefter mål för dagen. Du läser på om vår senaste produktlansering och om våra pågående kampanjer. Snart öppnar du butiken och är redo för dagens första kundmöte. Under dagen kommer du och din chef att gå igenom försäljning, kundnöjdhet, daglig drift och du kommer att få regelbunden coachning. Du håller dig uppdaterad vad gäller utbildningar, nya produkter, kampanjer och tjänster. Tillsammans med dina kollegor strävar du efter att nå butikens budget och leverera kundmöten med hög kvalitet. Vi erbjuder dig - Att vara en del av Sveriges bästa arbetsplatser enligt Great Place To Work samt att vi är stolt samarbetspartner till Women in Tech och Tjejer Kodar - - En timanställning med timlön och provision. - Kontinuerlig utbildning och utveckling - En företagskultur vi är mycket stolta över - Kul på jobbet! Bland annat genom kvartalsvisa tävlingar som ger en möjlighet till fina priser - Att vara en del av att leverera kritisk infrastruktur och bidra direkt till samhällsnyttan Vem är du? Vi tror att du är serviceinriktad och intresserad av försäljning. Som person är du relationsskapande och kommunikativ, och drivs av att arbeta mot mål. Vi ser också att du är ansvarstagande och en riktig buddy! Att arbeta som Säljare i 3Butik innebär att arbetstiden är förlagd på både dagtid och kvällstid samt vardagar och helger, så en förutsättning är att detta passar din livssituation. Du behöver också vara minst 18 år och kunna svenska och engelska. Välkommen med din ansökan! Låter det här som något för dig? Vad glada vi blir! Du ansöker enkelt, snabbt och smidigt genom att besvara urvalsfrågor i denna annons, inget CV eller personligt brev behövs. Flitiga som vi är, så jobbar vi löpande med vår rekryteringsprocess vilket betyder att tjänsten kan bli tillsatt redan imorgon - så tveka inte att visa ditt intresse så snart du har möjlighet! Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Bakgrundskontroll genomförs på våra slutkandidater, du får mer information här. Varmt välkommen till oss på Tre! Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld. Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling. När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss. WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst. WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären. WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.
Välkommen till medicinavdelning 4 i Växjö, en engagerad och trivsam arbetsplats som arbetar inom stroke- och neurologivård! Hos oss möts du av ett sammansvetsat team med cirka 40 medarbetare som tillsammans ansvarar för både öppen- och slutenvård. Genom att samla dagvård, mottagning och slutenvård i samma lokaler skapar vi kontinuitet och trygghet för patienterna. Vår verksamhet bygger på nära samarbete mellan olika professioner – sjuksköterskor, undersköterskor, läkare, fysioterapeuter, logopeder och arbetsterapeuter – där respekt, humor och engagemang genomsyrar vardagen. Här värnar vi om en god arbetsmiljö där vi tar hand om varandra och ser till att alla får möjlighet att utvecklas. Nu söker vi fler sjuksköterskekollegor som trivs som bäst när arbetsdagen börjar när andras tar slut. Du som uppskattar tempot, lugnet och ansvaret som nattjänst innebär kommer att trivas hos oss. Vi erbjuder dig som väljer att arbeta hos oss i Region Kronoberg olika personalförmåner. Här kan du läsa mer om vad vi erbjuder dig: https://www.regionkronoberg.se/jobb-och-utbildning/formaner/ ARBETSUPPGIFTER På vår avdelning vårdas patienter med stroke och olika neurologiska sjukdomar, såsom Parkinson, epilepsi, MS, ALS, hjärntumör och Guillain-Barré. Du kommer att arbeta i ett tvärprofessionellt team där samarbete är nyckeln till att ge god och säker vård. I arbetsuppgifterna ingår omvårdnadsarbete, medicinska uppgifter samt att bidra till rehabiliteringsprocessen tillsammans med övriga yrkesgrupper. En särskild del av vår avdelning är akutsalen där vi tar emot rädda-hjärnan-larm. Här får du vara delaktig i akuta insatser, bland annat vid Trombolysbehandling, vilket ger ett varierande och lärorikt arbete. För dig som vill utvecklas erbjuder vi strokekompetensutbildning och möjligheter till vidareutbildning inom neurologi. När du börjar hos oss ser vi till att du får en introduktion som är anpassad efter dina tidigare erfarenheter och kunskaper så att du får den trygghet du behöver för att komma in i arbetet på ett bra sätt. Är du nyanställd inom Region Kronoberg får du dessutom ta del av flera introduktionsutbildningar som alla nya medarbetare deltar i under sin första tid hos oss. KVALIFIKATIONER Med stort engagemang välkomnar vi dig som är legitimerad sjuksköterska och vill bli en del av medicinkliniken i Växjö. Du har ett genuint intresse för att ge god vård och arbetar aktivt för att patientens behov ska stå i centrum. Har du tidigare erfarenhet av stroke- eller neurologivård är det meriterande, men det är inget krav. Vi söker dig som har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta nära olika yrkesgrupper, både inom avdelningen och tillsammans med övriga enheter och kliniker. Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt, bidrar till en positiv arbetsmiljö och är trygg i att ta ansvar. Hos oss behöver du kunna hantera ett varierande arbetstempo och känna dig bekväm med att fatta självständiga beslut när situationen kräver det. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Frågor om specifika jobb besvaras av den rekryterare eller kontaktperson som anges i annonsen. För att skicka in din ansökan, klicka på ansökningslänken i annonsen. Informationen du anger kan komma att lämnas ut avseende regler för allmän handling enligt offentlighetsprincipen och dina uppgifter behandlas enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Kontakta ansvarig rekryterare hos Region Kronoberg vid skyddad identitet för vidare information om hur du ansöker och hantering av dina personuppgifter. Vi undanber oss vänligt men bestämt erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen.
Uppdraget Vi söker en konsult som vill bidra till ökad cirkularitet i bygg- och rivningssektorn. Uppdraget handlar om att utveckla krav för framtida ramavtal med syfte att underlätta återbruk av byggmaterial. Du kommer arbeta i nära samverkan med näringsliv och andra aktörer och vara en viktig del i ett bredare arbete för en cirkulär ekonomi. Målet är att ta fram ett ramavtal som främjar hållbar resursanvändning och återbruksvänliga processer. Det innebär att utforma upphandlingskrav som är juridiskt hållbara och samtidigt driver utvecklingen framåt. I uppdraget ingår också att analysera relevanta styrdokument. Ett färdigt ramavtal ska vara framtaget vid uppdragets slut. Uppdraget kan till stor del genomföras på distans. Omfattningen varierar inledningsvis men uppskattas till 160–240 timmar. Kvalifikationer Dokumenterad erfarenhet av återbruk och kravställning i upphandling Förståelse för gällande regelverk och cirkulär ekonomi Meriterande med erfarenhet från både offentlig och privat sektor Tidigare uppdrag inom offentligt ägda verksamheter är ett plus Praktisk information Ort: Växjö (hybrid) Omfattning: 160–240 timmar Start: Omgående Slutdatum: 2025-09-30 Sista ansökningsdag: Uppdraget kan tillsättas löpande, så skicka in din ansökan omgående Vi ser fram emot din ansökan!
Vi söker personal till hemstäd Just nu söker vi nya kollegor till vårt team i Växjö. Vi kallar oss Serviceassistenter, eftersom vårt uppdrag går ut på att hjälpa våra kunder att göra rent och fint hemma, så att de kan få tid över till att göra annat istället. Som Serviceassistent har du en viktig roll, både i vårt team och för våra kunder. Du arbetar självständigt ute hos kunderna med städtjänster som dammsugning, damning och moppning. Du jobbar både hos företag och i privata hem, alltid med samma omsorg om detaljer och det lilla extra, som visar att du är ett proffs med engagemang och yrkesstolthet. Som serviceassistent jobbar du i privata hem och hos företag med att: Dammsuga och damma Moppa golv och rengöra ytor Flyttstäda Piffa och ge kunden det där lilla extra … med mera, som du får lära dig här hos oss. Vi söker dig … som har en stark känsla för kvalitet och ett driv att göra kunden nöjd och glad. Att vara punktlig och noggrann är självklart för dig. Du är engagerad och positiv, och precis som vi anser du att städning är ett hantverk som blir bäst när det sköts av oss proffs. Du tycker om att arbeta självständigt, men är också en lagspelare då du ibland arbetar tillsammans med andra i teamet. Kollektivavtal och schyssta villkor — självklart HomeMaid är en drivande kraft som har lyft och byggt upp städtjänster till en professionell bransch med schyssta villkor, rimliga löner och kollektivavtal. Vi jobbar med en intern skola, HomeMaid Academy, för att alla våra medarbetare ska få utvecklas i sin yrkesroll och vi har flera olika karriärmöjligheter inom företaget. Många av våra kollegor har varit anställda hos oss länge och startade som Serviceassistenter för att därifrån gå vidare till roller som Teamledare, Områdesansvariga och Distriktschefer. Vi tror att vi är som bäst när vi jobbar tillsammans och bygger vår arbetsplats med visionen – bättre tillsammans. För att passa in i den här rollen hos oss vill vi att Du… Förstår och pratar grundläggande svenska eller engelska Har körkort och tillgång till egen bil, detta är ett krav Kan arbeta flexibla arbetstider mellan klockan 7 och 17 Vi blir extra glada om du: Tidigare har arbetat inom hemstädning eller liknande tjänster. Placering:Växjö Anställning:50-70% med 6 månader provanställning Tillträde:Intervjuer sker löpande Lön:Enligt kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Sedan mitten av 90-talet har HomeMaids medarbetare hjälpt tusentals kunder till en renare, mer trivsam vardag genom att serva med hemstädning, företagsstädning, fastighetsstäd, fönsterputs och mycket mer. Detta är den enkla, tydliga idé på vilken HomeMaid grundades 1997: Att göra vardagen lättare för sina kunder. Det visade sig snabbt vara ett framgångskoncept. Sedan 2000 ligger huvudkontoret i Halmstad, men HomeMaid finns idag från Skåne i söder till Sundsvall i norr. Bolaget är börsnoterat sedan november 2005. Som medlem i Almegas branschorganisation för hushållsnära tjänster driver vi frågan om försäkringar, pensionsavtal och trygghet på arbetet. Vi har självklart kollektivavtal och bygger tillsammans med våra ca 1000 medarbetare en bra värderingsstyrd arbetsplats med visionen Bättre tillsammans. Läs gärna mer på homemaid.se/jobba hos oss.
Välj ett jobb för att visa detaljer