Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 5 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Vill du arbeta extra med stor frihet och bidra till ett tryggare parkeringsklimat? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten Som parkeringsmedarbetare hos Parkit i Lund får du ett flexibelt extrajobb där du arbetar utomhus, självständigt och med samhällsnytta. Du kontrollerar att parkeringsregler efterlevs, rapporterar eventuella avvikelser samt möter människor i deras vardag. Arbetet är perfekt för dig som vill ha ett deltids- eller extrajobb med frihet att själv påverka ditt schema. Tjänsten passar studenter, personer med annan huvudsaklig sysselsättning eller dig som vill arbeta mer säsongsvis. Dina arbetsuppgifter Kontrollera parkeringsytor och hyrda platser enligt gällande regelverk Utfärda kontrollavgifter vid överträdelser Rapportera händelser via vår digitala plattform Vara ambassadör för Parkit och ge god service vid kontakt med allmänheten Vi söker dig som: Är noggrann, ansvarsfull och har en positiv attityd Trivs med att arbeta självständigt Har god kommunikationsförmåga Har B-körkort Har god dator- och mobilvana Talar och skriver svenska obehindrat (Tidigare erfarenhet inom parkeringsövervakning service eller logistik är meriterande men inte ett krav) Vi erbjuder: Flexibla arbetstider – du kan påverka ditt eget schema En modern arbetsmiljö med digitala verktyg Grundlig introduktion och utbildning Stöttande kollegor och tillgång till teamchat Personalaktiviteter och event Möjlighet till utveckling och större ansvar på sikt Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Bemannica är ett auktoriserat bemanningsföretag som hjälper ICA-butiker med deras personalbehov. Vi stärker bland annat upp i kassan eller bemannar upp på golvet vid sjukdom. Via oss kommer du att jobba på olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. Vi på Bemannica försöker dock alltid att minimera mängden olika butiker du är på, för både din och kundens skull. Arbetsuppgifterna utgår från din kompetens. Du blir bara inbokad på de avdelningar och uppgifter som du har tidigare erfarenhet från. Vem är då du? Vår erfarenhet säger att de som utför sitt arbete som butikskonsult allra bäst är de som tycker att det är kul att arbeta i butik! Vi söker dig som tidigare varit anställd i livsmedelsbutik och som har erfarenhet av antingen kassaarbete eller varuplock. Har du dessutom erfarenhet från arbete med post, spel eller delikatess anses det mycket meriterande. Som person är du väldigt serviceorienterad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och trivs bra med fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Vi söker dig som har varit anställd i butik och har erfarenhet av arbete i kassa och post. Genom tidigare erfarenheter är du bekväm med kassaarbete och du är van vid posthantering i Postnords system. Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att arbeta med sedvanliga uppgifter i kassa och post på olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. I kassan är service ditt signum och du navigerar vant i kassalinjen. Du kommer främst arbeta i kassasystemet Cashguard och ha ansvar för betalning samt returnering av varor. Det kommer även förekomma arbete på postavdelningen. I posten kommer du arbeta med att lämna ut och skicka brev, paket och rekommenderade försändelser. Du kommer att arbeta i Postnords interna system Pablo. Har du erfarenhet av arbete med ATG och Svenska spel kommer det bli aktuellt med arbete på de avdelningarna också. Som person är du väldigt serviceorienterad och du trivs i daglig interaktion med kunder. Du är flexibel och uppskattar fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Om tjänsten Vi erbjuder ett flexibelt extrajobb på ICA-butiker. Hos oss finns det möjlighet att jobba dagtid, kvällstid eller helger. Du lägger in din tillgänglighet i vårt schemaläggningssystem och tillfrågas sedan om arbetspass via vår app. Med andra ord är detta ett perfekt extrajobb vid sidan av studier eller ett annat arbete! Du kommer att jobba i olika ICA-butiker i Lund och Malmö med omnejd. Som delikatessbiträde är din huvudsakliga uppgift att arbeta med försäljning av manuella färskvaror i ICAs delikatessdisk. Du kommer att betjäna kunder utifrån deras behov och du navigerar dem med råd och idéer rörande deras produktval. Du kommer att arbeta med charkuterier, ost, fisk och kött. Du känner dig trygg med att hantera skärmaskiner, packa in produkter och sköta annan allmän drift på avdelningen. Om dig Vi söker dig som gillar att jobba med mat och har erfarenhet av arbete i manuell delikatessdisk i butik. Du har arbetat med flera olika produkter i delikatessen såsom charkuterier, fisk, ost och kött. Du har god produktkunskap och utnyttjar detta i ditt arbete genom att ge kunderna råd och tips. Du ska vara serviceinriktad och trivas i kontakt med kunder. Du bör även vara stresstålig och trivas med att ha fartfyllda och händelserika arbetsdagar. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning, vid behov. Lön: Enligt Handels kollektivavtal med tillhörande OB-tillägg. Vi genomför intervjuer löpande. Omgående start. Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Ansökningar görs via vår hemsida bemannica.se. Om oss Bemannica är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på bemanning och rekrytering till ICA-butiker i Sverige. Du kan läsa mer om Bemannica på bemannica.se och följ oss på Facebook eller Linkedin för de senaste nyheterna! Företaget är fristående från ICA Gruppen koncernen och ICA-handlarnas Förbund.
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Min Egentid erbjuder avlastning för föräldrar för att kunna få egentid och på så sett skapa kvalitetstid med familjen. Vi erbjuder matlagningstjänster, städ samt djurpassning för att ge föräldrar möjligheten att ladda batterierna och återvända som bättre föräldrar. Målet är att underlätta för familjer att njuta av kvalitetstid tillsammans. SKAPA MAGI MED OSS PÅ MINEGENTID Vi på minEgentid söker nu en mångsidig och serviceinriktad person som kan laga mat Det är önskvärt om du har någon form av kockutbildning, dock ej ett krav. Vi ser gärna att du har passion för matlagning samt en vilja att hjälpa andra. Du blir en del av vårt engagerade team där ditt arbete bidrar till att ge våra kunder den bästa upplevelsen i deras hem. Arbetet passar med fördel dig som gärna hjälper människor/familjer med vardagssysslor som i dett afall matlagning men även lättare hemstädning. Har du lokalvårdsutbildning är det ett plus. Notera att detta är ett EXTRAJOBB som för tillfället handlar om någon dag i veckan. DINA ARBETSUPPGIFTER Som vår nya kollega kommer du att ansvara för matlagning hos en barnfamilj bestående utav 6 personer. Dina arbetsuppgifter inkluderar: * Laga näringsrika och välsmakande måltider enligt kundens önskemål. * Intresse för matlagning * Hemstädning av bostad FÖR ATT VARA FRAMGÅNGSRIK I DEN HÄR ROLLEN BEHÖVER DU * Ha tidigare erfarenhet av matlagning/hemstädning. * Ha ett öga för detaljer och förmågan att arbeta effektivt även under hektiska perioder. * Ha en bra samarbetsförmåga och en positiv attityd gentemot kunder och kollegor. * Ansvarsfullhet * Kockutbildning eller liknande erfarenheter på gymnasienivå eller högre är önskvärt * Annan sysselsättning så som deltidsjobb, studier eller pensionärstatus * Städar efter dig. * Noggrann hygien. * Körkort underlättar DETTA ERBJUDER VI På minEgentid värdesätter vi kvalitet framför kvantitet. Vi erbjuder: * En positiv och stödjande arbetsmiljö. * Möjligheten att växa inom företaget och utveckla dina färdigheter. * Flexibla arbetstider och konkurrenskraftig lön. * Extrajobb, med möjlighet till deltid/heltid! VILKA ÄR VI? minEgentid är ett företag som värnar om sina kunder genom att erbjuda högkvalitativa hushållstjänster. Vi lägger stor vikt vid hållbarhet och en familjär atmosfär. Här får du kollegor som delar din passion för service och som tillsammans med dig vill skapa magi för våra kunder. REDO ATT ANSÖKA? Om du känner att du är rätt person för denna tjänst, skicka in din ansökan redan idag. Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team. Innan vi släpper iväg dig på uppdrag behöver du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret. Detta är gratis att beställa från polisens hemsida. Länk hittar du HÄR! Bifoga en kort presentation, CV om du har, där du kort beskriver vem du är, vilken utbildning och erfarenheter som du har med dig och varför du är en av de matlagare som vi vill anställa. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Start: Omgående Vi avser att anställa 1 person denna omgång, notera att du bör kunna besöka familjen 1-2ggr/veckan. Den här annonsen och de här uppdragen förväntas locka många sökanden, och vi vet därför av erfarenhet att vi inte kommer att hinna återkoppla till alla sökanden som vi annars gör, vilket vi beklagar. Mirella Beck Verksamhetschef Läs mer om vår verksamhet: www.minEgentid.nu
Bli barn- och ungdomsinstruktör hos Nordic Wellness Lund! Brinner du för att inspirera barn till rörelseglädje? Älskar du att leka, leda och skapa trygghet i grupp? Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga team av barn- och ungdomsinstruktörer i Bollek för åldren 2-3 år och 4-5 år! Om Nordic Wellness Nordic Wellness är en av Sveriges största friskvårdskedjor med över 350 klubbar och närmare 500 000 medlemmar. Hos oss möts människor i alla åldrar – för att träna, växa och må bra tillsammans. Vi tror på att träning ska vara kul, tillgänglig och något man längtar efter – även som barn. Därför har vi skapat ett inspirerande kursupplägg inom barngympa som bygger på våra värdeord: FUN. MOVEMENT. STRONG. TOGETHER. Om rollen Som barn- och ungdomsinstruktör leder du rörelseklasser för barn i olika åldrar på helgerna. Du är den som sätter tonen i gruppen – med glädje, engagemang och trygghet. Klasserna hålls i kursformat under ca 14 veckor per termin (höst/vår), inklusive prova-på-tillfällen och avslutande show. Du håller vanligtvis i 1–3 klasser per helg, beroende på klubbens behov. Vi söker dig som: Har energi, inlevelse och ett stort hjärta för barn Kan leda en grupp med värme, fantasi och lekfullhet Förstår att rörelseglädje är viktigare än perfekt teknik Gärna har erfarenhet av att arbeta med barn (men det är inget krav) Är ansvarstagande, kommunikativ och trygg i dig själv Utbildning (som vi bekostar) i Jönköping 16-17 augusti (vi ger resebidrag på , du står för boende) Vi erbjuder: Utbildning inför kursstart – du behöver inte kunna allt från början Ett roligt och meningsfullt extrajobb med utrymme att utvecklas Ett team där vi lyfter varandra – både på och utanför golvet En arbetsmiljö där våra värdeord genomsyrar allt vi gör: FUN MOVEMENT STRONG TOGETHER Plats: Nordic Wellness, Lund Arbetstid: Söndagar 10-12 Period: Du binder dig att instruera2 terminer (ht -25 och vt- 26) Rekryteringsprocess: Bakgrundskontroll ingår enligt vår policy Ansök nu! Urval och intervjuer sker löpande – vänta inte! Sista dag för ansökan 13/7. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att maila [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig och kanske välkomna dig in i vårt team!
Vill du ha ett flexibelt och utvecklande extrajobb inom service och administration? Pluggar du Facility Management, administration eller liknande utbildning på universitet/högskola och vill få praktisk erfarenhet? Eller söker du ett extrajobb där du får bidra till att skapa ordning och god service? Då kan du vara precis den vi söker! Vi letar efter timvikarierande receptionister/administratörer och kontorsvaktmästare som kan hoppa in med kort varsel och hålla den dagliga verksamheten igång när vår ordinarie personal är borta. Hos oss blir du en viktig kugge i maskineriet som ser till att den interna servicen fungerar smidigt. Om rollen och dina arbetsuppgifter Som timvikarie på intern service kommer du att: Välkomna besökare och ge god service i receptionen. Utföra administrativa arbetsuppgifter och hantera olika digitala system. Ansvara för kontorsservice, som posthantering, beställningar, lokalförberedelser, och enklare underhåll. Bidra till att möten, representationer och konferenser fungerar väl. Arbeta på någon av våra enheter: Bruksgatan 22, Knutsgården, Studio Stadshuset eller Rådhuset. Vi söker dig - Har avslutad gymnasieutbildning, och gärna påbörjad eller avslutad eftergymnasial utbildning inom administration, Facility Management eller liknande. - Har tidigare erfarenhet av reception, administration eller service – gärna inom offentlig verksamhet. - Har god datorvana och kan hantera Officepaketet samt gärna digitala system som Raindance eller liknande. - Är serviceinriktad, positiv och flexibel – och trivs med att snabbt hoppa in och bidra där det behövs. - Har god kommunikationsförmåga och talar och skriver flytande svenska. - Har förmåga att hantera olika arbetsuppgifter samtidigt och göra rätt prioriteringar, även i stressiga situationer. För att du ska trivas hos oss och i ditt uppdrag så ser vi att du besitter ett gott bemötande och en hög servicenivå, och att du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra. Du bidrar till verksamhetens utveckling genom att hitta lösningar på situationer som uppstår och tar initiativ till förbättringar i. Du är flexibel i ditt arbetssätt och du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och gör rätt prioriteringar. För att trivas i rollen behöver du kunna samarbeta och samverka bra med andra då våra kontaktytor är många. Vi erbjuder dig - Ett flexibelt extrajobb där du får möjlighet att utvecklas och bygga ditt CV. - En varierad arbetsmiljö med flera olika kontor och mötesplatser. - Möjligheten att lära dig hur en stor offentlig organisation fungerar och bidra till den dagliga verksamheten. Vi månar om varandra, vår arbetsmiljö och hälsa. Vi har friskvårdsbidrag som vi gärna ser att du nyttjar. Här kan du läsa mer om vad Lunds kommun erbjuder dig som anställd: https://lund.se/arbete-och-lediga-jobb/sa-ar-det-att-arbeta-med-oss/det-har-ger-vi-dig-som-medarbetare Om rekryteringen Vi arbetar med löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Berätta gärna om din tillgänglighet och vad du kan bidra med i rollen. Om oss Alla vi som arbetar inom stöd och servicecenter är specialister på vårt uppdrag och ger våra kollegor stöd och service. Vi lever varje dag efter Lunds kommuns vision: Lyssna, lära, leda och delar med oss av vår kompetens, vår goda bemötandekultur och arbetsglädje. Tveka inte att bli en av oss! (LÅT STÅ) Om arbetsplatsen På kommunkontoret arbetar cirka 400 medarbetare inom strategiska funktioner. Tillsammans säkerställer vi att kommunen är en effektiv och modern organisation. Just nu befinner vi oss på en spännande utvecklingsresa med målet att fungera som en motor i utvecklingen av hela organisationen. Där vi tar ansvar för helheten, och sätter medborgarnas bästa i fokus. Här får du plats att växa. Inom Lunds kommun sätter vi kunskapen i centrum och skapar möjligheter att utvecklas i arbetslivet. Vi erbjuder en inkluderande arbetsmiljö, och chans att påverka och göra skillnad. Vill du bli en av oss?
Fackförbundet ST är det största fackförbundet inom statlig verksamhet med 100 000 medlemmar som arbetar inom statliga myndigheter och verk, bolag, universitet, högskolor och statligt finansierade stiftelser. ST har även medlemmar i privata företag med anknytning till statligt uppdrag. Fackförbundet STs studentverksamhet arbetar med att informera studenter om arbetsmarknaden inom statlig sektor och facklig organisering, samt att värva studentmedlemmar och doktorander. Vi vill vägleda och inspirera våra studentmedlemmar att hitta drömjobbet i staten, få koll på sina rättigheter och få en bra start på sitt arbetsliv. Som fackförbund arbetar vi för ett hållbart arbetsliv och vi vill förbättra medlemmars anställningsvillkor när det gäller lön, utvecklingsmöjligheter, inflytande och delaktighet. Förbundet växer och befinner sig i en spännande period av förändring där många arbetssätt och metoder är under utveckling och där du kan se fram emot ett omväxlande och utvecklande jobb. Fackförbundet ST är medlem i TCO och partipolitiskt obundet. När vi tar ställning i politiska frågor gör vi det utifrån medlemmars intressen och i syfte att förbättra medlemmars villkor aldrig utifrån partipolitisk grund. Läs mer om oss på www.st.org. ARBETSUPPGIFTER Som studentinformatör jobbar du med att arrangera aktiviteter med fokus på att värva och bibehålla studentmedlemmar till Fackförbundet ST. Du synliggör STs verksamhet och fackliga värderingar genom att göra klassrumspresentationer, arrangera föreläsningar, hålla infobord och aktiviteter med samarbetsföreningar samt delta vid mässor och arbetsmarknadsdagar. För att arbeta som studentinformatör måste du vara utåtriktad och trivas i mötet med nya människor. Du är ansvarstagande och har samarbetsförmåga. Tillsammans med din arbetsgrupp ansvarar ni för att planera arbetstiden och genomföra aktiviteter. I gruppen har ni stor möjlighet att påverka arbetet samt hur och var ni möter studenter. Arbetstiden som studentinformatör är 20 timmar per månad. Vad kan vi erbjuda dig - Ett meriterande och flexibelt extrajobb där du tillsammans med dina kollegor planerar arbetet. - Utbildning i kommunikation, medlemsvärvning och fackliga frågor. - 147 kr i timlön + 12 % semesterersättning. Du får en terminsvis löneutveckling. - 5 kr per timme i friskvårdsbidrag (skattepliktigt bidrag) KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Är student vid universitet eller högskola • Har erfarenhet av att arbeta i grupp, antingen som student eller på en arbetsplats Det är meriterande om du: • Har erfarenhet av arbete inom försäljning eller service • Har erfarenhet av arbete där du tilldelas arbetsuppgifter som du haft eget ansvar över Som person är du: • Kommunikativ (muntligt) • Självgående • Strukturerad • Samarbetsförmåga Vi utgår ifrån att du delar fackföreningsrörelsens värderingar, men du behöver inte ha några förkunskaper om Fackförbundet ST eller facket - det får du av oss. Urval kommer att ske löpande ÖVRIGT ST använder sig av e-post för att kalla till intervju. Vi välkomnar sökande oberoende av kön, ålder, etnisk bakgrund, funktionsvariation eller sexuell läggning och vi förutsätter givetvis att du delar våra fackliga värderingar. Inför rekryteringsarbetet har Fackförbundet ST tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Välj ett jobb för att visa detaljer