Är du en person som trivs att jobba fysiskt i en fartfylld organisation? Söker du ett extrajobb vid sidan av dina studier? Då kan vi ha tjänsten för dig! Vår kund är ett erkänt post- och logistikföretag. De erbjuder standardtjänster för paket, pall, express samt olika logistiklösningar för systemtransporter, tredjepartslogistik och spedition. Som lagermedarbetare kommer du arbeta med paketsortering, lastning och lossning på lastbilar samt andra diverse arbetsuppgifter som kan förekomma på ett lager/terminal. Arbetet är fysiskt krävande då det förekommer stora paket som ska packas av och på lastbilarna. För denna tjänst är arbetstiderna antingen 08.00- 12.45, 10:00-12:25, 12:25-20:45 , 16:00-20:45 samt natt 00:00-07:30. Vi ser gärna att du som söker kan arbeta minst 3 pass i veckan. Uppdraget förväntas starta omgående. Inbokning av dessa pass sker oftast samma dag som passet är. Så det är viktigt att du är flexibel. I detta uppdrag har du möjlighet att påverka dagarna du vill jobba, då du själv lägger din tillgänglighet i vårt system för att kunna kombinera dina studier eller annan huvudsaklig syssla. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men arbetar ute hos vår kund i Toftanäs DETTA SÖKER VI Vi söker dig som är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%, som är flexibel, arbetsvillig och driven. Arbetet är fysiskt krävande, vilket innebär att vi gärna ser att du har god fysisk och inte är rädd för att ta i när det behövs. Har du tidigare erfarenhet av terminal/lagerarbete är detta meriterande. Vidare är det ett krav att du behärskar svenska i både tal och skrift. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Söker du ett meriterande jobb att ha vid sidan om studierna? Har du tidigare erfarenhet av att arbeta i lager och innehar truckkort? Då kan det vara dig vi söker för tjänsten som lagermedarbetare till PolyPeptide! Start är omgående, så skicka in din ansökan redan idag! OM TJÄNSTEN Academic Work söker nu studenter som vill arbeta som lagermedarbetare hos PolyPeptide. PolyPeptide-koncernen är en av världens ledande och största tillverkare av peptider och tillverkar över en tredjedel av alla peptidläkemedel i världen. Sverigeproduktionen finns i Limhamn och det är dit vi söker en lagermedarbetare. Du erbjuds - Ett meriterande extrajobb - En grundlig upplärning och utbildning - Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer du sköta och kontrollera hanteringen av lagret, i samarbete med övriga kollegor i supply-chain teamet samt i tätt samarbete med PolyPeptides produktion. Du kommer till exempel att, byta behållare för lösningsmedel, kontrollera tömningar av waste tankar och plock av utensilier till produktionen. VI SÖKER DIG SOM - Studerar på eftergymnasial nivå och har minst 1.5 år kvar av dina studier - Innehar både truckkort B samt körkort B - Talar och skriver svenska samt engelska obehindrat för intern kommunikation och dokumentation - Kan jobba minst 2 dagar i veckan under terminerna samt högtider och heltid i sommar Det är meriterande om du har erfarenhet av lagerarbete. För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Stresstolerant - Ansvarstagande - Energisk Övrig information - Start: Omgående - Omfattning: Under terminerna beräknas du jobba ca 2 dagar i veckan, arbetet sker på vardagar och helger, både under dagstid och kvällstid. Även arbete under ledigheter, där du ska kunna jobba heltid i sommar. - Placering: Limhamn, Malmö Vår rekryteringsprocess Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Om du är nyfiken och vill läsa mer om PolyPeptide och deras verksamhet kan du göra det här!
Extrajobb som administrativ assistent - Perfekt för studenter! Vi söker en ansvarsfull och engagerad administrativ assistent som kan hjälpa till med en rad olika uppgifter inom administration, ekonomi och personalhantering. Detta är ett flexibelt extrajobb på ca 6-12 timmar i veckan, med möjlighet till mer intensivt arbete vid behov, t.ex. vid företagsfester eller konferensresor. Tyvärr ingen möjlighet till sommarjobb då det är vår lugnare period. Arbetsuppgifter: · Enklare bokföring och löneadministrering · Planering och koordinering inför företagsfester, konferensresor och andra evenemang · Städning och underhåll av kontorslokaler · Administrering av försäkringar och andra administrativa uppgifter · Stödja chefen i dagliga arbetsuppgifter och vara chefens högra hand Vi söker dig som: · Har erfarenhet av eller studerar ekonomi, HR eller ett annat relevant område · Är noggrann, strukturerad och har god organisatorisk förmåga · Är flexibel och kan hantera varierande arbetsbelastning · Då det är en del kommunikation på svenska så är svenska ett krav i både tal och skriftform. Vi erbjuder: · Ett flexibelt extrajobb som passar perfekt för studenter, då det erbjuder möjlighet att anpassa arbetsbelastningen efter dina behov, mindre intensivt under exempelvis tentaperioder, eller mer timmar när det passar dig. · Första tre-sex månaderna är det bara på plats efter det finns det möjlighet att göra en del jobb hemifrån men primärt är detta jobbet på plats. · Möjlighet att utveckla praktisk erfarenhet inom ekonomi, administration och HR Startdatum: 1 augusti Sista ansökningsdag: 16 juni (Vi intervjuar löpande så kan stängas tidigare) Är du en självgående och ordningsam person som söker ett meningsfullt extrajobb? Skicka in din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Välkommen till Burger King! Vi söker dig som gillar omväxling, att arbeta i ett högt tempo och som vill vara en del av vårt härliga team! Hos oss finns möjlighet till allt från ett extrajobb till att göra en komplett karriär. Vi älskar att se våra medarbetare utvecklas och växa med oss. Ett arbete hos oss på Burger King innebär flexibla arbetstider vilket gör att det går utmärkt att kombinera med till exempel studier. Om du värderar service, kvalitet och team-work är detta jobbet för dig! Vill du utvecklas och få nya erfarenheter? Vill du ge våra gäster fantastisk service och servera riktigt grymma burgare? Vill du ha kul på jobbet med härliga kollegor? Nu har du chansen – sök jobbet idag! Sök jobbet nu direkt på endast några minuter. Ansökningsprocessen består endast av några snabba urvalsfrågor och tre korta frågor som skall besvaras via video. Vi värdesätter attityd och inställning framför arbetslivserfarenhet och meriter. Vi lägger därför stor vikt på videosvaren och värdesätter att du tar din tid för att besvara dessa. Lycka till!
Är du student och gillar struktur och siffror? Bilia söker en noggrann deltidsadministratör för att stötta upp sitt team med fakturahantering. Vi tillämpar löpande urval - ansök redan idag! OM TJÄNSTEN I den här rollen är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att administrera fakturor kopplade till serviceavtal, säkerställa att informationen i systemen är korrekt och uppdaterad, samt ge stöd till teamet i olika administrativa ärenden. Du blir en del av ekonomiavdelningen i Malmö – ett engagerat och sammansvetsat team som värdesätter struktur, noggrannhet och gott samarbete. Du erbjuds - Ett meriterande extrajobb på deltid för dig som studerar och vill arbeta med administration och ekonomi. - Ett trevligt och stöttande arbetsklimat i ett engagerat team - Möjlighet att lära dig mer om bilbranschen och ekonomi i praktiken - En konsultchef som stöttar dig under hela processen ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter * Granska fakturor * Administrera (lägga upp och aktivera) serviceavtal * Vara behjälplig med övrigt förekommande administrativa arbetsuppgifter VI SÖKER DIG SOM - Är studerande och kan arbeta 4 h / dag - Är tillgänglig omgående till och med slutet på september - Kommunicerar obehindrat på svenska både i tal och skrift då det är koncernspråk och används dagligen - Har goda kunskaper i officepaketet - Tidigare arbetat i en serviceinriktad roll - Är nyfiken och har ett intresse för ekonomi Det är meriterande om du har - Haft en liknande roll som ekonomiassistent där granskning av fakturor förekommit som arbetsuppgift - Har ett intresse för bilar och grundläggande kunskap om fordonsunderhåll För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Målmedveten - Social - Stabil - Ansvarstagande Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET Läs mer om Bilia och hur de arbetar HÄR!
Vill du ha ditt första jobb? Är du ung, energisk och sugen på att komma igång i arbetslivet? Då kan du vara den vi söker! Vi söker dig som är glad, flexibel och tycker om att jobba med människor. Hos oss är det viktigt att både kunder och kollegor trivs – därför söker vi personer som sprider positiv energi och tar ansvar. Det här kan vara ditt första jobb – tidigare erfarenhet är inte ett krav, men det är självklart meriterande om du har arbetat med service eller liknande tidigare. Det viktigaste för oss är din inställning, vilja att lära och att du är en lagspelare. Vi erbjuder både heltid- och deltidsanställningar, perfekt både för dig som vill satsa på en karriär hos oss och för dig som söker extrajobb. Vad vi söker: Du är noggrann och gillar att ha ett högt tempo. Du kan ta eget ansvar. Du förstår och pratar svenska bra. Du gillar att arbeta i team och bidra till en god stämning. Arbetsuppgifter: Försäljning och tillredning av våra produkter. Säkerställa att restaurangen är ren och välkomnande. Ge varje kund ett trevligt bemötande – vi vill att de ska vilja komma tillbaka! Vi är en del av världens största snabbmatskedja – men för oss handlar det inte bara om att göra Subs, utan om att skapa en upplevelse för varje kund. Här får du chansen att utvecklas – hur långt du går avgör du själv. Vår restaurang har öppet dag, kväll och helg, så vi ser gärna att du kan arbeta varierande tider. Självklart har vi kollektivavtal med avtalsenliga villkor. Låter det intressant? Vi anställer löpande – vänta inte med din ansökan!
Extrajobb som administrativ assistent - Perfekt för studenter! Vi söker en ansvarsfull och engagerad administrativ assistent som kan hjälpa till med en rad olika uppgifter inom administration, ekonomi och personalhantering. Detta är ett flexibelt extrajobb på ca 6-12 timmar i veckan, med möjlighet till mer intensivt arbete vid behov, t.ex. vid företagsfester eller konferensresor. Arbetsuppgifter: · Enklare bokföring och löneadministrering · Planering och koordinering inför företagsfester, konferensresor och andra evenemang · Städning och underhåll av kontorslokaler · Administrering av försäkringar och andra administrativa uppgifter · Stödja chefen i dagliga arbetsuppgifter och vara chefens högra hand Vi söker dig som: · Har erfarenhet av eller studerar ekonomi, HR eller ett annat relevant område · Är noggrann, strukturerad och har god organisatorisk förmåga · Är flexibel och kan hantera varierande arbetsbelastning · Då det är en del kommunikation på svenska så är svenska ett krav i både tal och skriftform. Vi erbjuder: · Ett flexibelt extrajobb som passar perfekt för studenter, då det erbjuder möjlighet att anpassa arbetsbelastningen efter dina behov, mindre intensivt under exempelvis tentaperioder, eller mer timmar när det passar dig. · Första tre-sex månaderna är det bara på plats efter det finns det möjlighet att göra en del jobb hemifrån men primärt är detta jobbet på plats. · Möjlighet att utveckla praktisk erfarenhet inom ekonomi, administration och HR Startdatum: 1 augusti Sista ansökningsdag: 30 juni (Vi intervjuar löpande så kan stängas tidigare) Är du en självgående och ordningsam person som söker ett meningsfullt extrajobb? Skicka in din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Extrajobb som administrativ assistent - Perfekt för studenter! Vi söker en ansvarsfull och engagerad administrativ assistent som kan hjälpa till med en rad olika uppgifter inom administration, ekonomi och personalhantering. Detta är ett flexibelt extrajobb på ca 6-12 timmar i veckan, med möjlighet till mer intensivt arbete vid behov, t.ex. vid företagsfester eller konferensresor. Arbetsuppgifter: · Enklare bokföring och löneadministrering · Planering och koordinering inför företagsfester, konferensresor och andra evenemang · Städning och underhåll av kontorslokaler · Administrering av försäkringar och andra administrativa uppgifter · Stödja chefen i dagliga arbetsuppgifter och vara chefens högra hand Vi söker dig som: · Har erfarenhet av eller studerar ekonomi, HR eller ett annat relevant område · Är noggrann, strukturerad och har god organisatorisk förmåga · Är flexibel och kan hantera varierande arbetsbelastning · Då det är en del kommunikation på svenska så är svenska ett krav i både tal och skriftform. Vi erbjuder: · Ett flexibelt extrajobb som passar perfekt för studenter, då det erbjuder möjlighet att anpassa arbetsbelastningen efter dina behov, mindre intensivt under exempelvis tentaperioder, eller mer timmar när det passar dig. · Möjlighet att utveckla praktisk erfarenhet inom ekonomi, administration och HR Startdatum: 1 augusti Sista ansökningsdag: 30 juni (Vi intervjuar löpande så kan stängas tidigare) Är du en självgående och ordningsam person som söker ett meningsfullt extrajobb? Skicka in din ansökan och CV till oss. Vi ser fram emot att höra från dig!
Är du en driven och erfaren terminalarbetare som söker nya utmaningar i Malmö? Har du truckkort och en vilja att bidra till ett starkt team? Då kan detta vara jobbet för dig! Vi söker nu en terminalarbetare på heltid till en av våra välrenommerade kunder i Malmö. Låter det intressant? Välkommen med din ansökan idag! Den här tjänsten är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund i Arlöv. Du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbetar på plats hos kunden. Om jobbet som terminalarbetare Som terminalarbetare kommer du att arbeta i en logistiskt viktig funktion där du hanterar godsmottagning, sortering, lastning och lossning av gods. Du kommer att använda olika typer av truckar och bidra till ett effektivt flöde på terminalen. Rollen passar dig som trivs med ett fysiskt arbete i ett högt tempo, men som samtidigt har ett lugnt och stabilt förhållningssätt. Övrig information Placeringsort: Arlöv, Malmö. Arbetstider: Dagtid 08:00-17:00. Vi ser gärna att du är flexibel då viss övertid kan ske! Anställningsform: Visstid 6 månader med möjlighet till förlängning Vem söker vi? Vi ser att du är en teamplayer ut i fingerspetsarna, som gillar att samarbeta och ställer upp för kollegorna när det behövs. Du är trygg i dig själv och har lätt för att behålla fokus även i stressiga situationer. Din positiva inställning smittar av sig och du bidrar till en trivsam arbetsmiljö. Vi ser även att du är kommunikativ, samarbetsvillig och har ett lösningsorienterat arbetssätt. Krav för tjänsten Vi söker dig som har: * Truckkort A1-4 och B1 * Tidigare erfarenhet av terminalarbete * Goda kunskaper i svenska och engelska Meriterande * ADR-behörighet * CE-körkort I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad erbjuder Manpower? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Anna Toft via e-post: [email protected] Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Behöver du ett extrajobb för att dryga ut studiemedlet? Eller ett extrajobb för att komma upp i tid? Då ska du läsa vidare - för jag behöver en ny grym assistent. För mig är personkemin det viktigaste eftersom du ska hänga med mig 24/7 och fungera både med mig och med mina kompisar. Du får gärna ha liknande intressen som jag, även om det inte är ett krav. Tidigare erfarenheter behöver du inte heller ha, att vi synkar är det viktigaste. Kille eller tjej spelar ingen roll, min assistentgrupp idag är blandad, och så vill jag att det ska vara. Kort om mig: Jag är en kille på 27 år som har en muskelsjukdom, vilket gör att jag använder elrullstol. Jag behöver hjälp med det mesta i min vardag som är fysiskt krävande. Mina största intressen är sport (fotboll och dataspel) och elhockey som jag själv tränar och spelar aktivt på hög nivå. Det är också viktigt att du inte är allergisk då jag har en liten hund. Jag bor inne i centrala Malmö och jag har en egen anpassad bil som jag kan köra själv, men som också går att köra som vanligt av dig som assistent. Körkort är dock inget krav. Jag söker som sagt dig som vill komplettera med dina studier eller som behöver ett extrajobb. Behovet just nu är en vikarie som i första hand kan hoppa in vid sjukdom eller ledigheter. Funkar vi bra tillsammans finns det chans till fasta pass i framtiden i schemat. Hjelpa är ett assistansbolag som startades för att förnya assistansbranschen. Vi vill visa att kompetens och kvalitet i kombination med respekt, tro och glädje gör skillnad. För varje individ och för samhället i stort. Nyckeln till att lyckas är våra medarbetare. Vänta inte med din ansökan. Vi rekryterar löpande. Vill du bli en av oss?
Välj ett jobb för att visa detaljer