Lediga extrajobb i Motala

Sök totalt 11 lediga extrajobb i Motala

Produktambassadör - Motala med omnejd

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Våra duktiga Produktambassadörer jobbar med att bjuda butikens kunder på varsitt smakprov av dagens produkt, vilket kan vara allt ifrån juice till en ingrediens i ett smarrigt recept. Jobbet är superkul för dig som älskar att prata med människor! Vill du ha ett flexibelt och roligt extrajobb som Produktambassadör så läs vidare och ansök sedan genom att klicka på "Skicka ansökan" (du behöver inget cv - utan du ansöker genom att besvara ett par frågor) Vi söker dig som - Är över 18 år - Är social och utåtriktad - Har jobbat med försäljning, event eller service tidigare - Har ett intresse för marknadsföring - Har ett intresse för mat & dryck - Är serviceminded & har en proffessionell utstrålning - Håller vad du lovar - Är en duktig problemlösare - Kan jobba sista fredagen varje månad mellan kl 10-18 eller 11-19 (minsta krav) Meriterande om du dessutom… - Har körkort och tillgång till bil - Har jobbat i livsmedelsbutik - Har försäljningsvana - Är tillgänglig för jobb på torsdagar och fredagar mellan kl 10-18 eller 11-19 & lördagar kl 10-15. Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt och flexibelt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. Var det dig vi beskrev så ansök med dina kontaktuppgifter samt svara på ett par frågor så kontaktar vi dig ifall du är den vi söker. Stort Lycka till!

23 februari 2024
Sista ansökan:
9 mars 2024
Sommarvikarier sökes till våra kunder i Mjölby, Motala och Skänninge

Vi söker nu sommarvikarie till våra kunder i Mjölby, Motala, Skänninge och Ödeshög. Söker du ett roligt sommarjobb eller extrajobb? Sök då jobbet som personlig assistent hos oss och kom och förgyll våra kunders dagar och de får förgylla dina!  Humana är fullt av hjältar! Med glädje, engagemang och ansvar arbetar de med oss eller är värdefulla kunder. Så gillar du att jobba med människor och vill ha ett meningsfullt arbete så kan detta vara jobbet för dig!  Att jobba som personlig assistent innebär att vara någons förlängda arm och hjälpa till där funktionsnedsättningen sätter gränser, så att kunden kan få leva det liv den vill!  Personlig assistent är en av Sveriges största yrkesgrupper som gör ett otroligt viktigt arbete. Som personlig assistent får du hjälpa till med allt från vardagssysslor och stöd till fritidsintressen och nöjen.  Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut, skriv med i ditt personliga brev om du inte kan arbeta alla tider på dygnet samt om du kan arbeta hela eller delar av sommaren.    I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att:  - Sätta guldkant på någons vardag  - Hjälpa till med vardagssysslor som matlagning och övriga hushållssysslor  - Hjälpa till med personlig hygien  - Vara behjälplig vid kundens aktiviteter utanför hemmet, t ex promenader  - Stötta och träna kunden kring kommunikation    Vem är du?  Vi söker dig som vill göra skillnad och arbeta efter vår vision Alla har rätt till ett bra liv.  Vi söker dig som är omtänksam, handlingskraftig och empatisk. Du är social och trygg i dig själv samt har en god arbetsmoral och arbetsglädje! Att arbeta som personlig assistent innebär att man behöver vara lyhörd inför hur kunden vill ha det.  Du får gärna ha erfarenhet av arbete inom vård och eller personlig assistans men det är viktigaste är att du och kunden trivs ihop.  Det krävs även att du som söker har god svenska i både tal och skrift.    Meriterande:  - Om du har erfarenhet av arbete inom vård och eller personlig assistans.  - Tillgång till körkort och bil.   Vi ser fram emot att få läsa din ansökan!    Arbetstid/varaktighet: Arbetstiderna varierar beroende på vilken kund du skulle jobba hos, men det kan innebär allt ifrån dagtid, kvällar, nätter (både sovande och vaken) samt helger. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Maj-Juni 2024 eller enligt överenskommelse. De flesta tjänsterna gäller sommarmånaderna juni-augusti men vissa börjar innan och vissa avslutas efter.   Att jobba på Humana  Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor.  Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig.    Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana HÄR    Vad händer nu?  Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.  Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten.    Enligt lag (2010:479), om registerkontroll av personal som ska utföra vissa insatser åt barn med funktionsnedsättning, krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Registerutdraget ska lämnas till oss som arbetsgivare innan påbörjad anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: https://polisen.se/tjanster-tillstand/blanketter/ Blanketten du ska välja heter LSS – utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9).  Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss!    Välkommen med din ansökan!

15 februari 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
myNanny barnvakt Motala, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 3 Ålder: 2, 5 & 7 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

15 februari 2024
Sista ansökan:
29 februari 2024
Extrajobb på distans utanför kontorstid: Jour av Linuxsystem (SRE/DevOps)

Älskar du Linux? Då kan vi ha det perfekta extrajobbet för dig som önskar ett extrajobb som utförs på distans utanför ordinarie kontorstid. Din uppgift kommer att vara att delta i ett rullande jourschema tillsammans med andra mycket Linuxkunniga kollegor. Jouren avser drift av ett antal Linuxmiljöer med servermjukvara som i princip uteslutande består av öppen mjukvara (open source). Djupgående Linuxkunskap, erfarenhet av uppsäkring av Linuxmiljöer samt grundmurat intresse för öppen mjukvara är starkt meriterande för rollen. Har du erfarenhet av någon eller några av nedanstående mjukvaror är även det meriterande: Ansible Docker Elasticsearch Grafana Grafana Loki Grafana Tempo Kubernetes (K3s) MongoDB MySQL Nginx PostgreSQL Prometheus RabbitMQ Traefik Uvicorn uWSGI XCP-ng För att ansöka, skicka ett kort mail till [email protected] och inkludera referensen "jour" i ämnesraden så tar vi det därifrån. Varmt välkommen med din ansökan!

14 februari 2024
Sista ansökan:
29 februari 2024
Barnvakt/Nanny Extrajobb Motala 3 dagar per vecka - Kollektivavtal

Om Nannynu! / About Nannynu! Vi är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag och stolta över att ha kollektivavtal och bra villkor våra alla våra anställda barnvakter. Vi tror på att leverera barnvakter i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt/nanny. Vi ser till att du får jobba i en barnvaktsfamilj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba som barnvakt på nanny.nu. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj i Motala med ett par tvillingar (0 år) önskar hjälp med barnpassning 3 dagar i veckan, tider är flexibelt men under dagtid, ca 4 timmar/pass. Familjen önskar hjälpen mellan måndag-fredag. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag i form av barnpassning samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop barnpassningen? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då barnvakt är ett extraarbete ser vi gärna att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en rimlig restid till familjen (vi brukar tänka oss runt 30 minuter). Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/. Sök jobb som barnvakt hos oss idag! Vi erbjuder / What we offer Börjar du jobba som barnvakt hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete med goda villkor då vi har kollektivavtal. Du får dessutom: – Nannycertifieringskurs där du lär dig mer om barnvaktsjobbet – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – Vi vill ha ett löneupplägg som känns bra för alla kompetensprofiler och åldrar därför öppnar vi upp för individuell lönesättning för alla som en har gymnasieexamen. För alla som fortfarande går i gymnasiet har vi en fast timlön på 121.38 - 151.72 kr/timme inkl. semesterersättning. – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos oss begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/

14 februari 2024
Sista ansökan:
28 februari 2024
Behovspersonal | Mixum | Motala

Mixum är det tidigare familjeföretaget som vuxit upp till att bli en modern och mångsidig matproducent med mer än 100 anställda och en viktig del av Greenfood koncernen med verksamhet i 7 länder. Mixum levererar bland annat pastablandningar, majonnäsbaserade röror, qunioasallader, ägg, vegangrytor och mycket mer till hela Norden, Frankrike och Tyskland. OM TJÄNSTEN Mixum är det tidigare familjeföretaget som vuxit upp till att bli en modern och mångsidig matproducent med mer än 100 anställda och en viktig del av Greenfood koncernen med verksamhet i 7 länder. Mixum levererar bland annat pastablandningar, majonnäsbaserade röror, qunioasallader, ägg, vegangrytor och mycket mer till hela Norden, Frankrike och Tyskland. Just nu ökar produktionen och vi är i stort behov av dig som vill jobba extra både dagtid och kvällstid. Jobbet är behovsstyrt och du behöver vara flexibel och kunna ställa upp och jobba med kort varsel. För att jobba extra krävs att du har en annan sysselsättning på minst 50 %. Vi söker dig som vill arbeta med lager och livsmedelsproduktionen. På lagret arbetar du med in-och-utleverans av varor, du jobbar med orderhantering och truckkörning förekommer. Du arbetar under stor del av dagen i kylrum så att matvarorna uppfyller rätt hållbarhet och kvalité. I produktionen är arbetsuppgifterna varierande, allt från att hämta och lämna produkter, kokning, stekning, tillagning av färdigrätter och beställningsvaror, förpacka produkter samt fylla på med livsmedelsprodukter. OM UPPDRAGET Anställningsform: Visstid studerande /visstid extra arbete. Omfattning: Extrajobb vid behov, dagtid, kvällstid. Tjänstgöringsort: Motala. Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. OM DIG • Utbildning inom livsmedel eller restaurang och storkök är meriterande • Erfarenhet inom livs-och matindustrin, samt processindustrin ser vi som meriterande • Goda kunskaper i Svenska - tal och skrift • B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav om du inte bor i Motala • Truckkort är meriterande • För att jobba extra krävs att du har en annan sysselsättning på minst 50 %. • Du kan jobba dagtid och kvällstid. Vi ser att du som söker har en god social kompetens, du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har lätt för att arbeta både självständigt samt i grupp. Du är kvalitetsmedveten och värdesätter ordning och reda samt en ren och fräsch arbetsplats. Du är noggrann och mån om att göra ett bra jobb som du kan vara stolt över. Du är flexibel, driven och har en blick för vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har en bakgrund från arbete med livsmedel och har en god förståelse för vikten av hygien och hantering av olika typer av livsmedel. ERBJUDANDE En anställning som konsult bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd på Lernia men arbetar som ambulerande konsult hos någon av våra kunder. Som konsult får du självklart friskvårdsbidrag. Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Såhär beskriver våra nuvarande konsulter jobbet på Mixum: • Bra kollegor och sammanhållning • Varierande arbetsuppgifter • Man är aktiv hela tiden, det finns alltid något att göra • Gemenskap • Bra lagledare • Bra utvecklingsmöjligheter och möjlighet att göra karriär även om man är ung och inte har någon speciell utbildning. • Härliga kollegor • Bra balans med fritiden HUR DU SÖKER Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta [email protected]

29 januari 2024
Sista ansökan:
25 februari 2024
Behovspersonal | Mixum | Motala

Mixum är det tidigare familjeföretaget som vuxit upp till att bli en modern och mångsidig matproducent med mer än 100 anställda och en viktig del av Greenfood koncernen med verksamhet i 7 länder. Mixum levererar bland annat pastablandningar, majonnäsbaserade röror, qunioasallader, ägg, vegangrytor och mycket mer till hela Norden, Frankrike och Tyskland. OM TJÄNSTEN Mixum är det tidigare familjeföretaget som vuxit upp till att bli en modern och mångsidig matproducent med mer än 100 anställda och en viktig del av Greenfood koncernen med verksamhet i 7 länder. Mixum levererar bland annat pastablandningar, majonnäsbaserade röror, qunioasallader, ägg, vegangrytor och mycket mer till hela Norden, Frankrike och Tyskland. Just nu ökar produktionen och vi är i stort behov av dig som vill jobba extra både dagtid och kvällstid. Jobbet är behovsstyrt och du behöver vara flexibel och kunna ställa upp och jobba med kort varsel. För att jobba extra krävs att du har en annan sysselsättning på minst 50 %. Vi söker dig som vill arbeta med lager och livsmedelsproduktionen. På lagret arbetar du med in-och-utleverans av varor, du jobbar med orderhantering och truckkörning förekommer. Du arbetar under stor del av dagen i kylrum så att matvarorna uppfyller rätt hållbarhet och kvalité. I produktionen är arbetsuppgifterna varierande, allt från att hämta och lämna produkter, kokning, stekning, tillagning av färdigrätter och beställningsvaror, förpacka produkter samt fylla på med livsmedelsprodukter. OM UPPDRAGET Anställningsform: Visstid studerande /visstid extra arbete. Omfattning: Extrajobb vid behov, dagtid, kvällstid. Tjänstgöringsort: Motala. Tillträdesdag: Enligt överenskommelse. OM DIG • Utbildning inom livsmedel eller restaurang och storkök är meriterande • Erfarenhet inom livs-och matindustrin, samt processindustrin ser vi som meriterande • Goda kunskaper i Svenska - tal och skrift • B-körkort och tillgång till egen bil är ett krav om du inte bor i Motala • Truckkort är meriterande • För att jobba extra krävs att du har en annan sysselsättning på minst 50 %. • Du kan jobba dagtid och kvällstid. Vi ser att du som söker har en god social kompetens, du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har lätt för att arbeta både självständigt samt i grupp. Du är kvalitetsmedveten och värdesätter ordning och reda samt en ren och fräsch arbetsplats. Du är noggrann och mån om att göra ett bra jobb som du kan vara stolt över. Du är flexibel, driven och har en blick för vad som behöver göras. Vi ser gärna att du har en bakgrund från arbete med livsmedel och har en god förståelse för vikten av hygien och hantering av olika typer av livsmedel. ERBJUDANDE En anställning som konsult bygger på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd på Lernia men arbetar som ambulerande konsult hos någon av våra kunder. Som konsult får du självklart friskvårdsbidrag. Som konsult hos oss har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig och som är ansvarig för ditt uppdrag, att du trivs och att du utvecklas i din yrkesroll. Du kommer dessutom ha en ansvarig chef på plats från kunden som hjälper dig i ditt dagliga arbete. Såhär beskriver våra nuvarande konsulter jobbet på Mixum: • Bra kollegor och sammanhållning • Varierande arbetsuppgifter • Man är aktiv hela tiden, det finns alltid något att göra • Gemenskap • Bra lagledare • Bra utvecklingsmöjligheter och möjlighet att göra karriär även om man är ung och inte har någon speciell utbildning. • Härliga kollegor • Bra balans med fritiden HUR DU SÖKER Du gör din ansökan genom att klicka på ansök längst ned i denna annons. Vi vill att du med din ansökan bifogar CV samt personligt brev där du redogör för din relevanta erfarenhet för rollen. Ansökningar som kommer in via brev eller e-post tar vi tyvärr inte med i rekryteringsprocessen. Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden är slut, så välkommen med din ansökan redan idag! För frågor om tjänsten - kontakta aktuell rekryterare Ansökningsproblem och tekniska frågor - kontakta [email protected]

29 januari 2024
Sista ansökan:
25 februari 2024
Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Arbetsuppgifter Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet. Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning. För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år. Anställningsform/arbetstid Inventeringen kommer att äga rum: Plats: Motala Dag: 17 januari Tid: 07.00-16.00 Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!

11 januari 2024
Sista ansökan:
29 juni 2024
Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Arbetsuppgifter Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet. Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning. För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år. Anställningsform/arbetstid Inventeringen kommer att äga rum: Plats: Motala Dag: 17 januari Tid: 07.00-16.00 Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!

4 januari 2024
Sista ansökan:
14 juni 2024
Extrajobb - inventeringsuppdrag i butik

Arbetsuppgifter Du kommer ingå i ett team där ni gemensamt har ansvaret för att inventera samtliga artiklar i kundens butik. Detta kräver att du är noggrann då felräkning ger direkta konsekvenser för kunden. Personliga egenskaper/kvalifikationer Vi letar efter dig som är noggrann, effektiv och som kan planera din tid på ett strukturerat sätt. Vi ser gärna att du sen tidigare har arbetat med större inventeringar inom sällanköpshandeln eller att du har erfarenhet från andra branscher där inventering sker ofta och regelbundet. Vår kund verkar inom sällanköpshandeln och vi ser gärna att du är bekväm att arbeta med teknisk utrustning. För att arbeta för Storesupport behöver du vara över 18 år. Anställningsform/arbetstid Inventeringen kommer att äga rum: Plats: Motala Dag: 17 januari Tid: 07.00-16.00 Detta är ett endagsuppdrag med eventuella möjligheter till fler uppdrag hos oss framöver. Om oss Storesupport erbjuder tjänster som utvecklar och gör detaljhandeln i Sverige effektiv och lönsam. Företaget startades år 2000, omsätter 452 MSEK och har över 2 200 medarbetare. Idag är Storesupport en del av Jobandtalent, den snabbast växande aktören inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Bli en Storesupportare och sök tjänsten redan idag! Urval och intervjuer sker löpande så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Har du några frågor kring tjänsten eller rekryteringsprocessen? Då är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare. Varmt välkommen med din ansökan!

20 december 2023
Sista ansökan:
8 maj 2024