Lediga extrajobb i Örebro
Sök totalt 24 lediga extrajobb i Örebro
Vill du vara med och göra skillnad? 19 916 elever klarade inte grundskolan i Sverige läsåret 202/2024. Det finns skolor där 7 av 10 elever inte når gymnasiebehörighet. På den ideella Stiftelsen Läxhjälpen bidrar du med din kompetens och ditt engagemang för att få fler elever att uppnå behörighetskraven med självförtroende inför framtiden. Nu söker vi nya läxhjälpare i Örebro till höstterminen 2025! Vi söker dig som är intresserad av ett betalt extrajobb och samtidigt vill göra en konkret samhällsinsats. Tjänsten är en timanställning på eftermiddagar/kvällar och innebär i korthet att vara läxhjälpare efter skoltid på en av våra samarbetsskolor. Hos oss arbetar du i team om tre läxhjälpare där ni alla är högskolestuderande. Du får utbildning i, och arbetar utifrån, vårt strukturerade arbetssätt. Varje läxhjälpsgrupp består av 15 elever och tillsammans med dina kollegor ansvarar du för att planera, genomföra och följa upp arbetet. Som läxhjälpare kan du antingen jobba som ordinarie läxhjälpare eller inhoppare. Som ordinarie läxhjälpare jobbar du 6/h i veckan fördelat på två schemalagda eftermiddagar/kvällar (möjlighet till extra inhopp finns). Som inhoppare jobbar du då ordinarie läxhjälpare är ledig eller sjuk. Arbetet utförs efter skoltid i skolans lokaler. Vi söker dig som: -Är universitets- eller högskolestuderande -Har en pedagogisk förmåga och kan kommunicera och skapa relationer med barn och unga. -Är lösningsorienterad, initiativtagande och kan arbeta utifrån vårt strukturerade arbetssätt och metod. -Har bred grundläggande ämneskompetens samt god studieteknik. -Delar Stiftelsen Läxhjälpens värderingar och vision om ett samhälle där alla barn växer upp med förutsättningar att klara skolan och forma sin egen framtid. Då jobbet innebär arbete med barn lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Uppvisande av utdrag ur polisens belastningsregister för arbetsgivaren är ett lagstadgat krav för att arbeta med barn och ungdomar. Om oss Skillnaderna mellan skolor, var du bor, var du kommer från och vad dina föräldrar jobbar med avgör i allt större utsträckning hur stor sannolikheten är att du klarar skolan. Stiftelsen Läxhjälpen är en icke-vinstdrivande stiftelse som verkar där det behövs som allra mest. Läxhjälpen är gratis för eleverna och läxhjälparnas löner finansieras genom stöd från näringsliv och offentlig sektor. Läxhjälpen är en konkret insats som angriper ett av Sveriges största problem idag - att allt fler unga inte klarar skolan och riskerar att hamna utanför samhället. Noga utvalda, avlönade, högskolestudenter hjälper ungdomar med studierna två kvällar i veckan och är samtidigt positiva förebilder och mentorer. Vi har sedan starten 2007 arbetat fram ett strukturerat arbetssätt och ett tydligt mål - betygen ska höjas och eleverna nå vidare till gymnasiet. Vi finns idag i över 90 skolor i bland annat Stockholm, Södertälje, Västerås, Norrköping, Göteborg, Landskrona, Umeå, Sundsvall, Uppsala, Gävle och Malmö. Gilla oss på Facebook: www.facebook.com/laxhjalpen Följ oss på LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/stiftelsen-l-xhj-lpen http://www.laxhjalpen.se
Har du erfarenhet av att köra motviktstruck och trivs med att jobba i högt tempo? Nu söker vi på Manpower motviktstruckförare för ett spännande heltidsuppdrag hos en av våra kunder i Örebro. Låter detta som något för dig? Skicka då in din ansökan redan idag! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och DHL. Du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Örebro. Hur är det att arbeta som truckförare hos DHL? I rollen som truckförare kommer du att spela en central roll i det dagliga logistikarbetet. Ditt huvudsakliga ansvar blir att ta emot inkommande lastbilar, säkerställa korrekt lossning av gods, samt se till att allt material hanteras effektivt och säkert. Du arbetar med motviktstruck för att lyfta, transportera och placera varor på rätt plats i lagret, enligt företagets rutiner och säkerhetsföreskrifter. Övrig information Placeringsort: Örebro Arbetstider: Dagtid där arbetstiderna varierar Anställningsform: 6 månader visstid med chans till förlängning Vem söker vi? Vi söker dig som är engagerad, ansvarstagande och har förmågan att arbeta självständigt. Du har god kommunikationsförmåga och trivs med att samarbeta i team. Vi värdesätter att du är organiserad och noggrann, så att du kan säkerställa att rätt produkter plockas och hanteras korrekt. Du har en god arbetsförmåga och ett starkt fokus på kvalitet och säkerhet i ditt arbete. I övrigt krävs det att du * Behärskar svenska väl i tal och skift * Har fyllt 18 år * Har truckkort A1-A4 och B1-B4 * Har erfarenhet av ledstaplare (A2) och motviktstruck (B1) Det anses meriterande om du sedan innan har erfarenhet av skjutstativ (B3). I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson via e-post: [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara orderplock av livsmedel samt hushållsartiklar i storpack på Matsmarts automationslösning - Autostore. I denna effektiva framtidslösning så kommer varorna till plockarna, i motsats till den traditionella lösningen där man går runt på lagret och plockar själv. Du kommer stå vid en typ av "plockstation" och sammanställa till kunder. Arbetet är aktivt, men också väldigt monotont då du kommer att stå upp under hela arbetspasset. Vi tror att du ska trivas med bägge delar för att trivas på Matsmart! Andra arbetsuppgifter kan förekomma på lagret utifrån behov. Arbetstider och omfattningArbetet är förlagt olika arbetstider och dagar. Några exempel kan vara: Måndag - Torsdag: Dagtid: 07:00-16:00, 07:00-12:00 eller Kväll: 16:00-22:00. Fredagar: 07:00-14:00 eller 14:00-20:00. Lördag - Söndag: 07:00 - 16:00. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb som passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta minst två vardagar i veckan. I samråd med ansvariga teamledare lägger du dig tillgänglig vecka för vecka, vilka dagar och tider som passar dig, och även utifrån Matsmarts behov. Ofta sker det inbokning på kort varsel hos Matsmart, vilket betyder att du kan få besked om du ska jobba eller inte dagen du lagt dig tillgänglig, innan eller tidigt samma morgon. Vi ser därför gärna att du är flexibel och kan hoppa in när det behövs! Start för tjänsten är omgående. Det kommer även finnas möjlighet till start framåt slutet av sommaren samt början av hösten. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och har förmågan att hålla tempo och fokus. I arbetet krävs det även en stor noggrannhet då produkterna i slutändan går till kunder. Vi letar även efter dig som har energi, vill komma till arbetsplatsen positiv och laddad, för att bidra till ett bra arbete. Kapabel att arbeta fysiskt då arbetet innebär många lyft samt att stå upp under hela arbetspasset. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom säkerhetsgenomgångar, säkerhetsregler och arbetsplatsintroduktion sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 4 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast passning från 8:00 och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg
Extrajobb i Örebros krogliv Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gästerna för att skapa en trevlig stämning. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Örebro. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Distriktet innefattar även Arboga så körkort och tillgång till bil är meriterande! Att arbeta som dealer är ett väldigt spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar, behöver ett arbete till eller helt enkelt vill ha väldigt roligt på jobbet. Ett arbete hos oss är flexibelt då Cherry Spelglädje bedriver casino runt om i hela Sverige från Kiruna till Ystad. Så du kan med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Inga förkunskaper krävs eftersom vi kostnadsfritt utbildar våra egna medarbetare. Åldersgräns är 18 år. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta mer vardagar och helger utöver detta finns. Cherry är anslutna till Visita och arbetar enligt kollektivavtal. Vi erbjuder lön enligt gällande avtal. Ingångslön från 155,58 kr per timme, beroende på tidigare erfarenhet från yrket. Utöver grundlönen tillkommer ersättning för OB, provision samt semesterersättning. Lönen är pensionsgrundande. Känner du att detta är ett arbete som passar dig lämna du enkelt din ansökan på www.cherry.se/jobba/ Om du har frågor kan du vända dig till Fanny Christiansson som är ansvarig i Örebro. Du når Fanny på 0706-82 78 60 eller [email protected]. Kolla gärna in vår Instagram @cherryspelgladje Cherry Spelglädje AB har sedan 1963 - genom seriositet, ansvar och engagemang - levererat spelglädje på restauranger, lounger, barer, hotell och nattklubbar över hela Sverige, från Ystad i Söder till Kiruna i Norr och är uppdelat på tre regioner med kontor i Göteborg och Stockholm. Cherry Spelglädje AB ingår i Cherry With Friends koncernen. Spelglädje AB är den största operatören i landet av Landbaserat Kommersiellt spel och innehar över 80 procent av marknaden. Genom tillväxt av egen kraft i kombination med strategiska förvärv har Cherry Spelglädje idag en mycket god geografisk täckning. Vidare är landet uppdelat i ett 40-tal distrikt och Cherry Spelglädje har 600 anställda, dom flesta tillsvidareanställda på deltid.
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara orderplock av livsmedel samt hushållsartiklar i storpack på Matsmarts automationslösning - Autostore. I denna effektiva framtidslösning så kommer varorna till plockarna, i motsats till den traditionella lösningen där man går runt på lagret och plockar själv. Du kommer stå vid en typ av "plockstation" och sammanställa till kunder. Arbetet är aktivt, men också väldigt monotont då du kommer att stå upp under hela arbetspasset. Vi tror att du ska trivas med bägge delar för att trivas på Matsmart! Andra arbetsuppgifter kan förekomma på lagret utifrån behov. Arbetstider och omfattning Arbetet är förlagt olika arbetstider och dagar. Några exempel kan vara: Måndag - Torsdag: Dagtid: 07:00-16:00, 07:00-12:00 eller Kväll: 16:00-22:00. Fredagar: 07:00-14:00 eller 14:00-20:00. Lördag - Söndag: 07:00 - 16:00. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb som passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta minst två vardagar i veckan. I samråd med ansvariga teamledare lägger du dig tillgänglig vecka för vecka, vilka dagar och tider som passar dig, och även utifrån Matsmarts behov. Ofta sker det inbokning på kort varsel hos Matsmart, vilket betyder att du kan få besked om du ska jobba eller inte dagen du lagt dig tillgänglig, innan eller tidigt samma morgon. Vi ser därför gärna att du är flexibel och kan hoppa in när det behövs! Start för tjänsten är omgående. Det kommer även finnas möjlighet till start framåt slutet av sommaren samt början av hösten. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och har förmågan att hålla tempo och fokus. I arbetet krävs det även en stor noggrannhet då produkterna i slutändan går till kunder. Vi letar även efter dig som har energi, vill komma till arbetsplatsen positiv och laddad, för att bidra till ett bra arbete. Kapabel att arbeta fysiskt då arbetet innebär många lyft samt att stå upp under hela arbetspasset. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom säkerhetsgenomgångar, säkerhetsregler och arbetsplatsintroduktion sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Är du studerande och vill tjäna lite extra pengar? Har du lätt för att knyta kontakt med andra människor? Då är du varmt välkommen att söka tjänsten som telefonintervjuare hos AQ Analys! Information om tjänsten Professionals Nord söker för AQ Analys räkning dig som kan vara flexibel och gå in i rollen som intervjuare. Uppdraget är förlagt måndag-fredag 08:00-17:00 mellan veckorna 36–38, men med en flexibilitet i schemat så det går att kombinera med studier. För att ge dig rätt förutsättningar under uppdraget kommer en introduktion äga rum v.35, där du förväntas vara på plats en eftermiddag. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning. Du kommer vara anställd av Professionals Nord och arbeta som konsult hos AQ Analys. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och AQ Analys önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till [email protected]. Arbetsuppgifter I rollen som intervjuare utgår du från AQ Analys kontor och genomför en kundundersökning i form av telefonintervjuer. Vi söker dig som • Studerar eftergymnasial utbildning på minst 50%• Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift Vi tror att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer att trivas i rollen som telefonintervjuare hos AQ Analys. Eftersom arbetet till stor del sker självständigt över telefon är det viktigt att du är ansvarstagande, målinriktad och har en god förmåga att motivera dig själv. Du trivs med att kommunicera med olika människor och känner dig bekväm i att föra professionella samtal via telefon. Har du tidigare erfarenhet av att genomföra telefonintervjuer är det meriterande och ses som ett extra plus. START: Augusti, vecka.35STAD: ÖrebroURVAL: Sker löpandeKONTAKT: Mia Haaster Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på [email protected]
Arbetsuppgifter Som lagermedarbetare kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara orderplock av livsmedel samt hushållsartiklar i storpack på Matsmarts automationslösning - Autostore. I denna effektiva framtidslösning så kommer varorna till plockarna, i motsats till den traditionella lösningen där man går runt på lagret och plockar själv. Du kommer stå vid en typ av "plockstation" och sammanställa till kunder. Arbetet är aktivt, men också väldigt monotont då du kommer att stå upp under hela arbetspasset. Vi tror att du ska trivas med bägge delar för att trivas på Matsmart! Andra arbetsuppgifter kan förekomma på lagret utifrån behov. Arbetstider och omfattningArbetet är förlagt olika arbetstider och dagar. Några exempel kan vara: Måndag - Torsdag: Dagtid: 07:00-16:00, 07:00-12:00 eller Kväll: 16:00-22:00. Fredagar: 07:00-14:00 eller 14:00-20:00. Lördag - Söndag: 07:00 - 16:00. Tjänsten är ett flexibelt extrajobb som passar dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Vi ser gärna att du kan arbeta minst två vardagar i veckan. I samråd med ansvariga teamledare lägger du dig tillgänglig vecka för vecka, vilka dagar och tider som passar dig, och även utifrån Matsmarts behov. Ofta sker det inbokning på kort varsel hos Matsmart, vilket betyder att du kan få besked om du ska jobba eller inte dagen du lagt dig tillgänglig, innan eller tidigt samma morgon. Vi ser därför gärna att du är flexibel och kan hoppa in när det behövs! Start för tjänsten är omgående. Det kommer även finnas möjlighet till start framåt slutet av sommaren samt början av hösten. Personliga egenskaper Vi söker dig som är driven och har förmågan att hålla tempo och fokus. I arbetet krävs det även en stor noggrannhet då produkterna i slutändan går till kunder. Vi letar även efter dig som har energi, vill komma till arbetsplatsen positiv och laddad, för att bidra till ett bra arbete. Kapabel att arbeta fysiskt då arbetet innebär många lyft samt att stå upp under hela arbetspasset. Vikt kommer även att läggas vid dina övriga personliga egenskaper. Krav För att anställas samt vara anställd i denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Eftersom säkerhetsgenomgångar, säkerhetsregler och arbetsplatsintroduktion sker på svenska behöver du behärska svenska språket. Om oss Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Varmt välkommen med din ansökan!
Det perfekta extrajobbet! För mer information, besök gärna vår hemsida www.betterbusiness.se/for-shoppers/ Nu söker vi dig som är intresserad av att utföra provköp som mystery shopper i form av ålderskontroller, dvs. kontroller för att säkerställa att alkohol inte säljs till minderåriga. (Alkohollagen Kap 5 § 5). Enligt krav från vår uppdragsgivare behöver du vara 20 år fyllda då du kommer att genomföra provköp på alkoholhaltiga varor. Som mystery shopper agerar man på uppdrag av aktuell butik/butikskedja. Jobbet innebär att agera och uppträda som en vanlig kund utefter angivet scenario samt kontrollera butikens servicenivå, och i vissa fall kontrollera efterlevnad gällande ålderskontroll vid inköp av varor med åldersgräns. Detta uppdrag handlar om just säkerställande av ålderkontroll genom provköp, för att vara provköpare i det åldersspann där ålderskontroll krävs behöver du alltid vara 20 år fyllda och/eller i närliggande högre ålder som är åldersrepresentativ för det lagliga inköpet av alkoholhaltig vara. Passar du inte in i just denna profil går det ändå bra att registrera sig hos oss för andra uppdrag. Vi erbjuder uppdrag i butik, restaurang, webb och telefon som anonym kund/gäst. Som mystery shopper är du noggrann, bra på att observera och ta till dig instruktioner, samt behärskar det svenska språket i tal och skrift. Uppdragens omfattning och arbetstid varierar från 30 minuter till cirka tre timmar att utföra. Som shopper väljer du själv hur många uppdrag du vill utföra. Att vara mystery shopper är inget heltidsarbete utan ett perfekt extrajobb som går utmärkt att kombinera med annat arbete eller studier. Du får betalt per utfört uppdrag. Vi på Better Business hjälper företag att förbättra sin kvalitet och sin service genom att erbjuda dem verktyg för att utvärdera sitt kundbemötande. Ett av våra viktigaste verktyg är anonyma kundbesök i olika serviceinrättningar, så kallat mystery shopping. Better Business Sweden är specialister på mystery shopping och våra shoppers är tillsammans med våra kunder företagets viktigaste personer. Körkort är meriterande. Registrera dig som mystery shopper på vår hemsida www.beonline1.com , där du fyller i ditt CV och relevanta uppgifter. Vi tar inte emot ansökningar via mail men du får gärna höra av dig vid fler frågor. Välkommen med din ansökan!
Är du en noggrann och effektiv person som trivs med ett fysiskt och varierande arbete? Vi på Manpower söker just nu drivna och engagerade lagermedarbetare till DHL Supply Chain i Örebro. Bli en del av ett globalt logistikföretag och bidra till en effektiv och välorganiserad lagerverksamhet. Skicka in din ansökan redan idag och ta steget mot ett spännande jobb hos DHL i Örebro. Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och DHL. Du kommer att bli anställd av oss på Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Örebro. Hur är det att arbeta som lagerarbetare hos vår kund? I den här rollen kommer du att arbeta med truckkörning, varumottagning, hantering av gods samt orderplock och packning inför leveranser. Du kommer att jobba på olika avdelningar där du hanterar olika typer av varor, vilket ger en varierad arbetsdag. Du ser till att lagret är organiserat och fungerar effektivt, samtidigt som du säkerställer att varorna hanteras noggrant och snabbt. Tillsammans med ditt team blir du en viktig del av logistikkedjan och bidrar till att leveranser sker smidigt och i rätt tid. Övrig information Placeringsort: Örebro Arbetstider: Dagtid där arbetstiderna varierar Anställningsform: 6 månader visstid med chans till förlängning Vem söker vi? Vi söker dig som är organiserad, har en bra arbetsmoral och är engagerad i ditt arbete. Du är samarbetsvillig, har förmågan att arbeta både självständigt och som en del av ett team. Noggrannhet och en stark känsla för detaljer är viktiga egenskaper för oss, och vi söker någon som alltid strävar efter att leverera högsta kvalitet i sitt arbete. Om du trivs i en dynamisk arbetsmiljö och är redo att ta ansvar, då kan du vara den vi söker. I övrigt krävs det att du * Behärskar svenska väl i tal och skrift * Har fyllt 18 år * Har truckkort A1-A4 och B1-B4 Det anses meriterande om du sedan innan har lager- och truckerfarenhet. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Vad kan Manpower erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Om ambulerande-rollen Som konsult hos oss får du möjligheten att möta nya utmaningar, skapa nya kontakter och bredda din erfarenhet genom att arbeta på olika spännande uppdrag hos våra kunder inom ett geografiskt område. Hur söker jag jobbet? Det är väldigt enkelt! Ansök jobbet via ansökningsknappen. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Agnes Halvardson via e-post: [email protected]. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mail! Vi ser fram emot att höra från dig! Påminnelse inför ansökan För att vi ska kunna granska din ansökan på bästa sätt ber vi dig att tydligt beskriva din tidigare arbetslivserfarenhet. Ange dina tidigare arbetsplatser, din titel och tidsperioden för varje arbete. Om du även har arbetat åt ett bemanningsföretag tidigare, vill vi gärna veta det också. Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 24 jobb