Lediga extrajobb i Östersund
Sök totalt 11 lediga extrajobb i Östersund
Är du en noggrann person som trivs med eget ansvar och som är intresserad av att jobba med makeup och skönhetsprodukter? Läs vidare och se om rollen som Merchandiser kan vara rätt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Har du erfarenhet från arbete i detaljhandeln? Har du också god kännedom kring olika skönhetsprodukter? Då är du den vi letar efter! Som Merchandiser kommer du jobba i butiker inom dagligvaruhandeln samt H&M-, Kicks- och Åhléns med välkända varumärken som exempelvis L'Oréal. I butik säkerställer vi att varumärkets möbel uppdateras och mallas om för att få in till exempel säsongsnyheter. Vi ser till att produkterna exponeras på rätt sätt enligt planogram samt ger ett säljande intryck för butikernas besökare. Som Merchandiser kommer du bl.a. ha kontakt med butikens personal, arbeta med kampanjinsatser och exponering av varumärkets produkter, arbeta med ommallning, ommöblering och skyltning efter ritning eller planogram samt hantera testers och returhantering av produkter. Att trivas med frihet under ansvar är A och O hos oss eftersom du till största del kommer utföra dina uppdrag självständigt i butik. Under hela din anställning kommer du ha nära kontakt med områdesansvarig samt andra stödfunktioner på SRB Retail House som vägleder dig. Är rollen som Merchandiser rätt för dig? Nu söker vi dig som: Lösningsorienterad, lätt att kommunicera med personer i din omgivning och kan arbeta effektivt Morgonpigg person och kan starta upp runt 08.00 i butik Finns tillgänglig måndag-fredag då uppdraget utförs vardagar Trivs med att jobba med kroppen Har tidigare erfarenhet av att jobba i detaljhandeln med skönhetsprodukter Meriterande om du har körkort och tillgång till egen bil Bor i eller i närheten av Östersund Tillgänglig för uppdrag mellan v.36-40 2025 – totalt ca 25h under perioden. Antal timmar och dagar kommer att variera under det angivna veckorna och det finns, inom vissa ramar, möjligheter att själv vara med och styra över schemaläggningen för detta uppdrag. Vad erbjuder vi? Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning som startar och avslutas vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildningsperiod i butik vid start av anställning Stora möjligheter att förlägga uppdragen enligt dina önskemål och schema, vid behov kan det även finnas möjlighet att arbeta fler timmar på närliggande orter Goda chanser till ett långsiktigt samarbete med fler timmar och projekt framöver Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Vill du spendera sommaren i en naturskön miljö och samtidigt arbeta med mat, service och människor? Vi på Manpower söker nu, för kunds räkning, en flexibel och engagerad medarbetare till ett kök/serveringsuppdrag strax utanför Östersund. Det här är ett konsultuppdrag med omgående start. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund under sommaren 2025. Om tjänsten Du kommer att arbeta i ett mindre kök med enklare matlagning och servering. Här är tempot stundtals högt, men stämningen god och gemenskapen stark. Arbetstiderna varierar över veckan och kan påverkas av väder och beläggning - vilket gör att vi söker dig som trivs med att vara flexibel. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: * Tillagning av enklare rätter (hamburgare, korv, sallader, soppor m.m.) * Servering och kundbemötande * Städning och disk * Kassa- och beställningshantering * Vid behov: bemanning av receptionen med enklare administrativa uppgifter Vi söker dig som är: * Van vid att arbeta i kök eller med servering - du vet vad god service innebär * Organiserad, strukturerad och stresstålig * Flexibel - både i arbetsuppgifter och arbetstider * En lagspelare som också kan ta eget ansvar * Social, trevlig och lösningsfokuserad Krav för tjänsten: * Körkort och tillgång till egen bil (arbetsplatsen nås ej enkelt med kollektivtrafik) * Möjlighet att arbeta heltid, eller deltid vid behov (beroende på din tillgänglighet) Vi erbjuder: * Ett varierande jobb i vacker miljö * En arbetsplats där du får ta ansvar, utvecklas och vara en viktig del av teamet Låter det här som ett sommarjobb för dig? Välkommen med din ansökan redan idag - urval sker löpande! Hur du söker tjänsten: Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vill du ha ett meningsfullt och omväxlande jobb där du gör skillnad i en annan människas vardag? Då kan detta vara jobbet för dig! Om tjänsten Vi söker nu en personlig assistent till en kvinna i Östersund. Tjänsten är en på cirka 80 %, Du blir en viktig del i ett team som arbetar nära kunden och bidrar till att skapa trygghet, delaktighet och livskvalitet i vardagen. Du kommer att arbeta som personlig assistent åt en kvinna i 30-årsåldern som bor i en trivsam lägenhet i centrala Östersund. Ditt uppdrag är att ge henne stöd i vardagen och bidra till en trygg och meningsfull tillvaro. Arbetsuppgifter Som assistent hjälper du till med: Stöd vid måltider Personlig hygien Förflyttningar med hjälp av lyft och sele Socialt och praktiskt stöd i vardagen Arbetstiderna varierar och inkluderar dag-, kvälls- och helgpass, samt vissa dygnspass med sovande jour. Vem söker vi? Vi letar efter dig som är: Lyhörd, ansvarsfull och flexibel Självständig men också bra på att samarbeta Positiv och engagerad i att skapa en trygg och trivsam miljö Kvalifikationer: God svenska i tal och skrift Erfarenhet av lyft och sele är meriterande men inte ett krav Stor vikt läggs vid personlig lämplighet Varför jobba hos oss? Som personlig assistent får du ett givande och meningsfullt arbete där du verkligen gör skillnad. Vi erbjuder: En trygg arbetsmiljö med stöd och introduktion Möjlighet till extrajobb även efter sommaren Ansökan Låter detta som något för dig? Tveka inte att söka. Besök www.a-assistans.se Skapa en profil Klicka på "Lediga tjänster" och ansök Vi behandlar ansökningarna löpande, så tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Du kan även skicka CV och personligt brev till [email protected] (ange referens 405). Vi ser fram emot din ansökan! OM OSS: A-Assistans Leimir AB är ett privat företag som anordnar personlig assistans till assistansberättigade i hela landet. Vi har ca 600 personliga assistenter anställda. Kontor har vi i Hudiksvall, Karlstad, Göteborg, Stockholm, Östersund och Umeå. Målet med vår verksamhet är att våra kunder ska kunna leva ett så självständigt liv som möjligt. Vi har kollektivavtal: Kommunal och Fremia för personliga assistenter. Semester -, OB- ersättning och andra lönetillägg tillkommer enligt avtal. Vi erbjuder även friskvårdspeng på 2 000 kr för heltidstjänst och år, fika på arbetet och andra förmåner.
Om jobbet Vi söker just nu dig som vill plocka upp glass-leveranser i matbutiker på onsdagar och lördagar i sommar. FMCG Partner kommer vara din arbetsgivare men du jobbar åt ett specifikt glass-företag med att fylla på glass i olika butikers frysdiskar framför allt på onsdag och lördag förmiddag. Varje person kommer ansvara för 1-3 butiker och kommer besöka dessa varannan vecka som minst. All rapportering efter uppdraget sker digitalt så du behöver vara någorlunda tekniskt lagd samt äga en smartphone med möjlighet att ta bilder. FMCG Partner utbildar dig så du behöver inte ha jobbat med detta tidigare men det är såklart meriterande om du har vana från att jobba i butik. Om den vi söker Jobbet passar dig som... Kan jobba minst varannan onsdag och lördag på förmiddagen under perioden v.27-31 med möjlighet till fler veckor Är ansvarsfull, trevlig, lättlärd och serviceminded. Är relativt stark & klarar av att fylla på glass i butikernas frysdiskar Jobbar bra självständigt Är effektiv och gillar att tävla med sig själv Har inställningen att problem är till för att lösas och slutför alltid det du påbörjat. Gillar ordning och reda och njuter av att se ett färdigt resultat av ditt arbete. Har fyllt 18 år Har körkort samt egen bil (det är ett stort plus men inget måste). Varför ska du jobba med oss? Förutom ett grymt extrajobb så erbjuder vi dig en bra marknadsmässig lön, betald restid mellan butikerna, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. Vi ser fram emot din ansökan och önskar dig ett stort lycka till!
Är du en strukturerad och noggrann administratör med sinne för detaljer? Trivs du i en roll där dagarna bjuder på varierande uppgifter och där din flexibilitet och problemlösningsförmåga verkligen kommer till sin rätt? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Välkommen att skicka in din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag med omgående start. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund i Östersund. Uppdraget är på heltid, vardagar. Om tjänsten Vi på Manpower söker nu, för vår kunds räkning, en administratör till ett omväxlande och självständigt uppdrag i Östersundsområdet. Vår kund verkar inom fordonsbranschen och söker dig som vill vara en viktig kugge i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna är breda och varierade och innefattar bland annat: * Fakturering och hantering av leverantörs- och kundfakturor * Handläggning av garantiärenden * Övrig administration och dokumentation * Kundmottagning: ta emot kunder på plats, svara i telefon och hantera enklare kundservicefrågor Vi söker dig som: * Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom ekonomi eller liknande områden * Är noggrann, strukturerad och detaljfokuserad * Har en förmåga att hålla fokus även när det är många bollar i luften * Är flexibel, självgående och inte rädd för att ta tag i nya arbetsuppgifter * Har god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya system * Har dessutom tidigare arbetat inom fordonsbranschen, eller besitter förståelse för branschens så är det meriterande Som person är du ihärdig, lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du har lätt för att samarbeta, men trivs också med att arbeta självständigt. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Gillar du teknik, mekanik och problemlösning? Vill testa på att jobba som konsult i en innovativ produktionsverksamhet? Då kan detta uppdrag vara något för dig! Vi söker en erfaren mekaniker/montör för ett uppdrag hos vår kund. Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget I detta uppdrag som mekaniker/montör kommer du att vara en central del av vår kunds produktionsverksamhet, där du får möjlighet att använda din kunskap och erfarenhet för att bidra till företagets framgång. Du kommer bli anställd av Manpower som konsult för att sedan utföra ditt uppdrag på plats hos vår kund. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som mekaniker/montör inkluderar arbete med produkter inom elkraft och reservkraft. Det är meriterande om du har erfarenhet av plåtarbete och svetsning. Vem är du Vi söker dig som är händig, teknisk och gillar att lösa problem genom innovativa lösningar. Du är ansvarsfull, arbetsam och lojal som person. Du är självgående i ditt arbete och trivs med att vara en del av ett större team. I bagaget har du en minst ett par års relevant erfarenhet inom mekanik eller närliggande område. Varför ska du söka detta uppdrag? Du kommer att få chansen att arbeta med spännande produkter samtidigt som får chans att utvecklas som mekaniker. Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Är du på jakt efter ett arbete som innebär mycket kundkontakt och som dessutom ger dig chans att bidra till högklassig kundservice? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Manpower växeltelefonist till vår kund SGDS Gruppen i Östersund. Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Om uppdraget Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och SGDS Gruppen. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Östersund. Anställningen är på heltid med start i mitten av augusti 2025. Som växeltelefonist på plats hos SGDS Gruppen kommer du att vara företagets ansikte utåt och ta emot samtal från kunder som vill komma i kontakt med rätt person eller avdelning. Din uppgift är att erbjuda en professionell och personlig service samt svara på enklare frågor om företagets produkter och tjänster. Vem vi söker För att trivas i rollen som växeltelefonist behöver du vara social, engagerad och ha en hög servicegrad i ditt kundbemötande. Du är van att arbeta med datorn i din vardag och har goda kunskaper i att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller arbete som växeltelefonist, men det är inget krav. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vill du ha ett aktivt och flexibelt sommarjobb där du får arbeta med kända varumärken i butik? Trivs du med eget ansvar och gillar att se resultat av ditt arbete? Då kan rollen som Merchandiser vara perfekt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Som merchandiser hos SRB Retail House ansvarar du för att butikshyllorna alltid är välfyllda och att produkterna exponeras på ett säljande sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Påfyllning och skötsel av varor, i detta uppdrag diverse varor bl.a. snacks (lösvikt och förpackat) Kontroll av skyltning och omexponering vid behov Beställning av varor och uppföljning av lagerstatus Kontakt med butikspersonal och säkerställande av butikens behov Arbeta självständigt i butik och eventuellt besöka flera butiker under en dag I denna roll är frihet under ansvar viktigt - du planerar och genomför ditt arbete självständigt men har alltid stöd från din områdesansvariga och andra stödfunktioner på SRB Retail House. Vem vi söker Vi söker dig som vill arbeta ca 2h/vecka. För att trivas i rollen ser vi att du: Har ett intresse för dagligvaruhandeln och gillar ett fysiskt aktivt arbete Är lösningsorienterad, kommunikativ och arbetar effektivt i högt tempo Trivs med att arbeta självständigt och byta miljö under arbetsdagen Är morgonpigg - vi startar arbetsdagarna tidigt på morgonen Har körkort och tillgång till egen bil (meriterande) Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad vi erbjuder Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning - start och slut vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildning i butik vid start Möjlighet till fortsatt extraarbete efter sommaren - vid kampanjer, arbetstoppar och semestervikariat Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Löpande rekrytering - Start omgående Vi har växt mycket på kort tid och behöver nu förstärka vårt team med fler medarbetare då efterfrågan på våra tjänster är stor! Cleanwise är ett lokalt Östersundsföretag som sedan 2011 utför städtjänster mot privatpersoner och företag. Våra huvudsakliga uppdrag är hemstädning, servicetjänster, flyttstädning, tvätt, fönsterputsning kontorsstädning samt en del snöskottning och gräsklippning. Vi är starkt fokuserade mot kundens önskemål och eftersträvar alltid en personlig kontakt. Vi har kollektivavtal och vill att vår personal ska ha inflytande i sitt arbete. För dig som vill utvecklas vidare så finns det goda möjligheter att få mera ansvar och egna uppgifter. Våra medarbetare får uppleva stor variation i arbetsuppgifterna. Just nu söker vi en glad och positiv person. Vi söker just nu följande personal: Heltid Deltid Extrapersonal (Vardagar, kvällar eller helger) Krav är; - Ostraffad (Vi genomför alltid kontroll i belastningsregistret) - Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift - B-Körkort - God fysik - Stresstålig och lagspelare Meriterande men inget krav är; Om du tidigare jobbat med städning mot privatpersoner och/eller har någon städutbildning som exempelvis SRY, PRYL etc. Denna anställning kan göras till antingen behovsanställning eller tillsvidareanställning beroende på överenskommelse. Beskrivning av arbetsuppgiften: De huvudsakliga arbetsuppgifterna är hemstädning och servicetjänster. Hemstädning är städning som utförs hemma hos kunder. Servicetjänster är uppdrag inom städning, inköp och leverans av tvätt för personer som blivit beviljade hemtjänstinsatser. Inledningsvis får du en introduktion till arbetet där du får lära dig hur du ska utföra din uppgift och känna dig trygg i din roll. Därefter kommer du att få börja utföra uppdrag. Fler uppgifter och ansvar för rätt person: För rätt person finns stora möjligheter att få fler ansvarsuppgifter och växa karriärmässigt. Tillgängliga uppgifter kan vara inom rekrytering, arbetsledning, olika ansvarsområden inom drift mm. Ange i din ansökan om du är intresserad av detta. Normalt är arbetstiderna 08.00-16.45 måndag till fredag, tidigare morgnar och kvällsarbete kan förekomma någon gång i månaden vid överenskommelse. För dig med egen bil kan schema göras med större flexibilitet. Frivilligt; om du önskar extrajobb så finns goda möjligheter till kvälls- och helgarbete. Hos oss har du en kollektivavtalsenlig lön samt stor flexibilitet i ditt arbetsschema. Friskvård erbjuds. Välkommen med din ansökan! ANSÖKAN: OBS! Ansökan sker endast via e-post till [email protected] Ange hur mycket du kan jobba. Vi kommer att rekrytera löpande, så vänta inte för länge. Har du sökt till oss tidigare så är du varmt välkommen att söka igen. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Är du en problemlösare med ett stort intresse för IT? Trivs du med att ge professionell support och hjälpa användare med både tekniska ärenden? Då kan denna roll vara något för dig! Vi på Manpower söker just nu dig som vill ta dig an ett uppdrag som servicedeskmedarbetare till en av våra kunder i Östersund. Välkommen att skicka in din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag med start 1 september 2025. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos TietoEVRY i centrala Östersund. Uppdraget är på heltid, vardagar. Arbetsuppgifter I den här rollen blir du den primära kontaktpunkten för Tietos användare. Du svarar på frågor via telefon, mejl, chatt och via ärendehanteringssystem ser du till att problem hanteras snabbt, effektivt och med hög professionalitet. Du kommer att: * Felsöka nätverksutrustning och säkerställa att alla system fungerar optimalt. * Hantera användarkonton och behörigheter för att ge rätt stöd till användare. * Ge lättare teknisk support. * Dokumentera ärenden noggrant och följa upp dem i ärendehanteringssystem. Är det dig vi söker? Manpower söker dig som är självgående och snabblärd samt har god kommunikationsförmåga. Du trivs med att arbeta med kundservice och support och som har ett genuint intresse för IT. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift, och har en god förmåga att bemöta människor på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Det är en fördel om du har en utbildning inom IT och/eller tidigare erfarenhet av Helpdesk eller IT-support. Har du dessutom vana att arbeta strukturerat, lösningsfokuserat och i ett högt tempo så är det något vi värdesätter högt - men viktigast av allt är din vilja att lära och att ge riktigt bra support. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 11 jobb