Lediga extrajobb i Östersund
Sök totalt 14 lediga extrajobb i Östersund
Om jobbet Vi söker just nu dig som vill plocka upp glass-leveranser i matbutiker på onsdagar och lördagar i sommar. FMCG Partner kommer vara din arbetsgivare men du jobbar åt ett specifikt glass-företag med att fylla på glass i olika butikers frysdiskar framför allt på onsdag och lördag förmiddag. Varje person kommer ansvara för 1-3 butiker och kommer besöka dessa varannan vecka som minst. All rapportering efter uppdraget sker digitalt så du behöver vara någorlunda tekniskt lagd samt äga en smartphone med möjlighet att ta bilder. FMCG Partner utbildar dig så du behöver inte ha jobbat med detta tidigare men det är såklart meriterande om du har vana från att jobba i butik. Om den vi söker Jobbet passar dig som... Kan jobba minst varannan onsdag och lördag på förmiddagen under perioden v.27-31 med möjlighet till fler veckor Är ansvarsfull, trevlig, lättlärd och serviceminded. Är relativt stark & klarar av att fylla på glass i butikernas frysdiskar Jobbar bra självständigt Är effektiv och gillar att tävla med sig själv Har inställningen att problem är till för att lösas och slutför alltid det du påbörjat. Gillar ordning och reda och njuter av att se ett färdigt resultat av ditt arbete. Har fyllt 18 år Har körkort samt egen bil (det är ett stort plus men inget måste). Varför ska du jobba med oss? Förutom ett grymt extrajobb så erbjuder vi dig en bra marknadsmässig lön, betald restid mellan butikerna, olycksfallsförsäkring & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. Vi ser fram emot din ansökan och önskar dig ett stort lycka till!
Är du en strukturerad och noggrann administratör med sinne för detaljer? Trivs du i en roll där dagarna bjuder på varierande uppgifter och där din flexibilitet och problemlösningsförmåga verkligen kommer till sin rätt? Då kan detta vara nästa steg i din karriär! Välkommen att skicka in din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag med omgående start. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos vår kund i Östersund. Uppdraget är på heltid, vardagar. Om tjänsten Vi på Manpower söker nu, för vår kunds räkning, en administratör till ett omväxlande och självständigt uppdrag i Östersundsområdet. Vår kund verkar inom fordonsbranschen och söker dig som vill vara en viktig kugge i det dagliga arbetet. Arbetsuppgifterna är breda och varierade och innefattar bland annat: * Fakturering och hantering av leverantörs- och kundfakturor * Handläggning av garantiärenden * Övrig administration och dokumentation * Kundmottagning: ta emot kunder på plats, svara i telefon och hantera enklare kundservicefrågor Vi söker dig som: * Har erfarenhet av administrativt arbete, gärna inom ekonomi eller liknande områden * Är noggrann, strukturerad och detaljfokuserad * Har en förmåga att hålla fokus även när det är många bollar i luften * Är flexibel, självgående och inte rädd för att ta tag i nya arbetsuppgifter * Har god datorvana och lätt för att sätta dig in i nya system * Har dessutom tidigare arbetat inom fordonsbranschen, eller besitter förståelse för branschens så är det meriterande Som person är du ihärdig, lösningsorienterad och har en positiv inställning. Du har lätt för att samarbeta, men trivs också med att arbeta självständigt. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Gillar du teknik, mekanik och problemlösning? Vill testa på att jobba som konsult i en innovativ produktionsverksamhet? Då kan detta uppdrag vara något för dig! Vi söker en erfaren mekaniker/montör för ett uppdrag hos vår kund. Välkommen med din ansökan redan idag! Om uppdraget I detta uppdrag som mekaniker/montör kommer du att vara en central del av vår kunds produktionsverksamhet, där du får möjlighet att använda din kunskap och erfarenhet för att bidra till företagets framgång. Du kommer bli anställd av Manpower som konsult för att sedan utföra ditt uppdrag på plats hos vår kund. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som mekaniker/montör inkluderar arbete med produkter inom elkraft och reservkraft. Det är meriterande om du har erfarenhet av plåtarbete och svetsning. Vem är du Vi söker dig som är händig, teknisk och gillar att lösa problem genom innovativa lösningar. Du är ansvarsfull, arbetsam och lojal som person. Du är självgående i ditt arbete och trivs med att vara en del av ett större team. I bagaget har du en minst ett par års relevant erfarenhet inom mekanik eller närliggande område. Varför ska du söka detta uppdrag? Du kommer att få chansen att arbeta med spännande produkter samtidigt som får chans att utvecklas som mekaniker. Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Är du på jakt efter ett arbete som innebär mycket kundkontakt och som dessutom ger dig chans att bidra till högklassig kundservice? Då kan vi ha rätt utmaning för dig! Just nu söker vi på Manpower växeltelefonist till vår kund SGDS Gruppen i Östersund. Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Om uppdraget Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och SGDS Gruppen. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos vår kund i Östersund. Anställningen är på heltid med start i mitten av augusti 2025. Som växeltelefonist på plats hos SGDS Gruppen kommer du att vara företagets ansikte utåt och ta emot samtal från kunder som vill komma i kontakt med rätt person eller avdelning. Din uppgift är att erbjuda en professionell och personlig service samt svara på enklare frågor om företagets produkter och tjänster. Vem vi söker För att trivas i rollen som växeltelefonist behöver du vara social, engagerad och ha en hög servicegrad i ditt kundbemötande. Du är van att arbeta med datorn i din vardag och har goda kunskaper i att kommunicera på både svenska och engelska i tal och skrift. Det är ett plus om du har tidigare erfarenhet av kundservice eller arbete som växeltelefonist, men det är inget krav. Sök tjänsten idag! Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Vill du ha ett aktivt och flexibelt sommarjobb där du får arbeta med kända varumärken i butik? Trivs du med eget ansvar och gillar att se resultat av ditt arbete? Då kan rollen som Merchandiser vara perfekt för dig! Att jobba hos oss! - SRB Retail House Som merchandiser hos SRB Retail House ansvarar du för att butikshyllorna alltid är välfyllda och att produkterna exponeras på ett säljande sätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Påfyllning och skötsel av varor, i detta uppdrag diverse varor bl.a. snacks (lösvikt och förpackat) Kontroll av skyltning och omexponering vid behov Beställning av varor och uppföljning av lagerstatus Kontakt med butikspersonal och säkerställande av butikens behov Arbeta självständigt i butik och eventuellt besöka flera butiker under en dag I denna roll är frihet under ansvar viktigt - du planerar och genomför ditt arbete självständigt men har alltid stöd från din områdesansvariga och andra stödfunktioner på SRB Retail House. Vem vi söker Vi söker dig som vill arbeta ca 2h/vecka. För att trivas i rollen ser vi att du: Har ett intresse för dagligvaruhandeln och gillar ett fysiskt aktivt arbete Är lösningsorienterad, kommunikativ och arbetar effektivt i högt tempo Trivs med att arbeta självständigt och byta miljö under arbetsdagen Är morgonpigg - vi startar arbetsdagarna tidigt på morgonen Har körkort och tillgång till egen bil (meriterande) Meriterande: Tidigare erfarenhet av arbete i butik eller inom dagligvaruhandeln Vad vi erbjuder Lön enligt Handels kollektivavtal Milersättning - start och slut vid hemmet Betald restid mellan butiker Praktisk utbildning i butik vid start Möjlighet till fortsatt extraarbete efter sommaren - vid kampanjer, arbetstoppar och semestervikariat Om SRB Retail House Vi på SRB Retail House hjälper dig att vinna slaget i butik. Vi har 30 års erfarenhet av att stödja varumärken och handel att nå sina shoppers där köpbeslutet fattas. Hos oss får du en partner med djup insikt om betydelsen av relationen mellan varumärket och handeln. Du får en partner som förstår nyanserna mellan en shopper och en konsument och vad som driver försäljning både in och ut ur butik. Vi har lång erfarenhet av att jobba med både riktade insatser i utvalda butiker till omfattande upplägg för hela den svenska och nordiska marknaden. Med oss som leverantör får du lösningar som enkelt kan skalas upp och ner och anpassas för olika marknader och butiksformat. 2023 gick Retail House och SRB Gruppen samman, vilket placerar oss som en av Sveriges största byråer inom trade- och Shopper Marketing i Norden. Ansökan Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan! Sökord: varuplock, varuplockare, service, butiksbiträde, butikssäljare, butiksmedarbetare, butiksarbete, extrajobb #jobbjustnu
Vi söker passionerade Hosts som vill leverera världens bästa upplevelse till världens bästa gäst! Är du under 18 år och vill jobba extra vid sidan om dina studier? Då är tjänsten som Host perfekt för dig! Som Host på Espresso House får du, tillsammans med fantastiska kollegor, bidra till gästupplevelsen i våra coffee shops genom att överträffa våra gästers förväntningar. Varenda gäst ska lämna med en känsla av att vilja besöka oss igen! All arbetstid är förlagd i coffee shopen och kan variera mellan dag, kväll och helger. Som Host säkerställer du shopens kvalitet gällande renlighet och service, samt ge gästerna det lilla extra i sin kaffeupplevelse. Arbetet kommer även att bestå av kassaarbete, diskplock samt andra vanligt förekommande arbetsuppgifter i café. Ingen tidigare erfarenhet krävs, du får din utbildning av oss! Tjänsten som Host är en förberedande roll till att senare utvecklas till Barista när du har fyllt 18 år. Vi söker dig som: • Är under 18 år och är intresserad av ett extrajobb • Är en glad och härlig person med en energi som smittar av sig till både gäster och kollegor • Är ansvarsfull, tävlingsinriktad och initiativtagande • Trivs i ett högt tempo och strävar efter att coffee shopen alltid är i toppskick • Vill utvecklas med oss på Espresso House och känner stolthet för det varumärke du arbetar för • Älskar att ha kul på jobbet! Vad erbjuder vi dig? Espresso House är ledande inom branschen vilket betyder att du är en del av ett framgångsrikt företag med mycket goda utvecklingsmöjligheter. Vi satsar på våra medarbetare och det finns stora möjligheter att växa med oss! På Espresso House är utbildning viktigt och alla våra medarbetare får genomgå en introduktion till sin nya tjänst. Hos oss finns det flera olika möjligheter att jobba med mycket mer, du kan läsa mer om våra olika karriärsvägar på vår hemsida. Vi ser fram emot din ansökan, så skicka in den redan idag!
Löpande rekrytering - Start omgående Vi har växt mycket på kort tid och behöver nu förstärka vårt team med fler medarbetare då efterfrågan på våra tjänster är stor! Cleanwise är ett lokalt Östersundsföretag som sedan 2011 utför städtjänster mot privatpersoner och företag. Våra huvudsakliga uppdrag är hemstädning, servicetjänster, flyttstädning, tvätt, fönsterputsning kontorsstädning samt en del snöskottning och gräsklippning. Vi är starkt fokuserade mot kundens önskemål och eftersträvar alltid en personlig kontakt. Vi har kollektivavtal och vill att vår personal ska ha inflytande i sitt arbete. För dig som vill utvecklas vidare så finns det goda möjligheter att få mera ansvar och egna uppgifter. Våra medarbetare får uppleva stor variation i arbetsuppgifterna. Just nu söker vi en glad och positiv person. Vi söker just nu följande personal: Heltid Deltid Extrapersonal (Vardagar, kvällar eller helger) Krav är; - Ostraffad (Vi genomför alltid kontroll i belastningsregistret) - Att du behärskar det svenska språket i tal och skrift - B-Körkort - God fysik - Stresstålig och lagspelare Meriterande men inget krav är; Om du tidigare jobbat med städning mot privatpersoner och/eller har någon städutbildning som exempelvis SRY, PRYL etc. Denna anställning kan göras till antingen behovsanställning eller tillsvidareanställning beroende på överenskommelse. Beskrivning av arbetsuppgiften: De huvudsakliga arbetsuppgifterna är hemstädning och servicetjänster. Hemstädning är städning som utförs hemma hos kunder. Servicetjänster är uppdrag inom städning, inköp och leverans av tvätt för personer som blivit beviljade hemtjänstinsatser. Inledningsvis får du en introduktion till arbetet där du får lära dig hur du ska utföra din uppgift och känna dig trygg i din roll. Därefter kommer du att få börja utföra uppdrag. Fler uppgifter och ansvar för rätt person: För rätt person finns stora möjligheter att få fler ansvarsuppgifter och växa karriärmässigt. Tillgängliga uppgifter kan vara inom rekrytering, arbetsledning, olika ansvarsområden inom drift mm. Ange i din ansökan om du är intresserad av detta. Normalt är arbetstiderna 08.00-16.45 måndag till fredag, tidigare morgnar och kvällsarbete kan förekomma någon gång i månaden vid överenskommelse. För dig med egen bil kan schema göras med större flexibilitet. Frivilligt; om du önskar extrajobb så finns goda möjligheter till kvälls- och helgarbete. Hos oss har du en kollektivavtalsenlig lön samt stor flexibilitet i ditt arbetsschema. Friskvård erbjuds. Välkommen med din ansökan! ANSÖKAN: OBS! Ansökan sker endast via e-post till [email protected] Ange hur mycket du kan jobba. Vi kommer att rekrytera löpande, så vänta inte för länge. Har du sökt till oss tidigare så är du varmt välkommen att söka igen. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Vi är alla olika. Och det är härligt! Vi anställer inte människor efter en viss mall utan efter vem du är. För oss är driv och personlighet viktigare än erfarenhet och bakgrund. Det går bra för oss, och vi växer så det knakar. Nu söker vi fler glada medarbetare med rätt inställning och vilja att utvecklas! Om jobbet Tjänsten avser: Timanställning vid behov Tillträde: Enligt överenskommelse Arbetstider: Du kommer att variera mellan att arbeta tidig morgon, dagtid, kvällar och helger Krav: Med anledning av Arbetsmiljölagen ska du ha fyllt 16 år och gått ut nian. Du behöver ha goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Nu söker vi dig som vill bli en del av vårt härliga gäng på Willys Östersund Storsjö, och som kan arbeta extra vid behov. Det perfekta jobbet för dig som pluggar eller som har en annan sysselsättning och vill jobba lite mer. Många som jobbar hos oss idag har börjat med ett extrajobb – ett bra tillfälle att testa på att jobba i butik! Tjänsten innebär kort och gott att du bidrar till att erbjuda våra kunder bra och hållbar mat till riktigt bra priser. Du är en viktig del av butiksteamet som ser till att ge våra kunder den bästa butiksupplevelsen. Här kommer lite mer om tjänsten: Tillsammans med dina kollegor sköter du den dagliga driften i butiken. Du packar upp varor och ser till att våra hyllor är välfyllda och ser fina ut. Du ser till att det är rent och snyggt i butiken. Du hjälper våra kunder i kassan eller något av våra andra utcheckningsalternativ. Du hjälper våra kunder till rätta och möter dem med kunskap, fingertoppskänsla och ett stort leende. Om oss Det är inte alla som passar att jobba hos oss. Men många tycker att det är kul! För oss är rätt inställning och vilja att utvecklas viktigare än erfarenhet och utbildning. Hos oss får du jobba ihop med ett helt team av sköna personligheter med olika bakgrunder, kunskaper och perspektiv. Lite mer om oss kommer här: Vi är ansluta till Handelsanställdas kollektivavtal där schyssta villkor som pension, försäkringar och bra OB-ersättning ingår. Vi är ett gott gäng som anstränger oss för att alla ska trivas och känna sig som en viktig del i teamet. Hållbarhet är viktigt för oss och vi arbetar till exempel alltid med att minska matsvinn i och utanför våra butiker. Du får erfarenheter – om t ex försäljning, service och om att driva butik – som du kommer att ha nytta av oavsett vad du väljer att göra längre fram. Om dig Du gillar mat, människor och försäljning lika mycket som vi! För oss spelar det ingen roll om du är vegan eller köttfantast, äter tacos en fredag eller en tisdag. Det fina med dig är att du är du. Och det är just det vi letar efter. Du vill lära dig nya saker och utvecklas. Du har positiv inställning och vill ha roligt på jobbet. Du ser när något behöver göras, kavlar upp ärmarna och får det gjort. Du har lätt för att samarbeta med andra – hos oss jobbar vi tillsammans som ett lag! Det är en fördel om du har jobbat i butik eller med service, men tidigare arbetslivserfarenhet är inte ett krav. Du pratar, skriver och förstår svenska. Många av våra kunder talar fler språk än det, så om du gör detsamma är det toppen! Om du vill veta mer om vad tjänsten innebär, kontakta Ann-Sofi Öhman, 070- 6664887 eller [email protected]. Vi ser gärna att du vid intresse skickar din ansökan så snart som möjligt, då tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag den 2025-06-24. Vi tar endast emot ansökningar via våra jobbsidor. För att ta reda på om just du är den vi söker så innehåller vår rekryteringsprocess både tester och intervjuer. Vi gör även bakgrundskontroll vid samtliga rekryteringar. Läs mer: Så går det till när du söker jobb inom Axfood Observera att vi inte under denna rekryteringsprocess kommer be dig logga in med ditt Bank-id eller scanna någon QR-kod. Vid frågor kontakta Medarbetarsupporten på [email protected].
Är du en problemlösare med ett stort intresse för IT? Trivs du med att ge professionell support och hjälpa användare med både tekniska ärenden? Då kan denna roll vara något för dig! Vi på Manpower söker just nu dig som vill ta dig an ett uppdrag som servicedeskmedarbetare till en av våra kunder i Östersund. Välkommen att skicka in din ansökan! Det här är ett konsultuppdrag med start 1 september 2025. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos TietoEVRY i centrala Östersund. Uppdraget är på heltid, vardagar. Arbetsuppgifter I den här rollen blir du den primära kontaktpunkten för Tietos användare. Du svarar på frågor via telefon, mejl, chatt och via ärendehanteringssystem ser du till att problem hanteras snabbt, effektivt och med hög professionalitet. Du kommer att: * Felsöka nätverksutrustning och säkerställa att alla system fungerar optimalt. * Hantera användarkonton och behörigheter för att ge rätt stöd till användare. * Ge lättare teknisk support. * Dokumentera ärenden noggrant och följa upp dem i ärendehanteringssystem. Är det dig vi söker? Manpower söker dig som är självgående och snabblärd samt har god kommunikationsförmåga. Du trivs med att arbeta med kundservice och support och som har ett genuint intresse för IT. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift, och har en god förmåga att bemöta människor på ett professionellt och serviceinriktat sätt. Det är en fördel om du har en utbildning inom IT och/eller tidigare erfarenhet av Helpdesk eller IT-support. Har du dessutom vana att arbeta strukturerat, lösningsfokuserat och i ett högt tempo så är det något vi värdesätter högt - men viktigast av allt är din vilja att lära och att ge riktigt bra support. Erbjudande Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU. Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Är du en serviceinriktad person med tekniskt intresse och ett öga för lagerhantering och försäljningsplanering? Trivs du i en roll med mycket kundkontakt där du får ta eget ansvar och göra skillnad i vardagen? Då kan det vara dig vi på Manpower söker till ett spännande konsultuppdrag hos John Deere i Brunflo! Skicka in din ansökan redan idag! Om rollen Vi söker dig som vill ta anställning som konsult hos oss på Manpower Östersund men arbeta hos John Deere i Brunflo. Uppdraget är på heltid med omgående start och pågår initialt i 6 månader. Känns allt bra för alla parter så övergår konsultuppdraget i en anställning direkt hos John Deere efter konsultuppdraget. Vi erbjuder dig ett stimulerande och självständigt arbete som innebär att i vår verkstad sälja reservdelar till skogsmaskiner. Du kommer även att medverka till optimal lagerhållning, se till att vi har en kundvänlig reservdelsbutik samt ansvara för en del administrativa uppgifter. Du kommer att möta våra kunder både via besök och i telefon och du arbetar för att bevara och utveckla goda kundrelationer. Vem är du? För att lyckas i uppdraget ser vi att du har: * Fordonsmekanisk eller teknisk utbildning - gärna mot tunga maskiner - eller erfarenhet som mekaniker. * Tidigare erfarenhet av kundservice och gärna inom reservdelsarbete. * God datorvana, särskilt i Officepaketet, samt erfarenhet av något affärssystem. * Ett stort intresse för lagerhantering och försäljningsplanering Personliga egenskaper vi värdesätter: * Du är positiv, lösningsorienterad och serviceinriktad. * Du är noggrann, självgående och har lätt för att samarbeta. * Du trivs i ett strukturerat arbetssätt och vill bidra till förbättringar. Vi arbetar för en jämställd och inkluderande arbetsmiljö och tror på att mångfald bidrar till innovation och utveckling samt skapar framgångsrika team. Vi välkomnar därför personer med olika bakgrunder och perspektiv att söka den aktuella anställningen. Om John Deere John Deere är den marknadsledande skogsmaskintillverkaren i världen. Vi har verksamhet i ett stort antal länder med tillverkning av skogsmaskiner i Finland och USA. John Deere Forestry AB är det svenska återförsäljningsbolaget för skogsmaskiner, med huvudkontor i Märsta, med ett stort antal verkstäder runt om i landet. I Märsta finns också huvudlagret för reservdelar till de europatillverkade maskinmodellerna. Sök tjänsten idag! För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Anna Ajax via e-post: [email protected]. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 14 jobb