Lediga extrajobb i Skara
Sök totalt 3 lediga extrajobb i Skara
Kom med i Sveriges bästa ledarteam inom idrott för barn! Vi söker alltid nya stjärnor till vårat team Världens roligaste extrajobb!Hos oss har du världens roligaste extrajobb som ger dig möjligheten att inspirera och motivera barn till idrottsaktiviteter samt ger erfarenheter och meriter att jobba med ledarskap och grupper. Leka, busa och sprida glädje till barnen. Det kan knappast bli roligare! Jobbet är dessutom perfekt att kombinera med studier eller andra jobb Djungelgympa – lekfull gymnastikträning för barn i åldern 2-6 år. Till vår verksamhet söker vi nu en inspirerande ledare som vill lära ut grunderna i gymnastik. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att: Arbeta som barngymnastiksledare. Alternativt har du själv sysslat med gymnastik och har ledarerfarenhet från annan barnverksamhet. Att du har ett brinnande intresse för barnidrott ser vi som en självklarhet. Dina arbetsuppgifter Att vara ledare för Djungelgympa består i huvudsak av att leda gymnastikpassen och på ett pedagogiskt sätt sprida glädje till barnen. Som ledare hos oss arbetar du utifrån vårt färdiga träningsupplägg. Upplägget som är framtaget av Active Academys idrottspedagoger. Du som ledare får då chansen att lägga allt ditt fokus på att sprida härlig rörelseglädje! Du förväntas visa stort engagemang för att skapa rörelseglädje för dem deltagande barnen. Det här får du som är ledare hos oss Inför terminen får du gå vår ledarutbildning. Du får även löpande coachning och stöttning från personalen på Active Academys kontor. Utöver ovan får du även världens roligaste extrajobb som ger dig erfarenheter och meriter med att jobba med barngrupper. Anställningsvillkor Timanställning med start vecka 35, 2025 Kurs 1 startar v.35-42 och pågår i 8 veckor. Kurs 2 startar v.45-50 och pågår i 6 veckor. Passen är förlagda på vardagar mellan 17-19 eller dagtid på helgerna. Mer info kommer vid en eventuell intervju. VARMT VÄLKOMMEN ATT SÖKA TILL ACTIVE ACADEMYS LEDARTEAM! Ansökan sker endast via vår ansökningssida, ej via mail!
Lockas du av att kombinera administrativa uppgifter som kräver noggrannhet med sociala kontaktytor? Här får du möjlighet att vara en central roll i den dagliga driften där du kommer till en strukturerad arbetsplats. Låter det som något för dig? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar vecka 25 till vecka 33. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero Recycling. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. De erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion. I denna tjänst utgår du från kontoret i Skara, där det arbetar ett 30-tal medarbetare. Arbetsuppgifter I rollen som administratör har du en viktig roll i den dagliga driften av återvinningscentralen. Som en del av mottagningen är du den första kontaktpunkten för chaufförer och besökare som anländer till anläggningen – du ser till att materialflödet in och ut registreras korrekt. Arbetsuppgifterna består främst av att väga in och ut lastbilar via en fordonsvåg vid entrén. Vid varje inpassering registreras inkommande material på rätt artikel i systemet och när fordonet lämnar platsen vägs tomvikten för att beräkna den avlastade mängden. Vid vissa tillfällen hanteras material som kräver särskilt underlag, till exempel asbest eller förorenad jord. Då säkerställer du att dokumentationen är i ordning innan materialet får föras in på området. Arbetet sker i ett kontorsutrymme i anslutning till anläggningens entré. Det är en självständig roll där du, utöver huvuduppgifterna, även kan komma att hantera enklare kontorsservice såsom felanmälningar och beställningar. Detta är ett sommarjobb från vecka 25 till vecka 33 där arbetstiderna är måndag till fredag kl. 07.00-16.00. För dig som är intresserad finns möjlighet till extrajobb efter sommarperioden. Första kontaktpunkt för chaufförer och besökare till anläggningen Väga in och ut lastbilar via en fordonsvåg vid entrén Registrera inkommande material på rätt artikel i systemet Ibland inkommer material som kräver särskilt underlag Enklare kontorsservice som felanmälningar och beställningar Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av kundservice Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Sannolikt B-körkort och tillgång till bil (mer för att ta dig till anläggningen än att det behövs i tjänsten) Vi tror att du som söker tjänsten är en person som trivs i mötet med andra och som har lätt för att inleda dialog med nya personer. Du trivs med att ha många sociala kontaktytor i arbetet och det ger dig energi av att träffa nya människor. Vidare är du ansvarstagande i ditt arbete och är noggrann med detaljer, där du trivs med att upprätthålla struktur i ditt arbete. Övrig information Start: Måndag vecka 25 Plats: Skara Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen
Är du student eller i behov av extrajobb? Tranpenad söker just nu extraarbetande produktionspersonal till vår kund inom fordonsindustrin! Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Du kommer att jobba som operatör på ett stort och väletablerat företag där arbetsuppgifterna främst riktar sig mot att montera olika typer av bildelar. Du kommer till trevliga kollegor och det är en bra gemenskap på arbetsplatsen men också en mycket närvarande Konsultchef från Tranpenad. Tillsammans med dina kollegor jobbar du i ett högt tempo i industrimiljö och det är därför viktigt att du trivs med det. Arbetstiderna är varierande och förlagda dag, kväll och natt. Arbetsuppgifter Montering Avsyning Packning Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du trivs med att jobba inom industri med det tempo och krav som ställs inom fordonsbranschen. Du skall vara en stresstålig person som vill ta ansvar för att göra ett bra och kvalitetssäkrat arbete samt vara en lagspelare som strävar efter bra sammanhållning på arbetsplatsen. Krav Du har studier/annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Goda kunskaper i svenska språket då arbetsinstruktioner och säkerhetsföreskrifter måste förstås och efterlevas med högsta noggrannhet. Meriterande Erfarenhet av liknande arbete inom tillverkningsindustrin Övriga villkor Arbetstid: 3-skift dag-, kväll- och nattpass Lön: Enligt gällande kollektivavtal Tillträde: Omgående Du bör vara tillgänglig för arbete 2-4 pass/vecka. Eftersom du kan bli bokad på arbetspass med kort varsel är det till stor fördel att du är flexibel med dina tider. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 3 av 3 jobb