Lediga extrajobb i Skellefteå

Sök totalt 19 lediga extrajobb i Skellefteå

Matinspiratör

Jobbify är en jobbplattform för vassa kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför allt på To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning 🚀 Vi ser fram emot din ansökan!

7 maj 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Adminstratör till vår kund i Skellefteå

Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Administratör/informatör till vår kund i Skellefteå Vill du vara en del av vårt kunds team i Skellefteå som administratör/informatör? Vi söker nu efter en engagerad och organiserad person som kan hantera allmänna administrativa uppgifter parallellt med rollen som informatör. Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Om jobbet I arbetet ingår att vara en del av teamet som rekryterar studiedeltagare både genom fysiska möten och per telefon, samt utföra administrativa uppgifter kring förberedelse och dokumentation av rekryteringen. I arbetet ingår också att besvara deltagares frågor om studien, hantering och dokumentation av mottagna provsvar, utskick av skriftlig information samt delta i planeringsmöten. Som administratör är du en viktig del av vår kunds team och bidrar till en effektiv och välorganiserad arbetsmiljö. Tjänsten är på 60% som är fördelade på tre dagar per veckan under perioden 17 juni - 11 augusti. Från den 26 augusti jobbar man var tredje vecka och då 4 dagarsvecka, dvs 25% sysselsättning. Tidsperioden är totalt 6 månader med möjlighet till förlängning. Är du rätt person för jobbet? Vi söker dig som har erfarenhet av administrativt arbete och goda kunskaper inom Office-paketet. Du bör ha en relevant utbildning inom administration eller liknande område. Du är noggrann, strukturerad och har förmågan att hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. God kommunikationsförmåga både i tal och skrift är viktigt. Ansökan Vid frågor är du välkommen att kontakta konsultchef Martina Bergman via e-post: [email protected] För att söka tjänsten skickar du in CV och personligt brev via länken. Vi intervjuar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Övrigt Uppdragslängd: 6 månader, under sommaren och hösten. Placeringsort: Skellefteå Typ av anställning: tidsbegränsad anställning Tillsättning: 2024-06-17

6 maj 2024
Sista ansökan:
24 maj 2024
Food Courier - Car in Skellefteå

Gear up for the ultimate part-time hustle! 🚀 Join us as a foodora Courier – experience or no experience doesn’t matter! Cruise the city and make some cash! 🏍️ Ready to ride? Apply now and let the good times roll! What we offer: Score a fixed hourly salary plus commission for each delivery, with an average salary of 170 SEK/hour Enjoy the flexibility to set your own working hours – work when it suits you! 🕒 Work those muscles while making moolah – exercise and earn, talk about a win-win! Join our Rider Community, where global vibes meet local rides, and dive into exciting activities. 🌎 Gear up! We will provide the bag and all other gear you need for the job🕶️ What you need to have: Your personal ride – whether it's a zippy car or a rad bike, let's roll!🚗🚴‍♂️ Street-smart smartphone – your navigational sidekick for city adventures!📱 The right to work in Sweden and a Swedish bank? Basic language skills in English or Swedish Apply to work with us now at https://bit.ly/2KSaGyk ************ ************ ************ *********** ************* Gör dig redo för det ultimata extrajobbet! 🚀 Joina oss som en foodora kurir – erfarenhet eller ingen erfarenhet spelar ingen roll! Cruisea staden och dra in cash.🏍️ Redo att rulla? Ansök nu! Vad vi erbjuder: Fast timlön plus provision för varje leverans, med en snittlön på 170SEK/timme Flexibiliteten att själv bestämma dina arbetstider 🕒 Låt musklerna arbeta medan du tjänar deg Gå med i vår Rider Community och möjlighet att delta i spännande aktiviteter. 🌎 Vi tillhandahåller all utrustning du behöver för jobbet som väska, jacka med mera. Vad du behöver ha: Ditt personliga färdmedel – oavsett om det är en snabb bil eller en grym cykel, låt oss rulla! 🚗🚴‍♂️ En smartphone – Så du kan navigera dig fram i jobbet! 📱 Tillstånd att arbeta i Sverige och ett svenskt bankkonto Grundläggande språkkunskaper på engelska eller svenska. Ansök nu för att jobba med oss på https://bit.ly/2KSaGyk

6 maj 2024
Sista ansökan:
5 juni 2024
Butiksmedarbetare/Sommarjobb

Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/teknik, Bygg, Bilvård och Verktyg. Totalt marknadsför Biltema mer än 19 000 artiklar. Vår vision är att underlätta ekonomiskt för människor att ha bil, båt, bostad, verktyg samt fritidsartiklar av hög kvalitet och därigenom skapa en rikare fritid för alla. Biltema har idag totalt 161 varuhus i Sverige, Norge, Danmark och Finland varav 60 varuhus finns i Sverige. Biltema är ett starkt varumärke i en spännande expansion, som de närmsta åren kommer öppna ett 50-tal nya varuhus i Norden. Om tjänsten Som Butiksmedarbetare på Biltema är du en viktig del av kundernas upplevelse i varuhuset. Tillsammans med dina kollegor säkerställer du att kunderna får bästa tänkbara service. Din arbetsdag består av flera olika moment och varierar mellan varuplock, kassaarbete och arbete i kundservice. Tycker du om ett högt arbetstempo och kundmöten kommer du trivas i vårt café som är ett uppskattat vattenhål för våra kunder. Som Butiksmedarbetare i caféet arbetar du med försäljning, tar emot leveranser från olika leverantörer, ser till att cafét hålls rent och fräscht, tar hand om kunderna med ett leende på läpparna och arbetar tillsammans med kollegor i ett högt tempo. Arbetsuppgifterna varierar från dag till dag. Om Dig Kundens tid är värdefull och som medarbetare hos Biltema måste du kunna läsa av kundens behov. Vi söker därför dig som är en utpräglad servicemänniska och har kunden i fokus. Du gillar ett högt arbetstempo där du ständigt ställs inför nya utmaningar. Som person tycker du om att ta tag i saker, ser vad som behöver göras och vill ha ordning och reda runt omkring dig. Det kommer läggas stor vikt vid personlig lämplighet då du bland annat måste vara kommunikativ både på svenska och engelska. Det är meriterande om du har erfarenhet från detaljhandeln och då gärna inom kundservice, kassa och reklamationshantering. För att snabbt komma in i rollen ser vi gärna ett brinnande intresse för vårt sortiment och produktområden eller caféverksamhet. Givetvis delar du Biltemas värderingar Enkelhet , Sparsamhet , Handlingskraft , Ordning och Reda samt Flexibilitet . Tveka inte att söka redan idag då urval sker fortlöpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. För dig som visar framfötterna finns goda möjligheter till extrajobb även under höst/vinter. Då tjänsterna innebär högt tempo och tunga lyft ser vi gärna att sökande har fyllt 18 år. Sista ansökningsdag: 2024.05.12 Arbetsplats/placering: Biltema Skellefteå Anställningsform: Sommarvikariat juni-augusti Sysselsättningsgrad: Deltid Lön: Enligt avtal Arbetstider: Arbetstiderna varierar över veckan, innefattar kvällar och helger Frågor kring tjänsten kontakta: Varuhuschef, Frida Holmgren, [email protected] För att säkerställa hög kvalitet på vår rekryteringsprocess genomför vi referenstagning, kreditupplysning och bakgrundskontroller. Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller e-post. Välkommen att ladda upp ditt CV samt Personliga brev på Biltemas hemsida. Urval kommer att ske löpande och anställning kan därför ske innan annonsens eventuella slutdatum. Vänta därför inte för länge med att registrera din ansökan. Biltema har gjort ett medvetet medieval för denna rekrytering och vi undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller andra säljare av rekryteringstjänster.

3 maj 2024
Sista ansökan:
12 maj 2024
Personlig Assistent för extrajobb i Skellefteå

Personlig Assistent för extrajobb hosMan i Skellefteå Om tjänsten: Vi söker en pålitlig, flexibel och ansvarsfull personlig assistent till en man bosatt i Skellefteå. Din arbetsroll innebär att stödja och hjälpa vår uppdragsgivare i hans vardag med allt från personlig hygien och omvårdnad till förflyttningar och hjälp med dagliga aktiviteter. Dina arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att spela en viktig roll i att underlätta vardagen för vår uppdragsgivare. Arbetet innefattar stöd i träning, hjälp med förflyttningar med hjälp av rullstol och taklift, samt sysslor i hemmet. En stor del av arbetet innebär även att vara ett socialt stöd; vara delaktig i kommunikation, dela intressen såsom hockey, musik, och att skapa en trygg och rolig atmosfär genom samtal och aktiviteter. Vi söker dig: som är en ansvarsfull och trygg man med god fysik som vill jobba extra. Din personlighet och förmåga att anpassa dig efter vår uppdragsgivares behov är av största vikt. Tidigare erfarenhet eller utbildning inom personlig assistans är meriterande men inte ett krav. Det är viktigt att du har goda kunskaper i svenska och kan kommunicera obehindrat. Flexibilitet gällande arbetstider är ett måste, då tjänsten innefattar arbete under dygnets alla timmar med inhopp, ibland på kort varsel. God fysik Ansvarsfull och pålitlig Flexibel vad gäller arbetstider Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Omfattning:Timanställning med möjlighet att arbeta både nu och under sommarperioden. För rätt person finns det även möjlighet att jobba i höst.Vår uppdragsgivare har assistans dygnet runt med väntetid på natten. Tillträde: Flexibelt startdatum. Vi ser gärna att du kan starta din anställning så snart som möjligt men är du mer intresserad av att arbeta under sommarmånaderna och det passar dig bäst med ett startdatum längre fram så kan vi anpassa oss. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med gällande kollektivavtal. Villkor för anställning: Arbetstillstånd i Sverige kommer att kontrolleras. Ett Bank-ID är nödvändigt för att underteckna anställningskontrakt och tidrapportering. En introduktionsutbildning krävs inom en månad från anställningsstart. Rekryteringsprocessen: Vi värdesätter snabba processer och intervjuer sker löpande. Vänta därför inte med din ansökan! I våra rekryteringsprocesser ingår bakgrundskontroller, och ett polisutdrag är obligatoriskt vid anställning hos minderårig. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett positivt och stöttande team som gör skillnad varje dag! Varmt välkommen med din ansökan!

3 maj 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024
Terminalarbetare till Nyhléns & Hugosons!

Tycker du om att arbeta praktiskt och söker ett fartfyllt och utvecklande sommarjobb inom lager och produktion? Vi söker en glad terminalarbetare till ett familjärt företag med norrländska rötter! I rollen som terminalarbetare är du en av Nyhléns Hugosons allra viktigaste medarbetare där du gör vardagen enklare för alla i distributionen och transporten, samt är länken till att Nyhléns produkter levereras. I arbetet kommer du i huvudsak att hantera plock och pallhantering där du ansvarar för bl.a sortering, registrering och lastning av gods. Vi söker dig som är ute efter sommarjobb med förväntad start v.24 fram till v. 29 eller v.27 fram till v.33. Upplärning kan ges innan start och det kan finnas möjlighet till extrajobb efter sommarsäsongen vid gott arbete. Arbetstiderna är fördelade utifrån följande: Nattarbete: v.24 fram till v.29 söndag – ca torsdag 21:00-06:00. Dagtid: v.27 fram till v.33 måndag – fredag 08:00-17:00. Din profil • Truckkort • Lättlärd och stresstålig • Hög arbetsmoral och ansvarstagande • Behärskar svenska i tal/skrift eftersom instruktioner, rutiner, fraktdokument är skrivna på svenska • Din personlighet kännetecknas av stark servicekänsla, noggrannhet, att du periodvis kan arbeta under tidspress samt att du har en kvalitetsmedvetenhet • Du gillar att arbeta i grupp och är i god fysisk form då arbetet kan innehålla repetitiva uppgifter och fysiskt arbete Tidigare erfarenheter inom lager/logistik samt C-kort är meriterande, men inget krav. Urval och intervjuer sker löpande så vänta inte med att söka. För frågor vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elin Eklund på [email protected]. Varmt välkommen! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com

3 maj 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Vill du arbeta som personlig assistent i Skellefteå under sommaren?

Söker du världens roligaste sommarjobb? Vi på Humana söker just nu flera nya personliga assistenter i Skellefteå som vill jobba under sommaren 2024!  Om tjänsten  I rollen som personlig assistent kommer du huvudsakligen att hjälpa kunden med allt som uppstår i dennes vardag. Det är kundens individuella behov som styr arbetsdagen och arbetet kan till exempel vara hjälp vid förflyttning, personlig hygien, träning och kommunikation samt vardagssysslor och aktiviteter utanför hemmet.  För att trivas som personlig assistent är det viktigt att det finns bra personkemi mellan assistenten och kunden. Varje kund är unik och det är kundens individuella behov som styr vad du ska göra och hur arbetstiderna ser ut. Under rekryteringsprocessen kommer vi därför ta reda på mer om dig och vem du är för att ha möjlighet att hitta en ömsesidig matchning mellan dig och kund. Du kommer under rekryteringsprocessen bli informerad hos vilken/vilka kunder du kommer arbeta hos och hur arbetsrutinerna ser ut där.   Alla våra assistenter får introduktion i yrket och hos den kunden de ska jobba hos.   Vem är du?  Vi söker dig som är bra på att skapa goda relationer, har ett stort engagemang, som är van vid att ta ett stort ansvar och anpassar dig efter nya situationer. Det är inget krav på tidigare erfarenhet som personlig assistent, men har du erfarenhet inom vård eller assistans är det meriterande.    Arbetstid och tjänstgöringsgrad  Som sommarvikarie kommer du arbeta på schema hos någon eller några av våra kunder. Arbetstiderna varierar efter varje kunds behov, men det är ofta varierande dag, kväll, natt, vardag och helg. Vi matchar din tillgänglighet med kundens behov och sätter där efter upp ett schema. Beskriv gärna eventuella önskemål om arbetstider i din ansökan. Anställningsformen timanställning tillämpas.  Lön: Timlönen är fast enligt överenskommelse. Övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Tillträde enligt överenskommelse.  Vad händer nu?  Under rekryteringsprocessen informeras du om vilken/vilka kunder du är aktuell hos och hur arbetsrutinerna ser ut mer specifikt. Urval sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas före ansökningstidens utgång. Din ansökan kommer läsas av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga.  Vikariepool  Är du intresserad av ett extrajobb redan nu så finns det stora möjligheter att vara anställd i vår vikariepool.  Att vara en del av vår vikariepool innebär att du är anställd som vikarie hos oss och kommer få möjlighet att arbeta hos våra kunder vid bemanningar, till exempel när ordinarie personal är sjuk eller ledig. Vi har alltid behov av bra vikarier så vill du även efter sommaren ha extrajobb så är vikariepoolen en bra möjlighet.    Att tänka på inför din ansökan  För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida.  För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år.   Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år så måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid varierar. Du beställer enkelt med Bank-id via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning//  Att jobba på Humana Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom personlig assistans, individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS, Lagen om stöd och service för vissa funktionshindrade. Humana har 16 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge, Danmark och Finland som utför omsorgstjänster till över 9 000 människor. Hos Humana erbjuds du ett meningsfullt jobb med trygga anställningar. Vi har en prestigelös arbetsmiljö där vi uppmuntrar varandra till delaktighet och att sprida glädje på jobbet. Här drivs vi av utveckling och arbetar ständigt för att förbättra kvaliteten i vår verksamhet, där du som medarbetare är en viktig del av detta arbete. Vi arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. Våra värdegrundsord är ledande i vårt dagliga arbete. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Läs mer om hur det är att jobba som personlig assistent hos oss på Humana https://www.humana.se/personligassistent Välkommen med din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Matinspiratör

Om oss Brand Impact har sedan 1988 hjälpt varumärken inom detalj-och dagligvaru-handeln med att synliggöra sina produkter ute i butikerna antingen genom att bjuda kunder på ett smakprov/pratstund eller att helt enkelt jobba med att exponera och framhäva produkterna genom det visuella. Just nu söker vi dig som vill jobba i livsmedelsbutiker med att bjuda på smakprover av olika varumärkens produkter. Det här jobbet passar dig som vill ha ett socialt jobb och även har ett stort matintresse. Vi söker dig som Är över 18 år Kommunicerar väl på svenska Är en glädjespridare Har ett intresse för mat & dryck Är serviceminded Kan jobba vid behov framför alltpå To-Fre mellan kl 11-19 Varför ska du jobba med oss? Förutom ett roligt extrajobb så erbjuder vi dig en bra lön & ett kunnigt supportteam som alltid finns till din hjälp. Har du egen bil betalar vi ut milersättning. I vår grundutbildning ingår bl.a fördjupade kunskaper inom livsmedelshygien, marknadsföring och försäljning. För oss är din personlighet och passion viktigare än utbildning Vi ser fram emot din ansökan!

26 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Casinopersonal i Skellefteå

Extrajobb i Skellefteås krogliv Cherry Spelglädje söker blivande dealers i Skellefteå. Vi erbjuder casino på barer, nattklubbar och restauranger. Vill du ha ett socialt utvecklande extrajobb där ingen kväll är den andra lik? Då har vi jobbet för dig. Vi söker dig som vill vara en del av utelivet i stan och arbeta i en rolig och positiv miljö. Du är utåtriktad och tycker om att arbeta direkt mot gäster för att skapa en trevlig stämning. Att arbeta som dealer är ett väldigt spännande jobb som lämpar sig bra för dig som studerar eller behöver ett extrajobb. Det passar alla som vill ha ett väldigt roligt och flexibelt arbete. Eftersom Cherry Spelglädje bedriver krogkasino runt om i hela Sverige, från Kiruna till Ystad, kan du med fördel ta med dig jobbet om du flyttar till annan ort. Inga förkunskaper krävs, vi utbildar våra egna medarbetare. Vi erbjuder minst fyra helgkvällar i månaden vilket motsvarar ca 20 timmar. Möjlighet att arbeta fler vardagar och helger utöver detta finns. Lönen regleras via kollektivavtal men varierar mellan 150 och 200 kr i timmen, baserat på grundlön, OB samt provision. Eftersom vi jobbar med spel har vi en åldersgräns på 18 år. För frågor om tjänsten kan du kontakta Hilma via mail [email protected] eller 073-8298146

25 april 2024
Sista ansökan:
10 maj 2024
Personlig Assistent för extrajobb i Skellefteå

Personlig Assistent för extrajobb hosMan i Skellefteå Om tjänsten: Vi söker en pålitlig, flexibel och ansvarsfull personlig assistent till en man bosatt i Skellefteå. Din arbetsroll innebär att stödja och hjälpa vår uppdragsgivare i hans vardag med allt från personlig hygien och omvårdnad till förflyttningar och hjälp med dagliga aktiviteter. Dina arbetsuppgifter: Som personlig assistent kommer du att spela en viktig roll i att underlätta vardagen för vår uppdragsgivare. Arbetet innefattar stöd i träning, hjälp med förflyttningar med hjälp av rullstol och taklift, samt sysslor i hemmet. En stor del av arbetet innebär även att vara ett socialt stöd; vara delaktig i kommunikation, dela intressen såsom hockey, musik, och att skapa en trygg och rolig atmosfär genom samtal och aktiviteter. Vi söker dig: som är en ansvarsfull och trygg man med god fysik som vill jobba extra. Din personlighet och förmåga att anpassa dig efter vår uppdragsgivares behov är av största vikt. Tidigare erfarenhet eller utbildning inom personlig assistans är meriterande men inte ett krav. Det är viktigt att du har goda kunskaper i svenska och kan kommunicera obehindrat. Flexibilitet gällande arbetstider är ett måste, då tjänsten innefattar arbete under dygnets alla timmar med inhopp, ibland på kort varsel. God fysik Ansvarsfull och pålitlig Flexibel vad gäller arbetstider Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift Omfattning:Timanställning med möjlighet att arbeta både nu och under sommarperioden. För rätt person finns det även möjlighet att jobba i höst.Vår uppdragsgivare har assistans dygnet runt med väntetid på natten. Tillträde: Flexibelt startdatum. Vi ser gärna att du kan starta din anställning så snart som möjligt men är du mer intresserad av att arbeta under sommarmånaderna och det passar dig bäst med ett startdatum längre fram så kan vi anpassa oss. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med gällande kollektivavtal. Villkor för anställning: Arbetstillstånd i Sverige kommer att kontrolleras. Ett Bank-ID är nödvändigt för att underteckna anställningskontrakt och tidrapportering. En introduktionsutbildning krävs inom en månad från anställningsstart. Rekryteringsprocessen: Vi värdesätter snabba processer och intervjuer sker löpande. Vänta därför inte med din ansökan! I våra rekryteringsprocesser ingår bakgrundskontroller, och ett polisutdrag är obligatoriskt vid anställning hos minderårig. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett positivt och stöttande team som gör skillnad varje dag! Varmt välkommen med din ansökan!

22 april 2024
Sista ansökan:
12 juni 2024