Finsktalande Kundservicemedarbetare

Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners 🚀 I new year, a new me......eller kanske bara en ny utmaning? Vi på Resurs tror kanske inte så mycket på nyårslöften, men vi tro på att ett nytt jobb kan göra stor skillnad för känslan i vardagen 😊 Vi söker nu finsktalande medarbetare som vill börja det nya året i vårt grymma kundserviceteam! Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett vad du brinner mest för kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss! Vi söker personal till vår telefonbaserade kundsupport där vi hjälper både svenska, finska och norska kunder med allt ifrån försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Vi söker dig som är: - noggrann - ansvarstagande - lättlärd - nyfiken - bekväm att prata och skriva på finska - bekväm med att prata och skriva på engelska För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datorvana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna. Vi arbetar ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning. Bra att veta Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Vi har även ett kontor i centrala Malmö. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här! Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (https://www.resursbank.se/). Ansökningsprocessen Du söker genom att bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande och anställning enligt överenskommelse. Viktigt att känna till I samtliga rekryteringsprocesser gör vi en utförlig bakgrundskontroll på de personer som går vidare till intervju, via en ett extern bolag. Har du frågar kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! LI-LN1

22 januari 2024
Sista ansökan:
23 maj 2024
Finsktalande kundservicehandläggare till backoffice

Nu behöver vi stärka upp med finsktalande medarbetare till Consumer Loans! Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖 Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans. Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar: - Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl - Kontakt med andra banker angående lån och krediter - Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter - Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt - Skriver och talar finska obehindrat - Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska - Har en avslutad gymnasieutbildning Meriterande - Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl - Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering Som person är du - Resultatinriktad - Flexibel - Samarbetsvillig - Serviceinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad. - Placering: Helsingborg - På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024
Dansktalande kundservicemedarbetare

Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners 🚀 I new year, a new me......eller kanske bara en ny utmaning? Vi på Resurs tror kanske inte så mycket på nyårslöften, men vi tro på att ett nytt jobb kan göra stor skillnad för känslan i vardagen 😊 Vi söker nu dansktalande medarbetare som vill börja det nya året i vårt grymma kundserviceteam! Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett vad du brinner mest för kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss! Vi söker personal till vår telefonbaserade kundsupport där vi hjälper både svenska, danska, norska och finska kunder med allt ifrån försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Vi söker dig som är: - noggrann - ansvarstagande - lättlärd - nyfiken - bekväm att prata och skriva på danska - bekväm med att prata och skriva på engelska För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datorvana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna. Vi arbetar ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter. Formellt ställer vi krav på avslutad gymnasieutbildning. Bra att veta Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Vi har även ett kontor i centrala Malmö. Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här! Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (https://www.resursbank.se/). Ansökningsprocessen Du söker genom att bifoga CV och personligt brev. Rekrytering sker löpande och anställning enligt överenskommelse. Viktigt att känna till På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag. Har du frågar kring tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! LI-LN1

22 januari 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Dansktalande kundservicehandläggare till backoffice

Nu behöver vi stärka upp med dansktalande medarbetare till Consumer Loans! Rollen som back-office handläggare är en tjänst för dig som drivs av service och har beslutsamhet att hitta de bästa lösningarna för varje kund. 🤝💖 Välkommen in i ett team där målmedvetenhet och högt engagemang är en självklarhet! ARBETSUPPGIFTER Du kommer att tillhöra vår backoffice-avdelning Consumer Loans. Ett av dina viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunders låneansökningar. Du kommer besvara kunders frågor, hantera ärenden självständigt, före, under och efter en låneansökan är gjord, och även vara i kontakt med andra banker för att lösa lån. Backoffice-avdelningen arbetar med kunder som ibland befinner sig i en svår personlig situation, vilket ställer krav på empati, integritet och personlig mognad för att kunna hantera ärenden på ett professionellt sätt. Dina primära arbetsuppgifter innefattar: - Besvara kunders frågor och funderingar via telefon och mejl - Kontakt med andra banker angående lån och krediter - Hantera låneansökningar och andra förekommande administrativa uppgifter - Försäljning, då försäljningsmål är en naturlig del av arbetet VI SÖKER DIG SOM - Har erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt - Talar danska obehindrat - Skriver och talar obehindrat på svenska och engelska - Har en avslutad gymnasieutbildning Meriterande - Tidigare erfarenhet av kundkontakt via telefon och mejl - Tidigare arbete i administrativ roll, gärna lånehantering Som person är du - Resultatinriktad - Flexibel - Samarbetsvillig - Serviceinriktad Övrig information - Start: Enligt överenskommelse - Omfattning: Heltid, arbetstiderna kommer gå på rullande schema, 07:15-20:15 vardagar, samt lördag & söndag mellan 8:00-18:00, dock inte varje månad. - Placering: Helsingborg - På slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag

22 januari 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024