Acquisition Manager
Telenor Sverige AB
Företagssäljare

Vi söker en strategisk och affärsdriven Acquisition Manager med starkt fokus på externa säljkanaler. Du får en nyckelroll i att bygga upp och utveckla vårt partner- och återförsäljarnätverk – från affiliate-program till strategiska samarbeten och nya distributionskanaler. Om Vimla Vimla är en svensk mobiloperatör som funnits i 11 år.  Vi på Vimla drivs av att sätta kunden i fokus – med enkelhet, transparens och en genuin strävan efter att skapa värde.​ Med the Vimla Way skapar vi ett starkt varumärke och en kundupplevelse som är mänsklig och omtänksam.​ Kanske är det därför vi har vunnit utmärkelsen ’Sveriges nöjdaste mobilkunder’ – tre år i rad! Om rollen Som Acquisition Manager ansvarar du för att identifiera, etablera och optimera externa säljkanaler. Du samarbetar med partners, affiliate-nätverk och återförsäljare – och säkerställer att varje kanal presterar mot våra mål. Du arbetar tätt tillsammans med vår kommersiella produktchef och customer base manager, där ni tillsammans har ansvar för nyförsäljning, churn och andra nyckeltal. Rollen kräver att du förstår hela kundlivscykeln och ser till att vår affär presterar både på kort och lång sikt. Du analyserar och följer upp kanalernas resultat kontinuerligt, och rapporterar insikter och rekommendationer direkt till ledningsgruppen. Dina huvudsakliga ansvarsområden I denna roll kommer du att få att identifiera, etablera och utveckla externa säljkanaler – såsom affiliates, partners och återförsäljare. Du kommer även att ansvara för uppföljning, analys och optimering av dessa kanalers försäljningsresultat. Du kommer att arbeta nära vår kommersiella produktchef och vår customer base manager med fokus på nyckeltal kopplade till försäljning och churn. Din insats är avgörande för att vi ska förstå hela kundresan – från nyförvärv till lojalitet – och ta rätt beslut baserat på datadrivna insikter. Du rapporterar resultat till ledningsgruppen, samt bidrar aktivt med kanalinsikter och idéer. Du kommer att driva kampanjer och incitamentsprogram som stärker vår närvaro och våra resultat i externa kanaler, samt förhandla avtal och bygga långsiktiga relationer med externa aktörer. Vi söker dig som har * Minst 3 års erfarenhet av affärsutveckling, partnerförsäljning, affiliate marketing eller liknande * Erfarenhet av att arbeta med prestationsbaserade säljkanaler och datadriven optimering * Förmåga att förstå och påverka kundresan ur ett kommersiellt helhetsperspektiv * God analysvana – du är trygg i att arbeta med data, KPI:er och rapportering * God kommunikationsförmåga och vana att arbeta tvärfunktionellt * Svenska och engelska i tal och skrift Varför du vill jobba på Vimla Vimla är på en spännande tillväxtresa och möjligheterna att växa och utvecklas tillsammans med oss är enorma. Vi är ett roligt och tight team på runt 40 personer. Vimla är en del av Telenor Sverige. Ansök idag! Om du är intresserad och vill veta mer, kontakta Lisa Alsterlund, Head of Sales&Marketing på [email protected]. Bra att veta I enlighet med Telenors policy genomför vi en bakgrundskontroll på slutkandidater i alla rekryteringar. Plats: Stockholm Råsunda Flexibelt arbete: Ja, med 3 dagar/vecka på kontor

13 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Key Account Manager
Telenor Sverige AB
Företagssäljare

Letar du efter en arbetsplats för framtiden? Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden. Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor. Drivs du av att bygga relationer och göra nya affärer? Är du framåt och kan driva din egen försäljning? Nu söker vi en erfaren, driven och relationsskapande medarbetare till vårt team på REO Sales i rollen som Key Account Manager. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.   Är det här ditt nästa jobb? I rollen som Key Account Manager driver du försäljning av Telenors portfölj mot primärt större privata fastighetsägare samt allmännyttiga fastighetsbolag i Sverige. Du arbetar med prospektering av nya kunder, upphandlingar av privat och offentlig karaktär och tillsammans med kund identifierar du behov och säkerställer att de har rätt lösningar avseende bredband, TV och telefoni. Utifrån tjänstens natur krävs resor i rollen.   Vi arbetar tillsammans i team och fyller vår dag med glädje och nyfikenhet. Vi hjälper varandra och utvecklas tillsammans. Genom ditt arbete och affärsmannaskap arbetar du med att skapa värde för kunden samtidigt som du växer Telenors affär.   Vem är du och vad tror du på? För att lyckas i rollen som Key Account Manager tror vi att du är en person som vill utvecklas och lära av möten med människor du träffar. Du är nyfiken, besitter en god förhandlingsvana, är pedagogisk och förtroendeingivande i möten med andra människor.   Du tar stort eget ansvar och arbetar tillsammans med teamet mot såväl individuella som gemensamma mål. Vidare ser vi att du har en vana vid att arbeta digitalt, har ett stort teknikintresse och ett strukturerat arbetssätt.   Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det – därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra. Du har en akademisk bakgrund och dokumenterad erfarenhet av lösningsbaserad försäljning. Har du arbetat med att driva förhandlingar samt upphandlingar mot större fastighetsägare och allmännyttiga bolag är det meriterande.   Vårt löfte till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.   Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.  Sök till oss idag Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Anders Olsson [email protected]. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl.   Placeringsort: Stockholm   Bra att känna till Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

14 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Butikssäljare till Uddevalla
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?     Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor!    Är du den vi söker?     Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.     Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – du tar ansvar och ser till att dina uppgifter blir gjorda på ett effektivt sätt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv.    För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus.    Våra löften till dig    Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.     Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.    Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.    Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.     Sök till oss idag          Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.     Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 70%   Frågor? Kontakta Adis Mahmutovic på [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl).     Bra att känna till   Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Butikssäljare till Karlstad
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?     Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor!  Anställninsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 60% med start 11 Augusti. Är du den vi söker?     Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.     Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – du tar ansvar och ser till att dina uppgifter blir gjorda på ett effektivt sätt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv.    För att söka denna tjänst behöver du ha fyllt 18 år och behärska svenska i både tal och skrift. Det är även meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning, antingen över telefon eller i butik. Har du dessutom grundläggande kunskaper i säljteknik ser vi det som ett stort plus.    Våra löften till dig    Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.     Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.    Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.    Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.     Sök till oss idag          Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.     Frågor? Kontakta Abdulla Aldalal på 0766476321    Bra att känna till   Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och färdigheter. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Säljare – Telenor Shop in Shop på Costco
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden? 2024 slog Telenor upp dörrarna för ett nytt och spännande koncept – Shop in Shop. Efter framgångarna med vårt Shop in Shop i Costco, Stockholm, tar vi nu nästa steg och öppnar en ny butik i Malmö, Bernstorp! Du har därmed möjligheten att få vara en del av teamet som kommer göra den här butiken till en av Sveriges bästa! Att besöka vår Telenors shop in shop ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Är du vår nya säljare?   Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.   Att ha driv och engagemang i allt du gör är något vi värderar högt. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv. Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning i butik eller via telefon, är det meriterande. Grundläggande kunskaper i säljteknik är ett stort plus. Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på ca 70% Våra löften till dig  Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.   Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.  Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.  Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.   Sök till oss idag          Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.   Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Dennis Svensson på [email protected]. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl.  Bra att känna till   Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
11 juli 2025
Strategic CRM and Martech Manager
Telenor Sverige AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?   Hos oss är karriären din. Här får du möjlighet att styra den i riktningen du drömmer om och samtidigt vara delaktig i tekniska innovationer som idag knappt ens finns i fantasin. Innovationer som vi vet kommer rita om kartan för hur vi kommunicerar med varandra och lever våra uppkopplade liv i framtiden. Letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna människor emellan? Välkommen till oss på Telenor.   Nu letar vi efter dig som vill bli Senior CRM and Martech Manager i vårt team Customer Experience & Process Management   Så kommer du göra skillnad med oss   Vi inom Customer Experience & Process Management-teamet har ett ansvar att både kort- och långsiktigt förbättra kundupplevelsen och de interna processerna för våra företagskunder (B2B). Vi eftersträvar att göra allt så enkelt, säkert och värdeskapande som möjligt, både för våra kunder och kollegor.   Till vårt team söker vi nu en till medarbetare som med stort engagemang kan driva förbättringsagendan kring CPQ, CRM och Martech. I detta ingår att du, utifrån vår strategi, de tekniska möjligheter som finns samt våra kunders behov, tar fram en strategi och målbild för ditt ansvarsområde. Med ett agilt angreppssätt arbetar du sedan med att implementera både system- och processförbättringar. Du säkerställer att våra lösningar inom området lever upp till både våra kunders och kollegors förväntningar. Till detta kommer du även att agera Product owner för vår Salesforce-implementation.   Du arbetar nära processägarna och specialisterna i vårt team, stakeholders i organisationen för att förstå interna förbättringsområden. Precis som du hela tiden har örat mot kunden för att säkerställa god kundupplevelse. För implementation jobbar du tätt med B2C-divisionen, leverantörer samt vår IT-avdelning.   Är du den vi söker?   Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.   Vi ser att du har förmågan att höja blicken och tänka strategiskt, samtidigt som du har tålamod att sätta dig in i de mindre frågorna som hanteras i organisationen. Du har en god teknisk förståelse och kring CRM och Martech i allmänhet, men Salesforce i synnerhet, där du har mycket god kunskap. Även om du i denna roll inte själv utvecklar i systemet är det viktigt att du ser de möjligheter som finns.   Du är van att arbeta agilt och att hantera många olika stakeholders. Möjligtvis har du en bakgrund som ledare eller Product owner. Inte minst är du nyfikenhet och villig att lära.     Vårt löfte till dig Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar. Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum. Vi ger plats för livet. Arbeta hemifrån två dagar i veckan om du vill, så länge dina arbetsuppgifter gör det möjligt. Resten av tiden skapar vi magi tillsammans på kontoret. Två give-me-a-break-days per år ger en extra paus och flexibla arbetstider hjälper dig att balansera jobbet och livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu.   Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. Vi avsätter 40 timmar om året för att du ska kunna fördjupa dig, utforska nya områden och växa i din roll. Genom Telenor Academy och andra lärandeinitiativ får du verktygen och friheten att forma din egen karriär. När du vill vidare väntar möjligheter i hela Norden.    Sök till oss idag                                                                                                Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag. Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Peter Lindström på 0709-908182. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl.   Bra att känna till Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Cloud Engineer
Telenor Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Looking for a workplace for the future? At Telenor, you own your career. Here, you’ll have the opportunity to make the most of your dreams and expertise while contributing to technological innovations that are barely even imagined today. Innovations that we know will change the map for how we communicate and live our connected lives in the future. Are you looking for a workplace where you can make a difference in what matters most – relationships between people. What You Will Do As a Cloud Engineer, you’ll take the lead in shaping a secure, scalable, and well-governed environment. You’ll work at the heart of Telenor’s cloud transformation—designing smart architecture, driving automation, and ensuring operational excellence across a complex, multi-account setup. * Design and implement robust cloud infrastructure using industry best practices, with a focus on scalability, automation, and security * Build and manage Landing Zones and Control Tower setups to establish governance and streamline operations across multiple accounts * Develop Infrastructure as Code using tools like Terraform, enabling repeatable and reliable deployments * Collaborate with cross-functional teams in security, compliance, and operations to ensure cloud solutions align with both business and regulatory needs Who You Are You’re an experienced Cloud Engineer with a passion for building modern, secure, and efficient cloud environments. You’re hands-on, forward-thinking, and thrive in a role where you can both lead and deliver. * You bring 5+ years of hands-on experience with preferably AWS, including expertise in Control Tower, Landing Zones, and multi-account governance * You have strong coding skills, particularly in Terraform and scripting languages like Python or Bash * You’re confident working with cloud networking, IAM policies, and core services like EC2, S3, Lambda, and CloudTrail * You’re a natural collaborator with a strategic mindset and the ability to mentor others while staying close to the tech Our promise to you We are better together. Here, you’ll be part of a family-like and inclusive culture, built on strong shared values and leadership that empowers you with both trust and confidence. We believe in enabling each other to act and make decisions, while always having each other’s backs through ups and downs. We support relationships and societies. Telenor plays a vital role in the society, giving your work a greater purpose. Every day, we create value for millions of people and maintain a customer-first approach where human relationships are at the heart of everything we do. We make room for life. Work from home up to two days a week, where your role allows it. The rest of the time, we create magic together at the office. You also get two ‘give-me-a-break’ days per year for extra time off, and our flexible working hours help you balance your time. We also support you through every stage of life with our benefits package. We invite you to a career in motion. Your development is at the center of our culture. We dedicate at least 40 hours per year for you to deepen your expertise, explore new areas, and develop in your role. Through Telenor Academy and other learning initiatives, you’ll have the tools and freedom to advance your career. When you want to broaden your horizons, we are present throughout the Nordics. Apply today! Will you take the next step in your career with us? We look forward to your application! We review applicants on an ongoing basis, so don’t wait—reach out today. If you have any questions or want to know more, feel free to contact Dan Hallengren, [email protected]. Please note that we cannot accept applications via email. Location: Stockholm Råsunda Good to know As part of Telenor’s policy, we conduct background checks on final candidates for all recruitments.

15 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025
Butikssäljare till Nordstan
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Telenor söker Butikssäljare till Nordstan på ca 80%!     Vilka är vi?  Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. För att trivas i denna roll är det viktigt att du gillar att förklara på ett inspirerande och medryckande sätt. Du är bra på att avläsa kundens behov och kan hantera olika typer av människor. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformationsresa och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis!    Vem är du?  Som Butikssäljare på Telenor är du vårt ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För oss, liksom för dig, är det en självklarhet att teamkänsla och samarbete är en nyckel till framgång. Vi söker dig som har fyllt 18 år och behärskar svenska i tal och skrift.    Vad vi erbjuder:  * När du börjar hos oss får du en flygande start med onboarding i vår akademi Telenor Växa, som följs upp med utbildning och kompetensutveckling  * Telenor arbetar kontinuerligt för förbättrad mångfald. Det är viktigt för oss att våra medarbetare återspeglar våra kunder. Telenor arbetar aktivt med att bygga team med mångfald samt inkludering  * Goda förmåner så som friskvårdsbidrag och rabatter  * Goda karriärmöjligheter.    Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten.    Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på ca 80% Placeringsort: Nordstan Ansök: Sök tjänsten via länken nedan gärna redan idag, då vi anställer löpande.  För frågor om tjänsten kontakta rekryterande ledare Marcus Strandh +46766476347 Bra att känna till:  Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidater för samtliga rekryteringar.     Vi ser fram emot din ansökan!     Vi för människor närmare varandra och ger dem tillgång till den allra senaste tekniken. Vi står mitt i den digitala förändringen. Vi lever och utvecklas med den. Nu behöver vi din hjälp för att utvecklas ännu mer.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Säljare – Telenor Shop in Shop på Costco
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?      Sedan 2024 har Telenor drivit ett unikt Shop in Shop-koncept inne på Costco i Stockholm – en butik där kundupplevelse, engagemang och innovation står i fokus. Nu söker vi en ny kollega till vårt etablerade team som tillsammans skapar en butik i absolut toppklass. Här får du chansen att växa, utvecklas och göra skillnad – varje dag.   Är du vår nya säljare?      Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.      Driv och engagemang är något vi värderar högt, och vi ser det som en grund för att skapa resultat och långsiktig framgång. Vi söker dig som har disciplin i ditt arbete – tar ansvar och arbetar strukturerat och pålitligt, även när ingen annan ser. Du ser möjligheter där andra ser hinder och tar initiativ för att skapa de bästa förutsättningarna – både för kunden, teamet och dig själv.         Har du tidigare erfarenhet av kundkontakt, exempelvis inom kundservice eller försäljning i butik eller via telefon, är det meriterande och grundläggande kunskaper i säljteknik är ett stort plus.     Våra löften till dig     Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.       Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.      Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.      Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.       Sök till oss idag           Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.      Anställningsform: Visstidsanställning, deltid vid behov på uppskattningsvis 50%   Frågor? Kontakta Malek Aho på 0700531721 eller [email protected] (vi tar ej emot ansökningar via mejl).       Bra att känna till    Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Butikssäljare till Frölunda
Telenor Sverige AB
Butikssäljare, fackhandel

Letar du efter en arbetsplats för framtiden?   Att besöka en av Telenors butiker ska vara en upplevelse i världsklass! Våra kunder bemöts därför av personal med god kunskap om våra produkter och tjänster. Vi strävar alltid efter att hitta den bästa lösningen för varje kund och göra det komplicerade enkelt i alla lägen. Så letar du efter en arbetsplats där du får vara med och bidra till det viktigaste som finns – relationerna mellan människor? Då är du välkommen till oss på Telenor!    Är du den vi söker?   Vi behöver dig som är på tårna! Du har en genuin vilja att lära och utvecklas så att vi kan möta kunders ständigt föränderliga behov – idag och imorgon.     Som Butikssäljare på Telenor är du vårt ansikte utåt och vi sätter därför stort värde i att hitta dig som är nyfiken, serviceinriktad och en lagspelare. Du brinner för försäljning och mötet med kunden och är en otroligt bra lyssnare. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med kundkontakt, till exempel kundservice och försäljning över telefon eller i butik. Det är också ett stort plus om du behärskar grunderna i säljteknik. För oss, liksom för dig, är det en självklarhet att teamkänsla och samarbete är en nyckel till framgång. Vi söker dig som har fyllt 18 år och behärskar svenska i tal och skrift.   Anställningsform: Sommaranställning på visstid vid behov   Våra löften till dig  Vi är bättre tillsammans. Hos oss möts du av en familjär och inkluderande kultur, en stark gemensam värdegrund och ett ledarskap som ger dig frihet och handlingskraft. Vi tror på att ge varandra förtroende och frihet att agera och fatta beslut, samtidigt som vi är där för varandra i med- och motgångar.     Vi stöttar relationer och samhällen. Telenor är ett samhällsbärande företag och här får ditt arbete ett större syfte. Vi skapar värde för miljoner människor varje dag och har ett kundnära förhållningssätt där mänskliga relationer står i centrum.    Vi ger plats för livet. Vi finns där genom livets alla faser och erbjuder trygghetspaket i form av bl.a. kollektivavtal, tjänstepension, friskvårdsbidrag och möjlighet att skräddarsy försäkringslösningar som passar just dig, för ditt behov här och nu. Som tillsvidareanställd får du dessutom två give-me-a-break-days per år som ger dig en extra paus med möjlighet till återhämtning och välmående.    Vi bjuder in till en spännande karriärresa. Din utveckling står i centrum och hos oss är lärande en del av kulturen. I butikerna fokuserar vi på att coacha, utveckla och ge dig rätt verktyg för att trivas och växa. Telenor erbjuder både fysiska och digitala utbildningar anpassade för just din utvecklingsresa. Genom Växa, vår utbildningsplattform, och andra lärandeinitiativ får du därmed möjligheten att utvecklas och forma din egen karriär. Majoriteten av våra tjänster tillsätts internt så när du vill vidare väntar möjligheterna här.     Sök till oss idag          Vill du ta ditt nästa steg i karriären med oss? Vi ser fram emot din ansökan! Vi träffar kandidater löpande så hör av dig redan idag.     Om du har frågor och vill veta mer är du välkommen att kontakta rekryterande ledare Nicole Zackrisson på [email protected]. Vi kan tyvärr inte ta emot ansökan via mejl.    Bra att känna till   Om du går vidare i rekryteringsprocessen kommer du få göra tre tester som fokuserar på din personlighet och dina färdigheter. Syftet med testerna är att vi på ett rättvist och objektivt sätt ska bedöma dina kompetenser i förhållande till tjänsten. Enligt Telenors policy genomför vi även bakgrundskontroll på slutkandidat i samtliga rekryteringar.

16 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025