Lediga jobb i Uddevalla

Sök totalt 291 lediga jobb i Uddevalla

Sjuksköterska till Uddevalla v.25-33 via Viva Bemanning
Viva Bemanning AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Vi söker flera sjuksköterskor för tjänstgöring i Uddevalla! Det går bra att söka hela perioden eller delar av perioden som passar dig. Kontakta oss för mer information! Period V.23-33 2025 Schema Dagtid (Det går bra att komma med eget förslag) Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med yrkeserfarenhet och referenser som kan intyga din kompetens. Du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift. Som konsult hos oss och för det här uppdraget behöver du ha varit legitimerad i minst två år. Det förekommer sedvanliga arbetsuppgifter inom sjukvård, det är därför viktigt att du har någorlunda erfarenheter sedan innan. Vi ser dessutom att du som söker är en flexibel, ansvarstagande, social och driven person som är trygg i dig själv och brinner för att människor ska må bra. Om oss Vi är med från uppläggets start och ser fram emot att följa din resa, vi upplever nya platser tillsammans! Vi har i dagsläget uppdrag runtom i stort sett över hela Sverige, i alla dess former och med attraktiva ersättningar. Vi kan förhoppningsvis hjälpa dig att finna det du söker. Vi svarar på frågor och planerar ett upplägg tillsammans utefter dina önskemål för att du ska ha möjlighet att arbeta på dina villkor. För oss är en viktig del att du ska känna dig trygg under hela din arbetsperiod varför du utöver din lön erhåller bland annat följande förmåner: · Tjänstepension · Övriga försäkringar · Personlig kontaktperson som är tillgänglig & engagerad · Ekonomisk ersättning för boende & resor · Utbildningar Ansökan Välkommen med din ansökan via mail alternativ intresseanmälan på vår hemsida www.vivabemanning.se Telefon: 08-50 90 8000 Mail: [email protected] Tveka inte på att söka, uppdragen går åt snabbt! Känner du möjligtvis även en sjuksköterska som kan vara lämplig? Vi tar mer än gärna emot förslag. #jobbjustnu

Idag
Sista ansökan:
26 mars 2025
Almia söker sjuksköterska till Medicinavd. i Uddevalla
Almia AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som medicinsjuksköterska hos Almia får du chansen att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom medicinsk vård. Du kommer att vårda patienter med olika medicinska tillstånd, administrera medicinering och samarbeta med vårdteam. Arbetsmiljön är omväxlande och skiftar beroende på kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Medicinsjuksköterska till Uddevalla intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt  till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]

Idag
Sista ansökan:
3 april 2025
Driven och trygg enhetschef till Måltid
Uddevalla kommun
Förvaltnings- och planeringschefer

Uddevalla – en plats för hela livet  Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.   Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.  Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.   Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!  Om arbetsplatsen Vi söker dig som vill vara med och ta den goda måltiden in i framtiden med fokus på hög kvalitet och minskat matsvinn!  Avdelningen för Måltid och Lokalvård är en del av samhällsbyggnadsförvaltningen. Avdelningen tillagar måltider till förskola, skola, gymnasium och särskilda boenden samt utför lokalvård i fastigheter där kommunal verksamhet bedrivs. Vi är ca 260 medarbetare fördelat på tio enheter. Vi brinner för människor, mat och kvalitet och ser utveckling och förändring som en naturlig del av vår verksamhet. Vi jobbar med digitalisering för att effektivisera och öka kvalitén i vårt arbete. Vi är måna om att du ska må bra och erbjuder flexibel arbetstid, möjlighet till distansarbete, friskvårdsbidrag, kompetensutveckling och möjlighet till semesterväxling.  Arbetsuppgifter Som vår nya chef kommer du att ha det övergripande ansvaret för att leda verksamheten, hantera budgeten och utveckla vår fantastiska personal. Tillsammans med cirka 30 medarbetare, bestående av både duktiga kockar och måltidsbiträden, ser du till att vår service alltid är på topp! Vad kan du förvänta dig? - Du blir en viktig del av vårt härliga ledningsteam där du, tillsammans med avdelningschefen och nio andra enhetschefer, jobbar strategiskt för att ta verksamheten till nya höjder. - Med ditt inspirerande och närvarande ledarskap ser du till att våra verksamheter levererar service av högsta kvalitet, varje dag. Är du den vi letar efter? Vi söker en trygg och stabil ledare med stort engagemang, som har lätt för att skapa struktur och har en strategisk ådra. Du får energi och drivs av att coacha ditt team och arbeta nära dina medarbetare för att tillsammans nå gemensamma mål.  Vi ser att du är: - En trygg och tydlig ledare som tar ansvar och vågar fatta beslut som gynnar helheten. - Positiv, lösningsorienterad och har förmågan att inspirera och motivera din personal. - Bra på att bygga starka relationer och snabbt anpassa verksamheten efter nya utmaningar och behov. Dina kvalifikationer: - Vi söker dig som har relevant utbildning för rollen eller motsvarande erfarenhet som vi bedömer likvärdig - Chefserfarenhet - Kockutbildning eller erfarenhet från storkök. - God datorvana och goda kunskaper i svenska i både tal och skrift. - B-körkort. Det är ett extra plus om du också har: - Erfarenhet från arbete i en politiskt styrd organisation eller av förändringsledning. - Utbildning inom ledarskap. - Grundläggande kunskaper inom livsmedelslagstiftning. - Erfarenhet av personalledning inom storkök eller restaurang. Låter det här som en spännande utmaning för dig? Tveka inte, sök redan idag och bli en del av vårt fantastiska team! Övrigt Som en del av rekryteringsprocessen kan ett arbetsprov bli aktuellt. Provanställning 6 månader kan komma att tillämpas. Intervjuer kommer att ske löpande, så vänta inte med din ansökan! Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen.  För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Idag
Sista ansökan:
7 april 2025
Filmpedagog till Kulturskolan Uddevalla
Uddevalla kommun
Regissörer och producenter av film, teater m.m.

Uddevalla – en plats för hela livet  Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.   Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.  Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.   Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!  Beskrivning av Kulturskolan Uddevalla kulturskola erbjuder undervisning i bild, dans, musik och teater för barn och unga i ålder 5–26 år samt lovverksamhet . På Kulturskolan arbetar ca 28 lärare/pedagoger och vi möter cirka 1300 barn i vår kursverksamhet och över 5000 barn och unga i våra olika projekt vi gör tillsammans med bland annat skola och fritidsgårdar. Vårt uppdrag är erbjuda en meningsfull fritid genom att ge barn och unga möjlighet att delta och utvecklas utifrån sina olika förutsättningar och ambitionsnivå. Det gör vi genom att bedriva rolig och innovativ verksamhet i olika former av kursupplägg samt ett erbjuda lovverksamhet och öppna aktiviteter både på Kulturskolan och andra ställen i kommunen. Vi har ett inarbetat samarbete med fritidsgårdarna och skolorna i kommunen samt flera bostadsområden som gör att vi verkar i många olika arenor och möter många barn och unga.  Genom detta uppdrag säkerställs barnen och ungas rätt till kultur och kulturuttryck enligt Barnkonventionen. Kulturskolans syfte är att lära och utveckla barns, ungdomars och unga vuxnas estetiska uttryck, för att främja ett nyfiket livslångt lärande. Verksamheten präglas av alla barns lika värde och ett normkritiskt förhållningssätt. Arbetsuppgifter •  Du kommer främst undervisa inom våra projekt som skapande skola, In-school och After-school som sker i samarbete med grundskolorna. • Du kommer starta upp och utveckla våra film- & animationskurser inom Kulturskolan.  • Du arbetar i ämneslag med övriga lärare och ingår i arbetsgrupper som ansvara för planering av gemensamma aktiviteter. • I arbetet ingår planerings- och mötestid samt att arbeta i olika projekt och aktiviteter med övriga ämnen på Kulturskolan.  Vi söker dig som • har god samarbetsförmåga, initiativförmåga, är flexibel, är välorganiserad och strukturerad med god förmåga att arbeta både självständigt och tillsammans med andra. • vill bidra till vårt utvecklingsarbete tillsammans med Kulturskolans lärare • vill utveckla filmämnet inom Kulturskolan som blir en viktig fortsättning för elever som möter film i våra projekt på grundskolorna • har även erfarenhet, kunskap och metodik att arbeta med gruppundervisning. • har ett konstnärligt driv och framför allt - du gillar mötet med barn och unga.  • har förståelse för alla människors olikheter, såväl kulturella som sociala • är öppen och nyfiken och beredd att ständigt ompröva dina metoder. Kvalifikationer • Du har en lämplig pedagogisk högskoleutbildning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer lämplig. • Vi söker dig som är trygg i att undervisa inom film/animation.  • Du har förmågan att inspirera barn och unga till ett livslångt lärande genom ditt sätt att undervisa • Du har hög och bred kompetens inom film.  • Du är flexibel och har god förmåga att anpassa undervisningen till elevernas behov • Lärarlegitimation meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Tjänsten är 40 % tillsvidareanställning med möjlighet till högre tjänstgöringsgrad om ökat behov uppstår inom projekten.  Du kommer att anställas på semestertjänst.  Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen.  För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Idag
Sista ansökan:
23 april 2025
Butikspersonal sökes till fritidsanläggning
Hafsten Resort AB
Butikssäljare, dagligvaror

Hafsten Resort är belägen på en halvö 2 mil utanför Uddevalla Centrum mot Orust, med härlig utsikt över havet och vår fina natur. Hafsten erbjuder förutom campingtomter, stugor och restaurang även unika upplevelser samt aktiviteter för både vuxna och barn. Hafsten är ett familjeföretag och startades 1955. Mycket har hänt sedan det grundades. Besök gärna vår hemsida www.hafsten.se och undersök vårt utbud på anläggningen. Nu söker vi dig som är utåtriktad, social, glad, stresstålig och som gärna vill prova på att arbeta i en varierande vardag Vi söker medarbetare i vår butik där vi bland annat bakar bröd, står i kassan, städar och plockar upp och sorterar varor. Rent och snyggt är något vi jobbar med, så städhandsken är på varje dag. Vi ser fram emot din ansökan på [email protected].

Idag
Sista ansökan:
5 juni 2025
GIS-ingenjör med inriktning på utveckling
Uddevalla kommun
GIS- och kartingenjörer

Uddevalla – en plats för hela livet  Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.   Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.  Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.   Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!  Om arbetsplatsen Vår enhet Process och strategisk planering är organiserad på Samhällsbyggnadsförvaltningen. Enheten består av en GIS och geodatagrupp, en grupp med verksamhetsnära utvecklare samt en grupp med strateger och samordnare inom strategisk planering, miljö, energi och klimat. Arbetsuppgifter Som GIS-ingenjör med inriktning på utveckling kommer du att spela en central roll i vår strävan att förbättra och optimera våra GIS-lösningar för att ge bästa möjliga service till våra kommuninvånare. Dina arbetsuppgifter inkluderar: - Utveckling och underhåll av GIS-applikationer och databaser för att stödja kommunens verksamheter. - Genomförande av analyser och visualiseringar av geografisk data för att stödja beslutsfattande. - Samverkan med olika avdelningar och externa parter för att identifiera behov och implementera skräddarsydda lösningar. - Delta i projekt och arbeta med och arbeta i team för att säkerställa framgångsrika leveranser av GIS-tjänster. - Utbilda kollegor och kommuninvånare i användning av GIS-teknik och dess tillämpningar. Du får möjlighet att arbeta i en miljö som främjar personlig och professionell utveckling, där varje medarbetares unika kompetens är avgörande för vår framgång. Tillsammans skapar vi värde för Uddevalla kommun och dess invånare. Vi arbetar mycket med öppen källkod för databashantering (PostgreSQL och PostGIS), för serverhantering (Geoserver) och för webbkartor (Hajk). Stödprogram är främst FME och QGIS. Inom kommunen finns också kartsystem som myCarta, ESPA och AutoCAD. Vem söker vi Vi söker en engagerad GIS-ingenjör med fokus på utveckling som brinner för att göra skillnad i vår kommun. Du har en passion för geodata och en stark vilja att bidra till effekterna av vårt arbete. Du är en person med personlig mognad och ser värdet i att kommunicera effektivt, både muntligt och skriftligt. Din förmåga att arbeta strukturerat kommer att vara centrala för din framgång i denna roll. För att passa in i vårt team ser vi att du är: - Proaktiv och lösningsorienterad, med en förmåga att tänka kritiskt och innovativt. - Strukturerad i ditt arbete, med förmåga att hantera flera projekt samtidigt. - En utmärkt kommunikatör, som kan förklara komplexa GIS-koncept på ett klart och begripligt sätt. - Engagerad i samarbete och medskapande, vilket kan bidra till att förbättra vår service till kommuninvånarna. Som en del av vår växande kommun kommer du att ges möjlighet att utvecklas i din yrkesroll och påverka framtiden för Uddevalla. Vi ser fram emot att välkomna dig till ett öppet och positivt arbetsklimat där varje medarbetare spelar en viktig roll i vår framgång. Kvalifikationer Du har universitets- eller högskoleutbildning med inriktning mot GIS, alternativt annan utbildning eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren bedömer likvärdig.  Vi ser det som meriterande om du har goda kunskaper inom: - systemmiljöer och webbGIS - databashantering, särskilt PostgreSQL och PostGIS. - systemintegrationer - kartklienter som QGIS - FME Form och Flow - webbutveckling med Javascript Personlig mognad: Vi söker dig som har en hög grad av personlig mognad, vilket innebär att du har förmågan att hantera olika situationer på ett professionellt sätt och kan ta ansvar för ditt eget arbete. Muntlig kommunikation: Du bör ha goda kunskaper i muntlig kommunikation, vilket är avgörande för att kunna samarbeta effektivt med kollegor och intressenter inom kommunen. Strukturerad: En strukturerad arbetsstil är viktig för att kunna hantera komplexa uppgifter och säkerställa att projekt genomförs i tid och med hög kvalitet. Genom dessa kvalifikationer förväntar vi oss att du bidrar till vår vision om att skapa en bättre service för våra kommuninvånare. Om du känner att du passar in i denna beskrivning, ser vi fram emot att ta del av din ansökan och kanske välkomna dig till vårt team i Uddevalla!   Övrigt Provanställning 6 månader kan komma att tillämpas.  Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen.  För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Idag
Sista ansökan:
13 april 2025
Rimnersbadet söker vikarie som Badpersonal
Uddevalla kommun
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

Uddevalla – en plats för hela livet  Välkommen att bli en del av vår växande kommun - och att tillsammans med oss arbeta för att ge våra kommuninvånare ännu bättre service.   Vi erbjuder en attraktiv arbetsplats som ger dig stora möjligheter att utvecklas i din yrkesroll. Vårt mål är att alla ska kunna trivas och växa - under ett helt yrkesliv. Vi vill också utvecklas som arbetsgivare och arbetar aktivt för att på bästa sätt ta till vara på din kunskap och ditt engagemang. Vi uppskattar och uppmuntrar till medskapande från alla.  Uddevalla kommun är en vacker plats vid havet i hjärtat av Bohuslän. Vi tror på ett öppet och positivt samspel mellan kommun, utbildning, näringsliv och kultur.   Vi hoppas att du kommer att trivas hos oss!  Om arbetsplatsen  Vi vill bidra till ökad simkunnighet och vattenvana hos våra besökare, genom att skapa förutsättningar för bad och rekreation via organiserad undervisning och lekfull upplevelse. Rimnersbadet ska inspirera och bidra till friskvård och motion för allmänheten samt skapa förutsättningar till tränings- och tävlingsverksamhet för föreningslivet och deras verksamheter.   Arbetsuppgifter  Som badpersonal arbetar du i stor utsträckning med att utföra lokalvård vi våra bassängområden men leder även vatten och bastuaktiviteter så som vattengymnastik, wetvest och bastusittningar.  Du är arbetar även i vår reception samt genomför badbevakning och ser över säkerheten i simhallen. Arbetet handlar om att skapa en trevlig vistelse genom ett bra bemötande och god service i form av lokalvård, aktiviteter och badbevakning.    I uppdraget som badpersonal ingår arbetsuppgifterna lokalvård, vattengymnastik, badbevakning samt simundervisning. Allt för att våra besökare ska känna sig väl bemötta, trygga och välkomna till vår verksamhet och anläggning.   Vi erbjuder dig ett omväxlande arbete som kräver att du tar mycket eget ansvar.   Vi har verksamhet alla dagar i veckan, både dagtid, kvällar och helger.  Vem söker vi?  Som badpersonal hos oss på Rimnersbadet är man den gästen vänder sig till och förväntas bli mött av god service och gott bemötande. Du ser lösningar i stället för hinder och har servicetänk i alla situationer. Du är praktiskt lagd, entusiasmerande och arbetar bra tillsammans med andra. God datorvana är av vikt då alla våra system är digitala. Vi ser gärna att du har ett personligt intresse för folkhälsa, träning och idrott samt att du är servicemedveten, flexibel, självgående och har god förmåga att samarbeta.  Vi lägger stor vikt på personliga egenskaper vid tillsättning av tjänsterna.   Kvalifikationer   - Vara simkunnig; Simma 200m varav dyka ner på 4m djup och hämta docka.   - Skall vara 18år fyllda.  - Fullföljd gymnasialutbildning  - Dokumenterad arbetslivserfarenhet inom serviceyrke   - Formulerar sig obehindrat i svenskt tal och skrift samt kan kommunicera på engelska via tal.  Simtest kommer att genomföras under rekryteringen.  Meriterande  - Utbildad poollivräddare eller likvärdig utbildning  - Utbildad simlärare via Svenska Livräddningssällskapet  - Lokalvårdsutbildning eller likvärdig utbildning  - Flerspråkig  Intervjuer kommer ske löpande under ansökningstiden Anställning sker under förutsättning att erforderliga beslut fattas. För tjänster där arbetet innebär direkt och regelbunden kontakt med barn och ungdomar, samt för verksamhet inom LSS, vård- och omsorg, hälso-och sjukvård, psykiatrisk vård och missbruksvård, ska giltigt utdrag ur polisens belastningsregister visas upp alternativt lämnas in före anställning. Tänk på att det kan ta tid att få utdraget så beställ det i god tid för att rekryteringsprocessen inte ska fördröjas. När du söker ett jobb hos oss sparas din ansökan. Det beror på att vi är en offentlig verksamhet. Din ansökan blir en allmän handling när vi har mottagit den. Det innebär att ansökningshandlingar och information om vem som sökt en tjänst kan begäras ut av den som vill. Om du har skyddad identitet ska du inte göra din ansökan digitalt utan kontakta den som står som kontaktperson i annonsen.  För dig som inte är medborgare inom EU/EES-området krävs arbetstillstånd, detta gäller inte dig som har permanent uppehållstillstånd. Arbetstillståndet ska uppvisas vid intervjutillfället. Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser.

Idag
Sista ansökan:
6 april 2025
Apotekschef till apotekskluster Torp Köpcentrum och Östra Torp
Kronans Apotek AB
Chefer inom handel

Vi på Kronans Apotek älskar hälsa och strävar hela tiden efter att utvecklas och se till kundens behov. Är du sugen på utveckling och vill ta nästa steg i din karriär? Vill du leda samt bli en del av ett fantastiskt team, se hit! Nu söker vi en driven och engagerad Apotekschef till vårt apotekskluster Torp Köpcentrum och Östra Torp! Vår nuvarande apotekschef går vidare till nya utmaningar inom bolaget, och vi söker nu en minst lika passionerad ledare som vill fortsätta utveckla dessa apotek. I denna roll behöver du vara en duktig ledare med högt driv, engagemang och resultatfokus. Arbetet är både strategiskt och operativt, där du har en nyckelroll i att skapa arbetsglädje bland medarbetarna och säkerställa 100 % nöjda kunder. Vill du vara med och göra skillnad? Sök idag! Exempel på arbetsuppgifter - Ekonomiskt ansvar för budget och resultatuppföljning. - Initiera och utveckla lokala samarbeten och relationer på orten. - Arbeta för att positionera apoteket starkt på marknaden. - Totalt personal- arbetsmiljö- och kvalitetsansvar för apoteket. - Ansvara för att apoteket har en optimal bemanning genom schemaläggning. - Attrahera, Rekrytera, behålla och vidareutveckla din personal på apoteket. - Leda och utveckla arbetet och medarbetarna på apoteket mot uppsatta mål. - Skapa delaktighet inom apoteket och verka för en god gruppdynamik. - Fördela relevant information inom apoteket och dess medarbetare. - Arbeta för att stötta vår platta organisation med ett operativt och nära ledarskap. - Ansvara för att du och dina medarbetare lever och delar våra värderingar. Vem är du? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare, alt apotekstekniker eller annan relevant bakgrund. För att trivas i rollen har du lätt för att inspirera andra och skapa engagemang. Då du kommer arbeta efter högt uppsatta mål ser vi att du är strukturerad, positiv, handlingskraftig och lösningsfokuserad som person. Eftersom vi strävar efter 100 % kundnöjdhet är du kundorienterad och affärsnära med driv för resultat. Välkommen till vårt gäng Vi erbjuder dig en öppen arbetsplats med mycket glädje, där du får ta egna initiativ och eget ansvar. Vi tror på motiverade team för att kunna lyckas och därför satsar vi på ett anpassat och digitalt utbud av utbildningar som passar för just dig och din utveckling. För rätt person finns det många spännande möjligheter, inte bara inom Kronans Apotek utan inom hela Oriola gruppen. Sista ansökningsdag: 20250430 Anställningsform: heltid 40 h/v Tillträde: enligt överenskommelse Vill du vara med? Tycker du att detta låter lika spännande som vi tycker att det är. Skicka då in ett motiveringsbrev och ditt CV via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, så skicka din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Regionchef för apoteket Adnan Mulic på 070–1981022 eller [email protected] Fackliga representanter är Aisha Karimi, [email protected] samt Gunilla Andersson, [email protected] Säljsamtal undanbedes! Så vilken väg vill du ta för att upptäcka din fulla potential? Leda, bredda eller djupa – valet är ditt! Vi tror på att varje medarbetare har sin egen unika resa att göra, och vi är här för att stötta dig på den resan. Genom Må-bra samtal och vår kompetenstidsplan skräddarsyr vi en utvecklingsväg som passar just dig. Kanske vill du bli apotekets stjärna i kundservice, eller kanske lockar det dig att dyka djupare in i vår digitala värld? Möjligheterna är oändliga! Vi ser till att varje medarbetare får den utveckling de behöver för att växa och trivas hos oss. Och vem vet, kanske leder den här resan till nya och spännande möjligheter inom Kronans Apotek! Så låt oss tillsammans utforska, lära och växa – för hos oss har resan bara börjat! 🚀

Idag
Sista ansökan:
30 april 2025
Bagare/Konditor
Erik Hembergs Konditori AB
Bagare och konditorer

En av våra underbara bagare, har en egen bulle i ugnen och den är klar i sommar, så vi behöver en kollega till under tiden hon är föräldraledig! Vi är ett litet företag med en bred verksamhet, där vi är måna om att hjälpa varandra på arbetsplatsen, vilket leder till utveckling för alla. Vi söker en engagerad, intresserad och nyfiken medarbetare, det är ett plus om du är morgonpigg! Kunskap om näringslära för allergivänliga alternativ är meriterande. Vill du bli en del av vårt underbara gäng, tveka inte utan skicka din ansökan till oss: [email protected] Ansökningstiden går ut: 20 april men vi tar intervjuer fortlöpande och kan komma att tillsätta tjänsten tidigare.

Idag
Sista ansökan:
25 april 2025
Industrielektriker sökes till Uddevalla
eLinked AB
Installations- och serviceelektriker

Nu söker vi två självgående industrielektriker till Uddevalla och Sotenäs. Du kommer att ansvara för industrier på 6 olika orter.    Jobbeskrivning: Som industrielektriker arbetar du främst med förebyggande tillsyn, skötsel, service och felavhjälpande underhåll av byggnad och fastighetens tekniska system, både i kontorsmiljö samt ute i produktionen. Exempel på arbetsuppgifter: Elektriska nyinstallationer, ombyggnationer och underhållsarbeten. Utföra elektriska felsökningar och reparationer. Förebyggande- och felavhjälpande underhåll. Säkerställa att vi lever upp till gällande myndighetskrav för elektriska anläggningar, elektriska anordningar och vid elektriska arbeten. Tjänsten erbjuder: God lön efter bakgrund/erfarenhet Kollektivavtal: Installationsavtalet Friskvårdsbidrag Arbetstelefon Trevliga aktiviteter med firman En firma som alltid sätter sina anställda på första plats God uppföljning, där gemensamt planerar din kompetensutveckling Möjlighet att växa internt Utbildningar Kurser Som anställd på eLinked AB arbetar du under installationsavtalets kollektivavtal. Tjänsten erbjuder många trevliga kollegor och en växlande vardag med möjlighet att vidareutbildas internt och växa inom elbranschen.  Din Profil: Du har åtminstone 10 års erfarenhet. Du innehar ECY-certifikat eller motsvarande. B-körkort är ett krav Meriterande  men inget krav är om du har certifikat för Heta arbeten, liftkort, fallskydd etc. Det är även meriterande om du har tidigare arbetat med PCL programmering  Du kommunicerar obehindrat på svenska och  grundligt på engelska i tal och skrift. Grundläggande IT-kunskaper i tex. Office paketet och enklare system. Personliga egenskaper: Vi ser att du är en driven person som söker förbättringsmöjligheter och för dialog kring dessa med berörda personer.  ​​​​Du ser fördelen av att arbeta planerat och strukturerat, där du har förmåga att arbeta förebyggande istället för händelsestyrt. Du är serviceinriktad och har en positiv karaktär. Du är även bra på att kommunicera med olika människor där du inser vikten av att ha god dialog kring pågående arbeten. Du gillar att utvecklas!

Idag
Sista ansökan:
30 april 2025