InfraCom Connect AB jobb

Lediga jobb hos InfraCom Connect AB

Senior IT-säljare - sökes till Connect i Gävle

Söker du en spännande utmaning där du kan ta ditt tekniska kunnande till nästa nivå? Vi letar efter en skicklig B2B säljare som har ett stort intresse för att forma optimerade IT-lösningar hos våra kunder. Hos oss får du möjligheten att vara en nyckelperson i att skapa nya affärer tillsammans med drivna kollegor. Vi ser fram emot att få ha dig med på vår resa! I din roll hos oss I rollen som Senior IT-säljarepå Connect kommer du tillhöra ett centralt team i Gävle och vara en del av region mitt. Vår ambition är att göra IT enkelt. Du kommer främst att arbeta med nya kunder där du kommer agera som primär kontaktperson gällande deras digitala lösningar. Du kommer därmed arbeta både proaktivt och aktivt för att bygga förtroende och säkerställa en hög kundnöjdhet. Du kommer även att vara ansvarig för att förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda IT-lösningar som möter deras krav. Med din starka förmåga att identifiera affärsmöjligheter och driva försäljning kommer du att bidra till företagets tillväxt och framgång genom IT-försäljning. Connect är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder både produktförsörjning, tjänstepaketeringar, molnlösningar, servicedesk som tjänst, övervakning, IT-säkerhet och mycket mer. Du kommer därmed ha möjlighet att utveckla din säljförmåga och bygga upp din kunskap och nätverk inom IT-branschen. I din roll ingår: Vidareutveckling av din kundportfölj. Leverans mot budget samt aktivitetsmål. Fysiska kundbesök. Nykundsbearbetning där du aktivt söker nya kundrelationer. Du kommer bli en del av en mindre region i ett ”större” bolag. I Trollhättan har vi en stark teamkänsla där du har möjlighet att bolla med både juniora och seniora kollegor. Vi tror på stark laganda där vi hjälper och stöttar varandra till framgång. Din bakgrund och profil För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet av försäljning både inom nykundsbearbetning och förvaltning. Det gör du genom att skapa förtroende och vara skicklig på att bygga långsiktiga relationer. För att du ska lyckas uppnå bästa möjliga resultat krävs det att du är strukturerad och har ett gott sinne för planering och prioritering. Du är en person som inte kastar in handduken när det blir tufft och är den man vill ha både i sitt lag och som vän. Krav Du har några års arbetslivserfarenhet av försäljning inom IT, gärna inom B2B. Stor vana att strukturera och planera din tid självständigt. Flytande språkkunskap i svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Varför Connect? Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. Du kommer även få stort inflytande i att skapa ett konkurrenskraftigt bolag inom IT- och telekombranschen i Sverige. Connect är för oss enda kända företaget som skapar egenproducerade tjänster och säljer direkt till marknaden så här kan du vara med och utveckla affären. Du kommer även att få ta del av: Ett förvärvsintensivt och framåtlutat bolag Mellanstort bolag i tillväxt med stora karriärmöjligheter Vi finns placerade på många orter som möjliggör geografisk förflyttning En entreprenörsdriven miljö med starkt säljdriv En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Pågående optionsprogram Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Patrik Ökvist ([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

2 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Account Manager Telefoni - sökes till Connect i Helsingborg

Söker du en spännande utmaning där du kan ta ditt tekniska kunnande till nästa nivå? Vi letar efter en skicklig B2B säljare som har ett stort intresse för att forma optimerade telefonilösningar hos våra kunder. Hos oss får du möjligheten att vara en nyckelperson i att skapa nya affärer tillsammans med drivna kollegor. Vi ser fram emot att få ha dig med på vår resa! I din roll som Account Manager I din roll kommer du bli en del av vårt lokala säljteam i Helsingborg och tillhöra region syd.Connect är genom InfraCom en helhetsleverantör inom telefoni och erbjuder både egenutvecklad företagstelefoni, operatörstjänster, mobil inomhustäckning, molnväxlar och mycket mer. Du kommer därmed ha möjlighet att utveckla din säljförmåga och bygga upp din kunskap och nätverk inom telefoni-branschen. Den här säljrollen är för dig som drivs av att utveckla befintliga kunder samt att vinna nya kunders förtroende. Det gör du genom att proaktivt sälja våra telefoni-tjänster till företag där du ansvarar för hela säljprocessen. Du kommer således att vara ansvarig för din egna kundportfölj genom vidareutveckling, förvaltning och uppbyggnad av förtroendeingivande relationer. I din roll ingår: Nykundsbearbetning där du aktivt söker nya kundrelationer. Vidareutveckling av din kundportfölj. Leverans mot budget samt aktivitetsmål. Fysiska kundbesök. Läs mer om våra telefonitjänster här: https://infracom.se/telefoni/ Din bakgrund och profil För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har ett par års erfarenhet av konsultativ försäljning inom B2B och därmed klarar av att förstå kundens affär. Triggas du av att få vara i centrum i en tillväxtresa så kommer du förmodligen trivas väldigt bra hos oss. Som person är du självgående, högpresterande och ser positivt på de utmaningar du ställs inför. Du är målfokuserad, strukturerad, lösningsorienterad och en naturlig lagspelare som trivs att arbeta i högt tempo. Krav: Tidigare erfarenhet av B2B försäljning Tidigare erfarenhet av försäljning inom telefoni (operatörstjänster, molnväxlar etc) B-körkort Du behärskar både svenska och engelska väl i både tal och skrift Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Petra Erch([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

2 maj 2024
Sista ansökan:
10 juni 2024
Account Manager telefoni och kommunikationslösningar - sökes till Connec...

Söker du en spännande utmaning där du kan ta ditt tekniska kunnande till nästa nivå? Vi letar efter en skicklig B2B säljare som har ett stort intresse för att forma optimerade telefonilösningar hos våra kunder. Hos oss får du möjligheten att vara en nyckelperson i att skapa nya affärer tillsammans med drivna kollegor. Vi ser fram emot att få ha dig med på vår resa! I din roll hos oss I din roll kommer du bli en del av vårt lokala säljteam i Nyköping och tillhöra region mitt. Connect är genom InfraCom en helhetsleverantör inom telefoni och erbjuder både egenutvecklad företagstelefoni, operatörstjänster, mobil inomhustäckning, molnväxlar och mycket mer. Du kommer därmed ha möjlighet att utveckla din säljförmåga och bygga upp din kunskap och nätverk inom telefoni-branschen. Den här säljrollen är för dig som drivs av att utveckla befintliga kunder samt att vinna nya kunders förtroende. Det gör du genom att proaktivt sälja våra telefoni-tjänster till företag där du ansvarar för hela säljprocessen. Du kommer således att vara ansvarig för din kundportfölj genom vidareutveckling, förvaltning och uppbyggnad av förtroendeingivande relationer. I din roll ingår: Nykundsbearbetning där du aktivt söker nya kundrelationer. Vidareutveckling av din kundportfölj. Leverans mot budget samt aktivitetsmål. Fysiska kundbesök. Läs mer om våra telefonitjänster här: https://infracom.se/telefoni/ Din bakgrund och profil För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har ett par års erfarenhet av konsultativ försäljning inom B2B och därmed klarar av att förstå kundens affär. Triggas du av att få vara i centrum i en tillväxtresa så kommer du förmodligen trivas väldigt bra hos oss. Som person är du självgående, högpresterande och ser positivt på de utmaningar du ställs inför. Du är målfokuserad, strukturerad, lösningsorienterad och en naturlig lagspelare som trivs att arbeta i högt tempo. Krav: Tidigare erfarenhet av B2B försäljning Några års erfarenheter av försäljning inom telefoni (operatörstjänster, molnväxlar etc) B-körkort Du behärskar både svenska och engelska väl i både tal och skrift Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Thomas Runfeldt ([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

2 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Senior IT-säljare - sökes till Connect i Lidköping

Söker du en spännande utmaning där du kan ta ditt tekniska kunnande till nästa nivå? Vi letar efter en skicklig B2B säljare som har ett stort intresse för att forma optimerade IT-lösningar hos våra kunder. Hos oss får du möjligheten att vara en nyckelperson i att skapa nya affärer tillsammans med drivna kollegor. Vi ser fram emot att få ha dig med på vår resa! I din roll hos oss I rollen som Senior IT-säljarepå Connect kommer du tillhöra ett centralt team i Lidköping och vara en del av region väst. Vår ambition är att göra IT enkelt. Du kommer främst att arbeta med nya kunder där du kommer agera som primär kontaktperson gällande deras digitala lösningar. Du kommer därmed arbeta både proaktivt och aktivt för att bygga förtroende och säkerställa en hög kundnöjdhet. Du kommer även att vara ansvarig för att förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda IT-lösningar som möter deras krav. Med din starka förmåga att identifiera affärsmöjligheter och driva försäljning kommer du att bidra till företagets tillväxt och framgång genom IT-försäljning. Connect är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder både produktförsörjning, tjänstepaketeringar, molnlösningar, servicedesk som tjänst, övervakning, IT-säkerhet och mycket mer. Du kommer därmed ha möjlighet att utveckla din säljförmåga och bygga upp din kunskap och nätverk inom IT-branschen. I din roll ingår: Vidareutveckling av din kundportfölj. Leverans mot budget samt aktivitetsmål. Fysiska kundbesök. Nykundsbearbetning där du aktivt söker nya kundrelationer. Du kommer bli en del av en mindre region i ett ”större” bolag. I Lidköping har vi en stark teamkänsla där du har möjlighet att bolla med både juniora och seniora kollegor. Vi tror på stark laganda där vi hjälper och stöttar varandra till framgång. Din bakgrund och profil För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet av försäljning både inom nykundsbearbetning och förvaltning. Det gör du genom att skapa förtroende och vara skicklig på att bygga långsiktiga relationer. För att du ska lyckas uppnå bästa möjliga resultat krävs det att du är strukturerad och har ett gott sinne för planering och prioritering. Du är en person som inte kastar in handduken när det blir tufft och är den man vill ha både i sitt lag och som vän. Krav Du har några års arbetslivserfarenhet av försäljning inom IT, gärna inom B2B. Stor vana att strukturera och planera din tid självständigt. Flytande språkkunskap i svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Varför Connect? Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. Du kommer även få stort inflytande i att skapa ett konkurrenskraftigt bolag inom IT- och telekombranschen i Sverige. Connect är för oss enda kända företaget som skapar egenproducerade tjänster och säljer direkt till marknaden så här kan du vara med och utveckla affären. Du kommer även att få ta del av: Ett förvärvsintensivt och framåtlutat bolag Mellanstort bolag i tillväxt med stora karriärmöjligheter Vi finns placerade på många orter som möjliggör geografisk förflyttning En entreprenörsdriven miljö med starkt säljdriv En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Pågående optionsprogram Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Olle Lindblad ([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

2 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Senior IT-säljare - sökes till Connect i Trollhättan

Söker du en spännande utmaning där du kan ta ditt tekniska kunnande till nästa nivå? Vi letar efter en skicklig B2B säljare som har ett stort intresse för att forma optimerade IT-lösningar hos våra kunder. Hos oss får du möjligheten att vara en nyckelperson i att skapa nya affärer tillsammans med drivna kollegor. Vi ser fram emot att få ha dig med på vår resa! I din roll hos oss I rollen som Senior IT-säljarepå Connect kommer du tillhöra ett centralt team i Trollhättan och vara en del av region väst. Vår ambition är att göra IT enkelt. Du kommer främst att arbeta med nya kunder där du kommer agera som primär kontaktperson gällande deras digitala lösningar. Du kommer därmed arbeta både proaktivt och aktivt för att bygga förtroende och säkerställa en hög kundnöjdhet. Du kommer även att vara ansvarig för att förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda IT-lösningar som möter deras krav. Med din starka förmåga att identifiera affärsmöjligheter och driva försäljning kommer du att bidra till företagets tillväxt och framgång genom IT-försäljning. Connect är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder både produktförsörjning, tjänstepaketeringar, molnlösningar, servicedesk som tjänst, övervakning, IT-säkerhet och mycket mer. Du kommer därmed ha möjlighet att utveckla din säljförmåga och bygga upp din kunskap och nätverk inom IT-branschen. I din roll ingår: Vidareutveckling av din kundportfölj. Leverans mot budget samt aktivitetsmål. Fysiska kundbesök. Nykundsbearbetning där du aktivt söker nya kundrelationer. Du kommer bli en del av en mindre region i ett ”större” bolag. I Trollhättan har vi en stark teamkänsla där du har möjlighet att bolla med både juniora och seniora kollegor. Vi tror på stark laganda där vi hjälper och stöttar varandra till framgång. Din bakgrund och profil För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet av försäljning både inom nykundsbearbetning och förvaltning. Det gör du genom att skapa förtroende och vara skicklig på att bygga långsiktiga relationer. För att du ska lyckas uppnå bästa möjliga resultat krävs det att du är strukturerad och har ett gott sinne för planering och prioritering. Du är en person som inte kastar in handduken när det blir tufft och är den man vill ha både i sitt lag och som vän. Krav Du har några års arbetslivserfarenhet av försäljning inom IT, gärna inom B2B. Stor vana att strukturera och planera din tid självständigt. Flytande språkkunskap i svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Varför Connect? Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. Du kommer även få stort inflytande i att skapa ett konkurrenskraftigt bolag inom IT- och telekombranschen i Sverige. Connect är för oss enda kända företaget som skapar egenproducerade tjänster och säljer direkt till marknaden så här kan du vara med och utveckla affären. Du kommer även att få ta del av: Ett förvärvsintensivt och framåtlutat bolag Mellanstort bolag i tillväxt med stora karriärmöjligheter Vi finns placerade på många orter som möjliggör geografisk förflyttning En entreprenörsdriven miljö med starkt säljdriv En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Pågående optionsprogram Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Olle Lindblad ([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

2 maj 2024
Sista ansökan:
3 juni 2024
Affärsområdeschef Dokument samt upphandlingsansvarig - sökes till Connect

Vi söker en erfaren Affärsområdeschef med kunskap från IT eller dokumenthanteringsbranschen I din nya roll kommer du att vara en nyckelperson i vårt centrala affärsutvecklingsteam och basera ditt arbete från vårt kontor i Göteborg eller Stockholm, med direkt rapportering till COO. Rollen är tvådelad för att matcha vår snabba tillväxt. Som affärsområdeschef för dokumenthantering kommer du att ha ansvaret för att utveckla och förädla samtliga produkter och tjänster inom detta område. Det innebär att börja med en grundlig inventering av våra tjänster och eventuellt omstrukturera dem för att passa marknadens behov. Du kommer att fungera som experten inom ditt område och agera som en rådgivare till våra säljare, samt bidra till deras utbildning och onboarding-process. Dessutom kommer du att ansvara för att utveckla och stärka våra relationer med leverantörer. Detta inkluderar att arbeta fram gemensamma erbjudanden, arrangera kundevent och organisera säljtävlingar för att maximera vår affärspotential. Rollen som upphandlingsansvarig är helt ny för oss, och vi ser fram emot att du tar ledningen i att standardisera och förbättra vår upphandlingsprocess. Detta inkluderar att utveckla återanvändbar dokumentation och skräddarsydda texter för våra fyra affärsområden. Du kommer också att ha ansvar för att prioritera upphandlingar och ta beslut som är i linje med vår övergripande vision och strategi. Denna roll kan verka omfattande, men den passar dig som är redo att omfamna utmaningarna och vara en del av vår tillväxtresa. Om du är redo att ta på dig arbetsbyxorna och bidra till vår framgång, är detta en bra möjlighet för dig. Resor förekommer i tjänsten. Din bakgrund och profil För att lyckas i din roll har du tidigare erfarenhet och har dokumenterad framgång inom IT eller dokumenthanteringsbranschen. För att lyckas krävs ett stark fokus där du har förmåga att lägga tid, energi och engagemang för att uppnå resultat. Dina sociala färdigheter ska innefatta lojalitet och en förmåga att kunna påverka och arbeta bra med andra människor genom att vara relationsskapande och socialt aktiv. Du har även förmåga att göra korrekta avvägningar och prioriteringar där du kan väga samman komplex information och olika typer av hänsynstagande och visar omdöme vid uttalanden, agerande och beslut. Vi ser även att du ofta kommer med nya idéer och nya angreppssätt i arbetsrelaterade frågor samt har ett nytänkande som kan omsättas i praktiken och leder till resultat. Krav: Branscherfarenhet av dokumenthantering/ IT Kunskap om mjukvaror för dokumentflöden Djup erfarenhet av upphandlingar till privat, statlig och kommunal sektor. Strategisk förståelse för kvalificerad försäljning samt en vilja att göra affärer Talar och skriver flytande på svenska och engelska B-körkort Varför Connect? Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. På Connect kommer du till en stark och välorganiserad företagskultur där laget går före jaget. Genom Connect kommer du att få ta del av: Glada och drivna kollegor En dynamisk miljö med starkt säljdriv En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Ett börsnoterat bolag i stark tillväxt Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 340 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta vår COO, Joel Klingspor ([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

26 april 2024
Sista ansökan:
7 juni 2024
Junior Onsite Tekniker - sökes till Connect i Göteborg

Är du i början av din karriär och har ett stort intresse för IT?Vi söker en serviceminded Onsite Teknikersom trivs med att vara ute hos kunder, skapa förtroende och bygga starka kundrelationer. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att lösa löpande uppdrag ute hos våra kunder med målet att bygga upp din kompetens och klättra internt. I din roll hos ossI din roll som onsite tekniker kommer du att spela en avgörande roll inom region väst, med utgångspunkt från vårt centrala huvudkontor i Göteborg. Här kommer du att vara en del av ett dynamiskt konsultteam som består av en mix av erfarna seniora konsulter och lovande juniora talanger, totalt sju personer, som alla delar samma passion och driv för IT. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge support till våra kunder runt om i Göteborgsområdet genom att åka ut på korta uppdrag. Det kan innefatta allt från att lösa enklare användarfrågor till att sätta upp brandväggar, accesspunkter eller att felsöka nätverk. Vi tror på att ge dig möjlighet att växa och utvecklas i din roll, vilket innebär att du kontinuerligt kommer att utmanas med nya uppgifter och ges möjlighet att ta dig an mer komplexa projekt i framtiden. Som en del av vårt team kommer du att ha tillgång till erfarna seniora kollegor och en närvarande chef som stöttar och vägleder dig på din resa mot framgång. Vi ser till att du får rätt förutsättningar och stöd för att du ska kunna lyckas och växa i din roll. På Connect finns det en stark kultur av utveckling och möjligheter till personlig tillväxt. Om du brinner för IT och känner att det är dags att ta nästa steg i din karriär, så har du verkligen hamnat på rätt plats! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och stödja dig på din resa. Din bakgrund och profil För att lyckas i din roll som onsite tekniker bör du ha ett stort tekniskt intresse, antingen via tidigare erfarenhet eller från en teknisk utbildning.Du bör känna dig trygg i din tekniska kompetens och ha ett naturligt engagemang för IT och är således involverad och driven i det arbetet du gör, både mot kollegor och mot kund. Du bör även trivas i en roll med mycket ansvar och tar både funktionalitet och säkerhet i beaktning. Att ha hög grad av servicekänsla är en självklarhet samt en god kommunikativ förmåga. Du kan arbeta självständigt men gillar också att samarbeta med dina kollegor. Krav Genomförd utbildning inom IT från universitet eller yrkeshögskola. Flytande Svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Meriterande Erfarenhet av Microsoft 365 Erfarenhet av Active Directory, Azure AD Erfarenhet av teknisk support inom IT och/eller dokument Intresse av nätverk Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varför Connect? Vi uppmuntrar samt stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Du som medarbetare är därför viktig för oss! Genom Connect kommer du att få ta del av: Certifieringar och utbildningar inom IT Glada och drivna kollegor En dynamisk miljö med tekniskt kunniga kollegor En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Madeleine Kristiansson([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

23 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024
Kundansvarig IT-säljare - sökes till Region Väst

Söker du en spännande utmaning där du kan ta ditt tekniska kunnande till nästa nivå? Vi letar efter en skicklig B2B säljare som har ett stort intresse för att forma optimerade IT-lösningar hos våra kunder. Hos oss får du möjligheten att vara en nyckelperson i att skapa nya affärer tillsammans med drivna kollegor. Vi ser fram emot att få ha dig med på vår resa! I din roll I rollen som kundansvarig säljare/KAM på Connect kommer du tillhöra ett centralt team i Halmstad och vara en del av region väst. Vi har kontor från Halmstad upp till Göteborg, placeringsort är därför valfri.Vår ambition är att göra IT enkelt. Som kundansvarig kommer du därmed att arbeta med befintliga IT-kunder i regionen tillsammans med duktiga IT-konsulter för att säkerställa en trygg och stabil leverans. Du kommer att vara deras primära kontaktperson gällande deras IT-lösningar och vara en strategisk partner genom att aktivt bredda affären. Du kommer även att vara ansvarig för att förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda IT-lösningar och vara lyhörd kring vilka förändringar som finns på marknaden. Med din starka förmåga att identifiera affärsmöjligheter och driva försäljning kommer du att bidra till företagets tillväxt och framgång genom IT-försäljning. I din roll ingår: Vidareutveckling av din kundportfölj. Leverans mot budget samt aktivitetsmål. Fysiska kundbesök. Connect är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder både produktförsörjning, tjänstepaketeringar, molnlösningar, servicedesk som tjänst, övervakning, IT-säkerhet och mycket mer. Du kommer därmed ha möjlighet att utveckla din säljförmåga och bygga upp din kunskap och nätverk inom IT-branschen. Du rapporterar till försäljningschefen och har dessutom extra stöttning från mycket erfarna och duktiga kollegor som hjälper dig lyckas i rollen. Du kommer bli en del av en mindre region i ett ”större” bolag. I Halmstad har vi en stark teamkänsla där du har möjlighet att bolla med både juniora och seniora kollegor. Vi tror på stark laganda där vi hjälper och stöttar varandra till framgång. Din bakgrund och profil För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet av försäljning både inom nykundsbearbetning och förvaltning. Du är duktig på att skapa förtroende och vara skicklig på att bygga långsiktiga relationer. För att du ska lyckas uppnå bästa möjliga resultat krävs det att du är strukturerad och har ett gott sinne för planering och prioritering. Du är en person som inte kastar in handduken när det blir tufft och är den man vill ha både i sitt lag och som vän. Krav Du har några års arbetslivserfarenhet av försäljning inom IT, gärna inom B2B. Kunskap inom övergripande IT-lösningar (M365, infrastruktur, onprem-lösningar, cloudlösningar etc.) Stor vana att strukturera och planera din tid självständigt. Flytande språkkunskap i svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Varför Connect? Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. Du kommer även få stort inflytande i att skapa ett konkurrenskraftigt bolag inom IT- och telekombranschen i Sverige. Connect är för oss enda kända företaget som skapar egenproducerade tjänster och säljer direkt till marknaden så här kan du vara med och utveckla affären. Du kommer även att få ta del av: Ett förvärvsintensivt och framåtlutat bolag Mellanstort bolag i tillväxt med stora karriärmöjligheter Vi finns placerade på många orter som möjliggör geografisk förflyttning En entreprenörsdriven miljö med starkt säljdriv En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Pågående optionsprogram Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Sanna Helldén ([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Kundansvarig IT-säljare - sökes till Connect i Halmstad

Söker du en spännande utmaning där du kan ta ditt tekniska kunnande till nästa nivå? Vi letar efter en skicklig B2B säljare som har ett stort intresse för att forma optimerade IT-lösningar hos våra kunder. Hos oss får du möjligheten att vara en nyckelperson i att skapa nya affärer tillsammans med drivna kollegor. Vi ser fram emot att få ha dig med på vår resa! I din roll I rollen som kundansvarig säljare/KAM på Connect kommer du tillhöra ett centralt team i Halmstad och vara en del av region väst. Vi har kontor från Halmstad upp till Göteborg, placeringsort är därför valfri.Vår ambition är att göra IT enkelt. Som kundansvarig kommer du därmed att arbeta med befintliga IT-kunder i regionen tillsammans med duktiga IT-konsulter för att säkerställa en trygg och stabil leverans. Du kommer att vara deras primära kontaktperson gällande deras IT-lösningar och vara en strategisk partner genom att aktivt bredda affären. Du kommer även att vara ansvarig för att förstå kundernas behov och erbjuda skräddarsydda IT-lösningar och vara lyhörd kring vilka förändringar som finns på marknaden. Med din starka förmåga att identifiera affärsmöjligheter och driva försäljning kommer du att bidra till företagets tillväxt och framgång genom IT-försäljning. I din roll ingår: Vidareutveckling av din kundportfölj. Leverans mot budget samt aktivitetsmål. Fysiska kundbesök. Connect är en helhetsleverantör inom IT och erbjuder både produktförsörjning, tjänstepaketeringar, molnlösningar, servicedesk som tjänst, övervakning, IT-säkerhet och mycket mer. Du kommer därmed ha möjlighet att utveckla din säljförmåga och bygga upp din kunskap och nätverk inom IT-branschen. Du rapporterar till försäljningschefen och har dessutom extra stöttning från mycket erfarna och duktiga kollegor som hjälper dig lyckas i rollen. Du kommer bli en del av en mindre region i ett ”större” bolag. I Halmstad har vi en stark teamkänsla där du har möjlighet att bolla med både juniora och seniora kollegor. Vi tror på stark laganda där vi hjälper och stöttar varandra till framgång. Din bakgrund och profil För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet av försäljning både inom nykundsbearbetning och förvaltning. Du är duktig på att skapa förtroende och vara skicklig på att bygga långsiktiga relationer. För att du ska lyckas uppnå bästa möjliga resultat krävs det att du är strukturerad och har ett gott sinne för planering och prioritering. Du är en person som inte kastar in handduken när det blir tufft och är den man vill ha både i sitt lag och som vän. Krav Du har några års arbetslivserfarenhet av försäljning inom IT, gärna inom B2B. Kunskap inom övergripande IT-lösningar (M365, infrastruktur, onprem-lösningar, cloudlösningar etc.) Stor vana att strukturera och planera din tid självständigt. Flytande språkkunskap i svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Varför Connect? Vi erbjuder en position i en väletablerad verksamhet med drivna och engagerade medarbetare samt god potential för ytterligare tillväxt. Du kommer även få stort inflytande i att skapa ett konkurrenskraftigt bolag inom IT- och telekombranschen i Sverige. Connect är för oss enda kända företaget som skapar egenproducerade tjänster och säljer direkt till marknaden så här kan du vara med och utveckla affären. Du kommer även att få ta del av: Ett förvärvsintensivt och framåtlutat bolag Mellanstort bolag i tillväxt med stora karriärmöjligheter Vi finns placerade på många orter som möjliggör geografisk förflyttning En entreprenörsdriven miljö med starkt säljdriv En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Pågående optionsprogram Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Sanna Helldén ([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

23 april 2024
Sista ansökan:
31 maj 2024
Junior Onsite Tekniker - sökes till Connect i Göteborg

Är du i början av din karriär och har ett stort intresse för IT?Vi söker en serviceminded Onsite Teknikersom trivs med att vara ute hos kunder, skapa förtroende och bygga starka kundrelationer. Din huvudsakliga uppgift kommer att vara att lösa löpande uppdrag ute hos våra kunder med målet att bygga upp din kompetens och klättra internt. I din roll hos ossI din roll som onsite tekniker kommer du att spela en avgörande roll inom region väst, med utgångspunkt från vårt centrala huvudkontor i Göteborg. Här kommer du att vara en del av ett dynamiskt konsultteam som består av en mix av erfarna seniora konsulter och lovande juniora talanger, totalt sju personer, som alla delar samma passion och driv för IT. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge support till våra kunder runt om i Göteborgsområdet genom att åka ut på korta uppdrag. Det kan innefatta allt från att lösa enklare användarfrågor till att sätta upp brandväggar, accesspunkter eller att felsöka nätverk. Vi tror på att ge dig möjlighet att växa och utvecklas i din roll, vilket innebär att du kontinuerligt kommer att utmanas med nya uppgifter och ges möjlighet att ta dig an mer komplexa projekt i framtiden. Som en del av vårt team kommer du att ha tillgång till erfarna seniora kollegor och en närvarande chef som stöttar och vägleder dig på din resa mot framgång. Vi ser till att du får rätt förutsättningar och stöd för att du ska kunna lyckas och växa i din roll. På Connect finns det en stark kultur av utveckling och möjligheter till personlig tillväxt. Om du brinner för IT och känner att det är dags att ta nästa steg i din karriär, så har du verkligen hamnat på rätt plats! Vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team och stödja dig på din resa. Din bakgrund och profil För att lyckas i din roll som onsite tekniker bör du ha ett stort tekniskt intresse, antingen via tidigare erfarenhet eller från en teknisk utbildning.Du bör känna dig trygg i din tekniska kompetens och ha ett naturligt engagemang för IT och är således involverad och driven i det arbetet du gör, både mot kollegor och mot kund. Du bör även trivas i en roll med mycket ansvar och tar både funktionalitet och säkerhet i beaktning. Att ha hög grad av servicekänsla är en självklarhet samt en god kommunikativ förmåga. Du kan arbeta självständigt men gillar också att samarbeta med dina kollegor. Krav Genomförd utbildning inom IT från universitet eller yrkeshögskola. Flytande Svenska och engelska i tal och skrift. B-körkort. Meriterande Erfarenhet av Microsoft 365 Erfarenhet av Active Directory, Azure AD Erfarenhet av teknisk support inom IT och/eller dokument Intresse av nätverk Om InfraCom Group AB InfraCom Group AB (publ) är en ledande aktör inom IT-infrastruktur. Sedan 1999 erbjuder InfraCom Group tjänster inom mobil- och fasttelefoni, molnväxel, internet via fiber, server hosting och webbplattformar. Företaget har ca 20 000 kunder företrädesvis inom SME-segmentet samt offentlig förvaltning. Under året har Connect blivit en del av InfraCom-koncernen. Förvärvet bidrar med ännu fler egenproducerade och kostnadseffektiva lösningar. Tillsammans med InfraCom:s produktion av IT drift och smarta telefonilösningar och Connects sälj- och konsultorganisation kan vi skräddarsy lösningar som passar våra kunders behov och önskemål. Vi kommer att fortsätta att fokusera på att leverera högkvalitativa och pålitliga tjänster samtidigt som vi investerar i innovation och teknik för att hålla oss i framkant av branschens utveckling. Summeringen av vårt erbjudande skulle kunna beskrivas som tjänster och produkter inom; IT, Print & Digitalisering, Möteslösningar och Telefoni, producerat i InfraCom och framburet till marknaden av Connect. Grundat 1997 20 000 kunder Omsättning ca 800 miljoner 320 medarbetare 20 kontor, från Malmö i söder till Östersund i norr samt representationskontor i Norge och Finland Huvudkontor i Göteborg Certifierade enligt ISO9001, ISO14001 och ISO27001 Varför Connect? Vi uppmuntrar samt stöttar varandra, och tar vara på våra individuella förmågor, perspektiv och erfarenheter. Du som medarbetare är därför viktig för oss! Genom Connect kommer du att få ta del av: Certifieringar och utbildningar inom IT Glada och drivna kollegor En dynamisk miljö med tekniskt kunniga kollegor En arbetsplats med stort fokus på trivsel, sammanhållning och ha kul på jobbet! Konkurrensmässiga löner och villkor, tjänstepension och friskvårdsbidrag. Ett bolag som är anslutna till kollektivavtal Varmt välkommen med din ansökan! Har du frågor kring rollen eller din ansökan kan du kontakta Madeleine Kristiansson([email protected]). Urval och intervjuer sker löpande vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

2 april 2024
Sista ansökan:
6 maj 2024