Retail Knowledge Sweden AB jobb

Lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB

Butikschef - Twilfit by Change, Gävle
Retail Knowledge Sweden AB
Chefer inom handel

Butikschef till Twilfit by Change Gävle Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, då är Twilfit by Change din nästa arbetsplats! Vi letar efter en butikschef som är driven, engagerad och kan coacha sina medarbetare till att skapa förstklassig köpupplevelse för våra kunder. Som Butikschef på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek. På Twilfit by Change inser vi att det är våra duktiga Butikschefer, som genom sitt dagliga engagemang skapar värde för både våra kunder, medarbetare och företaget. Därför är det också helt naturligt att du som Butikschef får del av det resultat som du skapar. KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN BRA ATMOSFÄR? Vi söker dig som är framgångsrik i din roll som Butikschef eller ledare från en liknande position. Du har skapat dina resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att visa dem vägen. Vi förväntar oss att du: Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser. En erfaren ledare som kan coacha och inspirera för utveckla medarbetarna till att nå sina egna och butikens mål. Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder – en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande. Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer. Som butikchef förväntar vi oss att du tar det fulla ansvaret för butikens dagliga verksamhet så att butiksmålen kan uppnås. DU HAR ERFARENHET AV: Personalplanering och optimal schemaläggning. . Du har förmågan att skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan och detta kommer att synas i din P&L. Ledning och coachning av dina medarbetare. Säljträning Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål Se till att butikens uttryck alltid följer gällande riktlinjer. Administrativa uppgifter och håller alla deadlines Dialog med huvudkontoret VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV OSS? På Twilfit by Change är vi mycket fokuserade på din framgång, eftersom vi vet att framgången för vår verksamhet beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringsprocess, vi vill göra en så bra matchning som bara möjligt. Du kommer att få en ordentlig onbording, så att du är utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Du kommer även att få ett brett utbud av stöd och service, såsom HR rådgivning, rapporter, budgetar, IT lösningar, som hjälper dig i ditt dagliga arbete så att du kan fokusera på försäljning och coacha dina medarbetarna. Förutom en fast lön, har du möjlighet att få bonus och därmed uppnå vinstdelning i förhållande till de resultat du skapar. På Twilfit by change förväntar vi oss att du driver butiken som om den vore din "egen". I gengäld erbjuder vi dig möjligheten att få ta del av 25-50% av butikens vinst. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i ett ambitiöst och framgångsrikt företag. ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig och skicka en ansökan genom att klicka på "ansök". Vi håller regelbundna intervjuer för tjänsten, välkommen in med din ansökan. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Tatjana Jovanovic, [email protected] men alla ansökningar sker via annons Vi ser fram emot att höra från dig!

2 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juli 2025
HR-administratör - Twilfit by CHANGE Lingerie, Stockholm
Retail Knowledge Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Vi söker en noggrann och ansvarsfull HR-administratör till Twilfit by CHANGE Lingerie. Trivs du med tydliga processer, struktur och att vara en viktig stödfunktion i ett större sammanhang? Då kan du vara den vi söker. Vår HR-avdelning spelar en central roll i att säkerställa ordning och kvalitet i vår organisation, som omfattar 53 butiker och över 350 medarbetare i Sverige. För att fortsätta vårt arbete med att skapa en trygg, välorganiserad och professionell HR-funktion söker vi nu en HR-administratör till vårt huvudkontor. Tjänsten önskas tillsättas omgående. Om tjänsten: Du kommer att vara en viktig del av vårt HR-team och arbeta med noggranna och viktiga uppgifter som kräver integritet, fokus på detaljer och ett gott samarbete. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Administrativt stöd i rekryteringsprocesser Hantering av schemasystem (TimePlan) och schemaläggning Rapportering till myndigheter och externa instanser Utfärdande av anställningsintyg Hantering av HR-mailen och ärendefördelning Koordinering av personalrabatter Nedladdning och uppföljning av dokument Arbete med LinkedIn och intern kommunikation Översättning av dokument mellan svenska och engelska Underhåll och utveckling av HR-processer och mallar enligt GDPR Om dig: Du är noggrann, ansvarsfull och trivs med tydliga arbetsuppgifter. Du uppskattar struktur och kontinuitet, och har en god känsla för kvalitet i både stort och smått. Du har integritet och vill gärna göra rätt från början. Samtidigt är du hjälpsam, samarbetsinriktad och trygg i att stötta andra. Vi tror att du har: Hög noggrannhet och god organisationsförmåga Förmåga att arbeta självständigt efter tydliga rutiner Goda kunskaper i Excel och MS Office Mycket god svenska och engelska i både tal och skrift Erfarenhet av administration, gärna inom HR Erfarenhet av HR-system – TimePlan är meriterande Ett strukturerat och kvalitetsmedvetet arbetssätt Vad vi erbjuder: Du blir en del av ett tryggt och sammansvetsat HR-team där vi arbetar med respekt, stöd och tydlighet. Vi värdesätter din förmåga att se förbättringsmöjligheter och föreslå förbättringar i processerna. Ansökan: Vi ser fram emot att ta del av din ansökan. Urval sker löpande, så vänta inte för länge med att skicka in den. Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
31 juli 2025
Säljare - Ballingslöv, InfraCity
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du arbeta med design och inredning och hjälpa kunder att förverkliga sina drömmar? Trivs du med att skapa långsiktiga relationer och drivs du av att överträffa mål och skapa resultat? Då kan du vara den vi söker till Ballingslöv i InfraCity! Hos Ballingslöv får du möjlighet att vara en del av ett starkt premium varumärke inom kök, badrum och förvaring. Vår vision är enkel: att skapa lösningar som gör våra kunders vardag bättre och roligare. För att nå dit söker vi en engagerad säljare som kan bidra till vår fortsatta framgång. Om rollen Som säljare på Ballingslöv är du en nyckelperson i vår butik och en viktig del i att förverkliga kundernas visioner för deras hem. Du kommer att bygga relationer som varar, skapa skräddarsydda lösningar och bidra till att kunderna får en upplevelse utöver det vanliga. Här är några av de arbetsuppgifter du kommer att ha: Bidra med ett glatt humör som gör att både kunder och kollegor känner sig sedda, uppskattade och välkomna. Sälja och rita kök, badrum och förvaringsinredning enligt Ballingslövs säljprocess och metodik. Aktivt arbeta för att alltid överträffa kundens förväntningar genom att hålla en nära och personlig dialog med kunder under hela köpresan. Genomföra hembesök och aftersales-besök, där du fortsätter att vara en trygg rådgivare för våra kunder. Projektleda och säkerställa att våra kunder får exakt det de behöver i varje projekt – från trygghetspaket till hantverkartjänster. Säkerställa en hög konceptefterlevnad genom att håll en god ordning i utställningen och butiken. Vad förväntar vi oss av dig? Vi söker dig som är lösningsorienterad och brinner för försäljning, samtidigt som du har en genuin passion för att hjälpa människor. Du trivs med att ta ansvar och är en självgående person som ständigt strävar efter att utvecklas. Vi värdesätter: Din förmåga att lyssna, förstå kundens behov och omvandla dem till konkreta lösningar som gör skillnad. Ditt engagemang och driv för att nå dina uppsatta mål – både individuella och för teamet. Din uthållighet och strävan efter att överträffa både dina och andras förväntningar. Ditt intresse för att löpande analysera och kontinuerligt förbättra och finjustera din egen säljprocess för att nå bättre resultat. Vi ser även att du är: Orädd för att lära dig nytt och har en nyfikenhet för att söka svar och vilja utvecklas. En relationsbyggare som trivs med att skapa förtroende och kundrelationer som sträcker sig över tid. Är strukturerad, noggrann och alltid strävar efter att ge ett professionellt bemötande i varje steg. Trivs med att jobba självständigt utifrån angivna metodik, regler, policys och rutiner. Vad erbjuder vi dig? Hos Ballingslöv får du mer än bara en arbetsplats – du får vara en del av ett team som ständigt strävar efter att bli bättre och som värdesätter utveckling och lärande. Vi satsar på våra medarbetare och erbjuder omfattande utbildning och verktyg för att du ska kunna växa och utvecklas i din roll. Vi har inga krav på formell utbildning, men vi lägger desto större vikt på din personliga kompetens, drivkraft och vilja att bidra till vår framgång. Erfarenheter och förutsättningar: Försäljningserfarenhet är meriterande, gärna inom sällanköpshandeln. Du talar och skriver svenska flytande. Info om tjänsten Anställningsform: Tillsvidareanställning på heltid, med arbetstid fördelad på vardagar samt varannan helg. Lön: Fast månadslön under introduktionsperioden (3 mån), därefter helt provisionsbaserad lön. Placering: Butiken i InfraCity, Upplands Väsby Tillträde: Augusti alternativt enligt överenskommelse. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Ballingslöv med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Tina Pascotto. Eventuella frågor görs till: [email protected] Urval, tester och intervjuer sker löpande. Om Ballingslöv Ballingslöv AB ingår i koncernen Ballingslöv International AB, som innefattar flera koncept inom kök, bad och förvaringslösningar och är representerat i stora delar av Europa. Ballingslöv International ägs till 100 % av Stena Adactum AB. Historien om Ballingslöv AB är på många sätt historien om svenska kök och hem. I mer än 90 år har vi byggt svenska kök som anpassas efter tidens behov och önskemål. Vi har sett trender komma och gå, men har konsekvent hållit fast vid vår filosofi om att kvalitet och erfarenhet är vägen framåt. Vi är alltid nyfikna på nya lösningar och bygger fortfarande kök, badrum och förvaring med samma Ballingslövsanda som tidigare. Idag talar vi gärna om Var Dags Glädje – för det är just vad ett bra kök ska vara: en källa till vardagsglädje. Läs mer om Ballingslöv här. Välkommen med din ansökan.

3 dagar sedan
Sista ansökan:
10 december 2025
Personal shopper - Twilfit by Change, Tyresö
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Personal Shoppers sökes till CHANGE LINGERIE POP - UP CHANGE POP – UP kommer till TYRESÖ - och vi behöver dig i vårt nya team. I augusti öppnar vi en Outlet-butik i Tyresö och vi söker engagerade och energiska kollegor för både deltid och heltid. Om du älskar personlig försäljning och brinner för att ge kunderna den bästa upplevelsen genom att hjälpa dem att hitta de perfekta underkläderna för deras kroppstyp, vill vi höra från dig! För att lyckas i den här rollen behöver du motiveras av personlig kundkontakt och trivas i en hektisk vardag. Om du är den som bidrar till god stämning och sätter en ära i att vara en bra kollega kommer du att passa bra in på CHANGE. Vad innebär jobbet? Som en del av vårt team kommer du att hjälpa till att skapa rätt atmosfär i vår Pop-Up-butik. Dina uppgifter kommer omfatta uppackning, uppställning av varor och olika praktiska uppgifter. Viktigast av allt är att du skapar en unik atmosfär för våra besökare och guidar dem till kvalitetsprodukter till exceptionella priser. Vem söker vi ? Vi letar efter energiska och glada kollegor som trivs i en hektisk miljö och tycker om att hjälpa andra. Du bör motiveras av försäljning och vara genuint intresserad av att få dina kunder att känna sig speciella. Med positiv energi och närvaro skapar du en trygg atmosfär, även i intima situationer. Du är proaktiv och självständig, både när du arbetar ensam och tillsammans med dina kollegor. Letar du efter ett spännande jobb i en härlig atmosfär? Skicka då din ansökan till Regional Outlet manager Sverige Lovisa Larson på [email protected], skriv TYRESÖ i ämnesfältet. Intervjuer hålls löpande. Vi ser fram emot att höra från dig Skicka ansökan

7 dagar sedan
Sista ansökan:
10 juli 2025
Butikschef - Brother, Triangeln Malmö
Retail Knowledge Sweden AB
Chefer inom handel

Brothers är en ledande svensk herrmodekedja med 40 butiker i Sverige. Med 30 års erfarenhet på den svenska marknaden har Brothers utvecklat ett brett utbud med starka, välkonstruerade produkter i hög kvalitet med fokus på egen design och uttryck. Tillsammans är vi fler än 250 medarbetare som alla har drivet och ambitionen att erbjuda mode i kombination med enastående service, oavsett tjänst eller ort. Vår ambition är enkel. Vi vill göra det möjligt för varje man att vara sitt bästa jag! Hej Butikschef, letar du efter ett nytt jobb? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll i ett modeföretag. Har du dessutom arbetat med herrmode tycker vi att du skall läsa vidare. Att du gillar försäljning, kunder och att leda andra är en självklarhet. Du vet ju att butikschefsjobbet är varierande och oförutsägbart, dagen blir sällan som planerat och så är det hos oss på Brothers också. Vi vet att du är en tusenkonstnär som kan säga att du kan ha ”många bollar i luften” på riktigt, inte bara som en sliten klyscha. Vi som vet, vi vet. Hos oss kommer du att jobba självständigt i din ’egen’ butik, varför det är viktigt att du är trygg i din roll och är bra på självledarskap. Du har personal- och resultatansvar, driver försäljning, rekryterar personal, håller medarbetarsamtal, jobbar som visual merchandiser och allt annat man gör som butikschef. Du måste ha grundkunskap inom arbetsrätt och kunna schemaläggning. Det är bra om du även har baskunskap inom arbetsmiljö, men det är inget krav då en kurs i SAM ingår i din introduktion. Du behöver gilla att ta i där det behövs, leda och utveckla andra, samt vara lösningsorienterad och ha ett positivt, pragmatiskt förhållningssätt. Inom handel varierar arbetsmängden beroende på säsong, vilket kräver att du kan arbeta flexibelt. När det är som mest att göra, trivs du som allra bäst. Blir du nyfiken på rollen? Då tycker vi att du skall söka, det finns mycket mer att berätta om både Brothers och den lediga tjänsten. Just nu söker vi vikarierande butikschef till vår butik i Malmö, Triangeln till och med maj 2027. Arbetstid 40 h/v (100%), med tillsättning snarast möjligt. Observera att schemat innefattar vardagar, kvällar och helger. Vi vill hjälpa våra kunder till att vara sitt bästa jag genom det de har på sig – och vi vill att du skall vara ditt bästa jag i din roll som butikschef på Brothers! Butikschef Brothers Malmö, Triangeln (vikariat) - Brothers

9 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Butikschef - Brothers, Borlänge
Retail Knowledge Sweden AB
Chefer inom handel

Brothers är en ledande svensk herrmodekedja med 40 butiker i Sverige. Med 30 års erfarenhet på den svenska marknaden har Brothers utvecklat ett brett utbud med starka, välkonstruerade produkter i hög kvalitet med fokus på egen design och uttryck. Tillsammans är vi fler än 250 medarbetare som alla har drivet och ambitionen att erbjuda mode i kombination med enastående service, oavsett tjänst eller ort. Vår ambition är enkel. Vi vill göra det möjligt för varje man att vara sitt bästa jag! Hej Butikschef, letar du efter ett nytt jobb? Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av en liknande roll i ett modeföretag. Har du dessutom arbetat med herrmode tycker vi att du skall läsa vidare. Att du gillar försäljning, kunder och att leda andra är en självklarhet. Du vet ju att butikschefsjobbet är varierande och oförutsägbart, dagen blir sällan som planerat och så är det hos oss på Brothers också. Vi vet att du är en tusenkonstnär som kan säga att du kan ha ”många bollar i luften” på riktigt, inte bara som en sliten klyscha. Vi som vet, vi vet. Hos oss kommer du att jobba självständigt i din ’egen’ butik, varför det är viktigt att du är trygg i din roll och är bra på självledarskap. Du har personal- och resultatansvar, driver försäljning, rekryterar personal, håller medarbetarsamtal, jobbar som visual merchandiser och allt annat man gör som butikschef. Du måste ha grundkunskap inom arbetsrätt och kunna schemaläggning. Det är bra om du även har baskunskap inom arbetsmiljö, men det är inget krav då en kurs i SAM ingår i din introduktion. Du behöver gilla att ta i där det behövs, leda och utveckla andra, samt vara lösningsorienterad och ha ett positivt, pragmatiskt förhållningssätt. Inom handel varierar arbetsmängden beroende på säsong, vilket kräver att du kan arbeta flexibelt. När det är som mest att göra, trivs du som allra bäst. Blir du nyfiken på rollen? Då tycker vi att du skall söka, det finns mycket mer att berätta om både Brothers och den lediga tjänsten. Just nu söker vi vikarierande butikschef till vår butik i Borlänge till och med juni 2027. Arbetstid 34 h/v (85%), med tillsättning snarast möjligt. Observera att schemat innefattar vardagar, kvällar och helger. Vi vill hjälpa våra kunder till att vara sitt bästa jag genom det de har på sig – och vi vill att du skall vara ditt bästa jag i din roll som butikschef på Brothers! Butikschef Brothers Borlänge (vikariat) - Brothers

9 dagar sedan
Sista ansökan:
1 juli 2025
Assisterande Butikschef - Twilfit by Change, Täby
Retail Knowledge Sweden AB
Chefer inom handel

Assisterande Store Manager till Twilfit by Change, Täby Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, så kan Twilfit by Change bli din nästa arbetsplats! Vi söker nu en duktig 2nd Store Manager till vår butik i Täby. Vi söker dig som är driven, engagerad och kan arbeta tillsammans med Store Manager i butiken med att coacha teamet till att skapa förstklassig köpupplevelse för våra kunder. Som 2nd Store Manager på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek. VAD INNEBÄR JOBBET? När du anställs som 2nd Store Manager i en Twilfit by CHANGE butik så får du möjlighet att driva en butik och leda ett team, samtidigt som du får stöd och vägledning av Store Manager i butiken. Dessutom får du tillgång till ett brett utbud av tjänster som hjälper dig att fokusera på försäljning och medarbetare. Det handlar bland annat om IT-lösningar, budgetar, rapporter, varor, marknadsföringsmaterial och HR-rådgivning. I den här rollen är det stort fokus på att optimera försäljningen och kundupplevelsen i butiken, så du behöver verkligen drivas av att vara på försäljningsgolvet med kunder och dina kollegor. Som 2nd Store Manager har du ett nära samarbete med Store Manager för butikens dagliga drift så att butikens mål kan uppnås. Detta innebär bland annat: Planering av bemanning och schemaläggning enligt timbudget Ledning och coachning av dina medarbetare Utbildning i försäljning Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål Skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan för att driva försäljning Säkerställa att butikens utseende alltid följer gällande riktlinjer Administrativa uppgifter Dialog med huvudkontoret KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN HÄRLIG STÄMNING? Vi söker dig som kan skapa framgång som 2nd Store Manager Du har tidigare uppnått resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att vara en förebild och visa vägen. Vi föreställer oss att du: Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser. En ledare som kan coacha, inspirera och har tydliga förväntningar på dina medarbetare för att utveckla varje individ i teamet till att nå sina egna och butikens mål. Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder – en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande. Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer. Har tidigare erfarenhet ifrån retail och ledarskap VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV CHANGE? På Twilfit by CHANGE är vi dedikerade till din framgång eftersom vi vet att företagets framgång beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringsprocess för att se till att du och vi är rätt matchning. Du kommer att få en grundlig onboarding , så att du är ordentligt utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Förutom fast lön, så får du möjlighet att utvecklas till att själv bli Store Manager och då få möjlighet att bli en Store Manager partner och få vinstdelning baserat på de resultat du skapar. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i en ambitiös och framgångsrik verksamhet. ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig då att skicka in en ansökan och CV genom att klicka på ”ansök”. Vi håller intervjuer för tjänsten löpande. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR på [email protected] Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar som inkommer via e-post kommer inte att beaktas. Vi ser fram emot att höra från dig CHANGE Lingerie är ett framgångsrikt danskt detaljhandels- och e-handelsföretag i stark tillväxt. Vi designar, utvecklar och tillverkar våra egna produkter, som säljs i våra över 300 Change Lingerie-konceptbutiker och onlinebutiker i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Polen, Tyskland, Spanien, Österrike och Kanada. Vi är för närvarande marknadsledande i Skandinavien och expanderar vår verksamhet på de andra marknaderna. CHANGE har ca 1.600 anställda och en årlig omsättning på +850 miljoner DKK. #CHANGELINGERIESVERIGE

24 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Butikssäljare - Marty, Bromma
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

SOMMARVIKARIAT 30H/V SÖKES TILL MARTY BROMMA! Vi söker en ny medarbetare som kan arbeta från V.28 – V.33. Tjänsten är ett semestervikariat där arbetstiden är förlagd under vardagar, kvällar och helger. Du kommer tillsammans med övriga team medlemmar ansvara för att maximera försäljningen i butik, samt öka konsumenternas kunskap om Marty och våra varumärken och per automatik blir ni ambassadörer för Marty. Ni har en god förmåga att prioritera, ni utför ert arbete strukturerat med mycket god kvalitet där ert personliga engagemang bidrar till kunduppleveser utöver det vanliga. För att lyckas i rollen anser vi att man måste ha passion för mode och trender. Man ska älska kundmötet och tycka om sociala interaktioner. Som person har du god självinsikt och förmågan att motivera, engagera och utveckla dina kollegor med en positiv, ödmjuk inställning. Du är en självgående, flexibel lagspelare med stort engagemang inom försäljning. Genom ditt brinnande intresse för sälj & service samt förmågan att kunna läsa av människor, blir du en nyckelperson, inte bara för Marty, utan även för konsumenterna. Tidigare erfarenhet inom försäljning samt detaljhandeln ser vi som meriterande och att du har fyllt 18 år är ett krav för att söka tjänsten. Vidare behöver du trivas med att arbeta i en mycket dynamisk och flexibel miljö, med högt tempo. I tjänsten erbjuds möjligheter att arbeta med många etablerade varumärken, i en utvecklande miljö. Bland bolagets mest välkända kan nämnas Stenströms, Sand, Busnel, Oscar Jacobson, Filippa K Hansen & Jacob m.fl. Anställningen sker i bolaget Marty Group, tjänsten är på cirka 30h/veckan och eventuell chans till extra arbete under hösten kan vara aktuellt där du till största del kommer arbeta helg samt enstaka vardagar enligt överenskommet grundschema på månadsbasis. Om tjänsten: Titel: Säljare Anställning: Semestervikariat V.28 – V.33 Rapporterar till: Butikschef Tjänsteställe: Bromma Anställningstid: 30h/v Förmåner: Pension och försäkringar enligt kollektivavtal Handelsanställdas förbund Ansökan med CV och personligt brev mailas till: [email protected] Märk ämnesraden i din ansökan med ”MARTY – BROMMA”. Sista ansökningsdag är Torsdag den 19-JUNI 2025, intervjuer sker löpande. Välkommen in med din ansökan!

27 dagar sedan
Sista ansökan:
27 juni 2025
Assisterande Butikschef - Twilfit by Change, Drottninggatan
Retail Knowledge Sweden AB
Chefer inom handel

Assisterande Store Manager till Twilfit by Change, Drottninggatan Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, så kan Twilfit by Change bli din nästa arbetsplats! Vi söker nu en duktig 2nd Store Managers till vår butik på Drottninggatan. Vi söker dig som är driven, engagerad och kan arbeta tillsammans med Store Manager i butiken med att coacha teamet till att skapa förstklassig köpupplevelse för våra kunder. Som 2nd Store Manager på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek. VAD INNEBÄR JOBBET? När du anställs som 2nd Store Manager i en Twilfit by CHANGE butik så får du möjlighet att driva en butik och leda ett team, samtidigt som du får stöd och vägledning av Store Manager i butiken. Dessutom får du tillgång till ett brett utbud av tjänster som hjälper dig att fokusera på försäljning och medarbetare. Det handlar bland annat om IT-lösningar, budgetar, rapporter, varor, marknadsföringsmaterial och HR-rådgivning. I den här rollen är det stort fokus på att optimera försäljningen och kundupplevelsen i butiken, så du behöver verkligen drivas av att vara på försäljningsgolvet med kunder och dina kollegor. Som 2nd Store Manager har du ett nära samarbete med Store Manager för butikens dagliga drift så att butikens mål kan uppnås. Detta innebär bland annat: Planering av bemmaning och schemaläggning enligt timbudget Ledning och coachning av dina medarbetare Utbildning i försäljning Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål Skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan för att driva försäljning Säkerställa att butikens utseende alltid följer gällande riktlinjer Administrativa uppgifter Dialog med huvudkontoret KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN HÄRLIG STÄMNING? Vi söker dig som kan skapa framgång som 2nd Store Manager Du har tidigare uppnått resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att vara en förebild och visa vägen. Vi föreställer oss att du: Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser. En ledare som kan coacha, inspirera och har tydliga förväntningar på dina medarbetare för att utveckla varje individ i teamet till att nå sina egna och butikens mål. Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder – en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande. Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer. Har tidigare erfarenhet ifrån retail och ledarskap VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV CHANGE? På Twilfit by CHANGE är vi dedikerade till din framgång eftersom vi vet att företagets framgång beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringsprocess för att se till att du och vi är rätt matchning. Du kommer att få en grundlig onboarding , så att du är ordentligt utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Förutom fast lön, så får du möjlighet att utvecklas till att själv bli Store Manager och då få möjlighet att bli en Store Manager partner och få vinstdelning baserat på de resultat du skapar. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i en ambitiös och framgångsrik verksamhet. ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig då att skicka in en ansökan och CV genom att klicka på ”ansök”. Vi håller intervjuer för tjänsten löpande. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR på [email protected] Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar som inkommer via e-post kommer inte att beaktas. Vi ser fram emot att höra från dig CHANGE Lingerie är ett framgångsrikt danskt detaljhandels- och e-handelsföretag i stark tillväxt. Vi designar, utvecklar och tillverkar våra egna produkter, som säljs i våra över 300 Change Lingerie-konceptbutiker och onlinebutiker i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Polen, Tyskland, Spanien, Österrike och Kanada. Vi är för närvarande marknadsledande i Skandinavien och expanderar vår verksamhet på de andra marknaderna. CHANGE har ca 1.600 anställda och en årlig omsättning på +850 miljoner DKK. #CHANGELINGERIESVERIGE

29 dagar sedan
Sista ansökan:
29 juni 2025
Assisterande butikschef - Twilfit by Change, Fältöversten
Retail Knowledge Sweden AB
Chefer inom handel

Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, så kan Twilfit by Change bli din nästa arbetsplats! Vi söker nu en duktig 2nd Store Managers till vår butik i Fältöversten. Vi söker dig som är driven, engagerad och kan arbeta tillsammans med Store Manager i butiken med att coacha teamet till att skapa förstklassig köpupplevelse för våra kunder. Som 2nd Store Manager på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek. VAD INNEBÄR JOBBET? När du anställs som 2nd Store Manager i en Twilfit by CHANGE butik så får du möjlighet att driva en butik och leda ett team, samtidigt som du får stöd och vägledning av Store Manager i butiken. Dessutom får du tillgång till ett brett utbud av tjänster som hjälper dig att fokusera på försäljning och medarbetare. Det handlar bland annat om IT-lösningar, budgetar, rapporter, varor, marknadsföringsmaterial och HR-rådgivning. I den här rollen är det stort fokus på att optimera försäljningen och kundupplevelsen i butiken, så du behöver verkligen drivas av att vara på försäljningsgolvet med kunder och dina kollegor. Som 2nd Store Manager har du ett nära samarbete med Store Manager för butikens dagliga drift så att butikens mål kan uppnås. Detta innebär bland annat: Planering av bemanning och schemaläggning enligt timbudget Ledning och coachning av dina medarbetare Utbildning i försäljning Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål Skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan för att driva försäljning Säkerställa att butikens utseende alltid följer gällande riktlinjer Administrativa uppgifter Dialog med huvudkontoret KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN HÄRLIG STÄMNING? Vi söker dig som kan skapa framgång som 2nd Store Manager Du har tidigare uppnått resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att vara en förebild och visa vägen. Vi föreställer oss att du: Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser. En ledare som kan coacha, inspirera och har tydliga förväntningar på dina medarbetare för att utveckla varje individ i teamet till att nå sina egna och butikens mål. Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder – en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande. Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer. Har tidigare erfarenhet ifrån retail och ledarskap VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV CHANGE? På Twilfit by CHANGE är vi dedikerade till din framgång eftersom vi vet att företagets framgång beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringssprocess för att se till att du och vi är rätt matchning. Du kommer att få en grundlig onboarding , så att du är ordentligt utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Förutom fast lön, så får du möjlighet att utvecklas till att själv bli Store Manager och då få möjlighet att bli en Store Manager partner och få vinstdelning baserat på de resultat du skapar. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i en ambitiös och framgångsrik verksamhet. ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig då att skicka in en ansökan och CV genom att klicka på ”ansök”. Vi håller intervjuer för tjänsten löpande. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta HR på [email protected] Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Ansökningar som inkommer via e-post kommer inte att beaktas. Vi ser fram emot att höra från dig CHANGE Lingerie är ett framgångsrikt danskt detaljhandels- och e-handelsföretag i stark tillväxt. Vi designar, utvecklar och tillverkar våra egna produkter, som säljs i våra över 300 Change Lingerie-konceptbutiker och onlinebutiker i Danmark, Sverige, Norge, Finland, Polen, Tyskland, Spanien, Österrike och Kanada. Vi är för närvarande marknadsledande i Skandinavien och expanderar vår verksamhet på de andra marknaderna. CHANGE har ca 1.600 anställda och en årlig omsättning på +850 miljoner DKK. #CHANGELINGERIESVERIGE

30 dagar sedan
Sista ansökan:
30 juni 2025