Lediga jobb hos Retail Knowledge Sweden AB
Brinner du för inredning, design och försäljning av kvalitetsmöbler och är en erfaren säljprofil på både privatkund- och företags-/projektmarknaden? Då får du inte missa denna fantastiska möjligheten att bli en del av Slettvoll. Vi söker en engagerad och driven Assisterande Butikschef till Slettvoll - Södergatan i Malmö. Slettvoll är ett av Skandinaviens ledande butikskoncept för möbler och inredning. Sedan 1951 har skickliga hantverkare skapat unika möbler av hög kvalitet i sin egen fabrik på Norges västkust. Möblerna säljs exklusivt i de 18 Slettvoll-butikerna i Norge, Danmark och Sverige. Du kommer att ingå i ett litet men starkt team av engagerade och ambitiösa kollegor! På Slettvoll brinner de för att leverera de bästa inredningslösningarna till sina kunder och värdesätter utmärkt kundservice. Vi förväntar oss att du har ett genuint intresse för möbeldesign och inredning och har gedigen erfarenhet av försäljning, helst från både detaljhandel och B2B/projektförsäljning. Du behöver inte nödvändigtvis komma från möbelbranschen, men det är ett krav att du har en stark kundrelationsförmåga och ett öga för inredningsdesign, detaljer och estetik. Dina personliga egenskaper: - Stark resultatinriktad säljare som trivs både på försäljningsgolvet och i det uppsökande försäljningsarbetet mot affär/projekt. - En initiativrik person som visar engagemang för både försäljningsarbetet, inredningsuppgiften och förberedelse- och uppföljningsarbetet - Brinner för att ge unik kundservice på hög nivå - Tillmötesgående, energisk och positivt driven - Naturligt intresse för möbler och inredning och kan identifiera sig med varumärket Slettvoll - Du är en lagspelare Arbetsbeskrivning: - Kundrådgivning - skapa en unik kundupplevelse för alla kunder och kunna läsa av och anpassa sig efter den enskilda kundens behov. - Butiksförsäljning, projektförsäljning och kundmöten - Samarbeta med butikschefen i ett dagligt ledningsansvar - Hantera både små och stora inredningsprojekt - Delta i alla rutiner inom butiksdrift, lager, orderhantering och stängning - Delta i kundleveranser inkl. styling Tjänsten är en 12 månaders projektanställning på 100%, med goda möjligheter till förlängning för rätt person. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Retail Knowledge Kim Aaskov på Tel: +45 2117 5760.
Brinner du för personlig försäljning och kundservice? Då kan det vara dig vi söker! Vi söker just nu Personal Shopper 20 tim till Twilfit by Change Luleå. Tjänsten är ett vikariat Vad kännetecknar våra mest framgångsrika personal shoppers? - Du motiveras av att ge service och personlig försäljning till våra kunder - Du älskar kundmötet och strävar alltid efter att ge den bästa köpupplevelsen till våra besökare. - Du är social, framåt och har en god energi som smittar av sig - Du är en inspirerande säljare som får kunden att känna sig väl omhändertagen och speciell - Du är flexibel och är en teamplayer som har lätt för att samarbeta med andra och motiveras av att teamet når gemensamma mål - Du vill utvecklas inom din roll och trivs med individuella mål Vad erbjuder vi dig: Du kommer få en gedigen och fortlöpande utbildning både av din butikschef samt din säljcoach. Dessutom kommer vi se till att du blir bland de bästa i detaljhandeln. Detta görs bland annat genom e-lärande, men också genom utbildning och coachning i butiken. Lön enligt kollektivavtal. Du kommer att bli en del av ett företag som drivs av passionerade medarbetare, som oavsett position arbetar hårt för att alltid leverera de bästa produkterna med en personlig service till våra kunder. Vi förväntar oss en serviceinriktad, självgående säljare med god energi och höga ambitioner. Varje dag på Twilfit by Change Lingerie lyckas vi med vårt mål att ge varje kvinna möjligheten att få extraordinära underkläder - oavsett kroppsform och storlek. Framgången drivs av passion, omtanke till varje kund och en stark vilja att förverkliga tillväxtpotentialen i våra butiker. Vill du delta i resan tillsammans med oss? Nyckeln till att bli en framgångsrik säljare hos oss är att förse våra kunder med en unik och exceptionell kundupplevelse, där vi guidar våra kunder genom vårt stora utbud med 88 olika bh -storlekar genom personlig service. Låter detta som något för dig? Sök då denna tjänst! Ansök nu Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen in med din ansökan redan idag. Skicka oss din ansökan så snart som möjligt genom att använda länken "Sök tjänsten". Intervjuer hålls löpande
Brinner du för kommersiellt marknadsarbete och har ett starkt driv i försäljning? Ta chansen att bli en del av tillväxtresan för det Europa- ledande hudvårdsmärket BABOR i Norden. (Sverige, Finland och Danmark). Vi söker efter dig som brinner för marknadsföring som som vill utvecklas i din roll som Nordisk Marknadsansvarig tillsammans med oss på BABOR. Du kommer att vara ansvarig för att det operativa utförandet av marknadsarbetet mot våra återförsäljare och framtagande av vår kommersiella strategi för de olika försäljningskanalerna inom professionals och retail/etail. Din roll som Nordisk Marknadsansvarig kommer att innebära mycket ”hands-on” mässigt arbete. Du är en del av ett mindre team bestående av 8 personer och du är direktrapporterande till VD:n som sitter i Stockholm. Du kommer även vara en del i det globala marknadsteamet som är baserat på HQ i Tyskland. Som Nordisk Marknadsansvarig på BABOR kommer du att arbeta både strategiskt och operativt på de olika marknaderna. Rollen innebär omfattande resor i Norden med basen i dotterbolaget i Sverige, Stockholm. Din bakgrund och profil - Kandidatexamen i marknadsföring. - Vi ser att du är en ambitiös, nyfiken och självgående person med gedigen passion för att skapa resultat! - Tidigare erfarenhet i detaljhandeln och marknad med budgetansvar, där du genom engagemang och driv lyckats nå uppsatta mål och driva tillväxt. - Djup kunskap om skapande och genomförande av digital marknadsföring samt att analysera utfall och data utifrån genomförda kampanjer och annonseringar. - Erfarenhet av att identifiera nya delar av marknader och sätta upp strategier för att skapa tillväxt. Mer om dig som person För att lyckas och trivas i rollen i rollen som Nordisk marknadsansvarig på BABOR ser vi att du som person är du energisk men självdisciplinerad. Det är viktigt att du är affärsdriven och van vid att arbeta i en föränderlig miljö med snabba beslut. Läs mer om BABOR Här (https://se.babor.com/) Info om tjänsten Titel: Nordisk Marknadsansvarig Anställningsform: Tillsvidare, heltid Placering: HK Stockholm City, omfattande resor i Norden tillkommer Tillträde: Enligt överenskommelse I den här rekryteringsprocessen samarbetar BABOR med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof [email protected] (https://app.teamtailor.com/companies/3xFtwydXiBs/jobs/3199666/edit/[email protected]) Urval, tester och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan.
Nu söker vi varuplockare som kan hjälpa vår kund Blomsterlandet, med att packa upp julgranar. Därefter finns det möjlighet att arbeta med varuplock samt andra butikssysslor. Du är anställd av oss, Retail Knowledge och jobbar hos vår kund Blomsterlandet. Är du morgonpigg och ordningsam? Har du jobbat i butik eller dagligvaruhandeln och tycker om att plocka upp och fronta varor? Tycker du om ordning och reda? Arbetsuppgifterna kommer att bestå av att packa upp julgranar, samt flytta dem till en uppställningsplats. Du behöver vara självgående och positiv, men framförallt behöver du kunna hugga i. Vi söker dig som: - Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel - Kan arbeta minst 3 dagar i veckan - Kan börja arbeta tidigt på morgonen, från kl 07:00 - Klarar av att lyfta tungt Krav på erfarenhet: Du har jobbat med liknande arbetsuppgifter innan, på lager eller i butik. Det är ett krav enligt vårt kollektivavtal att du har en annan huvudsaklig sysselsättning så som eftergymnasiala studier eller deltidsjobb, du kan också ha ett eget företag, eller vara pensionär. Skriv tydligt i din ansökan vad din huvudsakliga sysselsättning är. Vi genomför en bakgrundskontroll vid tillsättning av samtliga tjänster, både internt och externt hos våra kunder, vilket är skälet till att du som kandidat behöver ange ditt personnummer i samband med din ansökan. För att vara aktuell för en intervju så behöver du som kandidat även göra ett personlighetstest. Detta tar drygt 10 minuter. Start: Tjänstgöringsgrad: Behovsanställning Lön: Timlön enligt kollektivavtal I följande butiker kommer arbete att vara tillgängligt: Täby, Nacka, Lidingö och Häggvik (du kommer ges möjlighet att välja vilka av nämnda butiker du vill plocka i) Du kan läsa mer om kunden HÄR (https://www.blomsterlandet.se/) OBS! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg på vår hemsida www.retailknowledge.se, vi har inga möjligheter att ta emot eller svara på ansökningar via mail. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Rekrytering sker fortlöpande, vilket kan innebära att annonsen kommer att kunna avslutas innan sista datum. Välkommen in med din ansökan!
Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, då är Twilfit by Change din nästa arbetsplats! Vi letar efter en butikschef som är driven, engagerad och kan coacha sina medarbetare till att skapa förstaklassig köpupplevelse för våra kunder. Som Butikschef på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek. På Twilfit by Change inser vi att det är våra duktiga Butikschefer, som genom sitt dagliga engagemang skapar värde för både våra kunder, medarbetare och företaget. Därför är det också helt naturligt att du som Butikschef får del av det resultat som du skapar. På Twilfit by Change förväntar vi oss att du driver butiken som om den vore din "egen". I gengäld erbjuder vi dig möjligheten att få ta del av 25-50% av butikens vinst. KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN BRA ATMOSFÄR? Vi söker dig som är framgångsrik i din roll som Butikschef eller ledare från en liknande position. Du har skapat dina resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att visa dem vägen. Vi förväntar oss att du: - Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser. - En erfaren ledare som kan coacha och inspirera för utveckla medarbetarna till att nå sina egna och butikens mål. - Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder - en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande. - Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer. - Som butikschef förväntar vi oss att du tar det fulla ansvaret för butikens dagliga verksamhet så att butiksmålen kan uppnås. DU HAR ERFARENHET AV: - Personalplanering och optimal schemaläggning. . - Du har förmågan att skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan och detta kommer att synas i din P&L. - Ledning och coachning av dina medarbetare. - Säljträning - Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål - Se till att butikens uttryck alltid följer gällande riktlinjer. - Administrativa uppgifter och håller alla deadlines - Dialog med huvudkontoret VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV OSS? På Twilfit by Change är vi mycket fokuserade på din framgång, eftersom vi vet att framgången för vår verksamhet beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringsprocess, vi vill göra en så bra matchning som bara möjligt. Du kommer att få en ordentlig onbording, så att du är utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Du kommer även att få ett brett utbud av stöd och service, såsom HR rådgivning, rapporter, budgetar, IT lösningar, som hjälper dig i ditt dagliga arbete så att du kan fokusera på försäljning och coacha dina medarbetarna. Förutom en fast lön, har du möjlighet att få bonus och därmed uppnå vinstdelning i förhållande till de resultat du skapar. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i ett ambitiöst och framgångsrikt företag. ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig och skicka en ansökan genom att klicka på "ansök". Vi håller regelbundna intervjuer för tjänsten, så ansök idag snarare än imorgon. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ulrika Borg, [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka ansökan (https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1178&ProjectId=145746&DepartmentId=18973&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true)
Är du en resultatinriktad ledare som kan utveckla och motivera ditt team till att nå försäljningsframgångar, då är Twilfit by Change din nästa arbetsplats! Vi letar efter en butikschef som är driven, engagerad och kan coacha sina medarbetare till att skapa förstaklassig köpupplevelse för våra kunder. Som Butikschef på Twilfit by Change kommer du att vara en viktig del av vårt uppdrag, att hjälpa våra kunder att känna sig bekväma och vackra i våra underkläder, oavsett storlek. På Twilfit by Change inser vi att det är våra duktiga Butikschefer, som genom sitt dagliga engagemang skapar värde för både våra kunder, medarbetare och företaget. Därför är det också helt naturligt att du som Butikschef får del av det resultat som du skapar. På Twilfit by Change förväntar vi oss att du driver butiken som om den vore din "egen". I gengäld erbjuder vi dig möjligheten att få ta del av 25-50% av butikens vinst. KAN DU LEDA, SÄLJA OCH SKAPA EN BRA ATMOSFÄR? Vi söker dig som är framgångsrik i din roll som Butikschef eller ledare från en liknande position. Du har skapat dina resultat genom att motivera och inspirera ditt team med din personlighet och genom att visa dem vägen. Vi förväntar oss att du: - Drivs av att skapa resultat både genom dina medarbetare, men också genom dina egna insatser. - En erfaren ledare som kan coacha och inspirera för utveckla medarbetarna till att nå sina egna och butikens mål. - Mycket duktig på att ge goda råd till dina kunder - en förmåga du har fått från positioner inom kundservice, försäljning eller liknande. - Är en person med positiv energi och med omtanke om kunden vilket gör att du kan skapa en bekväm miljö i intima situationer. - Som butikschef förväntar vi oss att du tar det fulla ansvaret för butikens dagliga verksamhet så att butiksmålen kan uppnås. DU HAR ERFARENHET AV: - Personalplanering och optimal schemaläggning. . - Du har förmågan att skapa lönsamhet genom analys och handlingsplan och detta kommer att synas i din P&L. - Ledning och coachning av dina medarbetare. - Säljträning - Uppfylla dagliga försäljnings- och KPI-mål - Se till att butikens uttryck alltid följer gällande riktlinjer. - Administrativa uppgifter och håller alla deadlines - Dialog med huvudkontoret VAD KAN DU FÖRVÄNTA DIG AV OSS? På Twilfit by Change är vi mycket fokuserade på din framgång, eftersom vi vet att framgången för vår verksamhet beror på dina resultat. Därför kan du förvänta dig en grundlig rekryteringssprocess, vi vill göra en så bra matchning som bara möjligt. Du kommer att få en ordentlig onbording, så att du är utrustad för att driva din butik framgångsrikt och leverera de förväntade resultaten. Du kommer även att få ett brett utbud av stöd och service, såsom HR rådgivning, rapporter, budgetar, IT lösningar, som hjälper dig i ditt dagliga arbete så att du kan fokusera på försäljning och coacha dina medarbetarna. Förutom en fast lön, har du möjlighet att få bonus och därmed uppnå vinstdelning i förhållande till de resultat du skapar. Du kan förvänta dig att spela en viktig roll i ett ambitiöst och framgångsrikt företag. ÄR DU REDO FÖR FÖRÄNDRING? Skynda dig och skicka en ansökan genom att klicka på "ansök". Vi håller regelbundna intervjuer för tjänsten, så ansök idag snarare än imorgon. Om du har några frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Ulrika Borg, [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka ansökan (https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1178&ProjectId=145745&DepartmentId=18973&MediaId=4618&SkipAdvertisement=true)
Brinner du för service och att skapa goda kundrelationer? Då kanske Tele2 är rätt arbetsplats för dig! Tele2 söker nu en Butikschef till butiken i Kista och vi hoppas få ta del av din ansökan. Vi tror på att släppa loss de obegränsade möjligheter som uppkoppling ger, för alla våra kunder, oavsett var eller när de behöver det. Ända sedan Tele2 grundades 1993 har vi fortsatt att utmana rådande normer och dammiga monopol. Idag möjliggör våra prisbelönta nätverk mobil och fast uppkoppling, telefoni, datanätverkstjänster, TV, streaming och globala IT-lösningar för miljontals kunder. Vi erbjuder Tele2 erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i en miljö där du har möjlighet att göra skillnad. De har en familjär stämning och med teamet i ryggen får du det bästa utgångsläget för att få butiken att prestera på topp. På Tele2 drivs du och dina kollegor av intern utveckling och för den som har ambition och vilja ser vi detta som en start för en framgångsrik karriär inom vår koncern. Som Butikschef erbjuds du en gedigen introduktion samt Tele2:s skräddarsydda ledarskapsprogram för att göra dig mer rustad inför att ta din butik till nya höjder! Om rollen Som Butikschef har du det övergripande ansvaret för den dagliga driften av butiken. Du driver försäljning genom att inspirera och utveckla våra duktiga säljare så att de blir riktigt proffsiga i mötet med kund. Som person tror vi på Tele2 att du är en coachande och inspirerande ledare som har stor förmåga att arbeta strukturerat efter uppsatta mål. Du är duktig på försäljning och brinner för att se dina medarbetare utvecklas. Vi söker dig som har - Erfarenhet av detaljhandeln/retail - Butikschefs erfarenhet - Minst 1,5 års erfarenhet av att leda, coacha och utveckla personal - Fullständig gymnasieutbildning och goda Svenska-och engelska kunskaper - Intresse av dagens teknik - Telecom erfarenhet är meriterande - Brinnande intresse för försäljning och kundservice MER OM Tele2 Läs mer om oss här (https://www.tele2.se/?gclid=EAIaIQobChMIhLGv1-et_QIV_UeRBR2mAgQhEAAYASAAEgIc__D_BwE&gclsrc=aw.ds) Info om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare, heltid Placering: Kista Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse I den här rekryteringsprocessen samarbetar Tele2 med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof [email protected] Urval, tester och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan. Följ oss gärna på Instagram (https://www.instagram.com/retailknowledge.rekrytering/)
Vi söker nu efter en passionerad och driven säljare till vår butik på NOVA i Lund. Tillsammans med övriga teammedlemmar kommer man att ha ansvaret för att maximera försäljningen i butik, samt öka konsumenternas kunskap om våra varumärken och dess stilar. För att lyckas i denna roll anser vi att man måste ha en stor passion för mode och trender. Man ska älska kundservice och tycka om sociala interaktioner. Vidare behöver man också trivas med att arbeta i en mycket dynamisk och flexibel miljö, samt vara duktig på att hålla många bollar i luften samtidigt. Med den här tjänsten erbjuds man möjligheten att arbeta med ett ständigt växande butikskoncept, i en lärande miljö där man får möjlighet att utvecklas. Anställningen sker i bolaget Marty Group, där ytterligare åtta modebutiker ingår. Tjänsten innefattar både vardags och helgjobb enligt överenskommet grundschema. Om tjänsten: Titel: Säljare Anställning: Tillsvidareanställning med provanställning de första 6 månaderna Rapporterar till: Butikschef Tjänsteställe: Nova, Lund Anställningstid: 5-8 h/veckan Förmåner: Pension och försäkringar enligt avtal med Handelsanställdas förbund Ansökan med CV och personligt brev mailas till: [email protected] Märk ämnesraden i din ansökan med ”MARTY - NOVA”. Sista ansökningsdag är söndag 10 december. Önskat startdatum för tjänsten är omgående, och vi intervjuar löpande. Välkommen med din ansökan!
NIKE, Inc. utrustar inte bara världens bästa idrottare, de utforskar potential, bryter ner gränser och flyttar fram gränserna för vad som är möjligt. Företaget söker människor som kan växa, tänka, drömma och skapa. Företagskulturen präglas av mångfald och uppmuntran till fantasi. Varumärket behöver begåvade människor, ledare och visionärer. På NIKE, Inc. bidrar alla med sina färdigheter och sin passion till ett ständigt föränderligt och utmanande spel. Vi söker nu tillsammans med Nike efter en driven och inspirerande ledare till deras butik i Barkarby. Butiken ägs av Nike och vi letar nu efter dig som vill bli en del av team Nike. Här kommer du att jobba i ett grupp med olika nationaliteter och ha ett stort team med mellanchefer under dig, vilket kräver höjd i ditt ledarskap. Rollen är både operativ och administrativ så viktigt att du trivs i en bred roll och att det är något som motiverar och driver dig. Om rollen - Skapa en välkomnande miljö i butiken för att ge våra konsumenter en unik shoppingupplevelse - Bygga upp, leda och utveckla ett mångsidigt team och säkerställa en positiv arbetsatmosfär - Hantera butiksbudgetar och verksamhet för att nå försäljningsmål, optimera tjänster och förbättra konsumentnöjdheten - Stödja och implementera NIKE:s strategi i din butik (t.ex. hållbarhet, medlemskap, digitala tjänster) - Tillhandahålla insikter för en optimerad positionering av butiken i den lokala regionen - Säkerställa att butiken följer alla NIKE:s standarder och riktlinjer - Samarbeta med dina affärspartners i alla butiker och på huvudkontoret Dina erfarenheter och kompetenser - Vi söker dig som har minst 3-4 års erfarenhet av butiksarbete och har verkat i rollen som butikschef tidigare - Erfarenhet från att jobba med försäljning och service - Du talar och skriver obehindrat i svenska och engelska - all kommunikation i teamet sker på engelska - Du är van att jobba med analyser och kpi:er för butiksmiljö - Det är viktigt att du hanterar det svenska och engelska språket väl och är duktig på att kommunicera - Tjänsten kräver att du inte bara är en bra ledare utan även är strukturerad och kan hantera administrativt arbete - En trygg och positiv personlighet som kan hantera olika typer av kunder och medarbetare - Förmåga att coacha och utveckla ett starkt team - Starkt fokus på kommunikation Vad erbjuder vi - Attraktiv lön som utvecklas med marknaden och erfarenhet - Möjlighet att få månatliga bonusbetalningar - Attraktiva personalrabatter online och i butik - Attraktivt förmånspaket, pensions- och aktieprogram - Spännande utvecklings- och karriärmöjligheter - Regelbunden utbildning i ledarskap, försäljning och produkter - En dynamisk och motiverande miljö som värdesätter mångfald, rättvisa och inkludering (DE&I) - Tillgång till sportaktiviteter MER OM NIKE Läs mer om oss här (https://www.nike.com/se/) Info om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare, heltid Placering: Barkarby Tillträde: Snarast enligt överenskommelse I den här rekryteringsprocessen samarbetar Nike med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof [email protected] Urval, tester, bakgrundskontroller och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan. Följ oss gärna på Instagram (https://www.instagram.com/retailknowledge.rekrytering/)
Vi söker efter dig som vill vara med och utveckla våran fina butik på Emporia tillsammans med ett härligt team! Vi letar efter en driven person som brinner för försäljning, har flera års erfarenhet av detaljhandel och rollen som butikschef. För att lyckas i denna position krävs att du kan arbeta både operationellt och strategiskt, samt att du är duktig på att leda och motivera ditt team. Vi har ett brett sortiment av allt du behöver inom matlagning, från flera av våra kända varumärken samt även produkter inom hårvård samt strykjärn. Du kommer ingå i ett team med 10 andra butikschefer så du har ett brett nätverk där du kan få support och inspiration. Då vi har öppet 7 dagar i veckan förekommer även tjänstgöring på helger vid behov. Kvalifikationer: - Vi söker dig som har minst 3-4 års erfarenhet av butiksarbete och har verkat i rollen som butikschef tidigare - Vi ser gärna att du har ett genuint intresse för matlagning och våra produkter - Det är viktigt att du hanterar det svenska och engelska språket väl och är duktig på att kommunicera - Tjänsten kräver att du inte bara är en bra säljare utan även är strukturerad och kan hantera administrativt arbete - Erfarenhet av att arbeta med nyckeltal, bonusmål, kalkylera marginal samt kampanjplanering - Vi söker en butikschef som tar ansvar och initiativ för att förbättra butiken, både för processer och utseendemässigt - Det ingår en del lyft så du måste vara frisk i rygg och villig att hjälpa till när vi får leveranser - En glad, säljande personlighet som kan hantera alla typer av kunder är en grundförutsättning för oss I denna process tillämpar vi Logik & Personlighetstest. Om tjänsten: Start: Snarast enligt överenskommelse Placering: Emporia Malmö Anställningstyp: Heltid, tillsvidare I den här rekryteringen samarbetar vi med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Tina Pascotto: [email protected]. Urval, intervjuer och tester sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden gått ut. Välkommen med din ansökan. OM BOLAGET: Groupe SEB Nordic is a subsidiary of Groupe SEB International, global leader in the manufacturing of small domestic appliances and cookware. Groupe SEB Nordic develops, distributes, and sells innovative and exciting products under the brand names OBH Nordica, Tefal, Emsa, WMF, Krups, and Lagostina. Its turnover has multiplied ten-fold since its first listing on the stock market in 1975 and two-fold over the last 10 years (turnover 2020: €7 billions). OBH Nordica's turnover amounts to approximately 750 million SEK and have about 150 employees based across Nordics, of which over a third are working at the headquarters in Sundbyberg outside Stockholm. Since fall 2015 OBH Nordica is a part of global leader Groupe SEB.
Visar 1 till 10 av 29 jobb