Butikschef - Tele 2, Jönköping Asecs

Brinner du för service och att skapa goda kundrelationer? Då kanske Tele2 är rätt arbetsplats för dig! Tele2 söker nu en Butikschef till Asecs, Jönköping och vi hoppas få ta del av din ansökan. Vi tror på att släppa loss de obegränsade möjligheter som uppkoppling ger, för alla våra kunder, oavsett var eller när de behöver det. Ända sedan Tele2 grundades 1993 har vi fortsatt att utmana rådande normer och dammiga monopol. Idag möjliggör våra prisbelönta nätverk mobil och fast uppkoppling, telefoni, datanätverkstjänster, TV, streaming och globala IoT-lösningar för miljontals kunder. Vi erbjuder Tele2 erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i en miljö där du har möjlighet att göra skillnad. De har en familjär stämning och med teamet i ryggen får du det bästa utgångsläget för att få butiken att prestera på topp. På Tele2 drivs du och dina kollegor av intern utveckling och för den som har ambition och vilja ser vi detta som en start för en framgångsrik karriär inom vår koncern. Som Butikschef erbjuds du en gedigen introduktion samt Tele2:s skräddarsydda ledarskapsprogram för att göra dig mer rustad inför att ta din butik till nya höjder! Om rollen Som Butikschef har du det övergripande ansvaret för den dagliga driften av butiken. Du driver försäljning genom att inspirera och utveckla våra duktiga säljare så att de blir riktigt proffsiga i mötet med kund. Som person tror vi på Tele2 att du är en coachande och inspirerande ledare som har stor förmåga att arbeta strukturerat efter uppsatta mål. Du är duktig på försäljning och brinner för att se dina medarbetare utvecklas. Om digVi söker dig som har Erfarenhet av detaljhandeln/retail Butikschefs erfarenhet Minst 1,5 års erfarenhet av att leda, coacha och utveckla personal Fullständig gymnasieutbildning och goda Svenska-och engelska kunskaper Intresse av dagens teknik Telekom erfarenhet är meriterande Brinnande intresse för försäljning och kundservice MER OM Tele2 Läs mer om oss här Info om tjänsten Anställningsform: Tillsvidare, heltidPlacering: Asecs, JönköpingTillträde: Snarast, enligt överenskommelse I den här rekryteringsprocessen samarbetar Tele2 med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjé[email protected], tester och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan. Följ oss gärna på Instagram

27 mars 2024
Sista ansökan:
13 september 2024
Account Manager - Auping,

Auping fokuserar nu på att vidareutveckla sin verksamhet i Sverige. Som Account Manager kommer du att spela en nyckelroll och ha ett avgörande inflytande på dina kunders framgång och expansionen av Aupings verksamhet i Sverige. Ditt dagliga arbete kommer att vara i butikerna, där du kommer att påverka Aupings position och marknadsandel genom att utbilda, ge råd och coacha de lokala butiksteamen och bygga starka relationer. Samtidigt kommer du också att fokusera på att expandera Aupings position genom uppsökande försäljningsarbete till nya kunder/butiker. Tjänsten är en projektanställning på 12 månader med avsikt att tjänsten ska bli permanent när målen för tjänsten är uppnådda. Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att vara: - Kontinuerligt utbilda, träna och coacha lokal säljpersonal i Aupings produkter, budskap och försäljningstekniker - Identifiera och söka upp nya relevanta kunder - Säkerställa lokal entusiasm och engagemang för varumärket och produkterna - Inspirera och planera initiativ och aktiviteter samt delta i försäljningsevenemang och butiksombyggnader lokalt - Ansvarig för utvecklingen av Aupings försäljning och andel i "dina" butiker Kvalifikationer: - Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av rollen som Account Manager - Du har god kännedom om vardagen i butik och kan sätta dig in i "dina" butikers behov och önskemål - Du är social och utåtriktad och kan skapa engagemang och entusiasm - God förståelse för butiksdrift och ekonomi - Du är bra på att skapa och underhålla relationer - Flexibel och anpassningsbar både när det gäller arbetsuppgifter och resdagar - Du är ambitiös när det gäller dina uppgifter och drivs av att uppnå resultat och göra skillnad - Du är energisk och proaktiv och kan prioritera, planera och arbeta självständigt Övriga villkor: Tjänsten är baserad hybrid och du utgår ifrån ditt hemmakontor. Vi ser med fördel att du är bosatt i södra Sverige med ett rimligt reseavstånd till det skandinaviska kontoret i Köpenhamn skulle vara lämpligt. Företagskulturen präglas av en hög grad av frihet under ansvar, där du får vara med och påverka genom engagemang, ansvarstagande och proaktivitet. Du kommer att erbjudas ett konkurrenskraftigt lönepaket med fast månadslön, årlig provision och tjänstebil. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Retail Knowledge Kim Aaskov, + 45 2117 5760, [email protected]. OM FÖRETAGET: Auping är en hållbar sängtillverkare med 100 % CO2-neutral produktion i Nederländerna och fokus på design, kvalitet och komfort. Företaget grundades 1888 i Deventer i Nederländerna, där huvudkontoret fortfarande ligger. Auping är känt för sina ventilerande spiralnätbottnar, zonindelade madrasser och unika prisbelönta designsängar. I årtionden har Auping utmärkt sig för sin design och optimala komfort. Resultatet är både moderna och tidlösa produkter som kan varieras och kombineras i det oändliga, samt högsta kvalitet och komfort som produceras på ett hållbart sätt. Aupings nordiska kontor ligger i moderna, urbana lokaler i Valby, där 12 medarbetare stöder den nordiska regionen.

6 mars 2024
Sista ansökan:
23 augusti 2024
Butikssäljare - Blomsterlandet Nyköping

Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Nyköping. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov. Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande. Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet. Förutsättningar för att bli poolare hos oss - Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete) - Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger - Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar) - Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel Om dig - Du är ansvarsfull som person - Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra - Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och drivs av det personliga mötet - Du trivs i en säljande roll - Du talar och skriver flytande svenska Info om tjänsten Anställningsform: Behovsanställning, tillsvidare Arbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll) Lön: Timlön enligt kollektivavtal I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med Retail Knowledge Bemanning. I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan! MER OM BLOMSTERLANDET Läs mer om oss här (https://www.blomsterlandet.se/?gclid=EAIaIQobChMIwcTQ1YyB_gIVoQWiAx1vGwY0EAAYASAAEgL1qPD_BwE)

13 februari 2024
Sista ansökan:
1 augusti 2024
Butikssäljare - Blomsterlandet Uppsala

Nu söker vi dig som vill jobba extra som butikssäljare ute hos vår fantastiska kund Blomsterlandet i Uppsala Gränby och Rosendal. Du kommer att vara anställd av oss på Retail Knowledge men jobba som ambulerande butikssäljare i butikskedjans olika butiker runt om i regionen. Här erbjuder vi en stor flexibilitet då du själv lägger upp tillgänglighet som passar din vardag enkelt via vår app. Allt för att detta skall passa dina och våra kunders behov. Du är en person som drivs av mötet med andra människor och att möta kundernas behov. Du kommer att vara en del av teamet och ha arbetsuppgifter som ex, varuplock, försäljning och service till kunder samt att sitta i kassan. Flexibla arbetsuppgifter är något som du trivs med och tycker är utvecklande. Att arbeta som poolare hos oss på Retail Knowledge innebär att du både är en ambassadör för oss samt för kunden som du är ute på uppdrag hos. För att du skall trivas i denna roll så är det viktigt att du är en positiv och serviceminded person som har lätt för att kommunicera med andra människor och att du tycker om att ingen dag är den andra lik på jobbet. Förutsättningar för att bli poolare hos oss - Vi har KRAV på att du har en annan huvudsaklig sysselsättning minst 1 år framåt (ex universitetsstudier eller annat deltidsarbete) - Du kan arbeta butikstider, dvs både dagar, kvällar och helger - Du har möjlighet att arbeta 3 pass i veckan (du väljer själv vilka dagar) - Är flexibel och kan hoppa in med kort varsel Om dig - Du är ansvarsfull som person - Du har lätt för att kommunicera och samarbeta med andra - Du tycker om att överträffa kundernas förväntningar och drivs av det personliga mötet - Du trivs i en säljande roll - Du talar och skriver flytande svenska Info om tjänsten Anställningsform: Behovsanställning, tillsvidare Arbetstider: Butikstider varierade (vardagar, helg, dag och kväll) Lön: Timlön enligt kollektivavtal I den här rekryteringsprocessen samarbetar Blomsterlandet med Retail Knowledge Bemanning. I denna process kommer du att genomgå urval, tester, bakgrundskontroller samt referenstagning. Intervjuer sker löpande. Vi ser fram emot att ha dig i vårat team. Välkommen med din ansökan! MER OM BLOMSTERLANDET Läs mer om oss här (https://www.blomsterlandet.se/?gclid=EAIaIQobChMIwcTQ1YyB_gIVoQWiAx1vGwY0EAAYASAAEgL1qPD_BwE)

9 februari 2024
Sista ansökan:
28 juli 2024
Butikschef - Tele 2, Jönköping Asecs

Brinner du för service och att skapa goda kundrelationer? Då kanske Tele2 är rätt arbetsplats för dig! Tele2 söker nu en Butikschef till Asecs, Jönköping och vi hoppas få ta del av din ansökan. Vi tror på att släppa loss de obegränsade möjligheter som uppkoppling ger, för alla våra kunder, oavsett var eller när de behöver det. Ända sedan Tele2 grundades 1993 har vi fortsatt att utmana rådande normer och dammiga monopol. Idag möjliggör våra prisbelönta nätverk mobil och fast uppkoppling, telefoni, datanätverkstjänster, TV, streaming och globala IoT-lösningar för miljontals kunder. Vi erbjuder Tele2 erbjuder dig en spännande och utvecklande roll i en miljö där du har möjlighet att göra skillnad. De har en familjär stämning och med teamet i ryggen får du det bästa utgångsläget för att få butiken att prestera på topp. På Tele2 drivs du och dina kollegor av intern utveckling och för den som har ambition och vilja ser vi detta som en start för en framgångsrik karriär inom vår koncern. Som Butikschef erbjuds du en gedigen introduktion samt Tele2:s skräddarsydda ledarskapsprogram för att göra dig mer rustad inför att ta din butik till nya höjder! Om rollen Som Butikschef har du det övergripande ansvaret för den dagliga driften av butiken. Du driver försäljning genom att inspirera och utveckla våra duktiga säljare så att de blir riktigt proffsiga i mötet med kund. Som person tror vi på Tele2 att du är en coachande och inspirerande ledare som har stor förmåga att arbeta strukturerat efter uppsatta mål. Du är duktig på försäljning och brinner för att se dina medarbetare utvecklas. Om dig Vi söker dig som har - Erfarenhet av detaljhandeln/retail - Butikschefs erfarenhet - Minst 1,5 års erfarenhet av att leda, coacha och utveckla personal - Fullständig gymnasieutbildning och goda Svenska-och engelska kunskaper - Intresse av dagens teknik - Telekom erfarenhet är meriterande - Brinnande intresse för försäljning och kundservice MER OM Tele2 Läs mer om oss här (https://www.tele2.se/?gclid=EAIaIQobChMIhLGv1-et_QIV_UeRBR2mAgQhEAAYASAAEgIc__D_BwE&gclsrc=aw.ds) Info om tjänsten Anställningsform: Heltids vikariat 1 år men goda möjligheter till fast tjänst Placering: Asecs, Jönköping Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse I den här rekryteringsprocessen samarbetar Tele2 med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof [email protected] Urval, tester och intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan. Följ oss gärna på Instagram (https://www.instagram.com/retailknowledge.rekrytering/)

22 januari 2024
Sista ansökan:
10 juli 2024