Lediga jobb i Kiruna
Sök totalt 251 lediga jobb i Kiruna
Nu har du en fantastisk möjlighet att vara med och bygga upp en HR- verksamhet i ett av våra nya miljardprojekt i Gällivare. Det här är jobbet för dig som gillar utmaningar och vill var med och forma hur vi bäst arbetar med våra medarbetare. Projektet växer successivt och idag är vi ca 40-medarbetare på plats från olika delar av Sverige. Tillsammans har vi en spännande och utmanande tid framför oss, fylld av ny kunskap och nya vänner. Välkommen att ta nästa steg i din karriär i ett team där engagemang, kompetens och samarbete står i centrum. Tjänsten som HR Business Partner Dina arbetsuppgifter är i huvudsak operativa inom områden som karriär- och utvecklingsplanering, rekrytering, omställning, lönefrågor, rehabilitering, successionsplanering samt arbetsrätt och förhandlingar. Till att börja med ligger fokus på rekrytering, onboarding och att bygga upp HR-rutiner. Utöver detta så ansvarar du för att driva mer långsiktiga HR-frågor inom enheten. Du driver och implementerar HR-frågor enligt NCC:s riktlinjer/policy. Du har ett nära samarbete med andra HRBP-kollegor, inom NCC:s olika affärsområden. Ni stöttar varandra och delar med er av er kunskap. Du kan även få hjälp av koncern gemensamma resurser inom Rekrytering, Employer Branding, Kompetensutveckling, Arbetsmiljö, Arbetsrätt samt Compensation & Benefits. Om Affärsområdet NCC Green Industry Transformation NCC Green Industry Transformation är ett nystartat affärsområde som specialiserar sig på komplexa och stora projekt i miljardklassen inom infrastruktur- och industriprojekt med fokus på framtidens Gröna Industriprojekt i Norrbotten och Västerbotten. Din Profil som HR Business Partner Idag arbetar du inom HR-området och har minst fem års erfarenhet av kvalificerat och brett HR-arbete. Du har en högskoleutbildning med inriktning på personal- och arbetslivsfrågor eller annan högskoleutbildning och med motsvarande erfarenhet. Har du arbetat med både tjänstemän och yrkesmedarbetare och dessutom har erfarenhet från industri- eller byggbranschen vore det en fördel för både dig och oss. Du har van att stötta chefer och möta medarbetare i olika personalrelaterade situationer och har ett förtroendeingivande samt professionellt förhållningssätt. Vana av förhandlingar samt erfarenhet av avtalsfrågor är önskvärt. Du ingår i ett team men är van att driva många frågor självständigt. Har du erfarenhet av att ha arbetet på en arbetsplats som är i förändring eller ett företag med snabb tillväxt är det en fördel. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Du utgår från vårt kontor i Gällivare, men pendling från Kiruna eller Luleå kan fungera, förutsatt att du tillbringar merparten av din tid i Gällivare. Resor förekommer i tjänsten. B-körkort är ett krav. Den här tjänsten bakgrundskontrolleras i enlighet med NCC:s säkerhetskultur. NCC erbjuder NCC vill vara en attraktiv arbetsgivare med medarbetare som trivs, utvecklas och mår bra så därför erbjuder vi dig ett stort utbud av personalförmåner och interna utbildningar. NCC har kollektivavtal för alla medarbetare vilket ger dig en bra grundtrygghet och ett tydligt regelverk så att du vet vad som gäller för din anställning. Vi erbjuder även försäkringar, arbetstidsförkortning, friskvårdsbidrag samt lunchförmån. Ytterligare erbjudanden och rabatter hittar du via vår förmånsportal Benify. Kontakt och ansökan Vill du veta mer om tjänsten vänligen kontakta Christine Gadd Stabschef på 072-211 53 82 alternativt HR Specialist Rekrytering Monica Klersén på 070-653 90 49. Vi påbörjar vårt urval efter sista ansökningsdagen som är den 17 augusti 2025. Då annonsen ligger ute över semester ber vi därför med överseende med att eventuella frågor inte kan besvaras under v 29–31 Välkommen med din ansökan och trevlig sommar! Bygg med oss och få branschens bästa kollegor På NCC drivs vi av att fortsätta utvecklas, oavsett om det handlar om våra byggprojekt eller vår personliga kompetens. Varje dag driver vi branschens mest spännande och komplexa byggprojekt framåt i ett nära samarbete mellan våra medarbetare, samarbetsparters och kunder. Hos oss är du en betydelsefull medarbetare som bidrar till de landmärken som definierar våra städer och samhällen. Här tar våra medarbetare en aktiv roll i en företagskultur grundad på stabila värderingar och beteenden för en trygg och säker arbetsplats. Vår samlade kompetens och varierande bakgrund gör skillnad. NCC - ett av de ledande företagen i Norden Annonssäljare och säljare av rekryteringstjänster undanbedes kontakta NCC för detta uppdrag.
Om jobbet Retail24 söker nu extrapersonal till butiksplock i Kiruna. Vi söker dig som brinner för serviceyrket och gillar att arbeta både självgående och vara en del av ett team med högt tempo. Att jobba som merchandiser för Retail24 kan innebära att du jobbar i flera olika butiker under samma dag. Som merchandiser besöker du butiker för att hjälpa till med varuplock på uppdrag av våra kunder. Du kommer endast plocka upp våra kunders produkter i hyllorna, inget annat. Ditt jobb är att se till att vår kunds hylla i butiken är välfylld och fin! Du ansvarar också för att fylla upp respektive kunds exponeringar och gavlar under butiksbesök. Vi söker dig med hög arbetsmoral är en positiv lagspelare, utåtriktad och noggrann i ditt arbete. I denna roll kommer du få arbeta under eget ansvar. Retail24 erbjuder dig: • Lön enligt handelskollektivavtal + milersättning. • Utvecklingsmöjligheter hos Retail24. • Arbeta med stora kända varumärken. • Självständigt och flexibelt arbete. Krav är följande: • Svenska, flytande. • Körkort & Bil Du behöver i denna tjänst ha körkort samt egen bil, detta då du kan komma att besöka flera olika butiker under samma arbetsdag. Hos Retail24 finns även möjlighet att jobba med fler uppdrag för våra kunder, b.la. har vi uppdrag inom elektronikhandeln. Har du tekniskt intresse har vi möjligheter till uppdrag inom denna kategori. Vi utvecklar gärna under intervju. Rekrytering sker löpande så tveka inte med att skicka in din ansökan! Om Retail24: Retail24 grundades 2002 och har en fullskalig organisation i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Island med över 1000 anställda. Det strategiska målet är att stärka vår position som en ledande leverantör av våra tjänster i Norden. Våra värderingar kännetecknar Retail24, både internt och externt, och bör vara en riktlinje för hur vi kan interagera med kollegor och våra kunder. https://retail24.se/om-oss/
Tag chansen att förena nytta med nöje i sommar. Att jobba i Abisko ger dig fantastiska möjligheter för en rik fritid. Vandring, fiske och upptäckter - fjället är din bakgård. Från midnattssol till norrsken! Sommar och höstsäsongen ger dig den spirande försommaren, högsommar med iskalla bad, hösten med bär och svamp och fantastiska färger i naturen och i oktober, norrsken och första snöfallet! Som hotellstädare kommer du att vara en del av ett städteam på 3 personer som jobbar under ledning av vår städledare. Lodgens städteam är ansvariga för städning av hotellrum, stugor och gemensamma utrymmen. Du kommer även att ha ansvar för vår utemiljö och återvinning. Vi söker dig som är en teamplayer med nogrannhet och effektivitet som beskrivande egenskaper. Du är van att arbeta självgående och tycker att det är kul att få vara en del av en gemenskap där de flesta sökt sig hit för friluftslivet. Rekryteringen sker löpande. Abisko Mountain Lodge är Guldkantshotellet i Abisko. Vi har stor andel gäster som återkommer regelbundet till oss på grund av vår härliga atmosfär och fantastiska mat. Anläggningen har 19 rum och 4 stugor samt matsal för 80 personer. Vi har frukost samt kvällsservering. Det finns även en relaxavdelning för hotellets och stugornas gäster som är öppen varje eftermiddag. *Arbetstiden är dagtid mån-sön *Personalboende finns. Vi har hälften utländska, hälften svenska gäster på anläggningen, vi behöver därför ha personal som talar både svenska och engelska. Anställningen är på 90% säsongsanställning med start 22/7 Lön enligt kollektivavtal. Skicka ditt cv till Paula på [email protected]
LKAB is looking for a Ventilation Specialist to drive innovation in one of the world’s most advanced underground mining environments. In this key role, you will lead R&D projects, develop smart ventilation strategies, and collaborate with top researchers and industry experts. Join us in redefining ventilation for a safer, more efficient, and climate-smart mining future. The most important jobs of the futureWe want to lead the transformation of our industry towards a sustainable future. And just as we want to change the world, we want to develop everyone who joins us on the journey, personally and professionally. Do you want to help shape the future of the world's mining and minerals industry? Your role As a Ventilation Specialist at LKAB’s Department of Mining Technology, you will play a key role in advancing the future of mine ventilation through research, development, and collaboration. Your work will contribute to developing ventilation strategies, standards, and performance indicators that support safer, more efficient, and more sustainable mining operations. You will lead and contribute to R&D projects focused on ventilation management, automation, and heating/cooling technologies. This includes evaluating existing and emerging technologies and analyzing their potential for integration and innovation. You lead studies and integration work related to mine ventilation control and monitoring systems and modelling tools such as Ventsim Design, Ventsim Control, and Deswik. You will also support the development of our ventilation management plans and roadmaps. The role includes close cooperation with universities, consultancy partners, and industry networks – requiring a strong interest in applied research, system-level thinking, and cross-functional collaboration. You serve as a specialist for Ventilation automation and control and ventilation management, including leading impactful projects in topics such as: Ventilation control and monitoring systems Ventsim/Deswik integration Effect of future BEV fleets Ventilation-on-demand Cooling-on-demand What you bring We are looking for a technically skilled and collaborative professional with solid experience in mine ventilation. You have strong communication and leadership abilities that enable you to lead complex research and development projects, often in collaboration with consultants, universities, and industry partners. You have experience in a ventilation-related role within the mining industry, with a preference for hands-on industry experience over purely academic work. Advanced modelling skills in Ventsim are preferable, and you have practical experience working with mine ventilation automation and control systems, such as ventilation-on-demand applications or air quality monitoring system design. Knowledge of Ventsim Control, Deswik software, and other mine ventilation control software like ABB Ability Ventilation Optimizer is considered a strong asset. Your ability to build trust, take initiative, and navigate both strategic and technical challenges makes you an excellent fit for this role. M.Sc. level or higher education in mining is required. An emphasis, additional, or continued education in mine ventilation and ventilation research experience are considered highly beneficial A good understanding of cave mining, especially sublevel and block caving, is seen beneficialHave good communication skills and proficiency in English, both spoken and written A driver’s license (Swedish B-class minimum) is a requirement for all positions at LKAB What we offer Relocation support for you and your family. Excellent conditions for settling in. We guide you through the official procedures necessary to settle in the country if you come from outside Sweden. We also provide temporary accommodation for a reasonable period and help you find a permanent place to live according to your personal needs. Reward program. Free access to LKAB’s own gym and our partners’ facilities in Norrbotten. Wellness allowance and educational support, along with access to an art association, leisure club, mountain cabins, and family activities. Enhanced parental pay with up to 90% of your regular salary for up to six months (after one year of employment). Support and assistance in cases of illness or questions about work environment, health, wellness, and rehabilitation. Compensation for dental care and protective eyewear, including terminal glasses. Opportunity to apply for scholarships for both your and your children’s studies Access to our pension and insurance program with favourable rates. Additional information You will be based in the city of Kiruna or Malmberget in Gällivare area situated in Swedish Lapland, above the Arctic Circle. The communities of the same name are spread out over vast areas and offer great opportunities for fantastic outdoor activities, such as hunting, fishing, hiking, skiing, and ice climbing. See also Kiruna Lappland and Gällivare kommun. Start: According to agreement Employment type: Permanent Occasional travel is required for conferences, mine visits and audits Recruitment is ongoing, and you are welcome to submit your application as soon as possible. For more information about the role, please contact our hiring manager Anu Martikainen, [email protected] Union representatives: Malmberget/Luleå Unionen Södra Katarina Paganus, 0970-762 98 SACO-klubben Södra – Annika Taavoniku, 0970-795 32 Ledarna Södra – Johanna Dahlin, 073-804 58 16 Kiruna/Svappavaara: Unionen Norra: Sakari Alanko 0980-725 08 Akademikerföreningen: Peter Johansson 0980-71879 Ledarna Norra: Ingegerd Kyrö 0980-71050
Inom Kiruna atmosfärs- och geofysiska observatorium (KAGO) bedrivs långsiktig mät- och registreringsverksamhet inom rymd- och atmosfärfysik. Denna verksamhet har pågått sedan 1950-talet och syftar till att bättre förstå fysiken i rymden närmast jorden. Rymdväder och norrsken är exempel på spännande områden där dessa data används. Gruppen består av forskare och ingenjörer med olika specialistkompetenser som arbetar tillsammans för att utveckla, driva och analysera data från markbaserade forskningsinstrument för långsiktiga registreringar (observatorieverksamhet). KAGO driver för närvarande ett femtiotal olika instrument på tolv olika platser i Sverige. De flesta är placerade inom Kiruna kommun och därför är tjänsten förlagd till Institutet för rymdfysiks (IRFs) huvudkontor i Kiruna. Fältarbete vid mätstationer samt internationella samarbeten ingår i arbetet vilket kan innebära både inrikes- och utrikesresor. Framtagande av teknisk dokumentation är en viktig del av arbetet, samt att muntligt kunna kommunicera resultatet av arbetet. Kvalifikationer Utbildning Civilingenjörsutbildning med inriktning mot elektronik, eller annan likvärdig utbildning i kombination med dokumenterad yrkeserfarenhet som av arbetsgivaren bedöms relevant för tjänsten. Följande kunskaper krävs: Grundläggande elektronikkonstruktion, både analog och digital. Felsökning samt reparation av elektronik Handhavande av grundläggande elektronisk mätutrustning som: spektrumanalysator, oscilloskop, signalgenerator, m.m.. Goda kunskaper i svenska och engelska. På grund av de omfattande internationella kontakterna är det viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på både engelska och svenska. Giltigt körkort med minst B-behörighet, manuell växellåda (personbil och lätt lastbil) Följande kunskaper anses vara meriterande: Specialkunskaper rörande magnetometrar, magnetiska absolutmätningar, drift och underhåll av magnetiska observatorier. Erfarenheter rörande något eller några av följande instrument: riometrar, jonosonder, avancerade vetenskapliga kamerasystem (tex. EMCCD) eller infraljudmätningar. Erfarenheter av kretskortsdesign och layout samt CAD-system för detta (exempelvis kicad). Test och verifiering av prototyper och kretskort. Kunskaper inom radiofrekvent elektronik (HF till mikrovågor) Erfarenhet av service och underhåll av antennanläggningar inklusive master. Mekanisk konstruktion och CAD-system för detta. Erfarenheter av arbete i Unix (Linux) miljöer Kunskaper i programmering (C, python, shell-scripts) Kunskaper om versionshantering (exempelvis git) Behörighet för elinstallationer Arbetet medför höga krav på självständighet, noggrannhet, initiativförmåga och förmåga att lösa problem inom många teknikområden. Arbete i fält vid olika typer av väderförhållanden förekommer. Kontakter med myndigheter ingår i arbetet (exempelvis ansöka om bygglov, sändartillstånd, m.m.) God förmåga att samarbeta inom arbetsgruppen såväl som med externa parter är av mycket stor betydelse. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vad kan vi erbjuda dig Vi kan erbjuda dig en arbetsplats med flexibla arbetstidsavtal, upp till sju veckors semester per år, välutvecklad friskvård med trivselaktiviteter, hälsoförmåner och gym på arbetsplatsen. Det vi är mest stolta över att kunna erbjuda dig är varierande och intressanta arbetsuppgifter, trevliga kollegor samt en kreativ och fri arbetsplats där alla får sitt eget ansvar. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer på vår arbetsplats vilket innebär att vi beaktar jämställdhetsaspekter i det dagliga arbetet och i alla beslutsfattande forum. Ansökan ska innehålla ett CV och ett personligt brev (max en sida) som beskriver relevant erfarenhet. Ansökan ska även innehålla kontaktuppgifter till två yrkesreferenser. Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är säljare; vi avstår vänligt men bestämt från direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag och säljare av ytterligare platsannonser.
Institutet för rymdfysik (IRF) är ett ledande forskningsinstitut inom området planetära magnetosfärer och solvindinteraktioner Vi söker en forskare inom experimentell rymdplasmafysik med inriktning mot flyginstrument för partikelmätningar på planetära och magnetosfäriska uppdrag. Den valda kandidaten kommer att ingå i det framgångsrika forskarteamet Solar System Physics and Space Technology programme (SSPT) vid IRF. Gruppen bedriver aktiv forskning om solsystemet genom att utveckla instrument för rymduppdrag, analysera data och genomföra datorsimuleringar. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna inkluderar, men är inte begränsade till: utveckling av analysatorer för joner, elektroner och energirika neutrala atomer (ENA) i energiområdet från eV till tiotals keV för rymduppdrag; vetenskaplig drift av rymdinstrument; analys av vetenskapliga data; publicering av forskningsartiklar. Du kommer att vara en del av en dynamisk och sammansvetsad grupp av ingenjörer och forskare som specialiserar sig på att bygga rymdhårdvara och bedriva banbrytande forskning om solsystemets fysik. Mer information om vår grupps verksamhet finns på http://www.irf.se. Kvalifikationer Sökande ska ha doktorsexamen i rymdplasmafysik. Tjänsten kräver: erfarenhet av utveckling av flyginstrument för partikelmätningar samt hårdvaruintegration; erfarenhet av kalibreringsanläggningar och analys av kalibreringsdata; dokumenterad erfarenhet av att arbeta i rymdprojekt under faserna B och C; dokumenterad förmåga att erhålla extern forskningsfinansiering; Erfarenhet av analys av rymdpartikeldata och drift av rymdinstrument är en merit. Sökanden ska kunna arbeta självständigt. Eftersom vi har omfattande internationella samarbeten krävs god samarbetsförmåga och social kompetens. Villkor Tjänsten är placerad i Kiruna och är en tillsvidareanställning. Arbetsuppgifternas art kräver fysisk närvaro för att genomföras. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en arbetsplats med flexibla arbetstider, upp till sju veckors semester per år, välutvecklad företagshälsovård med friskvårdsaktiviteter, friskvårdsbidrag och tillgång till gym på arbetsplatsen. Jämställdhet, lika villkor och mångfald är grundläggande principer på vår arbetsplats. Vi arbetar med integrerad jämställdhet, vilket innebär att jämställdhetsaspekter beaktas i det dagliga arbetet och i alla beslutsprocesser. Ansökan ska innehålla CV; personligt brev (max en sida); kontaktuppgifter till tre professionella referenser.
Institutet för rymdfysik (IRF) söker en motiverad person till forskningsprogrammet för solsystemets fysik och rymdteknik (SSPT) i Kiruna för att undersöka en nyligen upptäckt plasmakomponent vid luftlösa himlakroppar: negativa joner. Arbetsuppgifter Doktorandprojektet kombinerar på ett unikt sätt experimentellt arbete och dataanalys. SSPT har utvecklat och byggt den första negativa jondetektorn någonsin avsedd för användning bortom jordens omloppsbana NILS (Negative Ions on the Lunar Surface) som nyligen upptäckte denna komponent på månens yta. Doktoranden kommer att utföra ytterligare kalibreringar av reservinstrumentet NILS med hjälp av IRF:s egna faciliteter. Kalibreringsdata kommer att användas för att förbättra och utöka NILS instrumentrespons, vilket i sin tur kommer att ligga till grund för en nyanalys av de mätdata NILS samlat in från månen. De nya resultaten och erfarenheterna från kalibreringsarbetet, samt utvecklingen av nya analysmetoder, kommer även att användas i arbetet med nästa generations ultrasensitiva detektorer för negativa joner i rymden. Tjänsten är en del av MSCA-doktorandnätverket (Marie Skłodowska-Curie Actions) “Physics and Applications of Negative IONS (PANIONS)” som finansieras genom HORIZON-MSCA-DN-2024. Information om forskning vid IRF finns på: https://www.irf.se Kvalifikationer För att vara behörig till MSCA-finansiering får den sökande inte ha varit bosatt i Sverige mer än 12 månader under de senaste tre åren före referensdatumet (”mobilitetskravet”). Dessutom ska sökanden vara i början av sin forskarkarriär (högst fyra års heltidsforskningserfarenhet) och inte ha avlagt doktorsexamen. Doktoranden kommer att vara antagen vid Fysikinstitutionen vid Umeå universitet och måste därför uppfylla universitetets krav. Information om forskarutbildningen finns på: https://www.umu.se/institutionen-for-fysik/ Villkor Anställningen är på fyra år. I enlighet med MSCA:s regler ska doktoranden under de första 36 månaderna arbeta uteslutande inom PANIONS-nätverket med finansiering från MSCA. De sista 12 månaderna finansieras genom interna projekt vid IRF. Tjänsten är placerad vid IRF:s huvudkontor i Kiruna och kräver fysisk närvaro för att genomföra arbetet. Ansökan ska innehålla: CV Kort personligbrev (max en sida) om forskningsintressen och relevant erfarenhet Kopior av akademiska meriter Kontaktuppgifter till två referenspersoner
Institutet för rymdfysik (IRF) söker en mycket motiverad person till forskningsprogrammet Solsystemfysik och rymdteknik (SSPT) i Kiruna för att studera en ny klass av interaktioner mellan Mars och solvinden: degenererade inducerade magnetosfärer. Arbetsuppgifter Doktorandprojektet kombinerar på ett unikt sätt numeriska simuleringar och dataanalys från rymdinstrument. Datamaterialet som finns tillgängligt för analys omfattar partikel- och magnetfältsdata från uppdrag till Mars, ESA:s Mars Express och NASA:s MAVEN samt ESA:s uppdrag till Venus, Venus Express. Datorsimuleringar genomförs på klustret Kebnekaise vid High Performance Computing Center North (HPC2N) på Umeå universitet. Kvalifikationer Doktoranden kommer att vara antagen vid Fysikinstitutionen vid Umeå universitet och måste därför uppfylla universitetets krav. Information om forskarutbildningen finns på: https://www.umu.se/institutionen-for-fysik/ Sökanden förväntas ha avlagt masterexamen eller motsvarande vid tidpunkten för anställningens början. Meriterande men ej krav är: Goda kunskaper i programmeringsspråket Python Stort intresse för planetvetenskap och Mars Genomförda kurser i plasmateori Villkor Anställningen är på fyra år och placerad vid IRF:s huvudkontor i Kiruna. Ansökan ska innehålla: CV Kort personligbrev (max en sida) om forskningsintressen och relevant erfarenhet Kopior av akademiska meriter Kontaktuppgifter till två referenspersoner
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som akutsjuksköterska hos Almia får du möjligheten att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom akutsjukvård. Du kommer att bedöma och behandla patienter i akuta situationer, övervaka deras tillstånd och samarbeta med specialiserade team. Arbetsmiljön är dynamisk och skiftar beroende på kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och hur du kan utvecklas tillsammans med Almia. Finner du tjänsten som Akutsjuksköterska till Kiruna intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Gör det som du älskar, som konsult! Kvalifikationer Vi söker dig med minst två års erfarenhet. Vi ser gärna att du som konsult har god samarbetsförmåga, är noggrann, och ansvarstagande. Arbetsuppgifter Som barnsjuksköterska hos Almia får du möjlighet att arbeta ute hos våra kunder med varierande arbetsuppgifter inom barn- och ungdomsvård. Du kommer att vårda barn i olika åldrar, stötta familjer och samarbeta med multidisciplinära team. Arbetsmiljön är dynamisk och varierar beroende på kund och avdelning. Kontakta oss för mer information om detta uppdrag och din karriär med Almia. Finner du tjänsten som Barn- och ungdomssjuksköterska till Kiruna intressant är du är varmt välkommen att höra av dig direkt till Amanda Aletto eller någon av hennes kollegor på [email protected] eller 08-410 250 50. Vi ser fram emot att höra från dig! Har du redan ett uppdrag men vet en klockren kandidat, tipsa vidare och ta del av en tipsbonus! Tillsammans med din konsultchef på Almia får du skapa det bästa upplägget som passar just dig och dina behov. Vi gör vårt yttersta för att lyssna och förstå vem du är, vad du vill och vad du behöver. Vi vill helt enkelt veta vad som är viktigt för dig. Därför är vi extra lyhörda för vad du har för behov och önskemål när det kommer till uppdragets period, omfattning, geografiskt område samt arbetstider. Det absolut viktigaste för oss är att vi tillsammans hittar ett upplägg som går att anpassa efter ditt livspussel. Personliga egenskaper: Du är en positiv och engagerad kollega som bidrar till en bra arbetsmiljö. Du är flexibel, ansvarsfull och har förmåga att arbeta både självständigt och i team. För att lyckas som konsult är det viktigt att du är prestigelös, lyhörd och trygg i dig själv. Du har du goda kunskaper i svenska och drivs av utmaningar och nya möjligheter. Vi erbjuder dig: Marknadskraftig lön En engagerad konsultchef Fördelaktiga förmånspaket Trygga villkor Tipsbonus Bli en del av Almia-familjen Almia Vårdbemanning är ett rikstäckande bolag med stort hjärta som gör allt för att du som konsult ska trivas och må bra. Tillsammans med dig följer vi dina önskemål och matchar uppdrag efter din erfarenhet. Du kommer alltid känna att du har ett stöd i din närmaste konsultchef, vars viktigaste uppgift är att se till att du mår bra. Hos oss på Almia får du ta del av en varm kultur där varje anställd är unik och får högsta prioritet från oss i form av engagemang, tillhörighet och tillgänglighet. I ditt dagliga jobb som konsult är du en del av ett vårdteam, med allt vad det innebär. Som konsult hos Almia är du också en viktig del av vårt team, och vår gemenskap. Vi håller kontakt, följer dig i uppdragen, finns alltid nära till hands och hjälper dig att lösa de eventuella problem som kan dyka upp längs vägen. Vi ser även till att du får träffa dina Almia-kollegor då och då för att utbyta tankar, tips och erfarenheter. Vi tar hand om varandra, lika självklart naturligt som att du tar hand om andra. Sista svarsdag Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! www.almia.se 08-410 250 50 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 251 jobb