Letar du efter ett jobb där tempot är högt och stämningen på topp? Vill du även bidra till ett av Sveriges snabbast växande e-handelsföretag? Då har du hittat precis rätt! Vår kund Apohem är ett nätapoteket som vill göra apotek, hälsa och skönhet tillgängligt för alla. De söker nu positiva, noggranna och drivna lagerarbetare som vill göra skillnad varje dag i deras sprillans nya lager i Kallhäll. I arbetet jobbar du mot uppsatta mål och tjänsten omfattar främst följande arbetsuppgifter: - Orderplock och packning av varor - Hantering av inkommande och utgående leveranser Arbetstiderna för tjänsten är förlagda vardagar mellan kl. 07-16.00 och du förväntas kunna arbeta minst 2-3 pass i veckan. Introduktioner sker omgående alternativt efter sommaren. Notera att du inte kommer att bli aktuell för tjänsten om du inte är studerande eller har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. DETTA SÖKER VI - Är i god fysisk form – jobbet innebär mycket gång och rörelse i högt tempo - Är tillgänglig för arbete 2-3 vardagar i veckan, främst måndagar - Är flexibel och kan komma in och arbeta på kort varsel vid behov - Är noggrann, ansvarsfull och bidrar till positiv stämning - Kan intyga att du studerar eller arbetar på minst 50%. - Har anmärkningsfritt belastningsregister Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du teknikintresserad, nyfiken och vill arbeta med högteknologiska lösningar i en global koncern? Hos ANDRITZ erbjuds du en varierad roll, trevliga kollegor och stora möjligheter att utvecklas! Om ANDRITZ AB ANDRITZ är en global marknadsledare inom våra fyra affärsområden Pulp & Paper, Hydro, Environment & Energy och Metals. Våra dryga 30 000 medarbetare på mer än 280 platser och i mer än 80 länder världen över är grunden till vår framgång. Inom ANDRITZ AB är vi ca 450 medarbetare med verksamhet i Skellefteå, Örnsköldsvik, Karlstad, Sundsvall, Gävle, Norrköping, Linköping, Varberg, Växjö och Stockholm. Vi levererar service-, system och processlösningar med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap inom våra affärsområden Pulp & Paper till bland annat massa- och pappersindustrin och Environment & Energy där vi levererar hållbar processteknik för att tillgodose föränderliga behov hos miljömedvetna industrier och gröna energisektorer. Om rollen Hos ANDRITZ får du mer än bara ett jobb – du får möjligheten att växa. Hos oss blir du en viktig del av vår konstruktionsavdelning som består av 10 engagerade kollegor. Här finns kompetens, resurser och viljan att se våra medarbetare utvecklas, både i sin roll och i sin karriär. Genom samarbete, trivsel och en stark laganda arbetar vi med att ta fram tekniska lösningar och maskinutrustning för ved- och flishantering inom papper och massa industrin, samt anläggningar för biobränsle- och flishantering. Som mekanikkonstruktör får du en varierad vardag med både konstruktionsarbete, kundkontakt och internationell prägel där innovation och trivsel går hand i hand. Under dagarna kommer du att arbeta med konstruktion i både 2D och 3D, göra tekniska beräkningar, modernisera befintliga produkter samt delta i tekniska diskussioner och inköpsprocesser. Du fungerar också som ett tekniskt stöd i försäljnings- och offertarbetet. Tjänsten är knuten till affärsområdet Wood Processing Service, med bas centralt beläget i Örnsköldsvik där merparten av teamet sitter. Rollen innefattar även besök hos kunder, leverantörer och verkstäder – och du får möjlighet att vara delaktig i både montage och idrifttagning av våra system. Det här erbjuder vi dig Kontoret präglas av en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Vi tror på balans mellan arbete och fritid, och erbjuder därför fräscha lokaler, satsningar på friskvård och återkommande personalaktiviteter. Vi värnar om våra medarbetares välmående och arbetsglädje. DETTA SÖKER VI I denna roll tror vi starkt på dina personliga egenskaper och viljan att lära dig. I grunden har du en ingenjörsutbildning men beroende på din erfarenhet och dina intresseområden formar vi tjänsten – där vi vill att du ska trivas och utvecklas hos oss. Som person tror vi att du är en nyfiken och engagerad problemlösare med en stor vilja att utvecklas. Du är positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat där du ser möjligheter snarare än hinder. Med ett öga för helhetslösningar kommer du gärna med initiativ och idéer för att bidra med förbättringar och du trivs i ett team där samarbete står i fokus, samtidigt som du också är bekväm med att arbeta självständigt. Krav: • Ingenjörsutbildning eller annan relevant utbildning/erfarenhet inom området. • Behärskar svenska och engelska i både språk och skrift. • B-körkort. • En stor nyfiken att vilja utvecklas och lära dig mer. Tidigare branschvana samt erfarenhet av 2D-/3D modellering är meriterande, men inget krav. Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Hos ANDRITZ får du vara en del av ett världsledande, globalt bolag med kollegor över hela världen. Du erbjuds en trygg anställning med fina utvecklingsmöjligheter, kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Denna rekrytering sköts av StudentConsulting, men anställningen sker direkt hos kund. Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Eklund på 070-25 44 637 eller [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Brinner du för försäljning, levererar toppklassig kundservice och vill starta eller ta nästa steg i din karriär som säljare? Ta chansen att bli en del av Diamax fantastiska team! Diamax arbetar från centrala Umeå som återförsäljare åt några av Sveriges starkaste varumärken. De jobbar med välkända uppdragsgivare i en mängd olika branscher med allt från förlag och matkassar till el och telekom. Du får lära dig spetskompetens inom försäljning över telefon som tillsammans med styrkan hos våra uppdragsgivares varumärken ger dig utmärkta förutsättningar att lyckas som säljare. Oavsett tidigare erfarenhet kommer du få en gedigen säljutbildning där du får varva teori och praktik samtidigt som du får en bred erfarenhet av att sälja olika produkter och tjänster över telefon. Då din introduktionsutbildning är färdig har din utveckling bara börjat. Du kommer under hela din anställning att få coachning, feedback och vidareutbildning dagligen. Hos Diamax är det alltid nära till nästa steg i karriären då det för den karriärsugne erbjuds en bred portfölj av projekt med varierande komplexitet. Dessutom sker rekryteringar till ledande befattningar alltid internt. Din utveckling är deras framgång! Diamax tar jobbet på allvar, men mellan samtalen prioriterar dem att skratta, umgås och att dricka stora mängder kaffe. En och annan hembakad kaka återfinns också i fikarummet. Den som inte har bråttom hem (eller iväg på en afterwork med kollegorna) stannar gärna kvar för att umgås, spela ett roligt spel eller för att utmana varandra i Tv-spel. Om du tror att du passar hos Diamax erbjuds du: - Ett stimulerande arbete i fantastisk arbetsgrupp. - Delaktighet och gemenskap. - Ett utvecklingsprogram som sträcker sig under hela din anställning där rätt person har goda möjligheter att avancera inom företaget. - En fast lön med ett utarbetat bonussystem. - Kollektivavtal via Unionen. - Friskvårdsbidrag. - Sveriges absolut bästa arbetskollegor. Anställningen är i första hand på heltid med arbetstider måndag-fredag mellan 09:00-18.00. DETTA SÖKER VI För Diamax är det viktiga inte vad du har för erfarenheter utan hur du är som person. De söker personer som de kommande åren vill skaffa sig en bred förståelse för försäljning och som värdesätter utveckling och gemenskap. Egenskaper som stämmer in på dig är engagemang, driv och nyfikenhet. Du är motiverad att lära dig försäljning och förstår sambandet mellan ansträngning och framgång. Du vill arbeta på ett företag där man har roligt tillsammans och stöttar varandra till utveckling och måluppfyllnad! Krav: Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift. Ansök så snart som möjligt! Intervjuer hålls kontinuerligt med löpande uppstarter hos kund. Nästa intro är i augusti. I den här rekryteringen samarbetar Diamax med StudentConsulting. För frågor gällande tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Elin Eklund på [email protected]. Varmt välkommen in med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du teknikintresserad, nyfiken och vill arbeta med högteknologiska lösningar i en global koncern? Hos ANDRITZ erbjuds du en varierad roll, trevliga kollegor och stora möjligheter att utvecklas! Om ANDRITZ AB ANDRITZ är en global marknadsledare inom våra fyra affärsområden Pulp & Paper, Hydro, Environment & Energy och Metals. Våra dryga 30 000 medarbetare på mer än 280 platser och i mer än 80 länder världen över är grunden till vår framgång. Inom ANDRITZ AB är vi ca 450 medarbetare med verksamhet i Skellefteå, Örnsköldsvik, Karlstad, Sundsvall, Gävle, Norrköping, Linköping, Varberg, Växjö och Stockholm. Vi levererar service-, system och processlösningar med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap inom våra affärsområden Pulp & Paper till bland annat massa- och pappersindustrin och Environment & Energy där vi levererar hållbar processteknik för att tillgodose föränderliga behov hos miljömedvetna industrier och gröna energisektorer. Om rollen Hos ANDRITZ får du mer än bara ett jobb – du får möjligheten att växa. Hos oss blir du en viktig del av vår konstruktionsavdelning som består av 10 engagerade kollegor. Här finns kompetens, resurser och viljan att se våra medarbetare utvecklas, både i sin roll och i sin karriär. Genom samarbete, trivsel och en stark laganda arbetar vi med att ta fram tekniska lösningar och maskinutrustning för ved- och flishantering inom papper och massa industrin, samt anläggningar för biobränsle- och flishantering. Som mekanikkonstruktör får du en varierad vardag med både konstruktionsarbete, kundkontakt och internationell prägel där innovation och trivsel går hand i hand. Under dagarna kommer du att arbeta med konstruktion i både 2D och 3D, göra tekniska beräkningar, modernisera befintliga produkter samt delta i tekniska diskussioner och inköpsprocesser. Du fungerar också som ett tekniskt stöd i försäljnings- och offertarbetet. Tjänsten är knuten till affärsområdet Wood Processing Service, med bas centralt beläget i Örnsköldsvik där merparten av teamet sitter. Rollen innefattar även besök hos kunder, leverantörer och verkstäder – och du får möjlighet att vara delaktig i både montage och idrifttagning av våra system. Det här erbjuder vi dig Kontoret präglas av en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Vi tror på balans mellan arbete och fritid, och erbjuder därför fräscha lokaler, satsningar på friskvård och återkommande personalaktiviteter. Vi värnar om våra medarbetares välmående och arbetsglädje. DETTA SÖKER VI I denna roll tror vi starkt på dina personliga egenskaper och viljan att lära dig. I grunden har du en ingenjörsutbildning men beroende på din erfarenhet och dina intresseområden formar vi tjänsten – där vi vill att du ska trivas och utvecklas hos oss. Som person tror vi att du är en nyfiken och engagerad problemlösare med en stor vilja att utvecklas. Du är positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat där du ser möjligheter snarare än hinder. Med ett öga för helhetslösningar kommer du gärna med initiativ och idéer för att bidra med förbättringar och du trivs i ett team där samarbete står i fokus, samtidigt som du också är bekväm med att arbeta självständigt. Krav: • Ingenjörsutbildning eller annan relevant utbildning/erfarenhet inom området. • Behärskar svenska och engelska i både språk och skrift. • B-körkort. • En stor nyfiken att vilja utvecklas och lära dig mer. Tidigare branschvana samt erfarenhet av 2D-/3D modellering är meriterande, men inget krav. Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Hos ANDRITZ får du vara en del av ett världsledande, globalt bolag med kollegor över hela världen. Du erbjuds en trygg anställning med fina utvecklingsmöjligheter, kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Denna rekrytering sköts av StudentConsulting, men anställningen sker direkt hos kund. Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Eklund på 070-25 44 637 eller [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du jobba på ett världsledande företag i en varierad roll? Är du affärsdriven, lösningsorienterad och kommunikativ? Aimpoint söker en strukturerad och engagerad Sales Support Manager till ett föräldravikariat! Aimpoint har varit verksam sedan 70-talet och är idag globalt erkända för sina rödpunktsikten – produkter som används av både professionella användare och entusiaster världen över. Nu får du chansen att bli en nyckelperson i deras fortsatta tillväxt. Som Sales Support Manager leder och utvecklar du ett engagerat team som arbetar nära kund, sälj- och leveransorganisationen. Du är kundens röst i organisationen och ansvarar för hela flödet – från prognos till leverans – med målet att säkerställa en högkvalitativ kundupplevelse. Rollen innebär många internationella kontakter och kombinerar operativt arbete med teamledning och verksamhetsutveckling. Du ansvarar för offertskrivning, orderhantering, kundvård och reklamationer i affärssystemet. Du leder det dagliga arbetet, genomför medarbetarsamtal och månatliga uppföljningar, samt driver förbättringsarbete och kompetensutveckling inom teamet. Du bidrar till ett gott samarbete mellan avdelningar och stärker Aimpoints attraktionskraft som arbetsgivare. Tjänsten är på heltid under kontorstid, med placering på Aimpoints kontor i Jägersro, Malmö. Du blir anställd av StudentConsulting och uthyrd till Aimpoint under vikariatets längd (1 år), med start omgående. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: · Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom kundsupport, säljkoordinering eller sales operations · Har dokumenterad erfarenhet av att leda team och driva utveckling · Har god affärsförståelse och är van att arbeta i affärssystem (t.ex. Jeeves, Microsoft Dynamics 365 eller annat ERP) · Är van vid internationella kontakter och behärskar engelska flytande i tal och skrift · Är strukturerad, självgående och har en positiv, lösningsinriktad inställning Vi tror att du trivs i en roll där du får kombinera operativt ansvar med ledarskap och har förmågan att skapa både engagemang och effektivitet i ditt team. Du gillar att förbättra processer och skapa ordning, samtidigt som du är flexibel och prestigelös i ditt sätt att arbeta. Låter detta som en tjänst för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med att söka. Varmt välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Brinner du för att erbjuda högklassig service och har en stark vilja att hjälpa människor? Är du engagerad och har en positiv inställning till arbetsuppgifterna du tar dig an? Då är det dig vi letar efter för att arbeta extra som receptionist Att vara receptionist är en otroligt mångsidig roll som kräver anpassningsförmåga. Flexibilitet är viktigt för denna tjänsten - du ska ha möjlighet att arbeta 2-3 dagar i veckan och vara beredd att ställa upp med kort varsel. Det innebär att du kan få ett samtal på morgonen om att hoppa in på ett skift samma dag. Under sommaren kan det även finnas heltidsarbete under några veckor. Exempel på arbetsuppgifter som receptionist: • Välkomna besökare och kollegor i receptionen med en service på hög nivå • Ta emot beställningar av kontorsmaterial, frukost och catering • Svara i telefon, hantera mejl, boka mötesrum, skriva in besökare och producera passerkort/lånekort • Hantera felanmälningar och alltid ligga steget före kunden • Vara behjälplig och lyhörd gällande den dagligen driften i kontakten med kunden. • Säkerställa att lokalerna är i toppskick samt att konferenstekniken fungerar optimalt. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som har minst en gymnasieutbildning, gärna med arbetslivserfarenhet av arbete inom receptionistyrket. Du behärskar både det svenska och engelska språket helt obehindrat i såväl tal som skrift. Det är viktigt att du - både för din egen och andras säkerhet - kan göra dig förstådd i kontakt med andra samt att du kan läsa och förstå skriftliga instruktioner på både svenska samt engelska. Vidare behöver du ha datorvana med kunskaper i Officepaketet. Som person ser vi att du är lyhörd, trygg i dig själv och har en positiv inställning till livet. Du är i grunden en serviceinriktad person med en god förmåga till att bygga såväl relationer som att skapa en trivsam och välkomnande atmosfär. Du strävar efter att hålla ordning och struktur i ditt arbete, har ett prestigelöst förhållningssätt och ser utmaningar som möjligheter. Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av StudentConsulting men hyrs ut till vår kund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi arbetar med löpande urval och tjänsten beräknas att tillsättas så snart vi hittat rätt kandidat, så tveka ej att skicka in din ansökan direkt! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du kombinera dina studier med ett kontinuerligt och stimulerande deltidsjobb som truckförare? Vill du få möjligheten att etablera nya kontakter på en av Helsingborgs mest välkända terminaler? Då har vi möjligheten för dig! Vi på StudentConsulting söker nu nya stjärnor till en av våra största kunder inom lager- och terminal. Arbetsuppgifterna kan komma att innebära att: - Lasta och lossa - Sortera paket - Mottagning av gods - Truckkörning Arbetstiderna kan variera under veckans vardagar och vi ser därför att du är flexibel. StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och slutgiltiga kandidater kommer bli anställda av oss och arbeta som uthyrda medarbetare till vår kund. DETTA SÖKER VI Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och ser att du som person är ödmjuk, nyfiken och pålitlig. Du värnar om din omgivning och förstår vikten av att göra ett gott intryck, man kan lita på att du fullföljer dina åtaganden. Du är optimistisk och flexibel - du anpassar dig enkelt och har inte problem att behärska en snabbt föränderlig miljö. Du behärskar truckkörning väl och vi anser det vara starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom området. Du har inga problem att hugga i där det behövs och förstår att denna roll är ett fysiskt arbete, det är något du trivs med. Krav: - Truckkort (A+B) - B-körkort + tillgång till bil för att enkelt kunna ta dig till arbetet oavsett arbetstid - Student på minst 50% i minst 1 år framöver - Tillgänglig för arbete minst 2 vardagar i veckan och upp till heltid vid ledighet under sommar och juletid (samtliga veckor under terminstid, även tentaperioder). - Flytande svenska i tal och skrift - Anmärkningsfritt belastningsregister - 2 referenser att ange Är redo för nya utmaningar? Välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vi söker nu studenter som vill jobba extra som truckförare inom produktion! Är du noggrann, snabb och flexibel? Då är detta jobbet för dig! I rollen som truckförare kommer du att arbeta i en dynamisk och snabbt föränderlig miljö där noggrannhet och säkerhet är av största vikt. Du kommer bland annat att vara ansvarig för lastning, lossning och förflyttning av material och produkter med hjälp av olika typer av truckar och lyftutrustning. Utöver detta kommer arbetet innehålla precision och noggrannhet för att säkerställa korrekt leverans av produkter till rätt destination. Du kommer dessutom att ansvara för att organisera och hantera lagret, inklusive inventering och säkerställa att lagret är organiserat och att varor är lättåtkomliga. Tiderna är varierande och arbete förekommer under dag, kväll och natt. Både på vardagar och helg. StudentConsulting ansvarar för rekryteringsprocessen och den slutgiltiga kandidaten kommer att bli anställd som ambulerande konsult via oss. DETTA SÖKER VI • Du har giltigt truckkort (A eller B) • Student på minst 50% i minst 2 år framöver. • Du har tidigare erfarenhet av att arbeta som truckförare • Du är noggrann, punktlig och har ett högt säkerhetstänk • Du är flexibel och kan arbeta i skift om det behövs • Du kan arbeta självständigt men också trivs i team OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du kombinera din tekniska förståelse med din förmåga att leda och samordna? Som förvaltningsledare på Almi får du möjlighet att påverka, utveckla och skapa långsiktigt värde i en organisation i ständig rörelse. Är du redo för en spännande utmaning? Brinner du för att utveckla och förbättra verksamheten med hjälp av IT? Då kanske du är Almis nästa Förvaltningsledare! Vi söker nu å Almis vägnar efter en förvaltningsledare. I rollen som förvaltningsledare kommer du ingå i ett team av förvaltningsledare i Almis IT organisation som tillsammans ansvarar för deras applikationer samt leverantörer. Du kommer att arbeta nära verksamhetsansvariga för att identifiera och implementera förbättringar som gör verklig skillnad. Din roll inkluderar att leda, planera och samordna förvaltnings- och utvecklingsaktiviteter inom ditt område, samtidigt som du bidrar till det dagliga operativa arbetet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: • Livscykelansvar för IT-system, från inköp/upphandling, till implementation, genom förändringsarbeten och slutligen avveckling. • Agera som stöd i arbetet med att digitalisera och arbeta mer datadrivet inom ansvarsområdet • Avtalshantering. Du ansvarar för avtalen med leverantörerna inom ditt förvaltningsområde, dess uppföljning och hantering. • Agera primär kontakt för leverantörer inom ditt förvaltningsområde. Vilket inkluderar planering och prioritering av aktiviteter, kravställning, beställningar, budgetansvar och uppföljning. • Leda arbetet med implementering av förändringar, arbeta med verksamheten gällande test samt ansvara för driftsättningar. Tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att du kommer bli anställd direkt av Almi och arbeta på deras kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är på heltid och planerar att starta så snart vi hittat rätt person och löper tillsvidare, sex månaders provanställning tillämpas. Arbetstiderna är förlagt under vardagar kl 08.00-17.00 och viss möjlighet till distansarbete finns. En bakgrundskontroll genomförs på slutkandidat vid tillsättning. DETTA SÖKER VI • Minst 5 års erfarenhet av systemförvaltning/förvaltningsledning/IT-projektledning. • Minst 10 års erfarenhet inom IT varav några i en IT-beställarorganisation. • Erfarenhet av affärsystem • Erfarenhet av informationsflöden och integrationer mellan system och datalager • Erfarenhet av upphandling och kravställning, gärna enligt LoU. • Erfarenhet av samarbete med externa IT-leverantörer. • God kommunikationsförmåga i både tal och skrift i svenska samt engelska. • Relevant universitetsutbildning eller motsvarande arbetslivserfarenhet. • Kunskap och erfarenhet inom IT arkitektur eller informationsmodellering är meriterande. Meriterande är erfarenhet från den finansiella sektorn, arbete med penningtvätt-/känn-din-kund-processer, förvaltning och implementering av ekonomisystem samt finansiell terminologi. Vi ser framför oss att du är en ansvarstagande, självgående och framåtsträvande person med god förmåga att planera och strukturera ditt arbete för att kunna hantera flera uppdrag parallellt. Du kan tänka strategiskt och kan balansera verksamhetens behov med Almi och IT:s långsiktiga mål. Du har goda ledaregenskaper och har lätt för att få med dig andra för att uppnå gemensamma mål. Vi ser gärna att du kommer med nya idéer och förbättringsförslag på hur Almi kan arbeta ännu bättre och smartare. Vill du vara med på denna spännande förändringsresa, där IT möter verksamhet för att skapa värde – då har du kommit rätt och vi ser fram emot din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du ta nästa steg i din karriär som ventilationstekniker och vara en del av ett energiskt och framåtsträvande team? Vi söker en engagerad ventilationstekniker för att stärka kundens nuvarande team och ta verksamheten till nästa nivå! Tjänsten passar dig som har 2-3 års erfarenhet från ventilationsföretag och vill utvecklas vidare inom området. Om tjänsten: Som ventilationstekniker kommer du att arbeta med underhåll och drift av ventilationssystem i både nyare och äldre byggnader. Ditt huvudsakliga arbete kommer att innebära byte av komponenter, felsökning och service av ventilationssystem, främst i fläktrum och fastigheter med olika typer av aggregat. Arbetsuppgifter: -Fläktrum & ventilationer: Utföra underhåll och byten av komponenter i fläktrum och ventilationssystem. -Byta komponenter: Byte av filter, fläktar, remmar och motorer i olika ventilationssystem. Arbeta med både nyare system (från 2017) och äldre system. -Felsökning & drift: Genomföra felsökningar på ventilation, inklusive styrsystem som är kopplade till tryck och temperatur. -Avtal & planering: Arbeta utifrån avtal, genomföra årliga serviceintervall som filterbyte och kontroll av ventilationsaggregat på fastigheter om 36 000 kvm. -Checklista & dokumentation: Gå igenom checklistor för att säkerställa att alla system fungerar enligt avtal och föreskrifter. -Små installationer: Utföra små installationer och justeringar av ventilationssystem och aggregat. Fastighet: Du kommer att arbeta på en blandning av nyare och äldre byggnader med olika typer av ventilationssystem inom Södra sjukhuset. Du kommer att vara aktiv på en sjukhusfastighet i söder och hantera olika ventilationsaggregat. Ditt arbete omfattar system som reglerar luftflöden och temperatur i flera fastigheter med 36 000 kvm yta. DETTA SÖKER VI Krav: -Erfarenhet: Minst 2-3 års erfarenhet inom ventilationsbranschen, gärna från ett ventilationsföretag. -Teknisk kompetens: Erfarenhet av att arbeta med fläktrum, komponentbyten, felsökning och underhåll av ventilationssystem. -Systemkunskap: Erfarenhet av att arbeta med styrsystem som är kopplade till tryck och temperatur. -Fysisk förmåga: Förmåga att arbeta i fläktrum och andra tekniska miljöer. -Meriterande: Erfarenhet från fastighetsföretag är ett plus, men inte ett krav. Personliga egenskaper: Du är självgående, noggrann och har en vilja att lära dig och utvecklas inom ventilationsteknik. Du är serviceinriktad och trivs med att arbeta i team. Du har goda kommunikationsfärdigheter och kan rapportera arbete digitalt via handdator eller telefon. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Välj ett jobb för att visa detaljer