Lediga jobb i Laholm
Sök totalt 53 lediga jobb i Laholm
Lingon Energi är ett utav Sveriges snabbast växande elbolag. Vi har dessutom ett systerbolag i form av en mobiloperatör som heter Lingon Mobil som är en stor aktör på virtuell mobiloperatör marknaden. I dagsläget så jobbar det cirka 20st personer på våran Energi säljavdelning och vi har planer på att utöka det här teamet till 40st personer inom kommande halvåret. Produkten teamet säljer är Lingon Energis elavtal till privat personer. Vi söker därför efter kompetenta ledare med erfarenhet av dörr knack försäljning. Som vill vara med och bygga upp resande säljare team som jobbar över hela Sverige. Det innebär att tjänsten är till stor del på resande fot, med utgångsläge i din hemstad. När du reser tillsammans med ditt team så står företaget för alla resekostnader i form av hotell , tågbiljetter, bilar och bensin. Varje månad så har vi en Fest / Tillställning med tillhörande prisutdelning för Bästa Säljare , Bästa Teamleader och Bästa Kvalité. Under den festen så samlas hela företaget för ett mega partaj och därefter så får hela företaget en extra dag ledigt för en lång helg. Vad vi erbjuder: Garanterad lön på minst 30 000kr/mån 1200kr Provision / per eget sålt abonnemang 200kr Provision / per av teamet sålt abonnemang Firmabil till jobbet som får användas privat som förmån Arbetstider 13 - 21 Möjligheten till att se hela Sverige En ledarroll med stora möjligheter att växa Vad vi kräver utav dig: Är beredd på att sälja själv för att visa vägen för teamet. (Är du säljtrött så sök inte jobbet.) Du klarar av att jobba under budget press Du har giltigt B-körkort som kan uppvisas Du är beredd att resa måndag till fredag Arbetstider 13-21 Må - Tors , 13-19 Fre Du är en ansvarstagande person Positiv och framåt attityd Är en människokännare som har lätt för att komma överens med folk i din omgivning Har erfarenhet av dörr knackning (Måste inte vara el abonnemang , men såklart extra meriterande om du har sålt el mot privat personer) Hur man söker: Om du känner dig träffad och är redo att dig an ditt livs utmaning. Skicka i så fall in en ansökan via mail så hör våran rekryterings avdelning av sig inom kort. [email protected]
Om Laholms kommun Det är i mötet med våra invånare som värdet av vårt arbete uppstår! Som medarbetare i Laholms kommun är du med och levererar tjänster och service till våra invånare – varje dag, året om. Laholms kommun rymmer allt från omsorg, stöd och utbildning för våra invånare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Vi tror på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. Som medarbetare i Laholms kommun har du kollegor med många olika yrken och bakgrund, men det som förenar oss är vårt uppdrag och vår gemensamma värdegrund med ledorden glädje, mod, delaktighet, engagemang och gott föredöme Om tjänsten Som sjuksköterska under jourtid ansvarar du för hälso- och sjukvården både i det enskilda hemmet, på våra särskilda boenden, korttiden, mottagningsteamet samt LSS. I ansvaret ingår omvårdnad och medicinska insatser, planerade samt akuta, till alla åldersgrupper inom verksamheten samt handledning av övrig vårdpersonal. Under kvällen och natten är det två sjuksköterskor i tjänst, som tillsammans ansvarar för samtliga insatser ute hos patienterna. Kvällstid tjänstgör utöver detta en rådgivande sjuksköterska som ansvarar för samtliga inkommande samtal samt råd, stöd och hjälp per telefon. Är du den vi söker? Vi kräver att du är legitimerad sjuksköterska och vidareutbildning inom relevanta områden är meriterande. Två års erfarenhet från yrket som sjuksköterska är ett krav. Tidigare erfarenhet av arbete inom kommunal hälso- och sjukvård är meriterande. B-körkort är ett krav för tjänsten. Om anställningen Antal tjänster: 1 Enligt överenskommelse. Övriga upplysningar Till följd av lag om belastningsregister ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom LSS, barnomsorg samt skola. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken Information till annonssäljare Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid. Laholms kommun verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, funktionsnedsättning, sexuell läggning, religion eller annan trosuppfattning.
Om Laholms kommun Det är i mötet med våra invånare som värdet av vårt arbete uppstår! Som medarbetare i Laholms kommun är du med och levererar tjänster och service till våra invånare – varje dag, året om. Laholms kommun rymmer allt från omsorg, stöd och utbildning för våra invånare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Vi tror på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. Som medarbetare i Laholms kommun har du kollegor med många olika yrken och bakgrund, men det som förenar oss är vårt uppdrag och vår gemensamma värdegrund med ledorden glädje, mod, delaktighet, engagemang och gott föredöme Om tjänsten Som IT-tekniker kommer du arbeta med drift och support och stöd till vår organisation, lösa problem och incidenter, delta i ändringshantering, testning, verifiering samt genomföra kvalitetshöjande åtgärder i den dagliga driften. På serversidan arbetar vi primärt med operativsystemet Windows Server men även Linux. Vi arbetar med Windows- och IOS (iPad/iPhone) baserade klienter. Kommunikations sidan är i huvudsak uppbyggd kring Ciscos produkter och virtualiseringsplattformen VMWare. Är du den vi söker? Vi söker dig med relevant utbildning, gärna högskola, inom IT området eller med erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i nämnda miljöer. Då vi arbetar brett inom IT området är vi öppna för generalister som är tekniskt intresserade och/eller som har aktuell erfarenhet inom ett eller flera områden: • Apple iPad/iPhone • Nätverk – Cisco produkter • Microsoft 365 och Azure AD • VMWare • Windows server och Active Directory • Windows 11 • Microsoft SCCM • Microsoft SQL Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift och har B-körkort. Som person är du serviceinriktad, lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande, vidare har du en god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört och smidigt sätt. Du är även bra på att strukturera, planera och prioritera ditt arbete samt har förmåga till helhetssyn och att se frågor i ett större perspektiv. Tjänsten kan komma att säkerhetsprövas enligt Säkerhetsskyddslagen 2018:585, Säkerhetsskyddsförordning 2018:658. Detta innebär att en bakgrundskontroll kan genomföras som en del av anställningsprocessen. Om anställningen Antal tjänster: 1 Tillträde enligt överenskommelse. Övriga upplysningar Till följd av lag om belastningsregister ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom LSS, barnomsorg samt skola. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken Information till annonssäljare Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid. Laholms kommun verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, funktionsnedsättning, sexuell läggning, religion eller annan trosuppfattning.
Om tjänsten Har du en teknisk bakgrund och intresse för fordon och maskiner? Får du energi av att träffa kunder och vill arbeta i en fri och ansvarstagande roll? Då kan du vara helt rätt för rollen som servicetekniker hos oss på Snapphanetruck. Som servicetekniker hos Snapphanetruck är man självständig och kvalitetsmedveten. Du ser till att våra kunder alltid har väl fungerande truckar och att kundernas oplanerade stillestånd alltid tas om hand snabbt och effektivt. Du arbetar självständigt, ansvarar för din egen planering och för hur du löser dina uppdrag. Samtidigt ingår du i ett team där alla hjälps åt och stöttar varandra vid behov och arbetstoppar. Då arbetsområdet innefattar Skåne/Halland så kan man med fördel bo runt Hässleholm, Örkelljunga eller ut mot Laholmstrakten. I arbetet ingår: Felsökning, analyser, förebyggande underhåll, säkerhetskontroller, installationer, service och reparationsarbeten till våra kunder. Vad kan du förvänta dig av oss som företag? - Goda utvecklingsmöjligheter - Friheten rollen innebär samt att ingen dag är den andra lik - Internutbildning - Friskvårdsbidrag och företagshälsovård - Balans mellan arbete och fritid - Härliga kollegor - Stabilt företag Snapphanetruck erbjuder ett öppet och engagerande arbetsklimat med högt kvalitetstänk. Här hjälps alla åt för att hålla företagets gemensamma mål och visioner levande. Anställning: Direkt hos Snapphanetruck AB Tillträde: Snarast eller enligt överenskommelse Arbetstid: Dagtid Område: Skåne/Halland med utgång från hemmet Om företaget Företaget startades i slutet av 1996 med en idé om att sälja begagnade truckar som ett alternativ till att köpa en fabriksny truck. Idag har företaget 35 anställda varav 16 är mekaniker. Snapphanetruck har kontor i Hässleholm och Helsingborg. Företaget har en serviceorganisation som täcker större delarna av Götaland och säljer truckar över hela landet samt en del på export. Snapphanetruck ägs från och med den 1 november 2017 av Toyota Material Handling Sweden AB. Din profil Våra förväntningar på dig: - Mekarkunskaper genom utbildning, arbetslivserfarenhet eller att du har ett brinnande intresse för reparationer av fordon - Relationsskapande förmåga med högt servicetänk - Starkt driv och engagemang - Stort tekniskt intresse - Noggrannhet och god problemlösningsförmåga - B-kort Som person vill vi att du är ansvarstagande, målinriktad, flexibel, positiv, ordningsam och har en god samarbetsförmåga eftersom arbetet sker ute hos våra kunder. Vi arbetar löpande med inkomna ansökningar och kontaktar endast de som motsvarar ansökningskraven. Välkommen med din ansökan idag! Om Ikett Personalpartner AB Ikett Personalpartner AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med bemanning och rekrytering av kvalificerad kollektivpersonal och tjänstemän. Främst inom yrkesområdena industri, el, bygg och administration. Ikett är medlem i Almega Kompetensföretagen och har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Ikett är certifierat enligt ISO 9001. Målet med vårt arbete är nöjda kunder och skickliga medarbetare som trivs. Detta vill vi uppnå genom kvalitet, kompetens och effektivitet. För mer information och nyheter, följ oss gärna på: Facebook: www.facebook.com/ikettpersonalpartner LinkedIn: www.linkedin.com/company/ikett-personalpartner-ab-as
Butikschef till Elon Kökspunkten i Halmstad Vi söker dig som är målinriktad, har en mycket hög servicekänsla och erfarenhet av att framgångsrikt driva en butik! Om tjänsten Som butikschef är du operativt ansvarig för driften och den löpande verksamheten gällande personal och försäljning. Du planerar, leder och fördelar samt följer upp arbetet i butiken, både på övergripande och på individuell nivå. Du arbetar också med egen försäljning och rådgivning mot kunder samt med att coacha och kompetensutveckla medarbetare – allt för att uppnå ökad försäljning, resultat och kundnöjdhet! Med ett motiverat och engagerat sätt får du butiken och medarbetare att växa. Du skapar en inspirerande butiksmiljö, levererar resultat och tillsammans med hela teamet skapar du en positiv kundupplevelse. Rollen innebär ansvar för exponering, skyltning, kampanjer och lokal marknadsföring. Lagerhantering, inköp, fakturahantering och övrig administration ingår också i tjänsten. Det finns stort stöd från organisationen men som butikschef har du också mandat att göra val som passar just din butik. Butiken ligger i Flygstaden, Halmstad, och har idag en personalstyrka på fem personer. Arbetstiderna är vanligtvis måndag-fredag, men även arbete på lördagar kan förekomma. Jobbet är omväxlande med ett stort fokus på god arbetsmiljö och trivsel tillsammans med en stabil personalgrupp. Om dig Vi söker dig med god erfarenhet av att driva en butik och som har dokumenterad erfarenhet av försäljning och lokal marknadsföring. Erfarenhet från branschen och kännedom om Detaljhandelsavtalet är också meriterande. Du är en rutinerad ledare med vana av personalansvar med en god förmåga att skapa ett vinnande team. Vidare har du erfarenhet av målstyrning, uppföljning och att motivera medarbetare. Som person är du resultatdriven, självgående och har en stark servicekänsla. Du gillar att sätta rutiner, har ett sinne för affärer och vill jobba för att säkerställa att butiken kontinuerligt uppfyller och överträffar kundens förväntningar. Ett socialt förhållningssätt och en stor nyfikenhet kommer hjälpa dig att lyckas i rollen. Du förväntas också representera butiken mot externa aktörer och nätverka lokalt för att skapa och bibehålla kontakter med andra företag. Om Elon Kökspunkten Elon är en kedja bestående av fria fackhandlare och i din lokala butik möts du av kompetent och service-minded personal. Elon är numera både Sveriges och Nordens största butikskedja för hemelektronik och vitvaror, med över 400 butiker bara i Sverige. Kökspunkten som ingår i kedjan bedriver butiksverksamhet på fyra orter idag; Ängelholm, Båstad, Halmstad och Falkenberg. I butikerna sker försäljning både till privat- och företagskunder och man är idag ca 30 anställda totalt. Om anställningen och ansökan Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning, med start omgående eller enligt överenskommelse. Du får en anställning direkt hos Elon Kökspunkten. Rekryteringsarbetet sker löpande. Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Hanna Bonli via 0736 84 77 73. Varmt välkommen med din ansökan!
Var med och skapa bättre kundmöten i Sverige – viktigt extrajobb Nu söker vi mystery shoppers och intervjuare för kortare uppdrag i hela landet. Custitude utför flera typer av kundundersökningar; Mystery Shopping, Store checks, exitintervjuer men även coaching på plats i butik. Vi skulle bli glada om du vill vara en del av vårt kundmötesteam som mystery shopper. Vi samarbetar med flera kedjor och företag som vill utveckla sitt kundmöte i olika kanaler. Då är en viktig del att förstå vad man är bra på och vad som är utvecklingsbart, både på kedjenivå men även på butiksnivå. Genom mystery shopping gör vi anonyma besök där vi utvärderar servicen och ser hur du blir bemött som kund. Arbetet är enkelt, men kräver stor noggrannhet och seriositet. Våra förväntningar på dig är att du är: • Förberedd: Du har alltid läst på instruktioner och manualer innan du gör dina uppdrag. • Ansvarsfull: Du ser till att dina uppdrag utförs enligt plan och i tid. • Pålitlig: Du förstår syftet med det du och Custitude gör, du är intresserad av resultaten och vill att kunden ska kunna utvecklas av dina svar. Du kan kommunicera väl på svenska både skriftligt och muntligt. Genom att du registrerar dig i vår databas kommer du bli en del av Custitudes kundmötesteam. Du kommer bli tillfrågad om uppdrag och kan välja att tacka ja/nej vid varje givet tillfälle. En observation tar oftast, inklusive rapportering, 1 timme. Ofta är tiderna för uppdragen väldigt flexibla vilket gör detta till ett mycket bra extrajobb.Ersättning är per uppdrag. Vi ser fram emot din ansökan. #jobbjustnu
Vi söker pigga assistenter till vår kund, en 17-årig kille i Laholm. Vi ser gärna att du som söker är en lagspelare som jobbar bra i team, då man hos vår kund alltid arbetar två och två. Det dagliga arbetet består av att hjälpa till med det han inte klarar att göra själv och vi söker dig som är en klippa på att bemöta ungdomar med funktionsvariation utan tal. Arbetet består mycket av att finnas för kunden, ni arbetar alltid i par. Du har inget emot att vara ute i alla väder, för han älskar promenader. Katt finns i hemmet. Assistentens roll och erfarenhet Vi söker någon som har god fysik då vissa förflyttningar är tunga och vi ser gärna både män och kvinnor som sökande. Du kommer främst att jobba i hans hem så du behöver vara ödmjuk och lyhörd för både honom och hans familj. Kunna anpassa dig till den miljö han för tillfället befinner sig. Du behöver ha en flexibel och kreativ syn på vad som är lämpliga aktiviteter. Du kommer att få individanpassad introduktion/utbildning i alla delar kring kundens hjälpbehov och rutiner. Du behöver vara flexibel gällande arbetstider eftersom vi i arbetsgruppen löser bemanningen om någon blir sjuk eller har semester – vi ställer upp för vår kund och varandra. Meriterande erfarenheter · Lågaffektivt bemötande. · Gillar att vara ute i naturen. · Tala flytande svenska. · Gärna erfarenhet av personer med funktionsnedsättningar. · Erfarenhet av epilepsi. · Ej allergisk emot katter. Arbetstid/tjänstgöringsgrad · Timanställning, som i framtiden kan leda till fast schemarad. · Arbetspass dag, kväll och natt. Om lön · Vi tillämpar lön enligt Fremia. Kollektivavtal. · Vi erbjuder friskvård. Kontaktperson Kundansvarig: Sandra Forsell Ansök till tjänsten via vårt externa rekryteringsverktyg Reachmee På FMF Assistans har vi som policy att begära ett utdrag ur belastningsregistret på alla våra anställda då vi värnar om säkerheten för våra kunder. Blir du kallad till intervju vill vi gärna att du tar med aktuellt utdrag som inte får vara mer än ett år gammalt. Ett belastningsregister- LSS beställer du enklast på https://digitaliseringsinitiativet.se/belastningsregistret Som assistent hos oss på FMF Assistans, vill vi att du precis som vi ska känna stort ansvar och stolthet över ditt uppdrag. Varje dag hjälper våra assistenter våra kunder till en bättre vardag och det är just det personlig assistans handlar om. Vi har lovat våra kunder att göra vårt yttersta för att du som assistent hos oss ska få de bästa förutsättningarna att lyckas i ditt arbete. Varmt välkommen till oss – Vi finns här för våra kunder och våra assistenter.
Laholmshem / Kommunfastigheter Laholmshem är det samlande namnet på Laholms kommuns helägda fastighetskoncern med ca 110 anställda som tillsammans förvaltar 230 000 kvm lokaler varav halva ytan utgörs av 1 550 lägenheter och resten är förvaltningsbyggnader (främst skolor och förskolor men även t. ex. äldreboende- och gruppboendeanläggningar). Kommunfastigheter AB är dotterbolag till Laholmshem. Laholm har tack vare politiska målsättningar och strategiskt arbete en stark befolkningstillväxt som bedöms fortsätta de kommande åren. Laholmshem har därmed en viktig roll i att både förvalta och utveckla det befintliga fastighetsbeståndet samt vara en tydlig aktör inom nybyggnation av både bostäder och samhällsfastigheter. Om tjänsten Kommunfastigheter bedriver städverksamheten i egen regi och städar alla lokaler där Laholms kommun driver verksamhet tex. skolor, förskolor, idrottsanläggningar, äldreboenden, kontor, stadshus, trappor i Laholmshems hyreshus osv. Vi är ca 60 medarbetare på städavdelningen, som dagligen städar strax över 100 byggnader. Vi strävar efter moderna arbetsmetoder och testar ny teknik för att underlätta arbetet för våra medarbetare, vi har bland annat städrobotar till hjälp i några av våra fastigheter. Är du den vi söker? Vi söker dig som vill vara en del av vårt städteam och i dagsläget arbetar på timmar. Våra städobjekt ligger utspridda i kommunen, så det är ett krav att du har körkort. Är du en positiv och flexibel person som gillar arbete i rörelse och kundkontakt, är du den vi söker. Meriterande om du har: PRYL eller SRY utbildning, eller motsvarande städutbildning Krav: God svenska muntlig och skriftlig B-körkort Om anställningen Antal tjänster: 1-3 Tillträde snarast eller enligt överenskommelse Övriga upplysningar Till följd av lag om belastningsregister ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom LSS, barnomsorg samt skola. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken Information till annonssäljare Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid. Laholms kommun verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, funktionsnedsättning, sexuell läggning, religion eller annan trosuppfattning.
Om Laholms kommun Det är i mötet med våra invånare som värdet av vårt arbete uppstår! Som medarbetare i Laholms kommun är du med och levererar tjänster och service till våra invånare – varje dag, året om. Laholms kommun rymmer allt från omsorg, stöd och utbildning för våra invånare till infrastruktur, underhåll, kulturliv och tillväxt. Vi tror på att varje medarbetare har drivkraften och förmågan att förbättra verksamheten och en vilja att utvecklas i sitt yrke. Som medarbetare i Laholms kommun har du kollegor med många olika yrken och bakgrund, men det som förenar oss är vårt uppdrag och vår gemensamma värdegrund med ledorden glädje, mod, delaktighet, engagemang och gott föredöme Om tjänsten I dina arbetsuppgifter ingår att ge stöd, service och omvårdnad till de boende på servicebostaden. Som stödpedagog deltar du i det vardagliga arbetet och bidrar med din fördjupade pedagogiska kompetens i de boendes dagliga liv. I din roll ingår att planera och utföra arbetsuppgifter som innebär aktiviteter, pedagogik, personligt stöd, dokumentation och upprättande av genomförandeplaner. Du ska även ansvara för omvärldsbevakning för inom LSS området, metoder och kommunikation. Som stödpedagog ska du kunna handleda kollegor i det dagliga arbetet och vara ett stöd i deras arbete. På Slåttet finns det totalt sex lägenheter, de boende på Slåttet är människor mitt i livet som har en aktiv vardag. Som medarbetare på Slåttet behöver du vara en aktiv person, då det ingår i dina arbetsuppgifter att följa med och delta i aktiviteter tillsammans med de boende. Är du den vi söker? Grundkravet är minst 200 yrkeshögskolepoäng som stödpedagog alt minst 60 högskolepoäng inom socialt arbete alt annan eftergymnasial utbildning med specialisering inom funktionshinderområdet. Du har ett omvårdnads- och serviceperspektiv samt pedagogiskt förhållningssätt. Du kan anpassa ditt arbete efter olika omsorgstagares behov och situation. Du är en aktiv person som kan delta i aktiviteter tillsammans med de boende. För att lyckas i tjänsten behöver du ha en god samarbetsförmåga och ha ett flexibelt förhållningssätt. Stor vikt läggs därför vid personlig lämplighet. Du ska ha praktisk erfarenhet från arbete med målgruppen och insatser beviljade utifrån lagen om stöd och service till målgruppen inom LSS. Du kan uttrycka dig i svenska språket i tal och skrift. Om anställningen Antal tjänster: 1 Tillträde: 2024-12-16 eller enligt överenskommelse Övriga upplysningar Till följd av lag om belastningsregister ska utdrag ur polisens belastningsregister uppvisas vid anställning inom LSS, barnomsorg samt skola. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken Information till annonssäljare Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Vi erbjuder ett utvecklande arbete och friskvård i olika former samt tillämpar rökfri arbetstid. Laholms kommun verkar för att alla medarbetare ska ha lika rättigheter och möjligheter och vi välkomnar alla sökande oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, etnisk tillhörighet, funktionsnedsättning, sexuell läggning, religion eller annan trosuppfattning.
Liljekvists Motor AB saluför några av marknadens starkaste och mest attraktiva varumärken. Kärcher proffsmaskiner, Husqvarna, Napoleon, Kamado, Gardena, Klippo samt Aspen. Vi erbjuder arbetsmaskiner och redskap för Industri, Lantbruk, Skog, Park, och trädgård. Vårt koncept bygger på att erbjuda rätt produkt för varje utmaning, oavsett om kunden är konsument eller yrkesarbetande entreprenör med flera anställda. Våra professionella serviceverkstäder säkerställer att våra kunders arbetsredskap alltid fungerar på bästa sätt. Vi tar ansvar för ett glädjefyllt och problemfritt ägande. Bolaget är familjeägt och bedriver sin verksamhet från filialerna i Laholm och Halmstad. Liljekvists har även en utvecklad webbhandel. Vi söker dig som; - Har erfarenhet av arbete som mekaniker i samma eller liknande bransch. Vi ser gärna att du har skruvat med tvättar och andra bensindrivna maskiner såsom motorsågar, handgräsklippare och fyrhjulingar. -Kan använda dator utan problem då vi skriver arbetsorderna här och letar reservdelar i sprängskisser. -Innehar B-körkort Personlighetsprofil: -Goda medarbetaregenskaper -Servicekänsla, drivkraft och engagemang -Förmåga att arbeta självständigt -Ansvarsfull -Ordningsam Dina arbetsuppgifter blir att serva och reparera alla typer av trädgårdsmaskiner. Vi kräver att du kan svenska i tal och skrift. Fast månadslön gäller och tillträde 1 mars 2025. Vi har intervjuer löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före annonsens slutdatum.
Visar 1 till 10 av 53 jobb