Är du nybliven C/CE chaufför? Eller är du en erfaren yrkeschaufför på jakt efter nya utmaningar? Då har vi spännande tjänster till dig! Till våra uppdrag i Gällivare, söker vi nu dig som har C och/eller CE kort. Du utgår från Gällivare med omnejd. Då vi erbjuder olika typer av uppdrag kan arbetsuppgifterna bestå av lastning, lossning, transport av olika typer av gods eller avfall. Det som är gemensamt för samtliga företag är att de söker medarbetare som gillar kundkontakter, service och som mer än gärna är företagets ansikte utåt. Vi söker alltså er chaufförer som är serviceinriktade och som inte har något emot att hoppa ur förarhytten för att bistå kunderna med den hjälp de behöver. Arbetstiderna kan beroende på uppdrag vara förlagda på både förmiddagar, eftermiddagar och natt. Tjänsterna är på heltid med förväntad start omgående. Goda chanser till förlängning och fortsatt anställning efter utfört uppdrag finns. DETTA SÖKER VI Krav för tjänsten är: - C och/eller CE behörighet samt YKB. - God kommunikationsförmåga Meriterande om du har ADR samt truckkort. Vidare är det meriterande om du har tidigare erfarenhet av arbete inom service, logistik och kundhantering. Vi söker dig som är driven och som brinner för chaufförsyrket. Som person är du inte rädd för att ta i, då arbetet är fysiskt krävande. Är du den vi söker? Tveka inte utan ansök om tjänsten via länken nedan, eller genom att besöka vår hemsida. Rekrytering sker löpande och tjänsterna kommer att kunna tillsättas innan ansökningstidens slutdatum. Utdrag ur belastningsregister kan förekomma. OM FÖRETAGET SC transport Sverige är en del av mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting Group - ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt 24 241 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid. För dig som är nyfiken på ett äventyr på annan ort – så erbjuder vi även chaufförstjänster i Norge. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se/lastbilschaufför
Har du känsla för kvalitet och gillar att leda med ansvar? Trivs du i ett praktiskt yrke där struktur, noggrannhet och samarbete står i fokus? Då kan det här vara din nästa utmaning! Vår kund söker nu en teamledare inom montering till sitt team i Kungälv. Du kommer att arbeta med installation och montering av måttbeställda bänkskivor i komposit, keramik, dekton och natursten – både ute hos privatkunder och företagskunder i Göteborg med omnejd. Du kommer att ha ett delat teamledaransvar tillsammans med en erfaren kollega. Det handlar om att leda det dagliga arbetet, stötta och följa upp montörerna, samt se till att kvalitet, dokumentation och säkerhet håller hög nivå. Arbetet sker till stor del i tvåmannalag, där du och en montör tillsammans åker ut till dagens kunder. Dina arbetsuppgifter: • Utföra mätning samt installation och montering av bänkskivor hos kund. • Leda och samordna det dagliga arbetet i teamet. • Följa upp kvalitet, tidplan och dokumentation vid varje montage. • Ansvara för att arbetet utförs säkert, korrekt och enligt våra rutiner. • Stötta och utbilda nya montörer. • Enstaka övernattningsresor kan förekomma. Tjänsten är på heltid och förväntas starta efter sommaren. Arbetstiderna är vardagar 07.00-15.30. Vår kund letar efter någon som ser på tjänsten som långsiktig och vill vara med och utvecklas med företaget. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: • Har tidigare erfarenhet av bygg, montering, produktion eller liknande praktiskt arbete (meriterande). • Har ett öga för detaljer och en stark känsla för kvalitet. • Är bekväm med att arbeta självständigt, men också ta ansvar för andra. • Har god arbetsmoral, respekt för regler och vill bidra till en trygg och stabil arbetsmiljö. • Har grundläggande datavana och kan dokumentera arbetsmoment enkelt och tydligt. • Är bekväm med fysiskt tungt arbete. • B-körkort är ett krav. (Du kör automatväxlade bilar från vår kunds depå i Kungälv.) • Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet, tveka därför inte att skicka in en ansökan. Vi håller intervjuer löpande så sök tjänsten redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du arbeta i en stimulerande miljö där du som HR- och löneadministration självgående driver administrationen inom teamet? Vi söker nu dig som är strukturerad, ansvarstagande, driven och van att arbeta med löneadministration och HR-processer. Vi söker nu en självgående HR- och löneadministration som kan stötta vår kunds verksamhet med dagligt administrativt arbete, främst kopplat till lönehantering, anställningsärenden och arkivering. Du kommer att vara ett viktigt stöd till hela organisationen i samband med nyanställningar, förändringar i anställningar och andra personalrelaterade frågor. En stor del av deras publika verksamhet utgörs av tim- och deltidsanställda, vilket innebär ett ständigt inflöde av ärenden som kräver god struktur, servicekänsla och integritet. Start: Önskar början av augusti Placering: Stockholm på kundens kontor, med möjlighet till distansarbete efter introduktion Omfattning: Heltid, minst 3 månaden, med möjlighet till förlängning en månad i taget. Anställning: Du blir anställd av StudentConsulting och arbetar som konsult ute hos vår kund DETTA SÖKER VI Krav: • Erfarenhet av HR- och löneadministration • Erfarenhet av lönesystem, meriterande med Primula • God administrativ förmåga och erfarenhet av GDPR • Flytande i svenska i tal och skrift • God förmåga att planera och arbetar systematiskt och metodiskt • Självständig, ansvarstagande och driven Meriterande: • Erfarenhet av arbete med Statens servicecenter och statliga anställningsavtal • Erfarenhet av schemaläggningssystem, t.ex. Quinyx Låter det här som en tjänst för dig? Ansök direkt – intervjuer sker löpande inom de närmsta två veckorna, och tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du använda din passion för träning och fitness i en kundorienterad roll? Är du dessutom social, sätter kunden i fokus och öppen för att ta nya steg in i arbetslivet? Då kan du vara den vi söker! Vartex är ett ständigt växande företag som säljer produkter inom fitness och träning, och snart även produkter inom friluftsliv. De är en del av WeSports, Sveriges främsta e-handelsaktör inom sportutrustning. Med kontor beläget i centrala Malmö och en dedikerad personalstyrka strävar de efter att erbjuda enastående service till deras kunder. De är just nu i en expansionsfas och söker därför kundtjänstmedarbetare med intressse för träning och fitness och som är redo för nya utmaningar. Som en del av ett dynamiskt team kommer du att använda din serviceinriktade sida för att hjälpa kunder med frågor och problem samt välgrundade köpbeslut. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att ha en varierad arbetsdag som inkluderar att ge kundsupport via telefon, chatt och e-post samt att hantera beställningar, serviceärenden och leveransfrågor. Vidare kommer du att erbjuda professionell vägledning för att assistera kunderna att välja rätt träningsprodukter och samarbeta nära med ditt team för att säkerställa att våra kunder får en enastående upplevelse. Tjänsten är på heltid och du arbetar kontorstider måndag till fredag från Vartex kontor i Malmö. Tjänsten är långsiktig och kommer initialt vara en provanställning på 6 månader med en start i början av augusti. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att StudentConsulting sköter rekryteringsprocessen men du blir direktanställd av Vartex. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som har: - Utmärkta kommunikationsfärdigheter både muntligt och skriftligt. - Förmåga att ge professionell och personlig service till både företags- och privatkunder. - Förmåga att arbeta både självständigt och i team. - God förståelse för e-handel och försäljningsprocessen. - Flytande svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande om du kan övrigt nordiskt språk. För att trivas i rollen ser vi att du har ett gediget intresse för träning, sport och fitness. Som person behöver du vara flexibel, engagerad och social. Tycker du att ovan passar in på dig? Ansök redan idag. Vi jobbar med löpande urval och intervjuer. Tjänsten tillsätts så snart vi hittat rätt kandidat. OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Har du ett intresse av att arbeta med människor? Då behöver vi dig till hemtjänsten i Boden! Bodens kommun är en modern småstad med 28 000 invånare. I Boden lever vi närhetsliv. Med det menar vi det liv där du har nära till allt som är viktigt och lite till. Att arbeta i Bodens kommun är att vara nära Bodensarnas föränderliga vardag. Detta innebär möjligheter och utmaningar där vägen fram kan vara mod att våga. Vi har en stark våga prova-kultur där stödet från kompetenta kollegor och chefer finns nära. Här får du ett stort förtroende i en fantastisk miljö och möjlighet att utveckla dig själv och andra. I vår hemtjänst sätter vi alltid individens behov i fokus. Som medarbetare kommer du att arbeta med varierande uppgifter för att stödja personer i deras egna hem och i utomhusmiljöer. Du får en möjlighet att göra verklig skillnad i människors liv. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Förbereda och servera måltider • Assistera med på- och avklädning • Stödja vid personlig hygien • Utföra ledsagningar och promenader • Ge avlastning och serviceinsatser Tjänsten är på heltid och sträcker sig över sommaren. Arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, helgpass förekommer. Du blir anställd av StudentConsulting och arbetar på uppdrag hos Bodens kommun. Arbetet som konsult hos StudentConsulting ger dig ett brett kontaktnät och goda karriärmöjligheter. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning och försäkringar enligt kollektivavtal. DETTA SÖKER VI Vi söker dig som har ett genuint intresse för att arbeta med människor och som strävar efter att ge ett gott bemötande. Du har en vilja att lära och utvecklas i ditt arbete. Meriterande kvalifikationer: • Utbildning som undersköterska eller annan relevant vårdutbildning • Erfarenhet av arbete inom vården Du bör ha goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift, då du kommer att ha kontakt med brukare och anhöriga samt dokumentera arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt B-körkort är meriterande men inte ett krav. Arbetstiderna är förlagda dag, kväll och helger. Är du redo att göra skillnad i någons liv? Skicka in din ansökan idag! Den här rekryteringsprocessen hanteras av StudentConsulting. Vid frågor om tjänsten så är du välkommen att kontakta rekryterare Emilia Bergstedt på epost, [email protected] OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du teknikintresserad, nyfiken och vill arbeta med högteknologiska lösningar i en global koncern? Hos ANDRITZ erbjuds du en varierad roll, trevliga kollegor och stora möjligheter att utvecklas! Om ANDRITZ AB ANDRITZ är en global marknadsledare inom våra fyra affärsområden Pulp & Paper, Hydro, Environment & Energy och Metals. Våra dryga 30 000 medarbetare på mer än 280 platser och i mer än 80 länder världen över är grunden till vår framgång. Inom ANDRITZ AB är vi ca 450 medarbetare med verksamhet i Skellefteå, Örnsköldsvik, Karlstad, Sundsvall, Gävle, Norrköping, Linköping, Varberg, Växjö och Stockholm. Vi levererar service-, system och processlösningar med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap inom våra affärsområden Pulp & Paper till bland annat massa- och pappersindustrin och Environment & Energy där vi levererar hållbar processteknik för att tillgodose föränderliga behov hos miljömedvetna industrier och gröna energisektorer. Om rollen Hos ANDRITZ får du mer än bara ett jobb – du får möjligheten att växa. Hos oss blir du en viktig del av vår konstruktionsavdelning som består av 10 engagerade kollegor. Här finns kompetens, resurser och viljan att se våra medarbetare utvecklas, både i sin roll och i sin karriär. Genom samarbete, trivsel och en stark laganda arbetar vi med att ta fram tekniska lösningar och maskinutrustning för ved- och flishantering inom papper och massa industrin, samt anläggningar för biobränsle- och flishantering. Som mekanikkonstruktör får du en varierad vardag med både konstruktionsarbete, kundkontakt och internationell prägel där innovation och trivsel går hand i hand. Under dagarna kommer du att arbeta med konstruktion i både 2D och 3D, göra tekniska beräkningar, modernisera befintliga produkter samt delta i tekniska diskussioner och inköpsprocesser. Du fungerar också som ett tekniskt stöd i försäljnings- och offertarbetet. Tjänsten är knuten till affärsområdet Wood Processing Service, med bas centralt beläget i Örnsköldsvik där merparten av teamet sitter. Rollen innefattar även besök hos kunder, leverantörer och verkstäder – och du får möjlighet att vara delaktig i både montage och idrifttagning av våra system. Det här erbjuder vi dig Kontoret präglas av en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Vi tror på balans mellan arbete och fritid, och erbjuder därför fräscha lokaler, satsningar på friskvård och återkommande personalaktiviteter. Vi värnar om våra medarbetares välmående och arbetsglädje. DETTA SÖKER VI I denna roll tror vi starkt på dina personliga egenskaper och viljan att lära dig. I grunden har du en ingenjörsutbildning men beroende på din erfarenhet och dina intresseområden formar vi tjänsten – där vi vill att du ska trivas och utvecklas hos oss. Som person tror vi att du är en nyfiken och engagerad problemlösare med en stor vilja att utvecklas. Du är positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat där du ser möjligheter snarare än hinder. Med ett öga för helhetslösningar kommer du gärna med initiativ och idéer för att bidra med förbättringar och du trivs i ett team där samarbete står i fokus, samtidigt som du också är bekväm med att arbeta självständigt. Krav: • Ingenjörsutbildning eller annan relevant utbildning/erfarenhet inom området. • Behärskar svenska och engelska i både språk och skrift. • B-körkort. • En stor nyfiken att vilja utvecklas och lära dig mer. Tidigare branschvana samt erfarenhet av 2D-/3D modellering är meriterande, men inget krav. Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Hos ANDRITZ får du vara en del av ett världsledande, globalt bolag med kollegor över hela världen. Du erbjuds en trygg anställning med fina utvecklingsmöjligheter, kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Denna rekrytering sköts av StudentConsulting, men anställningen sker direkt hos kund. Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Eklund på 070-25 44 637 eller [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Är du teknikintresserad, nyfiken och vill arbeta med högteknologiska lösningar i en global koncern? Hos ANDRITZ erbjuds du en varierad roll, trevliga kollegor och stora möjligheter att utvecklas! Om ANDRITZ AB ANDRITZ är en global marknadsledare inom våra fyra affärsområden Pulp & Paper, Hydro, Environment & Energy och Metals. Våra dryga 30 000 medarbetare på mer än 280 platser och i mer än 80 länder världen över är grunden till vår framgång. Inom ANDRITZ AB är vi ca 450 medarbetare med verksamhet i Skellefteå, Örnsköldsvik, Karlstad, Sundsvall, Gävle, Norrköping, Linköping, Varberg, Växjö och Stockholm. Vi levererar service-, system och processlösningar med heltäckande och högspecialiserad expertkunskap inom våra affärsområden Pulp & Paper till bland annat massa- och pappersindustrin och Environment & Energy där vi levererar hållbar processteknik för att tillgodose föränderliga behov hos miljömedvetna industrier och gröna energisektorer. Om rollen Hos ANDRITZ får du mer än bara ett jobb – du får möjligheten att växa. Hos oss blir du en viktig del av vår konstruktionsavdelning som består av 10 engagerade kollegor. Här finns kompetens, resurser och viljan att se våra medarbetare utvecklas, både i sin roll och i sin karriär. Genom samarbete, trivsel och en stark laganda arbetar vi med att ta fram tekniska lösningar och maskinutrustning för ved- och flishantering inom papper och massa industrin, samt anläggningar för biobränsle- och flishantering. Som mekanikkonstruktör får du en varierad vardag med både konstruktionsarbete, kundkontakt och internationell prägel där innovation och trivsel går hand i hand. Under dagarna kommer du att arbeta med konstruktion i både 2D och 3D, göra tekniska beräkningar, modernisera befintliga produkter samt delta i tekniska diskussioner och inköpsprocesser. Du fungerar också som ett tekniskt stöd i försäljnings- och offertarbetet. Tjänsten är knuten till affärsområdet Wood Processing Service, med bas centralt beläget i Örnsköldsvik där merparten av teamet sitter. Rollen innefattar även besök hos kunder, leverantörer och verkstäder – och du får möjlighet att vara delaktig i både montage och idrifttagning av våra system. Det här erbjuder vi dig Kontoret präglas av en positiv och inkluderande arbetsmiljö. Vi tror på balans mellan arbete och fritid, och erbjuder därför fräscha lokaler, satsningar på friskvård och återkommande personalaktiviteter. Vi värnar om våra medarbetares välmående och arbetsglädje. DETTA SÖKER VI I denna roll tror vi starkt på dina personliga egenskaper och viljan att lära dig. I grunden har du en ingenjörsutbildning men beroende på din erfarenhet och dina intresseområden formar vi tjänsten – där vi vill att du ska trivas och utvecklas hos oss. Som person tror vi att du är en nyfiken och engagerad problemlösare med en stor vilja att utvecklas. Du är positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat där du ser möjligheter snarare än hinder. Med ett öga för helhetslösningar kommer du gärna med initiativ och idéer för att bidra med förbättringar och du trivs i ett team där samarbete står i fokus, samtidigt som du också är bekväm med att arbeta självständigt. Krav: • Ingenjörsutbildning eller annan relevant utbildning/erfarenhet inom området. • Behärskar svenska och engelska i både språk och skrift. • B-körkort. • En stor nyfiken att vilja utvecklas och lära dig mer. Tidigare branschvana samt erfarenhet av 2D-/3D modellering är meriterande, men inget krav. Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Hos ANDRITZ får du vara en del av ett världsledande, globalt bolag med kollegor över hela världen. Du erbjuds en trygg anställning med fina utvecklingsmöjligheter, kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Denna rekrytering sköts av StudentConsulting, men anställningen sker direkt hos kund. Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Eklund på 070-25 44 637 eller [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Har du vad som krävs för att bli en stjärnsäljare? Är du skicklig på att bygga starka kundrelationer och har lätt för kommunikation? Kickstarta våren med en ny arbetsplats och bli en del av ett engagerat samt ambitiöst team! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av att sälja och skräddarsy en helhetslösning av digital marknadsföring åt andra företag i landet. Du hjälper både befintliga såsom nya kunder med att utveckla deras marknadsföring och pådriva deras digitala räckvidd. Förutom en spännande möjlighet inom en spännande bransch så kommer du till en attraktiv samt trygg arbetsplats. Företaget värdesätter sin kultur högt, och fokuserar på att vara en utvecklande och stimulerande arbetsgivare. Det finns goda möjligheter att utvecklas och klättra inom bolaget. Med tjänsten får man en djupgående introduktion så att du känner redo inför första försäljningssamtalet. Du kommer att anställas direkt av kund, som i denna annons valt att hålla sig anonym. Du kommer under rekryteringsprocessen informeras kring vilket företaget är, men vi uppskattar att detta förblir anonymt under hela vår rekrytering. Vi tillämpar löpande urval och tillsättningar. Arbetet är på heltid, med start i slutet av augusti 2025. Arbetsplatsen är belagd i Växjö, där du jobbar på kontor med resterande kollegor DETTA SÖKER VI Vi söker nu deras nya lösningsorienterade och prestigelösa arbetare till företagets säljteam. Som person är du social och trivs med att arbeta serviceinriktat, med målet att skapa nöjda kunder. Du arbetar strukturerat och effektivt samt har ett stort intresse för försäljning. Vi söker dig som har minst ett halvårs arbetslivserfarenhet av kundkontakt, gärna inom försäljning. Du är bekväm med att kommunicera både muntligt och skriftligt samt behärskar svenska i tal och skrift. Ingen eftergymnasial utbildning krävs. Låter detta som en roll för dig? Ansök redan idag! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du arbeta i ett sammansvetsat team där teknik möter kundnytta? Vi söker en glad och kundfokuserad servicetekniker till HydraSpecma i Örnsköldsvik! Som Servicetekniker hos HydraSpecma blir du del av ett sammansvetsat team där du, tillsammans med dina kollegor, har en nyckelroll i verksamhetens flöde. Som del i ett kunnigt och hjälpsamt team kommer du att arbeta hands-on med installationer, underhåll och modifieringar av hydrauliska system, samtidigt som du bygger goda kundrelationer och identifierar nya affärsmöjligheter. Här kombinerar du teknisk kompetens med servicekänsla - där varje dag ser olika ut, men med samma mål: nöjda kunder och hög kvalitet. I rollen kommer du att ansvara för att planera, genomföra och följa upp serviceuppdrag, underhåll och projekt både in house och ute på fält. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter • Utföra installationer, modifieringar av hydrauliska system eller andra MRO jobb. • Planera, genomföra och följa upp service, underhållsjobb och projekt inom ditt ansvarsområde. • Aktivt bidra till försäljning och kundutveckling. • Säkerställa att installationer/modifieringar uppfyller krav inom miljö, arbetsmiljö, kvalitet och certifieringar. • Samarbeta nära med interna team för att stärka HydraSpecmas varumärke. • Vid behov hjälpa till inom lager, produktion eller lokal butik. Då kundområdet är brett bör du vara flexibel för fältarbete som kan innebära resor med kort varsel och övernattningar. DETTA SÖKER VI I denna roll tror vi starkt på dina personliga egenskaper och viljan att lära dig. I grunden tror vi att du har ett tekniskt intresse och/eller erfarenhet av praktiskt arbete – där vi vill att du ska trivas och utvecklas hos oss. Som person är du en nyfiken, jordnära och engagerad problemlösare med stort kundfokus. Du är positiv och bidrar till ett gott arbetsklimat där du ser möjligheter snarare än hinder. Med affärsdriv och ett öga för helhetslösningar kommer du gärna med initiativ och idéer för att bidra med förbättringar och du trivs i ett team där samarbete står i fokus, samtidigt som du också är bekväm med att arbeta självständigt. Krav för tjänsten • Relevant teknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet/bakgrund som anses likvärdigt. • B-körkort. • Språkkunskaper i svenska och engelska. Erfarenhet av arbete med hydraulik, pneumatik och/eller styrsystem och elektronik är meriterande. Även tidigare erfarenhet av MRO-arbete, försäljning eller arbete i anläggningsmiljö. Är det dig vi söker eller vet du någon som skulle passa? Ansök eller tipsa oss redan idag! Hos HydraSpecma erbjuds du en spännande roll med goda utvecklingsmöjligheter, kompetenta kollegor med en positiv laganda och en varierad arbetsvardag hos ett bolag med en stark bolagskultur där en familjär känsla är kärnan i verksamheten och där varje individ är en viktig del i både personlig och kollektiv framgång. Vid eventuella frågor eller mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Elin Eklund på 070-25 44 637 eller [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande med tillsättning så snart vi hittat rätt kandidat. Vi ser fram emot att träffa dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vill du leda med hållbarhet och Innovation? Vill du utvecklas i karriären och bli en nyckelperson i en organisation som arbetar för en grönare framtid? Vill du leda med hållbarhet och Innovation? Vill du utvecklas i karriären och bli en nyckelperson i en organisation som arbetar för en grönare framtid?Evergreen Garden Care söker nu en erfaren och driven Platschef till sin produktionsanläggning i Sösdala. Här får du möjlighet att kombinera ledarskap, utveckling och hållbarhet i en roll där du verkligen gör skillnad! Med ett engagerat och inspirerande ledarskap skapar du en säker, inkluderande och motiverande arbetsmiljö där både medarbetare och samarbetspartners trivs och presterar på topp. Din tydliga kommunikation och förmåga att bygga förtroende blir avgörande för att driva verksamheten framåt och möta framtidens utmaningar. Det här är rollen för dig som: • Vill vara en del av ett hållbart företag med visionen att skapa värde genom innovation. • Har en passion för att leda och utveckla både människor och processer. • Söker en central och ansvarsfull roll där du får möjlighet att påverka och göra skillnad varje dag. Dina arbetsuppgifter inkluderar: • Leda och utveckla verksamheten • Ansvara för arbetsmiljö och säkerhet på produktionsenheterna • Säkerställa att produktionsmål och kvalitetsstandarder uppnås • Budgetansvar samt uppföljning av resultat och nyckeltal • Planera och genomföra underhåll och driftoptimering • Stödja och utveckla medarbetarna i produktionsteamet • Säkerställa goda samarbeten med interna och externa parter • Hantera inköp och materialförsörjning för produktionen DETTA SÖKER VI Vi söker dig som: • Har flera års erfarenhet från en liknande roll inom en producerande verksamhet, gärna inom jordbruks- eller industrisektorn • Har en god produktionsteknisk förståelse med god vana för produktionsoptimering. • Är en naturlig ledare med god kommunikativ förmåga • Har god förståelse för arbetsmiljö, säkerhet och hållbarhet inom produktion • Är van vid att arbeta med budget och ekonomiska uppföljningar • Är strukturerad, målmedveten och har förmåga att optimera och planera processer • Har erfarenhet av att leda och utveckla team samt hantera förändringsarbete • Delar vår syn på hållbar utveckling och är engagerad i att bidra till en cirkulär ekonomi och en mer hållbar framtid Om enheten: Du kommer till en välfungerande verksamhet med ca 15 medarbetare samt säsongsanställda, fördelade på anläggningen i Sösdala samt tre torvmossar i Skåne. Du blir en del av ledningen för Supply Chain i Skandinavien och rapporterar till Johanna Fridsén, Supply Chain Director. Eftersom koncernspråket är engelska och du arbetar i en flerspråkig miljö, krävs goda kunskaper i engelska. Enheten står inför spännande förändringar med fokus på tydlig riktning, delaktighet och fortsatt utveckling. Anställningen är en tillsvidareanställning med en inledande provanställning på 6 månader. Om våra mål: Evergreen Garden Care strävar efter att skapa grönare och bättre miljöer för hälsosammare liv. Vi arbetar strategiskt och strukturellt för att förbättra hela värdekedjan, från råvara till den färdiga produkten hos våra konsumenter. Fokus ligger på att öka användningen av återvunnet material och råvara i förpackning, produkt och odlingssubstrat, med målet att underlätta hållbara val och nå klimatneutralitet 2035. Är du redo att anta utmaningen och leda enhetens resa framåt? Vi ser fram emot att välkomna dig till Evergreen Garden Care! Välkommen med din ansökan! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Välj ett jobb för att visa detaljer