Lediga jobb hos SAPS Service Management AB
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. Om rollen Som kundkoordinator hanterar du återkommande och tydligt definierade uppgifter. Du ansvarar för att ta emot kundärenden, boka tider, planera rutterna och säkerställa att våra tekniker och fordon har uppdrag enligt plan. Du arbetar i vårt ärendehanteringssystem och följer upp hur vi presterar – bland annat genom våra KPI:er för beläggning och intäkter per fordon. Det här är en roll för dig som vill se konkreta resultat av ditt arbete, gillar siffror, uppföljning och att arbeta mot tydliga mål. Dina arbetsuppgifter Ta emot ärenden via mejl eller telefon Bekräfta mottagning till kund via system eller e-post Lägga in ärendet korrekt och fullständigt i vårt ärendehanteringssystem Kontakta kund/slutanvändare för att boka tid Boka tekniker och fordon baserat på område och tillgänglighet Skapa körscheman och rutter i system Säkerställa att ärenden hanteras inom SLA Följa upp debiteringsgrad och beläggning på resurser Återrapportera till kund i deras portal Omboka vid bomkörning eller ändrade förutsättningar Kommunicera med sido- och underleverantörer Följa upp reklamationer enligt fastställd rutin Arbeta aktivt med att nå uppsatta KPI:er Delta i teammöten och veckovisa avstämningar kring avtal Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av kundtjänst, ordermottagning eller serviceadministration Är van vid digitala system och processorienterat arbete Har god förmåga att hantera högt tempo och många ärenden samtidigt Kommunicerar tydligt, både skriftligt och muntligt Trivs med att arbeta självständigt – men också samarbeta när det behövs Har ett tydligt resultatfokus och gillar uppföljning av mål Meriterande: Erfarenhet av ruttplanering, reklamationshantering, SLA-uppföljning eller beläggningsoptimering. Som person är du Strukturerad och noggrann Effektiv och lösningsorienterad Tydlig, hjälpsam och positiv Självgående – men också en lagspelare Drivs av att skapa ordning, följa upp resultat och leverera på avtal Om tjänsten Placering: Saps huvudkontor, Storgatan 53, Göteborg Omfattning: Heltid, med varierande arbetstider mellan 07-17 Start: Enligt överenskommelse Du arbetar med tydliga uppgifter, fast struktur och stort eget ansvar, men aldrig ensam – hos oss är samarbete och hjälpsamhet en självklar del av vardagen. Låter det här som något för dig? Välkommen med din ansökan – vi söker flera nya kollegor och intervjuar löpande från Augusti. Frågor? Kontakta [email protected] Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Om Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. Om rollen Rollen delas mellan två huvudsakliga ansvarsområden: 1. Kundkoordinering (ca 50 %) Du tar emot ärenden, registrerar dem korrekt, bokar arbeten och planerar rutter för våra tekniker och fordon. Du arbetar i vårt ärendehanteringssystem och säkerställer att vi levererar inom avtalade SLA. Du följer även upp KPI:er – exempelvis beläggning och debiteringsgrad per fordon. 2. Marknadsföring och intern kommunikation (ca 50 %) Du ansvarar för Saps externa och interna kommunikation. Det innebär att du hanterar innehåll på vår webbplats (WordPress), publicerar nyheter och information på vårt intranät, uppdaterar våra sociala medier och producerar nyhetsbrev och informationsmaterial. Du driver vårt varumärke framåt – både utåt mot kund och internt mot medarbetare. Exempel på arbetsuppgifter Kundkoordinering Ta emot ärenden via mejl eller telefon Registrera ärenden i system och boka tider Planera körscheman för tekniker och fordon Säkerställa SLA och återrapportering Följa upp beläggning och debiteringsgrad Omboka vid behov, hantera reklamationer Kommunicera med sido- och underleverantörer Delta i teammöten och KPI-uppföljning Marknadsföring & intern kommunikation Publicera innehåll i sociala medier Uppdatera och förvalta hemsidan (WordPress) Publicera nyheter, dokument och info på intranätet Skriva nyhetsbrev och informationsmaterial Skapa presentationer och stödmaterial för internt bruk Stärka vårt varumärke och interna kommunikation Vi söker dig som Har erfarenhet från kundtjänst eller koordinerande arbete Är strukturerad, effektiv och ansvarstagande Har mycket god språkbehandling i text – både internt och externt Är van vid att arbeta i WordPress och andra grundläggande digitala verktyg Har intresse för kommunikation och varumärkesfrågor Kan växla mellan rutiner, tempo och kreativitet Meriterande: Erfarenhet av intranätsarbete eller företagskommunikation Tidigare ansvar för hemsida, nyhetsbrev eller sociala medier Erfarenhet av arbete med bokning, ruttplanering, reklamationer eller uppföljning Som person är du Strukturerad och noggrann Kommunikativ och tydlig Självgående men samarbetsvillig Positiv, hjälpsam och lösningsfokuserad Resultatorienterad – du gillar att leverera enligt plan Om tjänsten Placering: Saps huvudkontor, Storgatan 53, Göteborg Omfattning: Heltid, med varierande arbetstider mellan 07-17 Start: Enligt överenskommelse Du arbetar med egna ansvarsområden inom båda delar av tjänsten, men är samtidigt en viktig del av ett team där vi hjälps åt, följer upp tillsammans och stöttar varandra – varje dag. Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan – Ansökningar hanteras löpande och intervjuer sker från augusti, samt tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor? Kontakta: [email protected] Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vill du vara med och utveckla Saps vitvaruverksamhet inom region Östergötland med huvudfokus Katrineholm, där vi utför reparationer, installationer, service och förebyggande underhåll mot vitvaror samt storköks respektive tvättstugeutrustning. Uppdraget omfattar även hushållsmaskiner. Tjänsterna bedrivs framförallt mot Katrineholms Fastighets AB bostäder, där du blir en av våra nyckelspelare för driften av dess fastighetsbestånd. Du kommer att utgå hemifrån med en utrustad servicebil. Vad vi söker i dig Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tidigare erfarenhet inom verksamhetsområdet. Positiv och lätt för samarbete både internt och externt där kunden är i fokus Villig att ta egna initiativ och vara drivande med noggrannhet i dina arbetsuppgifter God administrativ förmåga Dokumenterad erfarenhet inom liknande uppdrag Behörighet inom EL/VVS är meriterande B-körkort är ett krav & Du kommer arbeta mot fastigheter i Katrineholm/Norrköping Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi är fackligt anslutna till Fastighetsanställdas förbund. Frågor gällande tjänsten besvaras av; Jimmy Andersson via e-post [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Som tekniker kommer du att vara en nyckelperson i vår leverans av professionella digital signage-lösningar. Arbetet sker huvudsakligen ute på fältet, och innefattar såväl nyinstallation som löpande felsökning och underhåll av digitala informationsskärmar i offentliga miljöer. Vi tror att du: Har erfarenhet från liknande installations- eller servicearbete inom relevant bransch (t.ex. el, AV-teknik, IT eller liknande) – det är meriterande men inget krav. Är självgående och trivs med att planera och genomföra ditt arbete självständigt, men har också god samarbetsförmåga. Har ett starkt servicefokus och ett professionellt bemötande gentemot kunder och kollegor. Har god ordning på verktyg, material och dina uppdrag – du arbetar strukturerat och är kostnadsmedveten. Är van vid ett jämnt och effektivt arbetstempo, även under press. Har god fysisk form och trivs med ett rörligt arbete. Är bekväm med att hantera digitala verktyg såsom arbetsappar i mobiltelefon. Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift. Krav: B-körkort (manuell växellåda) Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam och bekväm med att arbeta i oka typer av miljöer som i gallerior och butiker samt tåg och ha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker nu som Helg personal som ska jobba med service och underhåll av parkeringsautomater. Man ska vara noggrann och känna sig trygg att köra i stadstrafik. Tjänsten är deltid med arbetstid 09:00- 18:00 Lördagar och söndagar samt alla helgdagar som infaller. B körkort är krav. Du kommer jobba med serva och underhålla av parkeringsautomater, förekommande arbetsuppgifter från det enkla till lite mer tekniskt arbete och klottersanering etc. Det är meriterande om du jobbat med likande arbetsuppgifter tidigare. Man jobbar under eget ansvar där noggrannhet och tid är viktigt , man jobbar såväl praktiskt som teoretiskt i digitala systemen så system vana är ett krav. Du träffar många människor i arbetet och har därför en förmåga att skapa goda relationer med våra kunder. Utdrag ur belastningsregistret kommer begäras. Vad vi söker i dig Som person är du en målinriktad och är bil van , Du är självgående och vill arbeta i ett tillväxtföretag, du är trygg i dig själv och van att prestera och är seriös och ansvarsfull. Vidare har du god fysik och är mycket pålitlig. Du talar och skriver svenska obehindrat. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. Arbetsdagar: Lördag-Söndag 2 - 3 dagar varje vecka alt. vid behov Arbetssätt: Arbete, där man tar sig runt på cykel för att affischera på olika platser i Stockholms innerstad God lokalkännedom och van vid tempo Arbetsuppgifter: Affischering av evenemang, reklam och kampanjer Planering och effektiv hantering av material Enklare logistik hantering kring affischer och utrustning Vad vi söker i dig * Är ansvarsfull, noggrann och självgående * Trivs med att arbeta utomhus och i ett team * God vana att cykla i innerstadsmiljö * Vana med GPS - koordinater, Excell.
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. Är du självgående, noggrann och trivs med att jobba utomhus? Vi söker en affischerare på deltid som kan hjälpa till med att sätta upp affischer på utvalda platser i Stockholms innerstad. Om jobbetSom affischerare ansvarar du för att: Distribuera och sätta upp affischer enligt planerade rutter Reparera och byta ut affischer vid behov Planera och dokumentera affischeringsarbetet Arbeta självständigt och effektivt med tempo Vi söker dig som: Trivs med fysiskt arbete utomhus i alla väder Är noggrann och tar ansvar för ditt arbete Har god lokalkännedom om Stockholm Kan arbeta Lördag–söndag varje vecka Är ansvarsfull, självgående och har god arbetsmoral Krav: Har B-körkort Vi erbjuder: Ett fritt och självständigt arbete där du rör dig i stadsmiljö Del av ett engagerat och trevligt team Med möjlighet till extra arbetspass Vill du vara med och sprida budskap över hela Stockholm? Skicka din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande.
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Som tekniker kommer du att vara en nyckelperson i vår leverans av professionella digital signage-lösningar. Arbetet sker huvudsakligen ute på fältet, och innefattar såväl nyinstallation som löpande felsökning och underhåll av digitala informationsskärmar i offentliga miljöer. Vi tror att du: Har erfarenhet från liknande installations- eller servicearbete inom relevant bransch (t.ex. el, AV-teknik, IT eller liknande) – det är meriterande men inget krav. Är självgående och trivs med att planera och genomföra ditt arbete självständigt, men har också god samarbetsförmåga. Har ett starkt servicefokus och ett professionellt bemötande gentemot kunder och kollegor. Har god ordning på verktyg, material och dina uppdrag – du arbetar strukturerat och är kostnadsmedveten. Är van vid ett jämnt och effektivt arbetstempo, även under press. Har god fysisk form och trivs med ett rörligt arbete. Är bekväm med att hantera digitala verktyg såsom arbetsappar i mobiltelefon. Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift. Krav: B-körkort (manuell växellåda) Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam och bekväm med att arbeta i oka typer av miljöer som i gallerior och butiker samt tåg och ha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Du kommer utföra installationer och felsökning / service av digitalskyltar i stor Stockholms området , Om du har erfarenhet av liknande arbete som installatör inom relevant bransch är ett Plus, du trivs att arbeta självständigt ute på fältet och i grupp. Du gillar att ge den bästa servicen och bemötandet. Du håller god ordning på både på ekonomi och material. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo. Du har god fysik och har systemvana (hantera smart telefon). Du har en utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera med din omgivning. För tjänsten krävs att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Krav: B Körkort Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam och bekväm med att arbeta i oka typer av miljöer som i gallerior och butiker samt tåg och ha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vill du vara med och utveckla Saps vitvaruverksamhet inom region Östergötland med huvudfokus Norrköping, där vi utför reparationer, service och förebyggande underhåll mot hushållsmaskiner samt gemensamma tvättstugor. Tjänsterna bedrivs framförallt mot Hyresbostäder AB och Rikshem AB bostäder, där du blir en av våra nyckelspelare för driften av dess fastighetsbestånd. Vad vi söker i dig Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och tidigare erfarenhet inom verksamhetsområdet. Positiv och lätt för samarbete både internt och externt där kunden är i fokus Villig att ta egna initiativ och vara drivande med noggrannhet i dina arbetsuppgifter God administrativ förmåga Dokumenterad erfarenhet inom liknande uppdrag Behörighet inom EL/VVS är meriterande B-körkort är ett krav & Du kommer arbeta mot fastigheter i Norrköping & Linköping Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi är fackligt anslutna till Fastighetsanställdas förbund. Frågor gällande tjänsten besvaras av; Jimmy Andersson via e-post [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Välj ett jobb för att visa detaljer
Visar 1 till 10 av 42 jobb