Projektledare till välkänt energibolag
Clevry Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

Om företaget Vår kund är ett av Europas största energiföretag med en tydlig målsättning – att möjliggöra ett fossilfritt samhälle. Till detta bolag söker vi nu en Projektledare som vill utvecklas på ett välkänt bolag inom energibranschen. Mer information om företaget ges vid intervjutillfälle. Din roll Vi söker en driven och engagerad projektledare till vår kund för att leda och koordinera spännande projekt inom energisektorn! Placering: Kungsbacka Arbetstider: Heltid, vardagar 07.00-16.00 Anställningsform: Du blir de första 6 månaderna anställd av Clevry, därefter är ambitionen att du bli anställd direkt hos vår kund. Som projektledare hos vår kund ansvarar du för att driva projekt från start till mål och säkerställa att de uppfyller satta standarder för kvalitet, budget och tidplan. Som projektledare är du ytterst ansvarig för planeringen, genomförandet och det ekonomiska utfallet av dina projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ekonomiskt ansvar för hela projektet från start till slut Ansvar för projektplanering, uppföljning och genomförande Planering och ledning av projektteamet, tekniker och underentreprenörer Avvikelsehantering Din profil Vi söker dig som har: Eftergymnasial utbildning, gärna inom elkraft, bygg eller ekonomi Stort tekniskt intresse och intresse för branschen B-körkort Flytande svenska i tal och skrift Vi ser det som meriterande om du har: Tidigare erfarenhet av arbete i fält såsom ex tekniker eller beredare eller liknande och/eller erfarenhet av att ha arbetat som projektledare Tidigare erfarenhet inom energibranschen Utbildning i ESA, arbete på väg, Bas-P och Bas-U Som person är du kommunikativ, social och har god samarbetsförmåga. Du är också ordningsam och strukturerad i dina åtaganden och lämnar inget åt slumpen. Sök redan idag och bli en del av ett härligt team! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar kunden med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få genomföra ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet.. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

98 dagar sedan
Sista ansökan:
14 september 2025
Projektkoordinator / Administratör till Ellevio!
Clevry Sweden AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Ellevios värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt de gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör de energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar de förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. De förbättrar därigenom livskvaliteten i över 940 000 hem och företag och för samhället i stort. Nu söker vi en driven Projektkoordinator till ett spännande projekt! Din roll Vill du vara en del av ett omfattande projekt som är strategiskt viktigt för Ellevio? Vi söker nu en projektkoordinator till Radisson 3 B/C – ett projekt med fokus på upphandling och implementering av fälttjänster för drift, underhåll och kundanslutningar. Som projektkoordinator får du en ansvarsfull roll där du bidrar till att projektet lyckas. Vi erbjuder en spännande möjlighet att utvecklas inom projektkoordinering och administration, där du får stöd från erfarna kollegor och möjlighet till kompetensutveckling. Du kommer att arbeta i en dynamisk arbetsmiljö och vara del av ett strategiskt viktigt projekt inom fälttjänster. Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar avtalshantering, där du administrerar och hanterar avtal och avtalsbilagor i SharePoint, samt versionshantering för att säkerställa uppdatering och spårning av dokumentversioner. Du kommer även att skapa och underhålla SharePoint-sidor, inklusive uppdateringar och change-loggar. Som en viktig del av projektet kommer du också att supportera upphandlingsprojektet genom att ta mötesanteckningar, följa upp uppgifter och stötta i övriga administrativa arbetsuppgifter. Start: Mitten på maj Omfattning: Heltid, kontorstider Placering: Karlstad Anställningsform: Tjänsten är ett konsultuppdrag på 12 månader med möjlighet till förlängning, vilket innebär att du är anställd av Clevry och arbetar som konsult hos Ellevio. Din profil Vi söker dig som är relativt nyutexaminerad från högskola eller universitet, eller har motsvarande erfarenhet. En teknisk, ekonomisk eller administrativ utbildning är meriterande, liksom goda kunskaper i Office-paketet och gärna erfarenhet av SharePoint. Du ska kunna kommunicera obehindrat på svenska, både i tal och skrift. Ett intresse för teknik och kundkommunikation är en fördel. Som person är du strukturerad, noggrann och lösningsorienterad, och du trivs med att samarbeta i team. Du är självgående och har lätt för att knyta nya kontakter, samtidigt som du har en förmåga att sätta upp och arbeta mot tydliga mål. För denna roll genomförs bakgrundskontroll under processens gång. Låter detta som en spännande utmaning för dig? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av ett betydelsefullt projekt. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster

99 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
HR koordinator
Clevry Sweden AB
Personal- och HR-specialister

Om Clevry Clevry är ett konsult- och rekryteringsföretag. Vi är verksamma inom flertalet affärsområden och kan tillgodose behovet av såväl nyexaminerade talanger som seniora. Det som gör oss speciella är vårt fokus på soft skills-tester som ett verktyg att matcha kandidater och arbetsgivare på ett effektivt sätt. Genom att identifiera motivationsfaktorer och drivkrafter kan vi hitta de bästa kandidaterna, förkorta rekryterings- och onboarding tiden och se till att både medarbetare och uppdragsgivare blir nöjda. Nu söker vi en HR koordinator till vårt Human Services-team i Stockholm! Din roll Clevry har i dagsläget ett högt antal konsulter som är ute på uppdrag hos våra kunder. Det är viktigt för oss att våra konsulter trivs på arbetet och kan få svar på alla möjliga frågor kring sin anställning via oss. Som HR koordinator kommer du att ha kontakt med våra konsulter, och hjälpa de i olika ärenden och besvara en bredd med frågor. Förutom att hjälpa våra konsulter kommer du även att hantera HR relaterande ärenden för Clevrys internt anställda. I denna roll kommer du att vara den mest seniora HR-medarbetaren och arbeta i nära samarbete med Clevrys Country Manager. Tjänsten är en utmärkt möjlighet för karriärutveckling, särskilt för dig som söker större ansvar och vill växa in i en roll som HR-Specialist. På Clevry anställer vi årligen hundratals medarbetare, vilket understryker HR:s avgörande roll i vår verksamhet. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för den dagliga verksamheten inom Human Services-teamet i Sverige och hantera alla delar av medarbetarlivscykeln för både konsulter och internt anställda. Organisera, genomföra och förbättra kärnprocesser inom HR i samarbete med teamet. Fungera som en nyckelperson inom administrativ HR och anställningsrelaterade frågor, samt ge stöd till organisationen och ledningen. Hantera förhandlingsprocesser vid förändringar och samarbeta med Almega och facket. Förbereda löneunderlag för löneteamet. Anställningen är ett föräldravikariat som förväntas pågå till slutet av 2026, med möjlighet till förlängning in i 2027 och därefter. Clevrys kontor är beläget centralt i Stockholm, på S:t Göransgatan 66. Vi ser gärna att du som söker kan starta tjänsten så snart som möjligt. Din profil Utbildning inom HR eller personlvetenskap Minst 1–3 års erfarenhet av en HR-inriktad roll. God förståelse för svensk arbetsrätt och kollektivavtal. Som person är du öppen, noggrann och pedagogisk med ett intresse för frågor inom HR och personal. Du är prestigelös i ditt arbete och trivs med både varierande och emellanåt monotona arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du är orädd och kommunikativ i din dialog med såväl konsulter som kollegor samt utomstående kontaktpersoner. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, genomföra ett självskattningstest men även ett färdighetstest. Vid en eventuell intervju med oss kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta vår ansvarige rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

100 dagar sedan
Sista ansökan:
13 september 2025
Utesäljare inom kök
Clevry Sweden AB
Företagssäljare

Om företaget Ingwallköket är ett väletablerat företag inom köksrenovering som fokuserar på att bevara befintliga stommar och byta ut luckor för en smidig och kostnadseffektiv uppgradering. Vi erbjuder även vissa delrenoveringar och golvläggning i samband med köksbyten. Vi söker nu en driven utesäljare som vill vara med och expandera vår verksamhet. Din roll Som utesäljare hos oss får du en fri och varierad roll där du ansvarar för att hitta nya kunder och guida dem genom hela köksrenoveringsprocessen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar: Aktivt uppsökande försäljning genom direktreklam och kundkontakt. Arrangera köksvisningar i bostadsrättsföreningar (cirka en gång per vecka). Genomföra kundbesök hos privatpersoner i Stockholm och mäta upp kök. Skapa och presentera offerter. Då en del kundmöten sker på kvällstid, bör du vara flexibel med dina arbetstider. Din profil Vi söker dig som har ett starkt eget driv och trivs i en social roll. För att lyckas ser vi gärna att du: Har erfarenhet av försäljning mot privatpersoner (meriterande men ej ett krav). Är social, disciplinerad och självgående. Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt har grundläggande kunskaper i engelska. Har B-körkort och tillgång till egen bil (meriterande). Varför arbeta på Ingwallköket? Stor frihet – du planerar själv dina dagar och kundmöten. Bra förtjänstmöjligheter – en kombination av grundlön, provision och bonusar. Familjär företagskultur – vi har funnits i 15 år och är en av de största aktörerna i branschen i Stockholm. Möjlighet att arbeta med varma kunder – många kunder är redan intresserade av våra tjänster. Lön och förmåner Grundlön Fria och flexibla arbetstider Milersättning om du använder egen bil. Möjlighet att påverka sin lön och tjäna en bra provision. Mobiltelefon samt tjänstebil ingår. Rekryteringsprocessen Är du redo för en spännande utmaning? Skicka in din ansökan redan idag! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

102 dagar sedan
Sista ansökan:
11 september 2025
HR Business Partner to Huawei
Clevry Sweden AB
Personal- och HR-specialister

About the company Founded in 1988, Huawei Technologies is one of the fastest growing telecommunications and network solutions providers in the world and 2000 Huawei established the first overseas R&D office in Sweden. Huawei Technology Sweden is continuously growing and with 300+ R&D engineers located in Stockholm, Gothenburg and Lund we are trailblazing the path to future 5G wireless systems with focus on standardization, research and pre-development. Your role We are seeking a highly motivated and experienced HR Business Partner (HRBP) to join Huawei at their office in Kista who will be instrumental in handling various HR tasks. This role requires a dedicated professional who can leverage these functions to enhance organizational value. We hope that this person can be on-site by the end of April. Main tasks and responsibilities Supporting Innovation and Research: Collaborate with managers to identify barriers to innovation. Develop and implement HR solutions to foster a culture of creativity and collaboration. Employee Performance Management: Manage the end-to-end performance process Assist managers in conducting performance evaluations and providing constructive feedback. Support the implementation of performance improvement plans (PIPs) when necessary. Provide training and guidance to managers on effective performance management practices. Employee Relations: Manage and resolve complex employee relations cases in compliance with Swedish labor laws. Take charge of the Collective Bargaining Agreements (CBA) , maintain positive relationships with union representatives by conducting routine communication and negotiations with unions to address employee concerns and organizational needs. Local Employer Branding: Develop and execute strategies to enhance the company’s reputation as an employer of choice in local environment. Collaborate with the marketing and recruitment teams to promote the company’s values and culture. Huawei and Clevry offer you The opportunity to work in a diverse, multinational environment at a leading global company. Exposure to advanced HRBP concepts and practices, with the chance to implement innovative solutions. A 1-year contract consultant thru Clevry with the potential to transition into a permanent role at Huawei. Location: This is a consultant position at Huaweis R&D office in Kista, Stockholm, Sweden. Your qualifications Graduated in HR domain and familiar with Swedish labor laws Minimum of 3 years of experience as an HRBP or in a similar HR role. Excellent interpersonal, negotiation, and communication skills. In-depth knowledge of Swedish labor laws, CBA management, and union relations. Exceptional attention to detail and a proactive attitude in problem-solving and issue resolution. Proven capability to operate effectively under stress, maintaining composure and professionalism in challenging situations. Strong interpersonal and communication skills in Swedish and English. Experience supporting research or innovation environments is a plus. About Clevry For over 30 years we have been the change maker for a more soft skills driven work-life within talent acquisition, assessments and advisory. We operate globally with customers, consultants and candidates from North America to Singapore with headquarters in Brighton, Stockholm and Helsinki. At Clevry we have over 150 soft skills certified recruiters, business psychologists and experts at your service. The process Clevry screen candidates continuously and the position could be filled prior to last application date. If you have any questions regarding this position or this recruitment process, do not hesitate contact our recruiter Anna: [email protected] Does this role sound like a good match? Please apply today. Follow us on LinkedIn: Clevry Sweden

106 dagar sedan
Sista ansökan:
6 september 2025
Erfaren Activation Manager till JTI
Clevry Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Om företaget JTI Sweden AB ingår i Japan Tobacco-koncernen som är en av världens ledande producenter av tobaksvaror och nikotinprodukter. JTI Sweden levererar internationella storsäljare som Camel och Winston, såväl som anrika svenska klassiker som Blend och Level. Nordic Snus är en stark utmanare på snusmarknaden med snuset LD och de helvita nikotinportionerna Nordic Spirit. Allt snus tillreds i Vårgårda i Sverige. JTI Sweden har hela elva år i rad blivit utsedda till Sveriges bästa arbetsgivare av det oberoende globala institutet Top Employer. Top Employer certifierar varje år världens bästa arbetsgivare utifrån en rad olika parametrar kopplade till bland annat strategi, ledarskap och arbetsgivarfrågor. Din roll Som Activation Manager hos JTI Scandinavia ser du till att deras strategiska mål omvandlas till konkreta handelsaktiviteter och verktyg inom olika kanaler för att driva varumärkestillväxt. Dina arbetsuppgifter inkluderar att förbereda aktiveringsplaner (för att öka kännedom, skapa intresse och skala upp initiativ), hantera processer (briefs, byråsamarbeten, budget och kontakt med relevanta intressenter), mäta initiativens prestation och rekommendera justeringar. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med interna och externa samarbetspartners för att stärka JTIs position på marknaden. Huvudsakliga arbetsuppgifter Initiera och säkerställa att aktiviteter och verktyg levereras enligt uppsatta deadlines. Säkerställa korrekt budgethantering och noggrant övervaka resursfördelning och planering. Samarbeta nära med andra avdelningar inom marknad och försäljning för att utveckla och följa upp strategiska planer baserade på KPI:er. Samla in och analysera data från tillgängliga källor samt genomföra fältbesök för att kontinuerligt utvärdera effekterna av våra aktiviteter och identifiera möjligheter för optimering av investeringar. Kvalifikationer Högre utbildning inom marknadsföring, ekonomi och/eller försäljning, alternativt motsvarande erfarenhet. Minst 5 års erfarenhet inom marknadsföring, gärna inom FMCG. Erfarenhet av fältförsäljning är meriterande. Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Utmärkta kunskaper i Microsoft Office (särskilt PowerPoint och Excel). Erfarenhet av Business Intelligence-system är ett plus. Personliga egenskaper Vi söker dig som är både kreativ och analytisk, med förmåga att identifiera problem och hitta lösningar. Du har en strukturerad och organiserad arbetsstil, trivs med att arbeta under tidspress och kan effektivt prioritera uppgifter. Dina starka kommunikationsfärdigheter gör att du kan skapa både inflytande och samarbeten. Du fungerar bra både i team och självständigt och har ett entreprenöriellt tankesätt som gör att du utmanar status quo. Start: 1/5-2025 Slut: 1/5-2026 Omfattning: Heltid, tidsbegränsat konsultuppdrag på 12 månader Placering: Sveavägen 53, Stockholm med goda hybridmöjligheter Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

108 dagar sedan
Sista ansökan:
5 september 2025
Customer Service Representative - Sommartjänst till Pernod Ricard
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Pernod Ricard är ett av världens största företag inom vin- och spritbranschen och är verksamt i mer än 85 länder och har 100 produktionsanläggningar runt om i världen. Pernod Ricard Sweden AB tillhör Pernod Ricard och erbjuder ett komplett sortiment av välkända varumärken såsom ABSOLUT, Chivas Regal, Jameson, Havana Club, Martell och Jacob’s Creek. Pernod Ricard skapades 1975 genom en sammanslagning av de ledande franska anisproducenterna (Pernod och Ricard). Under 2008 förvärvades det statligt ägda Vin & Sprit. För mer information besök https://www.pernodricard.se/ Din roll: Vi letar nu efter en Customer service representative som kommer att hantera Pernod Ricards dagliga orderflöde och att ge exceptionell kundsupport. I denna roll kommer du bland annat att ha övergripande ansvar för att övervaka orderflöden i ERP-systemet Business Central, registrera försäljningsordrar och hantera returer. Huvudsakliga arbetsuppgifter: EDI-bevakning Snabb problemlösning och beslutsfattning kopplat felkoder i iTrack som kan uppstå Leveransbevakning Returhantering och hantering av reklamationsärenden Fakturahantering och kreditering Koordinera och utföra direktleveransordrar vid behov Rapportera leveransproblem och andra avvikelser till berörda parter Hantera inkommande ärenden och kvalitetssäkring i ärendehanteringssystemet LOOP Externa såväl som interna kontaktytor Krav: Vi söker dig som antigen har minst 1 år kvar av dina akademiska studier, meriterande om du studerar inom området ekonomi och/eller logistik. Alternativt har du en annan huvudsaklig sysselsättning och är tillgänglig för heltidsjobb under sommarperioden och kan arbeta vid behov även efter sommaren. Grundläggande kunskap i Officepaketet, särskilt Excel Flytande i engelska i tal och skrift Mycket god systemvana Meriterande: Erfarenhet av att arbete i ett eller flera ERP-system Erfarenhet av Orderhantering kopplat till EDI Erfarenhet av ERP-systemet Navision/Microsoft Dynamics Erfarenhet av arbete i Validoo Personliga egenskaper: Vi söker nu dig som är orädd och bestämd i ditt handlande. Du är initiativtagande och hanterar utmaningar med självförtroende. Att våga fatta beslut är en del av din natur, och du är inte rädd för att göra misstag, för du vet att det är en del av läroprocessen. Din nyfikenhet är en drivkraft bakom ditt arbete utöver det är du driftig och energisk. Du trivs i en miljö där du får arbeta under tryck och ta dig an nya utmaningar. Att vara lösningsorienterad är en självklarhet för dig, och du är van vid att hitta kreativa lösningar på problem som uppstår. Dessutom är du lätt att lära och har en ständig vilja att ta till dig ny kunskap och färdigheter. Noggrannhet och struktur är viktiga för dig, och du lägger stor vikt vid att vara uppmärksam på detaljer. Din kommunikativa förmåga är en av dina starka sidor, och du har förmågan att tydligt och effektivt kommunicera internt såväl som externt. Anställningsperiod: Maj - Augusti. Det finns goda möjligheter till en fortsatt anställning även efter sommaren vid behov. Omfattning: 40 tim/vecka. Om du är student går det bra att din anställning påbörjas på deltid under maj. Placering: Liljeholmen. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Pernod Ricard med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Anna på: [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

112 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Sales Manager till Götene Kyltransporter & Svebol Logistics
Clevry Sweden AB
Företagssäljare

Om Svebol Logistics och Götene Kyltransporter Götene Kyltransporter (GKT) bedriver transporter av Kylda och frysta livsmedel inom samt till och från Skaraborg. Kundstocken består av ett antal av Sveriges största detaljister samt producenter av Livsmedel. I Götene har GKT egen verkstad och där återfinns också GKTs systerbolag Götene Kyllager (GKL) som bedriver kyld och fryst lagring. Svebol Logistics, en del av Frigoscandia, fokuserar på distributionstunga livsmedelskunder med höga krav på säkerhet, service och miljö. Med 100 moderna ekipage, 200 chaufförer och ett dedikerat team säkerställer de trygga och nöjda kunder. Huvuddelen av verksamheten har sin bas inom Stockholms- och Mälardalsregionen men växer hela tiden vidare med kundernas behov och möjligheter. Din roll Som Sales Manager får du en nyckelroll i att utveckla affärerna för både Svebol Logistics och Götene Kyltransporter. Vi söker en strategisk och affärsdriven person med erfarenhet av större upphandlingar och dialoger med inköpsavdelningar. Du kommer arbeta med att identifiera och etablera relationer med stora kunder inom livsmedelsdistribution, transport och logistik. Du blir involverad i den operativa verksamheten för att förstå kunderna och de logistiska flödena. Fokus ligger sedan på att prospektera, boka och genomföra kundmöten, såväl fysiskt som digitalt. Du kommer att driva förhandlingar med stöd från Frigoscandia vad gäller avtal och kalkyler samt hantera både privata såväl som offentliga upphandlingar. Deras nuvarande kunder inkluderar majoriteten av de stora aktörerna inom dagligvaruhandeln. Din uppgift blir att identifiera och attrahera nya, strategiskt viktiga kunder till båda åkerierna. Kvalifikationer: Erfarenhet av b2b-försäljning, gärna inom logistikbranschen Erfarenhet av större upphandlingar och förhandlingar God vana av att arbeta med inköpsavdelningar Mycket goda kunskaper i svenska och engelska Goda kunskaper i Excel Personliga egenskaper Vi söker en driven och affärsinriktad person som är nyfiken, social och har en naturlig förmåga att kommunicera samt övertyga. Du är initiativtagande, ihärdig och pragmatisk, samtidigt som du är anpassningsbar och ser lösningar snarare än hinder. Att tänka utanför boxen och fånga upp affärsmöjligheter är en naturlig del av din personlighet. De erbjuder: En dynamisk och engagerad arbetsmiljö med högt driv Frihet under ansvar och stor påverkan på affärsutvecklingen Möjlighet att arbeta med marknadsledande kunder inom livsmedelslogistik En stabil och lönsam verksamhet med stark tillväxtpotential Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid Omfattning: Tillsvidareanställning på heltid Arbetstid: Kontorstider med möjlighet till flex Placering: Skövde (alternativt Sundbyberg, Stockholm) Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Svebol Logistics med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

112 dagar sedan
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Affärssupport
Clevry Sweden AB
Företagssäljare

Om företaget GRENKE var det första företaget att erbjuda finansieringslösningar för kontorsutrustning i Tyskland. Allt började med en idé vid ett skrivbord för över 40 år sedan. Idag är GRENKE specialist på personliga finansieringslösningar. De hjälper entreprenörer att göra vad de gör bäst - utveckla idéer och omsätta dem i praktiken. De är representerade internationellt i 33 länder - personligt och nära våra kunder. Läs mer på: www.grenke.se Nu söker vi en Affärssupport till GRENKEs kontor i Kista. Vill du få in en fot i finansbranschen och vill vara en del av ett familjärt bolag i tillväxt? Då är detta tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag! Din roll I rollen som Affärsupport har du varierande arbetsuppgifter och är spindeln i nätet i Grenkes verksamhet. Du kommer att vara kontaktperson för några av Grenkes viktigaste partners där du i ditt huvudsakliga dagliga arbete är behjälplig med deras affärer hos Grenke och även hanterar övriga på en kreditavdelning förekommande uppgifter. Telefon & mail kommer att vara dina dagliga arbetsverktyg, vilket innebär att du behöver trivas i en kommunaktiv roll med flertalet kontaktytor, både internt & externt. Du kommer att tillhöra ett kompetent och sammansvetsat team där du rapporterar till chefen för Partner Support som är en del av säljorganisationen. Huvudsakliga arbetsuppgifter Partnersupport Inside sales Enklare kredithandläggning/bedömning Tjänsten är på heltid där du erbjuds ett vikariat på inledningsvis 1 år men med goda möjligheter till att bli erbjuden en fast tjänst hos Grenke. Grenke tillämpar ordinarie kontorstider mellan kl 09-17 från sitt kontor i Kista. Vi önskar att du som söker kan starta inom relativ närtid. Din profil Vi söker dig som hunnit samla på dig några års erfarenhet inom en försäljningsorganisation eller kommersiell verksamhet. Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en service och- säljinriktad roll. Det är meriterande om du har stött på enklare kredithandläggning/bedömning eller ex arbetat inom bank & finans. Du har goda systemkunskaper och kommunicerar flytande i både svenska och engelska. Som person är du framåt och driven med en god struktur i ditt arbete. Du har goda sociala färdigheter då rollen innebär många kontaktytors, både internt & externt. Du gillar även att arbeta mot mål och skulle beskriva dig själv som en "doer". Du drivs av att ständigt utvecklas och lära dig mer. Hos Grenke blir du en del av en internationell men även familjär organisation med högt i tak. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Grenke med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster

116 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025
IT Support Technician
Clevry Sweden AB
Supporttekniker, IT

About the company We will tell to you more in the next step. Your role We are looking for a dynamic IT Support Technician with a “can do spirit” to deliver excellent results to our client based in Stockholm. We are offering a challenging, multi-national IT environment where the IT infrastructure and software is managed, manufactured and developed in-house. You will be working as a part of the companys european IT group with possibilities to travel and support sites in other countries. Key responsibilities User desktop/laptop, scanner, printer support, helps resolving problematic events. Desktop/laptop provision, prepare corporate standard OS/Software/Application and security settings before distributing to end users. User training on IT platforms/OA/Application/Services. Local IT server room, including local network infrastructure. Video and voice conference system, AV-equipment support. Your Profile For this role we expect: Fluency in English. Proficiency with Microsoft Windows, Office suite. Familiar with LAN technologies (e.g. Cisco CCENT or CCT Routing and Switching). Windows Server, AD, DHCP. Linux (Ubuntu, CentOS, etc.). Minimum 2 years work experience in IT field. Optimistic, proactive, team player. Advantages Bachelor or above degree in computer science or information technology. WAN technologies (e.g. Cisco CCNA or Huawei HCIA Routing and Switching). IT infrastructure, such as server room, cabling, UPS. ITIL (e.g. ITIL certificate) and/or ITSM tools. Video conferencing systems, AV-equipment. Building access control / CCTV. Project Management methodologies. If you know Chinese language would be better. Recruitment Process In this recruitment process, the client is collaborating with the consulting and recruitment company Clevry. At Clevry, we believe that soft skills are just as important as hard skills. Therefore, once you have applied, you will receive an email with a link to a self-assessment test. The test takes approximately 20 minutes to complete, after which you will receive a feedback report via email highlighting your soft skills. If you are invited to an interview with Clevry, your responses will be reviewed in more detail. Keep an eye on your inbox! You will find the link to the questionnaire there. We apply continuous selection, and the position may be filled before the application deadline. We warmly welcome your application today! About Clevry For over 30 years, Clevry has been at the forefront of promoting a more soft skills-driven working life within talent acquisition, assessment, and advisory. We operate globally, serving clients, consultants, and candidates from North America to Singapore, with headquarters in Brighton, Stockholm, and Helsinki. Our 150 soft skills-certified recruiters, business psychologists, and experts are always at your service.

116 dagar sedan
Sista ansökan:
28 augusti 2025