Vill du bli en del av ett välmående säkerhetsföretag som står inför en spännande tillväxtresa? Säkerhetsbolaget FST AB söker en driven och kundorienterad larmtekniker till Nynäshamn och Stockholmsområdet. Låter detta som något för dig? Tveka inte att ansöka redan idag! Att arbeta som larmtekniker hos Säkerhetsbolaget FST AB innebär en spännande och varierande arbetsdag. Rollen innefattar driftsättning, installationer, service, felsökning och kompletteringar av olika säkerhet- och passersystem. Det är en ansvarstagande och utvecklande roll där du levererar en hög service och branschledande säkerhetslösningar till företagets kunder. För att lyckas i denna roll har du: 3 års erfarenhet från en roll som tekniker inom säkerhet. B-körkort. Ostraffad. Svenska i tal och skrift. Gymnasieutbildning inom El/energi eller larm/säkerhet alternativt annan likvärdig eftergymnasial utbildning. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du som person är en lagspelare och uppskattar vår fina sammanhållning. Din förmåga av kommunikation, planering och ansvar värdesätts där din positiva attityd speglar dig själv som person och verksamheten. Säkerhetsbolaget FST AB erbjuder: Ett företag som satsar på delaktighet, utveckling och utbildning. Utvecklingsmöjligheter på ett tryggt företag som står inför en tillväxtresa. Gemensamma aktiviteter. Förmånsbil, friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning och kollektivavtal. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Tveka då inte att skicka in din ansökan med ditt CV! I denna rekrytering samarbetar Säkerhetsbolaget FST AB med Jobway rekrytering. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult [email protected]. Om företaget: Säkerhetsbolaget FST är en ledande aktör inom säkerhetslösningar med utgångspunkt från Stockholm och Dalarna. Idag levererar man lösningar till kunder inom bland annat butik, kontor, industri samt BRF och har under åren byggt upp lång erfarenhet av installationer för övervakning, passersystem, brandskydd och larm. Med en stark företagskultur och service i fokus är man en leverantör i teknisk framkant som strävar efter att vara en förebild i branschen. Företaget är en del av Sparc Group.
Vill du arbeta på ett företag där yrkesstolthet, frihet under ansvar och god gemenskap är viktiga delar? Är du en erfaren VVS montör som värdesätter kvalitet, noggrannhet och att arbeta med spännande projekt i ett kunnigt team? Då vill vi gärna höra mer om dig – ansök idag! Röreliten Stockholm AB erbjuder allt inom VVS – från stora lyxrenoveringar till mindre badrumsrenoveringar, värmepumpar och villa anpassningar med rörarbeten. Vi arbetar både med små och stora projekt och sätter alltid kvalitet och kundens behov i fokus. Vi är certifierade och ansvarsförsäkrade, och strävar efter att erbjuda våra kunder en förstklassig upplevelse i både kunskap och utförande. Som VVS Montör hos oss kommer du att spela en viktig roll i att leda och genomföra både renoveringar och entreprenader i Stockholm och omnejd med inriktning norrort . Du arbetar självständigt och i team, alltid med fokus på att göra ett bra jobb och att följa upp kvaliteten. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat att arbeta med både mindre entreprenader och serviceuppdrag. Du kommer att installera och serva VVS-system som värme, kyla och vatten, både för privatpersoner och företag. För att lyckas i denna roll ser vi att du har: 5 års erfarenhet av VVS-arbete med bred kompetens. Säker vatten. B-körkort och svenska i tal och skrift. Personliga egenskaper: Social kompetens och en förmåga att samarbeta med andra. Nyfiken och lösningsorienterad. Hög yrkesstolthet och noggrannhet. Hög företags lojalitet. Vi erbjuder dig: En roll på ett företag med höga ambitioner och stark teamkänsla. Servicebil, iPhone och iPad. Bra verktyg. Roliga gemensamma aktiviteter tillsammans. I denna rekrytering samarbetar Röreliten Stockholm AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om företaget: Vi på Röreliten Stockholm AB hjälper dig med allt inom badrumsrenovering, värmepumpar, avlopp, ja allt inom VVS. Hos oss får ni hjälp med små som stora projekt för alla slags rörarbeten. Prata gärna med oss kring ert projekt så ska vi se till att ni får en första klassens upplevelse i både kunskap och utförande. Vi förstår att varje kund har olika budgetrestriktioner och därför arbetar tillsammans med dig för att hitta en lösning som passar din ekonomi utan att kompromissa med kvaliteten på arbetet. Vi befinner oss runt om hela Stockholm med inriktning norrort och har lång erfarenhet kring alla möjliga rörarbeten. Vi innehar ansvarsförsäkring och är självklart certifierade för de tjänster vi utför vilket lägger grund för ett korrekt utfört jobb av hög kvalitet.
Är du en erfaren arbetsledare inom byggbranschen? Är du beredd att axla en ansvarstagande roll inom ett familjärt och välmående företag? Vill du ha möjlighet att växa in i din roll i takt med att företaget växer? Då kan det vara dig vi söker! För kunds räkning söker vi just nu en arbetsledare till verksamheten i Södertälje. Ansök här! Som arbetsledare hos företaget kommer du att ha en central roll på byggarbetsplatsen, med ansvar för både det praktiska arbetet och att det följer tidplan, budget och kvalitet. Du kommer regelbundet samverka med underentreprenörer, leverantörer och andra aktörer på bygget, samt kontrollera att arbetet utförs enligt ritningar, tekniska krav och kvalitetsstandarder. För att lyckas i denna roll har du: Minst 5 års erfarenhet som arbetsledare inom bygg Erfarenhet av multidisciplinära projekt Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en prestigelös och lojal lagspelare. Du är flexibel och värderar kvalitet och arbetsmiljö högt i ditt dagliga arbete. Utöver detta är du en naturligt initiativtagande person som trivs med att hålla en nära dialog med kunder, leverantörer samt kollegor. Företaget erbjuder dig: Varierande arbetsdagar under eget ansvar och initiativtagande En trygg anställning med goda anställningsvillkor Möjlighet att vara med på en spännande resa hos ett välmående företag som är i en utvecklingsfas Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar företaget med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om företaget:Företaget grundades av ett par hantverkare med djup och bred erfarenhet inom byggbranschen. Genom åren har man byggt en organisation med en familjär känsla, där alla medarbetare är en viktig kugge i organisationen, vilket leder till trivsamhet och god arbetsmoral. Företaget jobbar alltid med kvalitativt arbete och har ett stort kundfokus, vilket har medfört många nöjda kunder.
Är du en erfaren installationssamordnare inom byggbranschen? Är du beredd att axla en ansvarstagande roll inom ett familjärt och välmående företag? Vill du ha möjlighet att växa in i din roll i takt med att företaget växer? Då kan det vara dig vi söker! För kunds räkning söker vi just nu en bygginstallationssamordnare till verksamheten i Södertälje. Ansök här! Som bygginstallationssamordnare hos företaget kommer du samordna och koordinera arbetet mellan olika områden och discipliner såsom el, VVS, ventilation och styrsystem. Du arbetar nära och samverkar med entreprenörer och underleverantörer för att säkerställa att installationskrav och specifikationer följs. Du delta i regelbundna projektmöten för att uppdatera status och planera det fortsatta arbetet framåt. För att lyckas i denna roll har du: Minst 5 års erfarenhet som bygginstallationssamordnare Ett ansvarstagande och pedagogiskt arbetssätt Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en ambitiös och lojal lagspelare. Du är flexibel och värderar kvalitet och arbetsmiljö högt i ditt dagliga arbete. Utöver detta är du en naturligt driven person som trivs med att hålla en nära dialog med kunder, leverantörer samt kollegor. Företaget erbjuder dig: Varierande arbetsdagar under eget ansvar och initiativtagande En trygg anställning med goda anställningsvillkor Möjlighet att vara med på en spännande resa hos ett välmående företag som är i en utvecklingsfas Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar företaget med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om företaget: Företaget grundades av ett par hantverkare med djup och bred erfarenhet inom byggbranschen. Genom åren har man byggt en organisation med en familjär känsla, där alla medarbetare är en viktig kugge i organisationen, vilket leder till trivsamhet och god arbetsmoral. Företaget jobbar alltid med kvalitativt arbete och har ett stort kundfokus, vilket har medfört många nöjda kunder.
Är du en erfaren markanläggare som är ute efter nya möjligheter? Är du beredd att axla en ansvarstagande roll inom ett utvecklande företag? Vill du ha möjlighet att växa in i en roll som markanläggare i takt med att företaget växer? Då kan det vara dig vi söker! Söderlindh Entreprenad söker just nu markanläggare till avdelningen för entreprenadarbete till verksamheten i Malmö och i Helsingborg. Ansök här! Som markanläggare hos Söderlindh Entreprenad kommer du att arbeta med allt inom mark- och anläggning så som, grundläggning av nya byggnader, industrihall, husgrunder, VA-arbeten, dränering, vägbyggnation, gång- och cykelbanor, parkeringar samt även ytskikt och innergårdar. För att lyckas i denna roll har du: Minst 5 års erfarenhet av mark- och anläggningsarbeten. Behärska tvåfallslaser och rörlaser. B-körkort. Svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en ordningsam och noggrann lagspelare. Utöver detta är du en naturligt driven och utåtriktad person som är ödmjuk gentemot arbetskamrater, kunder och uppdrag. Du värderar kvalitet högt i ditt dagliga arbete. Söderlindh Entreprenad erbjuder dig: Varierande arbetsdagar. Löpande utbildningar. En trygg anställning med goda anställningsvillkor i form av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och försäkring. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Söderlindh Entreprenad med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Söderlindh Entreprenad: Söderlindh Entreprenad är ett markanläggningsföretag som finns etablerade i Vellinge och Helsingborg med arbetsområde över hela Skåne. Med stor kunskap och erfarenhet erbjuder vi högkvalitativa tjänster inom markentreprenad, trädgårdsskötsel och fastighetsförvaltning till bostads- och vägföreningar, kommuner, stat och landsting och givetvis företag.
Vill du arbeta på ett nischat rekryteringsföretag under stark tillväxt? Ser du dig själv som en person med god framåtanda, trivs med ansvar och vill ha stöttande och engagerade kollegor? Då kan du vara klippt och skuren för rollen som norsktalande rekryterare hos oss på Jobway, ansök idag! I takt med Jobways tillväxt har behovet av ytterligare en rekryterare uppstått. Som rekryterare kommer du ansvara för hela rekryteringsprocessen, från start till mål. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat rekryteringsteam där ni tillsammans levererar kandidater till Jobways kunder och pågående uppdrag i Sverige & Norge. Arbetsuppgifter Ansvar för rekryteringsprocesser och kunder. Genomföra kravprofilsmöten. Sammanställa kravprofil, skriva annons och förbättringsåtgärder. Löpande search och headhunting av kandidater i befintliga samt nya nätverk. Genomföra telefonintervjuer, gallring och presentation av kandidater. Rådgivning och uppföljning med kunder och kandidater under hela rekryteringsprocessen. Vi erbjuder dig: För rätt person innebär tjänsten en central roll med stora utvecklingsmöjligheter där nya idéer välkomnas, värdesätts och verkställs. Hos oss på Jobway möts du av ett härligt gäng kollegor i en entreprenöriell anda, där det är högt i tak och korta beslutsvägar. I din roll som rekryterare kommer du få möjlighet att knyta nya kontakter samt bygga ditt eget varumärke. Din profil: För att lyckas i rollen som rekryterare behöver du vara en relationsskapare ut i fingerspetsarna. Du pratar flytande norska och gillar att ta kontakt med nya människor och skapa/bibehålla relationer. Troligtvis har du arbetat med rekrytering och/-eller försäljning tidigare där du som person är du duktig på att strukturera upp ditt arbete samt hålla många bollar i luften, då du kommer arbeta med flera uppdrag samtidigt. Om företaget: Jobway AB är ett växande och dynamiskt entreprenörsföretag som grundades 2007. Jobway hjälper företag och offentlig sektor med direktrekrytering. Genom search & headhunting finner och attraherar Jobway kvalitetssäkrade kandidater för att sedan leverera dem vidare till kund. Vi är ett resultatorienterat team som andas entreprenörskap. Hos oss sätter du själv ramarna för din arbetsdag och resultat med flexibla arbetstider och goda möjligheter att arbeta på distans. Givetvis är du varmt välkommen att utgå från vårt nyrenoverade kontor på Linnégatan 14, Östermalm. Har vi fångat ditt intresse att vilja veta mer om oss? Skicka in en ansökan så bokar vi en tid som fungerar för oss båda. Vid ytterligare frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Nicklas Thorstenson på [email protected]
Vill du arbeta på ett nischat rekryteringsföretag under stark tillväxt? Ser du dig själv som en person med god framåtanda, trivs med ansvar och vill ha stöttande och engagerade kollegor? Då kan du vara klippt och skuren för rollen som norsktalande rekryterare hos oss på Jobway, ansök idag! I takt med Jobways tillväxt har behovet av ytterligare en rekryterare uppstått. Som rekryterare kommer du ansvara för hela rekryteringsprocessen, från start till mål. Du kommer att ingå i ett sammansvetsat rekryteringsteam där ni tillsammans levererar kandidater till Jobways kunder och pågående uppdrag i Sverige & Norge. Arbetsuppgifter Ansvar för rekryteringsprocesser och kunder. Genomföra kravprofilsmöten. Sammanställa kravprofil, skriva annons och förbättringsåtgärder. Löpande search och headhunting av kandidater i befintliga samt nya nätverk. Genomföra telefonintervjuer, gallring och presentation av kandidater. Rådgivning och uppföljning med kunder och kandidater under hela rekryteringsprocessen. Vi erbjuder dig: För rätt person innebär tjänsten en central roll med stora utvecklingsmöjligheter där nya idéer välkomnas, värdesätts och verkställs. Hos oss på Jobway möts du av ett härligt gäng kollegor i en entreprenöriell anda, där det är högt i tak och korta beslutsvägar. I din roll som rekryterare kommer du få möjlighet att knyta nya kontakter samt bygga ditt eget varumärke. Din profil: För att lyckas i rollen som rekryterare behöver du vara en relationsskapare ut i fingerspetsarna. Du pratar flytande norska och gillar att ta kontakt med nya människor och skapa/bibehålla relationer. Troligtvis har du arbetat med rekrytering och/-eller försäljning tidigare där du som person är du duktig på att strukturera upp ditt arbete samt hålla många bollar i luften, då du kommer arbeta med flera uppdrag samtidigt. Om företaget: Jobway AB är ett växande och dynamiskt entreprenörsföretag som grundades 2007. Jobway hjälper företag och offentlig sektor med direktrekrytering. Genom search & headhunting finner och attraherar Jobway kvalitetssäkrade kandidater för att sedan leverera dem vidare till kund. Vi är ett resultatorienterat team som andas entreprenörskap. Hos oss sätter du själv ramarna för din arbetsdag och resultat med flexibla arbetstider och goda möjligheter att arbeta på distans. Givetvis är du varmt välkommen att utgå från vårt nyrenoverade kontor på Linnégatan 14, Östermalm. Har vi fångat ditt intresse att vilja veta mer om oss? Skicka in en ansökan så bokar vi en tid som fungerar för oss båda. Vid ytterligare frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta Nicklas Thorstenson på [email protected]
Är du en erfaren mättekniker inom bygg- och anläggningsbranschen som är ute efter nya möjligheter? Är du beredd att axla en ansvarstagande roll inom ett utvecklande företag? Då kan det vara dig vi söker! Geocon söker just nu en mättekniker till verksamheten i Gävle. Ansök här! Som mättekniker hos Geocon kommer du att arbeta med varierande uppgifter inom bygg och anläggning. I rollen kommer du att vara stationerad i Gävle. För att lyckas i denna roll har du: Minst 2 års erfarenhet som mättekniker inom anläggningsbranschen. Vana att arbeta i SBG Geo eller motsvarande redovisningsprogram. B-körkort. Svenska i tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du är en ansvarstagande och noggrann lagspelare. Utöver detta är du en naturligt driven och serviceinriktad person som är ödmjuk gentemot arbetskamrater, kunder samt uppdrag. Du värderar kvalitet högt i ditt dagliga arbete. Geocon erbjuder dig: Varierande arbetsdagar En roll i ett stabilt och familjärt företag En trygg anställning med goda anställningsvillkor i form av kollektivavtal, friskvårdsbidrag och försäkring Låter detta som rätt möjlighet för dig? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Geocon med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare David Nyrén, [email protected] / 070 290 51 16. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Geocon:Goecon är en helhetsleverantör av mättjänster och är experter på precision och att förstå samband. Med omfattande resurser garanteras pålitliga leveranser samtidigt som företaget prioriterar ett nära samarbete med sina kunder. Geocon är ett nätverk av skickliga mätningstekniker som alla har en viktig sak gemensamt - engagemang. Uppdragen tas på stort allvar och nya projekt samt utmaningar ses som möjligheter att skapa innovativa lösningar.
Brinner du för teknik, problemlösning och att få saker att fungera? Vill du jobba med att bygga styrsystem och hantera mätdatainsamling i ett litet men starkt växande bolag? SGAM fortsätter att växa och söker en servicetekniker till teamet i Nykvarn. Läs vidare och ansök redan idag! Som servicetekniker hos SGAM jobbar du både i tidiga skeden, utförande och i drift av olika automationslösningar och kraftinstallationer. Du kommer vara aktiv i felsökningar och vara en nyckelspelare i vår förmåga att upprätthålla driftsäkerhet i övervakning och styrsystem. Antingen kommer du agera arbetsledare eller utföra egna installationsarbeten. För att lyckas i denna roll har du med dig: Några års erfarenhet som fastighetstekniker, med installation och hantering av fastighetsautomation Erfarenhet av arbete i apparatskåp – både felsökning och installation Förmåga att snabbt sätta dig in i nya IT-miljöer och gränssnitt (förkunskaper i specifika mjukvaror är inte ett krav) Ett nyfiket och lösningsorienterat arbetssätt samt förmåga att arbetsleda externa entreprenörer såväl som att arbeta självständigt Goda kunskaper i svenska. Både i tal och skrift Elbehörighet/auktorisation är meriterande men inte ett krav SGAM erbjuder dig: Stor frihet i rollen, med nära stöd från erfarna kollegor Varierande arbetsuppgifter och uppdrag hos stora, stabila kunder Möjlighet att arbeta i framkant med teknikutveckling och hållbara lösningar Chans att utveckla din kompetens inom automation och styrsystem, utifrån dina intressen Om SG Application & Management AB Vi arbetar nära våra kunder och skapar unika lösningar för att styra, mäta och optimera processer och de tekniska system som finns i deras fastigheter & processer. Våra kunder förlitar sig på oss för att utveckla och underhålla deras system för automation så vi arbetar under stor frihet och med eget ansvar för leverans. SGAM är en plattformsoberoende konsultfirma med fokus på beställarstöd, dvs att kunna agera som en intern resurs med styrning och utförande inom automation, men utför även entreprenader och förvaltning i den mån det gynnar våra strategiska kunder. SGAM har också kontor i Visby på Gotland. Låter detta som rätt möjlighet för dig? Vi ser gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar SGAM med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryterare Celina Sundberg, [email protected]. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt.
Är du en driven och engagerad maskinförare som brinner för borrning & maskiner? Har du erfarenhet av horisontell borrning och söker efter en varierad arbetsroll? Då kan detta vara tjänsten för dig, ansök idag! I rollen som maskinförare kommer du arbeta med allt från borrning av VA ledningar & fiberledningar till underhåll & service av maskiner och övrig utrustning. Arbetsrollen är varierande och innebär resor i tjänsten. Därför ser vi gärna att du har erfarenhet inom borrning och är van vid liknande arbetsuppgifter. Projekten är idag i Dalarna, Mälardalen och Gästrikland. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Några års erfarenhet av maskinkörning Kompetens inom AT-borrning, styrd-borrning och horisontell-borrning Gymnasieutbildning B-körkort Svenska & Engelska Vi söker dig som ser dig själv som en lösningsorienterad person som älskar att jobba i team. Du gillar varierande arbetsdagar och vill utvecklas i din roll för att tillsammans växa med företaget. Horisonterra erbjuder dig: Varierande arbete Arbeta i ett gemensamt och starkt team Trygg anställning med möjlighet att utvecklas Är du intresserad och vill veta mer? Då ser vi gärna att du skickar din ansökan tillsammans med CV! I denna rekrytering samarbetar Horisonterra AB med rekryteringsföretaget Jobway. Eventuella frågor besvaras av Marcus Jonasson, [email protected] Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan därmed tillsättas innan sista ansökningsdag. Din ansökan behandlas konfidentiellt. Om Horisonterra Horisoneterra arbetar idag med borrning över hela landet med fokus i Dalarna, Gästrikland och Mälardalen. Vi genomför borrningsprojekt såsom VA-ledningar, fiberledningar och elledningar. Utöver traditionella borrningsprojekt genomför Horisonterra löpande underhåll och service av maskiner samt tillhandahåller transporter av tyngre borrutrustning och containrar. Horisonterra är idag 21 anställda och omsätter ca 60 miljoner per år.
Välj ett jobb för att visa detaljer