Lediga jobb i Hofors

Sök totalt 45 lediga jobb i Hofors

Socialt extrajobb i Hofors med omnejd | Sommar

Just nu söker vi på Manpower dig som vill ta dig an ett extrajobb till vår kunds verksamhet i Hofors. Är du på jakt efter ett extrajobb som är socialt och som dessutom är fritt och samtidigt mycket ansvarskrävande? Då kan det vara just dig vi letar efter! Vill du vara med på vår kunds resa? Välkommen med din ansökan till oss på Manpower! Den här bemanningen är ett samarbete mellan oss på Manpower och vår kund. Du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta på plats hos kunden. Om jobbet som datorutdelare I rollen som datorutdelare kommer du att ha blandade arbetsuppgifter, främst kommer det handla om att leverera ut datorer till kunder i Hofors. Kan även handla om emballagehantering samt att hålla enklare genomgångar för grupper gällande datorerna. Övrig information Placeringsort: Hofors Anställningsform: Extrajobb, kort uppdrag i augusti Arbetstider: Dagskift, främst mellan 07.00-16.00 Är det dig vi söker till tjänsten? För att lyckas i uppdraget är det viktigt att du förmedlar information på ett tydligt och strukturerat sätt och att du känner dig bekväm med att ha mycket eget ansvar. Du ska vara en person som inte har några svårigheter att prata inför andra människor. Vi söker dig som är social och gillar att vara strukturerad och organiserad. Det är också viktigt att du har en förmåga att se till både helheten och detaljerna. Krav för tjänsten är att du * Behärskar svenska i både tal och i skrift * Kan prata inför andra människor * Har god förståelse i engelska * B-körkort och tillgång till bil Meriterande för tjänsten är om du har ett tekniskt intresse. Kunderna du kommer att åka till är i Hofors. I enlighet med vår kunds krav så genomför vi i denna rekryteringsprocess en bakgrundskontroll i brotts- och belastningsregistret inför en eventuell anställning. Sök tjänsten idag! Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Sabina Larsson, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan omgående men notera att vi INTE tar emot ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

14 juni 2024
Sista ansökan:
14 juli 2024
IT-tekniker till Ovako

Om Bravura: Välkommen till Brillante! Vi är en specialiserad del av Bravura som jobbar med rekrytering inom IT/tech. Letar du efter personer med IT-kompetens? Vi är ganska säkra på att de du söker finns hos oss. Kontakta oss så ser vi efter tillsammans. Om tjänsten: Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ovako. Om företaget: På Ovako tror vi att arbetet är mer än bara ett jobb – det är en möjlighet att vara en del av något meningsfullt. Vi främjar en öppen och vänlig atmosfär där varje individ är värdefull, vi erbjuder även fina möjligheter till personlig och professionell utveckling. Många av oss finner tillfredsställelse i vetskapen om att vårt arbete bidrar till att göra världen till en bättre plats. På Ovako specialiserar vi oss på rent, högkvalitativt specialstål, skräddarsydda efter behoven hos våra kunder inom lager, transport och tillverkningssektorer. Vårt högkvalitativa stål säkerställer lätta och tåliga produkter samt möjliggör mer hållbara och miljövänliga lösningar. Med ett starkt engagemang för hållbarhet, uppnådde vi i januari 2022 koldioxidneutral produktion baserad på återvunnet stål och fossilfri elektricitet. Vår stålproduktion har hela 80% mindre koldioxidavtryck jämfört med det globala genomsnittet. Med 2900 dedikerade medarbetare och en global närvaro som sträcker sig över 30 länder samt cirka 1,1 miljarder euro i omsättning står Ovako, ett dotterbolag till Sanyo Special Steel och en stolt medlem av Nippon Steel Corporation, i framkant av stålindustrin. Arbetsuppgifter: Vårt IT-team är distribuerat över flera orter i Sverige och stödjer inte bara våra svenska fabriksenheter utan även globala säljbolag och små tillverkningsenheter runt om i världen. Vår tekniska miljö omfattar bland annat Windows-servrar, PC-klienter och en mängd Microsoft-produkter. Hos oss har du möjlighet att påverka utformningen av framtidens IT, lära dig en mängd nya färdigheter och ingå i ett team med stort tekniskt intresse och kompetens. I denna roll är du baserad i Hofors och arbetar i en grupp på 12 personer som tillsammans stödjer, underhåller och utvecklar IT-infrastrukturen. Vi löser tekniska problem, installerar och konfigurerar hårdvara och mjukvara, samt ser till att användarna har tillgång till de digitala verktyg de behöver för att utföra sina arbetsuppgifter. I rollen som IT-tekniker kommer du att ansvara för specifika teknikområden, beroende på dina erfarenheter och framtida ambitioner. Det ansvaret kan exempelvis vara ett eller flera av dessa områden – Backup/Restore, Windows Server, Active Directory, System Center, Exchange, Office365, Azure, Intune och Certifikathantering. Andra produkter är Citrix, KEMP, ManageEngine samt DNS-hantering hos domänleverantörer. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan innefatta: • Teknisk support • Nätverkverksunderhåll • Hårdvaruinstallation • Mjukvaruinstallation • Säkerhet i klienter, nätverk och server • Systemadministration Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper: • Goda erfarenheter av liknande roller inom IT-drift och support • Goda kunskaper inom AD, Windows Server och nätverk • God känsla för service • Obehindrad svenska samt engelska i tal och skrift • Erfarenhet av ett eller flera av ovan nämnda områden är starkt meriterande Vi utgör ett samarbetsinriktat team där varje individ spelar en avgörande roll för att uppnå goda resultat och skapa ett positivt arbetsklimat. Vi söker därför en person som ofta beskrivs som positivt, flexibel och prestigelös. Vi tror fortsatt att du är en person som utan tvekan hjälper till där behov finns. Hos oss är det även viktigt med engagemang och att varje person bidra med idéer. Du är en person som är trygg med att ta egna beslut och du kommunicerar väl med dina kollegor. Då arbetstempot kan variera är det viktigt att du uppskattar struktur och arbetar fokuserat, även under perioder av högre arbetstempo. Övrig information: Ovako erbjuder Ovako är en arbetsgivare för dig som trivs med den mindre organisationens effektiva beslutsvägar och den större organisationens trygghet. Hos Ovako kan du förvänta dig en fartfylld och framåtsyftande arbetsplats med högt i tak, god kamratanda och stor organisatorisk drivkraft. Som anställd erbjuds du: • En arbetsplats med fokus på medarbetarnas hälsa, säkerhet och välbefinnande • Stort eget ansvar och frihet i hur du löser dina arbetsuppgifter • Möjlighet att utmana Ovakos arbetssätt och komma med idéer som effektiviserar • Möjlighet att arbeta i en dynamisk miljö med engagerade och erfarna medarbetare • Marknadsmässig lön, kollektivavtal och förmåner såsom friskvårdsbidrag, arbetstidsförkortning vilket ger extra ledig tid, tillgång till erbjudanden och rabatter via Benify Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Ovako Start: Enligt överenskommelse Plats: Hofors, möjlighet till hybridlösning Arbetstider: Arbetstider är generellt 07.30-16.30 samt beredskapstjänst var sjätte vecka. Vi är mån om att du ska kombinera jobb och privatliv på ett hållbart sätt och erbjuder självfallet flexmöjligheter Övrigt: Inför anställning genomförs bakgrundskontroll samt drogtest Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, Elice, på [email protected]

14 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Få Sveriges högsta lön som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen!

Hjärtligt välkommen att arbeta som vårdbiträde med oss på PersonalExpressen! Vi är Sveriges bästa, mest personliga och mest ambitiösa konsultföretag inom vård och omsorg - nu söker vi dig som är vårdbiträde och som vill arbeta på välbetalda uppdrag tillsammans med oss som konsult i sommar! Vi erbjuder en konsultuppdrag inom såväl den privata som den kommunala äldreomsorgen och hemtjänsten. Vi hittar alltid ett uppdrag som vi tror kommer att passa just dig baserat på dina önskemål om din framtida karriär. Behöver du flytta för att ta ett uppdrag tillsammans med oss bekostar vi såväl din bostad som dina resor! Arbeta på dina egna villkor med hög lön! Vill du jobba vardagar, kvällar, nätter eller helger? Oavsett vad du föredrar så har vi konsultjobb med hög lön att erbjuda dig där vi tar vårt utgångsläge i dina egna tankar om hur du önskar att arbeta! Vi tror på att vara Sveriges bästa arbetsgivare för vårdbiträden! Vi tror på att ha Sveriges bästa vårdbiträden anställda hos oss och samtidigt vara den bästa möjliga arbetsgivaren för dig. Tycker du också att det är viktigt med en arbetsgivare som lyssnar och förstår dig så har du kommit helt rätt till oss. Vi anstränger oss alltid det lilla extra och är stolta över att inte vara som alla andra! PersonalExpressen förmedlar professionell, ambitiös och jordnära vård- och omsorgspersonal efter våra kunders behov och önskemål. Vi är noga med att de konsulter vi presenterar för våra kunder matchar våra förväntningar gällande humanistiska grundvärderingar, god arbetsmoral samt en hög grad av individuellt ansvarstagande. PersonalExpressens ledning har över 15 års erfarenhet av att driva olika former av verksamheter med offentlig sektor som kund. Vård- och omsorgssektorn ligger oss således mycket varmt om hjärtat. Vi tror att du kommer att trivas utmärkt tillsammans med oss då vi är mycket lojala med våra vårdbiträden och alltid ser till att dina individuella behov och önskemål får stå i centrum hos oss! Varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss redan idag! Skicka in din ansökan till oss redan idag så återkommer vi inom kort med vad vi har att erbjuda just dig för välbetalt konsultuppdrag! Vi ser fram emot ett långt och lyckosamt samarbete tillsammans med dig och kommer göra allt vi kan för att vi ska bli den arbetsgivare för dig som du alltid hoppats på att du skulle hitta hem till!

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
AnnSam söker Distriktssjuksköterska! ☀️ Uppdrag i Hofors v29, 31 /v28-30

AnnSam AB, som bemannat vården med sjuksköterskor sedan 1999, söker nu Distriktssjuksköterska för uppdrag i Hofors!   Perioden: v29 samt v31 2024 Arbetstid: mån-fre kl.08:00-17:00 Erfarenhet: 2 år som Distriktssjuksköterska, trygg i din yrkesroll. S-HLR vuxen samt barn. Journalsystem: PMO, TeleQ Ev. övrigt: Ring oss för mer info! Ref.nr: 872580 (för v29,31) samt 874023 (för vecka 28-30) Att arbeta som Bemanningssjuksköterska hos AnnSam: Vi på AnnSam är måna om att tillsätta rätt Sjuksköterska  till rätt uppdrag, detta för att ha nöjd personal och nöjda kunder. Hos oss kan du få uppdrag på heltid, deltid eller extra pass när du vill tjäna lite extra. Du kan även hyras ut som underkonsult om du ha ett eget bolag. Rollen som bemanningssköterska innebär att du ansvarar för bedömning och uppföljning av patienternas vårdbehov. Deltar i ronder, medicinsk planering och utförande. Du samarbetar på ett positivt och handledande sätt med omvårdnadspersonal samt ansvarar för att erbjuda kvalitativ vård.   AnnSam erbjuder sina konsulter: - Tydlig och ärlig information. - Personlig kontakt och service. - Konkurrenskraftiga löner. - Timlön utbetalas månadsvis alt. var 14:e dag. - Tjänstepensions lösning. - Möjlighet till löneväxling. - Semesterersättning. - Sjuklön. - Reseersättning vid arbete på annan ort. - Försäkring under ditt arbete. - Inskolning så att du kan känna dig trygg. - Boende i samband med uppdraget. - Arbeta som underkonsult via eget bolag. För att bli anställd hos oss så behöver du:   - Godkänd svensk Sjuksköterskeleg. - Erfarenhet som leg. sjuksköterska, minst 1 år.   - Kunna uttrycka dig väl på svenska i både tal och skrift.   - Vana av att arbeta med databaserade journalsystem. - B-Körkort kan vara ett krav på vissa uppdrag. - Meriterande är ett Varmt hjärta och ett Glatt leende!   Om AnnSam AB:   AnnSam AB är ett personligt bemanningsföretag vars ägare och VD har en lång erfarenhet som Sjuksköterska och av att bedriva vårdbemanning.   För att hålla hög kvalitet fokuserar vi på uthyrning av Allmän Sjuksköterskor, Specialist Sjuksköterskor, Arbetsterapeuter och Fysioterapeuter.   Vårt mål är att alltid ha en nära och personlig kontakt med både kunder och personal, vi erbjuder dig god service och ett nära samarbete.     AnnSam har avtal och bemanningsuppdrag i stora delar av Sverige, hos både offentliga och privata aktörer. Berätta gärna för oss var du önskar uppdrag så söker vi i vår kundbas! Välkommen till AnnSam, vi  har bemannat vården med Sjuksköterskor sedan 1999. Hos oss kan du känna dig trygg!   Se samtliga vår uppdrag på vår hemsida, vi ser fram emot din ansökan!   www.annsam.se   [email protected] Tel: 016-55 12  450

12 juni 2024
Sista ansökan:
23 juni 2024
Anläggare/Rörläggare Sökes i Falun!

Arbetsuppgifter: -Anläggningsarbete. Finplanering, rörläggning, stensättning. -Reparationer och förbättringar av befintliga anläggningar. -Läsning av ritningar och efterlevnad av tekniska specifikationer. -Säkerställa säkerheten och kvaliteten inom projekten. Krav: -Minst 5 års erfarenhet som anläggningsarbetare. -Punktlig, självgående och god förmåga att arbeta i team. -Noggrannhet och förmåga att följa säkerhetsföreskrifter och ritningar. Personliga egenskaper: -Noggrannhet och engagemang i arbetet. -Flexibilitet och förmåga att hantera varierande arbetsuppgifter. Erbjudande: -Spännande och varierande projekt. -Möjlighet att utveckla dina färdigheter. -Boende  Om oss: På Aura Personal tror vi på människor och deras potential. Vi är fast övertygade om att var och en har möjlighet att skapa sin egen framgång, bara de får rätt stöd och möjligheter. Med flera års erfarenhet inom branschen är vi dedikerade till att identifiera individer som strävar efter utveckling och vill utforska nya möjligheter.

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Serviceinriktad medarbetare till kundtjänst till Hofors

Tycker du att det är roligt att bygga och vårda relationer via telefon, mail och andra kanaler? Har du lätt för att formulera dig på svenska i tal och skrift? Tycker du om att tala i telefon och har god datorvana? Våra medarbetare är kundfokuserade, serviceinriktade och duktiga på att skapa tillitsfulla och långvariga relationer med våra uppdragsgivare och återförsäljare. Vår organisation har korta beslutsvägar och hos oss trivs du om du har lätt för att leda dig själv och är initiativrik. Din vardag hos oss underlättas av om du gillar ett stundtals högt tempo och att arbeta med stort eget ansvar med glimten i ögat och ett positivt sinne. Våra stjärnor i kundtjänst arbetar med orderregistrering, besvara frågor om uppdragsgivarens produkter och tjänster via telefon, chatt och mail. De har också mycket kontakt med nya och befintliga uppdragsgivare som har behov av våra tjänster. ARBETSUPPGIFTER Arbetsdagen är varierande med arbetsuppgifter såsom inkommande och utgående samtal, orderregistrering, administration och support i vårt rapportsystem. Dina arbetsverktyg kommer att vara telefon och dator. Arbete på våra lager förekommer också så en god fysik är bra. Arbetstiden är varierande och kan innebära både arbete inom kundtjänst och lager, dels i Hofors och i Falun då vi har två arbetsställen. PROFIL & ERFARENHET Vi söker dig med stor vilja, drivkraft, hög arbetsmoral, som har lätt för att lära samt har en förmåga att kunna fokusera i en verklighet som är föränderlig. Du är serviceinriktad och positiv som person. Vi vill att du har ett driv att ge god service, förmåga att leda dig själv i arbetet att nå nya kunder och att vårda de affärsrelationer som vi har. Hos oss trivs du om du är prestigelös och är kaostolerant. Som alltid vid rekrytering lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper. Vi ser gärna att du har mycket god datavana, god telefonvana, gärna vana från liknande arbeten och att du uttrycker dig med lätthet i tal och skrift, gärna även på engelska. Det är en fördel om du har B-körkort och tillgång till bil. Intervjuer kommer att ske löpande.

12 juni 2024
Sista ansökan:
12 juli 2024
Skolsköterska

Hofors är en liten naturskön kommun med stora möjligheter. 35 minuter väster om Gävle och 25 minuter från Falun hittar du Hofors med framgångsrika industrier och serviceföretag i en bra boendemiljö och en väl utbyggd samhällsservice. Här bor du billigt och lever rikt oavsett om du väljer tätorten Hofors eller det mer lantliga Torsåker. Med stort utbud av idrott, kultur, natur och föreningsliv inpå knuten finns goda förutsättningar för dig och din kompetens att utvecklas. En sådan tillvaro kallar vi vänlig. Kommunen har cirka 9 500 invånare och ungefär 1 000 anställda. Gemensamt arbetar Hofors kommuns medarbetare efter värdegrunden respekt, professionalism och ansvar. Läs mer på www.hofors.se. Hofors kommun satsar aktivt på förskola, skola och fritidshem med särskilt fokus på hög måluppfyllelse, trygghet och närvaro. Bland framgångsfaktorerna märks tidiga insatser, kollegialt lärande, personalhandledning och god tillgång på studiehandledare på modersmål. Alla nyanställda och vikarier inom förskola/skola får delta i introduktionsprogram. Kommunen har en välfungerande central elevhälsa med engagerade medarbetare som har stor erfarenhet och bred kompetens. Huvudfokus är att arbeta hälsofrämjande och förebyggande. Det samlade elevhälsoarbetet centralt och lokalt ute på skolorna är en mycket viktig faktor för elevernas trygghet, utveckling och måluppfyllelse. Inom det specialpedagogiska området arbetar elevhälsan även mot förskolan. Elevhälsan har en väl utvecklad samverkan med socialtjänsten och med regionens olika verksamheter. Välkommen att bidra till fortsatt utveckling med din entusiasm, din erfarenhet och din kompetens! ARBETSUPPGIFTER Som skolsköterska inom Hofors kommun är du anställd hos den centrala elevhälsan och arbetar mot en eller flera skolor i kommunen. Du arbetar enligt gällande lagar och styrdokument. Du ska kunna arbeta både självständigt och i grupp och ha en vilja att vara med och vidareutveckla kommunens elevhälsa. God förmåga till att bidra till samarbete och nära samverkan med olika aktörer och kompetenser inom kommunen och regionen är en förutsättning för ett framgångsrikt arbete. Huvuddelen av arbetet görs ute på skolorna, där du ingår i det lokala elevhälsoteamet. Arbetet på skolan omfattar bland annat hälsosamtal, hälsoundersökningar, vaccinationer och öppen mottagning med enklare sjukvårdsinsatser för elever. KVALIFIKATIONER Legitimerad specialistsjuksköterska med inriktning distriktsköterska, hälso- och sjukvård mot barn och ungdomar eller skolsköterska. ÖVRIGT Tjänsten tillsätts under förutsättning att erforderliga beslut fattas.

12 juni 2024
Sista ansökan:
24 juni 2024
Hoforshus söker besiktningsman

Om jobbet Har du förmåga att bedöma en lägenhets skick och utifrån det besluta om vilka åtgärder som krävs för att lägenheten ska hålla rätt kvalitet och standard? Har du erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning och är strukturerad och engagerad som person? Då kan det vara dig vi söker till rollen som besiktningsman i vårt kundserviceteam! Här har du en viktig roll i att säkerställa att bolagets lägenheter håller rätt kvalitet och standard och att våra hyresgäster får bra service i samband med in- och avflytt. På så sätt är du med och bidrar till att vi når våra mål och vår vision om att vara en trygg och trivsam hyresvärd. I arbetsuppgifterna som besiktningsman ingår att: - utföra in- och avflyttsbesiktningar samt underhållsbesiktningar. - besluta om och beställa nödvändiga underhålls- och reparationsåtgärder. - administrativa arbetsuppgifter som upprättning och registrering av besiktningsprotokoll samt hantering av serviceordrar i vårt fastighetssystem. - följa upp underhålls- och reparationsåtgärder. Säkerställa att allt är i sin ordning i lägenheten när en ny hyresgäst flyttar in - hantera fakturor och skriva underlag vid fakturering i samband med besiktningsanmärkningar. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom fastighetsförvaltning. Du har förmåga att bedöma lägenheters skick och utifrån det besluta om vilka åtgärder som krävs för att lägenheter ska hålla rätt kvalitet och standard utifrån bolagets riktlinjer. Vidare vill vi att du har en god förmåga att ge tydlig och korrekt information i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande för tjänsten om du har erfarenhet av arbete med specifikt besiktning av lägenheter, byggteknisk kompetens och/eller kunskaper inom hyresjuridik och avtal. Körkort på B-nivå är ett krav. Personliga egenskaper Som besiktningsman har du daglig kontakt med både leverantörer och hyresgäster och fungerar som en länk mellan hyresgäster och bolaget Detta ställer särskilda krav på uppträdande och social kompetens. Stor vikt kommer att läggas på de personliga egenskaperna, där vi söker dig som är ansvarstagande med ett affärsmässigt tänk. Du är driven, samarbetsvillig och strukturerad. Du står för och agerar utifrån våra värdeord: respekt, professionalism och ansvar. Vad erbjuder vi dig? Hos oss på Hoforshus får du vara med och påverka vardagen för många människor och är med och bidrar till ett hållbart Hofors där människor trivs, vill bo och leva. På Hoforshus arbetar drygt 60 engagerade och kunniga medarbetare i ett flertal olika roller. Varje dag arbetar vi tillsammans för att erbjuda en hög servicenivå för våra drygt 1 000 hyresgäster. Vi är en lagom stor arbetsplats med fin gemenskap där vi alla bidrar till att skapa trivsel och samhörighet. Välkommen med din ansökan I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, vilket innebär att vi kan komma att kalla till anställningsintervju innan ansökningstiden har gått ut. Vi ser därför fram emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 30 juni. Om anställningen 100% arbetstid. Fast månadslön. Tillträde enligt överenskommelse. Vi tillämpar 6 månaders provanställning.

11 juni 2024
Sista ansökan:
30 juni 2024
Säljare i Norr!

Vill du vara en del av ett dynamiskt företag med fokus på att bygga långsiktiga relationer och leverera imponerande resultat? Impressive Relations söker nu en resande säljare som brinner för uppsökande försäljning och vill vara med och driva företagets tillväxt. Impressive Relations: Viär ett ledande företag inom försäljnings - och kommunikationstjänster. Vi hjälper våra kunder att stärka sina varumärken och öka sin närvaro på marknaden genom innovativa strategier och kreativa lösningar. Vår passion för att skapa starka relationer och leverera exceptionella resultat driver oss framåt varje dag. Arbetsuppgifter: Ansvara för att utföra uppsökande försäljning genom att identifiera och kontakta potentiella kunder. Presentera våra tjänster på ett övertygande sätt. Skapa skräddarsydda lösningar för att möta kundernas behov och utmaningar. Utveckla affärsrelationer med kunder. Kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av framgångsrik försäljning 1-3 år En naturlig talang för att bygga relationer och skapa förtroende. Driven och målinriktad med förmåga att arbeta självständigt & i Team. Utpräglad kommunikationsförmåga och förmåga att anpassa budskapet efter olika målgrupper. Flexibilitet att resa i arbetet samt inneha körkort. Förmåner: Attraktiv Fastlön + Provision. Kontinuerlig utbildning och utveckling för att stödja din karriärväg. Möjlighet att vara en del av ett inspirerande team som strävar efter excellens. Skicka in din ansökan med CV och ett personligt brev där du berättar varför du är den perfekta kandidaten för rollen som resande säljare på Impressive Relations. Vi ser fram emot att lära känna dig och diskutera hur du kan bidra till vår fortsatta framgång! Rekryteringsteamet, Impressive Relations

11 juni 2024
Sista ansökan:
28 november 2024
Operatörer till industrikunder

Vi söker nu efter nya stjärnor till våra attraktiva industrikunder i Hofors och Sandviken med omnejd. Är du driven, kvalitetsmedveten och trivs inom industrin? Då kan vi på Adecco ha tjänsten för dig! Om tjänsten Vi söker nu personer för kommande heltidsuppdrag hos våra industrikunder i Hofors och Sandviken med omnejd. Ditt arbete kommer att bestå av uppgifter inom produktion och industrimiljö där du tillsammans med övriga medarbetare strävar mot företagens mål. Detta ställer krav på både hög kvalité, tempo och produktivitet. Skiftarbete kan förekomma. Tjänsten är ett konsultuppdrag med tillsättning löpande. För rätt person finns möjlighet att tjänsten övergår till en anställning direkt hos kunden. Om dig Du har ett stort intresse för teknik och gillar att lära dig nya saker och att hela tiden fördjupa dina kunskaper inom det tekniska området. Du är noggrann, kvalitetsmedveten och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är praktiskt lagd och har inget emot fysiskt arbete. Att erbjuda en hjälpande hand till kollegor är en självklarhet för dig och du är mån om att skapa bra samarbeten mellan våra olika produktionsavsnitt – en riktig lagspelare helt enkelt. Utöver dina personliga egenskaper är det också en fördel med en gymnasieutbildning inom ett tekniskt område och tidigare erfarenheter från tekniskt arbete i produktionsmiljö. Har du utbildning och erfarenhet inom skärande bearbetning med styrda maskiner ser vi dig som extra intressant. Du har grundläggande datorkunskaper och känner dig trygg med Office. Du pratar och skriver obehindrat på svenska och det också ett plus om du har kunskaper i engelska. Då du troligtvis kommer att köra truck och/eller travers i arbetet är det även meriterande om du har förarbevis sedan tidigare men inget krav.  Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Om Adecco Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Anders Ericsson via 073-6847491 alt. via [email protected]. Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected]. Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!

11 juni 2024
Sista ansökan:
18 juni 2024