Kundservicemedarbetare till Concentrix
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du jobba med kundservice och trivs med att hjälpa andra människor? Lockas du dessutom av att utvecklas inom ett område där du gör verklig skillnad varje dag? Concentrix i Kalmar söker dig som gillar service, vill lära dig nytt och göra skillnad i varje samtal. Om tjänsten Det här är en direktrekrytering, vilket betyder att du blir anställd direkt av Concentrix, men rekryteringsprocessen hanteras av Bravura. Om företaget Concentrix är ett globalt företag som hjälper välkända varumärken att skapa fantastiska kundupplevelser. De jobbar med allt från kundtjänst till teknisk support – och har ett stort fokus på att bygga starka team med engagerade medarbetare. Nu söker de fler personer till sitt team i Kalmar, där du får representera ett välkänt varumärke och hjälpa kunder i vardagen. Arbetsuppgifter - vad du kommer att göra Som kundtjänstmedarbetare är du den första kontakten för privatpersoner som hör av sig med frågor om exempelvis fakturor, abonnemang, bredband, TV och streamingtjänster. Din uppgift är att lyssna, förstå och hitta rätt lösning för varje kund. Du får en ordentlig introduktion och kommer snabbt in i jobbet med stöd från både teamet och din närmaste chef. På den här arbetsplatsen hjälps man åt, delar med sig av tips – och har kul på jobbet! Vill du ta mer ansvar i framtiden? Det finns goda möjligheter att växa.  Många av Concentrix ledare har själva börjat sin resa i kundtjänsten – 8 av 10 har klivit vidare internt. Exempel på arbetsuppgifter: Svara på inkommande samtal från kunder Hjälpa till med frågor om fakturor, teknisk support, abonnemang och tjänster Föreslå lösningar som passar kundens behov Du kommer att jobba enligt ett rullande schema: vardagar kl. 08.00–19.00, helger kl. 10.00–19.00. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Vi tror att du har med dig  Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen innebär uteslutande både intern och extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. Som person är du... Serviceinriktad – du gillar att hjälpa andra Självständig – du tar ansvar för ditt arbete och håller en hög kvalitet Kommunikativ – du har lätt att prata med människor och förklara saker på ett enkelt sätt Övrig information Start: 16 juni   Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Så här går det till Som en del av rekryteringsprocessen görs bakgrundskontroller. Vi arbetar kompetensbaserat för att säkerställa en rättvis och fördomsfri process. Vi tillämpar löpande urval, så vänta inte för länge med din ansökan! Har du frågor? Hör gärna av dig till vår support: [email protected] 010-171 47 10 (ange vilken tjänst det gäller) Välkommen med din ansökan! #Nextgen

40 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Säljande kundservicemedarbetare till Allente
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Vill du arbeta i ett sammansvetsat team och trivs med att hjälpa andra människor? Är du en person som motiveras av att arbeta mot uppsatta mål? Concentrix söker nu säljande kundtjänstmedarbetare till deras team i Kalmar! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Concentrix. Om företaget Concentrix erbjuder sina kunder lösningar inom outsourcad kundservice såsom teknisk support, kundtjänst och mycket mer. De strävar efter att förbättra livet för människor och företag genom att skapa riktigt bra kundupplevelser tack vare sina engagerade medarbetare. De söker nu fler personer till sitt team med kundtjänstmedarbetare som arbetar med ett välkänt varumärke där du kan bli en ambassadör för deras produkter. Arbetsuppgifter I rollen som säljande kundtjänstmedarbetare tar du emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst. Din uppgift är att ta reda på varför de vill lämna och se om det finns ett bättre alternativ som passar deras behov. Ibland handlar det om pris, ibland om funktioner. Ibland om något helt annat. Din uppgift är att lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden. I rollen mäts du på mål och gör du ett bra jobb syns det direkt på din lön då du, utöver din grundlön, får en provision baserat på dina resultat. Du behöver inte kunna allt från början utan du erbjuds en gedigen introduktion löpande stöd av närmsta chef. Till det blir du också en del av ett sammansvetsat team som stöttar varandra och delar med sig av sina tips. För dig som vill vidare längre fram finns möjlighet att ta en ledande roll då 8 av 10 ledare blir befordrade internt. Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 09.00-18.00. Ta emot inkommande samtal från privatkunder som vill avsluta sin tjänst Ta reda på varför de vill avsluta tjänsten och se om det finns ett bättre alternativ som passar kundens behov Lyssna, förstå och föreslå en lösning som känns rätt för kunden Arbetar mot mål som är grunden för din provision Gedigen introduktion med ett nära ledarskap och stöttande kollegor Arbetstider måndag till fredag kl. 09.00-18.00 Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet från serviceorienterade yrken Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift Det är meriterande med förståelse för norska För att trivas i rollen är du serviceinriktad och tycker om att supportera och hjälpa andra i ditt arbete. Du är självgående och har lätt för att driva ditt arbete framåt och gör det med hög kvalité. Då rollen uteslutande innebär extern kontakt är du social och har god kommunikativ förmåga. För att lyckas i rollen är du målinriktad och motiveras av att prestera högt. Övrig information Start: 23 juni Plats: Kalmar  Lön: Grundlön och provision  Som en del av rekryteringsprocessen kommer bakgrundskontroller att göras.  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

40 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Operativ Inköpare till Lantmännen Maskin
Bravura Sverige AB
Inköps- och orderassistenter

Brinner du för frihet under ansvar och trivs i en dynamisk miljö? Vill du arbeta som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin i sommar? Där får du möjligheten att arbeta nära ett engagerat team och representera marknadens starkaste varumärken inom lantbruksmaskiner! Om tjänsten Det här är ett heltidsuppdrag under sommaren som konsult med start i juni och pågår till mitten av augusti. Du blir anställd av Bravura och arbetar på uppdrag hos Lantmännen Maskin. Om företaget Lantmännen är ett lantbrukskooperativ och norra Europas ledande aktör inom lantbruk, maskin, bioenergi och livsmedel. Dem ägs av 17 000 svenska lantbrukare, har 12 000 anställda, har verksamheter i ett 20-tal länder och omsätter 70 miljarder SEK på årsbasis. Med basen i spannmål förädlar dem åkermarkens resurser för ett livskraftigt lantbruk. Några av deras mest kända varumärken inom livsmedel är AXA, Kungsörnen, Scan, Korvbrödsbagarn, GoGreen, FINN CRISP och Bonjour. Deras företag är grundat på kunskap och värderingar som har funnits i generationer hos deras ägare. Genom forskning, utveckling och verksamhet i hela värdekedjan tar dem tillsammans ansvar från jord till bord. Läs gärna mer på www.lantmannen.se Arbetsuppgifter I rollen som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin får du en viktig roll i att se till att anläggningarna har det de behöver – när de behöver det. Du blir en del av ett engagerat team och arbetar med inköp av reservdelar och tillbehör från ett stort nätverk av cirka 150 leverantörer. Du ansvarar för ett antal leverantörer och sköter hela inköpsflödet – från planering och beställning till att följa upp leveranser och hantera fakturor. Du har löpande kontakt med både leverantörer och interna kollegor och ser till att deras egna anläggningar får bästa möjliga service och tillgänglighet. Tillsammans med produktcheferna på Lantmännen Maskin tar du även fram underlag som används i förhandlingar och vid uppföljning av leverantörssamarbeten. Ansvara för inköp av reservdelar och tillbehör från ett 150-tal leverantörer Planera, beställa, bevaka leveranser och hantera fakturor Säkerställa hög leveransservice till Lantmännen Maskins anläggningar Ha daglig kontakt med både leverantörer och interna funktioner Ta fram underlag till förhandlingar och uppföljning tillsammans med produktchefer Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom inköp eller logistik är meriterande Erfarenhet av arbete inom service Erfarenhet av administrativt arbete Goda kunskaper i Office-paketet Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som skrift  I rollen som Operativ Inköpare hos Lantmännen Maskin ser vi gärna att du är en serviceinriktad och strukturerad person som planerar och organiserar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är kommunikativ och nyfiken, och tycker om att samarbeta för att nå gemensamma mål. Med en prestigelös inställning stöttar du gärna dina kollegor och vågar be om hjälp när det behövs. Ditt engagemang och driv genomsyrar allt du gör, och du delar Lantmännens värderingar – Öppenhet, Helhetssyn och Handlingskraft. Du känner stolthet över att bidra till Lantmännens viktiga uppdrag – att skapa värde från jord till bord. Övrig information Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdatum är 2025-06-01. #Nextgen

40 dagar sedan
Sista ansökan:
12 november 2025
Ansvarig konstruktör till Sweco
Bravura Sverige AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sweco. Om företaget Sweco bygger på samarbete – det är så de når resultat som verkligen gör skillnad. Med omkring 22000 arkitekter, ingenjörer och andra specialister formar de framtidens samhälle tillsammans med sina kunder. Hos Sweco arbetar du med kollegor som har djup kompetens och ett starkt engagemang för hållbar utveckling. De lägger stor vikt vid att ha en arbetsmiljö där det finns plats för både fokus och gemenskap – och där balansen mellan jobb och fritid faktiskt fungerar. Sweco ser sig som en av Sveriges mest attraktiva arbetsgivare och styrs av tre tydliga principer: nyfikenhet, engagemang och ansvar. Swecos kontor i Malmö växer och de söker nu en ansvarig konstruktör till teamet som arbetar med brokonstruktion. Här blir du en del av ett team med 15 medarbetare, varav 9 är baserade i Malmö, med gedigen kompetens inom samhällsbyggnad. Arbetsuppgifter I rollen som ansvarig konstruktör ansvarar du för att utforma och kvalitetssäkra tekniska lösningar inom bro- och anläggningskonstruktion. Du säkerställer att utformningen är genomförbar, hållbar och uppfyller krav enligt Eurokod och relevanta branschstandarder. Arbetet innefattar att bedöma projektets förutsättningar och definiera strategi för beräkningar och konstruktion – ofta i nära dialog med konstruktörer, uppdragsledare och andra teknikområden. Som ansvarig konstruktör vägleder du arbetet från idéstadiet till färdiga konstruktionshandlingar och granskar både enklare och mer komplexa projekt. Du koordinerar och kvalitetssäkrar de tekniska lösningarna med stöd av geoteknisk data och relevanta regelverk. Samarbetet är nära med interna och externa parter, och din roll är avgörande för att skapa hållbara och tekniskt funktionella lösningar. Du bidrar också till uppföljning av tidplan och ekonomi, samt ger tekniskt stöd och rekommendationer i beslutssituationer. • Övergripande ansvar för den konstruktiva utformningen av broar • Bedöma projektförutsättningar och utveckla strategier för beräkningar, konstruktion och tekniska lösningar • Granska och koordinera konstruktionshandlingar och beräkningar, samt säkerställa att de uppfyller Eurokod och branschstandarder • Kontakt med konstruktörer, teknikansvariga, uppdragsledare och andra teknikområden • Bidra till projektuppföljning genom att ge tekniskt stöd och rekommendationer för tidplan, ekonomi och lösningsförslag Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Minst 6 år erfarenhet av självständigt konstruktionsarbete inom bro- och anläggningskonstruktion • Civilingenjörsexamen med konstruktionsinriktning eller motsvarande • Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift För att trivas och lyckas i rollen som ansvarig konstruktör tror vi att du är en ansvarstagande och nyfiken person med ett starkt engagemang i ditt arbete. Du kombinerar teknisk kompetens med en praktisk och analytisk problemlösningsförmåga, och du har lätt för att växla mellan självständigt arbete och samarbete i team. Du kommunicerar tydligt, delar gärna med dig av din kunskap och har en naturlig vilja att stötta dina kollegor. Med en öppen inställning och ett helhetsperspektiv bidrar du till lösningar som fungerar i praktiken och skapar värde för både teamet och kunden. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Malmö Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

42 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Servicetekniker till S-I-T
Bravura Sverige AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en person med stort tekniskt intresse, är serviceorienterad och redo att arbeta i en roll med mycket ansvar? Gillar du att arbeta varierat och med kundkontakt? Som servicetekniker hos S-I-T erbjuds du en självgående och omväxlande roll med fina utvecklingsmöjligheter. Välkommen med din ansökan! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Svensk Innovativ Träteknik.  Om företaget Svensk Innovativ träteknik är ett företag med lång tradition inom svensk träbearbetning. Deras historia, som går ända tillbaka till 1919, har byggt en gedigen plattform av kunskap och erfarenhet som företaget står på idag och gör det möjligt för dem att se nya innovativa möjligheter. Sigfrid Stenberg grundade företaget 1919 med affärsidén att leverera maskiner till träindustrin. Svensk Innovativ Träteknik ingick länge i AB Sigfrid Stenberg och kallades då för Stenbergs. 2007 såldes verksamheten till E & F Holding och ändrade namn till Stenbergs Träteknik AB. Fem år senare byter de namn till S-I-T, Svensk Innovativ Träteknik AB. Med det skapar företaget ny historia. Tillsammans med deras kunder vill de förnya branschen och skapa innovativa och lönsamma lösningar. Företagets kontor och maskinutställning ligger i Tenhult utanför Jönköping, men många arbetsuppgifter utförs på distans. S-I-T har ingått i partnerskap med SCM, en världsledande leverantör av maskiner för träindustrin. Arbetsuppgifter I rollen som servicetekniker arbetar du både in-house och ansvarar för utställningshallen samt ute hos kund. Detta innebär att du arbetar med att sätta upp maskiner i hallen samt håller ordning inför demokörningar med kunder. Utöver detta ansvarar du för installation, igångsättning, reparation och underhåll av maskinerna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar att utföra service och reparationer direkt hos kunder, genomföra installationsarbete och lösa olika tekniska problem som uppstår. Du håller även i operatörsutbildningar samt agerar som teknisk support och stöd mot kund för att vara behjälplig med de tekniska lösningarna på kundens problem och frågor. Vidare ansvarar du för kunder i hela Sverige, vilket innebär en del längre resor och övernattningar för att utföra servicearbete på plats. S-I-T är i ständig utveckling och arbetar medvetet långsiktigt tillsammans med dig för att du ska utveckla din kompetens, vilket innebär att du kommer att genomgå utbildningar direkt hos leverantören SCM. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Något års arbetslivserfarenhet inom teknik/service, underhåll, mekanik eller elektronik Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska B-körkort Det är en fördel om du har arbetat som servicetekniker i en träproduktion Tidigare erfarenhet av att arbeta med bearbetningsmaskiner ses som meriterande För att lyckas i rollen som servicetekniker hos S-I-T ser vi att du är en tekniskt kunnig person med stort intresse och nyfikenhet att utvecklas i din tekniska kompetens. Då du har många kontaktytor ser vi att du har god förmåga att kommunicera och trivs med att ge kunder god service av högsta kvalité. Vidare är du en ordningsam och noggrann person som har förmågan att arbeta självständigt och som kan strukturera upp ditt arbete såväl långsiktigt som kortsiktigt. Samtidigt krävs det att du är flexibel och prestigelös och kan hantera förändringar av serviceuppdrag, olika arbetsmiljöer och arbetsuppgifter. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Tenhult, Jönköping Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

42 dagar sedan
Sista ansökan:
1 november 2025
Låstekniker till SafeTeam
Bravura Sverige AB
Finmekaniker

Har du erfarenhet som låstekniker och är redo för nya utmaningar? Trivs du med att arbeta lösningsorienterad och hantera flera kontaktytor? Vill du dessutom arbeta på ett företag som främjar en god arbetsmiljö? Då är rollen som låstekniker på SafeTeam rätt för dig! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos SafeTeam. Om företaget SafeTeam erbjuder säkerhetslösningar för flerbostadshus, företag och offentliga fastigheter. De arbetar med allt från lås, inbrottsskydd och passersystem till larm, kameraövervakning och dörrautomatik – och har kompetensen att både utforma, installera och underhålla avancerade säkerhetssystem. Med över 50 års erfarenhet i branschen kombinerar SafeTeam gedigen kunskap med ett starkt framtidsfokus. SafeTeam är övertygade om att man gör sitt bästa när man trivs – därför lägger företaget stort fokus på arbetsmiljö och gemenskap och en kultur som genomsyras av företagets värdeord: Schyssta, Servicefokuserade och Säkra. Idag har företaget cirka 200 medarbetare runt om i landet. I Linköping arbetar du tillsammans med tio kollegor i ett team som präglas av samarbete, laganda och en familjär atmosfär – där man hjälper varandra och har roligt på jobbet. Arbetsuppgifter Som låstekniker på SafeTeam arbetar du med installation, montering och service av olika typer av lås, beslag och dörrstängare. Arbetet omfattar även elektromekaniska låsenheter, dörrautomatik, infällningar, långborrningar samt felsökning och reparation vid serviceuppdrag. Du möter dagligen kunder ute på fältet och är därmed en viktig representant för SafeTeam. Tjänsten utgår från kontoret i Linköping och omfattar uppdrag inom ett område med cirka 1,5 timmes radie från kontoret, vilket innebär att resor med bil är en naturlig del av arbetsdagen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet av att arbeta som låstekniker eller motsvarande B-körkort Flytande kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift För att trivas i rollen som låstekniker är du kommunikativ, serviceinriktad och tar stort ägandeskap för dina arbetsuppgifter samt ser till att utförandet blir bra och säkerställer att allt blir slutfört i tid. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar. Övrig information Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Plats: Linköping, Mjärdevi Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

42 dagar sedan
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Junior Produktionstekniker till globalt företag i Göteborg
Bravura Sverige AB
Ingenjörer och tekniker inom maskinteknik

Har du ett stort tekniskt intresse och trivs med att arbeta praktiskt? Vill du bli en del av ett världsledande företag där du får använda och utveckla dina kunskaper inom produktion? Vi söker en driven och nyfiken medarbetare som vill växa i ett engagerat och erfaret team! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen får du initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att företaget har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och företaget en bra  möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.  Om företaget Vi kan per idag inte säga vilket företag det är till men vi kommer givetvis att berätta det under processens gång, som senast när vi ses på intervju. Det vi kan berätta är att det är ett globalt företag men som samtidigt är väldigt familjärt, på kontoret i Göteborg är de 20 personer som arbetar. Arbetsuppgifter Som produktionstekniker arbetar du med att producera sensorer och ställdon samt hantera de komponenter som monteras ihop. Arbetet är självständigt och varierande, med uppgifter som spänner över områden som sensorer, kretskort och laserdioder. Du arbetar på kontoret i Göteborg, där produkterna tillverkas och sedan skickas ut till kunder världen över. Teamet består av dig och tre andra kollegor, du får en gedigen introduktion som pågår under hela ditt första år. Efter introduktionsåret kommer du att ta dig an egna projekt, vilket också innebär att du kommer att resa internationellt några gånger per år, då kunderna finns utanför Sverige. Elektronisk och mekanisk montering av komponenter Felsökning Reparation och installation av utrustning Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Gymnasial utbildning inom el/teknik eller motsvarande erfarenhet Tekniskt intresse  Arbetslivserfarenhet inom mekanisk/elektronisk montering eller service/fält- tekniker är meriterande men inget krav Mycket goda kunskaper i svenska och engelska B-körkort Som person är du noggrann, flexibel och systematisk samt har en god förmåga att prioritera. Vidare har du ett tekniskt intresse tillsammans med att du är strukturerad och engagerad i ditt arbete och ser vikten av att ditt arbete håller hög kvalitet. Vidare är du bra på att kommunicera och är inte rädd för att skapa nya kontakter. Fortsättningsvis har du en öppen inställning till andra människor och ser ett värde i att samarbeta. Slutligen föredrar du att driva ditt eget arbete framåt och du är van vid att ta ansvar för dina arbetsuppgifter.  Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Göteborg Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

42 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Billing Assistant till ledande bolag inom telekom
Bravura Sverige AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Är du noggrann och strukturerad och har erfarenhet av ekonomirelaterat arbete? Vill du vara med och utveckla faktureringsprocessen hos ett växande företag inom telekom? Då kan det här vara rätt roll för dig! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar tills minst 2025-12-31. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos företaget. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget. Om företaget Företaget är ett växande bolag inom telekombranschen som befinner sig i en spännande utvecklingsfas. Mer information om företaget får du i samband med en eventuell intervju. Arbetsuppgifter I denna roll arbetar du brett med administrativa och ekonomirelaterade uppgifter och tillhör Billing avdelningen. Ditt fokus ligger på att stödja faktureringsprocessen och bidra till ett smidigt ekonomiflöde. Exempel på arbetsuppgifter: Hantering och uppföljning av fakturor Administrativa uppgifter kopplade till fakturering och betalningar Registrering, kontroll och kvalitetssäkring av ekonomisk data Utredningar och analyser av avvikelser eller fel i fakturaflödet Samarbete med andra avdelningar och stöd i ekonomirelaterade frågor Rapportering och dokumentation kopplad till fakturering och ekonomi Du kommer att vara en del av företagets billingteam, som har ett starkt fokus på att förbättra och effektivisera processer. Du rapporterar till teamets Billing Manager och arbetar nära både redovisning och övriga funktioner inom organisationen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi • Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter • Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt • Van vid att arbeta i olika system och med god datorvana Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann, strukturerad och ansvarstagande. Du är flexibel, självgående och trivs i en roll med många kontaktytor. Du har en god kommunikativ förmåga och tycker om att samarbeta med andra. Du har lätt för att sätta dig in i nya rutiner och system och drivs av att förbättra och effektivisera arbetssätt. Övrig information Start: Omgående Plats: Uppsala Lön: Enligt överenskommelse #Nextgen

43 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Utesäljare - Hem & villa
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Är du en social person som motiveras av att träffa människor dagligen och vill hjälpa de till att skapa en bättre husupplevelse? Motiveras du av att se nya platser varje dag istället för att sitta på ett kontor? Isåfall tycker vi att du ska söka tjänsten som Fältsäljare hos Sjömarkens Isolering där du får jobba med frihet under ansvar tillsammans med ett nytt team! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sjömarkens Isolering. Om företaget Sjömarkens Isolering är en marknadsledande lösullsinstallatör på sina marknader sedan 40 år tillbaka. Bolaget arbetar med ständig kompetensutveckling och installatörerna har stort hantverkskunnande. Från de största projekten för byggföretag till garagetillbyggnader hos villaägare – Sjömarkens hanterar alla situationer. De erbjuder alltifrån tilläggsisolering för att sänka energiförbrukningen, isolering av nybyggnad eller tillbyggnad av villor, samt storskalig nyproduktion som sparar på både tid och miljö. En unik framgångsfaktor för Sjömarkens är att de tillverkar sin egen isolering i Borås och har egna installatörer, något som möjliggör en snabb leverans. Lösull, som isoleringen bygger på, är det effektivaste sättet att isolera alla husets konstruktioner - väggar, golv och tak. Det sparar tid och snickarna slipper dammig hantering. Samtidigt behövs ingen plats för förvaring av isolering på bygget. Dessutom blir det inget spill, för det tar Sjömarkens installatörer hand om. Sjömarkens är ett familjärt bolag och består idag av cirka 40 medarbetare på 15 orter i Sverige, varav 9 distriktsäljare. Nu gör bolaget en satsning för att utöka försäljningen mot privatpersoner som är en resa du får vara med och bygga upp med ett helt nytt team i södra Sverige! Arbetsuppgifter I rollen som Fältsäljare arbetar du tillsammans med ett team där ni bearbetar och informerar villaägare om Sjömarkens isoleringslösningar inom ett givet geografiskt område. Detta innebär att du fysiskt uppsöker villaägarna och presenterar hur de kan förbättra sin isolering och vilka möjligheter som finns. Som ett nästa steg bokar du in ett uppföljande möte där du genomför en besiktning som mynnar ut i en kundanpassad lösning och presenterar ett prisförslag, följt av en inbokning för installation. I rollen har du stor påverkan på din egen lön, där det endast är du själv som sätter gränserna för vad du kan uppnå. Arbetstiderna är flexibla med ett riktmärke runt 8:00-17:00 på vardagar. Kontoret ligger i Kävlinge och ditt försäljningsdistrikt kommer vara inom 3-4 mils radie från kontoret. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper För denna tjänst är dina personliga egenskaper det viktigaste. Det vill säga att du anstränger dig för att inge ett gott första intryck som är förtroendeingivande mot villaägarna, samt att du ser detta som en spännande utmaning och motiveras av vilka resultat det kan ge dig. Vi tror att du trivs i sociala sammanhang och inte räds för att ta första steget till ett samtal, samt att du har ett inre driv och trivs med att jobba mot uppsatta mål. Vi ser även att du är intresserad av bygg och tycker att det är en spännande produkt att erbjuda som skapar värde för villaägare.  Förutom dina personliga egenskaper tänker vi även att du: Har någon typ av erfarenhet från kundkontakt Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska Har B-körkort  Övrig information Start: Juni Plats: Kävlinge, fördelaktigt om du är bosatt i Sydvästra Skåne Lön: Fast lön och rörlig modell Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Nextgen

43 dagar sedan
Sista ansökan:
9 november 2025
Affärsutvecklare till Västsvenska Handelskammaren
Bravura Sverige AB
Företagssäljare

Har du flera års erfarenhet av försäljning och ett starkt intresse för näringslivets utveckling? Vill du använda din omvärldsanalys för att skapa affärer med verklig påverkan? Här erbjuds du en självständig roll med direkt koppling till regionens tillväxt! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Västsvenska Handelskammaren. Om företaget Västsvenska Handelskammaren är en oberoende näringslivsorganisation som arbetar för att stärka företagens konkurrenskraft i Västsverige. Genom analyser, opinionsbildning och konkreta insatser driver de frågor som rör infrastruktur, kompetensförsörjning, internationell handel och ett bättre företagsklimat. Handelskammaren samlar över 3 000 medlemsföretag från olika branscher och fungerar som en stark röst för regionens näringsliv i dialog med beslutsfattare. Målet är att skapa bättre förutsättningar för företag att växa – och därmed för Västsverige att utvecklas. De söker nu en konsultativ och säljinriktad affärsutvecklare som vill bidra till ett starkare näringsliv i Västsverige, där ditt arbete blir en direkt del av Västra Handelskammarens möjlighet att påverka i frågor som är avgörande för företagens framtid! Arbetsuppgifter I rollen som affärsutvecklare utgår du från omvärlden och här spelar din förmåga att förstå företagandets villkor, politiska beslut och regional utveckling en avgörande roll. Du använder din analysförmåga för att se mönster, behov och affärsmöjligheter som du omsätter i relevanta erbjudanden till både befintliga och potentiella medlemsföretag. Rollen handlar om att ha förståelse för företagandets villkor och hur bolagen kan utvecklas genom de tjänster du representerar, där din dialog grundas i förtroende, aktualitet och affärsnytta.  Du ansvarar för en portfölj av medlemsföretag där du säkerställer att medlemskapet används strategiskt. Samtidigt arbetar du aktivt med att rekrytera nya medlemmar och sälja in hela Handelskammarens erbjudande, allt från nätverk och utbildningar till projektpartnerskap. Du har dialog med företagsledare och beslutsfattare och för att vara relevant i de samtalen behöver du förstå hur samhällsfrågor påverkar näringslivet och kunna sätta det i ett konkret sammanhang, vilket kan röra sig om frågor som hållbarhet, digitalisering, internationalisering och ledarskap. Rollen kräver att du trivs med självständigt ansvar och att du är van att arbeta målinriktat men med kvalitet i varje kontakt. Skapa förståelse för företagandets villkor, politiska beslut och regional utveckling Identifiera mönster, behov och affärsmöjligheter som omsätts till erbjudanden till medlemsföretag Förståelse för företagandets villkor och hur bolag kan utvecklas där dialogen grundas i förtroende, aktualitet och affärsnytta Ansvarar för en portfölj av medlemsföretag och säkerställer att medlemskapet används strategiskt Relevanta dialoger med företagsledare och beslutsfattare Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Eftergymnasial utbildning inom relevant område Flera års erfarenhet av försäljning, gärna av tjänsteförsäljning Flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift B-körkort och tillgång till egen bil Vi tror att du som söker tjänsten är en resultatinriktad person som motiveras av att prestera högt och efter tydligt uppsatta mål. Vidare har du förmåga att arbeta strukturerat och kan självständigt driva ditt arbete framåt. Då rollen innebär många kontaktytor såväl internt som externt ser vi att du är en kommunikativ och socialt säker person som får energi av dialog med nya människor. Vidare trivs du med att bygga relationer till andra och har förmågan att lyssna och förstå såväl kunder som kollegors behov. Du sätter kunden i fokus och anstränger dig alltid för att leverera lösningar. Övrig information Start: Enligt överenskommelse  Plats: Göteborg  Lön: Enligt överenskommelse  Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

43 dagar sedan
Sista ansökan:
8 november 2025